Üdv!
Szervizes egész nap küzd de semmi...
6920jd(most kisbetűt érdemel) leszabályoz 1200 fordulatra és az istenért sem megy!Szűrők csere tank tiszta,kompresszorozva csővek stb semmi.
Most meg ahogy volt a mai vihar még a szivattyú sem megy a szűrő tetején(ac) de direktben megy! A panelről meg nem ad jelet neki gyújtáskor és nem megy
Vihetem Debrecenbe a panelt javítani vagy valami más lesz??
Köradagólós amelynek a tetején van egy elektronika vagy magnes szelep és szerintem ezzel vezérli a gázt".Állítólag ha adagolónál rossz nyomások vannak akkor egyből leszabályoz és felújítás?Ezzel szemben ez az elektronika vagy motorvezérlő ami az adagolón is hibás lehet mert már többen cserélték de cikkszámom nincs.
Hibakódot lehetetlen kiolvasni mert kvarc hibás és isobus csati nincs ezen így laptop nem játszik vagy igen?Na de ki?
Válasz youth #19774. hozzászólásáraPower valto eleg strapabiro amugy, olajcserekkel, normalis hasznalat mellett 10-15e orat siman elmegy.
Javitasa meghibasodastol es raszant penztol kezdve sok mindentol fugg.
Ha teljesen felujitod millios osszegek 1-2m.
Ha csak hibat haritasz el lehet 500bol is jo.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19773. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, találtam már olyat is, akkor elő túrom valahonnan. Egyébként mennyire megbízható a power váltó? Meghibásodás esetén kb. milyen javítási költségekkel kell számoljak?
Válasz youth #19772. hozzászólásáraEz pont a szinkronos valto, a SE jelzesu szerintem mind ilyen, fapadosabb.
A power valtos vagy egy kar van es gombbal nyomod a terheles alattit, vagy van a csoport valto ABCD E F es kulon karral elore hatra tolva valtod a powert.
SE: Valto sima szinkron, kipufogo nincs kivezetve, hidraulika gyengebb, nincs rugozott hid.
Válasz MFM #19768. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod! :) Ilyen infokra vagyok még kiváncsi .
Képek alapján hogyan állapítható meg, hogy milyen váltóval van felszerelve?
Válasz youth #19765. hozzászólására7 millióból a 6*10-es szériát kell nézegetned mint amilyen a 6110 is, arra figyelj hogy a 6110-es azért olcsóbb sokszor a többinél mert azokban legtöbbször csak egyszerű szinkronváltó van, nincsenek terhelés alatti fokozatok bennük.
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
6320se traktoron kell cserélni lendkereket a rezgéscsillapító végett?
Az m8-as csavaros lendkerékhez való csillapítóra nem nagyon találok neten semmit.
Válasz polej #19759. hozzászólásáraNem ismerem az általad írt vezérlő egységet. De a JD monitorhoz kellenek a lentebb írt dolgok. Ha nem isobus-os akkor kell egy külön rendszer pl teejet matrix pro 570g monitor és boompilot szakaszoló egység így már tud szakaszolni. De van többféle rendszer a piacon.
Válasz RkTomi #19758. hozzászólásáraSzia! Ha a permetező nem isobusos hanem Arag Bravó vezérlő egységes akkor ezek szerint nem lehet megoldani? Köszönöm szépen a válaszodat.
Válasz polej #19757. hozzászólására Section Control automatikus keretszakasz vezérlés aktiváció kell hozzá isobus-os permetezővel. A GS4-es kijelzőből a 4600-as kell a 4100-as nem jó,ehhez kell mellé egy 2630-as.
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraÓvatosan hézagold..ha kell. Mivel kicsit oválisra kopik a tengely. Az utángyártottal már szívtam, alapból szűkebb volt. Ha azt nagyon aláhézagolod. Akkor már olyan a facsapágy mint egy kopott szintén ovális csapágy. Tehát kicsit játékos a dolog.
Válasz .Feco. #19747. hozzászólásáraMost kb 1mm a hézag fel-le, függőlegesen. De ha meg fogom a ládát oldalra is lehet billenteni,úgy,hogy simán össze ér a mellette lévő ládával. Ezek szerint cserés!!!
Válasz Lacika... #19746. hozzászólásáraNem a lógás számít, annyit kophat hogy a láda akkor is stabilan függőben maradjon. Ha kézzel meg tudod oldalra billenteni akar milimetereket is akkor kuka.
Lenne egy kérdésem kombájn témában,nem találok leírást szalmarázó tengelyen mennyi lehet a facsapágyaknak a lógása,hézaga? Mikor kell cserélni a facsapágyakat a ládáknál?
A gratuláció nem engem illet,én csak alkalmazott vagyok ebben a gazdaságban.Egyenlőre ennek az új technikának alá dolgozok.A magágyat csinálom egy 8295R és egy Busa 8,4 KRM-el.
Válasz Ákos87 #19736. hozzászólásáraÁkos, a vízszivattyú alján van egy kis szivaccsal elzárt furat, piszkáld meg egy kis hegyes csavarhúzóval, vagy mással, nagy valószínűséggel folyni fog a hűtőfolyadék .Ha így van, a vízszivattyú a bűnös, ott megy bele a víz az olajba!A 466-os motornál a vezérléstől kapja a hajtást a szivattyú,ott csak egy szimmering és egy tömitőgyűrü van!(ha nem folyik, még akkor is lehet a szivattyú , láttam már olyat , hogy valamelyik b....m mikor javította belülről bedugaszolta, nehogymár csöpögjön!)
Válasz bandigh #19730. hozzászólásáraÉretm, erre is csak néha jön rá a habosodás. Lecseréltük az olajat és a szűrőt is. KB fél óráig volt járatva az üvegnél látszott a hab de a szuszogón nem nyomta ki.
25279 hozzászólás
Válasz Pilátus #19780. hozzászólásáraMent.
Válasz Celtises #19779. hozzászólásáraSzia!
Szerintem igen.
Jöhet
Válasz Pilátus #19778. hozzászólásáraSzegeden is van paneljavító,hirdet itt az apróban. Mezőhegyesen is,ha kell szám elküldöm.
Ez a VP44-es adagolós?
Üdv!
Szervizes egész nap küzd de semmi...
6920jd(most kisbetűt érdemel) leszabályoz 1200 fordulatra és az istenért sem megy!Szűrők csere tank tiszta,kompresszorozva csővek stb semmi.
Most meg ahogy volt a mai vihar még a szivattyú sem megy a szűrő tetején(ac) de direktben megy! A panelről meg nem ad jelet neki gyújtáskor és nem megy
Vihetem Debrecenbe a panelt javítani vagy valami más lesz??
Köradagólós amelynek a tetején van egy elektronika vagy magnes szelep és szerintem ezzel vezérli a gázt".Állítólag ha adagolónál rossz nyomások vannak akkor egyből leszabályoz és felújítás?Ezzel szemben ez az elektronika vagy motorvezérlő ami az adagolón is hibás lehet mert már többen cserélték de cikkszámom nincs.
Hibakódot lehetetlen kiolvasni mert kvarc hibás és isobus csati nincs ezen így laptop nem játszik vagy igen?Na de ki?
Válasz youth #19776. hozzászólásáraAkkor csak érdemesebb powerest keresni. Gondolom másabb vele dolgozni .
Válasz BMWs paraszt, JD fanatiku #19775. hozzászólására1-2 bol ha kijön a teljes felújítás az nem vészes.
Válasz youth #19774. hozzászólásáraPower valto eleg strapabiro amugy, olajcserekkel, normalis hasznalat mellett 10-15e orat siman elmegy.
Javitasa meghibasodastol es raszant penztol kezdve sok mindentol fugg.
Ha teljesen felujitod millios osszegek 1-2m.
Ha csak hibat haritasz el lehet 500bol is jo.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19773. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, találtam már olyat is, akkor elő túrom valahonnan. Egyébként mennyire megbízható a power váltó? Meghibásodás esetén kb. milyen javítási költségekkel kell számoljak?
Válasz youth #19772. hozzászólásáraEz pont a szinkronos valto, a SE jelzesu szerintem mind ilyen, fapadosabb.
A power valtos vagy egy kar van es gombbal nyomod a terheles alattit, vagy van a csoport valto ABCD E F es kulon karral elore hatra tolva valtod a powert.
SE: Valto sima szinkron, kipufogo nincs kivezetve, hidraulika gyengebb, nincs rugozott hid.
Erről vélemény ? Esetleg nem ismeri valaki ?
https://auto.jofogas.hu/zala/John_deere_6110SE_79151036.htm
Válasz MFM #19770. hozzászólásáraKöszönöm, élni fogok a lehetőséggel !
Válasz youth #19769. hozzászólásáraLeírni most nincs időm, de ha felhívsz elmondom. Hirdetéseimben a számom.
Válasz MFM #19768. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod! :) Ilyen infokra vagyok még kiváncsi .
Képek alapján hogyan állapítható meg, hogy milyen váltóval van felszerelve?
Válasz youth #19765. hozzászólására7 millióból a 6*10-es szériát kell nézegetned mint amilyen a 6110 is, arra figyelj hogy a 6110-es azért olcsóbb sokszor a többinél mert azokban legtöbbször csak egyszerű szinkronváltó van, nincsenek terhelés alatti fokozatok bennük.
Válasz RkTomi #19766. hozzászólásáraPl. 6130? 6110-est találtam . És mire kell odafigyelni ezeknél ?
Válasz youth #19765. hozzászólására6x30-as széria.
Sziasztok !
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok !
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz polej #19759. hozzászólásáraSzia!
Ezzel megoldható
De ettől még kell a monitorra az automatikus szakaszolás feloldás kód. Összességében kb. 2 millió lesz a vége....
6320se traktoron kell cserélni lendkereket a rezgéscsillapító végett?
Az m8-as csavaros lendkerékhez való csillapítóra nem nagyon találok neten semmit.
Válasz RkTomi #19760. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat!
Válasz polej #19759. hozzászólásáraNem ismerem az általad írt vezérlő egységet. De a JD monitorhoz kellenek a lentebb írt dolgok. Ha nem isobus-os akkor kell egy külön rendszer pl teejet matrix pro 570g monitor és boompilot szakaszoló egység így már tud szakaszolni. De van többféle rendszer a piacon.
Válasz RkTomi #19758. hozzászólásáraSzia! Ha a permetező nem isobusos hanem Arag Bravó vezérlő egységes akkor ezek szerint nem lehet megoldani? Köszönöm szépen a válaszodat.
Válasz polej #19757. hozzászólására Section Control automatikus keretszakasz vezérlés aktiváció kell hozzá isobus-os permetezővel. A GS4-es kijelzőből a 4600-as kell a 4100-as nem jó,ehhez kell mellé egy 2630-as.
Válasz .Feco. #19756. hozzászólásáraSzia Feco! Grenstar van GS4 SF1, ehhez kell még valami?


Válasz polej #19755. hozzászólásáraSzerintem kell hozza valamilyen greenstar modul, mint a dozisvezerleshez a ratecontroller és utána igen...
Sziasztok! Szerintetek az R-es JD irányító rendszere tudná szakaszvezérelni az Arag Bravó vezérlő egységet??????? Válaszokat előre is köszönöm!!!
Válasz Lacika... #19753. hozzászólásáraFüggőlegesen kell mozognak új korában is, akkor kell cserélni amikor oldalra tudod billenteni.
Válasz bandigh #19752. hozzászólásáraAkkor az baj! Lehet elsőnek csak egy párat kellene venni,próba véget.
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraAnnyit az új is fog fel/le mozogni
Válasz Vinkó75 #19750. hozzászólásáraÚj facsapágyakat veszünk rá, természetesen csakis eredetit!
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraÓvatosan hézagold..ha kell. Mivel kicsit oválisra kopik a tengely. Az utángyártottal már szívtam, alapból szűkebb volt. Ha azt nagyon aláhézagolod. Akkor már olyan a facsapágy mint egy kopott szintén ovális csapágy. Tehát kicsit játékos a dolog.
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraAz cseres mert osszeverik egymást...
Válasz .Feco. #19747. hozzászólásáraMost kb 1mm a hézag fel-le, függőlegesen. De ha meg fogom a ládát oldalra is lehet billenteni,úgy,hogy simán össze ér a mellette lévő ládával. Ezek szerint cserés!!!
Válasz Lacika... #19746. hozzászólásáraNem a lógás számít, annyit kophat hogy a láda akkor is stabilan függőben maradjon. Ha kézzel meg tudod oldalra billenteni akar milimetereket is akkor kuka.
Lenne egy kérdésem kombájn témában,nem találok leírást szalmarázó tengelyen mennyi lehet a facsapágyaknak a lógása,hézaga? Mikor kell cserélni a facsapágyakat a ládáknál?
A gratuláció nem engem illet,én csak alkalmazott vagyok ebben a gazdaságban.Egyenlőre ennek az új technikának alá dolgozok.A magágyat csinálom egy 8295R és egy Busa 8,4 KRM-el.
Válasz Plútó #19740. hozzászólásáraGratulálok
Ha nem titok, elárulod hol ált meg az ára? Lehet privátban is.
Válasz jd2256 #19741. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a választ !
Válasz Plútó #19740. hozzászólásáraGratulálok az új teknikákhoz!
Válasz Ákos87 #19736. hozzászólásáraÁkos, a vízszivattyú alján van egy kis szivaccsal elzárt furat, piszkáld meg egy kis hegyes csavarhúzóval, vagy mással, nagy valószínűséggel folyni fog a hűtőfolyadék .Ha így van, a vízszivattyú a bűnös, ott megy bele a víz az olajba!A 466-os motornál a vezérléstől kapja a hajtást a szivattyú,ott csak egy szimmering és egy tömitőgyűrü van!(ha nem folyik, még akkor is lehet a szivattyú , láttam már olyat , hogy valamelyik b....m mikor javította belülről bedugaszolta, nehogymár csöpögjön!)
Az új vasak várják a bevetést.Holnap beüzemelés,aztán vetés ezerrel.

Válasz JD 4630 #19738. hozzászólásáraMostmár van víz az olajban.
Válasz Ákos87 #19736. hozzászólásáraNem piszkolodik be a hűtőfolyadèk?
Válasz Ákos87 #19736. hozzászólásáraMennyire eszi?
Sziasztok !
7700-as traktorból(6076-os motor) fogy a hűtővíz. Tömítetlenség nem látszik, nincs az olajban víz, sem a vízben olaj.
Tapasztalt már valaki hasonlót ?
Köszönöm.
Válasz RkTomi #19734. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Traktoros52 #19731. hozzászólásáraSzia!

Sajnos ettől jobb képet nem lehetett kimenteni az online katalógusból.
Válasz bandigh #19730. hozzászólásáraÉretm, erre is csak néha jön rá a habosodás. Lecseréltük az olajat és a szűrőt is. KB fél óráig volt járatva az üvegnél látszott a hab de a szuszogón nem nyomta ki.
Válasz lac* #19729. hozzászólásáraIgen a kis ablaknál látszik a habosodás. De akkor te motorolajjal használod.