Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Zöld rendszám új
- Minőségi alma termesztés új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Forgatás nélküli talajművelés új
- Kukorica vetőmagok új
- Füge termesztés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
161 hozzászólás
Üdv! Segitséget szeretnék kérni. Adott egy claas lexion 550 hozammérővel az antenna hiányzik róla ilyent axiálon kívül lehet valahol beszerezni?
Válasz Vinkó #159. hozzászólására
Nem találtam megfelelő motorszámút.
Ez kellene:OM 366LA 366.901-504-450593
Válasz Vinkó #158. hozzászólására
Na mégegyszer ! https://mercedes.7zap.com/en/eu/m/bus/om+366+la/om+366+la/
Például.
Merci motorhoz van netes katalógus valahol?Esetleg nyomtatott is jó lenne.Lexion 430-hoz.
Válasz mtz1221 #155. hozzászólására
Idén "foglalkoztam" eggyel Bezdánba. Jó ismerősömé, el kélt neki némi segítség.Nagyon csípi a kis 204-est.
Válasz Vinkó 75 #152. hozzászólására
Van egyik ismerősnek 204-es.Mikor megvette darabokra szedték összes csapágy átkenve/cserélve.Rossz nézni mennyire üzembiztos,megbízható.APS-t meg ha nem láttam volna mire való,el se hittem volna ha más mondja.Nincs macizás,bármilyen zöld vacakba elmegy.
Válasz decsi #153. hozzászólására
Válasz Vinkó 75 #152. hozzászólására
T 660. Az a vezér gép.Lexiont még nem láttam közelröl.Nem is értem hogy tud működni fele annyi alkatrészből áll mint a T?!
Válasz mtz1221 #150. hozzászólására
Egy szép 208-asért itt is elkérnek annyit. Nem adja el a zöldet. Csak kettővel csapatva haladósabb lesz. Lexionnal kicsit előbb kezd és tovább arat. Napraforgóban csak a szórás és ne tekeredjen a konzol csiga ha zöldebb. Az fogja lekorlátozni. Bár nem tudom a T széria mekkora nála,tehát partiban van-e a két gép-lóerő-ládák...stb. Egy sima W-s őzikét megesz. A T-ről jókat írtak. Dolgoztam fődobos géppel,meg voltak a hátrányai a napi melóban az APS-hez képest. Hiába volt utána bármilyen lazító-keverő...stb dob.
Válasz Vinkó 75 #149. hozzászólására
Gondolod őszre a sötét zöldje lesz eladó ?
Válasz decsi #148. hozzászólására
Az nagyon jó ár.Nálunk a megák 30000+ euróért mozognak.
Válasz decsi #148. hozzászólására
Ebből nem tartalék vas lesz.
Válasz mtz1221 #147. hozzászólására
Szerintem jó árba sikeredett.6 nas repce oldalkaszával 11
Válasz decsi #146. hozzászólására
Ha nem titok mi pénz egy ilyen ??? Lehet privátban is.
Válasz VMisi #143. hozzászólására
2002évj dupla falú a lemez és közzé ment a por,víz.
Válasz VMisi #143. hozzászólására
Emlékszem mikor az ezredforduló környékén javítóprogram keretében. Jöttek Németből és festegették az átadásra váró új JD WTS-eket. Tenyérnyi foltokba hullott le róla a festék itt ott. Felület kezelési problémák..stb.
Válasz decsi #142. hozzászólására
Gyári festéket megveszed literesben és a közeli festék boltban betölteted spray dobozba. Így cirka fél áron vagy vele.Mit a gyárilag spray dobozba rakottal. Kicsit a kényes részeket megdolgozod és ráfújod. Hibátlan lesz a kárpit az szintén javítható. Nyilván nem volt körültekintő az előző gazdája. Így annak most előjöttek a jelei. Festéket külön ne kevertesd. Egyrészt az zöld az nem RAL és a gyári festéknél tartósabbat nem nagyon kapsz. Legutóbbi flakon töltésnél a festékboltos megjegyezte,hogy milyen autóra kell. Mondjuk hogy kombájnra. Annyit mondott lehetetlen,sok autófesték nincs ilyen minőségű.
Válasz decsi #142. hozzászólására
Ha első tulaj és végig fedett helyen tárolt akkor a rohadás hogyan lehet? A műkaki mellett parkolt télen? Mikori évjárat?
Válasz Vinkó 75 #139. hozzászólására
Délelőtt megvettem. Ami zavaró benne az oldal burkolatok rohadása és lóg a tető kárpit.
Válasz Vinkó 75 #140. hozzászólására
(váltó magasságában)
Válasz Vinkó 75 #139. hozzászólására
Még egy kis infó,az előkészítő asztalt itt is két kis kar támassza elöl szilentekkel(mint a hasonló gépeknél.) Nos meg kell nézni hogy volt-e barkácsolás(hegesztés az előkészítőnél). Mivel a kezelő mehet jó pár karikát mire észreveszi hogy ki ment,és kapja a pofonokat az előkészítő asztal a karok felfogatásánál. Ilyenkor ott előbb utóbb megindul a törés. Alá kell menni és úgy jobban látszik a váló magasságában....kb. Az új előkészítő cirka 1 milla a bontott fele. Tehát ilyenkor télen érdemes akár kiszedni és átdolgozni. Most egy gép ilyenen fog itt átesni.
Válasz decsi #138. hozzászólására
Meg kell venni !
Válasz Vinkó 75 #128. hozzászólására
2019-ben lett összes láda csapágy cserélve,dob+kosár felújítva.2016-ban kapott 4 új gumit.
Válasz Vinkó 75 #136. hozzászólására
Ami lemaradt. Baranyában volt egy cég hol a 450-es Merci motorral volt a következő CAT motorral. A dombokon a Merci motoros elballagott a CAT motoros mellett. Volt szerencsém 540-es CAT...és 460-as Merci...na az utóbbi megette az 540-et. 540-es 6m-es adapter...460-as 6,6m-adapter. Most van itt 4db új 660-as Merci motoral 6 méteres korábbi adapterek ugrottak most 6,6-méterre a szója adapter 7,5-re. Előtte szintén 660-an CAT motorral. A kezelők elmondása szerint a Merci motoros jobban hasít.És a fogyasztás is kedvezőbb.
Válasz Claastra. #134. hozzászólására
Válasz Claastra. #134. hozzászólására
Ez volt az ára,h amerikában forgalmazza a Cat a Claast.
Válasz Vinkó 75 #133. hozzászólására
Nem vitatom,a csillag az csillag,de pont az első szériás lexix a legbibisebbek,amúgy száradjon le az a kéz ami aláírta a szerződést a caterral
Válasz decsi #129. hozzászólására
Megpróbálod....bár mi igen csak ragaszkodunk a csillagos motorhoz.
Válasz decsi #131. hozzászólására
tíz-tizenpár misiért már vannak(talán alatta is)
Válasz Claastra. #130. hozzászólására
Nem vagyok jártas claas vonalon.T mellé gondoltam "tartalék" kombájnnak.Múlt szezonba álltunk pár napot.
Válasz decsi #129. hozzászólására
Nem még ,már cater,ami a kettes szériát jelenti,ami sokkal megbízhatóbb mint az első szériák.ha jó árban aják érdemes vele foglalkozni,rengeteg fut az országban
Válasz Vinkó 75 #128. hozzászólására
Ebbe még Cater Pillar 3126 típusú motor van.Első gazdás.Fedett helyen tárolt szervizelt gép.
Válasz decsi #127. hozzászólására
Persze ! Ládacsapágyak már a csereperiódus környékén vannak. Munkalámpákat led-esre vagy bennük az izzókat. Így a nyák lapnál a biztosítékláb és környéke nem melegszik kritikus hőfokra. Fedett helyen tárolva a nedvességtől megóvva a kellemetlen csipogások elmaradnak szezon közben.(Ha véletlen beázna a gép)Merci motoros egyszerű hibátlan paripa.
5000üó 440 lexiont meg szabad még venni?
Válasz adam.csernus93 #123. hozzászólására
Na mi a helyzet?
Válasz adam.csernus93 #123. hozzászólására
Valóban írhatnál erről néhány gondolatot, én is kíváncsi vagyok mi az oka a cserének, 6140 nem lehet régi gép, pár éve van ez a széria.
Válasz adam.csernus93 #123. hozzászólására
Szia. Én 440es tucanot cserélnék 6140re vagy 660 lexire. miért cseréled? Mi a gond vele? Claasok közül melyikkel egy kategória?
Sziasztok. Típusváltás előtt állok. 6140es ih-t cserélnék 670es lexionra és érdekelne a véleményetek tapasztalatotok stb. vagy esetleg 740es rotoros lexionról
Válasz Spetrix #121. hozzászólására
Nekem az első,most a leghátsó furatba van.Akkor erre írta,hogy ellenőrizzem,és az 1-estbe írta.
Válasz Mf-es? #119. hozzászólására
Megnéztem, a szelelő fúvóka állítását írja düzninek...
Válasz Mf-es? #119. hozzászólására
A rostán másképp áramlik az anyag. 500-as Lexionon repcére a szelelő fúvókát előről az első furatba, a szélterelő lemezt pedig előröl a második furatba.
Válasz Spetrix #118. hozzászólására
Lehet,hogy ilyesmire gondolt a fordító.Repcére lett beállítva.Szél áramlást,szokták állítani egyes növényeknél?Mekkora jelentősége van?
Repcére,melyik lyukba kellene?
Válasz Mf-es? #117. hozzászólására
Esetleg a toklászoló lemezek zárása? (árpához ajánlott)
Válasz Spetrix #116. hozzászólására
430.Második beállításnál,már nem írta ki.
Válasz Mf-es? #114. hozzászólására
Hányas Lexion?
Válasz Mf-es? #114. hozzászólására
Aki ezeket forditja,kombájt még nem látott...
Monitor,valami előleválasztó düzni állását ellenőrizzem.Ezt,hol találom?
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #101. hozzászólására
Ha nedvesebb az anyag hajlamos feltorlódni.Már láttam ilyet. A legjobban a CR nyuszi megoldása tetszik. Egy erősített pelyva terítője van. Arra van irányítva a csuta is, tökéletesen szétrepíti.
Válasz Tommy 7# #74. hozzászólására
Megoldodott a valtoolaj probléma?