Válasz fexco #40145. hozzászólásáramm nemhiszem, az a hullámosság szerintem a festék ahogyan felpattant. nemhiszem hogy hegesztés lenne, ha igen akkor piszok gyatra. egyenetlen bazinagy varratokkal.
másrészt a hegeszté mellett szokott törni anyag, főleg ha nincsen visszacsiszolva nullára.
meghát ki volna akkora barom hogy ilyen hegesztene....
hozzáteszem elsőre nekem is ez volt a benyomásom, de letettem róla :D
Válasz Mtz 550E #40146. hozzászólásárasehogy.fölrakod rá,beszarik a kormány,(az egész kormánymű)ezzel is fel lehet borulni a dombos gödrös talajon,szóval ez is ugyanolyan kényes a terep egyenletlenségre mint a targoncatornyod szerintem.az tuti,hogy 7-8q-t ne emejj ki teljesen, ha nem sikba vagy mer ugy fődüsz simán.
Nekünk van rakodó a gépen.
Megrakottan felemelve nem nagyon mernék vele hancúrozni... 1x félig rakva teljesen fel kellett emelnem és lejtős sorvégen átfordulni a mellette lévő sorba... zabszem nem fért volna a seggembe szóval úgy állok be mindig h a lehetős legsimább talajon kelljen mozgolódni ha fel van emelve.
Sikerült beépíteni az NS-32 M4 master szivattyút egy élmény vele rakodni remélem évek múlva is közel hasonló lesz a teljesítmény :)
csak h meg lett piszkálva meg leengedve az olaj újra feltöltve mert 4 hónapos új olajat nem dobunk el... csak átszűrtem egy vásznon biztos valami kis szemét bekerült a tartályból egyből fent akadt a kúpos szelep még jó h nem kellett már dolgozni csak hazavonulni...
elég hülye hozzáférhetetlen helyen van...
Hali!
Mtz szöghajtásos szerintetek mennyire bírná az eleje a homlokrakodót? 7-8q big-bag zsákot rakodnék vele magyarul almát öntenék! Eddig targonca toronnyal csináltam a gép hátulján de kicsit egyenletlen a föld mikor kitolom a tornyot már majdnem dűlne elfelé ilyenkor mindig félek már tőle! Mert a hidraulika karoknál ugye tud billegni nem olyan mintha fixre lenne rakva mint a targoncákon!
Válasz a2457 #40140. hozzászólásáraköszi a segitséget,majd e szerint járok el.erre a lukas szeg dologra már nagyon kivánsi vagyok,mit talát ki Szasa
persze hogy ma szombat van ,nekem fél 2-kor adta meg magát,legalábbis akkor vettem észre...Habi délbe bezárt ,kerültem még 2 karikát szántás közben ,de tovább nem mertem menni,pedig a holnapi eső előtt ezt a parcit be is fejeztem volna
Válasz medikus #40131. hozzászólásáraValamikor volt rajta, de pár éve melegen állnak a gépek, úgyhogy most anélkül van. Igazából nem is volt túlzottan indokolt ez az újítás, csak annyira belém ivódott már a néhai fagyos indítások rémálma, h. már a hideg rázott a 12V-os indítástól. Habár a hajtóműves 12-es indító is elég jó, de úgy gondoltam, hamár belefogok, akkor megcsinálom rendesen. Csupán annyi hátránya van, h. nem lehet az önindító csatlakozásról másik gépet bikázni.
Az előbbi témához csak annyit, h. az Oroszok részéről valószínűleg ez is egy koppintás. Még az sem kizárt, h. valahol jól működött ez a rendszer, csak ezt a fesz.osztót sem sikerült tökéletesen lekoppintani. A bal akksit csak indításra használja, és utána semmire, csak tölti ( üzemelés közben), a jobb akksit is indításra használja, + még arra, h. ellássa a rendszert 12V-al üzemen kívül, indítás közben, és mondhatnánk, h. üzem közben is, ami igaz is, de csak azért, mert van a gépen egy hulladék generátor, ami csak nagy fordulaton ad némi áramot. Ha viszont ez egy normális gép lenne, akkor lenne rajta egy jó generátor, ami azt jelenti, h. alapjáraton is bőven ellátja a rendszer összes fogyasztóját ( ezt már több esetben is mértem ) , tehát minden normális gépben az akksi indításra van használva, és üzem közben pedig semmire, ( mert a generátor ellátja a rendszert )csak töltött üzemben várja a leállást, és az ismételt indítást. Tehát valójában ez a fesz.osztós rendszer is ugyanúgy működik, mint mindegyik más, csak sokszor elromlik, mert Orosz. Ugyanúgy, mint a generátor. Olyan felkiáltással, h. ez a rendszer egyszerűbb, gondozásmentes, és soha nem romlik el, tettek rá egy dolgozni képtelen közvetett gerjesztésű generátort, ami a minősége miatt 3-4 évente elromlik, egy csúszógyűrűs generátor ,amin több a meghibásodási lehetőség, meg megy 15 évet hibamentesen.
Válasz a2457 #40139. hozzászólásáraNekem mondhatod,még két aksit használtam sorba kötve addig 2-3évente cserélgettem.Mióta egy nagyot azóta 4-5év.Ha sorba van kötve hiába tölti egyformán,ha leveszed a klemniket fél napra és megméred az aksikat nem egyforma áram lesz bennük. Mellékesen az 1221 esemben 6 évesen a gyári aksik vannak az előbbi rendszerrel.
Válasz pamko #40136. hozzászólásáralegutoljára nem volt kéznél +ba emelőm, sikerült anélkül is. az elejét egy tuskó és egy autóemelő kombinációja is tökéletesen megtudja támasztani/emelni ha kell.
jó egy emelővel is, kettővel biztosabb.
a segédalvázvasakat érdemes csinálni, én csak azért nem használom mert nekem akkor a kuplungház törne. ha nem használod sokat úgy hogy 3 kerekezik (meg 2 kerekezik, meg nagyritkán már egykerekezik...), márpedig nem használod úgy, akkor érdemes, többet ilyen gondod nem lesz.
viszont csavarokat úgy kell meghúzni mintha hengerfej csavarok lennének. szépen körbe, több lépcsőben.
ha még nem szedted szét lehet hogy az elejében levő "lukas szegek" megviccelnek.
előbb a kuplung felőli oldalából szedd ki a csavarokat, utánna az elejéből. oldalra fogod tudni kierőszakolni. majd látni fogod.
volt olyan amikor avval eggyüt kaptam alváz darabot, volt hogy nem adtak és a régit kellett kivernem és betenni az új darabba.
Válasz mtz1221 #40137. hozzászólásáranem lehet tökéletes, hanem határozottan nagyon rosz. mert külön vannak töltve.
aztán indítózásnál meg sorba vannak kötve, és még csak véletlen sem lehetnek egyforma feszültségre töltve, akkorsenem se ha tökéetesen egyforma fesz szabályzókon keresztük vannak töltve ugyanarról az egy forrásról. persze egyik sem áll fennt.
csak és kizárólagosan akkor vannak egyforma feszültségre töltve ha párhuzamosan vannak. és ez is csak addig tart ameddig sorba nincsennek kötve. de jelentősen közelebb vannak így egymáshoz mint a külön töltéses felállásban.
Válasz a2457 #40130. hozzászólásáraPont fordítva,a két akku csak az inditáskor van kapcsolatban egymással,álló helyzetben sem bírják egymást kóstolgatni.A rendszer tökéletes lehetne,ha tudtak volna egy kib@ott rendes fesszabályzót gyártani hozzá.
Válasz medikus #40131. hozzászólásáranembiztos, nekem is indul melegítő nélkül is , 12 es magnetonnal. folytószelepet se kell használnom. annyi hogy melegítővel kíméletesebb. 4500 mechanikus óra van a gépemben, bontva a motorja nem volt.
Válasz atisgyulai #40107. hozzászólásárapfuuu te..
hát ha ez igaz, ez akkor viszi a plmát, nemsok roszabb megoldást tudok elképzelni :D
gyakorlatilag garantáltan nem egyforma feszültségre van töltve így a két akksi, egyik fel fogja adni az indítózáskor.
ami persze kinyírja a másikat is.
ezt nem is értem mi volt annak a fejében aki ezt kitalálta. ez így ténylegesen csak azt a célt szolgálja hogy ki legyen nyírva a két akksi minnél hamarább.
eddig is a párhuzamkapcsolóra tettem le a voksom, indításkor sorbakötve, tölteni párhuzamosan.
Én nemrég szereltem át a régi 82-esemet 12V-ról párhuzamkapcsolós 24-esre. Össze se lehet hasonlítani a két rendszert, annyival jobb a 24-es, főleg, ha télen nem fűtött garázsban áll a traktor.
Válasz emcett #40125. hozzászólásáraNem kell generátor,mert ami rajta van az 12 voltos,mint a normál rendszernél.Önindító kell 12 voltos,és 2 vastag kábel,kb félméteresek,amivel összekötöd párhuzamba a két aksit.Más marad a régi.
Válasz emcett #40123. hozzászólásáraElöl is cseréltem már aksit!Az eredeti kábel nem érte el,csak nehezen az akku sarkokat.Valahogy az Orosz az eredeti aksin más helyre tette az akkucsapot,mint amit a forgalomba lehet venni.Tudom van fordított csappal is,de nem az volt a probléma.Pontosan már nem emlékszem,tavaly futottam bele,gyors akku csere helyett,küzdöttünk mire jó lett.
Válasz medikus #40121. hozzászólásáraPárhuzam kapcsoló van Ifa, ugyan használt, de jó, 3 is, az akksik meg a fülke előtt vannak bal oldalon. A 1025-nél meg a hűtők előtt.
Válasz emcett #40118. hozzászólásáraAz Ifa párhuzam kapcsoló 10 körül van,plusz vezeték,egy köteg hátra az akku dobozba.Oda nehéz normális helyen elvinni a kábeleket.Vagy önindító csere,12 voltra,akkor csak a 2 akkuhoz kell kábel,párhuzamba kötni őket.
Válasz medikus #40117. hozzászólásáraCserélt már generátort is!Volt hogy egyszerre mindent!!A generátor kiverte a hátsó csapágy pajzsot,egyszer meg fellazultak a tekercsek,és leégett.
Válasz medikus #40117. hozzászólásáraNa kíváncsi leszek erre, ha megint tönkremegy, akkor valamelyik verziót muszály lesz megcsinálni. Melyik az egyszerűbb és olcsóbb?
Válasz emcett #40115. hozzászólásáraMindig csere!Vagy visszaépítteted 12 voltosra,ami szerintem egyszerűbb,vagy beépítesz egy párhuzam kapcsolót,de oda meg még vezetékelni is kell.
Válasz medikus #40112. hozzászólásáraMár a fekete műanyagos meg van véve, eredetileg "ORIGINAL", na de az előző is az volt.
Az akksicserét már mások is ajánlották.
De szerinted lenne értelme hűtőbordát tenni rá?
Válasz medikus #40103. hozzászólásáraAmi gyárilag van/volt benne, azon kívül láttam fehér burkolatosat is, ami a Habi szerint ugyanaz mint a fekete, de kicsit drágábban volt/van plusz hűtővel ellátott változat. Gondolkodtam, hogy számítógépből való hűtőbordákat rácsavarozom, és akkor elvileg jobban kéne viselnie a hőterhelést, ill. nekünk a 1025-ön a hűtőnél van, de a 1221-en a fülke előtt balra a motortérben, és esetleg ha a levegő által jobban átjárt részre helyezem, talán a ventilátor nem fújná rá a motor hőjét...
Válasz a2457 #40102. hozzászólásáraFélreérted ezt a dolgot.
Két akksi van. A rendszer 12V-os, az egyik akksiról müködik.
Az indítás 24V-os, és ehhez használja az indítás pillanatában a másik akkut. (és csakis ekkor)
Indításkor sorba kapcsolja a két akksit, minden mást lekapcsolva, nehogy túláramot kapjon a 12-es rendszer. Utàna minden műxik tovább az egy akksiról, csak a töltés van egy kicsit megvariálva.
Válasz a2457 #40102. hozzászólásáraKülön-külön tölti őket!Egyiket maga a gép generátora,illetve a szabályzó vezérli.A másik akkunak külön van szabályzó,elöl a hűtőn, a generátorban külön van neki tekercse,ha jól emlékszem 5 fázistekercs van.A generátor hátulján külön kivezetésen(műanyag csatlakozó) jön ki a másik akku szabályzóra áram!A piros kontroll lámpa a kerek műszerben a baloldali akku töltését mutatja.A jobb oldali akku a hagyományos rendszert működteti,a töltést a kerek műszerben a feszültség mérő mutatja.
Válasz Agromókuss #40094. hozzászólására1000 alatt.
Kis gázfröccsel indul bármivel, nem kell nekifutásból tárcsázni,szántani, kombizni! Leteszem a munkaeszközt, és nyomás.
ezt a csak az egyik akksiról indít, a másikat tölti dolgot valaki lerajzolhatná nekem hogyan műxik, egyáltalán milyen rendszerben lenne ez ?
nem láttam még gyári kábelezését mtz nek, a spagetti rajzok amiket találok semmitmondóak..
ha ez 12 voltos és a két akksi párhuzamosan van akkor tölti mindkettőt, meg indít is mindkettőről, nem ?
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy van egy Kühne 35 os ekém s arra szeretnék kormány lemezeket venni ha valakinek van használt az ish érdekel elöre ish köszönöm
93595 hozzászólás
Válasz dagadtmadar #40147. hozzászólásáraSzia
Mi kellett pluszban hozzá, mert az én kisfülkésemnek is elkezdett sirni a szívattyúja, valszeg lassan cserés lesz.
Válasz fexco #40145. hozzászólásáramm nemhiszem, az a hullámosság szerintem a festék ahogyan felpattant. nemhiszem hogy hegesztés lenne, ha igen akkor piszok gyatra. egyenetlen bazinagy varratokkal.
másrészt a hegeszté mellett szokott törni anyag, főleg ha nincsen visszacsiszolva nullára.
meghát ki volna akkora barom hogy ilyen hegesztene....
hozzáteszem elsőre nekem is ez volt a benyomásom, de letettem róla :D
Válasz Mtz 550E #40146. hozzászólásárasehogy.fölrakod rá,beszarik a kormány,(az egész kormánymű)ezzel is fel lehet borulni a dombos gödrös talajon,szóval ez is ugyanolyan kényes a terep egyenletlenségre mint a targoncatornyod szerintem.az tuti,hogy 7-8q-t ne emejj ki teljesen, ha nem sikba vagy mer ugy fődüsz simán.
Nekünk van rakodó a gépen.
Megrakottan felemelve nem nagyon mernék vele hancúrozni... 1x félig rakva teljesen fel kellett emelnem és lejtős sorvégen átfordulni a mellette lévő sorba... zabszem nem fért volna a seggembe szóval úgy állok be mindig h a lehetős legsimább talajon kelljen mozgolódni ha fel van emelve.
Sikerült beépíteni az NS-32 M4 master szivattyút egy élmény vele rakodni remélem évek múlva is közel hasonló lesz a teljesítmény :)
csak h meg lett piszkálva meg leengedve az olaj újra feltöltve mert 4 hónapos új olajat nem dobunk el... csak átszűrtem egy vásznon biztos valami kis szemét bekerült a tartályból egyből fent akadt a kúpos szelep még jó h nem kellett már dolgozni csak hazavonulni...
elég hülye hozzáférhetetlen helyen van...
Hali!
Mtz szöghajtásos szerintetek mennyire bírná az eleje a homlokrakodót? 7-8q big-bag zsákot rakodnék vele magyarul almát öntenék! Eddig targonca toronnyal csináltam a gép hátulján de kicsit egyenletlen a föld mikor kitolom a tornyot már majdnem dűlne elfelé ilyenkor mindig félek már tőle! Mert a hidraulika karoknál ugye tud billegni nem olyan mintha fixre lenne rakva mint a targoncákon!
Válasz pamko #40134. hozzászólásáraez már 1xbiztos volt törve,a hegesztés nembirta...
Válasz a2457 #40140. hozzászólásáraköszi a segitséget,majd e szerint járok el.erre a lukas szeg dologra már nagyon kivánsi vagyok,mit talát ki Szasa
,kerültem még 2 karikát szántás közben ,de tovább nem mertem menni,pedig a holnapi eső előtt ezt a parcit be is fejeztem volna
persze hogy ma szombat van ,nekem fél 2-kor adta meg magát,legalábbis akkor vettem észre...Habi délbe bezárt
Válasz mtz1221 #40138. hozzászólásáraorbit,2001-es
Válasz medikus #40131. hozzászólásáraValamikor volt rajta, de pár éve melegen állnak a gépek, úgyhogy most anélkül van. Igazából nem is volt túlzottan indokolt ez az újítás, csak annyira belém ivódott már a néhai fagyos indítások rémálma, h. már a hideg rázott a 12V-os indítástól. Habár a hajtóműves 12-es indító is elég jó, de úgy gondoltam, hamár belefogok, akkor megcsinálom rendesen. Csupán annyi hátránya van, h. nem lehet az önindító csatlakozásról másik gépet bikázni.
Az előbbi témához csak annyit, h. az Oroszok részéről valószínűleg ez is egy koppintás. Még az sem kizárt, h. valahol jól működött ez a rendszer, csak ezt a fesz.osztót sem sikerült tökéletesen lekoppintani. A bal akksit csak indításra használja, és utána semmire, csak tölti ( üzemelés közben), a jobb akksit is indításra használja, + még arra, h. ellássa a rendszert 12V-al üzemen kívül, indítás közben, és mondhatnánk, h. üzem közben is, ami igaz is, de csak azért, mert van a gépen egy hulladék generátor, ami csak nagy fordulaton ad némi áramot. Ha viszont ez egy normális gép lenne, akkor lenne rajta egy jó generátor, ami azt jelenti, h. alapjáraton is bőven ellátja a rendszer összes fogyasztóját ( ezt már több esetben is mértem ) , tehát minden normális gépben az akksi indításra van használva, és üzem közben pedig semmire, ( mert a generátor ellátja a rendszert )csak töltött üzemben várja a leállást, és az ismételt indítást. Tehát valójában ez a fesz.osztós rendszer is ugyanúgy működik, mint mindegyik más, csak sokszor elromlik, mert Orosz. Ugyanúgy, mint a generátor. Olyan felkiáltással, h. ez a rendszer egyszerűbb, gondozásmentes, és soha nem romlik el, tettek rá egy dolgozni képtelen közvetett gerjesztésű generátort, ami a minősége miatt 3-4 évente elromlik, egy csúszógyűrűs generátor ,amin több a meghibásodási lehetőség, meg megy 15 évet hibamentesen.
Válasz a2457 #40139. hozzászólásáraNekem mondhatod,még két aksit használtam sorba kötve addig 2-3évente cserélgettem.Mióta egy nagyot azóta 4-5év.Ha sorba van kötve hiába tölti egyformán,ha leveszed a klemniket fél napra és megméred az aksikat nem egyforma áram lesz bennük. Mellékesen az 1221 esemben 6 évesen a gyári aksik vannak az előbbi rendszerrel.
Válasz pamko #40136. hozzászólásáralegutoljára nem volt kéznél +ba emelőm, sikerült anélkül is. az elejét egy tuskó és egy autóemelő kombinációja is tökéletesen megtudja támasztani/emelni ha kell.
jó egy emelővel is, kettővel biztosabb.
a segédalvázvasakat érdemes csinálni, én csak azért nem használom mert nekem akkor a kuplungház törne. ha nem használod sokat úgy hogy 3 kerekezik (meg 2 kerekezik, meg nagyritkán már egykerekezik...), márpedig nem használod úgy, akkor érdemes, többet ilyen gondod nem lesz.
viszont csavarokat úgy kell meghúzni mintha hengerfej csavarok lennének. szépen körbe, több lépcsőben.
ha még nem szedted szét lehet hogy az elejében levő "lukas szegek" megviccelnek.
előbb a kuplung felőli oldalából szedd ki a csavarokat, utánna az elejéből. oldalra fogod tudni kierőszakolni. majd látni fogod.
volt olyan amikor avval eggyüt kaptam alváz darabot, volt hogy nem adtak és a régit kellett kivernem és betenni az új darabba.
Válasz mtz1221 #40137. hozzászólásáranem lehet tökéletes, hanem határozottan nagyon rosz. mert külön vannak töltve.
aztán indítózásnál meg sorba vannak kötve, és még csak véletlen sem lehetnek egyforma feszültségre töltve, akkorsenem se ha tökéetesen egyforma fesz szabályzókon keresztük vannak töltve ugyanarról az egy forrásról. persze egyik sem áll fennt.
csak és kizárólagosan akkor vannak egyforma feszültségre töltve ha párhuzamosan vannak. és ez is csak addig tart ameddig sorba nincsennek kötve. de jelentősen közelebb vannak így egymáshoz mint a külön töltéses felállásban.
Válasz pamko #40133. hozzászólásáraA kormányod milyen,orbit vagy a régi szervós?
Válasz a2457 #40130. hozzászólásáraPont fordítva,a két akku csak az inditáskor van kapcsolatban egymással,álló helyzetben sem bírják egymást kóstolgatni.A rendszer tökéletes lehetne,ha tudtak volna egy kib@ott rendes fesszabályzót gyártani hozzá.
Válasz a2457 #40135. hozzászólásáraok.
a hid alatt ,nem kell megtámasztani?
érdemes megvenni azt a gerendán kivüli merevitőt is?
Válasz pamko #40134. hozzászólásáraén próbáltam, de nem nagyon esett semmi lukra :D
azon az oldalon ahol megrepedt a váltónál tegyél alá egy emelőt. nem kell felemeltetni vele, csak rá kell tartson.
sima ügy, egy óra alatt kicseréled.
és még egy kérdés,a baloldali alváz gerenda elrepedt,ki lehet álló helyzetben cserélni,vagy mindenképp meg kell emelni a trakit?


Válasz pamko #40080. hozzászólásáraeza kép a kapcsoloról,ha esetleg vki....
Válasz medikus #40131. hozzászólásáranembiztos, nekem is indul melegítő nélkül is , 12 es magnetonnal. folytószelepet se kell használnom. annyi hogy melegítővel kíméletesebb. 4500 mechanikus óra van a gépemben, bontva a motorja nem volt.
Válasz Szeni #40129. hozzászólásáraAzért gondolom egy melegítő van rajta!
Válasz atisgyulai #40107. hozzászólásárapfuuu te..
hát ha ez igaz, ez akkor viszi a plmát, nemsok roszabb megoldást tudok elképzelni :D
gyakorlatilag garantáltan nem egyforma feszültségre van töltve így a két akksi, egyik fel fogja adni az indítózáskor.
ami persze kinyírja a másikat is.
ezt nem is értem mi volt annak a fejében aki ezt kitalálta. ez így ténylegesen csak azt a célt szolgálja hogy ki legyen nyírva a két akksi minnél hamarább.
eddig is a párhuzamkapcsolóra tettem le a voksom, indításkor sorbakötve, tölteni párhuzamosan.
Én nemrég szereltem át a régi 82-esemet 12V-ról párhuzamkapcsolós 24-esre. Össze se lehet hasonlítani a két rendszert, annyival jobb a 24-es, főleg, ha télen nem fűtött garázsban áll a traktor.
Válasz medikus #40126. hozzászólásáraAha, értem!

Mindenesetre köszönöm szépen a segítségedet!
Meg rsándor-nak is!
Válasz emcett #40125. hozzászólásáraNem kell generátor,mert ami rajta van az 12 voltos,mint a normál rendszernél.Önindító kell 12 voltos,és 2 vastag kábel,kb félméteresek,amivel összekötöd párhuzamba a két aksit.Más marad a régi.
Válasz emcett #40123. hozzászólásáraElöl is cseréltem már aksit!Az eredeti kábel nem érte el,csak nehezen az akku sarkokat.Valahogy az Orosz az eredeti aksin más helyre tette az akkucsapot,mint amit a forgalomba lehet venni.Tudom van fordított csappal is,de nem az volt a probléma.Pontosan már nem emlékszem,tavaly futottam bele,gyors akku csere helyett,küzdöttünk mire jó lett.
Válasz medikus #40124. hozzászólásáraAhhoz pontosan mi kell? Új generátor... meg még?

Válasz emcett #40123. hozzászólásáraEbbe még hátul vannak az aksik.Én visszatenném 12 voltra,ha elromlik!
Válasz medikus #40121. hozzászólásáraPárhuzam kapcsoló van Ifa, ugyan használt, de jó, 3 is, az akksik meg a fülke előtt vannak bal oldalon. A 1025-nél meg a hűtők előtt.
Válasz emcett #40120. hozzászólásáraNem jegyzem a számozásukat,annyiféle,de merev hidas,műanyag sárvédő és fülketető,motorháztető.
Válasz emcett #40118. hozzászólásáraAz Ifa párhuzam kapcsoló 10 körül van,plusz vezeték,egy köteg hátra az akku dobozba.Oda nehéz normális helyen elvinni a kábeleket.Vagy önindító csere,12 voltra,akkor csak a 2 akkuhoz kell kábel,párhuzamba kötni őket.
Válasz medikus #40119. hozzászólásáraEz milyen típusnál volt?
Válasz medikus #40117. hozzászólásáraCserélt már generátort is!Volt hogy egyszerre mindent!!A generátor kiverte a hátsó csapágy pajzsot,egyszer meg fellazultak a tekercsek,és leégett.
Válasz medikus #40117. hozzászólásáraNa kíváncsi leszek erre, ha megint tönkremegy, akkor valamelyik verziót muszály lesz megcsinálni. Melyik az egyszerűbb és olcsóbb?
Válasz emcett #40115. hozzászólásáraBarátomnak volt hogy 2 hónap alatt tönkre ment,cseréltem,de most viszonylag hosszú idő óta bírja!
Válasz emcett #40115. hozzászólásáraMindig csere!Vagy visszaépítteted 12 voltosra,ami szerintem egyszerűbb,vagy beépítesz egy párhuzam kapcsolót,de oda meg még vezetékelni is kell.
Válasz medikus #40114. hozzászólásáraNekünk a műanyag olvadt le róla...

De akkor semmi megoldás nincs rá? Mindig csere?
Válasz emcett #40113. hozzászólásáraNem hiszem.Láttam olyat ahol még a bizti is elolvadt!Nem tudja a nagy áramot vezetni.
Válasz medikus #40112. hozzászólásáraMár a fekete műanyagos meg van véve, eredetileg "ORIGINAL", na de az előző is az volt.

Az akksicserét már mások is ajánlották.
De szerinted lenne értelme hűtőbordát tenni rá?
Válasz emcett #40111. hozzászólásáraAzt vedd meg,amelyik a legnagyobb áramot bírja.Néha cseréld fel az aksikat is!
Válasz medikus #40103. hozzászólásáraAmi gyárilag van/volt benne, azon kívül láttam fehér burkolatosat is, ami a Habi szerint ugyanaz mint a fekete, de kicsit drágábban volt/van plusz hűtővel ellátott változat. Gondolkodtam, hogy számítógépből való hűtőbordákat rácsavarozom, és akkor elvileg jobban kéne viselnie a hőterhelést, ill. nekünk a 1025-ön a hűtőnél van, de a 1221-en a fülke előtt balra a motortérben, és esetleg ha a levegő által jobban átjárt részre helyezem, talán a ventilátor nem fújná rá a motor hőjét...
Válasz atisgyulai #40104. hozzászólásáraAzért ez munkaeszköz és sebességfokozatfüggő is szerintem...
Válasz a2457 #40102. hozzászólásáraHolnap le fotózzam neked az enyémet ? Úgy is rossz idő van esik !
Válasz atisgyulai #40107. hozzászólásáraNekem ugyan így van a nyolcvankettes gépemen !
Válasz a2457 #40102. hozzászólásáraFélreérted ezt a dolgot.
Két akksi van. A rendszer 12V-os, az egyik akksiról müködik.
Az indítás 24V-os, és ehhez használja az indítás pillanatában a másik akkut. (és csakis ekkor)
Indításkor sorba kapcsolja a két akksit, minden mást lekapcsolva, nehogy túláramot kapjon a 12-es rendszer. Utàna minden műxik tovább az egy akksiról, csak a töltés van egy kicsit megvariálva.
Válasz medikus #40105. hozzászólásáraLemaradt!Az indítón 24 volt van!Mindenütt máshol 12-14!
Válasz a2457 #40102. hozzászólásáraKülön-külön tölti őket!Egyiket maga a gép generátora,illetve a szabályzó vezérli.A másik akkunak külön van szabályzó,elöl a hűtőn, a generátorban külön van neki tekercse,ha jól emlékszem 5 fázistekercs van.A generátor hátulján külön kivezetésen(műanyag csatlakozó) jön ki a másik akku szabályzóra áram!A piros kontroll lámpa a kerek műszerben a baloldali akku töltését mutatja.A jobb oldali akku a hagyományos rendszert működteti,a töltést a kerek műszerben a feszültség mérő mutatja.
Válasz Agromókuss #40094. hozzászólására1000 alatt.
Kis gázfröccsel indul bármivel, nem kell nekifutásból tárcsázni,szántani, kombizni! Leteszem a munkaeszközt, és nyomás.
Válasz emcett #40100. hozzászólásáraNem bírja a terhelést.Va belőle szerintem erősebb is(de nem biztos)hogy ez az!Képről nem tudom!
ezt a csak az egyik akksiról indít, a másikat tölti dolgot valaki lerajzolhatná nekem hogyan műxik, egyáltalán milyen rendszerben lenne ez ?
nem láttam még gyári kábelezését mtz nek, a spagetti rajzok amiket találok semmitmondóak..
ha ez 12 voltos és a két akksi párhuzamosan van akkor tölti mindkettőt, meg indít is mindkettőről, nem ?
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy van egy Kühne 35 os ekém s arra szeretnék kormány lemezeket venni ha valakinek van használt az ish érdekel elöre ish köszönöm
