Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.67 FtUSD391.08 FtCHF438.79 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dr.T #7958. hozzászólásáraEgy komplett használt 6901 kódú motort vettem 50 papírért.Az eredetileg is 102-es furatú,úgyhogy az a része meg is oldódott.Nagyon fasza motor lett belőle,minden kopóalkatrészt újat kapott.Bejáratás után,se füst,se kartergáz,se olajfogyasztás.Jó lett.
Válasz Roli és Feri #7954. hozzászólásáraNekem is a 2 hangszóró a szélein vannak,de sulyesztettet ne igen rakj be szerintem mert kicsi a hely es a ventilator amit sziv be port az ott mind megfog rakodni nekem is dobozos van kint,a tetelye az nekem is lógott meg porzott én behuztam bőrrel ,nem nagy művészet tiplok tartjak,szerintem lehet hogy tudsz is venni belevalót bőrből,nekem 7711 van.
Válasz Roli és Feri #7945. hozzászólásáraNekem 6011-es volt,szintén 100-as furattal.Én is 102-es hüvelyt vettem bele,de átmérőben nem fért bele.A hossza stimmelt.Úgyhogy 2 választás volt,vagy a hüvely külsejét leesztergálni,vagy a blokk belsejét bővíteni.Nem akartam,hogy a hüvely fal elvékonyodjon,így a második verziót választottam.Elvittem Debrecenbe egy gépműhelybe.Ott nekifogtak kiesztergálni,közben kiderült,hogy repedt a blokk,úgyhogy blokk csere lett a vége.De a kiesztergálós módszer az működik,már 2 hüvelyt beillesztettek amikor felfedezték a repedést.
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraElőször is bebiztosítani egy okoskönyvet, milyen paraméter különbségek vanak a 62-72 motor szerkezetei közöt. Alkatrészek paszolnak egyik a másikba. A naftapumpa állitásán kívül meg tudsz mindent otthon csinálni az új alkatrészekel. Esetleg még a porlastókat elviszed beállitani.
Zetort nem csináltam át, de Crystált igen. 8011 motorjába kapott turbós motorból komplet hüvelyeket bugókal, porlasztók 4 lyuk helyet 5 lyukú porlasztócsúcsokot kapott. Picit rá let adva az adagolón. Egészen más élet let a motorban.
Válasz Roli és Feri #7950. hozzászólásáraValahol van nekem egy tablazatom h milyen motorhoz milyen pumpa milyen porlasztoo. Eleg reg foglalkoztam ilyennel. Holnap utana nezek ha megfelel
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraGondolom huvelyeztel mar motrot vagy reszletezzuk?? En azt hiszem mas ott a potlasztoo csucs is de nem. Merem 100%allitani.
Zetor 6245 ben ha minden igaz 100 mm es hüvely van.
De lehet kapni zetor hengerhüvely garnitúrát (102 mm - 4 gyűrűs) méretben is.
Valaki szerelt már be ilyent?
Adagolót is hozzá kell állítani,vagy egyáltalán hogyan kell ezt kivitelezni?
Erőben észrevehető e?
Sziasztok most ilyen a zetorunk teteje.
Rádiót szeretném feljebb tenni a helyére a hangfalakat pedig a két szélére,tenném besüllyesztve.
A tetőkárpit pedig lóg és porzik.
Azt is lecserélném.
Valakinek nincs véletlen erről képe?
Kíváncsi lennék hogy lehet bebőrözni vagy milyen módon újítottátok fel.
Üdv
Igaz nem zetor téma de volna egy kis gondom
Magyar gyártású 4.7t pótkocsi igencsak keskeny a nyomtávja és hát eléggé borulékony sikerült is felborítanom megrakva fával az erdőn
Felvetésem
Hogy bírná a kerékcsapágy meg a felni a kiforgatnám a kerekeket. Amúgyis jobban passzolna a kristály nyomába így most keskenyebb is oszt mondhatni két utat tapos.
Válasz tomsics #7941. hozzászólásáraHa gondolod hívd fel az Agrobírot.El mondja mit mérj,mire figyelj.A mostani nekem is tőlük van.
Az előzőt csehből rendeltem,de az hamar széthullott.
Válasz Fehér Kornél #7940. hozzászólásáraSzia!Méretben különböznek elvileg.Bíró azt mondta,hogy 2 fajta méretben szerelték.Nekem a hosszabbik méretű kellett.
Mérd le a hosszát.
Válasz Gepi #7937. hozzászólásáraOrbitos nem lett egyenlőre.Viszont Bíróéktól vettem egyet ami azóta is pöpecül üzemel.Hézagolásra kell nagyon oda figyelni.
"A gyáriban elkoptak a golyók és volt majd 2 teljes fordulat holt játéka.Vettem bele csehből komplettet ami jó ha ki bírt 25 üzemórát.Ebben a golyó vezető lemez lapok gyűrődtek meg,majd megszorult és ki hullottak a golyók.Átpakoltam a golyókat a régi kormányműbe amit 2 óra alatt ugyan így szétnyomott."
Nekem is van ilyen gép és erősen szemezgetek egy orbitos megoldással.
Válasz Gepi #7935. hozzászólásáraMeglehet. MTZ-ben csak egyszer ültem kiállitáson, be akarták mutatni, de amikor az új traktoron kezdett recsegni a sebváltó, mindjárt nem tetszet. Inkáb vártam 2 évet és megvettem a Zetor Forterrát. Ez már egy kicsit más kategória.
Zetor 5748-ról szeretnékm a véleményeteket kérni.kb 10ha kisgazdaságba lenne mindenes trakesz kaszálástól az erdőre járásig.Alkatrészt lehet hozzá kapni?Egész jó áron kapható.Minden érdekelne róla!
Üdv mindenkinek .Tisztelt fórumozók a segítségeteket szeretném kérni. 5611 zetorom van a kormányművet kellene fel újítani. Akinek van valami tapasztalata kérem írja meg .
Válasz kertészke #7923. hozzászólásáraTöbb mint valószinü, hogy felakadt kikapcsolt állapotban a kuplunglamella. Talán a munkahenger lehet a gond, de nem biztos.
Ki kellet volna próbálnod, hogy a békában megy-e. Ilyenkor a tlt kuplunglamelláján megy az erőátvitel. Ha netalán tám még egyszer előfordulna a hiba, próbáld ki.
Válasz emanko96 #7926. hozzászólásárabármit lehet vele csinálni csak egy sebességgel kapcsolj visszább mint ha szokott tempóval mennél.
a lényeg mindig az hogy ne melegitsd a motort 80-90fok fölé.
Szep napot.
Zetor crystal 8011 en komplett motorfelujitast vegeztunk.Azt szeretnem kerdezni hogy kell bejaratni.Milyen munkat lehet vegezni.
Köszönöm a segitseget.
Boldog Karácsonyt
Van benne felező, ma is használtam de egyenlőre nincs vele semmi baj, nem tudom mi a probléma oka remélem nem jön elő többet, és nem okozott nagy károsodást. Nincs kedvem széthúzni.
Válasz kertészke #7923. hozzászólására
Szépen tulmelegedett az egész váltó
Ilyenkor lecsökkennek a foghézagok nő az erőfelvétele
A csapágyak kezdenek megragadni
De mondjuk az egy jó kérdés mitöl tudott pörögni a motor és miért nem folytatta inkább le a váltó
Mert ebben az esetben érezni kellett volna a kuplungszagot hogy égeti vágy megfullnia
Mondjuk nincs gépismeretem de nyúl/béka fokozat van benne ?
Mert esetleg ott is kijöhet a csúszás hogy nincs olaj hogy összenyomja a nyulat és a béka szalagja meg vagy úgy megégett hogy nem tud hajtani vagy már nincs is rajta semmi csak az üres acélszalag vagy csak utánna kell állítani mert túl messze van és azért csúszik
Én erre tudnék gondolni de nekem 12045 öm van
Segítséget szeretnék kérni. Vettem egy ZETOR 5211-est. Rögtön el is kezdtünk vele dolgozni, targonca toronnyal, elég sokat kuplungoztunk.
Hazafelé menet a traktornak megszűnt a hajtása a motor pörgött, de nem gurult a gép, nem zárt össze a kuplung, de nem éreztem ferodol szagot, mint amikor csúszik a kuplung. Fokozatosan lassult, utána szinte teljesen megállt, ez minden sebességfokozatban jelentkezett.
Elkezdtem telefonálgatni és mondták, hogy nézzem meg van-e olaj a váltóban, hát az sajnos nem nagyon volt a 30 liter helyett csak kb. 5 liter volt. Attól függetlenül a sebességeket könnyen vette nem recsegett.
Kihoztak nekem olajat, feltöltöttem és azután ment a gép. Persze addig eltelt egy óra, lehűlt ugyanis a váltóház kicsit be volt melegedve, szóval lehet hogy nincs is összefüggés, sajnos nem értek hozzá nem volt még sohasem zetor-om nem tudom, mi okozta a problémát. Hazatudtam vele jönni meg dolgoztam is azóta vele.
Válasz emanko96 #7920. hozzászólásáraMivel most nincs bekotve a futes ezekszerint osszevan kotve a ket kivezetes. Az eggyik a cso a vizpumpatol jon a kipufogo torok alatt. A masik a szovotorok alatt van a 4. Hengernel a blokkon. Remelem segitettem.
Válasz Bigiboy77 #7915. hozzászólásáraA katalógus alapján jó a cikkszám sor ( habár én a 123.002-t gyanúsnak tartom , az olyan mintha nyomatékváltó nélküli összekötő tengely lenne ).
Az összes fokozat sebessége azért változik , mert az előtét tengely (123-as rajz 81-es alk.)és a hozzá kapcsolódó f.kerék cseréjével megváltozik a segédtengely fordulatszáma , ami minden fokozatra kihat .
A 122-esnél ez már teljesen más , ott hat alkarész változik a sebességek függvényében, habár ott is van átfedés .
Válasz T.f. #7913. hozzászólásáraen eddig 3 alkatreszt azonositottam be, hogy kulombozo az eredeti es a 35km/h valtokhoz. 1 tengely es 2 fogaskerek. Ezert gondoltam, hogy a tobbi sebessegfokozat attetele nem valtozik.
87.123.002;87.123.003,87.123.004
11563 hozzászólás
Válasz Roli és Feri #7950. hozzászólásáraZETOR motorokhoz alkalmazottMOTORPAL adagolók és porlasztók tipusai,
ill. azok beállítási értékeinek táblázata.
Válasz Hús Futár #7961. hozzászólásáraSzia
Kaszálástól bálázásig,meg egy kis pótkocsizás ha úgy alakul
Válasz Hús Futár #7961. hozzászólásáraSzia
Kaszálástól bálázásig,meg egy kis pótkocsizás ha úgy alakul
Válasz rongyember #7960. hozzászólásáraMilyen gép helyet szeretnéd és milyen munkára ?
Sziasztok,8011-esről vélemények?
Válasz dr.T #7958. hozzászólásáraEgy komplett használt 6901 kódú motort vettem 50 papírért.Az eredetileg is 102-es furatú,úgyhogy az a része meg is oldódott.Nagyon fasza motor lett belőle,minden kopóalkatrészt újat kapott.Bejáratás után,se füst,se kartergáz,se olajfogyasztás.Jó lett.
Válasz Plútó #7956. hozzászólásáraAztan hasznallt blokkot vettel vagy ujjat?
Válasz Roli és Feri #7954. hozzászólásáraNekem is a 2 hangszóró a szélein vannak,de sulyesztettet ne igen rakj be szerintem mert kicsi a hely es a ventilator amit sziv be port az ott mind megfog rakodni nekem is dobozos van kint,a tetelye az nekem is lógott meg porzott én behuztam bőrrel ,nem nagy művészet tiplok tartjak,szerintem lehet hogy tudsz is venni belevalót bőrből,nekem 7711 van.
Válasz Roli és Feri #7945. hozzászólásáraNekem 6011-es volt,szintén 100-as furattal.Én is 102-es hüvelyt vettem bele,de átmérőben nem fért bele.A hossza stimmelt.Úgyhogy 2 választás volt,vagy a hüvely külsejét leesztergálni,vagy a blokk belsejét bővíteni.Nem akartam,hogy a hüvely fal elvékonyodjon,így a második verziót választottam.Elvittem Debrecenbe egy gépműhelybe.Ott nekifogtak kiesztergálni,közben kiderült,hogy repedt a blokk,úgyhogy blokk csere lett a vége.De a kiesztergálós módszer az működik,már 2 hüvelyt beillesztettek amikor felfedezték a repedést.
Válasz Roli és Feri #7954. hozzászólásáraJokepu masina
Köszi a sok segítséget.
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraElőször is bebiztosítani egy okoskönyvet, milyen paraméter különbségek vanak a 62-72 motor szerkezetei közöt. Alkatrészek paszolnak egyik a másikba. A naftapumpa állitásán kívül meg tudsz mindent otthon csinálni az új alkatrészekel. Esetleg még a porlastókat elviszed beállitani.
Zetort nem csináltam át, de Crystált igen. 8011 motorjába kapott turbós motorból komplet hüvelyeket bugókal, porlasztók 4 lyuk helyet 5 lyukú porlasztócsúcsokot kapott. Picit rá let adva az adagolón. Egészen más élet let a motorban.
Válasz Roli és Feri #7950. hozzászólásáraValahol van nekem egy tablazatom h milyen motorhoz milyen pumpa milyen porlasztoo. Eleg reg foglalkoztam ilyennel. Holnap utana nezek ha megfelel
A hüvelyezés az nem probléma.
A porlasztó meg az adagoló hozzáállítása nekem is a fő gond.
Válasz lorant90 #7948. hozzászólásáraMeglehet, de az is, hogy a pumpán is fog keleni állitani.
Válasz Roli és Feri #7947. hozzászólásáraGondolom huvelyeztel mar motrot vagy reszletezzuk?? En azt hiszem mas ott a potlasztoo csucs is de nem. Merem 100%allitani.
Köszi Laci.
Pontosabban tudod mit kell csinálni ?
Válasz Roli és Feri #7945. hozzászólásáraIgen. A 6245-ből 7245 csinálsz.
Zetor 6245 ben ha minden igaz 100 mm es hüvely van.
De lehet kapni zetor hengerhüvely garnitúrát (102 mm - 4 gyűrűs) méretben is.
Valaki szerelt már be ilyent?
Adagolót is hozzá kell állítani,vagy egyáltalán hogyan kell ezt kivitelezni?
Erőben észrevehető e?
Sziasztok most ilyen a zetorunk teteje.
Rádiót szeretném feljebb tenni a helyére a hangfalakat pedig a két szélére,tenném besüllyesztve.
A tetőkárpit pedig lóg és porzik.
Azt is lecserélném.
Valakinek nincs véletlen erről képe?
Kíváncsi lennék hogy lehet bebőrözni vagy milyen módon újítottátok fel.
Üdv
Igaz nem zetor téma de volna egy kis gondom
Magyar gyártású 4.7t pótkocsi igencsak keskeny a nyomtávja és hát eléggé borulékony sikerült is felborítanom megrakva fával az erdőn
Felvetésem
Hogy bírná a kerékcsapágy meg a felni a kiforgatnám a kerekeket. Amúgyis jobban passzolna a kristály nyomába így most keskenyebb is oszt mondhatni két utat tapos.
Válasz tomsics #7941. hozzászólásáraHa gondolod hívd fel az Agrobírot.El mondja mit mérj,mire figyelj.A mostani nekem is tőlük van.
Az előzőt csehből rendeltem,de az hamar széthullott.
Válasz Fehér Kornél #7940. hozzászólásáraSzia!Méretben különböznek elvileg.Bíró azt mondta,hogy 2 fajta méretben szerelték.Nekem a hosszabbik méretű kellett.
Mérd le a hosszát.
Válasz tomsics #7938. hozzászólásáraHeló ! Én két fajtát találtam az interneten nem tudom mi a külömbség köztük. Neked melyik vált be?
Válasz T.f. #7913. hozzászólásáraCSa t.f itt egy kép a vasról majd teszek fel többet is
Válasz Gepi #7937. hozzászólásáraOrbitos nem lett egyenlőre.Viszont Bíróéktól vettem egyet ami azóta is pöpecül üzemel.Hézagolásra kell nagyon oda figyelni.
Válasz Fehér Kornél #7932. hozzászólásáraNagy gond, még Tomsics kolléga írta még meg a múltkor, hogy ő hogyan járt.
"A gyáriban elkoptak a golyók és volt majd 2 teljes fordulat holt játéka.Vettem bele csehből komplettet ami jó ha ki bírt 25 üzemórát.Ebben a golyó vezető lemez lapok gyűrődtek meg,majd megszorult és ki hullottak a golyók.Átpakoltam a golyókat a régi kormányműbe amit 2 óra alatt ugyan így szétnyomott."
Nekem is van ilyen gép és erősen szemezgetek egy orbitos megoldással.
Válasz Gepi #7935. hozzászólásáraMeglehet. MTZ-ben csak egyszer ültem kiállitáson, be akarták mutatni, de amikor az új traktoron kezdett recsegni a sebváltó, mindjárt nem tetszet. Inkáb vártam 2 évet és megvettem a Zetor Forterrát. Ez már egy kicsit más kategória.
Válasz Sk Laci #7934. hozzászólásáraKényelmesebb mint egy kisfülkés mtz.
Válasz Tibi 76 #7933. hozzászólására10 Ha vígan megcsinál. A kényelemre nem a mai traktorok közé tartozik. Tudtomal alkatrész van hozá.
Sziasztok!
Zetor 5748-ról szeretnékm a véleményeteket kérni.kb 10ha kisgazdaságba lenne mindenes trakesz kaszálástól az erdőre járásig.Alkatrészt lehet hozzá kapni?Egész jó áron kapható.Minden érdekelne róla!
Köszi!
Üdv mindenkinek .Tisztelt fórumozók a segítségeteket szeretném kérni. 5611 zetorom van a kormányművet kellene fel újítani. Akinek van valami tapasztalata kérem írja meg .
Válasz Sk Laci #7930. hozzászólásáralehet terhelni is egyből csak ésszel
jobb mintha alapjáraton ketyegne ott két napig
Válasz emanko96 #7926. hozzászólásáraEleinte csak menj vele szétnézni a határba, milyenek a növényeid. Lazán pergesd a motort, ne terheld.
Válasz Dzsanosi #7924. hozzászólásáraZetoron más elven müködik a nyúl/béka mint a Crystálon.
Válasz kertészke #7923. hozzászólásáraTöbb mint valószinü, hogy felakadt kikapcsolt állapotban a kuplunglamella. Talán a munkahenger lehet a gond, de nem biztos.
Ki kellet volna próbálnod, hogy a békában megy-e. Ilyenkor a tlt kuplunglamelláján megy az erőátvitel. Ha netalán tám még egyszer előfordulna a hiba, próbáld ki.
Válasz emanko96 #7926. hozzászólásárabármit lehet vele csinálni csak egy sebességgel kapcsolj visszább mint ha szokott tempóval mennél.
a lényeg mindig az hogy ne melegitsd a motort 80-90fok fölé.
Szep napot.
Zetor crystal 8011 en komplett motorfelujitast vegeztunk.Azt szeretnem kerdezni hogy kell bejaratni.Milyen munkat lehet vegezni.
Köszönöm a segitseget.
Boldog Karácsonyt
Van benne felező, ma is használtam de egyenlőre nincs vele semmi baj, nem tudom mi a probléma oka remélem nem jön elő többet, és nem okozott nagy károsodást. Nincs kedvem széthúzni.
Válasz kertészke #7923. hozzászólására
Szépen tulmelegedett az egész váltó
Ilyenkor lecsökkennek a foghézagok nő az erőfelvétele
A csapágyak kezdenek megragadni
De mondjuk az egy jó kérdés mitöl tudott pörögni a motor és miért nem folytatta inkább le a váltó
Mert ebben az esetben érezni kellett volna a kuplungszagot hogy égeti vágy megfullnia
Mondjuk nincs gépismeretem de nyúl/béka fokozat van benne ?
Mert esetleg ott is kijöhet a csúszás hogy nincs olaj hogy összenyomja a nyulat és a béka szalagja meg vagy úgy megégett hogy nem tud hajtani vagy már nincs is rajta semmi csak az üres acélszalag vagy csak utánna kell állítani mert túl messze van és azért csúszik
Én erre tudnék gondolni de nekem 12045 öm van
Segítséget szeretnék kérni. Vettem egy ZETOR 5211-est. Rögtön el is kezdtünk vele dolgozni, targonca toronnyal, elég sokat kuplungoztunk.
Hazafelé menet a traktornak megszűnt a hajtása a motor pörgött, de nem gurult a gép, nem zárt össze a kuplung, de nem éreztem ferodol szagot, mint amikor csúszik a kuplung. Fokozatosan lassult, utána szinte teljesen megállt, ez minden sebességfokozatban jelentkezett.
Elkezdtem telefonálgatni és mondták, hogy nézzem meg van-e olaj a váltóban, hát az sajnos nem nagyon volt a 30 liter helyett csak kb. 5 liter volt. Attól függetlenül a sebességeket könnyen vette nem recsegett.
Kihoztak nekem olajat, feltöltöttem és azután ment a gép. Persze addig eltelt egy óra, lehűlt ugyanis a váltóház kicsit be volt melegedve, szóval lehet hogy nincs is összefüggés, sajnos nem értek hozzá nem volt még sohasem zetor-om nem tudom, mi okozta a problémát. Hazatudtam vele jönni meg dolgoztam is azóta vele.
Válasz emanko96 #7920. hozzászólásáraKöszönöm a segitseget ami a vizpumpatol jon cső azt kell a radiator tetejere a masikat az aljara?
Válasz emanko96 #7920. hozzászólásáraMivel most nincs bekotve a futes ezekszerint osszevan kotve a ket kivezetes. Az eggyik a cso a vizpumpatol jon a kipufogo torok alatt. A masik a szovotorok alatt van a 4. Hengernel a blokkon. Remelem segitettem.
Jó estét.
A zetor crystal 8011 be hogyan kell a futest bekotni.A futotest es a ventilator benne van csak a csöveket nemtudom hogy hova kell.
Válasz Bigiboy77 #7918. hozzászólásáraMajd megírhatnád a végösszeget, meg, hogy miket cseréltél...Kíváncsi vagyok...
Válasz buszsofőr #7917. hozzászólásáraSzombaton megyek hozzajuk, ismerem oket.
B.
Válasz Bigiboy77 #7915. hozzászólásáraszerintem telefonálj Dunaszerdahelyre az agrocenterbe ott árulják szettben is
Válasz Bigiboy77 #7915. hozzászólásáraA katalógus alapján jó a cikkszám sor ( habár én a 123.002-t gyanúsnak tartom , az olyan mintha nyomatékváltó nélküli összekötő tengely lenne ).
Az összes fokozat sebessége azért változik , mert az előtét tengely (123-as rajz 81-es alk.)és a hozzá kapcsolódó f.kerék cseréjével megváltozik a segédtengely fordulatszáma , ami minden fokozatra kihat .
A 122-esnél ez már teljesen más , ott hat alkarész változik a sebességek függvényében, habár ott is van átfedés .
Válasz T.f. #7913. hozzászólásáraen eddig 3 alkatreszt azonositottam be, hogy kulombozo az eredeti es a 35km/h valtokhoz. 1 tengely es 2 fogaskerek. Ezert gondoltam, hogy a tobbi sebessegfokozat attetele nem valtozik.
87.123.002;87.123.003,87.123.004