Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.61 FtUSD364.03 FtCHF427.9 FtGBP478.7 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gazda12 #6929. hozzászólásáraMindegy, már döntöttem.
Nem Claas lessz, mert az üzemórákhoz , állapothoz képest soknak találom, amit kérnek a megáért. Ezt a megát, majd elviszi más, aki nagyon rá lessz szorulva.
Várom az előlegbekérő számlát.
Azt, hogy jól e döntöttem az idő megmutatja.
Válasz Sk Laci #6920. hozzászólásáraTeljessen normális ár! Kockafülkés 204-est egy búzahéderrel vettek erre 35-ért!Másik ismerősöm decemberbe hozott szintén 204,de már 2-es kabin,5,1-es héder repcetoldattal 40000!Medion jött a faluba nem rég,pont hányas nem tudom,de az oda vert a 70-hez ahogy hallotam,gondolom több héderrel ezekkel a dolgokal nem vagyok tisztába! Megat-egy kicsit túl árazza a piac szerintem de az tény,hogy elég bevált gépek emiatt is van ez! De ha szétnézel az interneten magad is meglátod,hogy kb hol is mozognak ezek árban!
Válasz mtz1221 #6924. hozzászólásáraSok múlik azon, ki árulja és mennyit akar érte.
Ma voltam megnézni egy 370 megát. Telefonba jó állapotú kevés órával.
Amikor odamentem 4700/2400 óra volt benne, rendes egérszaggal a fülkében.
Ha hátsó híd ki volt repítve, úgy van visszaheggeszgetve, meg vaslemezekkel megerősítve. A rostaszekrény hátulja ugyan úgy agyonheggeszgetve, erősítve, a rosták kicsit meghajolva, a gabonakieresztő cső megheggesztve, mert az is le volt törve, oldalai a kombájnak egy kicsit horpadtak.
Jött a tulaj a kulcsal, hogy indítjuk a gépet.
Mondom nem szükséges. A telefonban azt tetszett mondani minden jó, a kombájn rendben van. Mondom a hátsó hídról, meg a rostaszekrényről valahogyan elfelejtett említést tenni
Válasz: hiszen egyben van a kombájn...... nem darabokban.
Mindegy a mai delelőtt is elment a nagy semmibe.
Válasz Sk Laci #6923. hozzászólásáraLehet felétek nagyobb árak vannak. Vett egyik ismerős 480-as lexit, most árulja a 420-sát 50000 körül. Lehet pár évvel öregebb, de extra állapotban van.
Válasz mtz1221 #6921. hozzászólásáraHa annyi lenne egyből megvettem volna
Jelenleg 55 000 akar, nem tudom le e tudom faragni kerek 50 000-re, mert ezért a kombájnért még decemberben 66 000 eurót szeretett volna.
Az egyik hátsó gumi cserés rajta, mert szét van fakadva.
Az elsők meg 2 éves orosz vagy ukrán gyártmányu gumik.
Hétfőn szeretne a tulaj velem még egyszer találkozni a kombájn miatt, amit decemberben láttam....
2004 évjáratú 5800 motorórás Claas Mega 360 kombájnra gabonaasztallal és repcetoldattal milyen lenne egy normális, nem túlárazott ár?
A kombájnal volt törődve, ha kellett kicserélték rajta amit kellett. Meglehetősen vigyáztak rá.
Válasz feri6 #6917. hozzászólásáraKoszi a segitseget meg nezem!! De ha nem lehet megoldani akkor szazezrekert nem veszek masikat!!:D Amugy egy Dominator 98 rol lenne szo!
Válasz picus #6915. hozzászólásáraNem kell ezt túlragozni, érzékelő kakil be legtöbbször, szedd szét a hátoldalán a fekete dobozt ha az a fajta, amelyiken 4 sarkán van kis csavarok, és majd látni fogod hogy a piazzo ragasztás a elengedett a lemezről és el is tört, amugy is pontatlan ha működik nem lehet rá alapozni, lexioné jobb valamivel. Ha kapupántcsavar rögzítésű van azt nem tudod szétszedni. Százezrekért másik....
Válasz picus #6913. hozzászólásáraNekem nincs nagy kombájnos múltam, a zsírzótól eljutottam a segédvezetőig, aztán megszűnt a munkahely, nem most volt már, de arra emlékszem, hogy napránál kapcsoltunk hátul is.
De holnap, ha (szokás szerint ) el nem felejtem, megvan a 108 könyve, megnézem.
A potméter egyébként nem lehet rossz?
Igazából a kombájnos ismereteim ebben a szériában ki is merülnek, de szerintem egy ampervadász okosabb.
Szakadást, vagy ellenálást mérni a kábelein? Egyszerű műszer is tudja.
Válasz Gumóka #6912. hozzászólásáraAz erzekenyseget a kabinban azokkal a kis pot meterekkel allitod nem?? Mongyuk nekem 4 eve van meg a kombany volt,h mutatott valamit de most semmit!!:(
Sziasztok tudnatok segiteni,hogy a szemveszteseg merot,hogy tudnam kimerni? Vagyis,h tudnam megnezni,hogy azzal van-e gond vagy a kabellel?? Mert bent nem mutat sajnos:(
Válasz A. Ákos #6897. hozzászólásáraHa nem pumpálnál rá akkor be sem indulna? Hidegen nekem is viszonylag sokat forgat az önindító mire beindul. Nemsokára állítanak majd szelephézagoz, kíváncsi leszek, hogy változik-e majd valami.
Ha megleled a megoldást mindenképp írd meg, mert érdekel engem is.
Amúgy merci motoros?
Válasz A. Ákos #6897. hozzászólásáraAdagolós ??? Ha igen akkor az adagolón a nyomástartó szelep vissza enged. Mármint soros bosch adagolóval volt ilyen gondom.
310-es Medion-nál olyan problémám van a reggeli első indításkor, hogy csak a tápszivattyú folyamatos pumpálásával tudom elindítani. Napközben már szépen indul. Másnap reggel viszont lehet megint tápszivattyúzni. A tank és a motor között 3 visszafolyásgátló is be van építve. Új a tápszivattyú is. Búvárcső a tankba nem lyukas és a tömítések is rendben vannak. Valakinek ötlete?? Motornál esetleg vmi??
Válasz mtz1221 #6894. hozzászólásáraNem újat néztem ki, csak újszerűt.
Egyébként felnire fújva mást mutat ám a gumi, mint "polcon".
Ami fenn van az 500-as trelleborg, amit néztem az 550 alliance. Lehet nem sokkal lenne szélesebb. De ezt csak akkor tudnám biztosan, ha már felnin lenne.
Válasz atisgyulai #6892. hozzászólásáraHa ott van az új gumi a gumisodnál, én meg centizném a régihez képest. Újabban az olcsóbbakból 1 számmal nagyobbat kell venni, a régi márkásokhoz képest.
Válasz atisgyulai #6892. hozzászólásáraAha szóval 4wd is, azt én nem tudom, gondolom egy kis különmbség nem lenne gond ha csak arra használnád elakadáskor segítsen, ha meg mindig hajt biztos összhangban van nagyjából, nem ismerem. Amúgy az úgy csak jó ha kicsit nagyobb a hátsó, kevésbé szórna a kombájn.
Válasz csferri #6890. hozzászólásáraGondolom ha nem lenne annyira peres a gumi, akkor a magasabb oldalfal jobban elbírná ezt a szélesség különbséget.
A nagyobb átmérő okozna gondot a hátsó hajtásnál ha bekaocsolom?
Egyálltalán hogy van valamennyire is összhangban az első- hátsó hajtás?
Ahogy néztem, hátra közvetlen küldi az olajat. Ott van egy hidroakku benne, meg talán egy nyomás határoló.
Válasz csferri #6890. hozzászólásáraAhogy elnéztem, már az 500-ast is láthatóan összehúzza ez a felni.
De gyárilag ez volt rajta.
Gumisokkal sajnos az a tapasztalat, hogy rá akarják beszélni az embert arra, ami éppen nekik van. Mindegy hogy az jó lesz a használatakor vagy sem.
Ha nem ott veszem a gumit, akkor meg csak fikázzák hogy szart vettem, és ő tudott volna olcsóbban jobbat.
Most lett volna 550-esre lehetőség jó áron, azért gondoltam cserélni.
Még a gyári gumik vannak rajta, és már igen csak megkoptatta a sok torzs a futó felület belső felét.
Köszi a segítséget!
Válasz atisgyulai #6889. hozzászólásáraAz határeset lesz, beszélj gumissal hogy mit mond, az 550 szélességhez szerintem 18 colos felni kellene, de lehet elmegy a 16-oson. Számolgass, nekem volt kombájn hátsón 12colos felnin 440/65 gumi (gyári szerelés, kicsit összehúzta de 10-en évig ment), most 420/70 van rajta amúgy meg a katalógusok 14colos felnit írnak ezekhez.
7230 hozzászólás
Válasz Gazda12 #6929. hozzászólásáraMindegy, már döntöttem.
Nem Claas lessz, mert az üzemórákhoz , állapothoz képest soknak találom, amit kérnek a megáért. Ezt a megát, majd elviszi más, aki nagyon rá lessz szorulva.
Várom az előlegbekérő számlát.
Azt, hogy jól e döntöttem az idő megmutatja.
Válasz Sk Laci #6927. hozzászólásáraNyílvánvalóan,de használtgépnél inkább állapotot mint üzemórát kell nézni főleg idősebbeknél ugye...
Moderálási elveink miatt törölve: 2022-03-05 13:36:25
Válasz Gazda12 #6926. hozzászólásáraDe azért nem mindegy mennyi óra van belerakva a kombájnba,
Válasz Sk Laci #6920. hozzászólásáraTeljessen normális ár! Kockafülkés 204-est egy búzahéderrel vettek erre 35-ért!Másik ismerősöm decemberbe hozott szintén 204,de már 2-es kabin,5,1-es héder repcetoldattal 40000!Medion jött a faluba nem rég,pont hányas nem tudom,de az oda vert a 70-hez ahogy hallotam,gondolom több héderrel ezekkel a dolgokal nem vagyok tisztába! Megat-egy kicsit túl árazza a piac szerintem de az tény,hogy elég bevált gépek emiatt is van ez! De ha szétnézel az interneten magad is meglátod,hogy kb hol is mozognak ezek árban!
Válasz mtz1221 #6924. hozzászólásáraSok múlik azon, ki árulja és mennyit akar érte.
Ma voltam megnézni egy 370 megát. Telefonba jó állapotú kevés órával.
Amikor odamentem 4700/2400 óra volt benne, rendes egérszaggal a fülkében.
Ha hátsó híd ki volt repítve, úgy van visszaheggeszgetve, meg vaslemezekkel megerősítve. A rostaszekrény hátulja ugyan úgy agyonheggeszgetve, erősítve, a rosták kicsit meghajolva, a gabonakieresztő cső megheggesztve, mert az is le volt törve, oldalai a kombájnak egy kicsit horpadtak.
Jött a tulaj a kulcsal, hogy indítjuk a gépet.
Mondom nem szükséges. A telefonban azt tetszett mondani minden jó, a kombájn rendben van. Mondom a hátsó hídról, meg a rostaszekrényről valahogyan elfelejtett említést tenni
Válasz: hiszen egyben van a kombájn...... nem darabokban.
Mindegy a mai delelőtt is elment a nagy semmibe.
Válasz Sk Laci #6923. hozzászólásáraLehet felétek nagyobb árak vannak. Vett egyik ismerős 480-as lexit, most árulja a 420-sát 50000 körül. Lehet pár évvel öregebb, de extra állapotban van.
Válasz mtz1221 #6921. hozzászólásáraHa annyi lenne egyből megvettem volna
Jelenleg 55 000 akar, nem tudom le e tudom faragni kerek 50 000-re, mert ezért a kombájnért még decemberben 66 000 eurót szeretett volna.
Az egyik hátsó gumi cserés rajta, mert szét van fakadva.
Az elsők meg 2 éves orosz vagy ukrán gyártmányu gumik.
Hétfőn szeretne a tulaj velem még egyszer találkozni a kombájn miatt, amit decemberben láttam....
Válasz feri6 #6917. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=git%C3%A1r+%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiz4tq2u6z2AhXDPOwKHdoMAUYQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1024&bih=486&dpr=1.88
Válasz Sk Laci #6920. hozzászólására40 000 ?
2004 évjáratú 5800 motorórás Claas Mega 360 kombájnra gabonaasztallal és repcetoldattal milyen lenne egy normális, nem túlárazott ár?
A kombájnal volt törődve, ha kellett kicserélték rajta amit kellett. Meglehetősen vigyáztak rá.
Válasz picus #6918. hozzászólásáraSzórásjelző nélkül lehet élni, ki szállsz meg nézed az a biztos.
Válasz feri6 #6917. hozzászólásáraKoszi a segitseget meg nezem!! De ha nem lehet megoldani akkor szazezrekert nem veszek masikat!!:D Amugy egy Dominator 98 rol lenne szo!
Válasz picus #6915. hozzászólásáraNem kell ezt túlragozni, érzékelő kakil be legtöbbször, szedd szét a hátoldalán a fekete dobozt ha az a fajta, amelyiken 4 sarkán van kis csavarok, és majd látni fogod hogy a piazzo ragasztás a elengedett a lemezről és el is tört, amugy is pontatlan ha működik nem lehet rá alapozni, lexioné jobb valamivel. Ha kapupántcsavar rögzítésű van azt nem tudod szétszedni. Százezrekért másik....
Válasz picus #6913. hozzászólásáraNekem nincs nagy kombájnos múltam, a zsírzótól eljutottam a segédvezetőig, aztán megszűnt a munkahely, nem most volt már, de arra emlékszem, hogy napránál kapcsoltunk hátul is.
De holnap, ha (szokás szerint ) el nem felejtem, megvan a 108 könyve, megnézem.
A potméter egyébként nem lehet rossz?
Igazából a kombájnos ismereteim ebben a szériában ki is merülnek, de szerintem egy ampervadász okosabb.
Szakadást, vagy ellenálást mérni a kábelein? Egyszerű műszer is tudja.
De azt tugya valaki,hogy ha azokat a szallakot kimerem amik mennek ra az erzekelore azokba kell aram legyen vagy sem??:D
Válasz Gumóka #6912. hozzászólásáraEz megvan, de nincs reakció.
Nagyon nem foglalkoztam még vele, de szeretném majd ezt is rendberakni.
Válasz Gumóka #6912. hozzászólásáraAz erzekenyseget a kabinban azokkal a kis pot meterekkel allitod nem?? Mongyuk nekem 4 eve van meg a kombany volt,h mutatott valamit de most semmit!!:(
Válasz atisgyulai #6911. hozzászólására108sl-nél kopogtatni szoktuk a lemezt, a másik meg nézte a fülkében.
De a lemez alatt középen van egy kapcsoló, elvileg azzal érzékenységet váltott.
Válasz picus #6908. hozzászólásáraEz engem is érdekelne!
Indításkor felvillannak a ledek, de utána semmi.
Válasz jános vitéz #6909. hozzászólásáraKoszi de az a gondom,hogy egyik sem mutat:(
Válasz picus #6908. hozzászólásáraszia ! van a kombájnon kettő, cseréld át őket és kiderül, hogy vezeték vagy a szemveszteségmérő a rossz.
Sziasztok tudnatok segiteni,hogy a szemveszteseg merot,hogy tudnam kimerni? Vagyis,h tudnam megnezni,hogy azzal van-e gond vagy a kabellel?? Mert bent nem mutat sajnos:(
Válasz KISMASZEK77 #6906. hozzászólásáraDobre.....
Válasz jozef19 #6905. hozzászólásáraTudod hogy van ez,van aki tudja meg van aki csinája..
Válasz KISMASZEK77 #6904. hozzászólásáraLáttál már kombájnt,lehet nem túl sokat...
https://youtu.be/yiWgbSdeGN8
Egy jó aratós videó uraim...
Azok a régi szép idők a LEXIONNAL..
Nem adagolós! Merci OM 906 LA - ha nem pumpálom a tápszivattyút nem indul el.
Válasz jozef19 #6901. hozzászólásáraBosch üzamanyagrenszer???
Válasz A. Ákos #6897. hozzászólásáraDe ez nem baj,baj az,hogy döglenek a nyulaink..
Válasz mtz1221 #6898. hozzászólásáraEzek főleg cr (merci) motorral jöttek.
Válasz A. Ákos #6897. hozzászólásáraHa nem pumpálnál rá akkor be sem indulna? Hidegen nekem is viszonylag sokat forgat az önindító mire beindul. Nemsokára állítanak majd szelephézagoz, kíváncsi leszek, hogy változik-e majd valami.
Ha megleled a megoldást mindenképp írd meg, mert érdekel engem is.
Amúgy merci motoros?
Válasz A. Ákos #6897. hozzászólásáraAdagolós ??? Ha igen akkor az adagolón a nyomástartó szelep vissza enged. Mármint soros bosch adagolóval volt ilyen gondom.
310-es Medion-nál olyan problémám van a reggeli első indításkor, hogy csak a tápszivattyú folyamatos pumpálásával tudom elindítani. Napközben már szépen indul. Másnap reggel viszont lehet megint tápszivattyúzni. A tank és a motor között 3 visszafolyásgátló is be van építve. Új a tápszivattyú is. Búvárcső a tankba nem lyukas és a tömítések is rendben vannak. Valakinek ötlete?? Motornál esetleg vmi??
Válasz csferri #6893. hozzászólásáraErre a "farhát"-emelésre nem is gondoltam.
Köszi!
Válasz mtz1221 #6894. hozzászólásáraNem újat néztem ki, csak újszerűt.
Egyébként felnire fújva mást mutat ám a gumi, mint "polcon".
Ami fenn van az 500-as trelleborg, amit néztem az 550 alliance. Lehet nem sokkal lenne szélesebb. De ezt csak akkor tudnám biztosan, ha már felnin lenne.
Válasz atisgyulai #6892. hozzászólásáraHa ott van az új gumi a gumisodnál, én meg centizném a régihez képest. Újabban az olcsóbbakból 1 számmal nagyobbat kell venni, a régi márkásokhoz képest.
Válasz atisgyulai #6892. hozzászólásáraAha szóval 4wd is, azt én nem tudom, gondolom egy kis különmbség nem lenne gond ha csak arra használnád elakadáskor segítsen, ha meg mindig hajt biztos összhangban van nagyjából, nem ismerem. Amúgy az úgy csak jó ha kicsit nagyobb a hátsó, kevésbé szórna a kombájn.
Válasz csferri #6890. hozzászólásáraGondolom ha nem lenne annyira peres a gumi, akkor a magasabb oldalfal jobban elbírná ezt a szélesség különbséget.
A nagyobb átmérő okozna gondot a hátsó hajtásnál ha bekaocsolom?
Egyálltalán hogy van valamennyire is összhangban az első- hátsó hajtás?
Ahogy néztem, hátra közvetlen küldi az olajat. Ott van egy hidroakku benne, meg talán egy nyomás határoló.
Válasz csferri #6890. hozzászólásáraAhogy elnéztem, már az 500-ast is láthatóan összehúzza ez a felni.
De gyárilag ez volt rajta.
Gumisokkal sajnos az a tapasztalat, hogy rá akarják beszélni az embert arra, ami éppen nekik van. Mindegy hogy az jó lesz a használatakor vagy sem.
Ha nem ott veszem a gumit, akkor meg csak fikázzák hogy szart vettem, és ő tudott volna olcsóbban jobbat.
Most lett volna 550-esre lehetőség jó áron, azért gondoltam cserélni.
Még a gyári gumik vannak rajta, és már igen csak megkoptatta a sok torzs a futó felület belső felét.
Köszi a segítséget!
Válasz atisgyulai #6889. hozzászólásáraAz határeset lesz, beszélj gumissal hogy mit mond, az 550 szélességhez szerintem 18 colos felni kellene, de lehet elmegy a 16-oson. Számolgass, nekem volt kombájn hátsón 12colos felnin 440/65 gumi (gyári szerelés, kicsit összehúzta de 10-en évig ment), most 420/70 van rajta amúgy meg a katalógusok 14colos felnit írnak ezekhez.
Válasz csferri #6886. hozzászólására16-os a szélessége.
Válasz csferri #6886. hozzászólásáraHolnap megnézem.
Válasz picus #6848. hozzászólásáraÜdv.
450 lexionnak 380-ig le lehet venni a dobfordulalatot biztosan.
Csak ajánlani tudom,megbízható gépek!
Válasz atisgyulai #6885. hozzászólásáraMilyen széles a felni? Bele szokott ütve lenni.
Sziasztok!
Kombájn hátulján 500/65 r22,5-ös gumik vannak.
550- széles mehet rá?
Felni méretét sajnos nem tudom. Az említett gumi még a gyári rajta.
Válasz Ares 826 #6883. hozzászólásáraKöszi szépen, majd legközelebb jobban odafigyelek
Válasz ananasz76 #6881. hozzászólásáraAnnyira nem fontos a törlés.
Válasz ananasz76 #6881. hozzászólásáraNem kell. Jobban az eszünkbe véssük ha töbször olvassuk
Válasz Ares 826 #6874. hozzászólásáraMeg akadt a net...bocsi majd törlöm