Válasz erni #1325. hozzászólásáraVan itt traktor nem messze, amiben a gyári váltó megellett 4000-óránál, (mint ebbe a miénkben is az első tulajnál) aztán abba a gépbe már 12-13 ezer van a második váltóval és azóta is hibátlanul működik.
Hengerfej volt javítva azon kétszer, egyszer mert az egr szelep leszakadt és átment a motoron, egyik hengerben a szelepeket cserélték ahová ez jutott, máskor meg az egész hengerfejet újították fel, az már 10.000 óra felett volt, be voltak verődve a szelepek már nagyon. Nyilván azért egy kicsit túl is van húzva ez a motor a 936-ban főleg, ilyenekből látszik ez, de nem rossz élettartam ez sem igazából.
A kis motor ellenére kell bele 40 liter motorolaj, ami 150 üzemóra után is barna benne, illetve nem barna, hanem sárga!!! egy árnyalattal sötétebb mint mikor bele öntöd cserekor. (igaz, hogy az egr levakolása miatt is van ez)
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraMaximum 25 éves koráig lehet cascot, viszont 15 éves kortól már a belső töréskárra nem vonatkozik csak a külsőre és a teljes megsemmisülésre tüzkárra. Most kötöttem a héten öregebb gépre.
Válasz Ares 826 #1327. hozzászólásáraAzoknak szántan, akiknek kilövi a motor a nívópálcát, de lerögzítették rugóval. Ha akarják megfogadják, ha nem nem. Láttunk már kivett indítokulccsal is 3000-et pörgő motort eleget az interneten.
Válasz ZuzoBayer #1328. hozzászólásáraIgazad van sokan panaszkodnak erről a verzióról is! addig kell az ember még aláírod és kifizeted, utána meg le van szarva a vevő! de az is tuti az ilyen ember vagy cég nem lesz hosszú "életű" szerintem!
Válasz Ares 826 #1322. hozzászólásáraA szervizesek az más kérdés mindig mindegyiknek adunk 5-10 ezret ők "melósok" családapák mind megérdemli!!De a kereskedő vagy területi értékesítő manager annak 90 %a humbukfej addig vagy édes amíg a papírt aláírod... Volt egy a papírozás után még a telefont sem vette fel.
No komment...
Válasz bandigh #1324. hozzászólásáraAhhoz hogy a turbónál bejusson az olaj mint a kompresszoros mint a kipufogó oldalra szarnak kell lenni a turbó tengelyén lévő tömítő karikáknak! A kartergáznak semmi köze a visszafolyáshoz mert a motorolaj nyomás ami meg fel a turbóba is az állandó és nagyobb benne a nyomás mint remélhetően a motortérben a kartergáz nyomása! Ha nagyobb lenne a motor olajterében a nyomás mint az olajnyomás na akkor szerintem már be sem indulna a motor mert nem lenne benne akkora kompresszió hogy begyulladjon a gázolaj és a levegő keveréke!
Válasz erni #1325. hozzászólásáraSzerintem a kezelő is sok múlik én tudtam olyan 927est h 12500 kellett a váltóhoz nyúlni és egész életében talajozott csak egy "normális" kezelője volt.
Válasz szanberg #1323. hozzászólásáraAkkor olyan 5000 óra körül lehet számolni egy váltócserét?
https://www.traktorpool.hu/details/traktorok/Fendt-930-Profi-Plus/5670012/
Ez van eddig kinézve. Elég kevés info van róla.
Válasz Ares 826 #1320. hozzászólásáraLeírtam. Semmi. A nagy kartergáznak viszont van köze a turbóhoz. Ha nem tud elmenni a nyomás, olyan mintha befognád a turbó visszafolyócsövét, az olaj nehezebben folyik át a csapágyon, és be fog jutni a kompresszortérbe
Válasz erni #1285. hozzászólására6660 órával lett véve, most 6900 van benne. Azt érzem, hogy bevállt, csak nehéz munkát végeztünk vele itt az őszön, télen.
Jól működik, teccik, jó használni. Kb annyit tud talajfogásban meg vontatásban mint a 345 R bérgép volt itt kétéve, igazából csodák nincsenek, súly lóerő ottvan mindkettőnél.
Elektronika és váltó nyűgöktől fél az ember amikor egy használt Fendt-re gondol, ha nem lesz nyűgös akkor boldogok leszünk.
Nem volt 2000 óra a váltóban amikor ide került, elvileg van benne még sok tartalék.
Válasz ZuzoBayer #1321. hozzászólásáraHát én a korrekt kereskedőkre azt mondanám mint te eddigi tapasztalataim szerint is nagyon kevés az tuti! Lehet neked szerencséd van velük mert kap mindig jattot a szerelőd és tényleg a legjobb kiszolgálást kapod tőlük! de akinek a gépéről írtam ő nem jó "szájízzel" gondol rájuk! Én még nagy dolgot nem javíttattam velük amit csak lehet magam megcsinálok, ha már sok sok évet eltöltöttem az iskola padban meg a szerelő padnál, meg a vasak közelében (nem a bukások) miatt ültem ott sokat!
Válasz Ares 826 #1315. hozzászólásáraTe láttál már Rendes kereskedőt?:) Egy kezemen megtudom számolni őket de viszont ők velünk a legkorrektebbek évek óta folyamatosan.Ritka mint a fehér holló...
Kartegázkivezető nem győzi? Nívópcát rugóval rögzíteni?? Ha nyomás van a karterban azt ki kell engedni különben a turbó nem sokáig megy, az olaj visszafolyó ágában ha nyomás van, akkor át fogja nyomni magán az olajat hamar oda ahova nem hiányzik
Válasz envagyok2 #1316. hozzászólásáraHát nálam új kora óta van a gép én hoztam el "Kecsmerékről" ahogy a fiam mondta a nevet pár évesen! nálam nem volt mókolás de a gazdák meg a szerelők is tudnak de rendesen mókolni ám! Akinek írtam a gépéről ott is kötözgettek úgy a "nagy" cég szerelői hogy ha ilyet csinálnék "leszarnám saját kezemet" az tuti! Persze a nagy lét meg elkérik mindenért!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát meg van a gép hibája meg az is hogy a kupec 5 milkáért vette mert szinte mindene szar az első hídon kívül, amit megcsináltak tavaj! Azért mert szép a belső az megtévesztő lehet ám de rendesen a gép meg amúgy szar!
Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraés egy új köteggel sem vagy kint a vízből, mert 15 év alatt könnyen lehet hogy fele vezeték már nem a helyén van a csatlakozóban, hiába adsz le motorszámot, alvázszámot, ki tudja ki mit mókolt rajta...
Válasz ZuzoBayer #1314. hozzászólásáraPersze a "nagy cég" az nagyon drága tud lenni! Ha maga csinálja az ember a gépet az a legolcsóbb verzió! De a kupec akkor is gané mert azt írja jó állapotú megkímélt a gép, amit ír róla a hirdetésben! Persze vesz az ember használt gépet mert az új az "arany" árban van! Mára oda értünk ha az öreg Klapka még élne olcsóbban lehetne aranyat venni nála kilóra mint traktort a kereskedőktől!
Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraMotorbajban a Doktor Motor Kft is tud segíteni fele pénzért mint az Axiál csak körbe kell járni a témát... Ennyi erővel semmilyen gép nem jó mondjuk 10 ezer óra felett mert mind időzített bomba még is elkelnek ha nem belföldön majd kintre viszik...
Válasz feri6 #1311. hozzászólásáraHát ennek a gépnek a motor körüli kötege kerül vagy egy millába az tuti mert FENDT és az axi árulja! Én az 566-re kértem tőlik árat motor köré két éve 400 + fát mondtak rá! Előtte meg két éve még 250 +fa volt a kikiáltási ár!
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraAkkor ott van olajfogyasztás is de rendesen, ha már emelgeti a nívópálcát is a kartergáz! Gyűrűk kopottak mint a szar, akkor csapágyak is mert napközben elfogyó olaj miatt a csapágyak is elkoptak, főleg ha 24 órában dolgoztak vele! Talán öt millát érhet a gép annak aki szeret vele "mókolni" de csak saját részre, már eladásra sem éri meg felújítani!
Válasxz Ares 826 #1310 hozzászólásáraSoká fog rájönni mert jol müködik a gép tulaj se maga vette észre hanem vitték szervizre es ott szoltak hogy mi van...
Kerülni kell a hasznaltgépkereskedőket csak ugy mint a használtautokat is mindent csak leinformálhatóan... Meg a motort is ha kiveszed ilyen gepből vszinű miliókert kábelködeg csere is mert törnek nagyon vigyazni kell kábelekre.
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraEzt a gépet esetleg annak szabad lenne megvenni aki ért hozzá és meg is tudja javítani, de csak annyiért amiért tényleg eladták 5 milláért! Mert még sok sok millát kell rákölteni ha maga csinálja meg az ember! Még jó hogy te ismerted a gépet és tudsz róla tapasztalatokat! Na vajon akkor mi van ha ezt valaki megveszi és miután rájön hogy szar a gép és perli a kupecot hogy elhallgatta a vevőtől hogy szar a motor, és óriási kartergáza van????????????
Válasz Ares 826 #1308. hozzászólásáraEmelgeti a nyomás a nívópálcát, nem is vállata a nagy cég az ujitást csak a komplett uj motorcseret 12 mcsoki. Nemreg az elsőhidra lett majd 5 misi költve, mondták neki h nemsoká a váltó következik a motor után es inkabb elmenekültek töle. Testvére gépnek rugóval megoldották másik gazdánál a nivót mar ugy megy 2 éve. Ezen gazdagszanak a lomis gepkereskedők....
Válasz feri6 #1304. hozzászólásáraMi lehet a szar motorvezérlő turbó, vagy csak zabálja az olajat, vagy a "torka véres"??? Ha neki nem érte meg megjavítani és eladta 5 milkáért, akkor lehet gáz vele.
Válasz feri6 #1303. hozzászólásáraNa hallod azt ha lehet ne emlegessük! Egy ismerős szopik de rendesen a váltó felújítás után a 312 trakijával, már ügyvéddel fenyegetőzik feléjük ha nem lesz jó a traki! A gépben 13.000 óra van kifizette az 5 milkacsocsit nekik és nem jó a gép az sem érdekel ha eljut a Zsolti fülébe a dolog hogy nem boldogulnak a géppel! Azt mondják neki vegyen másikat, rossz a motor, minden kitalálnak mert csak néznek mint "Rozi a moziban" hogy mi lehet még mindig a gond!!
Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraSemmi baja decemberben még szántott, motor körül kell lesekedni de nem lehet nagyon eszrevenni, gep testvere roszabb egy fokkal es dolgozik
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraNa annyit talán megér amit te is írtál meg én is gondoltam hogy fele volt a vételár mint a hídetési! annyit érhet alkatrésznek is miután megdöglik valami nagyobb fődarabja!
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAnnyit tuti ér mint egy százlovas mtz, azt a munkát meg kb még 20 évig el is végzi simán, félgázon
Nyáron meg mehet vele szállítani bérbe, újabban az a legzsírosabb meló
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraMagyarországi gép uj kora óta, 2 gazdája volt, és olyan gazdálya ahogy kinéz vigyáztak rá, csak épp 100% haszonnal van kitéve mint amennyiert a kereskedő megvette, nem is értem a tulajt minek adta oda... Privátban ha érdekel a sorsa.....
Válasz Diesel Tibor #1295. hozzászólásáraÉrtelek, ez lesz szerintem sok embernél is aki fél ettől az "agyonbaszottelektronikázott" új gépektől, még az ülésben is nézi mikor fingott a vezető és cseréli majd a levegőt hogy nehogy megfulladjon a saját szagától műszak végéig!!
Válasz Diesel Tibor #1294. hozzászólásáraPersze akkor volt rá pénz meg minden olcsó volt! Állam fizette az egész felújításokat meg minden lopást is amit a szerelők elloptak! Volt ismerősöm aki 2005 környékén panaszkodott hogy elfogyott az MTZ alkatrész a pincéből menni kell a boltba venni! valami hasonló képet vágott a bolt előtt !
Válasz Ares 826 #1293. hozzászólásáraNem a JD motorra hegyeztem ki a videót csak az lett volna a mondani valóm ,hogy még enny üó val is felújjítják a mocit és megy dolgozni tovább .
Válasz Ares 826 #1292. hozzászólásáraHát na,a tsz-ben mink is felújjítgattuk az ifákat,a szelepeket csak felcsiszoltuk ment tovább ,igaz ezt minden második évben megtettük és 7éves korában minden ifa kapott új motort.
Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraNa meg azt sem tudni hogy az üzemanyag ellátó rendszert hányszor javították! Meg ahogy írtam előbb ki tudja hányadik hengerfej van rajta! Még a hozzá értő emberek is mondják hogy a JD motor érzékeny a melegedésre, ami miatt meg hamar kifújja a hengerfej tömítést is! Nem ócsárolni akarom a JD gépeket csak sajna van tapasztalat!
Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraAzért az nem tűnik ki a videóból hogy előtte hányszor volt a motor felújítva van egy óraszám amit látni de semmi mást nem tudni???? Vagy tévedek???? Számomra furcsa lenne ha a szelepek ennyit bírnának és még most sem kellene cserélni őket 21900 óra körül! Azért annyi óra alatt "párszor" nyitottak és zártak is!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraEnnyi órával még szerintem az ülés könyöklője is le van fáradva, nemhogy a szimeringek tengelyek fogaskerekek csapok stb.......... Ezt talán fele pénzért szabadna megvenni, de lehet a kupec is annyiért vette! A gép magyarországi lehet mert a 2006-os vek rendszáma volt a "K" betűs rendszám, de az is lehet hogy nagyon fiatalon került az országba. Az szgk is 2006-os kiadású az is "K" betűvel kezdődik a táblája!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát óra az van benne de rendesen!Hasonlót láttam közelről is amiről írtam, abban 13.000 körül volt de az eléggé gatya állapot volt! Én ennyi órával ennyiért ilyen gépet tuti nem mernék venni! Lehet én vagyok beszari! akkor inkább nézzél kint valahol gépet és még áfát sem kell fizetned ha behozod! Más fajta gépben nem gondolkozol aminek egyszerűbb a váltó megoldása nem ez az axiál dugattyús megoldású dologgal van építve??????????
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraSzerinted ér egy fendt 926 traki 16.000 órával 9-10 milla körül?????????? Én azt gondolom az már csak haszonvas az egész, vagy épp veszélyes hulladék a gumik a műanyagok és a festék miatt! Vagy tévedek szerinted???????????? Már alkatrésznek sem nagyon jó mert minden el van benne fáradva! Én is láttam ismerősnél egy ilyet abban 13.000 óra körül van de magamnak használatra tuti nem vettem volna meg! Esetleg arra hogy tovább adjam egy ilyen márkát rajongónak, jó haszonnal!
1434 hozzászólás
Válasz erni #1325. hozzászólásáraVan itt traktor nem messze, amiben a gyári váltó megellett 4000-óránál, (mint ebbe a miénkben is az első tulajnál) aztán abba a gépbe már 12-13 ezer van a második váltóval és azóta is hibátlanul működik.
)
Hengerfej volt javítva azon kétszer, egyszer mert az egr szelep leszakadt és átment a motoron, egyik hengerben a szelepeket cserélték ahová ez jutott, máskor meg az egész hengerfejet újították fel, az már 10.000 óra felett volt, be voltak verődve a szelepek már nagyon. Nyilván azért egy kicsit túl is van húzva ez a motor a 936-ban főleg, ilyenekből látszik ez, de nem rossz élettartam ez sem igazából.
A kis motor ellenére kell bele 40 liter motorolaj, ami 150 üzemóra után is barna benne, illetve nem barna, hanem sárga!!! egy árnyalattal sötétebb mint mikor bele öntöd cserekor. (igaz, hogy az egr levakolása miatt is van ez
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraMaximum 25 éves koráig lehet cascot, viszont 15 éves kortól már a belső töréskárra nem vonatkozik csak a külsőre és a teljes megsemmisülésre tüzkárra. Most kötöttem a héten öregebb gépre.
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraPassz. Nem tudom. De ez jó ötlet, valamennyire csökkentené a kockázatot.
Válasz erni #1325. hozzászólásáraIlyen korú/üzemórás traktorra lehet casco biztosítást kötni felétek ?
Válasz Ares 826 #1327. hozzászólásáraAzoknak szántan, akiknek kilövi a motor a nívópálcát, de lerögzítették rugóval. Ha akarják megfogadják, ha nem nem. Láttunk már kivett indítokulccsal is 3000-et pörgő motort eleget az interneten.
Válasz ZuzoBayer #1328. hozzászólásáraIgazad van sokan panaszkodnak erről a verzióról is! addig kell az ember még aláírod és kifizeted, utána meg le van szarva a vevő! de az is tuti az ilyen ember vagy cég nem lesz hosszú "életű" szerintem!
Válasz Ares 826 #1322. hozzászólásáraA szervizesek az más kérdés mindig mindegyiknek adunk 5-10 ezret ők "melósok" családapák mind megérdemli!!De a kereskedő vagy területi értékesítő manager annak 90 %a humbukfej addig vagy édes amíg a papírt aláírod... Volt egy a papírozás után még a telefont sem vette fel.
No komment...
Válasz bandigh #1324. hozzászólásáraAhhoz hogy a turbónál bejusson az olaj mint a kompresszoros mint a kipufogó oldalra szarnak kell lenni a turbó tengelyén lévő tömítő karikáknak! A kartergáznak semmi köze a visszafolyáshoz mert a motorolaj nyomás ami meg fel a turbóba is az állandó és nagyobb benne a nyomás mint remélhetően a motortérben a kartergáz nyomása! Ha nagyobb lenne a motor olajterében a nyomás mint az olajnyomás na akkor szerintem már be sem indulna a motor mert nem lenne benne akkora kompresszió hogy begyulladjon a gázolaj és a levegő keveréke!
Válasz erni #1325. hozzászólásáraSzerintem a kezelő is sok múlik én tudtam olyan 927est h 12500 kellett a váltóhoz nyúlni és egész életében talajozott csak egy "normális" kezelője volt.
Válasz szanberg #1323. hozzászólásáraAkkor olyan 5000 óra körül lehet számolni egy váltócserét?
https://www.traktorpool.hu/details/traktorok/Fendt-930-Profi-Plus/5670012/
Ez van eddig kinézve. Elég kevés info van róla.
Válasz Ares 826 #1320. hozzászólásáraLeírtam. Semmi. A nagy kartergáznak viszont van köze a turbóhoz. Ha nem tud elmenni a nyomás, olyan mintha befognád a turbó visszafolyócsövét, az olaj nehezebben folyik át a csapágyon, és be fog jutni a kompresszortérbe
Válasz erni #1285. hozzászólására6660 órával lett véve, most 6900 van benne. Azt érzem, hogy bevállt, csak nehéz munkát végeztünk vele itt az őszön, télen.
Jól működik, teccik, jó használni. Kb annyit tud talajfogásban meg vontatásban mint a 345 R bérgép volt itt kétéve, igazából csodák nincsenek, súly lóerő ottvan mindkettőnél.
Elektronika és váltó nyűgöktől fél az ember amikor egy használt Fendt-re gondol, ha nem lesz nyűgös akkor boldogok leszünk.
Nem volt 2000 óra a váltóban amikor ide került, elvileg van benne még sok tartalék.
Válasz ZuzoBayer #1321. hozzászólásáraHát én a korrekt kereskedőkre azt mondanám mint te eddigi tapasztalataim szerint is nagyon kevés az tuti! Lehet neked szerencséd van velük mert kap mindig jattot a szerelőd és tényleg a legjobb kiszolgálást kapod tőlük! de akinek a gépéről írtam ő nem jó "szájízzel" gondol rájuk! Én még nagy dolgot nem javíttattam velük amit csak lehet magam megcsinálok, ha már sok sok évet eltöltöttem az iskola padban meg a szerelő padnál, meg a vasak közelében (nem a bukások) miatt ültem ott sokat!
Válasz Ares 826 #1315. hozzászólásáraTe láttál már Rendes kereskedőt?:) Egy kezemen megtudom számolni őket de viszont ők velünk a legkorrektebbek évek óta folyamatosan.Ritka mint a fehér holló...
Válasz bandigh #1319. hozzászólásáraA túrbónak mi köze van a magas kartergázhoz????? Miért is nem fog sokáig menni a túrbó????

Kartegázkivezető nem győzi? Nívópcát rugóval rögzíteni?? Ha nyomás van a karterban azt ki kell engedni különben a turbó nem sokáig megy, az olaj visszafolyó ágában ha nyomás van, akkor át fogja nyomni magán az olajat hamar oda ahova nem hiányzik
Válasz envagyok2 #1316. hozzászólásáraHát nálam új kora óta van a gép én hoztam el "Kecsmerékről" ahogy a fiam mondta a nevet pár évesen! nálam nem volt mókolás de a gazdák meg a szerelők is tudnak de rendesen mókolni ám! Akinek írtam a gépéről ott is kötözgettek úgy a "nagy" cég szerelői hogy ha ilyet csinálnék "leszarnám saját kezemet" az tuti! Persze a nagy lét meg elkérik mindenért!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát meg van a gép hibája meg az is hogy a kupec 5 milkáért vette mert szinte mindene szar az első hídon kívül, amit megcsináltak tavaj! Azért mert szép a belső az megtévesztő lehet ám de rendesen a gép meg amúgy szar!

Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraés egy új köteggel sem vagy kint a vízből, mert 15 év alatt könnyen lehet hogy fele vezeték már nem a helyén van a csatlakozóban, hiába adsz le motorszámot, alvázszámot, ki tudja ki mit mókolt rajta...
Válasz ZuzoBayer #1314. hozzászólásáraPersze a "nagy cég" az nagyon drága tud lenni! Ha maga csinálja az ember a gépet az a legolcsóbb verzió! De a kupec akkor is gané mert azt írja jó állapotú megkímélt a gép, amit ír róla a hirdetésben! Persze vesz az ember használt gépet mert az új az "arany" árban van! Mára oda értünk ha az öreg Klapka még élne olcsóbban lehetne aranyat venni nála kilóra mint traktort a kereskedőktől!
Válasz Ares 826 #1313. hozzászólásáraMotorbajban a Doktor Motor Kft is tud segíteni fele pénzért mint az Axiál csak körbe kell járni a témát... Ennyi erővel semmilyen gép nem jó mondjuk 10 ezer óra felett mert mind időzített bomba még is elkelnek ha nem belföldön majd kintre viszik...
Válasz feri6 #1311. hozzászólásáraHát ennek a gépnek a motor körüli kötege kerül vagy egy millába az tuti mert FENDT és az axi árulja! Én az 566-re kértem tőlik árat motor köré két éve 400 + fát mondtak rá! Előtte meg két éve még 250 +fa volt a kikiáltási ár!
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraAkkor ott van olajfogyasztás is de rendesen, ha már emelgeti a nívópálcát is a kartergáz! Gyűrűk kopottak mint a szar, akkor csapágyak is mert napközben elfogyó olaj miatt a csapágyak is elkoptak, főleg ha 24 órában dolgoztak vele! Talán öt millát érhet a gép annak aki szeret vele "mókolni" de csak saját részre, már eladásra sem éri meg felújítani!













Válasxz Ares 826 #1310 hozzászólásáraSoká fog rájönni mert jol müködik a gép tulaj se maga vette észre hanem vitték szervizre es ott szoltak hogy mi van...
Kerülni kell a hasznaltgépkereskedőket csak ugy mint a használtautokat is mindent csak leinformálhatóan... Meg a motort is ha kiveszed ilyen gepből vszinű miliókert kábelködeg csere is mert törnek nagyon vigyazni kell kábelekre.
Válasz feri6 #1309. hozzászólásáraEzt a gépet esetleg annak szabad lenne megvenni aki ért hozzá és meg is tudja javítani, de csak annyiért amiért tényleg eladták 5 milláért! Mert még sok sok millát kell rákölteni ha maga csinálja meg az ember! Még jó hogy te ismerted a gépet és tudsz róla tapasztalatokat! Na vajon akkor mi van ha ezt valaki megveszi és miután rájön hogy szar a gép és perli a kupecot hogy elhallgatta a vevőtől hogy szar a motor, és óriási kartergáza van????????????









Válasz Ares 826 #1308. hozzászólásáraEmelgeti a nyomás a nívópálcát, nem is vállata a nagy cég az ujitást csak a komplett uj motorcseret 12 mcsoki. Nemreg az elsőhidra lett majd 5 misi költve, mondták neki h nemsoká a váltó következik a motor után es inkabb elmenekültek töle. Testvére gépnek rugóval megoldották másik gazdánál a nivót mar ugy megy 2 éve. Ezen gazdagszanak a lomis gepkereskedők....
Válasz feri6 #1304. hozzászólásáraMi lehet a szar motorvezérlő turbó, vagy csak zabálja az olajat, vagy a "torka véres"??? Ha neki nem érte meg megjavítani és eladta 5 milkáért, akkor lehet gáz vele.
Válasz feri6 #1303. hozzászólásáraNa hallod azt ha lehet ne emlegessük! Egy ismerős szopik de rendesen a váltó felújítás után a 312 trakijával, már ügyvéddel fenyegetőzik feléjük ha nem lesz jó a traki! A gépben 13.000 óra van kifizette az 5 milkacsocsit nekik és nem jó a gép az sem érdekel ha eljut a Zsolti fülébe a dolog hogy nem boldogulnak a géppel! Azt mondják neki vegyen másikat, rossz a motor, minden kitalálnak mert csak néznek mint "Rozi a moziban" hogy mi lehet még mindig a gond!!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1305. hozzászólásáraAlföld sík terep, van oka hogy miért.....
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAlföldi sík terepen dolgozott, vagy ellenkezője??
Azèrt az is gyanús ha csak fele èrtèkkel vette meg kereskedő..
Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraSemmi baja decemberben még szántott, motor körül kell lesekedni de nem lehet nagyon eszrevenni, gep testvere roszabb egy fokkal es dolgozik
Válasz Ares 826 #1302. hozzászólásáraAxiál csinálta összes kötelező szervizet. Nyomonkövethető,.
Válasz bandigh #1300. hozzászólásáraHát azt már lehet a váltó dugattyúi nem bírnák, azt a nagy melegben a szántást!
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraNa annyit talán megér amit te is írtál meg én is gondoltam hogy fele volt a vételár mint a hídetési! annyit érhet alkatrésznek is miután megdöglik valami nagyobb fődarabja!
Válasz feri6 #1299. hozzászólásáraAnnyit tuti ér mint egy százlovas mtz, azt a munkát meg kb még 20 évig el is végzi simán, félgázon
Nyáron meg mehet vele szállítani bérbe, újabban az a legzsírosabb meló
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraMagyarországi gép uj kora óta, 2 gazdája volt, és olyan gazdálya ahogy kinéz vigyáztak rá, csak épp 100% haszonnal van kitéve mint amennyiert a kereskedő megvette, nem is értem a tulajt minek adta oda... Privátban ha érdekel a sorsa.....
Válasz Diesel Tibor #1295. hozzászólásáraÉrtelek, ez lesz szerintem sok embernél is aki fél ettől az "agyonbaszottelektronikázott" új gépektől, még az ülésben is nézi mikor fingott a vezető és cseréli majd a levegőt hogy nehogy megfulladjon a saját szagától műszak végéig!!
Válasz Diesel Tibor #1294. hozzászólásáraPersze akkor volt rá pénz meg minden olcsó volt! Állam fizette az egész felújításokat meg minden lopást is amit a szerelők elloptak! Volt ismerősöm aki 2005 környékén panaszkodott hogy elfogyott az MTZ alkatrész a pincéből menni kell a boltba venni! valami hasonló képet vágott a bolt előtt





!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraÉn ismerem azt a gépet!
Válasz Ares 826 #1293. hozzászólásáraNem a JD motorra hegyeztem ki a videót csak az lett volna a mondani valóm ,hogy még enny üó val is felújjítják a mocit és megy dolgozni tovább .
Válasz Ares 826 #1292. hozzászólásáraHát na,a tsz-ben mink is felújjítgattuk az ifákat,a szelepeket csak felcsiszoltuk ment tovább ,igaz ezt minden második évben megtettük és 7éves korában minden ifa kapott új motort.
Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraNa meg azt sem tudni hogy az üzemanyag ellátó rendszert hányszor javították! Meg ahogy írtam előbb ki tudja hányadik hengerfej van rajta! Még a hozzá értő emberek is mondják hogy a JD motor érzékeny a melegedésre, ami miatt meg hamar kifújja a hengerfej tömítést is! Nem ócsárolni akarom a JD gépeket csak sajna van tapasztalat!



Válasz Diesel Tibor #1290. hozzászólásáraAzért az nem tűnik ki a videóból hogy előtte hányszor volt a motor felújítva van egy óraszám amit látni de semmi mást nem tudni???? Vagy tévedek???? Számomra furcsa lenne ha a szelepek ennyit bírnának és még most sem kellene cserélni őket 21900 óra körül! Azért annyi óra alatt "párszor" nyitottak és zártak is!



Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraEnnyi órával még szerintem az ülés könyöklője is le van fáradva, nemhogy a szimeringek tengelyek fogaskerekek csapok stb.......... Ezt talán fele pénzért szabadna megvenni, de lehet a kupec is annyiért vette! A gép magyarországi lehet mert a 2006-os vek rendszáma volt a "K" betűs rendszám, de az is lehet hogy nagyon fiatalon került az országba. Az szgk is 2006-os kiadású az is "K" betűvel kezdődik a táblája!
Válasz Diesel Tibor #1289. hozzászólásáraEzt csak azért tettem ide be ,hogy 21000óránál még meg hüvelyezték a motort és megy tovább,a többi részéhez nem nyúltak
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólására
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1287. hozzászólásáraHát óra az van benne de rendesen!Hasonlót láttam közelről is amiről írtam, abban 13.000 körül volt de az eléggé gatya állapot volt! Én ennyi órával ennyiért ilyen gépet tuti nem mernék venni! Lehet én vagyok beszari! akkor inkább nézzél kint valahol gépet és még áfát sem kell fizetned ha behozod! Más fajta gépben nem gondolkozol aminek egyszerűbb a váltó megoldása nem ez az axiál dugattyús megoldású dologgal van építve??????????

Válasz Ares 826 #1286. hozzászólásáraEzt lenne az??

Nem 1 laharcoltnak néz ki, bele meg ugysem látsz, szokás mondani
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraSzerinted ér egy fendt 926 traki 16.000 órával 9-10 milla körül?????????? Én azt gondolom az már csak haszonvas az egész, vagy épp veszélyes hulladék a gumik a műanyagok és a festék miatt! Vagy tévedek szerinted???????????? Már alkatrésznek sem nagyon jó mert minden el van benne fáradva! Én is láttam ismerősnél egy ilyet abban 13.000 óra körül van de magamnak használatra tuti nem vettem volna meg! Esetleg arra hogy tovább adjam egy ilyen márkát rajongónak, jó haszonnal!




Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraNeked bevált a 936os? Mennyi órával vetted? Új váltóval volt ugye?