Gázolaj árak 581 Ft Benzin árak 586 Ft EUR 403.88 Ft USD 354.23 Ft CHF 429.55 Ft GBP 477.78 Ft

Fórum

Fendt traktorok

Létrehozta: , 2009-03-13 20:30:22

Kedvencekhez Segítség

1434 hozzászólás
#1334 szanberg
2021-01-31 19:26:58

Válasz erni #1325. hozzászólásáraVan itt traktor nem messze, amiben a gyári váltó megellett 4000-óránál, (mint ebbe a miénkben is az első tulajnál) aztán abba a gépbe már 12-13 ezer van a második váltóval és azóta is hibátlanul működik.
Hengerfej volt javítva azon kétszer, egyszer mert az egr szelep leszakadt és átment a motoron, egyik hengerben a szelepeket cserélték ahová ez jutott, máskor meg az egész hengerfejet újították fel, az már 10.000 óra felett volt, be voltak verődve a szelepek már nagyon. Nyilván azért egy kicsit túl is van húzva ez a motor a 936-ban főleg, ilyenekből látszik ez, de nem rossz élettartam ez sem igazából.
A kis motor ellenére kell bele 40 liter motorolaj, ami 150 üzemóra után is barna benne, illetve nem barna, hanem sárga!!! egy árnyalattal sötétebb mint mikor bele öntöd cserekor. (igaz, hogy az egr levakolása miatt is van ezsmile rolleyes)

#1333 feri6
2021-01-31 18:05:56

Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraMaximum 25 éves koráig lehet cascot, viszont 15 éves kortól már a belső töréskárra nem vonatkozik csak a külsőre és a teljes megsemmisülésre tüzkárra. Most kötöttem a héten öregebb gépre.

#1332 erni
2021-01-31 17:58:28

Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraPassz. Nem tudom. De ez jó ötlet, valamennyire csökkentené a kockázatot.

#1331 mtz1221
2021-01-31 17:35:04

Válasz erni #1325. hozzászólásáraIlyen korú/üzemórás traktorra lehet casco biztosítást kötni felétek ?

#1330 bandigh
2021-01-31 17:33:51

Válasz Ares 826 #1327. hozzászólásáraAzoknak szántan, akiknek kilövi a motor a nívópálcát, de lerögzítették rugóval. Ha akarják megfogadják, ha nem nem. Láttunk már kivett indítokulccsal is 3000-et pörgő motort eleget az interneten.

Nincs profilkép
#1329 Ares 826
2021-01-31 17:10:34

Válasz ZuzoBayer #1328. hozzászólásáraIgazad van sokan panaszkodnak erről a verzióról is! addig kell az ember még aláírod és kifizeted, utána meg le van szarva a vevő! de az is tuti az ilyen ember vagy cég nem lesz hosszú "életű" szerintem!

Nincs profilkép
#1328 ZuzoBayer
2021-01-31 17:02:24

Válasz Ares 826 #1322. hozzászólásáraA szervizesek az más kérdés mindig mindegyiknek adunk 5-10 ezret ők "melósok" családapák mind megérdemli!!De a kereskedő vagy területi értékesítő manager annak 90 %a humbukfej addig vagy édes amíg a papírt aláírod... Volt egy a papírozás után még a telefont sem vette fel.
No komment...

Nincs profilkép
#1327 Ares 826
2021-01-31 16:59:28

Válasz bandigh #1324. hozzászólásáraAhhoz hogy a turbónál bejusson az olaj mint a kompresszoros mint a kipufogó oldalra szarnak kell lenni a turbó tengelyén lévő tömítő karikáknak! A kartergáznak semmi köze a visszafolyáshoz mert a motorolaj nyomás ami meg fel a turbóba is az állandó és nagyobb benne a nyomás mint remélhetően a motortérben a kartergáz nyomása! Ha nagyobb lenne a motor olajterében a nyomás mint az olajnyomás na akkor szerintem már be sem indulna a motor mert nem lenne benne akkora kompresszió hogy begyulladjon a gázolaj és a levegő keveréke!

Nincs profilkép
#1326 ZuzoBayer
2021-01-31 16:57:58

Válasz erni #1325. hozzászólásáraSzerintem a kezelő is sok múlik én tudtam olyan 927est h 12500 kellett a váltóhoz nyúlni és egész életében talajozott csak egy "normális" kezelője volt.

#1325 erni
2021-01-31 16:27:09

Válasz szanberg #1323. hozzászólásáraAkkor olyan 5000 óra körül lehet számolni egy váltócserét?
https://www.traktorpool.hu/details/traktorok/Fendt-930-Profi-Plus/5670012/
Ez van eddig kinézve. Elég kevés info van róla.

#1324 bandigh
2021-01-31 16:25:25

Válasz Ares 826 #1320. hozzászólásáraLeírtam. Semmi. A nagy kartergáznak viszont van köze a turbóhoz. Ha nem tud elmenni a nyomás, olyan mintha befognád a turbó visszafolyócsövét, az olaj nehezebben folyik át a csapágyon, és be fog jutni a kompresszortérbe

#1323 szanberg
2021-01-31 15:42:40

Válasz erni #1285. hozzászólására6660 órával lett véve, most 6900 van benne. Azt érzem, hogy bevállt, csak nehéz munkát végeztünk vele itt az őszön, télen.
Jól működik, teccik, jó használni. Kb annyit tud talajfogásban meg vontatásban mint a 345 R bérgép volt itt kétéve, igazából csodák nincsenek, súly lóerő ottvan mindkettőnél.
Elektronika és váltó nyűgöktől fél az ember amikor egy használt Fendt-re gondol, ha nem lesz nyűgös akkor boldogok leszünk.

Nem volt 2000 óra a váltóban amikor ide került, elvileg van benne még sok tartalék.

Nincs profilkép
#1322 Ares 826
2021-01-31 15:34:44

Válasz ZuzoBayer #1321. hozzászólásáraHát én a korrekt kereskedőkre azt mondanám mint te eddigi tapasztalataim szerint is nagyon kevés az tuti! Lehet neked szerencséd van velük mert kap mindig jattot a szerelőd és tényleg a legjobb kiszolgálást kapod tőlük! de akinek a gépéről írtam ő nem jó "szájízzel" gondol rájuk! Én még nagy dolgot nem javíttattam velük amit csak lehet magam megcsinálok, ha már sok sok évet eltöltöttem az iskola padban meg a szerelő padnál, meg a vasak közelében (nem a bukások) miatt ültem ott sokat!smile blink

Nincs profilkép
#1321 ZuzoBayer
2021-01-31 15:27:27

Válasz Ares 826 #1315. hozzászólásáraTe láttál már Rendes kereskedőt?:) Egy kezemen megtudom számolni őket de viszont ők velünk a legkorrektebbek évek óta folyamatosan.Ritka mint a fehér holló...

Nincs profilkép
#1320 Ares 826
2021-01-31 15:22:21

Válasz bandigh #1319. hozzászólásáraA túrbónak mi köze van a magas kartergázhoz????? Miért is nem fog sokáig menni a túrbó????smile blinksmile blink

#1319 bandigh
2021-01-31 15:10:51

Kartegázkivezető nem győzi? Nívópcát rugóval rögzíteni?? Ha nyomás van a karterban azt ki kell engedni különben a turbó nem sokáig megy, az olaj visszafolyó ágában ha nyomás van, akkor át fogja nyomni magán az olajat hamar oda ahova nem hiányzik

Nincs profilkép
#1318 Ares 826
2021-01-31 14:15:47

Válasz envagyok2 #1316. hozzászólásáraHát nálam új kora óta van a gép én hoztam el "Kecsmerékről" ahogy a fiam mondta a nevet pár évesen! nálam nem volt mókolás de a gazdák meg a szerelők is tudnak de rendesen mókolni ám! Akinek írtam a gépéről ott is kötözgettek úgy a "nagy" cég szerelői hogy ha ilyet csinálnék "leszarnám saját kezemet" az tuti! Persze a nagy lét meg elkérik mindenért!

Nincs profilkép
#1317 Ares 826
2021-01-31 14:12:09

Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát meg van a gép hibája meg az is hogy a kupec 5 milkáért vette mert szinte mindene szar az első hídon kívül, amit megcsináltak tavaj! Azért mert szép a belső az megtévesztő lehet ám de rendesen a gép meg amúgy szar!smile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#1316 envagyok2
2021-01-31 14:11:08

Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraés egy új köteggel sem vagy kint a vízből, mert 15 év alatt könnyen lehet hogy fele vezeték már nem a helyén van a csatlakozóban, hiába adsz le motorszámot, alvázszámot, ki tudja ki mit mókolt rajta...

Nincs profilkép
#1315 Ares 826
2021-01-31 14:09:18

Válasz ZuzoBayer #1314. hozzászólásáraPersze a "nagy cég" az nagyon drága tud lenni! Ha maga csinálja az ember a gépet az a legolcsóbb verzió! De a kupec akkor is gané mert azt írja jó állapotú megkímélt a gép, amit ír róla a hirdetésben! Persze vesz az ember használt gépet mert az új az "arany" árban van! Mára oda értünk ha az öreg Klapka még élne olcsóbban lehetne aranyat venni nála kilóra mint traktort a kereskedőktől!

Nincs profilkép
#1314 ZuzoBayer
2021-01-31 14:00:59

Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraMotorbajban a Doktor Motor Kft is tud segíteni fele pénzért mint az Axiál csak körbe kell járni a témát... Ennyi erővel semmilyen gép nem jó mondjuk 10 ezer óra felett mert mind időzített bomba még is elkelnek ha nem belföldön majd kintre viszik...

Nincs profilkép
#1313 Ares 826
2021-01-31 13:46:50

Válasz feri6 #1311. hozzászólásáraHát ennek a gépnek a motor körüli kötege kerül vagy egy millába az tuti mert FENDT és az axi árulja! Én az 566-re kértem tőlik árat motor köré két éve 400 + fát mondtak rá! Előtte meg két éve még 250 +fa volt a kikiáltási ár!

Nincs profilkép
#1312 Ares 826
2021-01-31 13:43:20

Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraAkkor ott van olajfogyasztás is de rendesen, ha már emelgeti a nívópálcát is a kartergáz! Gyűrűk kopottak mint a szar, akkor csapágyak is mert napközben elfogyó olaj miatt a csapágyak is elkoptak, főleg ha 24 órában dolgoztak vele! Talán öt millát érhet a gép annak aki szeret vele "mókolni" de csak saját részre, már eladásra sem éri meg felújítani!smile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistling

#1311 feri6
2021-01-31 13:43:16

Válasxz Ares 826 #1310 hozzászólásáraSoká fog rájönni mert jol müködik a gép tulaj se maga vette észre hanem vitték szervizre es ott szoltak hogy mi van...
Kerülni kell a hasznaltgépkereskedőket csak ugy mint a használtautokat is mindent csak leinformálhatóan... Meg a motort is ha kiveszed ilyen gepből vszinű miliókert kábelködeg csere is mert törnek nagyon vigyazni kell kábelekre.

Nincs profilkép
#1310 Ares 826
2021-01-31 13:37:41

Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraEzt a gépet esetleg annak szabad lenne megvenni aki ért hozzá és meg is tudja javítani, de csak annyiért amiért tényleg eladták 5 milláért! Mert még sok sok millát kell rákölteni ha maga csinálja meg az ember! Még jó hogy te ismerted a gépet és tudsz róla tapasztalatokat! Na vajon akkor mi van ha ezt valaki megveszi és miután rájön hogy szar a gép és perli a kupecot hogy elhallgatta a vevőtől hogy szar a motor, és óriási kartergáza van????????????smile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blink

#1309 feri6
2021-01-31 13:31:19

Válasz Ares 826 #1308. hozzászólásáraEmelgeti a nyomás a nívópálcát, nem is vállata a nagy cég az ujitást csak a komplett uj motorcseret 12 mcsoki. Nemreg az elsőhidra lett majd 5 misi költve, mondták neki h nemsoká a váltó következik a motor után es inkabb elmenekültek töle. Testvére gépnek rugóval megoldották másik gazdánál a nivót mar ugy megy 2 éve. Ezen gazdagszanak a lomis gepkereskedők....

Nincs profilkép
#1308 Ares 826
2021-01-31 13:20:11

Válasz feri6 #1304. hozzászólásáraMi lehet a szar motorvezérlő turbó, vagy csak zabálja az olajat, vagy a "torka véres"??? Ha neki nem érte meg megjavítani és eladta 5 milkáért, akkor lehet gáz vele.

Nincs profilkép
#1307 Ares 826
2021-01-31 13:17:44

Válasz feri6 #1303. hozzászólásáraNa hallod azt ha lehet ne emlegessük! Egy ismerős szopik de rendesen a váltó felújítás után a 312 trakijával, már ügyvéddel fenyegetőzik feléjük ha nem lesz jó a traki! A gépben 13.000 óra van kifizette az 5 milkacsocsit nekik és nem jó a gép az sem érdekel ha eljut a Zsolti fülébe a dolog hogy nem boldogulnak a géppel! Azt mondják neki vegyen másikat, rossz a motor, minden kitalálnak mert csak néznek mint "Rozi a moziban" hogy mi lehet még mindig a gond!!

#1306 feri6
2021-01-31 12:56:02

Válasz F-A-R-M-E-R \ #1305. hozzászólásáraAlföld sík terep, van oka hogy miért.....

#1305 F-A-R-M-E-R \
2021-01-31 12:49:43

Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAlföldi sík terepen dolgozott, vagy ellenkezője??
Azèrt az is gyanús ha csak fele èrtèkkel vette meg kereskedő..

#1304 feri6
2021-01-31 12:30:04

Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraSemmi baja decemberben még szántott, motor körül kell lesekedni de nem lehet nagyon eszrevenni, gep testvere roszabb egy fokkal es dolgozik

#1303 feri6
2021-01-31 12:28:16

Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraAxiál csinálta összes kötelező szervizet. Nyomonkövethető,.

Nincs profilkép
#1302 Ares 826
2021-01-31 12:23:43

Válasz bandigh #1300. hozzászólásáraHát azt már lehet a váltó dugattyúi nem bírnák, azt a nagy melegben a szántást!

Nincs profilkép
#1301 Ares 826
2021-01-31 12:20:47

Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraNa annyit talán megér amit te is írtál meg én is gondoltam hogy fele volt a vételár mint a hídetési! annyit érhet alkatrésznek is miután megdöglik valami nagyobb fődarabja!

#1300 bandigh
2021-01-31 12:19:58

Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAnnyit tuti ér mint egy százlovas mtz, azt a munkát meg kb még 20 évig el is végzi simán, félgázon smile sweatdrop
Nyáron meg mehet vele szállítani bérbe, újabban az a legzsírosabb meló

#1299 feri6
2021-01-31 12:11:47

Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraMagyarországi gép uj kora óta, 2 gazdája volt, és olyan gazdálya ahogy kinéz vigyáztak rá, csak épp 100% haszonnal van kitéve mint amennyiert a kereskedő megvette, nem is értem a tulajt minek adta oda... Privátban ha érdekel a sorsa.....

Nincs profilkép
#1298 Ares 826
2021-01-31 11:54:38

Válasz Diesel Tibor #1295. hozzászólásáraÉrtelek, ez lesz szerintem sok embernél is aki fél ettől az "agyonbaszottelektronikázott" új gépektől, még az ülésben is nézi mikor fingott a vezető és cseréli majd a levegőt hogy nehogy megfulladjon a saját szagától műszak végéig!!

Nincs profilkép
#1297 Ares 826
2021-01-31 11:52:10

Válasz Diesel Tibor #1294. hozzászólásáraPersze akkor volt rá pénz meg minden olcsó volt! Állam fizette az egész felújításokat meg minden lopást is amit a szerelők elloptak! Volt ismerősöm aki 2005 környékén panaszkodott hogy elfogyott az MTZ alkatrész a pincéből menni kell a boltba venni! valami hasonló képet vágott a bolt előtt smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile wackosmile wackosmile wacko!

#1295 Diesel Tibor
2021-01-31 11:27:48

Válasz Ares 826 #1293. hozzászólásáraNem a JD motorra hegyeztem ki a videót csak az lett volna a mondani valóm ,hogy még enny üó val is felújjítják a mocit és megy dolgozni tovább .smile cowboy

#1294 Diesel Tibor
2021-01-31 11:25:05

Válasz Ares 826 #1292. hozzászólásáraHát na,a tsz-ben mink is felújjítgattuk az ifákat,a szelepeket csak felcsiszoltuk ment tovább ,igaz ezt minden második évben megtettük és 7éves korában minden ifa kapott új motort.

Nincs profilkép
#1293 Ares 826
2021-01-31 11:24:10

Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraNa meg azt sem tudni hogy az üzemanyag ellátó rendszert hányszor javították! Meg ahogy írtam előbb ki tudja hányadik hengerfej van rajta! Még a hozzá értő emberek is mondják hogy a JD motor érzékeny a melegedésre, ami miatt meg hamar kifújja a hengerfej tömítést is! Nem ócsárolni akarom a JD gépeket csak sajna van tapasztalat!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#1292 Ares 826
2021-01-31 11:12:14

Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraAzért az nem tűnik ki a videóból hogy előtte hányszor volt a motor felújítva van egy óraszám amit látni de semmi mást nem tudni???? Vagy tévedek???? Számomra furcsa lenne ha a szelepek ennyit bírnának és még most sem kellene cserélni őket 21900 óra körül! Azért annyi óra alatt "párszor" nyitottak és zártak is!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#1291 Ares 826
2021-01-31 10:54:16

Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraEnnyi órával még szerintem az ülés könyöklője is le van fáradva, nemhogy a szimeringek tengelyek fogaskerekek csapok stb.......... Ezt talán fele pénzért szabadna megvenni, de lehet a kupec is annyiért vette! A gép magyarországi lehet mert a 2006-os vek rendszáma volt a "K" betűs rendszám, de az is lehet hogy nagyon fiatalon került az országba. Az szgk is 2006-os kiadású az is "K" betűvel kezdődik a táblája!smile blink

#1290 Diesel Tibor
2021-01-31 10:53:58

Válasz Diesel Tibor #1289. hozzászólásáraEzt csak azért tettem ide be ,hogy 21000óránál még meg hüvelyezték a motort és megy tovább,a többi részéhez nem nyúltaksmile thumbupcool

Nincs profilkép
#1288 Ares 826
2021-01-31 10:35:44

Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát óra az van benne de rendesen!Hasonlót láttam közelről is amiről írtam, abban 13.000 körül volt de az eléggé gatya állapot volt! Én ennyi órával ennyiért ilyen gépet tuti nem mernék venni! Lehet én vagyok beszari! akkor inkább nézzél kint valahol gépet és még áfát sem kell fizetned ha behozod! Más fajta gépben nem gondolkozol aminek egyszerűbb a váltó megoldása nem ez az axiál dugattyús megoldású dologgal van építve??????????smile whistlingsmile whistlingsmile whistling

#1287 F-A-R-M-E-R \
2021-01-31 09:34:42

Válasz Ares 826 #1286. hozzászólásáraEzt lenne az??

Nem 1 laharcoltnak néz ki, bele meg ugysem látsz, szokás mondanismile laugh

Nincs profilkép
#1286 Ares 826
2021-01-31 09:02:05

Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraSzerinted ér egy fendt 926 traki 16.000 órával 9-10 milla körül?????????? Én azt gondolom az már csak haszonvas az egész, vagy épp veszélyes hulladék a gumik a műanyagok és a festék miatt! Vagy tévedek szerinted???????????? Már alkatrésznek sem nagyon jó mert minden el van benne fáradva! Én is láttam ismerősnél egy ilyet abban 13.000 óra körül van de magamnak használatra tuti nem vettem volna meg! Esetleg arra hogy tovább adjam egy ilyen márkát rajongónak, jó haszonnal!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistling

#1285 erni
2021-01-31 08:46:23

Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraNeked bevált a 936os? Mennyi órával vetted? Új váltóval volt ugye?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Eltűnik a világ legismertebb gyomirtója? A Bayer döntött
Figyelem! Tűzgyújtási tilalom lép életbe ebben a két vármegyében!
Figyelem! Tűzgyújtási tilalom lép életbe ebben a két vármegyében!
A tilalom megszegése súlyos következményekkel járhat.
JD 1188 H4 kombájn eladó
JD 1188 H4 kombájn eladó

5.000.000 Ft

Zetor 16245 Crystal Zts Super
Zetor 16245 Crystal Zts Super

7.990.000 Ft

Ap 250 egytengelyes billenős pótkocsi
Ap 250 egytengelyes billenős pótkocsi

1.350.000 Ft

Szolnoki mezőgép M1345 kiskocka bálázó
Szolnoki mezőgép M1345 kiskocka bálázó

530.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]