Üdvözlet! Valaki tudna segíteni? Egy JD 6600 irányváltója nem kapcsol, és nem tudjuk mi lehet a baj. Próbáltuk a biztosítéktáblát átnézni de nincs meg a leírása.Tudna valaki küldeni egyet? Esetleg ötlet?
Válasz RkTomi #19728. hozzászólásáraNekünk is habos az üvegnél néha, de szerintem csak ahogy odabenn pancsol a technika amiatt. Bár van amikor a szuszogón kicsit felböffen neki az olajhab, nem sokat nyom ki, elvan magának. J20C-vel. Én nem vagyok motorolajpárti ilyen helyekre.
Válasz RkTomi #19728. hozzászólásáraHol látod a habzást,a kis ablakon? Mert az nekem is olyan volt mindig,azzal semmi probléma.Én motorolajat használtam benne.
JD vetőgépes topikot nem találtam így ide írok, mivel ez pörög a legjobban. JD vetőgépen a ventillátor külső hidraulika szivattyúval van üzemeltetve a traktor TLT-ről. Időnként habosítja az olajat. Hogy elméletben mitől habosodhat az olaj azzal tisztában vagyok és már amit csak lehet végig próbáltunk (tömítetlenség, kevés vagy vizes olaj, tömítetlen szívó ág, fals levegőt szív stb.). A gyári gépkönyv szerint motorolaj kellene bele. De a környéken mindenki , mi is JD hidraulika olajjal használjuk. Valami üzemelteti motorolajat használva és nála jelentjezik-e a habzás? De lehet megér egy próbát és lecseréljük motorolajra benne az olajat.
John Deere 6170M traktor 1-es power fokozatban zörgő-rezgő hangot ad magasabb fordulaton. Mi okozhatja ezt? Ha feljebb váltok megszűnik a zaj. Most 2008 üzemóra van benne, de legalább 500 órája hallatszik ez a hang. Videóban c1, majd c2 és újra c1 fokozatban megyek. videó
Válasz 72 #19724. hozzászólásáraGratulalok udv a klubban! Jó kis gép szeretni fogod! Paraméterek??? gyártási év, uzemora felszerelés stb.
en a Nh rc cseréltem T670 re nekem tetszik, jól megy a gép, aki látta az dicsérte,
Válasz szanberg #19720. hozzászólásáraAhol együtt voltunk onnan kb 5km-re volt ez a gèp,mèg kint a tulajnàl.
2010-es 2500 motor 1800 cséplő, 625r asztal plusz kèt tengelyes kocsi kuk kèszlet pelyvaterítő repcekasza,elektromos rostàk.
Kombàjn asztal garàzsban tartva.
Válasz 6620 #19710. hozzászólásáraGratula!Sok sikert hozzá!Azért a Hillit megsirattad kicsit? Én nagyon szerettem anno vele dolgozni.Mennyiért számították be? Már ha publikus...
Válasz Lacika... #19705. hozzászólására5mm-es anyagot tettünk már nem emlékszem de körülbelül 16cm hosszu a felfogatása nagyon egyszerü volt az utolso kosar közeit átfurtuk és 10es csavarokkal van felfogatva +a két szélén egy egy L alaku laposvassal megfogatva.Ezen a képen jobban látszik.
Válasz 6620 #19701. hozzászólásáraNagypn kìvàncsi vagyok hogy fog szuperálni,úgy ìtèltem meg a gèp àllapotàból ès a tulajdonos,gèpkezelővel folytatott beszèlgetès alapjàn hogy jó helye volt a gèpnek,szerettèk!
Válasz 6620 #19698. hozzászólásáraA ládabetétek gyariak, asszem az 5 lépcsőböl 3nagy 2 kicsi lyuku.Igy a gyorsitassal es a tovabbitoval szerintem 20-30% nött a teljesitmény ami a legjobban a napraforgónál érződik mert ott került szerintem elötte a legtöbb trutyi a rostákra igy már tutira lehet neki nyomni.Volt egy régi rostánk a sarokban,abbol vágtuk ki a lamellákat es hozzá csipkedtük az eredetihez igy együtt állitja az egész rostát a motor.
Milyen a ládabetéted? Nagyjúkú vagy kicsi? A szalmarázó meg lett gyorsítva, mi a véleményed róla? A rosta szélén ahol a műanyag pálcás toldat volt azt csináltad vagy vetted?
Válasz Mf-es? #19660. hozzászólásáraHa már JD kombájn akkor variálások. Facsapágyak helyett golyosat tettünk be,gyari 70baros hidroakksival nem rugozott az asztal tettünk mellé egy 40barosat,ládafordulatot megnöveltük 150röl 190re,rosták szélein a müanyag pálcák helyére lamellákat tettünk,es az utolso kosar után tettünk egy 15centis továbbito vasat hogy meg kevesebb trutyi kerüljön a rostákra.
Válasz 6620 #19691. hozzászólására2009, de W. Viszont a régi wts-ben a szalmatovábbító dob alatt és a láda legvégén volt egy-egy ilyen nagylyukú szektor. Az cserélhető is. Ez hegesztett. De arra gondoltam, hogy az utolsó lépcsőben lévő betéteket kiflexelem, és megcsinálom cserélhetősre. Szerintem ott ez már nem jelent nagy elgyengítést, végülis a láda végén van leginkább az a jelenség, hogy a törekszőnyegen utazik a mag.
Válasz szanberg #19684. hozzászólásáraNa jó de azt nem úgy hivják már hogy egy nap alatt hanem úgy hogy egy seggel vagy egy húztomba..Az megint más!! Bocsi
Válasz bandigh #19685. hozzászólásáraVagy 10 éve amikor MG nem volt JD Kombajna de gondolkodott rajta, felhív, hol aratunk? Mondom a bácsi erdő alatt... kijöhet? Az X5-ost kiverte a sárban, borcipo, fekete öltöny, csikos nyakkendo... bele bujkált mindenhova, megnézett mindent, négykézláb nézte a tarlórépát, mennyit szór az adapter, mennyit a rosta, mennyit a láda... kerüljek már egy kort hogy kikapcsolod a szecskazot, hogy mennyivel másabb a munkája l, meg mennyivel megy könnyebben... ült mellettem vagy 3 órát, meg kinn volt vagy 5-ot... elég fura figura, nem lennék alkalmazottja semmi pénzért, az biztos!
Válasz szanberg #19684. hozzászólásáraMeg éjszaka vágódik a nyers napra, az adapter lépten nyomon dobálja le a láncot, a gépésznek meg ríhatnája van, hát ilyenkor ültetném bele..
Válasz 2266 #19683. hozzászólásáraBódi Jenő bácsi egy hatalmas gazdálkodó, gépészei szerint diktátor, mesélte a kombájnosa, hogy addig nem mehettek haza az S690-el amíg be nem került 1000tonna kukorica alóla egy nap. Aztán sikerült is, igaz 18 tonnás kukorica volt, új kombájn új adapter, Hawe kocsiK! nagy sík terület...
Válasz 2266 #19650. hozzászólásáraHááát ha lett volna átrakó kocsi aznap és nem álltam volna meg minden ürítésnél, nagyjából úgy hektáronként kétszer... akkor az 500 alapból 600 lett volna de szerintem így a 700-at is megtudtam volna karcoltatni. 12 sorral meg nem is kérdés, aztán meg 3 napig szárítani hahahaha
25279 hozzászólás
Üdvözlet! Valaki tudna segíteni? Egy JD 6600 irányváltója nem kapcsol, és nem tudjuk mi lehet a baj. Próbáltuk a biztosítéktáblát átnézni de nincs meg a leírása.Tudna valaki küldeni egyet? Esetleg ötlet?
Válasz RkTomi #19728. hozzászólásáraNekünk is habos az üvegnél néha, de szerintem csak ahogy odabenn pancsol a technika amiatt. Bár van amikor a szuszogón kicsit felböffen neki az olajhab, nem sokat nyom ki, elvan magának. J20C-vel. Én nem vagyok motorolajpárti ilyen helyekre.
Válasz RkTomi #19728. hozzászólásáraHol látod a habzást,a kis ablakon? Mert az nekem is olyan volt mindig,azzal semmi probléma.Én motorolajat használtam benne.
JD vetőgépes topikot nem találtam így ide írok, mivel ez pörög a legjobban. JD vetőgépen a ventillátor külső hidraulika szivattyúval van üzemeltetve a traktor TLT-ről. Időnként habosítja az olajat. Hogy elméletben mitől habosodhat az olaj azzal tisztában vagyok és már amit csak lehet végig próbáltunk (tömítetlenség, kevés vagy vizes olaj, tömítetlen szívó ág, fals levegőt szív stb.). A gyári gépkönyv szerint motorolaj kellene bele. De a környéken mindenki , mi is JD hidraulika olajjal használjuk. Valami üzemelteti motorolajat használva és nála jelentjezik-e a habzás? De lehet megér egy próbát és lecseréljük motorolajra benne az olajat.
John Deere 6170M traktor 1-es power fokozatban zörgő-rezgő hangot ad magasabb fordulaton. Mi okozhatja ezt? Ha feljebb váltok megszűnik a zaj. Most 2008 üzemóra van benne, de legalább 500 órája hallatszik ez a hang. Videóban c1, majd c2 és újra c1 fokozatban megyek.
videó
Válasz ermike #19725. hozzászólásáraKöszönöm szèpen.
Itt van egyel alattad!
Válasz 72 #19724. hozzászólásáraGratulalok udv a klubban! Jó kis gép szeretni fogod! Paraméterek??? gyártási év, uzemora felszerelés stb.
en a Nh rc cseréltem T670 re nekem tetszik, jól megy a gép, aki látta az dicsérte,
Válasz szanberg #19720. hozzászólásáraAhol együtt voltunk onnan kb 5km-re volt ez a gèp,mèg kint a tulajnàl.
2010-es 2500 motor 1800 cséplő, 625r asztal plusz kèt tengelyes kocsi kuk kèszlet pelyvaterítő repcekasza,elektromos rostàk.
Kombàjn asztal garàzsban tartva.
Válasz uTibite #19721. hozzászólásáraPersze, szívemhez nőtt, csak már kicsi volt!
Válasz 72 #19719. hozzászólásáraMind a kettő!
Válasz 6620 #19710. hozzászólásáraGratula!Sok sikert hozzá!Azért a Hillit megsirattad kicsit? Én nagyon szerettem anno vele dolgozni.Mennyiért számították be? Már ha publikus...
Válasz 72 #19719. hozzászólásáraNa honnan sikerült végül megvenni? Évjárat ilyesmi?
Válasz 6620 #19718. hozzászólásáraSajàt területte lesz vagy bèrmunkàra?
Válasz 72 #19717. hozzászólásáraKöszi! A t mellé pont jó lesz!
Válasz 6620 #19710. hozzászólásáraNem apróztad el!
Sok szerencsét hozzà!
Válasz Zolicsizi #19712. hozzászólására

Válasz 6620 #19710. hozzászólására

Gratulálok a kombájnokhoz sok hibamentes üzemórát hozzá mindkettötöknek!!


Válasz Lacika... #19704. hozzászólásáraNem bántotta sem a kukorica sem más már 2 szezont igy mentünk vele.
Nekem 2 hete jött meg! :)



Válasz Lacika... #19705. hozzászólására5mm-es anyagot tettünk már nem emlékszem de körülbelül 16cm hosszu a felfogatása nagyon egyszerü volt az utolso kosar közeit átfurtuk és 10es csavarokkal van felfogatva +a két szélén egy egy L alaku laposvassal megfogatva.Ezen a képen jobban látszik.
Válasz 6620 #19701. hozzászólásáraNagypn kìvàncsi vagyok hogy fog szuperálni,úgy ìtèltem meg a gèp àllapotàból ès a tulajdonos,gèpkezelővel folytatott beszèlgetès alapjàn hogy jó helye volt a gèpnek,szerettèk!
Válasz Lacika... #19702. hozzászólásáraKöszönöm szèpen!
Sajnos csak a hónap utolsó napjaiba lesz ithon,de a szerződèst màr alàírtuk!
Válasz Drisa #19703. hozzászólásáraEngem is!
Válasz Zolicsizi #19696. hozzászólásáraMilyen vastag vasat tették az utolsó kosár után? Kukorica nem bántotta?
Két szélén van csak csavarozva?
Válasz Zolicsizi #19699. hozzászólásáraEngem a dob után szerelt lemez pontos kialakítása érdekelne anyag vastagság? Felfogatás? Stb
Válasz 72 #19700. hozzászólásáraGratulálok a géphez,sok hibamentes üzemórát!
Válasz 72 #19700. hozzászólásáraJó gépek azok, nekem t 660 van
Meg törtènt a kivàlasztàs!
T670-lett a vège.
Hozzàteszem hogy ez volt az utolsó gèp amit megnéztünk!
Nem baj,legalàbb kocsikàztunk 2000km-ert.
Válasz 6620 #19698. hozzászólásáraA ládabetétek gyariak, asszem az 5 lépcsőböl 3nagy 2 kicsi lyuku.Igy a gyorsitassal es a tovabbitoval szerintem 20-30% nött a teljesitmény ami a legjobban a napraforgónál érződik mert ott került szerintem elötte a legtöbb trutyi a rostákra igy már tutira lehet neki nyomni.Volt egy régi rostánk a sarokban,abbol vágtuk ki a lamellákat es hozzá csipkedtük az eredetihez igy együtt állitja az egész rostát a motor.
Válasz Zolicsizi #19696. hozzászólásáraMennyivel nőlt így a teljesitménye?

Milyen a ládabetéted? Nagyjúkú vagy kicsi? A szalmarázó meg lett gyorsítva, mi a véleményed róla? A rosta szélén ahol a műanyag pálcás toldat volt azt csináltad vagy vetted?
Válasz Zolicsizi #19696. hozzászólásáraA csapágy meg a hidroakksi az menő
Itt is vannak ötletek
Válasz Mf-es? #19660. hozzászólásáraHa már JD kombájn akkor variálások. Facsapágyak helyett golyosat tettünk be,gyari 70baros hidroakksival nem rugozott az asztal tettünk mellé egy 40barosat,ládafordulatot megnöveltük 150röl 190re,rosták szélein a müanyag pálcák helyére lamellákat tettünk,es az utolso kosar után tettünk egy 15centis továbbito vasat hogy meg kevesebb trutyi kerüljön a rostákra.





Moderálási elveink miatt törölve: 2018-04-03 20:34:23
Válasz bandigh #19693. hozzászólásáraÉn három lépcsőt tudok cserélni! A legelső hegesztett! Én is most úgy csinálom hogy kettő ilyen kettő olyan!
Válasz 6620 #19691. hozzászólására2009, de W. Viszont a régi wts-ben a szalmatovábbító dob alatt és a láda legvégén volt egy-egy ilyen nagylyukú szektor. Az cserélhető is. Ez hegesztett. De arra gondoltam, hogy az utolsó lépcsőben lévő betéteket kiflexelem, és megcsinálom cserélhetősre. Szerintem ott ez már nem jelent nagy elgyengítést, végülis a láda végén van leginkább az a jelenség, hogy a törekszőnyegen utazik a mag.
Moderálási elveink miatt törölve: 2018-04-03 20:36:11
Válasz bandigh #19690. hozzászólásáraMikkori kiadású?
Válasz 6620 #19688. hozzászólásáraVégig bele van hegesztve
Válasz szanberg #19684. hozzászólásáraNa jó de azt nem úgy hivják már hogy egy nap alatt
hanem úgy hogy egy seggel vagy egy húztomba..Az megint más!! Bocsi
Válasz bandigh #19681. hozzászólásáraNem csavarozható? Érdekes :(
Válasz bandigh #19685. hozzászólásáraVagy 10 éve amikor MG nem volt JD Kombajna de gondolkodott rajta, felhív, hol aratunk? Mondom a bácsi erdő alatt... kijöhet? Az X5-ost kiverte a sárban, borcipo, fekete öltöny, csikos nyakkendo... bele bujkált mindenhova, megnézett mindent, négykézláb nézte a tarlórépát, mennyit szór az adapter, mennyit a rosta, mennyit a láda... kerüljek már egy kort hogy kikapcsolod a szecskazot, hogy mennyivel másabb a munkája l, meg mennyivel megy könnyebben... ült mellettem vagy 3 órát, meg kinn volt vagy 5-ot... elég fura figura, nem lennék alkalmazottja semmi pénzért, az biztos!
Válasz bandigh #19685. hozzászólásáraSzerintem lenne még ott mit mesélni hasonló sztorikat...
Válasz szanberg #19684. hozzászólásáraMeg éjszaka vágódik a nyers napra, az adapter lépten nyomon dobálja le a láncot, a gépésznek meg ríhatnája van, hát ilyenkor ültetném bele..
Válasz 2266 #19683. hozzászólásáraBódi Jenő bácsi egy hatalmas gazdálkodó, gépészei szerint diktátor, mesélte a kombájnosa, hogy addig nem mehettek haza az S690-el amíg be nem került 1000tonna kukorica alóla egy nap. Aztán sikerült is, igaz 18 tonnás kukorica volt, új kombájn új adapter, Hawe kocsiK! nagy sík terület...
Válasz szanberg #19682. hozzászólásáraEz magyarázatnak elég.. Ahol ezt elérték ott minden klappolt!!!
Válasz 2266 #19650. hozzászólásáraHááát ha lett volna átrakó kocsi aznap és nem álltam volna meg minden ürítésnél, nagyjából úgy hektáronként kétszer... akkor az 500 alapból 600 lett volna de szerintem így a 700-at is megtudtam volna karcoltatni. 12 sorral meg nem is kérdés, aztán meg 3 napig szárítani hahahaha