Fórum

Chip tuning, chip tuningdoboz, traktor tuning 

Létrehozta: , 2009-02-16 12:37:33

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #375 Richard. | 2016-11-23 21:43:11

    Válasz Bandibandi #374. hozzászólására

    nem tudom ,nem láttam ilyen típust. De mint írtad füst sincs,tippem szerint nix kaja. Dugulás,szűrő elött,fölött,tank nem kap elég levegőt,turbónyomás hiány,kopott motor,elektronika,stb. Mindenhova ne ird be,mert lebsznak.

  • Válasz » #374 Bandibandi | 2016-11-23 21:34:58

    Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
    kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
    2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
    imélcimem veszelovszkia@invitel.hu

  • Válasz » #373 a2457 | 2016-11-02 21:25:29

    meg van gyártásközbeni szórás aztán manapság hulladékot nem csinálnak sehol. inkább lejjebb butítják és akkor azt még elbírja ugyanannyi ideig.
    más műszaki körben ez teljesen "alap".
    egy terméket gyártanak, aztán más teljesítmény beállítással a gyártási szórásnak megfelelően piacra dobják.

    persze vannak átfedések, és lehet is vele játszani. de nem a véletlen végett van úgy ahogy van.

  • Válasz » #372 Spetrix | 2016-11-02 21:02:07

    Válasz zsolt.kocsis #371. hozzászólására

    Ezt így elég meredek kijelenteni, hogy egy szériában 3 trakinak ugyan az a váltója meg a motorja. Nekem az Agrooptima csinálta, mutattak táblázatokat a szériákban található traktorok felépítéséről, és van ahol 10 lóerőként eltér a váltó, vagy a motor alkatrészei, de van ahol tényleg egyforma 3 traki. Ez nálad eléggé hasraütéses marketing dumának néz ki...

  • Válasz » #371 zsolt.kocsis | 2016-11-02 18:25:59

    Válasz Földönfuto #366. hozzászólására
    Ez egy nagyon jo kerdes.
    Mert alapra vannak rakva a traktorok teljesitmenyileg.
    Es ugyebar inkabb kulon trakiban adjak el a nagyobb teljesitmenyt.
    Uzletpolitika. Ha meglesel egy szeriaban 3 trakit csak a loero kulombozik. valto motor nem. :)

  • Válasz » #370 zsolt.kocsis | 2016-11-02 18:23:44

    Válasz a2457 #367. hozzászólására
    Eleg specialis ceg az Agroecopower :)

    https://www.youtube.com/watch?v=WeQ8xN-YFFQ

  • Válasz » #369 zsolt.kocsis | 2016-11-02 18:21:19

  • Válasz » #368 Földönfuto | 2016-10-20 18:27:57

  • Válasz » #367 a2457 | 2016-10-20 18:08:55

    Válasz Földönfuto #366. hozzászólására

    hát mert sokmilliót költenek fejlesztésre meg összeszerelésre és már nincsen idejük és/vagy pénzük még 1-2 órát foglalkozni a dologgal.
    arról nem beszélve hogy nem is értenek hozzá, nyilvánvaló módon. ilyesmit csak specializált cégek tudnak akik nem vacakolnak motor tervezéssel vagy gyártással. az az amatőröknek való.

  • Válasz » #366 Földönfuto | 2016-10-20 17:36:50

    Válasz zsolt.kocsis #363. hozzászólására

    És a gyártó miért nem tudja elérni ezt az optimális beállitást???

  • Válasz » #365 a2457 | 2016-10-20 17:31:22

    dob a szemem, vagy másnak is úgy tűnik mintha google fordítós szöveg volna ?

  • Válasz » #364 zsolt.kocsis | 2016-10-20 17:17:37

  • Válasz » #363 zsolt.kocsis | 2016-10-20 15:20:18

    www.agroecopower.hu

    https://www.youtube.com/watch?v=fbKbgtc1fbo

    Mi a teljesítmény optimalizálása?

    Nem történik semmilyen jellegű mechanikus behatás a motorba. Az Agroecopower társaság chip beültetést szoftvermódosítással végez, az EPROM (Erasable Programmable Read-Only Memory) memória átprogramozásával, az elektromos memóriablokkot a soros programmal a vezérlőegységben. Ennek az az előnye, hogy az átprogramozott vezérlőegység "tudatában van" az ő átprogramozásának és a Scanbus gyűjtőn át történő kommunikáció így nem befolyásolt. Tehát például, ha a készüléken on-line figyelemmel kísérnénk az üzemanyag fogyasztást, nem fenyegetnénk a valós adatokat.

    Tehát milyen az Agroecopower szolgáltatása?
    Az Agroecopower technikusai kimennek az ügyfélhez és megbeszélik vele a kívánságaikat és elvárásaikat. Amiatt, hogy a készülék motorjának, valamint a további komponenseinek élettartamát fenntartsák és az érvényes kibocsátási normáknak is megfeleljen, a készüléket csak is meghatározott teljesítménnyel lehet ellátni. A chiptuning előtt az On - Board Diagnostics bemeneten, vagy közvetlenül a vezérlőegység BDM interfészen keresztül elvégzik a diagnosztikát, majd elmenti az eredeti szoftvert, így a vezérlőegység módosítása bármikor visszaállítható. Az új szoftver egyénileg az adott készülékhez előkészített úgy, hogy az élettartam paraméterei megmaradjanak, és utólag visszajátszhatóak legyenek a vezérlőegységbe. E beállítást követően ismét számítógépes diagnosztikai futtatás és teljesítménymérés következik. Az átadást megelőzően a készüléket még próbaút és a garancia tanúsítvány kiállítása várja. A régi-új készülék tulajdonosának a szereléstől számítva 30 napja van döntését visszavonni és a pénzének visszafizetését illetve az eredeti szoftver installációját kérni.

    Nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás... Pontosan mi is változott a motor működésében? A szoftvermódosítással a befecskendezési paraméterek optimálisra, az üzemanyag és a levegő aránya, a befecskendezés hossza, a nyomás, az üzemanyag mennyiség és a nyomaték korlátozása változnak.https://www.youtube.com/watch?v=fbKbgtc1fbo

  • Válasz » #362 zsolt.kocsis | 2016-10-19 12:27:50

    Válasz Norbi6330 #361. hozzászólására

    Szia.
    Az Agroecopower Hungary Kft kėpviselője vagyok. Ezen a számon elėrsz. 06 20 2785070
    Facebook/Agroecopower Hungary Kft
    Facebook: Zsolt Kocsis kalocsa
    Ha kell referencia rengeteget tudok adni.
    Üdv: Kocsis Zsolt

  • Válasz » #361 Norbi6330 | 2016-10-19 10:43:48

    Agroecopwert ki ismeri? Milyen cég és milyen a munkályuk?

  • Válasz » #360 Büresz | 2016-07-15 21:56:38

    Válasz Drisa #359. hozzászólására

    Részemről is mert hát én azt sem tudom mi az a motor. Meg laptopot sem láttam még.

  • Válasz » #359 Drisa | 2016-07-15 21:28:04

    Válasz Büresz #358. hozzászólására

    Nekem mindegy de ha cr motoron bóvli akkor gondolod máshol jó....smile smile gondold azt részemről végeztem.

  • Válasz » #358 Büresz | 2016-07-15 20:17:38

    Válasz Drisa #357. hozzászólására

    Nem is kell meggyőznöd, de nekem nem common railos a motorom szóval teljesen mást művel, itt nincs annyi amihez nyúlhat a csippp.

  • Válasz » #357 Drisa | 2016-07-15 19:59:12

    Válasz Büresz #356. hozzászólására

    De fogalmad nincs hogy hogy működik, én viszont laptopon keresztül ellenőriztem. Így tudom hogy milyen... De nem akarok senkit meggyőzni, vagy hiszi vagy nem

  • Válasz » #356 Büresz | 2016-07-15 18:39:07

  • Válasz » #355 Drisa | 2016-07-15 16:31:57

  • Válasz » #354 Büresz | 2016-07-15 14:41:16

    Válasz Drisa #353. hozzászólására

    Visszaolvastam oké értem szar.

  • Válasz » #353 Drisa | 2016-07-15 08:00:45

    Válasz Büresz #352. hozzászólására

    Nem az a lényeg, ha érdekel vissza olvasol ha nem érted felhivsz es két perc alatt e.lmondom. Többször nem írom már le

  • Válasz » #352 Büresz | 2016-07-14 23:21:38

    Válasz Drisa #350. hozzászólására

    Persze, anyag nélkül nem lesz több paci

  • Válasz » #351 Büresz | 2016-07-14 23:20:47

    A magasnyomású rendszer az valóban máshogy dolgozik, nekem köradagolós de nem bówdenes hehe! Bocs de nem ismerhetem az összes típust. Nekem nincs vele bajom remélem nem is lesz, 2000 óra van benn azóta.

  • Válasz » #350 Drisa | 2016-07-14 23:16:41

    Válasz Büresz #345. hozzászólására

    A gépre volt kötve laptop es az jelezte mint lentebb írtam.

  • Válasz » #349 Drisa | 2016-07-14 23:14:35

    Válasz Büresz #347. hozzászólására

    6820 ás nem köradagolós, amiről én írtam lentebb ha olvastad

  • Válasz » #348 szanberg | 2016-07-14 23:03:52

    Válasz Büresz #347. hozzászólására

    A hagyományos köradagolóhoz nemkell chiptuning mert bowdenes a gázpedál hehe
    A TierII-es VP adagolósokat viszont valóban lehet csipeszelni, nem értek ennyire bemenően hozzá, nem tudom mivel maszekolnak, gondolom ezeknél a rendszereknél a mennyiség szabályzó szelep vezérlő jelébe kotnyeleskedik bele a szoftver vagy box, mert ezeknél van ez a szelep ami egyben lehet az immó vagy leállító mágnes szelep is bizonyos típusoknál, aztán van egy elektromos előtöltés szabályzó szelep, ehhez kapcsolódóan egy szögelfordulás érzékelő szenzor ami az adagoló tengely fordulatát is méri közben, illetve az egészet vezérlő kocka panel a tetején, ebből kell kihozni valamit amit a szakik tudnak(vagy nem)

  • Válasz » #347 Büresz | 2016-07-14 22:52:01

    Válasz szanberg #346. hozzászólására

    De egy hagyományos köradagoló állandó nyomáson dolgozik.

  • Válasz » #346 szanberg | 2016-07-14 22:49:37

    Válasz Büresz #345. hozzászólására

    Magasabb nyomáson tud többet benyomni adott pillanat alatt.

  • Válasz » #345 Büresz | 2016-07-14 22:43:05

    Válasz Drisa #343. hozzászólására

    Értem, csak azt nem hogy felemeli az üzemanyag nyomást??? A többlet teljesítmény többlet üzemanyag felhasználással jár, de az nem azt jelenti hogy magasabb nyomást csinál. smile unsure

  • Válasz » #344 szanberg | 2016-07-14 22:38:45

  • Válasz » #343 Drisa | 2016-07-14 22:31:05

    Válasz Büresz #342. hozzászólására

    329 es hozzászólást olvasd el

  • Válasz » #342 Büresz | 2016-07-14 19:17:30

    Válasz Drisa #341. hozzászólására

    Kifejtenéd bővebben miért állítasz ilyet? Nem védeni akarom őket, nekem is ilyen van a gépembe, többet nem rakatnám bele, de nálam legjobb tudomásom szerint jól működik, vagyis több a graft.

  • Válasz » #341 Drisa | 2016-07-14 16:38:20

    Rapid egy rakás k*ki, ezt tapasztalatból mondom, nem értek hozzá. smile smileDe nem is kell elég volt tapasztalni.

  • Válasz » #340 Dekalb | 2016-07-14 16:04:43

    arapid az nem chiptuning,csak egy tuning box,ami csak egy jelet zavar talán ,a chiptuning egy 2-3 óráig tartó folyamat együtt a gazdával és a traktorral,de ott vannak az agrooptima videók(vagy a rigotech videók)na az a chiptuning

  • Válasz » #339 Bárány | 2016-07-14 15:31:22

    Válasz bandigh #338. hozzászólására

    Az érintett kereskedők szoktak így.

  • Válasz » #338 bandigh | 2016-07-14 13:11:28

  • Válasz » #337 lepol33 | 2016-07-14 12:49:07

    Válasz szanberg #334. hozzászólására

    Nagyon okos ember lehetsz. Ha nem értesz valamihez akkor miért állítasz valótlant??smile thumbdown

  • Válasz » #336 szanberg | 2015-08-22 09:04:18

    Válasz a2457 #335. hozzászólására

    Jaja.
    de nekem az mtz az 50/80-ast jelenti nem mástsmile thumbupcool

  • Válasz » #335 a2457 | 2015-08-22 09:02:13

    Válasz szanberg #334. hozzászólására

    ezt majd mond akkor amikor kínai/japán/fenetudja milyen t5 ös motorokkal szerelik őket :D

  • Válasz » #334 szanberg | 2015-08-22 08:46:14

    Egy dolog biztos.
    A rapid egyedül az MTZ-nek nem árthat! smile pimp

  • Válasz » #333 a2457 | 2015-08-21 23:55:00

    Válasz Norbi6330 #325. hozzászólására

    :D no igen, idővel mindíg kiderül hogyha erősebb gép kell.. akkor erősebb gép kell.
    nincsen baj a chiptunnerolással sem, akármelyik megoldással is történik, de megvannak a jól beszabott határai, és a nemkívánt mellékhatásai.

  • Válasz » #332 Bárány | 2015-08-21 23:48:11

    Válasz Drisa #331. hozzászólására

    Nekem ennél kevesebbet emel. Szintén 135-ről kb. 10%-ot.

  • Válasz » #331 Drisa | 2015-08-21 23:38:03

    Válasz Bárány #330. hozzászólására

    Jd 6820 ami 135 ló elvileg 150-160 lóvat mondogattak de ezt már nem tudom pontosan. A szelep azóta is jó akkor tuti jó volt, még sosem kellett cserélni pedig 10000 üzemóra van benne. Csak akkor dobta a hibát mikor rapid volt benne 2 napig aztán szóltam vigyék a szarukat máshova. Azóta is jó szelep... Ennyit a Rapidról....

  • Válasz » #330 Bárány | 2015-08-21 23:19:00

    Válasz Drisa #329. hozzászólására

    Elhiszem. Kérdés,
    1. milyen motort, mennyire "húztak fel"?
    2. az a szelep vajon hibátlan volt? (nyilván sose fogjuk már megtudni)
    Az új szeleppel is ugyanez volt? Ha igen, lásd az első kérdést.

    Nálam már jó ideje benn van, igaz, csak szántáshoz használom. Azon kívül csak nagyon elvétve.
    Ha mégis megszívom vele, be fogok számolni, had okuljon más. Volt már itt a fórumon, hogy beismertem, ha hülye voltam. De eddig semmi problémám vele.

  • Válasz » #329 Drisa | 2015-08-21 23:06:02

    Válasz Bárány #327. hozzászólására

    Azt tudom a Rapid semmi mást nem csinál csak felemeli az elvárt üzemanyag nyomást. Legalábbis a szervizes laptopja szerint. Ez azt eredményezi hogy valahol a rendszer "engedni fog". Nekünk nyomástartó szelep hibát ütött be azonnal, ami akkor 80 eFt lett volna, persze ez kb 5-6 éve volt azóta sincs baj vele csak a Rapid mellett volt.

  • Válasz » #328 Bárány | 2015-08-21 23:03:21

    Válasz Norbi6330 #325. hozzászólására

    Kösz, nem kell.
    Nekem van.smile wink

  • Válasz » #327 Bárány | 2015-08-21 23:02:13

    Válasz Bárány #324. hozzászólására

    A túlzásba vitt(!) Rapid a magasnyomású rendszernek tud ártani.
    Vagy nagyon extrémen túlhajtva (némi emberi hülyeséggel párosítva) a motor megfőhet, szét lehet hajtani.
    Itt nem tudom elképzelni, hogy köze lenne ezekhez a hibákhoz.

  • Válasz » #326 Norbi6330 | 2015-08-21 23:01:47

    Válasz Drisa #323. hozzászólására

    Nem tudom hogy a rapid csinalta-e de az biztos hogy minden erzekelot szenzort atver.

Fórum szabályzat

Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]