Válasz GREVEN #18471. hozzászólásáraA kezelési utasításban táblázatban megvannak a lehetséges párosítások. Valamint van egy képlet amivel ki lehet számolni hogy a táblázatban nem szereplő méretek mivel passzolnak össze.
A hátsó tengelyhez képest az első tengelynek van egy áttétele, aránya, ezt valahonnan ki kell deríteni.
A gumit úgy kell megválasztani összkerekes trakikra, hogy az első tengely 1-3% max4%-al nagyobb utat tegyen meg.
A gumiknál közelítőleg kilehet számolni az átmérőt és abból lehet számolni egy arányszámot, de a legjobb ha a gumi gyártójánál megvan a terhelt gördülési sugár vagy a terhelt gördülési kerület, angolul rolling circumference (R.C.),(ez van, hogy be kell vésni a rendszerbe, hogy jól számolja a km/h-t)
Ha sík és vízszintes! felületen, betonon megállsz a géppel majd, a tengely közepétől egy vízmérték segítségével a betonig megméred a távolságot akkor azzal a számmal is lehet számolni.
Vagy ha a gumi gyártója sza.ik megadni ilyen adatokat, akkor egy másik gyártónál kikeresni az adott gumiméreteket és adatokat és azzal kiszámolni.
A gumi átmérők azonos méretnél, gyártónként eltérnek ugyan, de arányok megmaradnak gyáranként, szerintem.
Nokian ajánlása
- link
ugyan ez a Nokian PDF katalógusban a 143.oldalon
- link
és képben
- kép
Válasz GREVEN #18471. hozzászólásáraSzia ,.Bocs nem ide tartozik de mikor csörrenthetnélek meg kuk. adapter ügyben. abban a cipőben járok mint te, csak te már megoldottad
Egy 8x20-as traktornál milyen különbséget jelent az hogy ha a gumizása hátul 650-75 R38 nem pedig 650-65 R42?
Első gumi az 600-65 R28 mind a két esetben, ez lehetséges?
Ez végsebességre vagy nyomaték leadásra kihatással van?
Válasz Gazda12 #18464. hozzászólásáraHa egy eke annyit hintázik jobbra balra hogy ezt eltöri akkor milyen a szántás képe? Vagy a lakatok túl lazák és mikor kiemeled egyik irányban nagyot vágódik? Menet közben vagy mikor kiemeled akkor törik el? Vagy ekével lehet valami gond ennyire feszeleg. Nálunk fent úszóban van csap szinte mindig laza a felső kar szántás közben.
Válasz MTZ1025.3 #18460. hozzászólásáraA rezisztor vagy előtétellenállás hibásodott meg. Így van kitalálva ha megadja magát akkor inkább maxon menjen mint sehogy. A cikkszáma: AL152449. 1 db van benne. Az ülést és alatta a padlólemezt ki kell venni a cseréhez.
Válasz Gazda12 #18464. hozzászólásáraHát ha tud oldalra vagdalódni, akkor érthető, miért onnan látszik indulni a törés, ahonnan... A golyó nem tudja követni a teljes mozgást...
Tudja valaki miért törik el már másodszor a felső függesztőnek a belső fele? Egyszerüen kivüröl indul és halad befelé az anyag elhalás...Nincs stabilizátor és az ekénél nincs bent a biztosító,hoggy ne hintázzon jobra balra létezik ez?
Hello. Tanacsra lenne szuksegem. Szeretnenk vasarolni egy John Deere traktort,130-140 lovas,2000 utani erdeklne. Arra lennek kivancsi,hogy szerintetek mely tipus ajanlott,melyik a megbizhatobb??
Koszonom a segitseget!!
Válasz RkTomi #18453. hozzászólásáraKukoricában a spec, hosszú nyelvű rosta volt benne. Minden másban ez a HP-nek nevezett rosta. A függőleges "pálcák"...a lamellák alján nem engedik berendeződni a nagyobb anyagot. Így szépen és tisztán dolgozik, nyitottabban lehet vele menni mint a hagyományos rostával.
Válasz Vinkó75 #18452. hozzászólásáraÉrtem. Napraforgó betakarításhoz kifejezettem ajánlják. Más kultúrában (búza, kukorica) is használható, ezekben is jól dolgozik?
Válasz RkTomi #18451. hozzászólásáraKis túlzással állíthatom. A legjobb elgondolás rosta téren. Gyakorlatilag a HP-és a nyújtott ujjas rostát a Laverda nagyon rég óta használja. Én még a Laverdánál találkoztam vele. Kitűnő áteresztő képesség-szemtisztaság. A speciális kialakításnak köszönhetően. Ha a rosta gyártók rá állnának, fogyna mint a cukor.
A nyári KITE-s alkatrészes újságban hirdetik a HP emelt teljesítményű rostákat. Valaki használja, van látható különbség a gyári rostákhoz képest? Esetleg mennyi az ára?
Keresek olyan szakit aki ért a John Deere C670, illetve a CTS 9780 kombájnokhoz.
beállításokkal és üzemeltetéssel kapcsolatos információkra lenne szükségem.
A gép cséplőrendszere hybrid
Keresztdob, utóverő, dupla fix fordulatú rotorok.
0630 9897090
john8370r@gmail.com
Válasz MTZ1025.3 #18441. hozzászólásáraHát persze.Sokszor még egy tipuson belül is van alvázszámtol-alvázszámig változás.
Ha már veszem a fáradságot és keresek valamit legalább azt tudjam pontosan mit.Ne csesszem a drága időm "hátha erröl van szó alaponn.
Majd hamarosan jelenkezek.
Válasz MTZ1025.3 #18438. hozzászólásáraNekünk is a 6150M-nél ,,recsegett" és kidobta az a fokozatot indulásnál ha nem tartottuk a kezünket a váltón és nyomtuk befelé induláskor!!! De épp nem sok volt a szervíz periódig megvárttuk megcsinálták és azota jó!
Válasz Vinkó75 #18434. hozzászólásáraúgy néz ki semmi gond az injektorokkal,vagyis csak eggyel volt gond.hibakód nyitott áramkör.szóval levettem az elektromos csatlakozót amin kapják a naftát,és az egyik csúszóhüvelyes érintkező nem volt rendesen a helyén(egy kis stift foglya a házba a hüvelyt)így ki sem cseréltük az injektort.bízom benne ,hogy ez volt a hiba.
Válasz Vinkó75 #18432. hozzászólásáraahol tankoltam ott sok fajta gép tankol és nincs velük gond.lukoil,shell.omw,van aki szidja van aki dicséri egyiket másikat.nem tudsz okos lenni.
Válasz Wilde #18431. hozzászólásáraVolt már hasonló, csak azért gondoltam. Agy helyi cégnél. JCB-JD-Claas,injektorok szépen kezdték beadni az unalmast. Az üzemanyag tárolással gond nem volt. Viszont mind a KITE..mind az AXI...a hozzá adott adalék anyagra terelte a dolgot. Bár a garit érvényesítették.
25276 hozzászólás
Sziasztok,
Egy ismerősöm Z kombájnnal szeretne napraforgót szecskázni. A szecskázó szíjtárcsa átmérőjéről érdeklőnék.
Köszönöm a segítséget.
Válasz GREVEN #18471. hozzászólásáraA kezelési utasításban táblázatban megvannak a lehetséges párosítások. Valamint van egy képlet amivel ki lehet számolni hogy a táblázatban nem szereplő méretek mivel passzolnak össze.
Válasz GREVEN #18471. hozzászólásáraAmíg nem jön valaki a tuti válasszal, addig is
Attachments John Deere 8020 series
A hátsó tengelyhez képest az első tengelynek van egy áttétele, aránya, ezt valahonnan ki kell deríteni.
A gumit úgy kell megválasztani összkerekes trakikra, hogy az első tengely 1-3% max4%-al nagyobb utat tegyen meg.
A gumiknál közelítőleg kilehet számolni az átmérőt és abból lehet számolni egy arányszámot, de a legjobb ha a gumi gyártójánál megvan a terhelt gördülési sugár vagy a terhelt gördülési kerület, angolul rolling circumference (R.C.),(ez van, hogy be kell vésni a rendszerbe, hogy jól számolja a km/h-t)
Ha sík és vízszintes! felületen, betonon megállsz a géppel majd, a tengely közepétől egy vízmérték segítségével a betonig megméred a távolságot akkor azzal a számmal is lehet számolni.
Vagy ha a gumi gyártója sza.ik megadni ilyen adatokat, akkor egy másik gyártónál kikeresni az adott gumiméreteket és adatokat és azzal kiszámolni.
A gumi átmérők azonos méretnél, gyártónként eltérnek ugyan, de arányok megmaradnak gyáranként, szerintem.
Nokian ajánlása
- link
ugyan ez a Nokian PDF katalógusban a 143.oldalon
- link
és képben
- kép
Michelin tires data book
- link
-----------------------------------------------------------
Válasz MTZ1025.3 #18474. hozzászólásáraIgazán nincs mit.
Válasz RkTomi #18468. hozzászólásáraKoszonom.
Megvettem , kicsereltem jo lett
Válasz csferri #18472. hozzászólásáraBármikor. Akár most is. Számot találsz hirdetéseim között.
Válasz GREVEN #18471. hozzászólásáraSzia ,.Bocs nem ide tartozik de mikor csörrenthetnélek meg kuk. adapter ügyben. abban a cipőben járok mint te, csak te már megoldottad
Egy 8x20-as traktornál milyen különbséget jelent az hogy ha a gumizása hátul 650-75 R38 nem pedig 650-65 R42?
Első gumi az 600-65 R28 mind a két esetben, ez lehetséges?
Ez végsebességre vagy nyomaték leadásra kihatással van?
Melyik a normálisabb gumizás?
Válasz Gazda12 #18465. hozzászólásáraEz a 60 as hibakód ha már harmadszor töri el...
Válasz Gazda12 #18464. hozzászólásáraHa egy eke annyit hintázik jobbra balra hogy ezt eltöri akkor milyen a szántás képe? Vagy a lakatok túl lazák és mikor kiemeled egyik irányban nagyot vágódik? Menet közben vagy mikor kiemeled akkor törik el? Vagy ekével lehet valami gond ennyire feszeleg. Nálunk fent úszóban van csap szinte mindig laza a felső kar szántás közben.
Válasz MTZ1025.3 #18460. hozzászólásáraA rezisztor vagy előtétellenállás hibásodott meg. Így van kitalálva ha megadja magát akkor inkább maxon menjen mint sehogy. A cikkszáma: AL152449. 1 db van benne. Az ülést és alatta a padlólemezt ki kell venni a cseréhez.
Válasz csoppika #18466. hozzászólásáraA munkagép pl eke, kb 20-30cmnél többet nem hintázhat...a végénél mérve... Valahogy határold le...
Válasz Gazda12 #18464. hozzászólásáraHát ha tud oldalra vagdalódni, akkor érthető, miért onnan látszik indulni a törés, ahonnan... A golyó nem tudja követni a teljes mozgást...
Erre gondolok


Tudja valaki miért törik el már másodszor a felső függesztőnek a belső fele? Egyszerüen kivüröl indul és halad befelé az anyag elhalás...Nincs stabilizátor és az ekénél nincs bent a biztosító,hoggy ne hintázzon jobra balra létezik ez?
Válasz MTZ1025.3 #18460. hozzászólásáraVentilátor ellenállás elment. Ventilator környékén van elhelyezve a levegő csatornába mert hüteni kell.
Válasz MTZ1025.3 #3460. hozzászólására
6010-es trakiknál ez:
http://www.google.hu/search?hl=hu&source=android-browser-type&q=AL152449&gws_rd=cr&ei=dultWejHNYzhabG7pPgO
Válasz MTZ1025.3 #18460. hozzászólásáraTalán
Udv
6170mnel a klima ventillator csak 4es maximum fokozatban mukodik.
20a biztositek jo, a nagy bizti vagy rele lenne a gond?
Válasz Bigyófelügyelő #18457. hozzászólásáraKi kell mérni jó e a kapcsoló. Mi már cseréltünk.
Egy pici segítséget kérnék! Tavaly is így jártunk hogy nem akar üríteni a kalászos vágás közeledtével....2254 taposós kapcsoló...mi lehet a gond?
Egy pici segítséget kérnék! Tavaly is így jártunk hogy nem akar üríteni a kalászos vágás közeledtével....2254 taposós kapcsoló...mi lehet a gond?
Válasz jd-4955 #18455. hozzászólására6810 125Le
6910 135 Le
6620 SE 125Le
Ha ettől nagyobb kell, akkor:
7610 140Le (elég ritka)
7710 2001-ig 155Le, utána 160Le
Ezek egyszerűbb gépek, nincs common rail.
Hello. Tanacsra lenne szuksegem.
Szeretnenk vasarolni egy John Deere traktort,130-140 lovas,2000 utani erdeklne. Arra lennek kivancsi,hogy szerintetek mely tipus ajanlott,melyik a megbizhatobb??
Koszonom a segitseget!!
Válasz RkTomi #18453. hozzászólásáraKukoricában a spec, hosszú nyelvű rosta volt benne. Minden másban ez a HP-nek nevezett rosta. A függőleges "pálcák"...a lamellák alján nem engedik berendeződni a nagyobb anyagot. Így szépen és tisztán dolgozik, nyitottabban lehet vele menni mint a hagyományos rostával.
Válasz Vinkó75 #18452. hozzászólásáraÉrtem. Napraforgó betakarításhoz kifejezettem ajánlják. Más kultúrában (búza, kukorica) is használható, ezekben is jól dolgozik?
Válasz RkTomi #18451. hozzászólásáraKis túlzással állíthatom. A legjobb elgondolás rosta téren. Gyakorlatilag a HP-és a nyújtott ujjas rostát a Laverda nagyon rég óta használja. Én még a Laverdánál találkoztam vele. Kitűnő áteresztő képesség-szemtisztaság. A speciális kialakításnak köszönhetően. Ha a rosta gyártók rá állnának, fogyna mint a cukor.
A nyári KITE-s alkatrészes újságban hirdetik a HP emelt teljesítményű rostákat. Valaki használja, van látható különbség a gyári rostákhoz képest? Esetleg mennyi az ára?
Válasz Bíró József #18448. hozzászólásáraÜdv.
15 évig voltam egy cts pilótája.szivesen segítek ha tudok.
Írj privát a xtorolaszlo@ gmail.com címre. Kő
Válasz Bíró József #18448. hozzászólásáraÜdv.
15 évig voltam egy cts pilótája.szivesen segítek ha tudok.
Írj privát a xtorolaszlo@ gmail.com címre. Kő
Sziasztok!


Keresek olyan szakit aki ért a John Deere C670, illetve a CTS 9780 kombájnokhoz.
beállításokkal és üzemeltetéssel kapcsolatos információkra lenne szükségem.
A gép cséplőrendszere hybrid
Keresztdob, utóverő, dupla fix fordulatú rotorok.
0630 9897090
john8370r@gmail.com
Válasz papa53 #18445. hozzászólásáramrterdik@gmail.com
Válasz Pilátus #18443. hozzászólásáraElnézést kérek!Rájöttem miröl van szó!
Én csak JD be tudok segiteni.Sajnálom!!!
Válasz MTZ1025.3 #18441. hozzászólásáraAdj Privát e-mailt!ott fojtathatjuk.
Válasz Pilátus #18443. hozzászólásáraBocsi!Miröl lenne szó?
Papa tx 63-ban tudsz segíteni?
Válasz MTZ1025.3 #18441. hozzászólásáraHát persze.Sokszor még egy tipuson belül is van alvázszámtol-alvázszámig változás.
Ha már veszem a fáradságot és keresek valamit legalább azt tudjam pontosan mit.Ne csesszem a drága időm "hátha erröl van szó alaponn.
Majd hamarosan jelenkezek.
Válasz papa53 #18440. hozzászólására6170m
Ha ez valtoztat valamin
Válasz MTZ1025.3 #18436. hozzászólásáraMiért nem lehet pontosan beirni a tipust?
Válasz MTZ1025.3 #18438. hozzászólásáraNekünk is a 6150M-nél ,,recsegett" és kidobta az a fokozatot indulásnál ha nem tartottuk a kezünket a váltón és nyomtuk befelé induláskor!!! De épp nem sok volt a szervíz periódig megvárttuk megcsinálták és azota jó!
Válasz MTZ1025.3 #18436. hozzászólásáraMar megvan, de nem jartam sikerrel mivel egy bowdenen van a B vel ha eltekerem akkor az nem lesz jo
Válasz Wilde #18435. hozzászólására


6m es trakin lehet allitani a valto bowdenjen? Es hol?

Amikor A csoportba teszem nem mindig veszi be hiaba tolom utkozesig a kart.
Válasz Vinkó75 #18434. hozzászólásáraúgy néz ki semmi gond az injektorokkal,vagyis csak eggyel volt gond.hibakód nyitott áramkör.szóval levettem az elektromos csatlakozót amin kapják a naftát,és az egyik csúszóhüvelyes érintkező nem volt rendesen a helyén(egy kis stift foglya a házba a hüvelyt)így ki sem cseréltük az injektort.bízom benne ,hogy ez volt a hiba.
Válasz Wilde #18433. hozzászólásáraEz igaz !
Válasz Vinkó75 #18432. hozzászólásáraahol tankoltam ott sok fajta gép tankol és nincs velük gond.lukoil,shell.omw,van aki szidja van aki dicséri egyiket másikat.nem tudsz okos lenni.
Válasz Wilde #18431. hozzászólásáraVolt már hasonló, csak azért gondoltam. Agy helyi cégnél. JCB-JD-Claas,injektorok szépen kezdték beadni az unalmast. Az üzemanyag tárolással gond nem volt. Viszont mind a KITE..mind az AXI...a hozzá adott adalék anyagra terelte a dolgot. Bár a garit érvényesítették.
Válasz Vinkó75 #18430. hozzászólásáranem kérték.tankot levettem kristálytisztára volt mosva,vettem egy új üzemanyagszivattyút is.
Válasz Wilde #18429. hozzászólásáraA gari érvényesítésekor,gondolom az üzemanyagot is bekérik.
Válasz Vinkó75 #18428. hozzászólásárakitének adtam cserébe a beszerelésért,de sz.r volt mind .