Helló! Ha nem baj leírnám amit tudok róla.Igen az egy 2014-es modell,kisebb újításokkal: új fejlesztésü kartámla a monitorral együtt,hűtő az ülés mellett,(ami kellően nagy)erősített véglehajtások amik lehetővé tették a nagyobb kerék átmérőt,fülke rugózás(eddig a 8-ezres szériánál nem volt) és led fényszórók. Ami nem tetszett az,hogy a légtartályt kirakták hátul a kerék járatba a féltengelyre mint az MF-nek és a Fendt-nek.
aha
1300 1500 között mik a konkrét különbségek ?
Ezen a 320on jóval magasabb hátsó kerék volt és igy is még nagyobb hely volt a sárvédő alatt......
Úgyhogy rájöhettek h. növelni kéne még az átmérőbefogadási képességet....
Azt teszel rá amit akarsz, van vagy 3 féle hárompont hozzá (Cat3-4N-4), meg a hátsó tengely is lehet 110mm-es meg 120-as is, az első merev híd is lehet 1300-as meg 1500-as is. Én anno a 4N-es függesztést, 120-as hátsó tengelyt, és 1500-as első hidat tettem alá, mert a 4N-nel fel tudod venni a CAT3-as munkagépeket (ha befér a horog), meg az 1300-as első hidat nem lehet ikerkerekezni.
(elvetemülteknek az USA-ban létezik még Scraper kivitel is: ez full fapad, de erősített vázú, kifejezetten építkezésekre, talajgyalu elé)
Hagyd a francba má a számokat ha nem megy egyszerüen no......
Inkább a 8 R esre vlm választ
Volt kinn 1 320 as ami emberesebb volt mint a mellette álló 335
Vaskosabb eleje ,34es kerekek...... komolyabb hidraulika karok.......mittomén, többit nem néztük mi még, ezt a fajtát nem is látni földeken nagyon....
Apropó korrigálnék, szóval a teljesítmény 6690R esetében:
190 LE - névleges teljesítmény szántóföldi üzemmódban
220 LE - névleges teljesítmény IPM (szállítás/TLT) üzemmódban
209 LE - Max. telj. szántóföldiben
228 LE - Max. telj. IPM-mel
Minden a 97/68EC szabvány szerint, ami kb. a régi ISO-nak felel meg.
Apropó, valaki régebben kérdezte, hogy miért csak 170 lovat ad le TLT-n pl. ez a gép is. A válasz roppant egyszerű: ennyit bír ki a 35mm-es (1-3/8") kardáncsonk, efölött egyszerűen letörik (7530 tulajok, szevasztok :-) nagyobb teljesítményhez a 44 mm-es (1-3/4") kell, de az meg macerás a kisebb gépekkel.
Pontosítanék a '00 volt az első generáció abban a számozási rendben.
Tehát régebben volt olyan, hogy 6420 SE, ez ezt jelentette
6: család
4: az ötödik teljesítménylépcső (ugye volt 6020 is)
20: harmadik generáció (00-10-20-30 volt)
SE: Kiviteli szint, csak fapados kivitel van külön jelölve (később Standard)
Most, 6190R:
6: család
190: névleges (alap) teljesítmény (ISO)
R: kiviteli szint, ez konkrétan Prémium.
A kiviteli szint lehet, emelkedő sorrendben:
E: fejlődő piacokra készülő, szinte teljesen mechanikus gép (kínai, indiai, dél-amerikai)
G: Mediterrán kivitel, már némi kényelem/automatika beleférhet, de alapvetően még mindig mechanikus
GF, GV, GH, GL: speciális kivitelek, rendre: keskeny (1,5m), nagyon keskeny (1,2m), nagy hasmagasságú (80cm), alacsony kivitel
M: az korábban SE, majd Standard kivitel utódja
R: Prémium kivitel
RC/MC: "Compact" (kisebb tengelytávú) kivitel
Válasz #13462. hozzászólásra
Arra gondoltam,ha az úton -útfélen találkozik az ember velük ,és rápillant megtudja ,hogy mennyi paci dolgozik benne.De nem olyan egyszerű megtudni. Ez számomra furcsa a Világ 1-ik legjobb gépétől,hogy nem jelzik "kézen foghatóan".
Az új 6 osoknál általában 6+190 (6190R) 190 lovas ha jol tudom.
A régebbieknél is kikövetkeztethető, de azoknál 6 -9-20 az a 6 os széria 9-es a legnagyobb (160le körül) a 20 pedig a 6900 hoz képest a 2 ik újított változat a 30 a 3. a 10 az első
Remélem nem írtam hülyeséget de én valahogy így tudom
Ezeket nem ellenőrzi senki???
Már nagyon off lenne, ezért nem részletezem, de az Isuzunál is volt ilyen bürokrata elbaxás, és aki elcseszte, az verte a vasat, de egy másik irodában egy értelmesebb gyorsan helyre hozta.
Érdekes, hogy errefelé is látni kombájnt zölddel, pirossal meg feketével(!!!) is...
Az, hogy hiába gépkönyv meg kezelési meg minden ottvan, és feketén fehéren színesen, hogy gabona kombájn, ami ugye szezonális gép önjáró betakarító szerkezet, nem lehet. Csak akkor, ha a közlekedés felügyelet azt mondja rá, hogy igen ez egy kombájn, vagyis önjáró betakarító gép.
Mondták, hogy vigyem be. Mondom erre hogyan??? 4,25méter széles talajon ezzel én miskolcra hogy menjek be???
Aztán nagy nehezen kapcsolatok meg lóvé segítságável járt erre vizsgabiztos vaahol környéken vizsgáztatni és megcsinálták a műszaki adatlapot(amit csak lehet mindent elírva benne....) Aztán volt valami ellentmondás az adatlapon, mert zöld rendszámra lett igényelve, viszont valami kód rávezetése végett piros rendszámot kaphat csak, ezt mondták az okmányirodában, és ez másodszorra sikerült talán ezek után is. Közben rendszám nélkül dolgoztam az alföldön, meg eleve úgy kellett levonúlnom 155km-et....
Végül már ott jártunk, hogy mindegy mit kap csak adjonak már egy nyavajás rendszámot, mert biztosítás megvolt kötve rá, műszaki adatlap megvolt, gépkönyv kezelési szerint is ez egy kombájn és tényleg az, nem grnd cherookee-ra vagy Samurai-ra kellett volna a tábla, hanem egy kombájnra!!!
és végül pirosat kapott...
Amivel jól jöttem ki vele, hogy azt a legkisebb alakút adták,szinte mint egy motorkerékpár rendszám olyan kicsi és ez teccik.
A nagytrakira meg adtak egy zemélyautós lapos széleset, illetve hátra a lehető legnagyobbat, amikor oda is személyautós csík rendszám tartó hely van, de legalább egy kisalakút írtak volna a papírra, ennek helyet sem lehet találni rajta...
Mondjuk én 6okmányirodában akartam zöld rendszámot igényelni KOMBÁJNRA ami jogszabály szerint is a leg "zöldrendszámosabb" gépek egyike lenne és a kezelési gépkönyv alapján kikellene adniuk rá.
Errefel kapcsolatok árán és kuuva nehezen tudtam rendszámot kapni a kombájnra, rendszám nélkül vonultam le az alfödre is mert hetek alatt nem oldódott meg a történet....a végén pedig pirosat kapott...
Ami jó is, csak ha kombájnra nem kaptam zöldet errefelé trakira esélytelen a gondolat is
Miért nem jó neked a piros???
Az a leg egyszerűbb oszt jónapot. Az Xtra is piros lett, van vagy 4500Ft a biztosítása évente 5évente meg elgurul vizsgára.
Zöld rendszámmal sem mehetsz 25-nél gyorsabban, előnye, hogy passzol a trakid színéhez hehe
És nem láttál még JD4730-as permetezőt piros/zöld rendszámmal? Közben meg simán viszi az ötvenet...
Mondjuk hallottam olyanról, akit megbüntettek vele gyorshajtásért.
Azt az oldalt is kérték ahol a sebességre utaló adatok voltak.Csak van olyan hely(gondolom)ahol sarkosak és van olyan ahol rugalmasak.Nem dzsipóra adta.
Az igaz, de ki mondja meg, hogy mi az hogy traktor? Nem utolsó sorban nincs is ilyen kategória...
Általában ez így történt:
- Ha van rajta vonófej+légfék akkor mezőgazdasági vontató - fekete
- Ha nincs rajta vonófej+légfék, akkor önjáró eszközhordozó - zöld
Ezeken kívül esetleg lassú jármű - piros, de ott meg egyéb kritériumok vannak.
Jobb ötletem nem lévén, ha nem találsz sehol infót, megpróbálhatod őt felhívni: http://geptar.hu/
Saját kezével újítgatja fel a gépeket, talán tud segíteni, jó fazon!
Egy ilyenje van (a Buldog mellett):
Udv!Mindenkinek! Tanacsot szeretnek kerni John Deere 710 Lanz traktor hengerfej csavarjainak meghuzasi sorrendjerol-nyomatekarol illetve szelephezagrol.S.O.S. Elore is nagyon koszonom!
25279 hozzászólás
Válasz #13482. hozzászólásra

Válasz #13481. hozzászólásra

olyan nem vót
6520 volt
6osba van 4es motor 6434 vagymi
KORZO vagy aki tudja
A 6530 as az 6 hengeres motor a négy hengeresek kasztnijában ?
Válasz #13477. hozzászólásra


Válasz #13478. hozzászólásra
Üdv.
John deere fűnyíró traktornál az STX 38 vagy a 185 hydrós a jobb???
Főnök ez a tábla 2 tonnával adott kevesebbet!

Válasz #13474. hozzászólásra

Az ott be van süritve tényleg
Válasz #13474. hozzászólásra
Van még egy új váltó opció is,e-23 a neve,powershift 23 sebességgel.
Válasz #13469. hozzászólásra
Helló! Ha nem baj leírnám amit tudok róla.Igen az egy 2014-es modell,kisebb újításokkal: új fejlesztésü kartámla a monitorral együtt,hűtő az ülés mellett,(ami kellően nagy)erősített véglehajtások amik lehetővé tették a nagyobb kerék átmérőt,fülke rugózás(eddig a 8-ezres szériánál nem volt) és led fényszórók. Ami nem tetszett az,hogy a légtartályt kirakták hátul a kerék járatba a féltengelyre mint az MF-nek és a Fendt-nek.
Válasz #13470. hozzászólásra


Melóval keresett pénzt nem szabad még jdre se költeni.....
Csak ha beáramlik a töménytelen nyereség akkor, és el köll költeni....
Válasz #13471. hozzászólásra

aha
1300 1500 között mik a konkrét különbségek ?
Ezen a 320on jóval magasabb hátsó kerék volt és igy is még nagyobb hely volt a sárvédő alatt......
Úgyhogy rájöhettek h. növelni kéne még az átmérőbefogadási képességet....
Válasz #13467. hozzászólásra
Azt teszel rá amit akarsz, van vagy 3 féle hárompont hozzá (Cat3-4N-4), meg a hátsó tengely is lehet 110mm-es meg 120-as is, az első merev híd is lehet 1300-as meg 1500-as is. Én anno a 4N-es függesztést, 120-as hátsó tengelyt, és 1500-as első hidat tettem alá, mert a 4N-nel fel tudod venni a CAT3-as munkagépeket (ha befér a horog), meg az 1300-as első hidat nem lehet ikerkerekezni.
(elvetemülteknek az USA-ban létezik még Scraper kivitel is: ez full fapad, de erősített vázú, kifejezetten építkezésekre, talajgyalu elé)
Válasz #13469. hozzászólásra


Sokat vagy hasonló topikban becseréled a pirosat?
no má látom ez 14es modell hm hm
Válasz #13456. hozzászólásra


Hát az csak 110en pár 1000 eu
Hol a gond?
Pláne ha a full rtks
Nem ér sokat a vánkosos pized hiába hiszed mindig mondjuk
Válasz #13466. hozzászólásra


Hagyd a francba má a számokat ha nem megy egyszerüen no......
Inkább a 8 R esre vlm választ
Volt kinn 1 320 as ami emberesebb volt mint a mellette álló 335
Vaskosabb eleje ,34es kerekek...... komolyabb hidraulika karok.......mittomén, többit nem néztük mi még, ezt a fajtát nem is látni földeken nagyon....
Válasz #13465. hozzászólásra
(természetesen 6190R-re gondoltam)
Válasz #13464. hozzászólásra
Apropó korrigálnék, szóval a teljesítmény 6690R esetében:
190 LE - névleges teljesítmény szántóföldi üzemmódban
220 LE - névleges teljesítmény IPM (szállítás/TLT) üzemmódban
209 LE - Max. telj. szántóföldiben
228 LE - Max. telj. IPM-mel
Minden a 97/68EC szabvány szerint, ami kb. a régi ISO-nak felel meg.
Apropó, valaki régebben kérdezte, hogy miért csak 170 lovat ad le TLT-n pl. ez a gép is. A válasz roppant egyszerű: ennyit bír ki a 35mm-es (1-3/8") kardáncsonk, efölött egyszerűen letörik (7530 tulajok, szevasztok :-) nagyobb teljesítményhez a 44 mm-es (1-3/4") kell, de az meg macerás a kisebb gépekkel.
Válasz #13460. hozzászólásra
Pontosítanék a '00 volt az első generáció abban a számozási rendben.
Tehát régebben volt olyan, hogy 6420 SE, ez ezt jelentette
6: család
4: az ötödik teljesítménylépcső (ugye volt 6020 is)
20: harmadik generáció (00-10-20-30 volt)
SE: Kiviteli szint, csak fapados kivitel van külön jelölve (később Standard)
Most, 6190R:
6: család
190: névleges (alap) teljesítmény (ISO)
R: kiviteli szint, ez konkrétan Prémium.
A kiviteli szint lehet, emelkedő sorrendben:
E: fejlődő piacokra készülő, szinte teljesen mechanikus gép (kínai, indiai, dél-amerikai)
G: Mediterrán kivitel, már némi kényelem/automatika beleférhet, de alapvetően még mindig mechanikus
GF, GV, GH, GL: speciális kivitelek, rendre: keskeny (1,5m), nagyon keskeny (1,2m), nagy hasmagasságú (80cm), alacsony kivitel
M: az korábban SE, majd Standard kivitel utódja
R: Prémium kivitel
RC/MC: "Compact" (kisebb tengelytávú) kivitel
Válasz #13462. hozzászólásra
Arra gondoltam,ha az úton -útfélen találkozik az ember velük ,és rápillant megtudja ,hogy mennyi paci dolgozik benne.De nem olyan egyszerű megtudni. Ez számomra furcsa a Világ 1-ik legjobb gépétől,hogy nem jelzik "kézen foghatóan".
Válasz #13461. hozzászólásra:
De beírod a tractordata.com-ra és ott leolvashatod az adatait
Válasz #13460. hozzászólásra
Köszi.
Az új 6 osoknál általában 6+190 (6190R) 190 lovas ha jol tudom.
A régebbieknél is kikövetkeztethető, de azoknál 6 -9-20 az a 6 os széria 9-es a legnagyobb (160le körül) a 20 pedig a 6900 hoz képest a 2 ik újított változat a 30 a 3. a 10 az első
Remélem nem írtam hülyeséget de én valahogy így tudom
Üdv.A John Deer traktoroknál mit jelképez a tipus szám pl:6100. Ezeknél a gépeknél nem utal a le-re ?
6170m kite-nél 100.000től indúlt.
odisys 83.000re mondta jól felszerelve:900kg orrsúly,540-650-es gumizás,4 kör hidraulikakivezetés,rugózott hid.
Szántsunk inkább ezzel
Válasz #13455. hozzászólásra









Ja, JD 6190, 35 milkacsocsi nettó kite!!!
Vlm jds árakat megjegyzett vlk?
Feco! kicsit visszább kérdeztem a trakikról!
Írj már pár sort! köszi
Válasz #13452. hozzászólásra
Ezeket nem ellenőrzi senki???
Már nagyon off lenne, ezért nem részletezem, de az Isuzunál is volt ilyen bürokrata elbaxás, és aki elcseszte, az verte a vasat, de egy másik irodában egy értelmesebb gyorsan helyre hozta.
Érdekes, hogy errefelé is látni kombájnt zölddel, pirossal meg feketével(!!!) is...
Válasz #13451. hozzászólásra


Az, hogy hiába gépkönyv meg kezelési meg minden ottvan, és feketén fehéren színesen, hogy gabona kombájn, ami ugye szezonális gép önjáró betakarító szerkezet, nem lehet. Csak akkor, ha a közlekedés felügyelet azt mondja rá, hogy igen ez egy kombájn, vagyis önjáró betakarító gép.
Mondták, hogy vigyem be. Mondom erre hogyan??? 4,25méter széles talajon ezzel én miskolcra hogy menjek be???
Aztán nagy nehezen kapcsolatok meg lóvé segítságável járt erre vizsgabiztos vaahol környéken vizsgáztatni és megcsinálták a műszaki adatlapot(amit csak lehet mindent elírva benne....) Aztán volt valami ellentmondás az adatlapon, mert zöld rendszámra lett igényelve, viszont valami kód rávezetése végett piros rendszámot kaphat csak, ezt mondták az okmányirodában, és ez másodszorra sikerült talán ezek után is. Közben rendszám nélkül dolgoztam az alföldön, meg eleve úgy kellett levonúlnom 155km-et....
Végül már ott jártunk, hogy mindegy mit kap csak adjonak már egy nyavajás rendszámot, mert biztosítás megvolt kötve rá, műszaki adatlap megvolt, gépkönyv kezelési szerint is ez egy kombájn és tényleg az, nem grnd cherookee-ra vagy Samurai-ra kellett volna a tábla, hanem egy kombájnra!!!
és végül pirosat kapott...
Amivel jól jöttem ki vele, hogy azt a legkisebb alakút adták,szinte mint egy motorkerékpár rendszám olyan kicsi és ez teccik.
A nagytrakira meg adtak egy zemélyautós lapos széleset, illetve hátra a lehető legnagyobbat, amikor oda is személyautós csík rendszám tartó hely van, de legalább egy kisalakút írtak volna a papírra, ennek helyet sem lehet találni rajta...
Válasz #13446. hozzászólásra
Mi volt az indok, hogy nem kaphat zöldet?
8Reseknél van hd erősitett verzió?
Válasz #13448. hozzászólásra
Az most is van rajta ami cserés,nekem még a francia rendszám van rajta,lehet ez se kap zöldet...
5évente kilehet bírni legalább teszel egykét izzót ideoda ami közben kiég
Válasz #13446. hozzászólásra
Akkor vinni kell vizsgára...
Válasz #13431. hozzászólásra

Mondjuk én 6okmányirodában akartam zöld rendszámot igényelni KOMBÁJNRA ami jogszabály szerint is a leg "zöldrendszámosabb" gépek egyike lenne és a kezelési gépkönyv alapján kikellene adniuk rá.
Errefel kapcsolatok árán és kuuva nehezen tudtam rendszámot kapni a kombájnra, rendszám nélkül vonultam le az alfödre is mert hetek alatt nem oldódott meg a történet....a végén pedig pirosat kapott...
Ami jó is, csak ha kombájnra nem kaptam zöldet errefelé trakira esélytelen a gondolat is
Válasz #13428. hozzászólásra
Miért nem jó neked a piros???
Az a leg egyszerűbb oszt jónapot. Az Xtra is piros lett, van vagy 4500Ft a biztosítása évente 5évente meg elgurul vizsgára.
Zöld rendszámmal sem mehetsz 25-nél gyorsabban, előnye, hogy passzol a trakid színéhez hehe
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy dolgoztatok-e, vagy van-e 9000-res pl.: 9410R típusú traktorja valakinek?
Nekünk most jött egy 9410R-es.
Eléggé nagy majd kiderül hogy megy.
Válasz #13440. hozzászólásra
És nem láttál még JD4730-as permetezőt piros/zöld rendszámmal? Közben meg simán viszi az ötvenet...
Mondjuk hallottam olyanról, akit megbüntettek vele gyorshajtásért.
Válasz #13440. hozzászólásra
Azt az oldalt is kérték ahol a sebességre utaló adatok voltak.Csak van olyan hely(gondolom)ahol sarkosak és van olyan ahol rugalmasak.Nem dzsipóra adta.
Válasz #13437. hozzászólásra
Adásvételi,biztosítás,kb 10 lap a kezelésiből.ennyi.
Válasz #13438. hozzászólásra
Na de van a 25km-es korlát(egyeseknek)
Válasz #13438. hozzászólásra

ahonnan a trakit vettem,ott zöld volt rajta és én is azt szeretnék........
Válasz #13432. hozzászólásra
Az igaz, de ki mondja meg, hogy mi az hogy traktor? Nem utolsó sorban nincs is ilyen kategória...
Általában ez így történt:
- Ha van rajta vonófej+légfék akkor mezőgazdasági vontató - fekete
- Ha nincs rajta vonófej+légfék, akkor önjáró eszközhordozó - zöld
Ezeken kívül esetleg lassú jármű - piros, de ott meg egyéb kritériumok vannak.
Válasz #13436. hozzászólásra
csak a biztosítás kellett?
Válasz #13432. hozzászólásra
Minden elintézve várjuk a rendszámot 10-15 nap.
Válasz #13434. hozzászólásra

Jobb ötletem nem lévén, ha nem találsz sehol infót, megpróbálhatod őt felhívni:
http://geptar.hu/
Saját kezével újítgatja fel a gépeket, talán tud segíteni, jó fazon!
Egy ilyenje van (a Buldog mellett):
Udv!Mindenkinek! Tanacsot szeretnek kerni John Deere 710 Lanz traktor hengerfej csavarjainak meghuzasi sorrendjerol-nyomatekarol illetve szelephezagrol.S.O.S. Elore is nagyon koszonom!