Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásáraHa benne vagy a buliba,garantalom,hogy soha nemfogod elfelejteni ezt a vitaminpotlast! Lasd milyen jofej vok,valaszthatsz,melyikbol kered a feheret:a feketebol vagy a feherbol!!!!
Válasz Sk Laci #5415. hozzászólásáraEz fontos, de amikor a saját gumijain kezd el tekeredni ide oda, mert azoknak magas az oldalfaluk amik a nagy kerekesek, hiába C-gumi meg keményre fújva, ilyen súlynál már tapasztalhatod ezt. Nem beszélve a magas súlypontról.
Az alsó kis, azt hiszem 10 collos kerékkel szerelt szekeren "majdnem mindegy" hogy van a súly.
Válasz szanberg #5414. hozzászólásáraHa nem gond hozzátenném, hogy a bebillegést, rángatást inkább a súly elosztása befolyásolja a tréleren.
Én csak 2 tonnásat vontattam, szépen középre került a rakomány kissé a rúdra ráterhelve, és szépen rángatózás nélkül vontatható volt az utánfutó "foltozott" utakon is.
Viccet félretéve, simán stabilan vontatható a történet, főleg ha alsó és kis kerekes a futó. Így keskeny marad, de jó lent van a súlypontja, valamint ezeken a kis gumikon nem billeg be, a nagy kerekes magas platós trélerek sokkal jobban be rángatják a vontató autót.
Válasz *** HM *** #5406. hozzászólásáraPick-upon érdemes a hátsó kerekeket egy kissé magasabb nyomásra állítani. Teherszállításnál is jobb. Ha csak egyedül mászkálsz vele, nem nagyon fog feltűnni a különbség, pláne ha nem peres a gumid (értsd a /60+os). Első gumi 2.4, hátsó 2.8 bar, oszt' fordul a vas mint menyecske a boroskancsóval a lagziba'
Én tekercsrugós D231-es navarát használok 265/70 R17 (ssssshhhhhh, tilos átalakítás, bizony ) gumival, km-óra majdnem pontos (gyári szettel durván túlmér), + 2 cm hasmagasság és elég levegő a gumiban hogy 2.4-en puhán fusson.
Válasz szanberg #5402. hozzászólásáraArra gondoltam én is.
Azt lesz valami. Hétfőn viszem az újat megnézni. Boltos azt mondta ennek jónak kéne lennie
Mondtam ő lehet aki kipróbálhatja.
Válasz Nyomasek Bobo #5383. hozzászólásáraIlyen képem van. Majd otthon csinálok másikat.
Melegíteni lehetne,de gumi gyűrű húzza össze.
De nem beszélve az anya hogy lötyög a csavaron!!
Válasz Maszek Zs #5381. hozzászólásáraJa olyan 1.5 vastag. Nem melegitve kéne tökösiteni azt a csövet? Hidegen csak a robbanás nyujtja ki. Ugy sem megy? Ugy pedig kéne.
Válasz Gumóka #5380. hozzászólásáraAz van,hogy keresztfiam tuningolgatja az autóját. Ott nem lehet gányolni mert mutogatja
Hirtelen felindulásból vettem egy kipufogócső tágítót.(BGS) Racsnival ki akartam próbálni az első nekifutásra meg szakadt az anya.
Most küldtek egy másikat (így most van kettő szar) csak ezen is lötyög az anya.
Arra gondoltam hétfőn megyek a bolt felé. Beviszem ezt a szemetet hozzá egy darab csövet,azt mondom a boltosnak tágítsa meg!!
Ezért kérdeztem mert az én cső darabom az 1,5mm nehogy belekössön.
Válasz traktorajtóhajtogató #5378. hozzászólásáraPont azt írta, hogy nem teherautót akar, hanem amibe a 3 gyerek is kényelmesen ül, és hogy ki tudjon menni megnézni a földet ha úgy van, nyilván nem akkor amikor 40 centis traktornyomok vannak. Én is dolgozok egy idősebb úrnak, kijön vele a földhöz simán, meg kihozza vele az egy napra való vetőmagot is, vagy futóval, vagy a hátuljában.
Válasz subikiss #5374. hozzászólásáraNem tudom te hogy vagy vele, de itt valami tévedés lehet. GL mercivel határt járni elég vicces dolog. Nem azért mintha nem menne el, de gumicsizmával bepattani egy ilyen S merci szerű luxusverdába és a 19-20 as felnikre szerelt sportos gumikkal csapatni a pocsolyákban... És a szervízről még nem is beszéltünk. Egy ilyen tíz év körüli légrugós, legalább 6 hengeres csúcsgépnek az éves szervízszámlái körülbelúl egy használtabb Pick-up árával fognak vetekezni.
Válasz sanyi1965 #5373. hozzászólásáraElég fontos szerintem a hasmagassag mihelyst lemész az aszfalt útról. Gondolom nem kell mondani mennyit jár egy gazda a határban. Nyáron meglessz a harmadik gyerek. A pick-up megáll szerintem kettő főnél és szeretem a kényelmet. Nem off road turára akarok menni hanem ha ugy van kimenni a határba ha pedig ugy van pályán kongatni neki.
5973 hozzászólás
Válasz fexco #5420. hozzászólására



Válasz fexco #5418. hozzászólásáraJó nagy xarzsákok,király






Válasz fexco #5420. hozzászólásáraJól van ne idegeskedjél itt vagy te is 10 éve csak bírod a heccet
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásárabekólázok,megkereslek csicskakutya!!!
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólására
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásáraHa benne vagy a buliba,garantalom,hogy soha nemfogod elfelejteni ezt a vitaminpotlast! Lasd milyen jofej vok,valaszthatsz,melyikbol kered a feheret:a feketebol vagy a feherbol!!!!

Válasz Sk Laci #5415. hozzászólásáraEz fontos, de amikor a saját gumijain kezd el tekeredni ide oda, mert azoknak magas az oldalfaluk amik a nagy kerekesek, hiába C-gumi meg keményre fújva, ilyen súlynál már tapasztalhatod ezt. Nem beszélve a magas súlypontról.
Az alsó kis, azt hiszem 10 collos kerékkel szerelt szekeren "majdnem mindegy" hogy van a súly.
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásáramegfejem,de akkor megitatom veled!!!!---a 9mázsás csapatból,a legtökösebből!!!
Válasz szanberg #5414. hozzászólásáraHa nem gond hozzátenném, hogy a bebillegést, rángatást inkább a súly elosztása befolyásolja a tréleren.
Én csak 2 tonnásat vontattam, szépen középre került a rakomány kissé a rúdra ráterhelve, és szépen rángatózás nélkül vontatható volt az utánfutó "foltozott" utakon is.
Válasz *** HM *** #5411. hozzászólásáraRendszeresen vontatok ilyet. 2.5 tonna ha van a tréleren m3-on gödöllői parton felfelé el bírja érni a 140-et
Viccet félretéve, simán stabilan vontatható a történet, főleg ha alsó és kis kerekes a futó. Így keskeny marad, de jó lent van a súlypontja, valamint ezeken a kis gumikon nem billeg be, a nagy kerekes magas platós trélerek sokkal jobban be rángatják a vontató autót.
Válasz fexco #5412. hozzászólásáraMenjél bikát fejni
pl
3.5 t futóval jártok vlk terepjáróval vagy üres pikappal ?
Hogy viselkedik a dolog?
Utánfutóra létezik lerögzíteni olyasmi hogy bevont drótkötél háló sűrűbb osztással?
Cooper weather master téli valakinek?
Válasz *** HM *** #5406. hozzászólásáraPick-upon érdemes a hátsó kerekeket egy kissé magasabb nyomásra állítani. Teherszállításnál is jobb. Ha csak egyedül mászkálsz vele, nem nagyon fog feltűnni a különbség, pláne ha nem peres a gumid (értsd a /60+os). Első gumi 2.4, hátsó 2.8 bar, oszt' fordul a vas mint menyecske a boroskancsóval a lagziba'
) gumival, km-óra majdnem pontos (gyári szettel durván túlmér), + 2 cm hasmagasság és elég levegő a gumiban hogy 2.4-en puhán fusson.
Én tekercsrugós D231-es navarát használok 265/70 R17 (ssssshhhhhh, tilos átalakítás, bizony
Válasz *** HM *** #5406. hozzászólásáralehet.
Válasz szanberg #5405. hozzászólásáraMég lejjebb?
2alá ha csak 100ig jár?
Válasz *** HM *** #5403. hozzászólására2.5 bar
Válasz szanberg #5402. hozzászólásáraArra gondoltam én is.

Azt lesz valami. Hétfőn viszem az újat megnézni. Boltos azt mondta ennek jónak kéne lennie
Mondtam ő lehet aki kipróbálhatja.
Guminyomás útra pikapokon 1 emberes terhelésre mi a minimum?
Válasz Maszek Zsr #5398. hozzászólására12.9-es szár bele, meg az a hosszított német anya és nem fog az megszakadni.
Nem akarom szét offolni ezt a topikot úgyhogy műhely felszerelésbe tettem fel a képeket.
Válasz Maszek Zs #5398. hozzászólásáraEsztergályos?

Az én szakim szinte bármit megold, csak kár, gogy kiöregszik...
Válasz Maszek Zs #5398. hozzászólásáraAz is elszakad. Nézd meg a menetet. Olyan mint a borotva penge.
Válasz Nyomasek Bobo #5396. hozzászólásáraLehet teszek bele menetes szárat azt,hadszoljon.
Válasz Nyomasek Bobo #5396. hozzászólásáraNem tudom mi van. De ez úgy szar ahogy van!!
Válasz Maszek Zs #5394. hozzászólásáraAz amaozonon másnak is volt már vele baja...
Válasz Maszek Zs #5394. hozzászólásáraNem lehet hogy valami hamisított cucc?
Válasz Nyomasek Bobo #5392. hozzászólásáraEzt már láttam. Ezért vettem bgs hátha többet tud. Ezt nem kellett ilyen erővel tekerni. Simán racsnival megszakadt!
Válasz Nyomasek Bobo #5392. hozzászólásáraMondjuk sok itt se lóg ki...
Válasz Nyomasek Bobo #5391. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=rTedOsKeA_U
Válasz Maszek Zs #5390. hozzászólásáraEz nem a zasszony

A lincos vidit nézzed...
Válasz Nyomasek Bobo #5387. hozzászólásáraTeljesen bedugtam.
28000 volt!
Válasz Nyomasek Bobo #5383. hozzászólásáraIlyen képem van. Majd otthon csinálok másikat.

Melegíteni lehetne,de gumi gyűrű húzza össze.
De nem beszélve az anya hogy lötyög a csavaron!!
Válasz Gumóka #5386. hozzászólásáraBgs 20e, lincos 9e...
Válasz Gumóka #5386. hozzászólásáraMeg mennyire tolta bele??? Az is sokat számít szerintem.
Válasz Nyomasek Bobo #5384. hozzászólásáraPedig előbb vennék bgst, mint lincost. Kéne mennie hidegen is, de akkor ezek szerint kéne hevíteni?
Válasz Nyomasek Bobo #5384. hozzászólásáraDe neki nem. Akkor mire valo?
Válasz .Richard. #5382. hozzászólásáraA l8ncosnak van fent videója, aszerint megy hidegen is...
Válasz Maszek Zs #5381. hozzászólásáraTegyél már fotót róla...
Válasz Maszek Zs #5381. hozzászólásáraJa olyan 1.5 vastag. Nem melegitve kéne tökösiteni azt a csövet? Hidegen csak a robbanás nyujtja ki. Ugy sem megy? Ugy pedig kéne.
Válasz Gumóka #5380. hozzászólásáraAz van,hogy keresztfiam tuningolgatja az autóját. Ott nem lehet gányolni mert mutogatja




Hirtelen felindulásból vettem egy kipufogócső tágítót.(BGS) Racsnival ki akartam próbálni az első nekifutásra meg szakadt az anya.
Most küldtek egy másikat (így most van kettő szar) csak ezen is lötyög az anya.
Arra gondoltam hétfőn megyek a bolt felé. Beviszem ezt a szemetet hozzá egy darab csövet,azt mondom a boltosnak tágítsa meg!!
Ezért kérdeztem mert az én cső darabom az 1,5mm nehogy belekössön.
Válasz Maszek Zs #5371. hozzászólására1mm.
Azt könnyen tudod otthon is faragni, max 1,5.
Válasz traktorajtóhajtogató #5378. hozzászólásáraPont azt írta, hogy nem teherautót akar, hanem amibe a 3 gyerek is kényelmesen ül, és hogy ki tudjon menni megnézni a földet ha úgy van, nyilván nem akkor amikor 40 centis traktornyomok vannak. Én is dolgozok egy idősebb úrnak, kijön vele a földhöz simán, meg kihozza vele az egy napra való vetőmagot is, vagy futóval, vagy a hátuljában.
Válasz subikiss #5374. hozzászólásáraNem tudom te hogy vagy vele, de itt valami tévedés lehet. GL mercivel határt járni elég vicces dolog. Nem azért mintha nem menne el, de gumicsizmával bepattani egy ilyen S merci szerű luxusverdába és a 19-20 as felnikre szerelt sportos gumikkal csapatni a pocsolyákban... És a szervízről még nem is beszéltünk. Egy ilyen tíz év körüli légrugós, legalább 6 hengeres csúcsgépnek az éves szervízszámlái körülbelúl egy használtabb Pick-up árával fognak vetekezni.
Válasz .Richard. #5375. hozzászólására2.8 TD világbajnok!
Válasz subikiss #5374. hozzászólásáraA megoldás: RAM 3.0 D, Crewcab-Shortbed.
Válasz subikiss #5374. hozzászólásáraIveco Daily 4*4. Sok személyes platós. Drága de tuti.

Válasz sanyi1965 #5373. hozzászólásáraElég fontos szerintem a hasmagassag mihelyst lemész az aszfalt útról. Gondolom nem kell mondani mennyit jár egy gazda a határban. Nyáron meglessz a harmadik gyerek. A pick-up megáll szerintem kettő főnél és szeretem a kényelmet. Nem off road turára akarok menni hanem ha ugy van kimenni a határba ha pedig ugy van pályán kongatni neki.