A varió abban különbözik,hogy bentről állítod a monitoron a változtathatóst azt pedig ki szállsz és mechanikusan TE állítod ,kihúzol két csapot ,és be dugod ahova szeretnéd állítani.
Nekem a rába 10-15 napot dolgozik egy évbe,az év többi napján meg kerülgetem,és az állásba mi megy rajta tönkre? nekem esztétikailag gatya már mert szabad ég alatt van több mint 10 éve.Meg tudnám a talajmunkámat mtz-vel is csinálni de mind időben mind munkaminőségben nem lesz olyan mintha egy nagy csinálná,nem is beszélve arról hogy ha van egy nagy gép az mtz-ék élete jelentősen könnyebb lesz ami magával hozza azt is hogy kevesebbet kell rájuk költeni.
Ha szemtelenül olcsón tudsz nagygépet venni akkor nem sajnálod hogy ott ácsorog holtszezonban. Ilen mondjuk egy rába vagy egy Fiat. Talán ami kicsit megsinyli a téli meg egyéb hosszú ácsorgást az a klima biztosan. Ezzel a téli elgyengüléssel én konkrétan még nem találkoztam de lehet a lerakódott dolgoktól esetleg amik kiválnak olajokból.
Nekem 3 trakeszom, egy kombájnom, meg egy telerakodóm van 100(+-10)h + bérmunkákra, egyik sem áll túl sokat a kombájnon kívül, de azt tudom, hogy nagyon szar, amikor ősszel nem sikerül megszántani, és azzal kell kezdeni a tavaszt, mert a legnagyobb gépem szinte egész télen áll, és olyankor nagyon elgyengül. De 20h szántás után helyre jön, csak azt túl kell élni, hogy ott kicsit lassabban lehet haladni.
Az mtz-k mellé ha vennék egy vezérgépet talajmunkára, akkor tavasszal ha letenném magágykészités után aratásig állna ez kb 2 hónap ez mennyire káros egy traktorra hogy nincs használva ennyi ideig? Aratáskor 3 tengelyes póttal szaladgálna,lazitózna,esetleg szántana ezek után őszig megint nincs meló.
Eddig ezért nem vettünk nagygépet mert ilyenkor nem lenne kihasználva, mig az mtzk egész nyáron mennek bálahordás,kaszálás,sodrózás
Egyébként más nagyobb gazdáknál is igy van?
2 éve vett egy ismerős egy ltz 55-öst, de már nem látom az udvarán. Nyáron mi is nézegettük apával mikor a eldöntöttük h az almatermésből gépet veszünk, de nagyon sokat panaszkodtak fórumokon, hogy nem jó a léghűtése talajmunkát nem bírja, váltó, hidraulika problémák, nehéz hozzá alkatrészt találni és drága az alkatrész.
Üdv.Nézegettem a gépeket keresgéltem és találtam Ltz-t.Nem is olyan rosszul néz ki meg összkerekes is és egész jó áron vannak.Ahogy így a képeken néztem ez léghűtéses?Van valakinek ilyen ismeri ezt a gépet.Nekem erre a 6-8ha szerintem elég lenne.
Én eddig csak rosszat hallottam róluk! Közelben lakom, de a helyiek nagy ívben elkerülik. Itt a fórumon volt már aki írt tapasztalatot (kipróbálni csak pénzért!! stb)
itt felénk minden faluban a vasútállomáson van egy kamionplató magas betonrámpa, ilyen dolgokat ott szoktunk pakolni, ebből gondoltam hogy lehet hogy van felétek is. De ha nincs is az se baj valamit kitalálunk meg ha kérhetnék pontos méreteket, a magasság nem számít
rámpa miatt szét kell néznem, amúgy Komáromtól 70 Km és ha jól nézem ez az útszakasz nem fizetett a kamionok részére. Hazafelé akkor Vácnak mennél tölem. A pótrol privátban küldök képeket a holnapi nap fojamán.
Találtam itt három egész pofás darabot. A 80-as motoros 550-esből ha tudsz alkudni egy kicsit akkor is biztos túllépi a keretet, de taposós difije van ami nem hátrány annyira.
A pót jó állapotban van csak ugye papírjai nincsenek de j lessz takarmányt hordani 5 körbála felmegy rá.Hát nézegettem is 800 ért már tudnék venni 80ast is lehet az lessz.
Válasz #1569. hozzászólásra
Csak azért mert eddig hiányoltam hogy engem nem komentáltál. Már egy kicsit el voltam kenödve hogy velem szemben fölvágsz, de a végén mégiscsak kibújt a szög a zsákból.
Van 4 nyerges kamionunk ugyhogy az nem baj ha van valmi rámpa ott a közelbe hogy fel tudjuk tolni, ha jól látom te szlovákiába vagy komáromba meg szinte havonta járunk.
80-as talajmunkát jobban bírja 2200 fordulat 80Le jobb földben kényelmesen viszi 25cm mélyen a 3 fejes ekét.
gyorsabb a sebességekből sok van mindenhez meg lehet választani a sebességtartományt, és gyorsabb is a difit leszámítva minden a 80-as mellett szól.
7064 hozzászólás
Válasz #1612. hozzászólásra

A varió abban különbözik,hogy bentről állítod a monitoron a változtathatóst azt pedig ki szállsz és mechanikusan TE állítod ,kihúzol két csapot ,és be dugod ahova szeretnéd állítani.
Válasz #1607. hozzászólásra
Üdv!
Nekünk van egy NH, ha időd van egyszer gyere el kipróbálni, itt vagyok tőled 60km-re
Válasz #1611. hozzászólásra
Nem vagyok tisztába a típusokkal. 
Miért, a varió nem változtatható kamrás?
Válasz #1609. hozzászólásra
ez pedig vátoztathatós kamrájú bálázó.
Az enyém varió ,
Válasz #1608. hozzászólásra

Már meg is néztem fel is hívtam 15milka homlokrakodó nélkül 14milka Hévízen van még a gazdánál.Tetszik de nem olcsó.
Válasz #1607. hozzászólásra

Jól látom, hogy a te komprimád is már ott van vagy az másik?
Válasz #1607. hozzászólásra

KK-éknál van egy jóképességű valtra. És akkor márkahű maradnál.
Válasz #1606. hozzászólásra

New-hollandról mi a vélemény ??,lehet ,hogy mtz helyett beújítok egy 120lovas 50km-es váltós valamit.
Válasz #1605. hozzászólásra





Extrákkal 42
Válasz #1604. hozzászólásra
Hát ,ha nem is 42-őt , valamivel kevesebbet .
Válasz #1599. hozzászólásra
A farmer expó már rég lehetett mert azért a böszmeségért a Mashon 42-őt kértek,és annyiért már traktort lehet venni
Válasz #1602. hozzászólásra
Hát közel sem .Haver 6190-es JD-je többe került jóval.
Válasz #1599. hozzászólásra

Hú bakker!Az ára az már nyugati
Válasz #1590. hozzászólásra
Nekem a rába 10-15 napot dolgozik egy évbe,az év többi napján meg kerülgetem,és az állásba mi megy rajta tönkre? nekem esztétikailag gatya már mert szabad ég alatt van több mint 10 éve.Meg tudnám a talajmunkámat mtz-vel is csinálni de mind időben mind munkaminőségben nem lesz olyan mintha egy nagy csinálná,nem is beszélve arról hogy ha van egy nagy gép az mtz-ék élete jelentősen könnyebb lesz ami magával hozza azt is hogy kevesebbet kell rájuk költeni.
Válasz #1596. hozzászólásra
Fiat 180le nálam is csak szánt, a légkondit nem töltettem fel, mert ősszel-tavasszal mikor dolgozik nincs annyira meleg .
Válasz #1598. hozzászólásra


A nagy 350le 30miller.Farmer expon kivolt állitva.Ennyit mondak rá.2022-es 17miller volt tavaly nekem ezt mondták.
Válasz #1597. hozzászólásra
Annak nem érdeklödtél még utána hogy milyen áron osztogatják? Vagy a kissebb nagyot?
Milyen traktort????????Hát mtz-ét még nagyba is.Ma jött a Haszon agrár ujság van egy cikk az mtz népszerüségéröl és elkelt az elsö 3522 gépszörny is.


Válasz #1592. hozzászólásra
Ha szemtelenül olcsón tudsz nagygépet venni akkor nem sajnálod hogy ott ácsorog holtszezonban. Ilen mondjuk egy rába vagy egy Fiat. Talán ami kicsit megsinyli a téli meg egyéb hosszú ácsorgást az a klima biztosan. Ezzel a téli elgyengüléssel én konkrétan még nem találkoztam de lehet a lerakódott dolgoktól esetleg amik kiválnak olajokból.
Válasz #1594. hozzászólásra
Aztán mi lehet a magyarázat rá ,hogy az állástol elgyengül 20 óra után meg felébrednek a lovak?
Nekem 3 trakeszom, egy kombájnom, meg egy telerakodóm van 100(+-10)h + bérmunkákra, egyik sem áll túl sokat a kombájnon kívül, de azt tudom, hogy nagyon szar, amikor ősszel nem sikerül megszántani, és azzal kell kezdeni a tavaszt, mert a legnagyobb gépem szinte egész télen áll, és olyankor nagyon elgyengül. De 20h szántás után helyre jön, csak azt túl kell élni, hogy ott kicsit lassabban lehet haladni.
Válasz #1590. hozzászólásra

Nekem a Rába évi 200üó megy ,számold ki mennyit áll.
Válasz #1591. hozzászólásra
Azt ugy értettem hogy sehol nem haszálják holszezonba a nagy gépeket valamilyen munkára?
Válasz #1590. hozzászólásra

"Egyébként más nagyobb gazdáknál is igy van?"
ÁÁÁÁ. Ők minimum alapjáraton börgetik a holtszezonban a szin alatt.
Az mtz-k mellé ha vennék egy vezérgépet talajmunkára, akkor tavasszal ha letenném magágykészités után aratásig állna ez kb 2 hónap ez mennyire káros egy traktorra hogy nincs használva ennyi ideig? Aratáskor 3 tengelyes póttal szaladgálna,lazitózna,esetleg szántana ezek után őszig megint nincs meló.
Eddig ezért nem vettünk nagygépet mert ilyenkor nem lenne kihasználva, mig az mtzk egész nyáron mennek bálahordás,kaszálás,sodrózás
Egyébként más nagyobb gazdáknál is igy van?
Válasz #1588. hozzászólásra
2 éve vett egy ismerős egy ltz 55-öst, de már nem látom az udvarán. Nyáron mi is nézegettük apával mikor a eldöntöttük h az almatermésből gépet veszünk, de nagyon sokat panaszkodtak fórumokon, hogy nem jó a léghűtése talajmunkát nem bírja, váltó, hidraulika problémák, nehéz hozzá alkatrészt találni és drága az alkatrész.
Üdv.Nézegettem a gépeket keresgéltem és találtam Ltz-t.Nem is olyan rosszul néz ki meg összkerekes is és egész jó áron vannak.Ahogy így a képeken néztem ez léghűtéses?Van valakinek ilyen ismeri ezt a gépet.Nekem erre a 6-8ha szerintem elég lenne.
Az évjárat se mindegy,mert 5-10 évet sokszor fiatalitanak rajta,mert...
Válasz #1583. hozzászólásra
Én eddig csak rosszat hallottam róluk! Közelben lakom, de a helyiek nagy ívben elkerülik. Itt a fórumon volt már aki írt tapasztalatot (kipróbálni csak pénzért!! stb)
A felét akkor még jó csak nem mindeggy hogy 4000 vagy 9000.
Válasz #1583. hozzászólásra



Nagyon átt kell nézni szerintem, főleg valós-e az az óra amit írnak!!! Már tapasztaltam másnál hogy felét lecsavaták az üzemórából!!!
Ezektől az agroparkos cégtől lehet-e jó gépet vásárolni mert túl fényesek meg mind forma forma üzemórásak?
Válasz #1580. hozzászólásra
meg ha kérhetnék pontos méreteket, a magasság nem számít 
itt felénk minden faluban a vasútállomáson van egy kamionplató magas betonrámpa, ilyen dolgokat ott szoktunk pakolni, ebből gondoltam hogy lehet hogy van felétek is. De ha nincs is az se baj valamit kitalálunk
Válasz #1580. hozzászólásra

rendben, köszi, várom
Válasz #1571. hozzászólásra
rámpa miatt szét kell néznem, amúgy Komáromtól 70 Km és ha jól nézem ez az útszakasz nem fizetett a kamionok részére. Hazafelé akkor Vácnak mennél tölem. A pótrol privátban küldök képeket a holnapi nap fojamán.
Válasz #1576. hozzászólásra
a legjobb: zöld rendszám, és odaírva, hogy érvényes okmányokkal... persze....
ebből azért kinéz párszázezer bünti...
Válasz #1577. hozzászólásra




Biztos mer az ár nyalata nekije..... Palikosan .....keggggyetlen....
Válasz #1576. hozzászólásra




Nagyon óccsó lehet a piros festék ,mert vastagon felujították őket
Válasz #1574. hozzászólásra
Találtam itt három egész pofás darabot. A 80-as motoros 550-esből ha tudsz alkudni egy kicsit akkor is biztos túllépi a keretet, de taposós difije van ami nem hátrány annyira.
Nagy fülkés 80
Kis 50-es, képen jól néz ki.
550-es egy nyolcvanas motorral
Válasz #1573. hozzászólásra

megpróbálom bepótolni.
A pót jó állapotban van csak ugye papírjai nincsenek de j lessz takarmányt hordani 5 körbála felmegy rá.Hát nézegettem is 800 ért már tudnék venni 80ast is lehet az lessz.
Válasz #1572. hozzászólásra



Kirrcsiii
Biztos mer nem vót benned eksönlehetösig aziii
Válasz #1569. hozzászólásra
Csak azért mert eddig hiányoltam hogy engem nem komentáltál. Már egy kicsit el voltam kenödve hogy velem szemben fölvágsz, de a végén mégiscsak kibújt a szög a zsákból.
Válasz #1570. hozzászólásra
komáromba meg szinte havonta járunk.
Van 4 nyerges kamionunk ugyhogy az nem baj ha van valmi rámpa ott a közelbe hogy fel tudjuk tolni, ha jól látom te szlovákiába vagy
Válasz #1566. hozzászólásra
Norbert én 237 km-re lakom töled. Nem lessz gond a távolság?
Válasz #1565. hozzászólásra


Akkor ménem kináltad föl neki előtte?
Válasz #1567. hozzászólásra
ja meg a téli indítás is az 50-es kiváltsága, de egy vízmelegítővel az sem lehet probléma a 80-asnál meg jó aksival!
Válasz #1564. hozzászólásra
80-as talajmunkát jobban bírja 2200 fordulat 80Le jobb földben kényelmesen viszi 25cm mélyen a 3 fejes ekét.
gyorsabb a sebességekből sok van mindenhez meg lehet választani a sebességtartományt, és gyorsabb is a difit leszámítva minden a 80-as mellett szól.
Válasz #1565. hozzászólásra
mert pont ilyesmi 5t körülit keresek... ha megvan e-mailbe légyszi küldj képet 
Megvan még??
Válasz #1564. hozzászólásra
én enyiért 5tonnás 3 oldalra billenös román gyártmányú pótot adtam volna.