Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.04 Ft USD 337.84 Ft CHF 424.27 Ft GBP 453.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#65829 Gergő80
2019-10-28 22:17:43

Válasz csoppika #65828. hozzászólásáraa felező belefér a régebbi kuplungházba is

#65828 csoppika
2019-10-28 21:48:32

Válasz Gergő80 #65826. hozzászólásáraA felezővel is ez a helyzet?smile confused

Nincs profilkép
#65827 msanyi022
2019-10-28 21:19:22

Válasz Sanyee #65803. hozzászólásáraKöszi és az alsó helyzetben a karnak a kapcsolót teljesen le kell nyomni amennyire csak lehet fel kapcsolva pedig felhuza amennyire lehet vagy legyen egy kis holt játéka? Plusz vettem a Habiba új kapcsoló kart de arajta lévő fog túl nagy nem fér be a foglalatba ahol kapaszkodni kellene.

#65826 Gergő80
2019-10-28 20:34:19

Válasz csoppika #65825. hozzászólásárapasszol csak a menet méret nem a furatközép viszont igen az 540-1000 kapcsolórésze nem fér el a régiekbe de amin az öntött szám az oldalán hetvennel kezdődik abba elfér

#65825 csoppika
2019-10-28 20:18:12

Válasz Jakabjóska #65822. hozzászólásáraAz 50esen nem passzol a fülke bakok csavar helye? A fene... Azt hittem van egy tartalék jó kuplung házamsmile cursing

#65824 Gergő80
2019-10-28 20:12:01

Válasz kovacslaszlo8 #65817. hozzászólásárasok munka az első bakok csavarját 10-ről 12-re kell felfúrni vagy esztergálni megfelelő tőcsavart a jobbos féktengelyt kell cserélni lyukasra meg a difiközepén a keresztet bordás közepűre így felmegy a panorámás kézifék a taposós difit meg lehet csinálni bovdenosra a tanktartók simán felmennek a helyükre a munkahenger bakját érdemes cserélni meg az emelőtengelyt is panorámáséra a kardánhajtás kapcsoló karját a hátsó híd oldalán rubós átbillentésűre és felhúzott állapotba lesz kikapcsolva vagy azt is cserélni nyolcvanaséra
én 892 darázsderekat váltót fűztem a bukócsövesbe semmi se lehetetlen

#65823 Gergő80
2019-10-28 19:52:22

Válasz Mtz 550E #65813. hozzászólására88x5 a gumigyűrű 90x100x5 a karmantyú bő zsírral helyére megy a peremes hüvelyt párjával illik cserélni kivéve ha a perm letörik és kopás nyom nem látszik rajta szuszogót ajámlott mindenhová tenni ahol gyárilag nincs a beöntő csavarba hatos menet bele egy rövid csavar lazán vagy egy selejtezett zsírzógomb meg ha már szét van bontva zsírzási lehetőséget érdemes megcsinálni

#65822 Jakabjóska
2019-10-28 19:51:30

Válasz kovacslaszlo8 #65817. hozzászólásáraA kisfülkés 50-re elég kacifántos felrakni a panoráma fülkét. Úgy kb semmi sem passzol hozzá....
Nem jó a kormány, a pedálok, a karok.... nem jó a kuplungházon a fülketartó bakok felfogatása..... a kisfülkés 80-82 átépítése is macerás volt.

Egyszerűbb venni egy bontott nagyfülkés MTZ hátsórészt is hozzá.

#65821 kovacslaszlo8
2019-10-28 19:41:02

Válasz medikus #65818. hozzászólásáraMűszerfal, vezeték megvan hozzá, szakember is. Az elektronika a legkisebb gondom. Arra volnék igazán kíváncsi, hogy a fülke, tankok stb. rámegy-e jelentősebb farigcsálás nélkül? Karok, rudazatok, pedálok stb minden benne van.

#65820 kevesa
2019-10-28 19:16:02

Sziasztok!

892.2 valoszinu, hogy TLT fekszalagot kell cserelnem. A kerdesem a kovetkezo ajanlottak helyette inkabb lamellasra legyen ata.akitva a lehajtas. Ez mivel tud tobbet? Illetve pl. venyigezuzas kozben fog valamit a gep es leall mi tortenik? Torik szet a traki belseje?
Megeri atalakitani?

#65819 Gumóka
2019-10-28 18:56:12

Válasz Mtz 550E #65816. hozzászólásáraNa, megy ez!

Öregapám karmantyúzta az övét régen, akkor én még nem értettem hozzá, de mikor már traktorozhattam, azzal nem volt baj nálam 4 évig!

De úgy a tuti, ha a reduktorházra van téve szuszogó!

Én is ilyen felújítás előtt vagyok, sajnos folyik nekem is.
Csak én vettem karmantyút, a habinál abból adtak 4-et, meg két O gyűrűt, így a két oldal felújítása.

Azt még én se tudom, hova kell a karmantyú és hova a gyűrű, még nem szedtem szét ilyet.

Egyúttal érdemes a rugókat is cserélni, az már nem tétel.

A Tara jó, ha hüvely kell, de inkább a vastag peremes.

Én sem csináltam még sosem ilyet, de így voltam a kuplungozással is, mégis jó lett.

#65818 medikus
2019-10-28 18:56:12

Válasz kovacslaszlo8 #65817. hozzászólásáraRá rakható,de sokat kell alakítgatni!Pl kézifék!Nincs plusz fékdobod!Műszerfal?Vezeték komplett,stb!

#65817 kovacslaszlo8
2019-10-28 18:46:21

Üdv mindenkinek!

Meguntam az 50-es kisfülkét, lecserélném de a flancos lengyelre nincs keret. Viszont hozzájuthatok forint fillérért egy egész jó bőrben lévő 82-es pamoráma fülkéhez, tokkal vonóval, bakokkal stb. Le is tunám vizsgáztatni, ez sem gond. A kérdésem az lenne, hogy passzol-e rá és, hogy mekkora meló lenne átdobni? A gép egyébként doxa, nem akarom másikra cserélni.
Köszi a válaszokat előre is.

Nincs profilkép
#65816 Mtz 550E
2019-10-28 18:18:13

Válasz Gumóka #65814. hozzászólásáraCsak azért kérdeztem mert az O-gyűrűt meg ilyeneket csapágy vagy hidraulika boltban veszek! Karmantyús dologról meg senki nem ír hogy jó vagy sikerül vele összerakni! Mert a 90x100x5 karmantyú nagy bele szerintem mert O-gyűrű is 88x5 kell a reduktorba!

Nincs profilkép
#65815 Rabó001
2019-10-28 17:45:43

Válasz Gumóka #65814. hozzászólásáraMindig ezt csinálja,ha már hatszor leírták neki mit csináljon, még akkor is megkérdezi háromszor. Aztán mikor valamit nagynehezen megcsinál, akkor eltűnik mint szürke szamár a ködben, az eredményrol meg lapít mint szarva fűben.

#65814 Gumóka
2019-10-28 17:25:25

Válasz Mtz 550E #65813. hozzászólásáraA hüvelyeket párban cseréljük!
A habinál meg tudják, hogy mekkora a gyűrűméret, de azt is tudják, mekkora karmantyúval helyettesíthető!

De már leírtam!
Habis webshopon is megtalálható.

Ne csinálj meg minket ember...smile huh

Nincs profilkép
#65813 Mtz 550E
2019-10-28 16:50:25

Válasz Gergő80 #65812. hozzászólásáraÜdv Gergő80!
Tudsz segíteni abban hogy az elsőhajtás vékony peremű hüvelyhez felülre milyen méretű O-gyűrű kell ami felmegy a kúpkerékházba?
Meg a reduktor és peremes hüvelyt párban kell cserélni vagy lehet külön is? Köszönöm!

#65812 Gergő80
2019-10-28 14:34:05

Válasz nagy0szilard #65811. hozzászólásáraA fedélbe amin a viszafolyó cső van azon van menet belül oda passzol

Nincs profilkép
#65811 nagy0szilard
2019-10-28 11:37:38

Válasz Gergő80 #65809. hozzászólásáraKöszi a segítséget, még annyi, hogy ezt hova rakom bele, mert jelenleg csak egy üres tartályom van.

Nincs profilkép
#65810 mocsencsi1
2019-10-28 10:19:04

Válasz nagy0szilard #65804. hozzászólásáraJóféle HABI S50W nem hazudik, egy jó nyúlós viszkózus olaj.Nem folyik csak csöpög./nagyon jó viszkozitási gradiens/

#65809 Gergő80
2019-10-28 10:10:21

Válasz Gergő80 #65808. hozzászólásárahttps://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/kepek/pag_cikkekkepei.aspx?CIKKID=931

#65808 Gergő80
2019-10-28 10:08:04

Válasz nagy0szilard #65807. hozzászólásárahttps://webaruhaz.habi.hu/termekek/931/Hidraulika_olajszuro_lamellas_regi_tipusu_KPL.html
Ez a fajta szűrő való bele

Nincs profilkép
#65807 nagy0szilard
2019-10-28 09:45:46

Válasz Gumóka #65806. hozzászólásáraKöszi :) akkor ez enyèmben nincsen, levettem a fedelet, és semmi nincsen alatta

#65806 Gumóka
2019-10-28 09:17:13

Válasz nagy0szilard #65805. hozzászólásáraIgen, a beöntő mellett a visszatérő olajcső fedelét ha leveszed, az alatt van.
A kábelköteg meg a kormánytengely között az a kiálló csőcsatlakozós fedél az.
Lehet bele motorolajat is önteni, csak akkor a gépkapcsolatokra kell figyelni, lehetőleg ne keveredjen az olaj.

Nincs profilkép
#65805 nagy0szilard
2019-10-28 08:48:10

Illetve, ebben a tartàlyban kellene lenni szűrőnek?

Nincs profilkép
#65804 nagy0szilard
2019-10-28 08:42:33

Sziasztok! Hidraulikába 10w40-es olajat lehet rakni? Vagy mit ajánlatok? Régi 80 traktor

#65803 Sanyee
2019-10-27 21:46:59

Válasz msanyi022 #65785. hozzászólásáraAlsó a kikaocsolt. Középső a félautómata vagy szakaszos. A felső meg az állandó hajtás.
Most középen van.

#65802 medikus
2019-10-27 21:22:14

Válasz wernerj #65801. hozzászólásáraOlajos,nem szokott beleszakadni!

#65801 wernerj
2019-10-27 21:15:47

Válasz gandalfcappy #65798. hozzászólásáraNekem is ott csepeg. Ha kivetted, írd már meg légyszives mit találtál, én nem mertem piszkálni, hátha beleszakad, és most nem eshet ki a gép. Télen tervezem a nagyszervízt.

#65799 Büresz
2019-10-27 20:37:51

Válasz gandalfcappy #65798. hozzászólásáraAkkor biztos hogy a tőcsavartól jön.

#65798 gandalfcappy
2019-10-27 20:28:34

Értem srácok, akkor leszedem amint lesz lehetőségem megnézem. Azt hittem, h arra odafigyelnek. Nekem az 1es hengernél, tehát a hűtő felől az alsó csavarról csepeg.

#65797 rigás
2019-10-27 20:16:19

Válasz Gumóka #65787. hozzászólásáraNekem is van román tárcsám ráadásul a ritkább V elrendezésű, még az eredeti dák munkahenger van rajta ami mostanság nem folyik mert ritkán kell mióta megvan a Rába.smile biggrin

smile offtopic

#65796 medikus
2019-10-27 20:12:40

Válasz gandalfcappy #65794. hozzászólásáraAhol szelepemelő szár van,csavar irányban,ott folyhat olaj!!!

#65795 rigás
2019-10-27 20:12:23

Válasz gandalfcappy #65794. hozzászólásáraZsákfuratosak lennének azok, csak az orosznak nem mindig sikerül mert vagy a furat lesz hosszú, vagy az öntvény lesz rövid.smile biggrin
Általában a leghátsó (fülke felőli) szokott taknyolni.
Az is igaz ha sokat tötyögsz a géppel felhordja az olajat, leveszed a csonkot és látod mi leli.

#65794 gandalfcappy
2019-10-27 19:59:56

Válasz Büresz #65792. hozzászólásáraJó h irtál, mert minden lehetőséget számba kell venni. Hát nem tudom, nem szedtem le a kiömlőt. A kiömlő csavarok nem mind zsákfuratosak? Mert mivel semmi füstje nincsen, gondolom nem a hengerből jön. Szelepszárnál meg elég soknak találom, pláne h a kipufogó szelepnél inkább nyomás van, nem úgy mint a szívó szelep felőli oldalon.

#65793 medikus
2019-10-27 18:44:39

Válasz Rabó001 #65790. hozzászólásáraÁÁÁÁÁ! Csak témát ad!smile lol

#65792 Büresz
2019-10-27 18:10:47

Válasz gandalfcappy #65784. hozzászólásáraFélre olvastam, azt hittem hogy a csavarnál folyik. Alapjáratot nrm szereti egyik diesel sem.

#65791 Büresz
2019-10-27 18:07:49

Válasz gandalfcappy #65784. hozzászólásáraTőcsavart ki kell venni, bekenni tömítővel és vissza.smile thumbupcool A hengerfejbe van a menet, csak nem zsákfuratba, és onnan jön ki.smile laugh

Nincs profilkép
#65790 Rabó001
2019-10-27 18:07:28

Válasz Mtz 550E #65789. hozzászólásáraTe aztán nem unatkozol, mindig keresel valamit azon az MTZ-n.

Nincs profilkép
#65789 Mtz 550E
2019-10-27 17:43:17

Válasz vereszs #65778. hozzászólásáraA készletből a karokhoz csak a csészék meg a 28x3-as Viton gyürűk és a tömités kellenek?

#65788 gandalfcappy
2019-10-27 14:15:33

Válasz Tomi81 #65786. hozzászólásáraKöszi a választ! Ez nyugtató, ahogy nézem a nívót, nekemnis túl van öntve eléggé. Köszönet!

#65787 Gumóka
2019-10-27 12:00:46

Válasz rigás #65782. hozzászólásáraNekem már cserélték a vezérműtömböt, az előző gazdi, lövésem sincs róla, de szerintem utángyártott.
Abban már a műanyag csészék voltak, így azok kerültek vissza.
Ez a felújítókészlet egyébként igaz a munkahengerre is, T-25 munkahengere van a román tárcsámon, az a külső illesztéseknél folyatott, összeraktam a habis cuccal, bírt is talán 15 munkaórát...
Most szétdobom megint, de a külső gyűrűket már hidraulikásnál veszem, én nem szenvedek vele az tuti.

#65786 Tomi81
2019-10-27 10:47:24

Válasz gandalfcappy #65784. hozzászólásáraNekem is csinálta a nyáron. Olajcsere után. Kicsit túl lett öntve, meg tingli tangli munka volt. Mióta pótkocsizok, mrg szántok elhagyta.

#65784 gandalfcappy
2019-10-27 10:15:42

Srácok nembtudjátok, h miért szivárog az olaj az 1es henger kipufogónál az olaj? Nem füstöl a gép. Valami 5let?

Nincs profilkép
#65783 msanyi022
2019-10-27 09:18:18

Halló az lenne a kérdésem hogy az első hajtás kapcsoló kar mikor van helyesen be állítva? Régi fajta kapcsoló kar van rajta. A kar fogazatának a foglalat tetejére kell ki jönnie vagy az utolso kivágot részre hogy folyton be legyen kapcsolva?

#65782 rigás
2019-10-27 06:53:33

Válasz Gumóka #65779. hozzászólásáraNekem még vannak régi alu csészéim, az eredeti gyári műanyagokat is nagyon meg kell becsülni mert amit készletben kapni igazad van az egy sapka kaka.
A minőségi ó gyűrű használata mellett, én még a gömbcsapokat is felpolírozom mert az oroszos megmunkálás a legjobb minőségű gyűrűt is gyorsan megeszi.


#65781 gandalfcappy
2019-10-27 00:35:46

Válasz Juciy #20797. hozzászólásáraHelló! Kaptál választ erre a kérdésre, h miért folyik az olaj a kipufogó csonknál?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ha az időjárás nem kegyes, a direktvetés is kudarcot vallhat.
Brutális drágulás jöhet: uniós adóemelés az oka
Brutális drágulás jöhet: uniós adóemelés az oka
Akár 1000 forinttal is emelkedhet a dohánytermékek ára – nem minden tagország...
6 éves limousin tenyészbika
6 éves limousin tenyészbika

790.000 Ft

StarTrac 26 kompakt traktor hidrosztatikus váltóval, has alatti kaszával, 3+2 év garanciával
StarTrac 26 kompakt traktor...

4.899.990 Ft

Startrac 26 H - Turf 3+2 év garanciával
Startrac 26 H - Turf 3+2 év garanciával

4.401.567 Ft

Használt Comet permetező szivattyú
Használt Comet permetező szivattyú

130.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]