Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 606 Ft EUR 410.17 Ft USD 376.93 Ft CHF 436.3 Ft GBP 487.33 Ft

Fórum

CLAAS kombájncsalád

Létrehozta: Marci , 2008-05-24 22:32:38

Kedvencekhez Segítség

7257 hozzászólás
#6707 barazdabetyar.
2021-12-22 07:31:10

Válasz feri6 #6682. hozzászólásáraSzerintem az enyém is olajos,és olajat egy cseppet nem eszik.

Nincs profilkép
#6706 Ares 826
2021-12-22 07:28:36

Válasz mtz1221 #6704. hozzászólásáraAzért még az APS után fel lehet bálázni, ha nagy melegben lentebb van engedve a kosár meg egy kis dobfordulat számot csökkent az ember. De az igaz a két dobos gép után lehet faintosan bálázni.smile thumbupcool

#6705 szanberg
2021-12-22 07:12:24

Válasz ..,-:) #6703. hozzászólásáraAzért ezt remélem te sem hiszed el

#6704 mtz1221
2021-12-21 22:46:47

Válasz Ares 826 #6700. hozzászólásáraSzalmát már az Aps-sek után sem az igazi, régi kis teljesítményű 2 dobosok után az igazi.smile thumbup

Nincs profilkép
#6703 ..,-:)
2021-12-21 21:58:02

Válasz Sk Laci #6689. hozzászólásáraMióta hirdetik ?
Csak halkan megjegyzem, hogy én a 7,7-es asztallal, 408 lóval, 10.700 cm3-vel, 8 tonna fölötti, nagy szalmás, kissé fogós anyagban azért fogta a ládás gépet, amit azért könnyebb tekerni………
Rotorossal mész ki legkésőbb és jössz be leghamarabb…….és ezért inkább a nagyobbakat viszik, keresik. Felénk így mondják.

#6701 Gumóka
2021-12-21 21:56:20

Válasz Ares 826 #6700. hozzászólásáraÉn báláztattam idén rotoros Jd után (2 éves kombi) a típusát meg nem mondom, de sokkal jobb a törtszalmával almolni szerintem.

A körbálába annyi hiba volt, hogy középen szedte a rendet, aztán púpos lett a bála. Jd hevederes hálós bálázó volt. De vittem be ugyanettől a bálázótól bálát, azt tx66 vágta, na az igazi jó bála volt.
Hiába a nagy asztal, a rotoros keskenyebb rendet hoz.

Meg verettem kiskockát is, azt welgerrel ütötték, más baja nincs, csak kicsit jobban szóródik, egyébként jó, egységes tömör bálákat csapattak.

Nekem ennyi tapasztalatom van ezen a téren.

Nincs profilkép
#6700 Ares 826
2021-12-21 21:49:37

Válasz mtz1221 #6693. hozzászólásáraNo ja meg szalmát sem kőőőőőőőőőőőőőőő utána bálázni még akkor sem ha nem működik a szecskázó!smile whistlingsmile whistling

#6698 bandigh
2021-12-21 20:28:31

Válasz mtz1221 #6693. hozzászólásáraSzerintem kettő rotor az az egy

#6697 mtz1221
2021-12-21 19:19:44

Válasz Vinkó #6694. hozzászólásáraEgy biztos, ládát meg ládatengelyt nem fog törni.smile thumbup

#6696 Vinkó
2021-12-21 19:14:28

Válasz mtz1221 #6693. hozzászólásáraEz jó időszak volt ,talán a legjobb reklámfilmeket ekkor csinálta a Claas. smile thumbupcool

#6695 szanberg
2021-12-21 19:13:41

Válasz Sk Laci #6689. hozzászólásáraNekünk C13 motorok vannak, de új korában is kartergázolt némileg, S a mai napig látszik,hogy pipál a cső végén.

Én 15-50-es olajat használok bele, arra csak a periódus vége felé kell rá töltögetni, két naponta egy másfél literes nestea-s flakonnal. Sosem néztem a kartergáz szelepet, 5000 óra körül van most benne.

Jó lesz a hibrid nyugi! Fogja enni, nem lesz láda szórásod, domboldalon is állandó lesz a leválasztó rendszer kapacitása.

#6694 Vinkó
2021-12-21 19:11:44

Válasz mtz1221 #6692. hozzászólásáraEzt ó tudja,szeretne modernebb gépben ülni,nem mellesleg jó áron. Lehet pont egy ilyen gép lesz az. Ha nekem tetszik az adott gép,megveszem a többi majd adja magát.

#6692 mtz1221
2021-12-21 19:05:28

Válasz Vinkó #6691. hozzászólásáraHát ő tudja, de én nem mernék a jól bevált 360-as helyett, ki tudja milyen hybridet venni.smile sweatdrop

#6690 mtz1221
2021-12-21 18:58:09

Válasz Sk Laci #6689. hozzászólásáraAPS van a hibridnél is ???

Nincs profilkép
#6689 Sk Laci
2021-12-21 18:20:20

Válasz mtz1221 #6687. hozzászólásáraTerhelés alatt ilyan kartergázt jobban meg kéne látni. Álló motornál a kupakot levettem, szép tiszták a szelephimbák. Szutyoknak látszatja se volt.
Mindegy.
Január 8 után megegyeztünk újból találkozunk, és 99 % talán megveszem.
Elegem van a futkosásból. Tudom, hogy az öreg zsákbamacska, de már elég a nézelődésből.
Még ma reggel megnéztem egy Mega 360-at 10% olcsóbb a Tucánótól, de jobbna le van lakva. Itt még egy keveset lehetne faragni, mert látta az eladó, hogy nem nagyon "ugortam" az árra.
Maradok a drágább Tucánónál, ha a hybrid nem a szívügyem, de ha nincsen ládás, jó lessz ez is.
Januárban okosabb leszek. Remélem nem "fürdök" be vele......

#6688 mtz1221
2021-12-21 18:11:41

Válasz feri6 #6684. hozzászólásáraOk kösz még 1x, majd továbbítom. smile thumbupcool

#6687 mtz1221
2021-12-21 18:10:49

Válasz Sk Laci #6685. hozzászólásáraÉn úgy lennék vele, ennyi összegnél eressze meg vagy megyek tovább. De lehet elég levenni az olajbeöntő kupakot, ott is meglátszik ha gond van. Valaki nyomkodja a gázt a fülkében, te meg figyeld.

Nincs profilkép
#6686 Claastra.
2021-12-21 16:53:56

Válasz apuci #6675. hozzászólására2 számítógép figyeli a motort , mindent ellenőriz , és csak akkor indít ha minden rendben van

Nincs profilkép
#6685 Sk Laci
2021-12-21 13:14:32

Válasz mtz1221 #6683. hozzászólásáraNem rosszból, de az eladót nem hinném hogy hagyná szétszereli a csövet-csöveket...

#6684 feri6
2021-12-21 13:10:56

Válasz mtz1221 #6683. hozzászólásáraCsak a szelepet, lélegzőfuraton feltelik a membrán hátoldala retekkel és nem zár le. Biztos nincs abból se gond ha csak a szabadba kivezetődik az az olcsóbb.

#6683 mtz1221
2021-12-21 09:55:52

Válasz feri6 #6682. hozzászólásáraHa olajos akkor a collert is meg a kartergáz visszavezető szelepet is cserélni kell, vagy elég a kartergázt ki vezetni szabadon ???

#6682 feri6
2021-12-21 09:00:46

Válasz mtz1221 #6681. hozzászólásáraCső belseje olajos, kartergáz visszavezető szelep kuka, ugyanez a v mercire is vonatkozik, mindenki csak az olajat önti....

#6681 mtz1221
2021-12-20 22:26:56

Válasz feri6 #6679. hozzászólásáraOk lesett végre, szóval olajos a coller rajta nem vizes. Kösz.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#6680 jozef24
2021-12-20 22:17:40

intercooler csöre gondoltál?

#6678 mtz1221
2021-12-20 21:27:36

Válasz feri6 #6659. hozzászólásáraIgen 366-os. Majd mondom neki, de mit kellene hogy lásson, lukas a coler cső ???

#6677 apuci
2021-12-20 21:11:19

Válasz bandigh #6676. hozzászólásáraValószínű ez miatt késlelteti,de van az vagy 3-4mpsmile whistling

#6676 bandigh
2021-12-20 21:05:07

Válasz apuci #6675. hozzászólásáraMondjuk lehet nem is árt ha eljut 1-2 helyre a motorolaj abban a plusz 1 másodpercben

#6675 apuci
2021-12-20 21:03:00

Válasz Sk Laci #6661. hozzászólásáraEzek nem "pöcc-röff" ,meg várja míg föl épül a nyomás utána engedi beindulni!

#6674 Vinkó
2021-12-20 19:14:04

Válasz Sk Laci #6673. hozzászólásáraMultikuplung csere,és motolla hajtás átépítés,ha a 460-as még láncos.

Nincs profilkép
#6673 Sk Laci
2021-12-20 18:39:28

Válasz Vinkó #6672. hozzászólására7,5 van hozzá. Nincsen miből válogatni.
A felfogatás paszol a lexionéval? Mert akkor lenne esély cserélni kissebbre. 6 m-es van a 460 Lexin.
7,5 m-eset keres. Szolgáltat, ezért kéne neki a nagyobb.

#6672 Vinkó
2021-12-20 18:15:13

Válasz Sk Laci #6661. hozzászólására6,6 elég neki szerintem,főleg jó anyagban.

Nincs profilkép
#6670 Sk Laci
2021-12-20 17:49:56

Válasz Rabó001 #6668. hozzászólásáraAPS-ről tudoksmile biggrin
Ha az automatikus gázráadás így müködik,... kicsit fura nekem.

Nincs profilkép
#6669 Sk Laci
2021-12-20 17:47:52

Válasz szanberg #6666. hozzászólásáraTudom, hogy ott az APS.
Csak amit írtam, hogy 1 db nagyobb hosszanti dob van benne, nem úgy mint a rotoros Lexiben, ahol 2 kissebb.
Ami prospektust találtam a Tucano 480-ról abban 2 db kis hosszanti dob volt. Vagy hibás robbantott ábra volt betéve a prospektusba, vagy 2010-ben 1 hosszanti dobban gyártották, esetleg később 2-vel.
Nekem csak arról megy ez a nagyobb dob is be tudja kenni a rostákat, mint a kissebb, vagy ennél kevésbé.
Nem nagyon ismerem a Hybrid kombájnokat, nincsel velük tapasztalatom.
Ezért a több kérdés.

Nincs profilkép
#6668 Rabó001
2021-12-20 17:47:05

Válasz Sk Laci #6661. hozzászólásáraVan benne keresztdob a gyorsítódobbal, a szalmarázóládák helyett van benne a hosszanti leválasztódob.
Vannak olyan motorok, (a Lexion is ilyen, meg szerintem a Tucano is, már csak a kora alapján is) jellemzően az elektronikus befecskendező rendszerűek, amelyeket ha indítod, először nem adja rá a töltést. Hajtja az önindító ha elfordítod a kulcsot, de kicsit később adja rá a gázt, automatikusan, úgy érezheted mintha sokat hajtana. Valójában többet is hajt, de azért mert először gáz nélkül.

#6667 Drisa
2021-12-20 17:45:02

Válasz Sk Laci #6664. hozzászólásáraNekünk 2007 es évjárat volt. Sajnos ezeknek betegsége hogy nehezen indulnak. Kukorica szezonban reggeli 5-10 fokban bizony tekerni kell. Azért indul nehezen mert nehezen áll elő az üzemanyag nyomás és addig nem nyit az injektor. Valami összefüggés van a motorolaj nyomással egyszer mesélte egy axiálos, de már nem emlékszem pontosan. De ettől eltekintve jó motor, takarékos. Nem lehetett leterhelni, erős volt. Napraforgóban 8 soros asztallal 8-9 literrel arattunk. Ha egyenlőtlenül jár a fedél alatt van egy vékony vezetékköteg azt lehet cserélni kell ha még nem volt. Mi JD olajjal használtuk, alsó nívóig leette mindig de ott megállt.

#6666 szanberg
2021-12-20 17:32:38

Válasz Sk Laci #6661. hozzászólásáraAbban nem csak egy hosszanti dob van, hanem ott van előtte az aps. Cat motor hajtatja magát, főleg a C9-es heuri rendszeres.
Még valami nyomástartó szelep lehet a rendszerben, ami sántíthat, aztán előtte beröffentették. A mieink is ha sokáig állnak, van hogy elengedheti a nyomást mert nehezen indul el, sokat kell hajtani, egyébként minden kiváló rajtuk,nincsen hibás alkatrész az üzemanyag rendszerben, diagnosztikával vizsgáltattam.

#6665 Büresz
2021-12-20 17:24:30

Válasz atisgyulai #6657. hozzászólásáraÉn szoktam mindenhogyan fújatni. 15 éve nem volt gondom, belső szűrő is sokat megfog.

Nincs profilkép
#6662 Sk Laci
2021-12-20 17:17:15

Válasz Sk Laci #6661. hozzászólásáraMég valamit: a Cat 9 motornak nincsen kartergáz elvezető cső a motortól? Ezt nem találtam sehol sesmile confused

Nincs profilkép
#6661 Sk Laci
2021-12-20 17:15:51

Válasz Vinkó #6617. hozzászólásáraMa voltam megnézni a Tucánot. 1db nagyobb átmérőjü hosszanti dob van benne, állitólag nagyobb átmérőjü, mint a 600 Lexionban, mert abban 2 kissebb átmérőjü van.
Ez a nagyobb hosszanti dob is beverődik?smile confused
A kombájnal lehet látni, hogy törődtek, szíjak rendben, csendben jár az egész belseje. A ferde felhordó itt-ott kalimpált, lehet a ráakadt napraforgó tányérok miatt.
Ami érdekes, a motor már volt járatva, először átnéztem a kombájnt, megfogtam a motort langyos volt. Amikor indítottuk, tovább tekerte. /Nekem az összes motorom sokkal de sokkal hamarább elindul még -10 fokban is, nem hogy kicsit bemelegítve.
Egyedül ezt a kifogást találtam a kombájnon.
Lehet ha még megnézném, akkor még találnák valamit, de eddig ez volt a legjobban kinéző gép.
Kicsit fura a 7,5 m-es asztalhoz a felhordók. Lexin min. Dupla akkorák ugyan olyan asztalszélességet használ.

#6660 Drisa
2021-12-20 15:36:13

Válasz barazdabetyar. #6658. hozzászólásáraOhh bocsánat nem olvastam vissza csak két írást. smile blushing

#6659 feri6
2021-12-20 15:00:28

Válasz mtz1221 #6648. hozzászólására366 os motor van a 420 as lexibe? Ha igen akkor valószínű egy egyszerű dolgot kellene kicserélni vagy kiiktatni és nem enné az olajat.... Nézzen bele az ismerősöd a coler csőbe.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Egy növény, amelynek a termelésében óriási lehetőségek rejlenek
Veszélyben az Arabica kávé – nagy változások kellenek a megmentéséhez
Veszélyben az Arabica kávé – nagy változások kellenek a megmentéséhez
A kávéültetvények lassan elérik az életképességük határát.
M10 rekesz eladó
M10 rekesz eladó

450 Ft

Étkezési alma eladó
Étkezési alma eladó

200 Ft

Kögel Bálaszállító piros rendszám
Kögel Bálaszállító piros rendszám

1.500.000 Ft

Érett szarvasmarha-trágya
Érett szarvasmarha-trágya

400 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]