Hirdetés
Fórum
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Epertermelés új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- SPC-6 vetőgépek új
- GPS működése új
Cikkajánló
Hirdetés
Hogyan változtatta meg a digitális átállás a gazdálkodást az Aranykalász Kft.-nél? +VIDEÓ
Közel egymilliárdos beruházással újult meg a teljes géppark.
Sajtóközlemény
845 hozzászólás
Válasz gjoni #594. hozzászólására
Válasz Dozer #593. hozzászólására
Na ezért nem megyek erdőbe lusták kitisztítani a felálló bütyköket és töri le a gumi sarkait szúrja az oldalát ! Ja és pakolni mindenki szeretne az égig hát meg a fa..omat!
Válasz Kolláth Tamás #591. hozzászólására
Teljesen így van minden amit leírtál, nagyon elvannak kapatva az emberek. Először bemész egy olyan helyre ami nagyon szar te vagy az isten, aztán meg elvárják, hogy mindig bemenj. Az udvarok 90 %-a tele van mindenféle tujákkal fákkal ami nincs levágva, pedig tudják, hogy mész. A kapuból nem hordja be a többség az az idő elmúlt, akkor inkább hív mást aki betolat. Szakadtam már bele pöcegödörbe, kútba ami addig ott sem volt (rákérdeztem előtte ) aztán meg, ja tavaly temettem be. Ha anyagi kár ér azt soha senki nem fizette ki, még rá sem kérdeznek.
Válasz Kolláth Tamás #591. hozzászólására
OFF
Nyitva hagysz egy piaci rést és Dozer ügyesen kihasználja "Minden szűk helyre behatolok" jelmondattal tele is van dellával
OFF
Válasz Dozer #589. hozzászólására
Na ezért kell mérlegelni és nem minden melót bevállalni. Ha olyan az udvar hogy veri a tükröt akkor majd behordja a kapuból a gazda, vagy tegye olyanná az udvart hogy be lehessen normálisan tolatni. Én is csináltam ilyet amit írtál de belefáradtam mert azt vették természetesnek. Meg a faszomat. Ha beszakad egy tükör az ostoba orgonafa miatt azt nem fizeti ki a paraszt. Akkor hordja be a kapuból.
Válasz Dozer #589. hozzászólására
Max 10 km a szárító hozzánk és legmesszebb 25 km volt amit fuvarban kellett megtenni! Az ural gumikat eladtam 100 rugóért azt ennyi, ez 74 ropiba van eddig kamion gumival .Az új gumi meg rá ér majd ,ha dolgozik egy kicsit majd kap legfontosabb most egy pótkerék ,mert a közelemben nincs ilyen pótkocsi kerék amit kölcsön kérhetnék ,ha defekt van
Válasz Kolláth Tamás #586. hozzászólására
Én ha szállítási nap van 100-150 km is megyek vele, de volt már 210 km is egy nap az már nagyon durva volt. Nagyon sok a szűk udvar, volt hogy a hátsó ablakon másztam ki mert az ajtót nem tudtam kinyitni. Kéttengelyes jobb lenne szállításra, de a szűk helyekre való tolatás miatt ez kizáró tényező.
Válasz Kolláth Tamás #586. hozzászólására
72000 ft darabja most kérdeztem tegnap a gumisnál!
Válasz Dozer #579. hozzászólására
Tartós aszfalt használatra lettek tervezve, de vannak agrár változatok is mennyivel jobbak nem tudom, használtan biztos ritkábbak.
agrár R22,5
Válasz gjoni #583. hozzászólására
Én biztos nem költenék 200-250 ezret azért hogy jól nézzen ki és a garázsban áljon. Hosszútávú szállításra nem való. Arra venni kell 2 tengelyest. Terepen verhetetlen meg tolatni arra viszont jó az ural gumi is.
Válasz Dozer #579. hozzászólására
Válasz Kolláth Tamás #582. hozzászólására
Estleg ,ha új gumikkal megtetszik valakinek 1.6 millába odadom
Válasz Kolláth Tamás #582. hozzászólására
Én nem állom ha nincs rendbe valami akkor sem ,ha ott áll a garázsban!
Válasz gjoni #580. hozzászólására
Nen sok melóra veszel új gumit? Érdekes.
Válasz Dozer #579. hozzászólására
Ezt a hátrányát én is észrevettem...még jó, hogy nem vagyok nagy fafuvaros...
Egyértelmű ,hogy nem erdőre való ,de már az megszűnt nálunk így csak terményhordás lesz vele .Most kopott gumik vannak rajta ,de ősszel mennek alá újak
Válasz tuborg #578. hozzászólására
Úton jobb, de sárban nagyon csúszkál (életveszélyes) semmi oldaltartás, dombon lefele a pót néha beelőz az nem jó érzés. Oldalfala nagyon gyenge erdőbe nem jó, nekem volt hogy 2 hét alatt 3
kuka lett akkor dobáltam le őket. Ha valaki jobban csak szállít vele zömében úton és lapos területen él annak tök jó.
Válasz gjoni #576. hozzászólására
Szerintem nagyon vagány Könnyebb vele fordulni,tolatni hátra fele is billent én is szeretnék venni egy hasonló kis stabil kocsit a 2 tengelyes mellé. Ne mondja senki hogy a kamion gumi nem jobb mint az eredeti, annyi hogy jobban csúszkál
Válasz gjoni #574. hozzászólására
Hosszú távon nem sínyli meg a kocsi? Hisz ez az egyetlen rugózása...
Válasz Jakabjóska #575. hozzászólására
Erre mit mondjak? Nem sok meló van errefelé ,elég ez is sajnos !
Válasz gjoni #574. hozzászólására
De ez meg bután néz ki alatta.... :)
Nekem sem az üres kocsival való szaladgálásnál van bajom, hanem amikor meg van rakva. Én maradok a kéttengelyesnél.
Válasz Jakabjóska #572. hozzászólására
Már most üresen csaptam egy kört vele és nem ugrál utánam ,mint az ural gumival!
Válasz Jakabjóska #572. hozzászólására
Válasz gjoni #570. hozzászólására
Tehetsz ezek alá bármilyen kereket, az egytengelyes akkor is rángat. Hintaló, felnőtteknek.......
Válasz gjoni #570. hozzászólására
Sokat szálítasz vele? Miért nem 2 tengelyes kocsival jársz?
Válasz Kolláth Tamás #569. hozzászólására
Ezt az utak minősége miatt kellett cserélni ,mert aszfalton úgy pattog rángat hogy besza.ok .Földúton meg sárban megint jobb nem vág bele a földbe .Tarlón betakarításkor nem tapos úgy , mint az ural gumi.
Válasz gjoni #568. hozzászólására
Sokat mész aszfalton hosszútávon? Terepen jobb az ural gumi. Bár nálatok nemtudom vannak e dombok, de felénk a nagyobb futó jobb terepen, pláne ha mancsos kicsit.
Válasz Kolláth Tamás #567. hozzászólására
Nem fog fájni a hátam az eb 8 pótomon is kamion gumik voltak sokkal kényelmesebb húzni!
Válasz gjoni #566. hozzászólására
Ezzel jobb?
Pótkocsi átgumizás kamion felni és gumi eb 7 pótra.
Válasz cashnetcity5 #564. hozzászólására
Eredj a hiteleddel a búsba ,ne itt hirdesd magad!
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-08-31 09:57:04
Válasz Gábor81 #562. hozzászólására
Az eb 8 pótkocsimon ugyan így volt viszont volt drótkötél meg tiltó szelep! Igazad van imbuszos volt és kilazult sokszor
Válasz gjoni #561. hozzászólására
Ebben imbusz csavarok fogtak két fél csészét. ami rendre kilazult... meg valszeg a kopott is volt megfelelően :)
Válasz Gábor81 #560. hozzászólására
A munkahenger azért ugrik ki .mert a biztosító gyürü nincs benne!
Válasz Kolláth Tamás #553. hozzászólására
Nekem is rántotta hátra már gyökér meg kavics is, rendre kiugrott a platón lévő csészéből a munkahenger.. De ezen nem is volt se kötél se határoló szelep.
Sajna extrém esetek vannak... de hát gyanítom ott is súlyban volt használva :)
Válasz Kolláth Tamás #558. hozzászólására
nem adom el
Válasz gjoni #557. hozzászólására
Nem leszakította hanem lenyomta a helyéről. Akkor nem adod el a kocsit?
Válasz Kolláth Tamás #553. hozzászólására
Ez a szelep nincs összekötve a drótkötéllel a gyárin sincs így nem tudja kitépni!
Válasz Kolláth Tamás #554. hozzászólására
Igen M zárolt új a kettő egyben annyi! Kamion gumik mennek alá!
Válasz Kolláth Tamás #554. hozzászólására
Lehet M zárolt volt...
Válasz gjoni #551. hozzászólására
A gumikat egybe vagy darabonként adod a meghírdetett áron? És miért adod el? Nagyon újnak tűnnek.
Válasz Gábor81 #552. hozzászólására
Tudom mi a szerepe a végállás szelepnek. Nekem sosem volt rajta de még nem sikerült szétnyomatni az ágyút pedig 22 éve meg van a szekér. Viszont láttam olyat amikor a trágya fölrántotta a platót és ez a szelep megsemmisült úgy, hogy utánna vissza zuhant a plató.
Válasz Kolláth Tamás #548. hozzászólására
Ha a határoló szelep zár le, nem a munkahenger megy végállásba, akkor legalább nem kapja meg a rendszer csúcsnyomását. Már ha nincs sz@rásig pakolva... :)
Válasz Kolláth Tamás #549. hozzászólására
A munkahenger már fosta az olajat öregek voltak a szimeringek!
Válasz Kolláth Tamás #549. hozzászólására
Hogy ne érte volna meg mikor a régi szelepét 25000 + áfáért akarták csinálni és ez meg új ! A forgalmi már nem lényeges ez a másik pótkocsié volt már eladtam!
Válasz gjoni #547. hozzászólására
Mi volt a baja a munkahengernek? A forgalmi és az adattábla miért nem egyezik? Szerinted megérte azt a pénzt az a szelep? Bocs a sok kérdésért.
Válasz gjoni #547. hozzászólására
Mi volt a baja a munkahengernek? A forgalmi és az adattábla miért nem egyezik? Szerinted megérte azt a pénzt az a szelep? Bocs a sok kérdésért.
Válasz Kolláth Tamás #546. hozzászólására
14000 Ft volt a munkahenger komplett munka díjjal!A határoló szelep 35000 Ft !
Válasz gjoni #543. hozzászólására
Mennyibe fájt?