Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraÉjszaka egy ekkora ekénél amúgy is takarva van az a két kis 5w-os lámpa egyike.
A sárga villogó meg ellátszik 200 méterre is.
Este üres úton 100-al megy az autó, tompított fényszóróval, ami 50 méterre világít. Hírtelen egy traktor kerül a fényszóró elé és 70 méter a féktávolsága. Akkor kiszámolhatjátok ti is.
Kresz szerint "A jármûvön túlnyúló rakományt (álló jármûvön is) legalább 40x40 cm méretû piros vagy piros-fehér csíkos zászlóval, illetõleg táblával, éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ezen felül a hátra kinyúló rakományt piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel, az oldalra kinyúló rakományt elõre fehér fényû lámpával és fehér fényvisszaverõvel, hátra piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel meg kell jelölni. "
Most egy eke miben takar kevésbé hátra 2 métert, hogy ne kelljen megjelölni? De ha nem is jelöli meg a sárga villogó saját érdekéből kötelező lehetne mindenkinek.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraSzerbiában ha jól tudom kötelező a sárga villogó,persze ha már annyira megszokták a közlekedők,hogy nem is veszik észre akkor hiába van.
Az ilyen balesetek elkerülhetőek lennének, ha minden mezőgazdasági gépre, pótkocsira kötelező lenne a sárga villogó.
Valljuk be, hogy mindenki futott már bele olyan közlekedési helyzetbe, mikor éjszaka az ember tolja a kocsinak, mert kevesen vannak, siet is és megy valahol a távolba két piros lámpa, amire azt hisszük, hogy másik kocsi, de nem az, hanem egy 30al zötyögő traktor pótkocsival. Ha én megyek százzal, akkor kurva hamar közelebb lesz az a pótkocsi vég, mint szeretném. Éjszaka meg nem olyan éber az emberek többsége és egy pillanatnyi figyelem kiesés is elég a bajhoz.
Viszont, ha látja messziről, hogy villog a sárga villogó, akkor tudja azt, hogy óvatosabban közelítse meg az autós
Válasz csoppika #1690. hozzászólásáraÚgyse érne semmit. Az emberek 90%ának fogalma se lenne miért villog. A sárga villogó kb ezt a célt szolgálná.
Nálunk vagy két éve egy külföldi pár egy rövidtárcsás valtrát vágott picsán. Nem volt a tárcsán lámpa ez igaz, de a traktoré látszott, meg ment a sárga a tetején...
Válasz Tomi81 #1688. hozzászólásáraÉn ha összetört a piros, volt hogy a fehéret tettem villogóra. Megnézték rendesen:-) (azt hitték balra kanyarodok, csak kiment az index búra:-))))
Na ezért teszek én minden munkagépre lámpát. Sose lehet tudni, mikor jön sötétbe hazafelé az ember. Az ekére meg a biciklire való villogós lámpát szoktam feltenni, az mindig ott van a traktorba.
Mondjuk elnézve a képeket, ebben a helyzetben mindegy lett volna, hogy van e valami lámpa az ekén. Mert ha nincs rajta az eke, a traktort veri seggbe. Benézte az opeles nagyon.
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraJól szervezitek a munkákat, ha mindent el tudtok végezni világosban.
Voltam olyan cégnél, ahol szűk 3500 ha-t kellett elvetni ősszel. Ott nem volt kérdés, hogy kell-e dolgozni, vonulni éjszaka. Ha éjjel van táblaváltás, akkor nem áll a gép napkeltéig a dőlőúton, hogy világosban vonulhasson.
Egyébként én kifejezetten szeretek éjszaka közlekedni, alig van forgalom, széles géppel is nyugodtabban lehet átszelni a várost, pedig nem is egy metropolisz. Dolgozni is van, hogy jobb sötétben, sokkal élesebbek a kontúrok lámpafénynél az én szememnek.
Ha nem tiszteli a Zetort a köcsög a setitben és alááll az utolsó fej alá úgy követ,azonnal megcsóválom az 5ös ekét rendesen esszehuzodik a seggluka azonnal elhihetitek...
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraHallod ha csak éjszaka lehet menni szántani mert akkor fagyos a föld??? Úgy kell vezetni hogy meg is tudjon állni az ember!! Persze szinte mindenki vakon vezet éjszaka mert nagyobb a féktávolság mint a belátott útszakasz, sajnos ebből vannak az ilyen és ehhez hasonló balesetek! Példa ha te elütöd a kivilágítatlan biciklist kit fognak jobban felelősségre vonni??????
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHa nem lett volna rajta az eke akkor a trkiba ment volna bele hátulról! Mindig az út és látási viszonyoknak megfelelően kell vezetni a járművet! Én is járok haza sötétben és sajnos vannak idióta sofőrök akiknek a hátsó helyzetjelző és még a sárga villogó sem mond semmi, hogy kicsit lassítani kellene vagy épp nem telefonálni, vagy a csaját simogatni akkor miután hazaértek csak akkor!!
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHallod lehet "összeveszett" a feleségével és az ideg levezetése érdekében kiment volna éjjel szántani! Te városi ficsúr vagy, vagy esetleg gazdálkodó ember?? Mert ha földet művelnél akkor tudnod kellene hogy éjszaka a tuti szántani mikor fagyos a föld 2-5 centire! Tudod nem kapar a gép csak minimális a kerékcsúszás továbbá ha az eke kifordítja a gilisztákat a földből nem szedik össze azokat a sirályok, varjak!
Régi aksi vs. új aksi.
Nem osztom a véleményeket,mert 2013 februárban kérdezgettem itt a nyuszis fórumon hogy milyet vegyek. Akkor a legolcsóbb Jász akkut vettem meg, a legnagyobbat amit a helyére bebírtam tuszkolni.A mai napig pöc röf és remélem még valameddig ki tart és ennek már 6 éve.
Válasz UE-28 #1674. hozzászólásáraIgen, a téli kínzás felezi meg az aksik életét.. ha nincs is vízmelegítő, de akkor egy kivénhedt akksival ha rábikáz az ember akkor is fele pofont kapnak az udvaron hidegben legyengült aksik.
Nekem Monbat van, igaz még csak 4 éves lesz de pöcc-röff.Ahogy bejön a hűvösebb idő vízmelegítő nélkül már nincs indítás, de így a legnagyobb hidegben is úgy indul, mint ha akkor álltunk volna le. Mtz-82
Bár nem ez a téma, de ezt az 1800w- os melegítőt nagyon érdemes volt megvenni.
Válasz mtz1221 #1672. hozzászólásáraSzlovákiában amelyik forgalmazókat ismerem, nem nagyon árulnak sok márkát. Akuma, Braner, Varta, Bosch, meg még 2-3 másik , ez minden.
180 Aórás 1100 A inditóáramal rendelkező akumlátorért elkértek 218 eurót. Nem olcsó mulatság, de ha egyszer kell.....
Válasz Sk Laci #1670. hozzászólásáraAz autómba meg 4 éve ukrán mustangot vettem.Az elektrósomra hallgattam vittem egy fürdőszoba mérleget magammal a városba,és megvettem a legnehezebbet amit találtam egyazon Ah-val.
Válasz jamo #1666. hozzászólásáraIsmerjük! A probléma ott van,hogy régebben az általunk használt akkuk is tartósabbak voltak,de mint láthatod,szándékosan gyengébb minőségűre gyártják.Nem csak egy márkáról van szó.Lehet az Optima is ide jut!
Ezt kell venni ,és no töltés ,no durranogáz, no probléma. Csak indíasz és mész. 50ah -5fokig indítja a 8,4es 280le sisumotort. MF38at is tekeri egész aratási szezonba. Ott 0fok alatt kezd kevés lenni mert ugye a hidrohajtás fogja hidegbe. De olyankor bikakábel a másik trakiról és no problema. Nekem már mindenben ilyen van. 1x kell megvenni. tizenévig bírja. Aki nem hiszo az kinlódjon a savas xarokkal.
Válasz Ares 826 #1653. hozzászólásáraSzart se ér egyik se. 3 éve vettem egyszerre újat a 2 szergejbe. Az egyik az év majd minden napján megy, ez a rakodós 50-es, a másik csak tavasztól őszig, talajmunka meg kaszálás, sodrás. Kb egyszerre adták fel. Itt kihordási időre vannak gyártva.
A navarrába nem bír ki 2 évet soha, a passatba viszont azt se tudom hány éves. 4 éve van nálunk, gondolom a kereskedő nem újjal adta ide, még 1 hét hidegbe állás után is pöcre röffen a dízel ménes
Válasz bandigh #1655. hozzászólásáraVan benne anyag!!A Monbat bevezetésekor 2 személy kellett ahhoz hogy beemeljük a gépbe,igaz kicsit magasabb is volt,11 évig nálam voltak gépben,majd eladtam mindenestől!Most egymagam kiemelem őket!Ezek szintén ilyen kihézagolt cellákkal vannak építve.Képet régebben én is tettem be,mert az, indítás közben robbant fel!Szintén az elvékonyított,leszakadó lemezek miatt!
Válasz Ares 826 #1653. hozzászólásáraMondjuk azt hozzátenném, hogy a gyári jd akksik, ha karban vannak tartva, 6-7 évesen is simán indítanak, adott méretben kb 30%-al nehezebbek mint a sima bolti aksik, és az indító amperük is kb ennyivel nyagyobb.
Válasz ...:::Pisti:::... #1640. hozzászólásáraMax három év az élettartam, kár drága aksit venni! Ki van mindenki zsákmányolva, bármit veszünk minden nagyon drága és még véletlenül sem fedi az ár a valós értékét a terméknek!
Válasz medikus #1651. hozzászólásáraAz MTZ be Banner vettem. Az legalább átlátszó. Ez is korrektség szerintem.
Eddig sokkal erősebbnek tűnik banner. Egy szűk tizessel drágább,
Válasz ...:::Pisti:::... #1643. hozzászólásáraAzért nagy a doboz,mert régen legyártották!Több sav is kell bele,ezzel a környezetvédelemre gondolnak!Amerikában ezért már lehet jó nagy pert a nyakukba akasztottak volna!Itt is az kellene!
Válasz ...:::Pisti:::... #1640. hozzászólásáraNem játék az aku töltése. Annó üzemekben külön helység volt erre.
Láttam már én is elszálni flex miatt akut az 210 Ah-volt. Nagy mázlid van.
Válasz bandigh #1646. hozzászólásáraNekem is van egy unokatesóm aki így járt sajnos. Egyik szeme.
Tudom hogy hibáztam.
Szerencsém volt
Mindenki tanuljon belőle
Válasz ...:::Pisti:::... #1645. hozzászólásáraHát igen, szellős helyen másabb a dolog. Meg a töltőt levenni is csak kikapcsolva, ne szikrázzon. Mondjuk meg szoktam fujkálni is kicsit a tetejét. Nekem is van ismerősöm akinek fél szeme bánta majdnem a dolgot
2645 hozzászólás
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraÉjszaka egy ekkora ekénél amúgy is takarva van az a két kis 5w-os lámpa egyike.
A sárga villogó meg ellátszik 200 méterre is.
Este üres úton 100-al megy az autó, tompított fényszóróval, ami 50 méterre világít. Hírtelen egy traktor kerül a fényszóró elé és 70 méter a féktávolsága. Akkor kiszámolhatjátok ti is.
Kresz szerint "A jármûvön túlnyúló rakományt (álló jármûvön is) legalább 40x40 cm méretû piros vagy piros-fehér csíkos zászlóval, illetõleg táblával, éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ezen felül a hátra kinyúló rakományt piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel, az oldalra kinyúló rakományt elõre fehér fényû lámpával és fehér fényvisszaverõvel, hátra piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel meg kell jelölni. "
Most egy eke miben takar kevésbé hátra 2 métert, hogy ne kelljen megjelölni? De ha nem is jelöli meg a sárga villogó saját érdekéből kötelező lehetne mindenkinek.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraSzerbiában ha jól tudom kötelező a sárga villogó,persze ha már annyira megszokták a közlekedők,hogy nem is veszik észre akkor hiába van.
Az ilyen balesetek elkerülhetőek lennének, ha minden mezőgazdasági gépre, pótkocsira kötelező lenne a sárga villogó.
Valljuk be, hogy mindenki futott már bele olyan közlekedési helyzetbe, mikor éjszaka az ember tolja a kocsinak, mert kevesen vannak, siet is és megy valahol a távolba két piros lámpa, amire azt hisszük, hogy másik kocsi, de nem az, hanem egy 30al zötyögő traktor pótkocsival. Ha én megyek százzal, akkor kurva hamar közelebb lesz az a pótkocsi vég, mint szeretném. Éjszaka meg nem olyan éber az emberek többsége és egy pillanatnyi figyelem kiesés is elég a bajhoz.
Viszont, ha látja messziről, hogy villog a sárga villogó, akkor tudja azt, hogy óvatosabban közelítse meg az autós
Válasz csoppika #1689. hozzászólásáraVettem még ilyen piros/fehér fényvisszaverős csíkokat is az ebayen, de azt még nem volt érkezésem felragasztani.
Válasz csoppika #1690. hozzászólásáraÚgyse érne semmit. Az emberek 90%ának fogalma se lenne miért villog. A sárga villogó kb ezt a célt szolgálná.
Nálunk vagy két éve egy külföldi pár egy rövidtárcsás valtrát vágott picsán. Nem volt a tárcsán lámpa ez igaz, de a traktoré látszott, meg ment a sárga a tetején...
Válasz csoppika #1689. hozzászólásáraA piros villanófényt jó 5letnek tartanám lassú jármű szerelvényre...
Válasz Tomi81 #1688. hozzászólásáraÉn ha összetört a piros, volt hogy a fehéret tettem villogóra. Megnézték rendesen:-) (azt hitték balra kanyarodok, csak kiment az index búra:-))))
Na ezért teszek én minden munkagépre lámpát. Sose lehet tudni, mikor jön sötétbe hazafelé az ember. Az ekére meg a biciklire való villogós lámpát szoktam feltenni, az mindig ott van a traktorba.
Mondjuk elnézve a képeket, ebben a helyzetben mindegy lett volna, hogy van e valami lámpa az ekén. Mert ha nincs rajta az eke, a traktort veri seggbe. Benézte az opeles nagyon.
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraJól szervezitek a munkákat, ha mindent el tudtok végezni világosban.
Voltam olyan cégnél, ahol szűk 3500 ha-t kellett elvetni ősszel. Ott nem volt kérdés, hogy kell-e dolgozni, vonulni éjszaka. Ha éjjel van táblaváltás, akkor nem áll a gép napkeltéig a dőlőúton, hogy világosban vonulhasson.
Egyébként én kifejezetten szeretek éjszaka közlekedni, alig van forgalom, széles géppel is nyugodtabban lehet átszelni a várost, pedig nem is egy metropolisz. Dolgozni is van, hogy jobb sötétben, sokkal élesebbek a kontúrok lámpafénynél az én szememnek.
Ha nem tiszteli a Zetort a köcsög a setitben és alááll az utolsó fej alá úgy követ,azonnal megcsóválom az 5ös ekét rendesen esszehuzodik a seggluka azonnal elhihetitek...

Lassan járj,tovább élsz!
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraHallod ha csak éjszaka lehet menni szántani mert akkor fagyos a föld??? Úgy kell vezetni hogy meg is tudjon állni az ember!! Persze szinte mindenki vakon vezet éjszaka mert nagyobb a féktávolság mint a belátott útszakasz, sajnos ebből vannak az ilyen és ehhez hasonló balesetek! Példa ha te elütöd a kivilágítatlan biciklist kit fognak jobban felelősségre vonni??????


Válasz Ares 826 #1681. hozzászólásáraDolgozunk de nem éjszaka!Világosban közlekedünk az úton!Azért,hogy az ilyeneket elkerüljük!
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHa nem lett volna rajta az eke akkor a trkiba ment volna bele hátulról! Mindig az út és látási viszonyoknak megfelelően kell vezetni a járművet! Én is járok haza sötétben és sajnos vannak idióta sofőrök akiknek a hátsó helyzetjelző és még a sárga villogó sem mond semmi, hogy kicsit lassítani kellene vagy épp nem telefonálni, vagy a csaját simogatni akkor miután hazaértek csak akkor!!



Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHallod lehet "összeveszett" a feleségével és az ideg levezetése érdekében kiment volna éjjel szántani! Te városi ficsúr vagy, vagy esetleg gazdálkodó ember?? Mert ha földet művelnél akkor tudnod kellene hogy éjszaka a tuti szántani mikor fagyos a föld 2-5 centire! Tudod nem kapar a gép csak minimális a kerékcsúszás továbbá ha az eke kifordítja a gilisztákat a földből nem szedik össze azokat a sirályok, varjak!
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraA fehér mikrobuszt.
Megtalálta! 



Válasz ICE #1678. hozzászólásáraMit keresett sötétben ekével az úton?
Egy traktornak és ekének ütközött péntek este egy autós a 13-as úton. A katasztrófavédelem döbbenetes fotókat közölt a balesetről.
Válasz CNHS #1676. hozzászólásáraAttol hogy jo mèg az is könyebb. Legyen szerencsèd vele tovabbra is.
Régi aksi vs. új aksi.
Nem osztom a véleményeket,mert 2013 februárban kérdezgettem itt a nyuszis fórumon hogy milyet vegyek. Akkor a legolcsóbb Jász akkut vettem meg, a legnagyobbat amit a helyére bebírtam tuszkolni.A mai napig pöc röf és remélem még valameddig ki tart és ennek már 6 éve.
Válasz UE-28 #1674. hozzászólásáraIgen, a téli kínzás felezi meg az aksik életét.. ha nincs is vízmelegítő, de akkor egy kivénhedt akksival ha rábikáz az ember akkor is fele pofont kapnak az udvaron hidegben legyengült aksik.
Nekem Monbat van, igaz még csak 4 éves lesz de pöcc-röff.Ahogy bejön a hűvösebb idő vízmelegítő nélkül már nincs indítás, de így a legnagyobb hidegben is úgy indul, mint ha akkor álltunk volna le. Mtz-82
Bár nem ez a téma, de ezt az 1800w- os melegítőt nagyon érdemes volt megvenni.
Válasz mtz1221 #1672. hozzászólásáraSzlovákiában amelyik forgalmazókat ismerem, nem nagyon árulnak sok márkát. Akuma, Braner, Varta, Bosch, meg még 2-3 másik , ez minden.
180 Aórás 1100 A inditóáramal rendelkező akumlátorért elkértek 218 eurót. Nem olcsó mulatság, de ha egyszer kell.....
Válasz Sk Laci #1670. hozzászólásáraAz autómba meg 4 éve ukrán mustangot vettem.Az elektrósomra hallgattam vittem egy fürdőszoba mérleget magammal a városba,és megvettem a legnehezebbet amit találtam egyazon Ah-val.
Válasz Sk Laci #1670. hozzászólásáraNem e autopart.4 éve forgattam meg őket,lehet rosszul emlékszem már a névre.
Válasz mtz1221 #1669. hozzászólásáraAkuma ?
Ilyet vetem én is 180 ast, mivel enek volt a legmagasab 1100 A indító kapacitása.
Válasz Kertész Zoltán #1667. hozzászólásáraNekem a 2010-ebe is még a gyári aksik vannak.Valami cseh gyártmányúak,olyan nehéz a 125-ös mint egy mostani 180-as.
Válasz jamo #1666. hozzászólásáraIsmerjük! A probléma ott van,hogy régebben az általunk használt akkuk is tartósabbak voltak,de mint láthatod,szándékosan gyengébb minőségűre gyártják.Nem csak egy márkáról van szó.Lehet az Optima is ide jut!
MTZ 820.4 olyan akksivsl vettem hogy Power Horse sehol sem találok ilyet pedig már 7 évesek és semmi bajuk.
Lekopogjam.
Válasz jamo #1665 hozzászó
talán így
Válasz vén cigány #1664. hozzászólásáraOH. Valamit elszúrtam. Rögtön helyesbítek.
Válasz jamo #1663. hozzászólására Busa V tárcsát?
Ezt kell venni ,és no töltés ,no durranogáz, no probléma. Csak indíasz és mész. 50ah -5fokig indítja a 8,4es 280le sisumotort. MF38at is tekeri egész aratási szezonba. Ott 0fok alatt kezd kevés lenni mert ugye a hidrohajtás fogja hidegbe. De olyankor bikakábel a másik trakiról és no problema. Nekem már mindenben ilyen van. 1x kell megvenni. tizenévig bírja. Aki nem hiszo az kinlódjon a savas xarokkal.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #1661. hozzászólásáraLehet az újakba már nem megy az a fajta
Válasz bandigh #1655. hozzászólásáraNekunk az uj gepbe 3 evet ment
Válasz Matyi50 #1659. hozzászólásáraJaaa

Válasz ...:::Pisti:::... #1640. hozzászólásáraKell a nagy hely a lének körülötte ami hűti a felére kigyengittett lemezeket ne görbüljenek össze a nagy terheléstől ...rohadnának meg..
Válasz bandigh #1655. hozzászólására6820-ban 12 (!) évet bírt ki a gyári. Azóta is emlegetjük.
Válasz Ares 826 #1653. hozzászólásáraSzart se ér egyik se. 3 éve vettem egyszerre újat a 2 szergejbe. Az egyik az év majd minden napján megy, ez a rakodós 50-es, a másik csak tavasztól őszig, talajmunka meg kaszálás, sodrás. Kb egyszerre adták fel. Itt kihordási időre vannak gyártva.
A navarrába nem bír ki 2 évet soha, a passatba viszont azt se tudom hány éves. 4 éve van nálunk, gondolom a kereskedő nem újjal adta ide, még 1 hét hidegbe állás után is pöcre röffen a dízel ménes
Válasz bandigh #1655. hozzászólásáraVan benne anyag!!A Monbat bevezetésekor 2 személy kellett ahhoz hogy beemeljük a gépbe,igaz kicsit magasabb is volt,11 évig nálam voltak gépben,majd eladtam mindenestől!Most egymagam kiemelem őket!Ezek szintén ilyen kihézagolt cellákkal vannak építve.Képet régebben én is tettem be,mert az, indítás közben robbant fel!Szintén az elvékonyított,leszakadó lemezek miatt!

Válasz Ares 826 #1653. hozzászólásáraMondjuk azt hozzátenném, hogy a gyári jd akksik, ha karban vannak tartva, 6-7 évesen is simán indítanak, adott méretben kb 30%-al nehezebbek mint a sima bolti aksik, és az indító amperük is kb ennyivel nyagyobb.
{Válasz Ares 826 #1653. hozzászólására


Válasz ...:::Pisti:::... #1640. hozzászólásáraMax három év az élettartam, kár drága aksit venni! Ki van mindenki zsákmányolva, bármit veszünk minden nagyon drága és még véletlenül sem fedi az ár a valós értékét a terméknek!
Válasz medikus #1651. hozzászólásáraAz MTZ be Banner vettem. Az legalább átlátszó. Ez is korrektség szerintem.
Eddig sokkal erősebbnek tűnik banner. Egy szűk tizessel drágább,
Válasz ...:::Pisti:::... #1643. hozzászólásáraAzért nagy a doboz,mert régen legyártották!
Több sav is kell bele,ezzel a környezetvédelemre gondolnak!Amerikában ezért már lehet jó nagy pert a nyakukba akasztottak volna!Itt is az kellene!


Válasz VMisi #1649. hozzászólásáraNem odafújni kell,hanem először lekapcsolni!Akkor nincs szikra!
Válasz ...:::Pisti:::... #1640. hozzászólásáraTanulni kell belőle!
Nekem egyszer azt mondták, hogy a töltés után úgy vegyük le a sarukat, hogy előtte fújjunk oda, így a esetleges szikra nem robbantja be.
Válasz ...:::Pisti:::... #1640. hozzászólásáraNem játék az aku töltése. Annó üzemekben külön helység volt erre.


Láttam már én is elszálni flex miatt akut az 210 Ah-volt. Nagy mázlid van.
Válasz bandigh #1646. hozzászólásáraNekem is van egy unokatesóm aki így járt sajnos. Egyik szeme.
Tudom hogy hibáztam.
Szerencsém volt
Mindenki tanuljon belőle
Válasz ...:::Pisti:::... #1645. hozzászólásáraHát igen, szellős helyen másabb a dolog. Meg a töltőt levenni is csak kikapcsolva, ne szikrázzon. Mondjuk meg szoktam fujkálni is kicsit a tetejét. Nekem is van ismerősöm akinek fél szeme bánta majdnem a dolgot