Válasz blink #21658. hozzászólásáraSzerintem is az!!! Homokba szutyokba retekbe minek ilyen masina?????????? Ezek a balfaszok azt gondolják már a gyártók hogy ezt a gépet a városi aszfalton fogják használni! Idióta balfasz aki ezt megveszi, megérdemli hogy szopjon majd vele!
Válasz Drisa #21664. hozzászólásáraBérelni kell és három évente kapod az újat, önerő nem kell bele, csak a rendszeres fizetés....
Csak nekem sem jó mert ide nagygép kell, hogy bírja az itteni pályát, a tartós bérlet meg 1000 óra/év de felét sem futja nálam mondjuk egy 8r teteje....
Válasz TDavid #21662. hozzászólásáraKülsőre a most már előző R széria nagyon jól nézett ki, teljesen felesleges költségnövelés volt a JD részéről megfizetni egy tervezőt hogy ezt összehányja.
350 lóerő felett semmi értelme a hagyományos kerekes traktornak, nincs az a kerekezés amivel talajra át lehet vinni az erőt. De ugye licitháború van, a gyártók versenyeznek és átesnek a ló másik oldalára. És mi isszuk meg a levét, mert nyomják fel az árakat. Cserébe nem kapsz semmit, már a mostani gépek is tudnak mindent amire észszerű keretek között szükség lehet. Környezetvédelmi szigorítás már nincs hova szigorítani. Kényelem is egekben van, minden elektromos, automata, traktorosnak csak a villanykarót kell kikerülni. A pénzeket a tartósságra kellene költeni nem az ilyen csicsa dolgokra. Elég rossz az irány, már 3 évente új széria jön, nem győzi a paraszt venni az újat. Lízingeseknek át kell állni a 3 éves szerződésekre, hogy tudjanak gépet cserélni.
Válasz Szabi. #21656. hozzászólásáraSárvédő, fülketető a lámpákkal és a tükrök is, egy hányinger. Először azt hittem valaki viccel ezekkel a képekkel. Milyen ízlésficamos ember tervezte ezt? Egyszerűen undorító...
2013-ban:
-6105-6125m volt akkora,mint most a 6130-6140m,
-7r-t gyártottak 7200-7280r tartományban, most 7250-7330r lesz,
-8r 8245-8360r volt, most 8280-8410r
Mire jó ez a fejlődési irány? Ugyanakkora gépeknek átírták a szoftvert, a hasznot meg ráteszik lóerőnként kb 200e ft-t, jó áruk lesz
Válasz später77 #21659. hozzászólásáraTipp:
Mondjuk most egy kifutó 8400r jól felszerelt(agropark) 70M, akkor egy új széria kb 8-10%-al legalább drágább, plussz a járószerkezet és a 4 gumi közti különbözetet is saccoljuk 30-40ezer€-ra és még hozzá szorozzuk a “kemény” forintunkat..........akkor........
Válasz Szabi. #21643. hozzászólásáraHát elég Kínais lett a forma! Ahogy nézem 80 milla vajon betakarja??? Egy porlasztó van vagy 500.000 ft magasnyomású pumpa vagy 3.000.000 milla, turbó vezérlő elektronika meg vagy 1.000.000 milla! CSISZTA ÓCCÓÓÓSÁG!
Válasz bandigh #21645. hozzászólásáraNekem ez olyan Deutz-Fahros lett (ha egyáltalán tényleg ez a végső kinézet). Nem tudom, mire jó ez a sok éles töréspont, a színek keverése, formák túlbonyolítása. A sárvédőn legalább nem lehet majd észrevenni, ha megnyomják, mert már most is úgy néz ki. A fülkére még kíváncsi vagyok, remélem, kap egy CommandPro joystickot, hogy a külső csúnyaság passzoljon a belsőhöz.
Válasz TDavid #21634. hozzászólásáraDöntsd el, elég-e a kisebb testű, vagy kell-e nagyobb, ennyi. Enni nem fog többet, max annyival, amivel nehezebb/ha nehezebb. Elvégzett munkával arányos a fogyasztás, van itt aki 6 hengeres géppel vet, húzat, permetez, mégse eszik többet látványosan. Igaz 1500 alatt csinál minden ilyet
Válasz Drisa #21631. hozzászólásáraUgyanaz a 4 hengeres motor van bennük csak a vezérlése különbözik, ezért kérdem, hogy ha több lóerő akkor a fogyasztás is több-e? Ilyen szaladgálós munkákban főként?
Válasz *** HM *** #21632. hozzászólására2020-tól a 6mc-rc helyett 6090-6100-6110-6120m lesz, vagyis mc alvázon újított M-es fülke. Így a 6120m 2400 mm tengelytávval lesz.
Infó még nem nagyon van mert csak 3 napja jelentették be, bár már van fent lassan 10 videó az új m-ről.
740-es híd kerékagy szimmering csere után melegszik az agy kb annyira mint a difi. Ez mitől lehet? Minden csavar gyári nyomatékkal lett meghúzva. Lehet így használni?
Vajon 6120m-től többet fogyaszt könnyű munkában egy 6130m?
Azért kérdem mert lehet hogy vennénk majd egy új 6m-est, de a 6120M most meg rövidebb alvázas lett és az előző méretei szimpatikusabbak, mint az újé. 6130M már jó méretű, de csak könnyebb munkákra lenne, mint kaszálás, sodrás, vetés, műtrágyaszórás, pótkocsizás. Tengelytáv meg jól jön a vetőgéphez meg a pótkocsihoz mert stabilabb mint a rövid.
Válasz medikus #21617. hozzászólásáraLáttam már olyan szétcseszett 2 000 órás traktort, ha ránézésből kellet volna megmondanom, hogy mennyi van benn, akor 20 000+ mondtam volna. Van ahol vigyáznak a gépre, van ahol szétvernek mindent, mintha ingyen lenne.
Válasz Peti 8310 #21623. hozzászólásáraKöszönöm, szépen leírtad
Remélem fog menni praktizálni a leírtakat, ha eljutok odáig, hogy a traktort megnézzem. Nagyon összeszaladtak a munkák, de ha lessz egy kis időm, hívom a kereskedőt, ha még meglessz neki akor megnézem.
A jobb oldali kijelzőn csak 4 karaktert jelenít meg ezért 9999 után 0000-t mutat, de meg lehet nézni a valós üzemórát így:
1. A jobb oldali konzol elején van a biztosíték tábla, ott van egy üres hely ahova egy 10A biztosítékot kell bedugni és így elérhető a diagnosztikai menü
2. Ezután add rá a gyújtást és a fülke oszlopon lévő kijelzőn írja a dolgokat, ahol amúgy a fordulatszámot,seb fokozatot és haladási sebességet mutatja.
3. Jobb indexel lépegess a diagnosztikai menüben
4. CCU-nál állj meg
5. Fénykürt (húzd magad felé az indexkart) ezzel tudsz belépni a CCU-ba
6. Jobb indexel léptesd tovább
7. 44 és 45 nél kiírja a valós üzemórát:
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraÈn tavasszal fúrtam rá 4 furatot, sima piaci fúró szár gond nélkül belement, könnyebb volt átfurni mint 1 normál vasat. Èn sem gondoltam volna, de ez van
25366 hozzászólás
Válasz Szabi. #21654. hozzászólásáraA porszívócső kinézet ellenére szerencsére csak lábtartók vannak a fülkében...3db
6630 St-n ki lehet valahogy íratni hibakódot?
Válasz blink #21658. hozzászólásáraSzerintem is az!!! Homokba szutyokba retekbe minek ilyen masina?????????? Ezek a balfaszok azt gondolják már a gyártók hogy ezt a gépet a városi aszfalton fogják használni! Idióta balfasz aki ezt megveszi, megérdemli hogy szopjon majd vele!









Válasz Drisa #21664. hozzászólásáraBérelni kell és három évente kapod az újat, önerő nem kell bele, csak a rendszeres fizetés....
Csak nekem sem jó mert ide nagygép kell, hogy bírja az itteni pályát, a tartós bérlet meg 1000 óra/év de felét sem futja nálam mondjuk egy 8r teteje....
Szóval patthelyzet van
Válasz TDavid #21662. hozzászólásáraKülsőre a most már előző R széria nagyon jól nézett ki, teljesen felesleges költségnövelés volt a JD részéről megfizetni egy tervezőt hogy ezt összehányja.
350 lóerő felett semmi értelme a hagyományos kerekes traktornak, nincs az a kerekezés amivel talajra át lehet vinni az erőt. De ugye licitháború van, a gyártók versenyeznek és átesnek a ló másik oldalára. És mi isszuk meg a levét, mert nyomják fel az árakat. Cserébe nem kapsz semmit, már a mostani gépek is tudnak mindent amire észszerű keretek között szükség lehet. Környezetvédelmi szigorítás már nincs hova szigorítani. Kényelem is egekben van, minden elektromos, automata, traktorosnak csak a villanykarót kell kikerülni. A pénzeket a tartósságra kellene költeni nem az ilyen csicsa dolgokra. Elég rossz az irány, már 3 évente új széria jön, nem győzi a paraszt venni az újat. Lízingeseknek át kell állni a 3 éves szerződésekre, hogy tudjanak gépet cserélni.
Válasz Szabi. #21656. hozzászólásáraSárvédő, fülketető a lámpákkal és a tükrök is, egy hányinger. Először azt hittem valaki viccel ezekkel a képekkel. Milyen ízlésficamos ember tervezte ezt? Egyszerűen undorító...
2013-ban:

-6105-6125m volt akkora,mint most a 6130-6140m,
-7r-t gyártottak 7200-7280r tartományban, most 7250-7330r lesz,
-8r 8245-8360r volt, most 8280-8410r
Mire jó ez a fejlődési irány? Ugyanakkora gépeknek átírták a szoftvert, a hasznot meg ráteszik lóerőnként kb 200e ft-t, jó áruk lesz
Válasz später77 #21659. hozzászólásáraTipp:
Mondjuk most egy kifutó 8400r jól felszerelt(agropark) 70M, akkor egy új széria kb 8-10%-al legalább drágább, plussz a járószerkezet és a 4 gumi közti különbözetet is saccoljuk 30-40ezer€-ra és még hozzá szorozzuk a “kemény” forintunkat..........akkor........
Azok a porszívócső darabok mi célt szolgálhatnak a fülkében? Két képen is látszanak... Ugye nem a szellőzéshez tartoznak...
Válasz Szabi. #21657. hozzászólására8RX ára hova várható?
Hányinger...
https://youtu.be/L7fqd_JHU3w
Válasz Bobo77 #21650. hozzászólására
Válasz später77 #21646. hozzászólására

Válasz Bobo77 #21650. hozzászólásáraHát igen elég "faszkalapul" néz ki az a tükör!


Válasz Szabi. #21643. hozzászólásáraHát elég Kínais lett a forma! Ahogy nézem 80 milla vajon betakarja??? Egy porlasztó van vagy 500.000 ft magasnyomású pumpa vagy 3.000.000 milla, turbó vezérlő elektronika meg vagy 1.000.000 milla! CSISZTA ÓCCÓÓÓSÁG!



Válasz Ares 826 #21649. hozzászólásáraA tükrök formája is érdekes....Ja és háromszög alakú a kormányközép.
Válasz später77 #21646. hozzászólásáraHát igen a hátsó sárvédő elég érdekesen néz ki!


Válasz Bobo77 #21647. hozzászólásáraNincs mese, be kell tárazni az aktuális modellből. Szerencsére akciós...
Válasz später77 #21646. hozzászólásáraKapott egy szép Joystickot sőt még egy Ih-s irányváltó koppintást....
Válasz bandigh #21645. hozzászólásáraNekem ez olyan Deutz-Fahros lett (ha egyáltalán tényleg ez a végső kinézet). Nem tudom, mire jó ez a sok éles töréspont, a színek keverése, formák túlbonyolítása. A sárvédőn legalább nem lehet majd észrevenni, ha megnyomják, mert már most is úgy néz ki.
A fülkére még kíváncsi vagyok, remélem, kap egy CommandPro joystickot, hogy a külső csúnyaság passzoljon a belsőhöz. 
Válasz Szabi. #21643. hozzászólásáraLáttam már szebbet
Válasz Szabi. #21643. hozzászólásáraEz is Kínában készül már ?!
Válasz TDavid #21634. hozzászólásáraDöntsd el, elég-e a kisebb testű, vagy kell-e nagyobb, ennyi. Enni nem fog többet, max annyival, amivel nehezebb/ha nehezebb. Elvégzett munkával arányos a fogyasztás, van itt aki 6 hengeres géppel vet, húzat, permetez, mégse eszik többet látványosan. Igaz 1500 alatt csinál minden ilyet
Válasz Ákos87 #21637. hozzászólásárahttps://www.jdagriparts.com/fault-codes/
Válasz Drisa #21636. hozzászólásáraItt le van írva bővebben, már nem is lesz 6135m táblázat szerint
Válasz Gazda 59 #21638. hozzászólásáraKöszönöm !
Ez miből fakadhat, illetve milyen egyéb hibára utalhat ?
Válasz Ákos87 #21637. hozzászólásáraTurbo bemeneti levegő túl magas hibakódok arra utalnak.
Jó estét !
Egy USA 7030-as ezeket a hibakódokat tolja egyszerre:
ECU 1180.16, ECU1569.31, ECU1180.00.
Tapasztalt már valaki hasonlót ?
Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz TDavid #21629. hozzászólására6135m a hosszabb 4 hengeres tényleg...
Válasz TDavid #21634. hozzászólásáraAnnyival könnyebben emeled a függesztett gépeket, a fogyasztás különbséget csak laborban lehetne kimérni szerintem.
Válasz Drisa #21631. hozzászólásáraUgyanaz a 4 hengeres motor van bennük csak a vezérlése különbözik, ezért kérdem, hogy ha több lóerő akkor a fogyasztás is több-e? Ilyen szaladgálós munkákban főként?
Válasz *** HM *** #21632. hozzászólására2020-tól a 6mc-rc helyett 6090-6100-6110-6120m lesz, vagyis mc alvázon újított M-es fülke. Így a 6120m 2400 mm tengelytávval lesz.
Infó még nem nagyon van mert csak 3 napja jelentették be, bár már van fent lassan 10 videó az új m-ről.
Válasz TDavid #21629. hozzászólására2580mm mind a 2
Hol ír mást?
Válasz TDavid #21629. hozzászólásáraMiért fogyasztana többet? Ugyanaz a motor mindkettőben nem.?
740-es híd kerékagy szimmering csere után melegszik az agy kb annyira mint a difi. Ez mitől lehet? Minden csavar gyári nyomatékkal lett meghúzva. Lehet így használni?
Vajon 6120m-től többet fogyaszt könnyű munkában egy 6130m?
Azért kérdem mert lehet hogy vennénk majd egy új 6m-est, de a 6120M most meg rövidebb alvázas lett és az előző méretei szimpatikusabbak, mint az újé. 6130M már jó méretű, de csak könnyebb munkákra lenne, mint kaszálás, sodrás, vetés, műtrágyaszórás, pótkocsizás. Tengelytáv meg jól jön a vetőgéphez meg a pótkocsihoz mert stabilabb mint a rövid.
Válasz VMisi #21622. hozzászólásáraInkább sima acél öntvény...hogy ne törjön...
Válasz medikus #21617. hozzászólásáraLáttam már olyan szétcseszett 2 000 órás traktort, ha ránézésből kellet volna megmondanom, hogy mennyi van benn, akor 20 000+ mondtam volna. Van ahol vigyáznak a gépre, van ahol szétvernek mindent, mintha ingyen lenne.
Válasz Peti 8310 #21623. hozzászólásáraKöszönöm, szépen leírtad
Remélem fog menni praktizálni a leírtakat, ha eljutok odáig, hogy a traktort megnézzem. Nagyon összeszaladtak a munkák, de ha lessz egy kis időm, hívom a kereskedőt, ha még meglessz neki akor megnézem.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21624. hozzászólására
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraNem kell semmit furni, oldalt az osszefogato csavarra csinaltam egy akasztot neki.
Válasz Sk Laci #21616. hozzászólásáraSzia!



A jobb oldali kijelzőn csak 4 karaktert jelenít meg ezért 9999 után 0000-t mutat, de meg lehet nézni a valós üzemórát így:
1. A jobb oldali konzol elején van a biztosíték tábla, ott van egy üres hely ahova egy 10A biztosítékot kell bedugni és így elérhető a diagnosztikai menü
2. Ezután add rá a gyújtást és a fülke oszlopon lévő kijelzőn írja a dolgokat, ahol amúgy a fordulatszámot,seb fokozatot és haladási sebességet mutatja.
3. Jobb indexel lépegess a diagnosztikai menüben
4. CCU-nál állj meg
5. Fénykürt (húzd magad felé az indexkart) ezzel tudsz belépni a CCU-ba
6. Jobb indexel léptesd tovább
7. 44 és 45 nél kiírja a valós üzemórát:
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraNem hinném, hogy kovácsolt acélból gyártana valaki súlyt. Szürkeöntvény az.
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraÈn tavasszal fúrtam rá 4 furatot, sima piaci fúró szár gond nélkül belement, könnyebb volt átfurni mint 1 normál vasat.
Èn sem gondoltam volna, de ez van
Válasz Ares 826 #21619. hozzászólásáraÉn már láttam menetet belefúrva, ne legyél ekkora mellénnyel megint..
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21608. hozzászólásáraCsak azt mivel fúrod ki, főleg ha kovácsolt acélból van??????? Gyere fúrd ki a röncsiét fizetem a "sétáló jánost" !!

