Válasz fexco #1081. hozzászólásáraEz is elfér, csak ha félig van, és nagyon megbillegteted rossz uton vagy barázdán keresztül picit beledörzsöl a vázba. De ha már tele van, nincs gond, akkor feljebb esik a gumi teteje,ahogy lapul a féder.
Húzóra való gumi lenne jobb. Annak az oldala nem domború annyira
Válasz ...:::Pisti:::... #1076. hozzászólásáraláttam már olyat,hogy ugyanez a kerekezés,csak bekellett rakni középre a tengelyt,mert gyárilag nem volt középpen,utána az elsőhidnál is marad 1-1centi kb mint nálad.
Válasz Lacus704 #1079. hozzászólásáraNincsmit.
Én még nem vizsgáztattam evvel, de a cimbora vitt 8011est, nem szóltak.
Ha belegondolsz, egy 3szor annyi teherbírású felni, meg gumi.
Ha egy kamion alá tennél 825 gumit, akkor lenne gond
Válasz ...:::Pisti:::... #1073. hozzászólásáraKöszönöm a segitséget
Egyébként műszakinál nem kukacoskodnak a gumik miatt?
Meg hol kapni ilyen felnit olcsobban? Mert gumi az jobban akad
Nekem ilyen, picivel vehetsz nagyobb Et számút, hogy ne legyen olyan közel a gumi, de akkor már lehet nem nyomol. Vagy ha huzóra való gumit veszel az nem olyan buci az oldala
Válasz Szem Howkinsz #1068. hozzászólásáraMeg nem ártana az oldalra is valami erősítés, ott ahol nekicsapódik a felninek, legalább azon az oldalon, amelyiken általában billentesz. Vagy még 1-1 akácfa az oldalra, ütközőnek.
Ez valami fantasztikus szemi... lehet kapni rá lemez burkolatot két furattal amit a töcsavarra lehet rögziteni és védi az oldalát a csavart mindent keresd meg a neten! De az is fantasztikus h mikor kérdezek éppen valamit valamelyik topikba te éppen akkor offolod szét a topikot valami hülyeséggel dettó mint az index en
Válasz Szem Howkinsz #1066. hozzászólásáraNem a felnit védi, hanem az oldalt, értsd már meg. Na jó, a csavarokat is.
Laposacél karika. Láttál már ilyet? Nem gyári de jó. Nagyobb átmérőre meghajtva, mint a kerékcsavarok, hogy ráférjen a kerékkulcs. Olyan ember tudja megcsinálni, aki tud acélt kör alakra hajtani, a pék meg a cukrász valószínű nem ilyen anyagokkal dolgozik, bár attól még érthet hozzá. Utána kell olyan ember aki tud hegeszteni, ugyanis rá kell hegeszteni a felnire.
Azt mondtad kocsmáros vagy. Nem fordul elő a kocsmában ilyen ember aki ért ilyesmikhez, valami gépszerelőféleség.
MBP-6,5 t pótkocsihoz,a csavarok alá nem lehet kapni az a burkolatot?
Nem tudom mi a neve,valami Felni védő,ami védi a pótkocsi magasítót ne akadjon be a csavarokba és nem töri el a magasítót !
Miből lehet csinálni? kinél
Válasz Szem Howkinsz #1063. hozzászólásáraNem nem mindegy ,nagyon fontos hogy a rúd Mekka felé nézzen és billentéskor nem árt Allah-hoz is fohászkodni. Ha így csinálod semmi baj se érhet.
Üdv urak rég jártam erre érdeklődnék h domború felnis mbp re milyen kamion gumit lehet rátenni a 8.25 ös mérethez hasonloan ésa felni tipusa száma is érdekelne. Mert a 825 ára fwlkúszott és egyre ritkább is használtba meg szinte nincs is
Válasz ...:::Pisti:::... #1053. hozzászólásáraValami hasonlót kreálni kellene a télen.
Van egy 3m-es spani. Valami állandó helyen lehetett, mert a racsni csak csavarban végződik, nincs kampós lógós akasztólya. A heveder meg nem kihúzható, hanem rá van varrva a befűző részre. Ez úgyse sokmindenre használható így, tehát beáldozható.
Az oldalakat mi láncon tartjuk lenyitáskor, (kb. vízszintesig), így szerintem praktikusabb.
Kerékhez sem ér, felcsukni is könnyebb(van rugó is), és nem a kocsi alá billent.
(Igaz nem mbp, de most az lényegtelen)
Sima elszakadt spanifer darabja.
Jobb oldalon van a felnin védőtárcsa, meg az ajtón is van mindkét oldalt két akácfa léc, hogy ne az oldalt b@ssza szét, hanem a léc lecserélhető
Válasz atisgyulai #1052. hozzászólásáraUgyanez lehet balra is
Az oldal felzárása után fűzöm be a szalagot a racsniba, elég vagy 15 centi bele. Annyira feszitem meg, amennyire épp meghuzza befele az oldalt. Mikor lecsapódik az oldal a szalag mindíg kicsúszik a racsniból. Nem azzal zárom fel az oldalt
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraKicsit furcsa ez a jobbra billentés dolog. Szerintem a balra az általános. A teherautósoktól jöhetett, az átvett pótkocsikkal.
A spanifer racsnijára feltudsz olyan hosszt tekerni, mint az oldal lenyílás?
Milyen vastag a heveder?
Már én is unom a felmászkálást!
Válasz Maszek Zs #1049. hozzászólásáraÉrtékelem a segítőkészségedet, nyilván ő is.
Rendes tőled, csak az a baj, hogy egy sima láncos bekötés is magas volt neki mint törpnek az áfonyabokor...
Válasz Szem Howkinsz #1042. hozzászólásáraVagy a bal oldalát megcsinálod alul nyillosra,és soha nem kell kioldani. Nem kell félni,hogy elakad a feninél. És a legfontosabb nem kell erősködni az ajtó felcsukással!!
Üdv. Nekem így van megoldva. Jobbra billentek, mindkét sarkot könnyen kinyitom kalapács nélkül, nem öl ada az oldala, átsétálok erre az oldalra, kioldom a bal oldalra felfogatott spanifer racsnit, és akkor csapódik le az oldal.Nem kell felmásszak a 220 kilómmal, hogy a menetesszárat visszadugjam meg ilyenek. (Nem is tudnék.) Arra kell ügyelni Szürke, hogy a drótkötélnek olyan hosszunak kell lenni, hogy elég legyen hogy lenyiljon az oldal. Ha a rövid, akkor a bilincs nem bújik át a furaton és nem nyílik le az ajtó teljesen. Nekem ez bevált, sokan látom koioldják a derekát, rögtön hordó alakja lesz, utána egyik majd másik sarok, kalapács minden. Tekeredik az oldala mindenfele.
Válasz broll79 #1039. hozzászólásáraKöszi én ehhez nem értem,de találok hozzá értő aki meg is csinálja,mert kell ,hogy ne legyen púpos mikor ráteszek ,50 -70-80 mázsa tengerit !
Mindenkinek ,köszi a segítséget,Kocsi utánfután is van egy merevítés ,de az csak 3 mázsás és nem 65 mázsa
Válasz laikus87 #1038. hozzászólásáraErre van a drótköteles megoldás, nem kell csavarozni, felmászkálni stb.
A billentős oldalon fix, a másik oldalon meg középen kivezetve és átlósan egyik sarok felé kivezetve egy csattal, amit billentés előtt kinyitsz, billantés után ajtó felzár és csak ki kell húzni a drótkötelet és becsatolni
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraJah, és ezért is praktikus lenne egy súber középen, mert azt kinyitva szoktuk billentés, és oldalfelcsukás után újra rögzíteni a középső összekötő láncot, így nem kell felmászkálni a platóra, hogy kidugd a lyukon a menetes szárat. A kapcsos megoldás estén nem szükséges a súber.
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraNe fáraszd magad vele,szürke mindenkitől tanácsot kér és semmit se fogad meg.Ja és le merném fogadni hogy amit leírtál annak kb felét se értette meg.
Válasz Szem Howkinsz #1033. hozzászólásáraA két oldalt középen össze kell kötni, hogy ne legyen hasa, mert akkor a kapcsok is kisebb terhelést kapnak. Vagy lánccal és menetesszárral szokták megoldani, vagy drótkötéllel és ilyen oldalfal kapoccsal. Ki kell fúrni az oldalakon a zártszelvényt középen, egymással szemben. A lánc két végére menetesszárból egy-egy hosszabb darabot hegeszteni, jobb oldalra önzárós anya, bal oldalra (erre billentesz) meg egy anya, amire ugyancsak célszerű valami fogantyút hegeszteni, hogy könnyű legyen kézzel is fel/le tekerni.
Válasz laikus87 #1032. hozzászólásáraNincs ,és mit kell összekötni,kérek képet? Ha tudsz mutatni ,ez egy felújjított pótlocsi,még a keréknél sincs az a abroncsvédő ami kell ,hogy a pótkocsi ajtó bele ne akadjon borításnál
1282 hozzászólás
Válasz fexco #1081. hozzászólásáraEz is elfér, csak ha félig van, és nagyon megbillegteted rossz uton vagy barázdán keresztül picit beledörzsöl a vázba. De ha már tele van, nincs gond, akkor feljebb esik a gumi teteje,ahogy lapul a féder.
Húzóra való gumi lenne jobb. Annak az oldala nem domború annyira
Válasz ...:::Pisti:::... #1076. hozzászólásáraláttam már olyat,hogy ugyanez a kerekezés,csak bekellett rakni középre a tengelyt,mert gyárilag nem volt középpen,utána az elsőhidnál is marad 1-1centi kb mint nálad.
Válasz Lacus704 #1079. hozzászólásáraNincsmit.
Én még nem vizsgáztattam evvel, de a cimbora vitt 8011est, nem szóltak.
Ha belegondolsz, egy 3szor annyi teherbírású felni, meg gumi.
Ha egy kamion alá tennél 825 gumit, akkor lenne gond
Válasz ...:::Pisti:::... #1073. hozzászólásáraKöszönöm a segitséget
Egyébként műszakinál nem kukacoskodnak a gumik miatt?
Meg hol kapni ilyen felnit olcsobban? Mert gumi az jobban akad
Válasz Szem Howkinsz #1068. hozzászólására

Válasz Szem Howkinsz #1068. hozzászólására

Nekem ilyen, picivel vehetsz nagyobb Et számút, hogy ne legyen olyan közel a gumi, de akkor már lehet nem nyomol. Vagy ha huzóra való gumit veszel az nem olyan buci az oldala




Válasz Szem Howkinsz #1063. hozzászólásáraBakker..... Billentéssel ellentétes oldalra....
amúgy egy darab laposvas az egész
Válasz Szem Howkinsz #1068. hozzászólásáraMeg nem ártana az oldalra is valami erősítés, ott ahol nekicsapódik a felninek, legalább azon az oldalon, amelyiken általában billentesz. Vagy még 1-1 akácfa az oldalra, ütközőnek.
Válasz Lacus704 #1070. hozzászólására275/ 70 R22.5
140 es ET számú felni, de holnap pontosítok rajta ha nem stimmelne,
Védőtárcsa
.
ilyet vegyél szürke
Baktán is kapsz Ballánál
Nekem is ez van jobb oldalt
Ez valami fantasztikus szemi... lehet kapni rá lemez burkolatot két furattal amit a töcsavarra lehet rögziteni és védi az oldalát a csavart mindent keresd meg a neten! De az is fantasztikus h mikor kérdezek éppen valamit valamelyik topikba te éppen akkor offolod szét a topikot valami hülyeséggel dettó mint az index en
Válasz Tomszi #1067. hozzászólásáraDe van ilyen köszi
Válasz Szem Howkinsz #1066. hozzászólásáraNem a felnit védi, hanem az oldalt, értsd már meg. Na jó, a csavarokat is.
Laposacél karika. Láttál már ilyet? Nem gyári de jó. Nagyobb átmérőre meghajtva, mint a kerékcsavarok, hogy ráférjen a kerékkulcs. Olyan ember tudja megcsinálni, aki tud acélt kör alakra hajtani, a pék meg a cukrász valószínű nem ilyen anyagokkal dolgozik, bár attól még érthet hozzá. Utána kell olyan ember aki tud hegeszteni, ugyanis rá kell hegeszteni a felnire.
Azt mondtad kocsmáros vagy. Nem fordul elő a kocsmában ilyen ember aki ért ilyesmikhez, valami gépszerelőféleség.
MBP-6,5 t pótkocsihoz,a csavarok alá nem lehet kapni az a burkolatot?
Nem tudom mi a neve,valami Felni védő,ami védi a pótkocsi magasítót ne akadjon be a csavarokba és nem töri el a magasítót !
Miből lehet csinálni? kinél
Válasz Szem Howkinsz #1063. hozzászólásáraNem nem mindegy ,nagyon fontos hogy a rúd Mekka felé nézzen és billentéskor nem árt Allah-hoz is fohászkodni. Ha így csinálod semmi baj se érhet.
Válasz Szem Howkinsz #1063. hozzászólásáraHüle.... Ha rosszfele , akkor a rudat is gumizd fel...
Válasz Jakabjóska #1062. hozzászólásáraMindegy melyik irányba?
Válasz Szem Howkinsz #1059. hozzászólásáraElfordítod a rudat, hogy a gumira essen rá az ajtó........
Válasz Lacus704 #1058. hozzászólására900-as
Középen lánccal össze kell kötni végére menetes szár zártszelvény egy rövid amit lehet fordítani a végére anya.
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraLenyított pótkocsi ajtó nem akad be a kerékcsavarba? Nekem beakad kell rá egy olyan abroncs ,mint a Hordó abroncs
Üdv urak rég jártam erre érdeklődnék h domború felnis mbp re milyen kamion gumit lehet rátenni a 8.25 ös mérethez hasonloan ésa felni tipusa száma is érdekelne. Mert a 825 ára fwlkúszott és egyre ritkább is használtba meg szinte nincs is
Válasz ...:::Pisti:::... #1053. hozzászólásáraValami hasonlót kreálni kellene a télen.
Van egy 3m-es spani. Valami állandó helyen lehetett, mert a racsni csak csavarban végződik, nincs kampós lógós akasztólya. A heveder meg nem kihúzható, hanem rá van varrva a befűző részre. Ez úgyse sokmindenre használható így, tehát beáldozható.
Az oldalakat mi láncon tartjuk lenyitáskor, (kb. vízszintesig), így szerintem praktikusabb.
Kerékhez sem ér, felcsukni is könnyebb(van rugó is), és nem a kocsi alá billent.
(Igaz nem mbp, de most az lényegtelen)
Válasz Szem Howkinsz #1031. hozzászólásáraMihez képest kimerevíteni jobban?
Erősebb oldal, meg rugó a felcsukás segítéséhez.
Amiket leírtak az neked mindegyik sok, meg amit én az is. Hagyd a francba az egészet, egy évig úgyse akasztasz rá megint.
Milyen abroncsvédő? Az a lecsapódó oldalt védi.
Válasz rigás #1050. hozzászólására

Sima elszakadt spanifer darabja.
Jobb oldalon van a felnin védőtárcsa, meg az ajtón is van mindkét oldalt két akácfa léc, hogy ne az oldalt b@ssza szét, hanem a léc lecserélhető
Válasz atisgyulai #1052. hozzászólásáraUgyanez lehet balra is
Az oldal felzárása után fűzöm be a szalagot a racsniba, elég vagy 15 centi bele. Annyira feszitem meg, amennyire épp meghuzza befele az oldalt. Mikor lecsapódik az oldal a szalag mindíg kicsúszik a racsniból. Nem azzal zárom fel az oldalt
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraKicsit furcsa ez a jobbra billentés dolog. Szerintem a balra az általános. A teherautósoktól jöhetett, az átvett pótkocsikkal.
A spanifer racsnijára feltudsz olyan hosszt tekerni, mint az oldal lenyílás?
Milyen vastag a heveder?
Már én is unom a felmászkálást!
Válasz ...:::Pisti:::... #1048. hozzászólásáraÖtletes!
Válasz Maszek Zs #1049. hozzászólásáraÉrtékelem a segítőkészségedet, nyilván ő is.
Rendes tőled, csak az a baj, hogy egy sima láncos bekötés is magas volt neki mint törpnek az áfonyabokor...
Válasz Szem Howkinsz #1042. hozzászólásáraVagy a bal oldalát megcsinálod alul nyillosra,és soha nem kell kioldani. Nem kell félni,hogy elakad a feninél. És a legfontosabb nem kell erősködni az ajtó felcsukással!!
Üdv. Nekem így van megoldva. Jobbra billentek, mindkét sarkot könnyen kinyitom kalapács nélkül, nem öl ada az oldala, átsétálok erre az oldalra, kioldom a bal oldalra felfogatott spanifer racsnit, és akkor csapódik le az oldal.Nem kell felmásszak a 220 kilómmal, hogy a menetesszárat visszadugjam meg ilyenek. (Nem is tudnék.) Arra kell ügyelni Szürke, hogy a drótkötélnek olyan hosszunak kell lenni, hogy elég legyen hogy lenyiljon az oldal. Ha a rövid, akkor a bilincs nem bújik át a furaton és nem nyílik le az ajtó teljesen. Nekem ez bevált, sokan látom koioldják a derekát, rögtön hordó alakja lesz, utána egyik majd másik sarok, kalapács minden. Tekeredik az oldala mindenfele.
Válasz csoppika #1046. hozzászólásáraNyugi!

Ez a spanifer dolog legalább olyan komoly volt mint a bálamadzag.
Válasz medikus #1040. hozzászólásáraNem tartja meg...
Válasz medikus #1040. hozzászólásáraKicsit pontosabban is leírhatnád, mert még képes lesz lespaniferezni a tengerit!

Válasz laikus87 #1041. hozzászólásáraTop komment!


Válasz Szem Howkinsz #1042. hozzászólásáraA HW6011 topikba vannak róla képek, nézd meg
Válasz broll79 #1039. hozzászólásáraKöszi én ehhez nem értem,de találok hozzá értő aki meg is csinálja,mert kell ,hogy ne legyen púpos mikor ráteszek ,50 -70-80 mázsa tengerit !
Mindenkinek ,köszi a segítséget,Kocsi utánfután is van egy merevítés ,de az csak 3 mázsás és nem 65 mázsa
Válasz medikus #1040. hozzászólásáraBálamadzag.
Válasz Szem Howkinsz #1036. hozzászólásáraSPANIFER!!!
Válasz laikus87 #1038. hozzászólásáraErre van a drótköteles megoldás, nem kell csavarozni, felmászkálni stb.
A billentős oldalon fix, a másik oldalon meg középen kivezetve és átlósan egyik sarok felé kivezetve egy csattal, amit billentés előtt kinyitsz, billantés után ajtó felzár és csak ki kell húzni a drótkötelet és becsatolni
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraJah, és ezért is praktikus lenne egy súber középen, mert azt kinyitva szoktuk billentés, és oldalfelcsukás után újra rögzíteni a középső összekötő láncot, így nem kell felmászkálni a platóra, hogy kidugd a lyukon a menetes szárat. A kapcsos megoldás estén nem szükséges a súber.
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraNe fáraszd magad vele,szürke mindenkitől tanácsot kér és semmit se fogad meg.Ja és le merném fogadni hogy amit leírtál annak kb felét se értette meg.
Válasz laikus87 #1035. hozzászólásáraKöszi,holnap megyek Baktára,és megkérdezem ,van e ilyen ,mert ezen nincs ,és kell ,ha ezzel jobb a terhelés
Válasz Szem Howkinsz #1033. hozzászólásáraA két oldalt középen össze kell kötni, hogy ne legyen hasa, mert akkor a kapcsok is kisebb terhelést kapnak. Vagy lánccal és menetesszárral szokták megoldani, vagy drótkötéllel és ilyen oldalfal kapoccsal. Ki kell fúrni az oldalakon a zártszelvényt középen, egymással szemben. A lánc két végére menetesszárból egy-egy hosszabb darabot hegeszteni, jobb oldalra önzárós anya, bal oldalra (erre billentesz) meg egy anya, amire ugyancsak célszerű valami fogantyút hegeszteni, hogy könnyű legyen kézzel is fel/le tekerni.
Válasz Szem Howkinsz #1033. hozzászólásáraBelül középen a két oldalát szokták öszekötni egy lánccal
Válasz laikus87 #1032. hozzászólásáraNincs ,és mit kell összekötni,kérek képet? Ha tudsz mutatni ,ez egy felújjított pótlocsi,még a keréknél sincs az a abroncsvédő ami kell ,hogy a pótkocsi ajtó bele ne akadjon borításnál