Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.77 Ft USD 366.3 Ft CHF 401.12 Ft GBP 457.88 Ft

Fórum

Fogyasztáscsökkentés

Létrehozta: Vadmalac , 2008-08-20 12:03:04

Kedvencekhez Segítség

654 hozzászólás
#654 dr.T
2015-12-26 16:13:36

Válasz Mf-es? #651. hozzászólására

Ja es ezek az arak ha valamelyik er valamit ugy van kiszamolva,hogy azert igen jobban ne gyere ki,(mert egy traktornal aztan kinem tudod szamolni a fogyasztast),hogy csak azt nyered rajta,hogy tisztann marad az uzemanyag rendszered,na meg azert az arat visszahozod mert annyit csokkent rajta.

#653 dr.T
2015-12-26 16:10:35

Válasz Mf-es? #651. hozzászólására

Mindeggyik ugyan azt csinallja (ha csinallja) ,tisztit,ken,megnoveli a cetan szamot,ezalltal jobb az egesed es nagyobb erot tudsz kihozni ugyanannyi uzemanyagbol.

#652 dr.T
2015-12-26 16:08:36

Válasz Mf-es? #651. hozzászólására

Magyaran szolva olyan uzemanyag adalek mindt az osszes tobbi.

#651 Mf-es?
2015-12-26 15:49:23

#650 Tomi81
2014-10-29 17:46:05

Válasz #649. hozzászólásra

Felvidéki magyar (egyébként totalcar-os újságíró)

Nincs profilkép
#649 a2457
2014-10-29 17:15:05

Válasz #648. hozzászólásra

ez mind nágyon jó, de nemértem miért ván ilyen ákcentusa ennek áz embernek.

Nincs profilkép
#648 007
2014-10-28 20:04:41

Nincs profilkép
#645 a2457
2014-04-10 22:21:25

Válasz #640. hozzászólásra

:) fázisszügjavító kondi, akár működhetne is ha sok nagy elektromos motort üzemeltetnél otthon, és azokhoz lenne méretezve.
nyilván csak újabb átverés.

#643 Mtz-s Kölök
2014-03-10 21:55:56

Válasz #619. hozzászólásra

Csak traktorral foglalkozol, vagy autóval is?

Nincs profilkép
#642 bodo98
2014-03-10 20:52:44

A fogyasztás csökkentéshez csak ennyi. Mi is ezze foglalkozunk.

#641 Bárány
2014-03-06 10:00:06

Válasz #640. hozzászólásra

Ugye ez csak egy költői kérdés volt?

#639 Bárány
2014-03-06 06:14:35

Válasz #636. hozzászólásra

Nekem van a kocsiban gyárilag egy szerkezet, amivel 100%-os (!!!) fogyasztáscsökkenést lehet elérni. Úgy hívják: gyújtáskapcsoló. És ez nem kamu! Tuti, hogy a következőbe is kérek ilyet!

#638 Mf-es
2014-03-06 06:08:57

Válasz #637. hozzászólásra

10 doboz cigi ára.Van aki 10 nap elfüstöli.Aki nem dohányzik,most 10 napig kipróbálhatja,milyen napi 1 doboz árát elfüstölni.

Nincs profilkép
#637 007
2014-03-05 21:53:43

Válasz #636. hozzászólásra

Aki ezt elhiszi az meg is érdemlismile cool

ugyan az bolgár nyelven

Nincs profilkép
#635 bodo98
2013-10-26 15:45:05

Válasz #634. hozzászólásra

Mi elsősorban a szoftvert archivaljuk....barnikor vissza tudjuk tölteni az eredetit. A viszonteladók a többi országban a partnereink ezért ha frissitesek is megvannak.

#634 Bárány
2013-10-26 14:44:05

Még csak annyit a témához, hogy ha egy chip doboz nem tetszik, ki lehet venni, kábeleket visszadugni, és a gép ismét gyári.
Amikor a szoftvert felülírják, mi a garancia, hogy tényleg a gyári kerül visszaírásra? Vagy ha az, akkor az a verzió, ami az adott gépen volt, hiszen néha frissülhetett a szervizben az idők során.
A tuning cég vajon honnan veszi? És mennyire naprakész?

#633 decsi
2013-10-26 13:29:18


Nekem a mai napig benne van a 8200-ban a rapid csak nem használom.
Tegnap bekapcsoltam próbaképpen 87-98 fokra ment fel a hűtő víz
1 fokozattal tudtam gyorsabban menni.

Nincs profilkép
#632 bodo98
2013-10-26 12:11:08

Ha valakit érdekel így dolgozunk:

http://www.youtube.com/watch?v=G1hIVu-7KWs&feature=c4-overview&list=UUUyn2VUDRQ4tAKhbVcNeOHQ

Nincs profilkép
#631 bodo98
2013-10-19 17:26:42

Válasz #630. hozzászólásra

És azt traktor esetében fékpadon le is mérték, hogy mennyit raktak rá? Mennyi LE és Nm?

#630 Drisa
2013-10-19 17:13:06

Válasz #627. hozzászólásra

Igen csak a két motor esetében nem ugyanaz a turbo és kuplung sem, ezért is ment nekem tönkre a tuning után...

Nincs profilkép
#629 bodo98
2013-10-19 15:18:44

Válasz #628. hozzászólásra

Igen de itt is még van lehetoseg max 5-10%-ra. Minden motor és gép a fejlesztéseknél atmegy egy teszten amikor is teljesen felhúzzák a gépet addig míg szét nem repul majd visszahúzzák kb. 30% és azt mondják ez a max. Tehát egy 5-10% mét ott is lehetséges.

#628 jozef19
2013-10-19 13:56:16

Válasz #627. hozzászólásra

Ott le van,de a 81 az a spitz...

Nincs profilkép
#627 bodo98
2013-10-19 11:40:26

Válasz #626. hozzászólásra

Ezért írom, amivel mi foglalkozunk az a gyári szoftver csere....semmi doboz adalék....ha vesszük a Golf IV esetében is ugyan az a motor 1,9 TDI van 66 és 81 KW kiadásban és csak a szoftver van lebutítva. Mi ugyan ezt ajánljuk amit a gyár is csinál.

#626 Drisa
2013-10-19 09:19:50

Válasz #621. hozzászólásra

Így van, nekem is volt 4es golfban chip tuning. állat volt de előbb turbo majd kuplung adta meg magát, nem véletlen...
Ugyanez lesz azokkal gépekkel is akik a tuning után annak plusz erejét maradéktalanul ki is használják állandóan. Valami engedni fog és drága lesz. Mint már említettem pl Rapid az üzemanyag nyomást emeli meg de állandóan, függetlenül a terheléstől !!! Nem igaz az hogy csak akkor avatkozik be ha érzi hogy kell !!!

#625 Bárány
2013-10-19 08:46:28

Válasz #622. hozzászólásra

A motorvezérlés optimalizálása, és a teljesítmény növelés (mi itt erről beszélünk) nem ugyanaz, kis gúglizással mindegyikről lehet olvasgatni.
Másrészt, ha alacsonyabb fordulatszámon adja le a motor ugyanazt a nyomatékot, a motor, és a váltó is nagyobb terhelésnek lesz kitéve, ha pedig ugyanazt a munkát nagyobb sebességnél végzi a gép, az egész lehajtás is nagyobb erőket kap.
Félreértés ne essék, én nem azt mondom, hogy a teljesítmény növelés ördögtől való (én is használom), de nagyon körültekintően kell dönteni, hogy az adott gépben lehet-e, és ha igen, akkor mennyit.

Ja, és mindenek előtt, hogy adott esetben tényleg szükség van-e rá.

#624 jozef19
2013-10-18 23:34:00

Válasz #623. hozzászólásra

1 turbó+ 1 turbó=zuviel...

Nincs profilkép
#623 bodo98
2013-10-18 22:23:01

Válasz #621. hozzászólásra

Attól függ ....ki??? és hogyan ???

Nincs profilkép
#622 bodo98
2013-10-18 22:22:14

Válasz #620. hozzászólásra

MIért tenne a gyár ilyet???? Ha arról beszélek, hogy motor optimalizálás.....részemről az, hogy alacsonyabb fodulatszámon leadja u.a. a teljesítményt és nyomatékot.....ha a gyár részéről veszem .......miért lenne nekem érdekem, hogy a motor többet bírjon és tovabb kitartson??? nem lenne pénzem a szervizből és az alkatrészből.

#621 jozef19
2013-10-18 21:29:47

Válasz #620. hozzászólásra

Az autóknál a turbó nyomáson emelnek,igy az megy idö elött tönkre meg még akarmi is lehet...

#620 VMisi
2013-10-18 21:11:20

Válasz #619. hozzászólásra

Visszatérve a mechanikus adagolósokra, a valtrákat nézegettem és a honlapotokon szerepelnek a T és az M széria 0-ás végű szériái ami mechanikus adagolósak.
Azt írod, hogy a gyári szofvert teszitek bele a magasabb kategóriából, de találok több olyan gépet is ami a széria legnagyobbja.
A tuning cégek, köztük te is azt írod, hogy a motort, befecskendezést optimalizáljátok. Kérdem én, hogy a gyár miért nem teszi ezt meg?

Kicsit szkeptikus vagyok. Azt gondolom, hogy előnyt csak valami hátrányára lehet szerezni, bár azt is el tudom képzelni, hogy a tuningok felrúgják a környezetvédelmi előírásokat (ilyenkor már úgy sem ellenőrzi senki) és így kovácsolnak előnyt.

Nincs profilkép
#619 bodo98
2013-10-18 11:00:49

Válasz #618. hozzászólásra

Mindezekhez már csak annyi, hogy ha valakit érdekel egy 3 hetes ingyen teszt fekpados méréssel együtt itt megtalál vagy emailben.

Nincs profilkép
#618 lac*
2013-10-17 20:06:22

Válasz #617. hozzászólásra
Én megnéztem a difit,a váltót,lehajtást. De átnézheted az összeset is,legalább megismered a traktorod smile tongue

Nincs profilkép
#616 lac*
2013-10-17 18:03:29

Válasz #614. hozzászólásra

Meg kell nézni az online katalógusban az alkatrészeket,ha egyezik a cikkszám ,lehet tolni neki a powert.

#615 .Man
2013-10-17 15:18:02

Válasz #614. hozzászólásra

A 8300 pont 300 kilóval nehezebb alapesetben, mint a 8100. Ilyen alapon...

#614 Bárány
2013-10-17 13:58:04

Válasz #613. hozzászólásra

Difi, hidak, tengelyek, agyak? Itt szokott különbség lenni. A gépek tömege elárulhatja.

Nincs profilkép
#613 bodo98
2013-10-17 07:09:48

Válasz #606. hozzászólásra

A 8300 ugyan az a motor és váltó, minden megegyezik....ezért lehet 231LE a 8100

Nincs profilkép
#612 bodo98
2013-10-17 07:05:13

Válasz #600. hozzászólásra

Annyit jelent, hogy mennyi a gép alapban 185LE és mennyi lehet a max teljesítmény 231LE

#611 Czanik Sanyi
2013-10-17 05:02:32

Válasz #603. hozzászólásra
Ami egy némely buszba van motor (DDC Detroit Diesel Cor...)az 275-l jön állítólag 375-ig fel lehet , csak darabonként majdnem 1milla.

#610 .Man
2013-10-16 23:20:27

Válasz #607. hozzászólásra

Szerintem a motor és a váltó bírná. Ha emlékeim nem csalnak, akkor hátrafelé a 8400-as már erősített a 8100-hoz képest, tulajdonképp már a 8300 is. Meg nem mondom, hogy ki sorolta itt még régen, de olyasmit mondtak, hogy a 8100-8200 egyezik onnan felfele már más egy kicsit a váltó utáni rész.
Ahogy mondod, ha 240-es kell, akkor vegyen 240-est. Lehet, hogy a tuning többe lesz a végére, mint ha bevásárolna.

#609 (Claastra)
2013-10-16 22:30:12

Válasz #608. hozzászólásra

akinek 240 lovas kell az vegyen azt

#608 Szeni
2013-10-16 22:20:12

Válasz #607. hozzászólásra

Ezt már én is hallottam, aztán a végén csak kiderült, h. ez a tengely is vastagabb 5 mm-rel, meg amaz is, meg a diffi közepe is vastagabb, meg a véglehajtás is 5mm-rel.Úgyhogy én már erre az egyformaságra semmit nem adok.

#607 (Claastra)
2013-10-16 22:07:46

Válasz #603. hozzászólásra
A motor és a váltó bírná szerintem mert a 8400-asban ugyanaz az erőátvitel,de én sw vagyok híve a belekutyulgatásnak

#606 Szeni
2013-10-16 22:03:25

Válasz #604. hozzászólásra

Először én is erre gondoltam, de olyan valószínütlennek hatott, h. nem hittem a saját szememnek. Ha ez mégis igaz, akkor innentől számomra ez átlépett a vicc kategóriába.

#605 Szeni
2013-10-16 22:00:28

Válasz #604. hozzászólásra

Ez eszembe sem jutott smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol
Sőt, határozottan tetszett a szóhasználat smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
Én is szoktam ilyet mondani, konkrétan azt h. "Ehhez nem kell 6 diploma"

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Támogatott tartalom
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
A kérelmeket 2024. június 3. napjától 2024. július 3. napjáig kell benyújtani.
Muhar mag
Muhar mag

430 Ft

Tárcsa,  Eke alkatrészek,  használtak
Tárcsa, Eke alkatrészek, használtak

55.000 Ft

Magyar Nagyfehér kocasüldők
Magyar Nagyfehér kocasüldők

900 Ft

John Deere 6310 rakodoval stoll
John Deere 6310 rakodoval stoll

27.400 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]