Válasz Ohaza63 #5979. hozzászólásáraA mainapig itt a fejemben a wartburg gyujtásállitás és az egészséges vareszhang.
A tiktokkon mikor meghallom libabőrös leszek.
Ez egy örök szerelem.
Én ezeken a régi vasakon tanultam a szakmát. 3év maszeknál tanuló voltam.
Ott megkellett és megis lehetett tanulni.
Warburg, trabi,skoda,lada stb...
1963 óta Wartburgunk volt, abban nőttem fel. Nagybátyámnak, Keresztfaternak szintén Wartburg.
A nejem összetáncolt 54.000 Ft-ot az új asszonytánccal, abból is Wartburgot vettünk.
Én 1992-ben cseréltem le egy Golf II. re, de a Faternak gyári állapotú Wartburgját vitettem ki a bontóba 2008 ba, mert az öreg jogsi nélkül is elindult vele és csak a bajt csinálta.
Helyszínelő rendőrök közé hajtott, alig tudtak elugrani előle, kék lámpával üldözték, mire megfogták, majd jól megbüntették 82 évesen. Bele tolatott az árokba napi szinten.
Hiába tiltottam el, csak el indult.
Szóval ezért kellett eltüntetni a portájáról szegénynek a Wartburgját.
Most sajnálom nagyon, mert lehetne vele dzsigolózni.
Spurit használj az egy csodaszer.
Öntöm a traktorba, az Audimba, a benzines Incámba, fűnyíróba, fűkaszába, szivattyúba stb...
Audi A6 5 liter gázolaj, Inca 8 l benzin a spurival, Traktor szántás 30 cm 3 fejes ekével 16 l/Ha
Amikor bevezették a 10 % os növényi szart a benzinbe, akkor az Inca a 8 l/100 km fogyasztásról felment 10 l re , köhögött a motor, nem akart menni, áttértem a 100-as benzinre ami kurva drága, de visszament a fogyasztás 8 l re, aztán a spuri+ a 95 benzin és maradt a 8 liter és megy mint a meszes.
15 éves MTD fűkasza meghalt, köhögött lefulladt, nyekergett, aranyáron bele a pótalkatrész két éve félretéve, vettem egy kínait helyette.
Idén próba, spuri+100 as benzin és csodák csodájára megint tökéletesen működik, pedig nem csináltam vele mást.
Válasz mtz1221 #5976. hozzászólásáraAz gondolom valami növényi szutyok lehetett belekeverve.
Én 1-2dl kétütemű olajra gondoltam/tank.
Régen wartburgal kezdtem, csak 2t olaj szigorúan magamnak keverve. (90es évek)
Aztán jöttek az ukránok, vettemtőlük a benzint, drágavolt a 2t olaj így sima motorolajjal kevertem.
Nekem soha nemdugult a kipufogó cső.
Sőtt szétégett a középső cső alóla.
Próbából jó sürűre bekeverve egy befőttesüvegbe tettem le anyagot.
Mindenki aztmondta, hogy kiülepszik a motorolaj a benzinbe. Egy lófaszt.
Félév után ugyanúgy nemváltszét az olaj a benzintől!
Régi álmom egy wartburgot venni.
Egyszer rászánom magam, szoktunk az asszonnyal nosztalgiázni.
Ha az a régi wartburg meglenne?
Néha a katalizátor is elszokott dugulni, akkor jön a P0420 hibakód.. A problémát kijavíthatja, ha a járművet autópályán működteti, körülbelül 1 órán keresztül.
Válasz rtamas1976 #5974. hozzászólásáraÉn úgy jártam a getzel hogy pár éve volt a földműveseknek valami zöld nafta, kártyára. Vaca olajosnak tünt, a traktorok szépen mentek vele. Na a getz 5000 km után letíltott. Valami nagyon apró szűrőt telerakott a rail cső körül, ultrahangal pucolták. Azt mondta a szervizes, az enyémvolt a 15ik pár hét alatt, meg hogy a legszárazabbat vegyem bele, mert arra van az kitalálva, ne okoskodjak .
Mindenki panaszkodik az üzemanyag minőségére. Ameddig benzines autóval jártam nagyon èrezhető külömbséget nemigazán tapasztalam.
A dízelnél már húzom a picsámat, belerakjam-nerakjam?
Részecskeszűrős cr motorhoz ha raknák sthil olajat?
Mindenki aztmondja szárazak a gázolajak, nem kennek.
Van aki "csak a max mootion"!
Én nem dobtam egy hátast tőle.
Ugyanúgy ment és fogyasztott vele.
Válasz Sanyee #5972. hozzászólásáraHa mindenki válltig állitja,hogy jó az üzemanyag, akkor kit kell beperelni? mert nem jó? Hogyan rossz ha nincs rossz?
Egyik cégnél vett egy új Q7-et a vezető. Most 50.000km futás alatt tönkrement az üzemanyag rendszer. Még garanciális, de a szervíz nem nagyon akarja a 4-5 milliós javítást átvállalni, mondván rossz üzemanyaggal ment.
Persze aki 40 milliós új autót szemrebbenés nélkül kifizet az pont kannázik majd.
Ha jól tudom Ford az jól megoldotta, nem vállal felelősséget az üzemanyag hibáért.
Most valami SUV Toyotával jár megelégedve. Érdekes, hogy a Toyota számol a rossz üzemanyag okozta esetleges hibalehetőségekkel is.
Válasz mtz1221 #5969. hozzászólásáraNekem több is volt, most 2018-as van, annak sokkal jobb a belseje és a futóműve is. 180000 km alatt csak olaj és vezérléscsere. Az első Dusteremben lassan 500000 km bontatlan motorral és váltóval. Nekem csak dízelek voltak őszkerékkel. Mindig volt valami mellette is de ennyire sok mindre használható, megbízható autóm még nem volt.
Válasz envagyok2 #5960. hozzászólásáraNyugi a Dácsiák jó autók. Nekem volt egy pár és szinte semmi meghibásodással, bontatlan motorral, turbóval tudják a félmillió kilométert. Villantani nem lehet velük de különben szuper autók.
Válasz szanberg #5956. hozzászólásáranesze https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=false&fr=2022%3A&ft=DIESEL&isSearchRequest=true&ml=%3A100000&ms=1900%3B32%3B%3B&p=%3A35000&ref=srp&refId=7b29c909-e4ff-a440-8721-b59b7774feed&s=Car&vc=Car
ez a dácsia soha, se szalonautüként, se 3 év múlva, se 10, se 50 év múlva nem lesz egy napon emlegethető ezekkel. 100ekm, 35 ezer euró és dízel. a dácsiából már a harmadik kibaszott csomagtér hóléfogó teknő is elrohadt már a kutya alatt, ha egyátalán van benne, miközben ezek a q5ösök még midnig prémium autóként fugnak futni valahol moldova és bulkgária környékén. ennyi pénzér ezt? a feléért. a duster is miko rbejött és nagy siker lett, féláron ment a töbihez képest. igaz, full műanyag volt az egész, ezt meg 95%os áron akarjék adni, miközben ugyan az a full fapados,m full olcsójános, totálisan igénytelen, hulladék műszaki tartalom, mint akérmelyik dácsia? a dácsi, mint márka már fejősztehén, amit lehet, lehőznak róla, és mehet. ez a kocsi is erről szól. akinek nincs 14 milliója, de mindenképp új kocsit akar villantani, az megvesi ezt 11,3ért. ahelyett hohgy godolkodna. de annak idején a mi a faszom, a dévű matizok is új autók voltak, mennyien megvették ugyan annyiért, minzt egy 3 éves fóka volt. mer új.
Válasz szanberg #5956. hozzászólásáraAz ember ha már lement egy rakás kmt vlm izmosban ne lépjen vissza...
Csak egy büdös nagy csalódás lehet se erő se minőség se kényelem sesemmi...
Veszel másik xest aztán lehet menni tovább kettővel ..
Nincs is mire várni ...úgy nézem van a piacon 100000ezer alatti bármennyi
Románból max medvét meg farkast
Válasz szanberg #5956. hozzászólásáraNemtom az a 1.8motor mifia borja.
Azért a harom hengeressel menjenek a francba tényleg jóhogy nem az egy literes multkorit nem rakják ebbe vicc tényleg...
Kisütöd a zsírját ilyen kalibernek te meg se perc alatt
Mondjuk a műanyagok nem tűnnek benne hude izének márpedig bolond lenne bele drága fajtát tenni....
Öreg dusterben is vannak olyan hangok nyiszog cseszeg valami furt füledbe megbolondulsz....
Meg aztán rakja a halál a sebességet automata meg kitudja miaz a legdragabban...moslekot keverje a ragya
Biztonság meg kitudja milyen hiába tűnik nagyobbnak ha papir az eleje ....ha bent pusztulsz mint egy loganbe multkor egesz csalad mindenestől a drogos meg kiszall a husz eves kiaból vigyorogva.
Válasz $HMP$ #5955. hozzászólásáraMondom, még nehogy én is vegyek egy ilyet, hogy kikíméljem az X-et!
Sok napi szóló szaladgálás... Amikor meg plató kell vagy tréler, akkor ott legyen cél feladatra a pickupom, és akkor nem menne bele 40-50ezer évente.
Válasz szanberg #5954. hozzászólásáraÚj autó az új autó.
Még ha nem is egy vadállat cucc ez se.
Lakóhely körüli kovajgasra.
Kis fing motorral is kibékülne napi pár kmezni ....van nagy motoros kocsijuk.
Valahol a szíve egy pajerohoz húz vagy landcruiserhez.
De nem egy szerelős csavo nyűgöt meg szervizbe dekkolàst nem akar kifogni 200ekm es kocsival ahhoz meg már nyugodt az életvitelük meg jó a vállalkozásuk nem hiányzik neki bonyodalom.
Válasz envagyok2 #5953. hozzászólásáraA nem túl drága az mindig relatív, az Audi 40millió, az már majdnem drága... Nem beszélve a töredéke fenntartási költségekről. És akkor kopó fogyó alkatrészre gondolok, pl audira 600 ezer egy garnitúra fék, emerre meg 150.
De egyébként persze, nem egy kávéház más értelemben sem, ezért írtuk hogy napi szaladgálós jövős menős járatnak.
Válasz szanberg #5952. hozzászólásáranem túl drágára azért rákérdezek.
csak érdeklődésből rákerestem 9,5től indul valami 1111 ccm-es hibrid, és látok 11 millió fölötti példányokat is, fogalmam sincs milyen motor és felszereltség ennyire nem néztem meg.
a 10 millió, vagy gondolom amit használmni is lehet motorral, mindennel egyött 12 millió, az nem túl drága egy ilyen műanyag dobozért?
akkor inkább egy használt 3 éves normális audi ennyi pénzért...
ez fostalicska a 3 éves audihoz is képest.
Válasz $HMP$ #5951. hozzászólásáraNekem nagyon tetszik, napi használatra egy nem túl drága, de kellően felszerelt és modern kocsinak tűnik, ráadásul tök jó méretei vannak.
Az a baj én utálok napmint nap át ülögetni egyikből a másikba, meg cuccolni, így nekem a pickup kell folyamatosan. Viszont 250van benne már most, előbb utóbb valami kell majd más. Mivel nincsen a piacon ami kompromisszumok nélkül kiváltja az X-et, így lehet muszáj lesz mellé valami napi használatos jármű, és hamarabb mint gondolnám....
Szóval így neten már szemeztem vele.
Bigster valakinek?
Vennétek ezt tingi tanglizni földútazni tanyára kis utànfutózàs....
Negyedik kocsinak... van nagy suv van busz van egyterű a hàznál.
Semmi extra igénye komának erre a kocsira se motorilag se sehogy ...4x4 legyen oszt ne maradjon ott ha nem muszàly gyenge sárban....
Válasz Gumóka #5947. hozzászólásáraNekem benzin van. Még az eredeti "pléhezés". A kilyukadt részek ki vannak gittelve, majd lefestve.
Nem akarok nagyon beleinvesztálni, mert a rendőrök is szeretik cseszetni azokat, akiknek öregebb jármüvel közlekednek. Müszakin az emiszió, akár a gyári újnak, fékek fel lettek újítva 4 éve, a golyóscsapok úgy szintén.
Talán 2-3 hete vettem rá 2 db új gumit, mert a kb 13-15 éves gumik meg voltak repedezve.
Az új gumikon eddig 1 mm se ment. De azért remélem gurulok vele jó pár km-t.
Motorhoz eddig hozzá se nyúltam, 276 000 km van rajta. Mostan a télen elkezdett csepegni a vízpumpánál, 3 hónap alatt elcsepegett a hütővíz.
Mostan vizet tettem bele, amég a vízpumpá fel lessz ujítva.
Válasz mtz1221 #5943. hozzászólásáraInkább tedd be a garázsba. 10-15 év mulva kemény ára lessz. Mégis "nemzeti" kocsi.
Vegyél inkább egy olcsó Skodát, az is fog tetszeni a fiadnak.
Válasz mtz1221 #5944. hozzászólásáraEgy hèt azt megunja. Mondom,ha megcsiinálja magának,ès rájön,hogy a többi csak pompa,èrtèkelni fogja ès rájön,hogy règen is Volt èlete mindenkinek,nem a mostani divatirányzèkos irányitott.
Válasz .Richard. #5942. hozzászólásáraPont ez a gond, eddig a számítógép és a focin kívül más nem érdekelte. Most meg csak a padlógáz. Mondom inkább menyen 4.ben félgázon, de inkább 3.ban padlóz. Agyfaszt kapok tőle.
Válasz Sk Laci #5940. hozzászólásáraSors fintora hogy volt már 15 autóm, de ez a vacak lett olyan amilyet mindig kerestem. Le érdeklődtem, azért ilyen állapotú, mert egy belügyben dolgozó nő hivatali autója volt. Abban az időben meg akarták menteni a zasztava gyárat, és állami helyeken dolgozó fontosabb emberek kaptak egy újat, ami 8 évig qz állam nevén volt, utánna meg a dolgozóra lett írva. Van benne gáz rendszer, ha nem kell másik, akkor rendszámra teszem. Most csak a föld utakat rója, rendszám nélkül. Ezen q vackon látom, milyen egy valódi 100000 km-es autó igazából.
Válasz mtz1221 #5939. hozzászólásáraszólj neki,hogy a 6ezres fordulathoz ez nincs hozzászokva! Amúgy ha szètesik alatta, aztán összerakja magának,lehet nem vágyik a tèvès autókra. Tudod amelyiken a fűtèskapcsolok helyèn egy tèvè van.
Válasz Sk Laci #5938. hozzászólásáraA 2000-es gyártású 6 személyes Toyota Hiac-em (265.000 km) most lett küszöbözve a vezetőülés alatt és megint lealvázvédőztettem.
Hárman mondták a kasznis haveromnak aki csinálta, hogy szóljon, ha esetleg eladó lesz.
Kell vennem nagyobb autót, de ez tőlem fog menni a múzeumba.
Egy kezemen meg tudom számolni, mik lettek javítva rajta. (Filléres dolgok)
Pedig amíg nem volt traktorom vele húztam az öntöződobot, és még a csövet is le a dobról.
Arról nem beszélve, hogy az utánfutót is földről, sokszor 10-12 mázsa hagymával.
Válasz pettendimiklos73 #5933. hozzászólásáraEz csak hivatalnoki gondolkozás - észjárás, aki-akik az életben nem tettek le az asztalra semmi kézzelfoghatót.
Nekem is van egy 2020 évjáratú autóm, amit naponta használok, van 2007-es SUV, amit a határba használok, és egy rezerva autó 1998-as évjáratú Skoda felícia, ami akkor megy, amikor az SUV kiesik, vagy aratáskor, amikor a kisegítő kollégám hazajár vele, hogy ne a traktorral járjon haza 20 km-re.
Attól, hogy az autó öreg, nem muszáj mindennepi használatban lennie. SK-ban 2 évente van müszaki, és a 2 év alatt jó ha 1200-1500 km megtesz a Felícia.
Nem mindenki nyakkendős, hogy 4 évente cserélje le az autóját, és csak aszfaltúton jár, azt is csak nagyvárosokban, vagy a sztrádákon.
Válasz mtz1221 #5928. hozzászólásáraAkkor sokkal takarékosabb,gratulálok,ne hagyd veszni.Laprugó múanyag csúszkáira figyelj hogy meglegyenek,úgy nem törik és kényelmes nagyon ez a csepp autó.
6080 hozzászólás
Válasz Ohaza63 #5979. hozzászólásáraA mainapig itt a fejemben a wartburg gyujtásállitás és az egészséges vareszhang.

A tiktokkon mikor meghallom libabőrös leszek.
Ez egy örök szerelem.
Én ezeken a régi vasakon tanultam a szakmát. 3év maszeknál tanuló voltam.
Ott megkellett és megis lehetett tanulni.
Warburg, trabi,skoda,lada stb...
Válasz rtamas1976 #5978. hozzászólásáraÜdv Tamás!
1963 óta Wartburgunk volt, abban nőttem fel. Nagybátyámnak, Keresztfaternak szintén Wartburg.
A nejem összetáncolt 54.000 Ft-ot az új asszonytánccal, abból is Wartburgot vettünk.
Én 1992-ben cseréltem le egy Golf II. re, de a Faternak gyári állapotú Wartburgját vitettem ki a bontóba 2008 ba, mert az öreg jogsi nélkül is elindult vele és csak a bajt csinálta.
Helyszínelő rendőrök közé hajtott, alig tudtak elugrani előle, kék lámpával üldözték, mire megfogták, majd jól megbüntették 82 évesen. Bele tolatott az árokba napi szinten.
Hiába tiltottam el, csak el indult.
Szóval ezért kellett eltüntetni a portájáról szegénynek a Wartburgját.
Most sajnálom nagyon, mert lehetne vele dzsigolózni.
Spurit használj az egy csodaszer.
Öntöm a traktorba, az Audimba, a benzines Incámba, fűnyíróba, fűkaszába, szivattyúba stb...
Audi A6 5 liter gázolaj, Inca 8 l benzin a spurival, Traktor szántás 30 cm 3 fejes ekével 16 l/Ha
Amikor bevezették a 10 % os növényi szart a benzinbe, akkor az Inca a 8 l/100 km fogyasztásról felment 10 l re , köhögött a motor, nem akart menni, áttértem a 100-as benzinre ami kurva drága, de visszament a fogyasztás 8 l re, aztán a spuri+ a 95 benzin és maradt a 8 liter és megy mint a meszes.
15 éves MTD fűkasza meghalt, köhögött lefulladt, nyekergett, aranyáron bele a pótalkatrész két éve félretéve, vettem egy kínait helyette.
Idén próba, spuri+100 as benzin és csodák csodájára megint tökéletesen működik, pedig nem csináltam vele mást.
Válasz mtz1221 #5976. hozzászólásáraAz gondolom valami növényi szutyok lehetett belekeverve.

Én 1-2dl kétütemű olajra gondoltam/tank.
Régen wartburgal kezdtem, csak 2t olaj szigorúan magamnak keverve. (90es évek)
Aztán jöttek az ukránok, vettemtőlük a benzint, drágavolt a 2t olaj így sima motorolajjal kevertem.
Nekem soha nemdugult a kipufogó cső.
Sőtt szétégett a középső cső alóla.
Próbából jó sürűre bekeverve egy befőttesüvegbe tettem le anyagot.
Mindenki aztmondta, hogy kiülepszik a motorolaj a benzinbe. Egy lófaszt.
Félév után ugyanúgy nemváltszét az olaj a benzintől!
Régi álmom egy wartburgot venni.
Egyszer rászánom magam, szoktunk az asszonnyal nosztalgiázni.
Ha az a régi wartburg meglenne?
Néha a katalizátor is elszokott dugulni, akkor jön a P0420 hibakód.. A problémát kijavíthatja, ha a járművet autópályán működteti, körülbelül 1 órán keresztül.
Válasz rtamas1976 #5974. hozzászólásáraÉn úgy jártam a getzel hogy pár éve volt a földműveseknek valami zöld nafta, kártyára. Vaca olajosnak tünt, a traktorok szépen mentek vele. Na a getz 5000 km után letíltott. Valami nagyon apró szűrőt telerakott a rail cső körül, ultrahangal pucolták. Azt mondta a szervizes, az enyémvolt a 15ik pár hét alatt, meg hogy a legszárazabbat vegyem bele, mert arra van az kitalálva, ne okoskodjak .
Van valakinek bevált üzemanyag adalék amit a személyautóba belelehet rakni?
Mindenki panaszkodik az üzemanyag minőségére. Ameddig benzines autóval jártam nagyon èrezhető külömbséget nemigazán tapasztalam.
A dízelnél már húzom a picsámat, belerakjam-nerakjam?
Részecskeszűrős cr motorhoz ha raknák sthil olajat?
Mindenki aztmondja szárazak a gázolajak, nem kennek.
Van aki "csak a max mootion"!
Én nem dobtam egy hátast tőle.
Ugyanúgy ment és fogyasztott vele.
Válasz Sanyee #5972. hozzászólásáraHa mindenki válltig állitja,hogy jó az üzemanyag, akkor kit kell beperelni? mert nem jó? Hogyan rossz ha nincs rossz?
Válasz envagyok2 #5953. hozzászólásáraHa van rá +5 év/150000km garancia 200 ezerért, akkor ez is valami 300 ezer km-ig elfutó Renault motoros lehet.

Egyik cégnél vett egy új Q7-et a vezető. Most 50.000km futás alatt tönkrement az üzemanyag rendszer. Még garanciális, de a szervíz nem nagyon akarja a 4-5 milliós javítást átvállalni, mondván rossz üzemanyaggal ment.
Persze aki 40 milliós új autót szemrebbenés nélkül kifizet az pont kannázik majd.
Ha jól tudom Ford az jól megoldotta, nem vállal felelősséget az üzemanyag hibáért.
Most valami SUV Toyotával jár megelégedve. Érdekes, hogy a Toyota számol a rossz üzemanyag okozta esetleges hibalehetőségekkel is.
Válasz mtz1221 #5969. hozzászólásáraNekem több is volt, most 2018-as van, annak sokkal jobb a belseje és a futóműve is. 180000 km alatt csak olaj és vezérléscsere. Az első Dusteremben lassan 500000 km bontatlan motorral és váltóval. Nekem csak dízelek voltak őszkerékkel. Mindig volt valami mellette is de ennyire sok mindre használható, megbízható autóm még nem volt.
Válasz $HMP$ #5958. hozzászólásáraHát akkor a minimum a GLS 560 igaze Heccikém
Válasz traktorajtóhajtogató #5967. hozzászólásáraVan a családban is egy 2011es duster, azt komolyan nem kell soha javítani. Úgy szar ahogy van, de qrva strapabíró, pedig csak 1.6os benzin.
Válasz $HMP$ #5965. hozzászólásáraVolt már hogy felborult vele, vagy hogy érted ezt a hentergését benne ?
Válasz envagyok2 #5960. hozzászólásáraNyugi a Dácsiák jó autók. Nekem volt egy pár és szinte semmi meghibásodással, bontatlan motorral, turbóval tudják a félmillió kilométert. Villantani nem lehet velük de különben szuper autók.
Válasz $HMP$ #5965. hozzászólására







Válasz ..,-:) #5964. hozzászólásáraOszt mondja mindig aki rsss q7 8akban hentereg....
Válasz ..,-:) #5963. hozzászólásáraChery Tiggo-k meg fele sem !

Autóra nem adunk sok pénzt, hamar dobni kell őket……
Válasz szanberg #5962. hozzászólására22 millió, 1500 cm3 benzin, 140 LE, 3 villanymotor…….hát nem tudom……..
Válasz $HMP$ #5958. hozzászólásáraHeccikém!
Megvan mi kell a parasztnak!
OMODA 9!!!!
Bommba
Válasz envagyok2 #5960. hozzászólásáraHúbammeg,
a Google fordító ledobta a láncot…
Válasz szanberg #5956. hozzászólásáranesze
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=false&fr=2022%3A&ft=DIESEL&isSearchRequest=true&ml=%3A100000&ms=1900%3B32%3B%3B&p=%3A35000&ref=srp&refId=7b29c909-e4ff-a440-8721-b59b7774feed&s=Car&vc=Car
ez a dácsia soha, se szalonautüként, se 3 év múlva, se 10, se 50 év múlva nem lesz egy napon emlegethető ezekkel. 100ekm, 35 ezer euró és dízel. a dácsiából már a harmadik kibaszott csomagtér hóléfogó teknő is elrohadt már a kutya alatt, ha egyátalán van benne, miközben ezek a q5ösök még midnig prémium autóként fugnak futni valahol moldova és bulkgária környékén. ennyi pénzér ezt? a feléért. a duster is miko rbejött és nagy siker lett, féláron ment a töbihez képest. igaz, full műanyag volt az egész, ezt meg 95%os áron akarjék adni, miközben ugyan az a full fapados,m full olcsójános, totálisan igénytelen, hulladék műszaki tartalom, mint akérmelyik dácsia? a dácsi, mint márka már fejősztehén, amit lehet, lehőznak róla, és mehet. ez a kocsi is erről szól. akinek nincs 14 milliója, de mindenképp új kocsit akar villantani, az megvesi ezt 11,3ért. ahelyett hohgy godolkodna. de annak idején a mi a faszom, a dévű matizok is új autók voltak, mennyien megvették ugyan annyiért, minzt egy 3 éves fóka volt. mer új.
Válasz $HMP$ #5958. hozzászólásáraVegyèl egy új terepes ivecot.
Válasz szanberg #5956. hozzászólásáraAz ember ha már lement egy rakás kmt vlm izmosban ne lépjen vissza...


Csak egy büdös nagy csalódás lehet se erő se minőség se kényelem sesemmi...
Veszel másik xest aztán lehet menni tovább kettővel ..
Nincs is mire várni ...úgy nézem van a piacon 100000ezer alatti bármennyi
Románból max medvét meg farkast
Válasz szanberg #5956. hozzászólásáraNemtom az a 1.8motor mifia borja.


Azért a harom hengeressel menjenek a francba tényleg jóhogy nem az egy literes multkorit nem rakják ebbe vicc tényleg...
Kisütöd a zsírját ilyen kalibernek te meg se perc alatt
Mondjuk a műanyagok nem tűnnek benne hude izének márpedig bolond lenne bele drága fajtát tenni....
Öreg dusterben is vannak olyan hangok nyiszog cseszeg valami furt füledbe megbolondulsz....
Meg aztán rakja a halál a sebességet automata meg kitudja miaz a legdragabban...moslekot keverje a ragya
Biztonság meg kitudja milyen hiába tűnik nagyobbnak ha papir az eleje ....ha bent pusztulsz mint egy loganbe multkor egesz csalad mindenestől a drogos meg kiszall a husz eves kiaból vigyorogva.
Válasz $HMP$ #5955. hozzászólásáraMondom, még nehogy én is vegyek egy ilyet, hogy kikíméljem az X-et!
Sok napi szóló szaladgálás... Amikor meg plató kell vagy tréler, akkor ott legyen cél feladatra a pickupom, és akkor nem menne bele 40-50ezer évente.
Válasz szanberg #5954. hozzászólásáraÚj autó az új autó.
Még ha nem is egy vadállat cucc ez se.
Lakóhely körüli kovajgasra.
Kis fing motorral is kibékülne napi pár kmezni ....van nagy motoros kocsijuk.
Valahol a szíve egy pajerohoz húz vagy landcruiserhez.
De nem egy szerelős csavo nyűgöt meg szervizbe dekkolàst nem akar kifogni 200ekm es kocsival ahhoz meg már nyugodt az életvitelük meg jó a vállalkozásuk nem hiányzik neki bonyodalom.
Válasz envagyok2 #5953. hozzászólásáraA nem túl drága az mindig relatív, az Audi 40millió, az már majdnem drága... Nem beszélve a töredéke fenntartási költségekről. És akkor kopó fogyó alkatrészre gondolok, pl audira 600 ezer egy garnitúra fék, emerre meg 150.
De egyébként persze, nem egy kávéház más értelemben sem, ezért írtuk hogy napi szaladgálós jövős menős járatnak.
Válasz szanberg #5952. hozzászólásáranem túl drágára azért rákérdezek.
csak érdeklődésből rákerestem 9,5től indul valami 1111 ccm-es hibrid, és látok 11 millió fölötti példányokat is, fogalmam sincs milyen motor és felszereltség ennyire nem néztem meg.
a 10 millió, vagy gondolom amit használmni is lehet motorral, mindennel egyött 12 millió, az nem túl drága egy ilyen műanyag dobozért?
akkor inkább egy használt 3 éves normális audi ennyi pénzért...
ez fostalicska a 3 éves audihoz is képest.
Válasz $HMP$ #5951. hozzászólásáraNekem nagyon tetszik, napi használatra egy nem túl drága, de kellően felszerelt és modern kocsinak tűnik, ráadásul tök jó méretei vannak.
Az a baj én utálok napmint nap át ülögetni egyikből a másikba, meg cuccolni, így nekem a pickup kell folyamatosan. Viszont 250van benne már most, előbb utóbb valami kell majd más. Mivel nincsen a piacon ami kompromisszumok nélkül kiváltja az X-et, így lehet muszáj lesz mellé valami napi használatos jármű, és hamarabb mint gondolnám....
Szóval így neten már szemeztem vele.
Bigster valakinek?
Vennétek ezt tingi tanglizni földútazni tanyára kis utànfutózàs....
Negyedik kocsinak... van nagy suv van busz van egyterű a hàznál.
Semmi extra igénye komának erre a kocsira se motorilag se sehogy ...4x4 legyen oszt ne maradjon ott ha nem muszàly gyenge sárban....
Válasz RkTomi #5949. hozzászólásáraHa elszámoljátok rá a go-t akkor kell, ha nem akkor nem. Nekem ezt mondta a könyvelőm.
Céges kisteherautóra 3,5 to alatt kell vezetni menetlevelet? Csak saját magunknak használjuk bér fuvarozás stb nincs.
Válasz Gumóka #5947. hozzászólásáraNekem benzin van. Még az eredeti "pléhezés". A kilyukadt részek ki vannak gittelve, majd lefestve.
Nem akarok nagyon beleinvesztálni, mert a rendőrök is szeretik cseszetni azokat, akiknek öregebb jármüvel közlekednek. Müszakin az emiszió, akár a gyári újnak, fékek fel lettek újítva 4 éve, a golyóscsapok úgy szintén.
Talán 2-3 hete vettem rá 2 db új gumit, mert a kb 13-15 éves gumik meg voltak repedezve.
Az új gumikon eddig 1 mm se ment. De azért remélem gurulok vele jó pár km-t.
Motorhoz eddig hozzá se nyúltam, 276 000 km van rajta. Mostan a télen elkezdett csepegni a vízpumpánál, 3 hónap alatt elcsepegett a hütővíz.
Mostan vizet tettem bele, amég a vízpumpá fel lessz ujítva.
Válasz Sk Laci #5946. hozzászólásáraDízel feliciát
Az enyémet nem lehet agyonütni, pedig el volt rajta már csúszva a vezérlés is, az ment, ha kellett.
Csak rohad
Válasz mtz1221 #5943. hozzászólásáraInkább tedd be a garázsba. 10-15 év mulva kemény ára lessz. Mégis "nemzeti" kocsi.
Vegyél inkább egy olcsó Skodát, az is fog tetszeni a fiadnak.
Válasz mtz1221 #5944. hozzászólásáraEgy hèt azt megunja. Mondom,ha megcsiinálja magának,ès rájön,hogy a többi csak pompa,èrtèkelni fogja ès rájön,hogy règen is Volt èlete mindenkinek,nem a mostani divatirányzèkos irányitott.
Válasz .Richard. #5942. hozzászólásáraPont ez a gond, eddig a számítógép és a focin kívül más nem érdekelte. Most meg csak a padlógáz. Mondom inkább menyen 4.ben félgázon, de inkább 3.ban padlóz. Agyfaszt kapok tőle.
Válasz Sk Laci #5940. hozzászólásáraSors fintora hogy volt már 15 autóm, de ez a vacak lett olyan amilyet mindig kerestem.
Le érdeklődtem, azért ilyen állapotú, mert egy belügyben dolgozó nő hivatali autója volt. Abban az időben meg akarták menteni a zasztava gyárat, és állami helyeken dolgozó fontosabb emberek kaptak egy újat, ami 8 évig qz állam nevén volt, utánna meg a dolgozóra lett írva. Van benne gáz rendszer, ha nem kell másik, akkor rendszámra teszem. Most csak a föld utakat rója, rendszám nélkül. Ezen q vackon látom, milyen egy valódi 100000 km-es autó igazából.


Válasz mtz1221 #5939. hozzászólására
szólj neki,hogy a 6ezres fordulathoz ez nincs hozzászokva! Amúgy ha szètesik alatta, aztán összerakja magának,lehet nem vágyik a tèvès autókra. Tudod amelyiken a fűtèskapcsolok helyèn egy tèvè van. 
Válasz Sk Laci #5938. hozzászólásáraA 2000-es gyártású 6 személyes Toyota Hiac-em (265.000 km) most lett küszöbözve a vezetőülés alatt és megint lealvázvédőztettem.


Hárman mondták a kasznis haveromnak aki csinálta, hogy szóljon, ha esetleg eladó lesz.
Kell vennem nagyobb autót, de ez tőlem fog menni a múzeumba.
Egy kezemen meg tudom számolni, mik lettek javítva rajta. (Filléres dolgok)
Pedig amíg nem volt traktorom vele húztam az öntöződobot, és még a csövet is le a dobról.
Arról nem beszélve, hogy az utánfutót is földről, sokszor 10-12 mázsa hagymával.
De volt ilyen is:
Válasz mtz1221 #5939. hozzászólásáraRendszámon van, vagy csak meghagytad a szép emlékek miatt rendszám nélkül?
Válasz .Richard. #5924. hozzászólásáraKicsi eltulajdonította tőlem.

Válasz pettendimiklos73 #5933. hozzászólásáraEz csak hivatalnoki gondolkozás - észjárás, aki-akik az életben nem tettek le az asztalra semmi kézzelfoghatót.
Nekem is van egy 2020 évjáratú autóm, amit naponta használok, van 2007-es SUV, amit a határba használok, és egy rezerva autó 1998-as évjáratú Skoda felícia, ami akkor megy, amikor az SUV kiesik, vagy aratáskor, amikor a kisegítő kollégám hazajár vele, hogy ne a traktorral járjon haza 20 km-re.
Attól, hogy az autó öreg, nem muszáj mindennepi használatban lennie. SK-ban 2 évente van müszaki, és a 2 év alatt jó ha 1200-1500 km megtesz a Felícia.
Nem mindenki nyakkendős, hogy 4 évente cserélje le az autóját, és csak aszfaltúton jár, azt is csak nagyvárosokban, vagy a sztrádákon.
Alufelnit érdemes felújítani.
Lakkozás fényezés sérült.
Válasz ..,-:) #5934. hozzászólására5.ik már 20 éves koromban nem akarta elhinni, hiába játszottam a hülyét.
Válasz pettendimiklos73 #5933. hozzászólásáraAz EU így harcol a klímaváltozás ellen. Grat! Még több szemét és még több károsanyag kibocsátás...
Válasz mtz1221 #5916. hozzászólásáraNe hogy téged baccon ki !!!!



Hát ez hatalmas lehetett !!?




Amúgy te 4 évig etetted a nőket, hogy szűz vagy !?
Újabb szivatás van kilátásban. :(Újabb szivatás van kilátásban. :(

Szerintem az autó gyártás szekerét akarják vele meglökni. Több új autót akarnak vetetni.
Válasz mtz1221 #5926. hozzászólásáraKerestem,2008. Utolsó èv. Volt Zastava Florida. Meg Zastava Cabrio. Amolyan Golf utánzat.
Válasz mtz1221 #5928. hozzászólásáraAkkor sokkal takarékosabb,gratulálok,ne hagyd veszni.Laprugó múanyag csúszkáira figyelj hogy meglegyenek,úgy nem törik és kényelmes nagyon ez a csepp autó.