Válasz 6620 #19879. hozzászólásáraMiért nem értitek?? Nagy nyomású levegővel ki kell fújni... Egy jó hosszú szárú csővel benyúltok a réseken és jól meg fújjátok nem egyszerű munka de ezek szerint működőkepés
Ezeket a beszorult kukorica csutkákat hogy szoktátok ki operálni a kosárból?
Kb a felit már sikerült ki szedni ,két oldarról meg a szalmaládák felöl,de a többihez egyszerűen nem férünk.
Válasz .Feco. #19872. hozzászólásáraGabonában,repcében sok a törek , szépen is téríti az anyagot,de ha fúj a szél nagyon sok töreket fel kever a motorhoz. A tükörben lehet jól látni,hogy mennyire szívja be a ventilátor. Ezért nem szeretem. Kukoricában le is veszem,úgy szokott ki nézni a motor mint egy sün disznó,tiszta kukorica levél minden!
Válasz Lacika... #19868. hozzászólásáraMiért jó levenni??? Én alig várom hogy végre legyen egy amin van, új korában sajnáltam rá a 4 milliót de azóta is bánom...
Válasz 72 #19865. hozzászólásáraHa nem szeretnél szórni vele akkor le lehet szerelni,de a csőveket össze kell kötni. Különben tönkre megy a szivattyúja. Gabonában,repcében jó,kukiba nem igazán van jelentősége, én személy szerint le szoktam venni. Gratula a géphez!
Ha a második dobot felgyorsítod 900-ra és ráz a kombájn akkor ki kell fujatni a dobot! Ez csak egy jó tanács!
Válasz szanberg #19866. hozzászólásáraRánézésre kb 3 perc meg két ember.
Vagy a terelö lapátot leállítom a föld felé és akkor csak egy vékony sávba szórja!?
Válasz .Szabi. #19859. hozzászólásáraAzért írtam így mivel nekünk akkor csak egyik érzékelő müködik mert a jó bbot megmozgatták és néha müködött az eleje fékezése is.. Mindig össze kapcsolt fékkel járok amúgy :)
Válasz .Szabi. #19853. hozzászólásáraA a pedalnal a csavaron tekertem meg ki vettem, mindkettore az a jelenseg hogy vilagit a feklampa.
Mit csinaljak akkor?
Válasz Mtz-s gyerek #19851. hozzászólásáraMajdnem.
Mindkét pedálon féklámpa kapcsoló van,az elsőhajtást csak mindkét pedál lenyomásakor kapcsolja félféknél nem.Úgy állítsd be valamelyik kapcsolót, hogy ne kapcsoljon ha fékezel, azonban difizár használatakor mindíg akaszd össze a pedálokat,mert csak a másik pedál lenyomása fogja oldani.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #19848. hozzászólásáraFékpedáloknál van két érzékelő.Az egyik a féklámpa ,másik az első híd fékezés le kell húzni róla a kábelt vagy a csavart ami benyomja az érzékelőt ki kell hajtani,hogy nem müködtesse. Jobb oldali érzékelő az elsőhídé.
Valakinek otlete hogy lehet kikapcsolni elsohid kapcsolast fekezeskor?
Rakodozaskor kellemetlen amikor fekezek bekapcsol kozben tekerem a kormanyt felengedem a feket ugrik kicsit az elsohid meg nem hasznal szerintem igy neki.
Válasz szanberg #19846. hozzászólásáraLehozták Nádudvarra,onnan meg nem volt gáz haza hozni bár füredtől izgalmasabb volt azokon a szűk utakon.Tegnap előtt hívtalak de valamiért nem voltál elérhető!
Itt tegnap elkezdték vágni az árpákat 10-14-es vizekkel meg 4-6 tonna közötti átlagokkal.
Nem soká megyek egy kombájnosért aki felajánlotta a segìtségét hogy segìt átnézni meg elmondani mi hogy működik.
JD meg a mf kombájnba kb csak a kormánykerék meg a fék pedál egyforma,minden más külömbözik!
Válasz 72 #19844. hozzászólásáraNem szóltál, elszaladtam volna felvezetőnek mutatni az utat miskolc körül ahogy említettem.
A Poroszló utáni szakasz gondolom élmény volt a hosszú hídon hehe
A fékezés a mieinken is ilyen, nehezek, hosszú a váltó áttétele ugye, gyorsan mennek, ezek 40-el is tudnak csellengeni csak legyen széles jó út meg ne legyen forgalom hehe, amúgy éni is 32körül járok vele onnan megállni is még úgy ahogy meglehet de hiába húzod a kart a régi fergák lindéje keményebben fogta a gépet itt meg taposni kell a féket de nagyon főleg ha kocsi is van utánad.
Jobb a két tengelyes kocsi, tolatni az cumi vele kb nem is lehet mert ha már látod valamelyik oldalt a tükörben akkor a rudad már nagyon bevan bicskázva és korrigálni már nem nagyon tudod vissza, egyébként megáll a saját lábán, leakasztod nemkell lábat tekergetni neki meg ilyesmi és stabilabban is fut a gép után, meg szerintem is jobb vele kanyarogni is.
Gratula, gyorsan nézzétek át aztán toljadneki, ez fogja szeretni az előtolást.
Válasz bandigh #19843. hozzászólásáraAzt észrevettem a piros lámpánál,majdnem begurultam a kereszteződésbe!Azt hittem sose áll meg,pedig időben elkezdtem lassìtani!
Válasz 72 #19830. hozzászólásáraA két tengelyes kocsival úgy taktikázzál hogy tolatni sose kelljen.. Lassítás ál a féket is nyomhatod ha úgyvan, elég nyúlós a linde ha hirtelen kell.
Válasz 72 #19825. hozzászólásáraGratulalunk hozzá, ez a gép nem Miskolc mellől van? nem lesz sok időd átnézni, beállítások karbantartási fent van a neten,
Válasz decsi #19837. hozzászólásáraNem Jd de a zmájoknak mániája volt hogy a hidromotort állító szelep tömbbe, összegyűjtötte a kis piszkokat és pont így csinált hogy megállt a motolla.Csövek leszedése és a tömb átfújatása után minden ment tovább.
Sziasztok!
T660-nak tegnap elkezdett lassulni a motollája.Ma estére megállt teljesen.A ferfde felhordón van a hidraulika szivattyú ami hajtja.Az lehet a rossz?Járt már valaki igy?
Válasz csferri #19831. hozzászólásáraMár próbáltam cserélni de visszább kell venni a felbontáson,meg valamiért a nevem se engedélyezi változtatni meg nem szeretnék.
Válasz ND #19827. hozzászólásáraIgen,lábon hoztuk a 33-on nem volt probléma mert pont elfért rajta,de az utolsó 25km-er mellék utakon,na az már izgalmasabb volt,rossz út minőség és árokpart meg idióta sofőrök akik ha lehúzódok nem előznek vagy csak úgy mint a csiga.
25279 hozzászólás
Válasz 6620 #19879. hozzászólásárahosszú merev cső, lehajlított húvóka, oldalról benyúlni a doblécek mögé és kifújni a beletapadt dzsuvát.
Válasz 6620 #19879. hozzászólásáraMiért nem értitek?? Nagy nyomású levegővel ki kell fújni... Egy jó hosszú szárú csővel benyúltok a réseken és jól meg fújjátok nem egyszerű munka de ezek szerint működőkepés
Válasz Lacika... #19868. hozzászólásáraHogy érted hogy ki kell fujatni?
Válasz Lacika... #19868. hozzászólásáraHogyan kell elképzelni ezt a kifúvatást?
Ezeket a beszorult kukorica csutkákat hogy szoktátok ki operálni a kosárból?

Kb a felit már sikerült ki szedni ,két oldarról meg a szalmaládák felöl,de a többihez egyszerűen nem férünk.
Válasz .Feco. #19872. hozzászólásáraGabonában,repcében sok a törek , szépen is téríti az anyagot,de ha fúj a szél nagyon sok töreket fel kever a motorhoz. A tükörben lehet jól látni,hogy mennyire szívja be a ventilátor. Ezért nem szeretem. Kukoricában le is veszem,úgy szokott ki nézni a motor mint egy sün disznó,tiszta kukorica levél minden!
Válasz JD 4630 #19873. hozzászólásáraA kèrdès megoldva
Válasz .Feco. #19872. hozzászólásáranekem is tetszik rajta!!!!!
Üdv mindenkinek! Valaki tudna tippet adni, hogy z kombinál a szalmaráró facsapágyait, hogy lehet cserèlni, ill. hogy lehet hozzáfèrni az elsőkhőz?
Válasz Lacika... #19868. hozzászólásáraMiért jó levenni??? Én alig várom hogy végre legyen egy amin van, új korában sajnáltam rá a 4 milliót de azóta is bánom...
Válasz 72 #19865. hozzászólásáraA rendbe is lehet fújatni!
Nekem felhajtható, de annál is le kell venni az olajcsöveket!
Válasz Lacika... #19869. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Igen T 670 2010-es
Válasz 72 #19865. hozzászólásáraT kombájn?
Válasz 72 #19865. hozzászólásáraHa nem szeretnél szórni vele akkor le lehet szerelni,de a csőveket össze kell kötni. Különben tönkre megy a szivattyúja. Gabonában,repcében jó,kukiba nem igazán van jelentősége, én személy szerint le szoktam venni. Gratula a géphez!
Ha a második dobot felgyorsítod 900-ra és ráz a kombájn akkor ki kell fujatni a dobot! Ez csak egy jó tanács!
Válasz szanberg #19866. hozzászólásáraRánézésre kb 3 perc meg két ember.
Vagy a terelö lapátot leállítom a föld felé és akkor csak egy vékony sávba szórja!?
Válasz 72 #19865. hozzászólásáraLátom, de ez nem lehajtható a vonófejtől, szóval le kell szerelni ha nem akarsz szóratni.
Válasz szanberg #19846. hozzászólásáraEz így néz ki!


Válasz .Szabi. #19859. hozzászólásáraAzért írtam így mivel nekünk akkor csak egyik érzékelő müködik mert a jó bbot megmozgatták és néha müködött az eleje fékezése is.. Mindig össze kapcsolt fékkel járok amúgy :)
Válasz .Szabi. #19859. hozzászólására:)
Válasz .Szabi. #19855. hozzászólásáraSikerult.
Az erzekelot benyomva lekotegeltem.
Válasz mtz1221 #19860. hozzászólásáraDe nem ám
Válasz .Szabi. Főúton sem ártana neki ha összeakasztaná.
Válasz Mtz-s gyerek #19858. hozzászólásáraGondold át még 1x,vagy próbáld ki.
Félféket bármelyiked nyomod nem zár össze az eleje és ég a féklámpa.(gyárilag)
Válasz .Szabi. #19853. hozzászólására6410es nél csináltam és csak egyikkel müködött a féklámpa a másikkal meg az első hajtás. Azért írtam így le :)
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #19856. hozzászólásáraAmiért te is szeretnéd
Válasz .Szabi. #19855. hozzászólásáraMegprobalom , koszi.
Te milyen okbol kapcsoltad le?
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #19854. hozzászólásáraAz egyiket úgy állítsd , hogy benyomva se kapcsolja a féklámpát, én mindkét traktoron kötegelővel rögzítettem.
Válasz .Szabi. #19853. hozzászólásáraA a pedalnal a csavaron tekertem meg ki vettem, mindkettore az a jelenseg hogy vilagit a feklampa.
Mit csinaljak akkor?
Válasz Mtz-s gyerek #19851. hozzászólásáraMajdnem.
Mindkét pedálon féklámpa kapcsoló van,az elsőhajtást csak mindkét pedál lenyomásakor kapcsolja félféknél nem.Úgy állítsd be valamelyik kapcsolót, hogy ne kapcsoljon ha fékezel, azonban difizár használatakor mindíg akaszd össze a pedálokat,mert csak a másik pedál lenyomása fogja oldani.
Válasz Mtz-s gyerek #19851. hozzászólásáraKoszi
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #19848. hozzászólásáraFékpedáloknál van két érzékelő.Az egyik a féklámpa ,másik az első híd fékezés le kell húzni róla a kábelt vagy a csavart ami benyomja az érzékelőt ki kell hajtani,hogy nem müködtesse. Jobb oldali érzékelő az elsőhídé.
Válasz decsi #19849. hozzászólásáraLehet hogy a lassan csökkenő dobfordulatomnak is ilyen oka van
Válasz mtz1221 #19838. hozzászólásáraMegoldódott.Ebben nem volt piszok,szemcse.Szét-össze a tömböt és megjavult.Nem tudom mi lehetett
a hiba oka!?
Valakinek otlete hogy lehet kikapcsolni elsohid kapcsolast fekezeskor?
Rakodozaskor kellemetlen amikor fekezek bekapcsol kozben tekerem a kormanyt felengedem a feket ugrik kicsit az elsohid meg nem hasznal szerintem igy neki.
Válasz szanberg #19846. hozzászólásáraLehozták Nádudvarra,onnan meg nem volt gáz haza hozni bár füredtől izgalmasabb volt azokon a szűk utakon.Tegnap előtt hívtalak de valamiért nem voltál elérhető!
Itt tegnap elkezdték vágni az árpákat 10-14-es vizekkel meg 4-6 tonna közötti átlagokkal.
Nem soká megyek egy kombájnosért aki felajánlotta a segìtségét hogy segìt átnézni meg elmondani mi hogy működik.
JD meg a mf kombájnba kb csak a kormánykerék meg a fék pedál egyforma,minden más külömbözik!
Válasz 72 #19844. hozzászólásáraNem szóltál, elszaladtam volna felvezetőnek mutatni az utat miskolc körül ahogy említettem.
A Poroszló utáni szakasz gondolom élmény volt a hosszú hídon hehe
A fékezés a mieinken is ilyen, nehezek, hosszú a váltó áttétele ugye, gyorsan mennek, ezek 40-el is tudnak csellengeni csak legyen széles jó út meg ne legyen forgalom hehe, amúgy éni is 32körül járok vele onnan megállni is még úgy ahogy meglehet de hiába húzod a kart a régi fergák lindéje keményebben fogta a gépet itt meg taposni kell a féket de nagyon főleg ha kocsi is van utánad.
Jobb a két tengelyes kocsi, tolatni az cumi vele kb nem is lehet mert ha már látod valamelyik oldalt a tükörben akkor a rudad már nagyon bevan bicskázva és korrigálni már nem nagyon tudod vissza, egyébként megáll a saját lábán, leakasztod nemkell lábat tekergetni neki meg ilyesmi és stabilabban is fut a gép után, meg szerintem is jobb vele kanyarogni is.
Gratula, gyorsan nézzétek át aztán toljadneki, ez fogja szeretni az előtolást.
Válasz ermike #19842. hozzászólásáraNem azt már kétéve elvitték, Nemkinéktől származik, jó gazdája volt egyben van a gép.
Válasz bandigh #19843. hozzászólásáraAzt észrevettem a piros lámpánál,majdnem begurultam a kereszteződésbe!Azt hittem sose áll meg,pedig időben elkezdtem lassìtani!
Válasz 72 #19830. hozzászólásáraA két tengelyes kocsival úgy taktikázzál hogy tolatni sose kelljen..
Lassítás ál a féket is nyomhatod ha úgyvan, elég nyúlós a linde ha hirtelen kell.
Válasz 72 #19840. hozzászólásáraFestő féle?
Válasz ermike #19839. hozzászólásáraSzerencsére meg vannak a könyvei!
Köszönöm szépen!
Válasz ermike #19839. hozzászólásáraJól látod,onnan való!
Válasz 72 #19825. hozzászólásáraGratulalunk hozzá, ez a gép nem Miskolc mellől van? nem lesz sok időd átnézni, beállítások karbantartási fent van a neten,
Válasz decsi #19837. hozzászólásáraNem Jd de a zmájoknak mániája volt hogy a hidromotort állító szelep tömbbe, összegyűjtötte a kis piszkokat és pont így csinált hogy megállt a motolla.Csövek leszedése és a tömb átfújatása után minden ment tovább.
Sziasztok!
T660-nak tegnap elkezdett lassulni a motollája.Ma estére megállt teljesen.A ferfde felhordón van a hidraulika szivattyú ami hajtja.Az lehet a rossz?Járt már valaki igy?
Válasz 72 #19825. hozzászólásáraGratula. Sok hibamentes hektárt vele.
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat!
Válasz csferri #19831. hozzászólásáraMár próbáltam cserélni de visszább kell venni a felbontáson,meg valamiért a nevem se engedélyezi változtatni meg nem szeretnék.
Válasz jamo #19829. hozzászólásáraMár mint a belsejéből szerelés közben?
Válasz ND #19827. hozzászólásáraIgen,lábon hoztuk a 33-on nem volt probléma mert pont elfért rajta,de az utolsó 25km-er mellék utakon,na az már izgalmasabb volt,rossz út minőség és árokpart meg idióta sofőrök akik ha lehúzódok nem előznek vagy csak úgy mint a csiga.