Válasz Árpi2 #24982. hozzászólásáraNincs mit! Örülök, hogy eltaláltuk mi a baja. Végülis mi lett cikkszámos javító készlet, vagy megpróbáltad összeszedni darabokból?
Sziasztok! W650 kombájnnál múlt héten cseréltünk hűtőfolyadék tartályt (elrepedt, de még nem szivárgott, bajt megelőzvén) és így hűtőfolyadékot is. Kupak nélkül nagygázon elég sokat járattuk utána, elvileg nem lehet levegős. Azóta hiába megy a klíma (mert az megy, kapcsol, van gáz), csak forró levegő jön be a fülkébe. A hűtőzsalu mozgató aktuátorokat kiszedtük, a zsaluk kézzel mozognak szépen, a motorok is dolgoznak, mégis forró levegő jön be. Fűtőcsapról nem tudok, hogy lenne, mert akkor az esetleg letapadhatott volna. A fűtőcsövet elzárva pillanatszorítóval már hideg levegő jön, ugye nem kering a radiátorban a melegvíz. Mi lehet a hiba?
Válasz Charlie Firpo #24978. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Már csak emebert keresek aki keni vágja a jd Elektronikát nem tud valaki egy jó szakembert ajánlani? Még egy dolog nem működik az asztal emelés, többi dolog mind helyre jött, sajnos egér rágás miatt szívunk.
Válasz Árpi2 #24972. hozzászólásáraCikkszám szerint csak készlet lesz. (Kicsit drágáltam én is vagy 3 éve a nettó 70 ezret)
Én ha nem sürgős, akkor szétszedném és ha venni nem tudok, akkor legyártatnám.
Ha venni, akkor mondjuk a Hódvulkánt felhívni, gyártatni én Miskolcon tudok nagyon jót, nem tudom az ország melyik részéről vagy.
Mondjuk a készletben, ha jól emlékszem porvédő is benne van, lehet azt sem árt már cserélni így ~30 év után.
Lehet, hogy 2 féle beszállítója volt a hídnak vagy valamilyen széria számnál híd típusú váltott.
Válasz Árpi2 #24972. hozzászólásáraLehet a legjobban akkor jársz, ha egyedibe legyártatod... Volt már nálam ilyen eset, olcsóbban megcsinálták a gyáritól jobb anyagból a munkahenger tömítést-gyűrűt-karmantyút! Elő a tolómérőt, aztán hajrá!
Válasz A.I. #24970. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokat kipróbáltam jön az olaj rendesen csak készletbe lehet kapni a javítót vagy lehet csak karmentyút venni külön ? Mert cikkszám szerint két féle javítót hoz hozzá de képen ugyan olyannak néz ki .
Válasz Árpi2 #24960. hozzászólásáraÁtenged a biztonsági szelep, ahogyan kell.
Nálam a szerviz késő ősszel pont a kormánykerék "túl" tekergetésével melegítette az olajat. Nekem se volt ínyemre amit csináltak.......
Válasz medikus #24966. hozzászólásáraNem kell kiszerelnásik munkahenger, itt a munkahenger maga a kormánymű. Legalább is azt nevezi annak.
Lényeg, tekerje ki egyik irányba, amelyik oldal tele van olajjal, azon hagyja fenn a csövet, hogy tudjon még neki nyomást adni, másikat vegye le. Beindítja, próbálja tovább tekerni a már végállásban lévő futóművet, okádni fogja az olajat, mert ki van a karmantyú! (kannáb ajánlom felfogni, mert minden is olajos lesz)
Munkahengert helyszínen széthúzni. Munkahenger szárról le az axiál csuklókat, úgy ki lehet húzni a dugattyút a hüvelyből csak a kereket le kell venni, mert az útban lesz.
Ennél nem az orbit lesz gatya, mint a kombájnoknál, arra gondolsz egyébként, hogy másik munkahengerrel akarod tesztelni?
Válasz medikus #24964. hozzászólásáraKarmantyú le van menve a munkahengerről, így össz tud dolgozni a két oldal. Jelenség az amit leírt, nincs végállás. Kitekered a kereket koppig, aztán a kormányt tovább tudod tekerni némi ellenállás van, de tovább megy.
Meg kell karmantyúzni, én a munkahengert (kormánymű) ki sem szerelném(sajátból, 6330 nem vettem ki, mert úgy bele volt, van gyógyula hídba), kerék le arról az oldalról amerre ki lehet húzni, aztán arra széthúzni. Gyári javító készlet 100e Ft lesz kb szerintem, ha van rá ideje és néhány napig állhat a gép szerintem össze is lehet bogarászni innen onnan olcsóbban is.
Ami még tünet, hogy az egyenest sem tartja nyomvályús úton mászik bele a vályúba.
Efektíve a javítása nem bonyolult és néhány óra alatt meg van.
Válasz Árpi2 #24960. hozzászólásáraKormánymű "tropa". Össze dolgozik. A kormánymű a munkahenger a hídnál, abban ment el a karmantyú és össze dolgozik.
Kiszűrheted egyszerűen, hogy az-e.
Vedd le az egyik oldali becsatlakozó csövet, a másik irányból adj neki nyomást(tekerd rá a kormányt), ha megjelenik az olaj(nagyon meg fog), akkor átenged.
Ha ez akkor mondom tovább hogyan, ha érdekel.
Válasz JD Fecó80 #24955. hozzászólásáraLegyen benne minden folyadék ami kell bele, aratás közben nem állj fel az ülésből, ha autotrac-es még a kormányzással sem lesz túl sok bajod...
Üdv
John deere 6900-as traktoron találkozott már valaki olyan problémával ,hogy a kormány működik de a kormánykereket ha alászedem teljesen még utánna is lehet tekerni nincs vége pár tanácsot megköszönnék ,hogy hol kezdjem a keresést ????
Válasz Horváth Róbert_55088 #24957. hozzászólásáraKi kell ismerni, nehéz eset, de írtózatos feje van a dolgokhoz. Csak mindent magyarázz el neki, mert csak csinálni tudja, a gépek működésével nincs tisztában a gyakorlatban. Nekem kamerákat riasztókat nulláról kötöző elektronikát is csinált a bálázóra, km órát traktorra stb. Mond azért neki hogy a Roland volt aki odajutatta.
Válasz sipimatyi #24953. hozzászólásáraSziasztok! Nekünk is most jött egy jd w660i vadi új,kombájn itt meg én lennék a gépkezelő, de nemsok tapasztalatom van, valamikor régebben arattam egy NH csx 7080-al. Szívesen fogadok én is bármilyen segítő tanácsot,véleményt köszönöm.
Sziasztok! Hamarosan érkezik egy új jd s780i hillmaster a gazdaságba, valakinek van valami tapasztalata a géppel kapcsolatban? Én leszek a pilóta és eddig bárkivel beszéltem vegyes véleményeket hallottam csak. Megköszönném ha valaki mondana róla pár szót tapasztalatból, nem összekeverendő a 2019 előtt gyártottakkal mert akkor volt egy ráncfelvarrás.
Válasz jozef24 #24949. hozzászólásáraNem lenne jobb a gyári meghajlított - ívelt lemezek?
Vagy te akarod az ívet meghajlítani a csiga alatt, hogy ideális legyen a hajlásszög ?
Válasz mtz1221 #24924. hozzászólásáraHello! Érdekelne a vajdasági szerelők teloszàma vagy elérhetősége! Úgy volt, hogy egy ismerős megszerzi, de még nem sikerült elérnie. E- mail horvath.r68 @ gmail.com vagy ide. Köszönöm!
Válasz JD 4630 #24935. hozzászólásáraBontjuk a piros szálat pucoljuk a sarukat. Ahol csatlakozik a két szállal kicsit melegedett, de minimális a forrasztás jó
Válasz JD 4630 #24936. hozzászólásáraPowemax kb 1 éve van rajta és csak most jött ki. A régi sajátja forgórėsz csere után ment a kombájnra. Villanyszerelővel megnézettük és 14.4 és 14.6- on töltenek padban és a gépen is ennyit mértünk. Csak 15.5 után kellene tulfeszültséget jelezzen
25236 hozzászólás
Válasz Dávid94 #24981. hozzászólásáraOtt csak egy kábelköteg megy a padlóburkolat alatt a kormányoszlophoz.
Válasz Árpi2 #24984. hozzászólásáraJó döntés volt
! Szerintem úgy a negyedébe sem került.
Válasz A.I. #24983. hozzászólásáraÖssze szedegettük vittem a mintát magammal
Válasz Árpi2 #24982. hozzászólásáraNincs mit! Örülök, hogy eltaláltuk mi a baja. Végülis mi lett cikkszámos javító készlet, vagy megpróbáltad összeszedni darabokból?
Válasz A.I. #24974. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget kicseréltük azóta szuper rendesen el volt már kopva
Válasz später77 #24980. hozzászólásáraÜlés alatt van a fűtéscsap
Sziasztok! W650 kombájnnál múlt héten cseréltünk hűtőfolyadék tartályt (elrepedt, de még nem szivárgott, bajt megelőzvén) és így hűtőfolyadékot is. Kupak nélkül nagygázon elég sokat járattuk utána, elvileg nem lehet levegős. Azóta hiába megy a klíma (mert az megy, kapcsol, van gáz), csak forró levegő jön be a fülkébe. A hűtőzsalu mozgató aktuátorokat kiszedtük, a zsaluk kézzel mozognak szépen, a motorok is dolgoznak, mégis forró levegő jön be. Fűtőcsapról nem tudok, hogy lenne, mert akkor az esetleg letapadhatott volna. A fűtőcsövet elzárva pillanatszorítóval már hideg levegő jön, ugye nem kering a radiátorban a melegvíz. Mi lehet a hiba?
Válasz Charlie Firpo #24978. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Már csak emebert keresek aki keni vágja a jd Elektronikát nem tud valaki egy jó szakembert ajánlani? Még egy dolog nem működik az asztal emelés, többi dolog mind helyre jött, sajnos egér rágás miatt szívunk.
Válasz mg_ attila_ #24975. hozzászólásáraEbbe van
https://38308.selcdn.ru/meta2017/storage15f/forum/2012/01/132050/john_deere_2266_diagnostika.pdf
Válasz Charlie Firpo #24976. hozzászólásáraBocs ebbe nincs benne
Válasz mg_ attila_ #24975. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20171127184959_john_deere_2266_ekspluataciya.pdf
Hali. Jd 2264 es Kombájnhoz elektronikáról kapcsolási rajz nincs valakinek? Vagy lehet egyáltalán szerezni valahonnan?
Válasz Árpi2 #24972. hozzászólásáraCikkszám szerint csak készlet lesz. (Kicsit drágáltam én is vagy 3 éve a nettó 70 ezret)
Én ha nem sürgős, akkor szétszedném és ha venni nem tudok, akkor legyártatnám.
Ha venni, akkor mondjuk a Hódvulkánt felhívni, gyártatni én Miskolcon tudok nagyon jót, nem tudom az ország melyik részéről vagy.
Mondjuk a készletben, ha jól emlékszem porvédő is benne van, lehet azt sem árt már cserélni így ~30 év után.
Lehet, hogy 2 féle beszállítója volt a hídnak vagy valamilyen széria számnál híd típusú váltott.
Válasz Árpi2 #24972. hozzászólásáraLehet a legjobban akkor jársz, ha egyedibe legyártatod... Volt már nálam ilyen eset, olcsóbban megcsinálták a gyáritól jobb anyagból a munkahenger tömítést-gyűrűt-karmantyút! Elő a tolómérőt, aztán hajrá!
Válasz A.I. #24970. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokat kipróbáltam jön az olaj rendesen csak készletbe lehet kapni a javítót vagy lehet csak karmentyút venni külön ? Mert cikkszám szerint két féle javítót hoz hozzá de képen ugyan olyannak néz ki .
Válasz Árpi2 #24960. hozzászólásáraÁtenged a biztonsági szelep, ahogyan kell.
Nálam a szerviz késő ősszel pont a kormánykerék "túl" tekergetésével melegítette az olajat. Nekem se volt ínyemre amit csináltak.......
Válasz medikus #24969. hozzászólásáraNa meglátjuk a kolléga kipróbálja-e amit itt összeírkáltam és megírja-e, hogy az lett-e.
Válasz A.I. #24967. hozzászólásáraIgen!

Válasz A.I. #24967. hozzászólásárakiszerelnásik=másik
!
Ezt hogy hozta össze a telefon
Válasz medikus #24966. hozzászólásáraNem kell kiszerelnásik munkahenger, itt a munkahenger maga a kormánymű. Legalább is azt nevezi annak.
Lényeg, tekerje ki egyik irányba, amelyik oldal tele van olajjal, azon hagyja fenn a csövet, hogy tudjon még neki nyomást adni, másikat vegye le. Beindítja, próbálja tovább tekerni a már végállásban lévő futóművet, okádni fogja az olajat, mert ki van a karmantyú! (kannáb ajánlom felfogni, mert minden is olajos lesz)
Munkahengert helyszínen széthúzni. Munkahenger szárról le az axiál csuklókat, úgy ki lehet húzni a dugattyút a hüvelyből csak a kereket le kell venni, mert az útban lesz.
Ennél nem az orbit lesz gatya, mint a kombájnoknál, arra gondolsz egyébként, hogy másik munkahengerrel akarod tesztelni?
Válasz A.I. #24965. hozzászólásáraA hogyan tovább érdekelne!Ezt idáig egy másik munkahengeren is ki tudja próbálni,kiszerelés nélkül!

Válasz medikus #24964. hozzászólásáraKarmantyú le van menve a munkahengerről, így össz tud dolgozni a két oldal. Jelenség az amit leírt, nincs végállás. Kitekered a kereket koppig, aztán a kormányt tovább tudod tekerni némi ellenállás van, de tovább megy.
Meg kell karmantyúzni, én a munkahengert (kormánymű) ki sem szerelném(sajátból, 6330 nem vettem ki, mert úgy bele volt, van gyógyula hídba), kerék le arról az oldalról amerre ki lehet húzni, aztán arra széthúzni. Gyári javító készlet 100e Ft lesz kb szerintem, ha van rá ideje és néhány napig állhat a gép szerintem össze is lehet bogarászni innen onnan olcsóbban is.
Ami még tünet, hogy az egyenest sem tartja nyomvályús úton mászik bele a vályúba.
Efektíve a javítása nem bonyolult és néhány óra alatt meg van.
Válasz A.I. #24963. hozzászólásáraEngem érdekel!
Válasz Árpi2 #24960. hozzászólásáraKormánymű "tropa". Össze dolgozik. A kormánymű a munkahenger a hídnál, abban ment el a karmantyú és össze dolgozik.
Kiszűrheted egyszerűen, hogy az-e.
Vedd le az egyik oldali becsatlakozó csövet, a másik irányból adj neki nyomást(tekerd rá a kormányt), ha megjelenik az olaj(nagyon meg fog), akkor átenged.
Ha ez akkor mondom tovább hogyan, ha érdekel.
Válasz Árpi2 #24960. hozzászólásáraSehol! Kopott a kormánymű!De költhetsz rá!
Válasz JD Fecó80 #24955. hozzászólásáraLegyen benne minden folyadék ami kell bele, aratás közben nem állj fel az ülésből, ha autotrac-es még a kormányzással sem lesz túl sok bajod...
Üdv
John deere 6900-as traktoron találkozott már valaki olyan problémával ,hogy a kormány működik de a kormánykereket ha alászedem teljesen még utánna is lehet tekerni nincs vége pár tanácsot megköszönnék ,hogy hol kezdjem a keresést ????
Válasz JD Fecó80 #24955. hozzászólásáraHarmadik szezonnak futok neki egy W650i -vel, bármi kérdésed van szívessen segítek.
Válasz Horváth Róbert_55088 #24957. hozzászólásáraKi kell ismerni, nehéz eset, de írtózatos feje van a dolgokhoz. Csak mindent magyarázz el neki, mert csak csinálni tudja, a gépek működésével nincs tisztában a gyakorlatban. Nekem kamerákat riasztókat nulláról kötöző elektronikát is csinált a bálázóra, km órát traktorra stb. Mond azért neki hogy a Roland volt aki odajutatta.
Válasz mtz1221 #24956. hozzászólásáraElég nehézkes, de alakul. Kössz a segítséget!
Válasz Horváth Róbert_55088 #24946. hozzászólásáraRobi volt, boldogultatok ???
Válasz sipimatyi #24953. hozzászólásáraSziasztok! Nekünk is most jött egy jd w660i vadi új,kombájn itt meg én lennék a gépkezelő, de nemsok tapasztalatom van, valamikor régebben arattam egy NH csx 7080-al. Szívesen fogadok én is bármilyen segítő tanácsot,véleményt köszönöm.
Válasz Sk Laci #24952. hozzászólásáraMeg hajlítással nines gond csak melyik a tartosabb kopásálobb?
Sziasztok! Hamarosan érkezik egy új jd s780i hillmaster a gazdaságba, valakinek van valami tapasztalata a géppel kapcsolatban? Én leszek a pilóta és eddig bárkivel beszéltem vegyes véleményeket hallottam csak. Megköszönném ha valaki mondana róla pár szót tapasztalatból, nem összekeverendő a 2019 előtt gyártottakkal mert akkor volt egy ráncfelvarrás.
Válasz jozef24 #24949. hozzászólásáraNem lenne jobb a gyári meghajlított - ívelt lemezek?
Vagy te akarod az ívet meghajlítani a csiga alatt, hogy ideális legyen a hajlásszög ?
Válasz JD 4630 #24950. hozzászólásárahttps://perkor.hu/kopasallo-lemez
Válasz jozef24 #24949. hozzászólásáraHideg egyértelműen jobb, de van hardox ami eleve nagy kopásállóságú.
https://www.ssab.com/hu-hu/markak-es-termekek/hardox/termekprogram?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwxeyxBhC7ARIsAC7dS38OsKQl4dRlFYdVHpv9ZaG82in7YF3O2wA0-Dh3IRTc2i111ZpRMKEaAvsqEALw_wcB
Egy gabona adapter felujítás előtt állok a kérdés adapter fenéklemeznek melyik a jobb a hidegen vagy a melegen hengerelt lemez?
Sziasztok!Aránylag miért olcsók a 7230 R-esek? Nem egy bevált széria?
https://kuruc.info/r/7/272956/
Válasz mtz1221 #24924. hozzászólásáraHello! Érdekelne a vajdasági szerelők teloszàma vagy elérhetősége! Úgy volt, hogy egy ismerős megszerzi, de még nem sikerült elérnie. E- mail horvath.r68 @ gmail.com vagy ide. Köszönöm!
Válasz Peti 8310 #24944. hozzászólásáraDe volt, hogy emailben küldött nekem kapcsolási rajzot, amikor nem ért rá jönni, az is marha nagy segítség volt.
Válasz JD 4630 #24940. hozzászólásáraFeri bácsit én is tudom ajánlani, egy telefont megér, hátha elmegy messzebb is!
Válasz mtz1221 #24924. hozzászólásáraJó volna előre is köszönöm, mert erre már nagyon kevés maszek van és a szerelők csak a nagyokkal foglalkoznak
Válasz JD 4630 #24940. hozzászólásáraSzexárd nagyon messze van Dombegyházától
Válasz JD 4630 #24935. hozzászólásáraBontjuk a piros szálat pucoljuk a sarukat. Ahol csatlakozik a két szállal kicsit melegedett, de minimális a forrasztás jó
Válasz Horváth Róbert_55088 #24937. hozzászólásárahttps://www.agocsfutes.hu/elerhetoseg
Régi szerelő, a kombájnokon és traktorokon Ő segít ha elakadunk, kérdezd meg hátha vállalja, vagy tud esetleg mást, aki segít.
Válasz JD 4630 #24936. hozzászólásáraPowemax kb 1 éve van rajta és csak most jött ki. A régi sajátja forgórėsz csere után ment a kombájnra. Villanyszerelővel megnézettük és 14.4 és 14.6- on töltenek padban és a gépen is ennyit mértünk. Csak 15.5 után kellene tulfeszültséget jelezzen
Válasz Horváth Róbert_55088 #24937. hozzászólásáraAkkor más a baj, alacsony töltésnél csak 1500 fordulat felett küld figyelmeztető jelzést.
Válasz A.I. #24934. hozzászólásáraInditás után folyamatosan csinálja