Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.83 Ft USD 337.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93665 hozzászólás
Nincs profilkép
#31265 moll1983
2014-03-20 18:40:36

Igazából két dologtól lehet,hogy kinyomja a réz alátétet,vagy nem jó méretű és nem ül bele rendesen a vezérlőtömb besüllyesztésébe ami azért van ,hogy ne tudja a nyomás szétfeszíteni az alátétet,vagy pedig a vezértömb felfekvő felülete és a fém cső felülte nem párhuzamos és nem fekszik fel körkörösen és akkor ismét az első dolog lép életbe.

#31264 gjoni
2014-03-20 18:39:50

Válasz #31295. hozzászólásra

Antesz haverom hátrafelé ne nagyon húzgáljál ,mert a kúpkerék rögtön gatya lesz smile oopsJó tanács fogadd meg!

#31263 Mf-es
2014-03-20 17:38:55

Válasz #31295. hozzászólásra

Csúszik a lamella.

#31262 emcett
2014-03-20 17:21:54

Válasz #31291. hozzászólásra

Köszönöm a segítséget!smile thumbupcool

#31261 Antesz
2014-03-20 17:01:52

hali,
Normális az mtz-nél hogy szükség van az első hajtásra s orral vontatok mert kombinátor van a hátulján bekapcsolom húzom hajt az eleje aztán még kellene húznom s csak a hátsó kerék megkapar az első meg sem mozdul aztán még 1 kuplung felengedés után kicsit gázra lépve is csak a hátsó pörög ki s visított vmi gazadásnál.én a kis kuplungra gondolok de ez normális vagy nem?

Nincs profilkép
#31260 tracki
2014-03-20 13:23:21

Sziasztok!
Tudna valaki segiteni nekem? Van 1 T25-ös trakim, és egy ideje sorozatosan kinyomja a tömitő réz alátétet a szivattyútól a vezér tömb-be bemenő csőnél. Cseréltem csövet már uj réz alátétet tettem.
Attól tartok hogy a csavar tud fel lazulni. Okát nem tudom. Ha valakinek volt már ilyen problémája. kérem segitsen.
Előre is köszönöm, Imresmile cursing

#31259 ..MZ/X..
2014-03-20 12:35:18

Válasz #31236. hozzászólásra

Hova fúrtad bele? Golyót gondolom kivetted a szemből.smile rolleyes

#31258 ..MZ/X..
2014-03-20 12:31:51

Válasz #31233. hozzászólásra

Megnéztem mindent, nem lóg semmi. A szervo lesz a gond szerintem, de még nem jutottam el odáig időben, hogy nekiálljak megnézni. Vetni kell így félreraktuk egy kicsit. Az összetartás nem hiszem, hogy egyik napról a másikra elmenne. Már pár napja dolgoztunk vele, menet közben gondolt egyet és azóta folyamatosan csinálja.smile wacko

Nincs profilkép
#31257 NagyFeroo
2014-03-20 08:25:04

Válasz #31290. hozzászólásra

Igaz mi már nem most vettük de akkor, volt 50,500 és 1000 üó.-nál kötelező szerviz

#31256 emcett
2014-03-20 07:44:48

Sziasztok!

Nincs valakinek valami infója arról, hogy új MTZ-nél hogy alakulnak a kötelező szervizek üó. szempontjából? Tehát hogy hány üó.-nál van az első szerviz, és utána mikor kell ismételten szervizelni? smile helpsmilie

#31255 Anonimus82
2014-03-19 21:27:46

Milyen sorendbe jönnek a csapágyak és mi jön közéjük?
smile confused

#31254 Jakabjóska
2014-03-19 21:20:38

Válasz #31286. hozzászólásra

Ez a rajz pont egy összeszerelési rajz. A TLT hajtás alkatrészeinek elhelyezkedését mutatja. Konkrétan mi érdekel belőle?

#31253 Jakabjóska
2014-03-19 21:18:22

Válasz #31283. hozzászólásra

Az index fórumon van MTZ Betyár nevű kolléga, az ő alkotása amit a képen látsz. Az egyik fékszelep egy, a másik kétkörös, a csatlakozók is úgy vannak kialakítva hozzá. A két fékszelep közti T alakú kar szerintem házi készítésű.

#31252 Anonimus82
2014-03-19 21:08:21

Jó estét valaki ha tudna ehez a rajzhoz magyarázatot mi micsoda vagy ha van valakinek valami összeszerelési rajz a tlt hez azt meg köszöném

#31251 Mf-es
2014-03-19 20:58:10

Válasz #31284. hozzászólásra

Jövőhéten össze kell hoznom,ha minden igaz,vettem egy 2 körös pótot.

#31250 apuci
2014-03-19 20:53:46

Válasz #31283. hozzászólásra
Majd meg nézem hogy is volt be kötve de úgy emlékszem nem nagyon bonyolult!!!

#31249 Mf-es
2014-03-19 20:47:04

Válasz #31281. hozzászólásra

Fékszelepek,1 vagy 2 körös?Az a piros T alakú,ami fékszelepek közt van,gyári?

#31246 Mf-es
2014-03-19 20:32:44

Válasz #31279. hozzászólásra

És a gyári 2 körösről nem tudsz rajzot?Ahogy az mtz-n volt?

#31245 apuci
2014-03-19 20:27:19

Válasz #31278. hozzászólásra
Igen a nyugati is meg oldás lehet csak az már elég húzós!!!

#31244 Mf-es
2014-03-19 20:23:40

Válasz #31277. hozzászólásra

Nem akarom elhinni,hogy nem lehet az mtz-re mindkettőt,mint a nyugatin.És egy nyugati traki fékszelepét feltenni?

#31243 apuci
2014-03-19 20:15:20

Válasz #31276. hozzászólásra
Akkor nekünk azt mondták vagy ilyen vagy olyan át kell szerelni a fékszelepet és kész!!
De láttam már olyat hogy a két körösre rá van szerelve egy szelep és akkor így is meg úgy is lehet használni!!

#31242 Mf-es
2014-03-19 20:06:48

Válasz #31274. hozzászólásra

1 és 2 kört akarok.Néztem,a nyugatin,mind 3 kivezetés van.Ezen 2.

#31241 Anonimus82
2014-03-19 19:44:14

Jó estét valaki ha tudna ehez a rajzhoz magyarázatot mi micsoda vagy ha van valakinek valami összeszerelési rajz a tlt hez azt meg köszönémsmile confused

#31240 apuci
2014-03-19 18:56:11

Válasz #31273. hozzászólásra
A cégnek két körössel hozták,át lett alakítva egykörösre és tényleg ugyan úgy néz ki mind a kettő szelep!!

#31239 Mf-es
2014-03-19 18:28:00

MTZ-re 2 körös féket,hogyan??A 2 körös fékszelep dettó ugyan úgy néz ki,mint a hagyományos 1 körös.Az eladó szerint,belől a vezérlés más.Igaz ez?

#31238 emcett
2014-03-19 15:26:47

Válasz #31270. hozzászólásra

Köszi, én is erre gondoltam, nekünk az a kar kb. középre van beállítva. Akkor szántásig vagy középmély lazításig nem is nagyon kell vele foglalkozni szerintem...smile innocent

#31237 Anonimus82
2014-03-19 15:21:09

Helló segitségetekre volna szükségem ki cseréltem tlt tengelyt a trakiban meg az összes csapágyat a TLT egy 1994 82 mtz van szó most az van a régi tengely végén két drb nagy szimering volt de nem olyan tenygelyt kaptam mint a milyen volt hanem amit 6 csavar fogja és nem zégergyürü ugyan úgy vissza ragtam 2 db szimeringet de most meg nagyon melegszik mi oka lehet

Nincs profilkép
#31236 dagadtmadar
2014-03-19 15:18:59

Válasz #31269. hozzászólásra

az erőszabályozó egy bizonyos terhelésnél megemeli a munkaeszközt és mihelyst enyhül a terhelés vissza is engedi.
a karral az érzékenységet állítod általában a maximális értékkel kezdenek aztán veszik visszafelé és amikor jónak látja az ember ott hagyja a kart és szánt.

#31235 emcett
2014-03-19 15:03:46

Válasz #31268. hozzászólásra

Front TLT nincs rajta, akkor valószínűleg csak a kapcsoló ki van hozzá építve. Azért majd ha lesz egy kis időd, elmagyarázhatnád, hogy mi is az a kar, mert szántani még soká fogunk vele, és furdal a kíváncsiság...smile flowers
Arra gondolsz, hogy szlipnél ráemel a hidraulika? És annak a mértékét lehet vele szabályozni?smile confused

#31234 mtz1221
2014-03-19 14:59:20

Válasz #31267. hozzászólásra
Roszul irtam az az erőszabájzó,ha mentek szántani előtte irj elmagyarázom(egy sebeségel joban fog meni a gép ha használjátok)a benyomós kapcsoló meg a front tlt-jé ha olyant vettetek

#31233 emcett
2014-03-19 14:54:12

Válasz #31265. hozzászólásra

A kardánkapcsoló az a kis sárga fejjel ellátott kar előrébb. Nekünk a bal oldali kart (akkor a helyzetszabályzó) meg sem lehet mozdítani. Az konkrétan mit szabályozna?

#31231 mtz1221
2014-03-19 14:50:36

Válasz #31264. hozzászólásra
A harmadik pont,a belső a hejzet szabájzó,a külső az erőszabájzó ha mindkettő elóre nyomva akkor van uszóban.a difi gombok melett meg nem e a kardán kapcsoló van.

#31230 emcett
2014-03-19 14:41:53

Ja, már látom is hogy linkelted, köszi! Még tölti le a gép, nem néztem bele, de félek, hogy nem lesz benne ismertetve a B oszlopon lévő "információs konzol" gombjainak a funkciói. Netes képet rakok fel, mert még nincs saját képem. Illetve a 3 pont emelő hidraulika kar mellett van egy ugyanolyan kar, annak mi a funkciója? És a diffi és első hajtás melletti gombnak? smile oops

#31229 mtz1221
2014-03-19 14:33:21

Válasz #31262. hozzászólásra
Akkor klikelj rá arra zöldre alattadsmile cool

#31228 emcett
2014-03-19 14:29:29

Válasz #31261. hozzászólásra

Angol is jó lenne! smile innocent

#31226 mtz1221
2014-03-19 14:22:06

Válasz #31258. hozzászólásra
Nekem is csak szerb nyelvű van,de tegyél képeket és megoldjuk

#31225 Anonimus82
2014-03-19 14:17:47

Helló segitségetekre volna szükségem ki cseréltem tlt tengelyt a trakiban meg az összes csapágyat a TLT egy 1994 82 mtz van szó most az van a régi tengely végén két drb nagy szimering volt de nem olyan tenygelyt kaptam mint a milyen volt hanem amit 6 csavar fogja és nem zégergyürü ugyan úgy vissza ragtam 2 db szimeringet de most meg nagyon melegszik mi oka lehetsmile confusedsmile confused

#31224 emcett
2014-03-19 14:11:54

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem, 1221.4- hez kellene magyar (vagy legalább angol) nyelvű használati utasítás, mert van benne egy két gomb és kar, aminek nem nagyon tudjuk a funkcióját...a cirill betűkkel meg hadilábon állok. Vagy esetleg valami link, ahonnan letölthetném...? smile helpsmiliesmile surrender

Előre is köszönöm a segítséget!smile blushing

#31223 rigás
2014-03-19 12:50:46

Válasz #31256. hozzászólásra
Jó volna ismerni az előzményeket, könnyebb lenne a hiba lehetséges okát behatárolni.
Ha még nem történt volna meg, szerintem először kezd tüzelő anyag ellátó rendszer átnézésével. Tanktól a csöveken át a szűrőkig, kizárandó a dugulást, szivárgást, levegősödést.

Nincs profilkép
#31222 Vörös báró
2014-03-19 08:55:08

Szevasztok!
A következő problémára kérnék valamilyen segítséget. Mtz 920,3- nál Nehezen tudom elindítani. Alapjárat környékén leáll, nem veszi a fordulatot a motor. Új tápszivattyút, nyomástartó szelepet raktam bele. Mit javasoltok ?
Köszi a segítséget, üdv:József

#31221 Matyika
2014-03-18 21:55:43

Válasz #31228. hozzászólásra

Köszi majd beszerzem.. hát ilyen 10 mm-es szivacsot gondoltam tenni szigetelésnek..smile cowboy

#31220 *** HM ***
2014-03-18 21:42:51

Hol mindenhol mehet át a gázolaj a motorolajba?

Nincs profilkép
#31219 Bertalan Péter
2014-03-18 20:18:51

régi fajta 50 es motornak mekkora a kompressziója ?

#31218 rigás
2014-03-18 15:38:41

Válasz #31250. hozzászólásra
Alsó vízárömlő csövet, alsó vízátömlő csővel lehet helyettesíteni.smile pinch
Macerás feladat nem könnyű kicserélni a hűtő fellazítása nélkül. magam némi olajat egy kisméretű spájszert és egy régi lekerekített csavarhúzót szoktam segítségül hívni. van mikor 5perc van, hogy fél óra attól függ... ja és néhány prezúr benne van a pakliban.

#31217 rigás
2014-03-18 15:24:19

Válasz #31238. hozzászólásra
A rakodós ötvenesnek mióta nálunk van (25 év) csöpög az olaj onnan, kapott egy gumicsövet ami leér az olajteknő aljáig így nem mocskolja össze a blokkot.smile pimp
Amúgy magam is az előttem szólók szerint vélekedem, (feltételezve, hogy a hengerfej jó a szelepek jól zárnak) kompressziómérés, és ha kell gyűrűzés.

Nincs profilkép
#31216 Trakis Petya
2014-03-18 13:26:13

Sziasztok! Alsó vízcsövet hogyan lehet úgy helyre tenni, hogy ne tartson órákig és a bőr is a kezemen maradjon? Vagy nincs valakinek ötlete hogy mivel lehetne helyettesíteni?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Nemcsak szavak, tettek is – így segít a kormány Székelyföldön
Nemcsak szavak, tettek is – így segít a kormány Székelyföldön
Az Agrárminisztérium kiemelt figyelmet fordít a külhoni gazdálkodók...
Nyugdíj előtt állsz? – Most milliókat kaphatsz!
Palántanevelő tálca
Palántanevelő tálca

100 Ft

Eladó 900/60R32 kombájn gumi újszerű állapotban Michelin
Eladó 900/60R32 kombájn gumi újszerű...

295.000 Ft

Eberhardt 2 fejes váltva forgató eke eladó
Eberhardt 2 fejes váltva forgató eke...

820.000 Ft

Agrimaster 135cmes kalapácsos szárzuzó
Agrimaster 135cmes kalapácsos szárzuzó

699.999 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]