Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.83 Ft USD 337.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#54779 csoppika
2017-12-09 13:12:01

Válasz web030 #54778. hozzászólásáraA műanyag szűrőt át tudod fújni?

Nincs profilkép
#54778 web030
2017-12-09 13:07:39

Szerintem nincs durva szűrő a gépen csak finom szűrő!

Nincs profilkép
#54777 web030
2017-12-09 13:04:34

Válasz .Richard. #54764. hozzászólásáraJavíts ki ha tévednék de innen még a táp aljáig magától el kéne jutnia! Levettem még tegnap a nyomó ágáról a csövet a tápsszivattyú gyenge de meg tekertettem hogy nyomja ki magából akkor sem csinált semmmti!smile confused

#54776 csoppika
2017-12-09 12:57:35

Válasz csoppika #54775. hozzászólásáraAz utólagos szűrőt se láttam hogy pucolta volna valaki.,..

#54775 csoppika
2017-12-09 12:56:55

Válasz Claastra. #54772. hozzászólásáraEz még csak a rávezető rész volt...smile tongue

Nincs profilkép
#54774 .Richard.
2017-12-09 12:01:52

Válasz Claastra. #54772. hozzászólásáraMi az az àteresz csavar? Kéřdes jön. smile lol

Nincs profilkép
#54773 .Richard.
2017-12-09 12:00:19

Válasz csoppika #54771. hozzászólásáraJa,optimista. Jó az. Jò a lustaság! Nix mindenkinek saját kútja. Èn is utàlok kannàzni. Tankbeöntő gyári szűrőn, sok kaka megakad. Tiszta a tank,az megvèdi.

Nincs profilkép
#54772 Claastra.
2017-12-09 11:56:31

Válasz csoppika #54771. hozzászólásárana adtok ám tanácsot,de az áteresztőcsavart egyik se mongya,ott kicsi a luk,abba szokot elakadni előszörsmile thumbupsmile thumbup

#54771 csoppika
2017-12-09 11:48:20

Válasz .Richard. #54769. hozzászólásáraKifogyáskor szinte mindig szopás jön...ha nem azonnal, akkor rövid időn belül...
Szerencsére vagyok olyan anyagi helyzetben, hogy ha idő van, mindig visszatankolok...(meg olyan lusta is, hogy egy tankot egy szuszra nem hajtok ki...)smile lolsmile lolsmile lol

#54770 csoppika
2017-12-09 11:46:21

Válasz .Richard. #54769. hozzászólásáraOlvasd el a kolléga hirdetését...optimistasmile biggrin

Nincs profilkép
#54769 .Richard.
2017-12-09 11:45:10

Válasz csoppika #54766. hozzászólásáraAzt írtam, ami fönt szok lenni. Ha a gyàri szürő rajt lenne, a durva kacat,lehet, nem lenne dugulás. Sok mocsok belefèr.műanyagba szinte semmi nem fèr.

#54768 csoppika
2017-12-09 11:43:12

Válasz csoppika #54767. hozzászólásáraDE első körbe cseréld ki a műanyag házas kis szűrőt(ezek utólagosan beszerelhető pluszok), azokat a bal váll felett messzire dobjuk módszerrel takaríthatóak, ha az az amire gondolok...

#54767 csoppika
2017-12-09 11:39:44

Válasz csoppika #54765. hozzászólásáraA másik oldalon kell lennie még egy szűrőnek, adagoló mögött/felett, a jobb oldali szürke "henger"...

#54766 csoppika
2017-12-09 11:37:06

Válasz .Richard. #54764. hozzászólásáraLehet ez a sok "felesleges" szűrőház fent sincs neki...
" ... a tank és a tapszívattyú közt van beszerelve egy kicsit műanyag szűrő azt szét szedtem mind a két végétől kitakarítottam, ..."

#54765 csoppika
2017-12-09 11:35:02

Válasz web030 #54763. hozzászólásáraElőször is kellene lennie egy ilyennek jobb oldalon. A középső álló "henger" a motor oldalán, ez a durvaszűrő:

Nincs profilkép
#54764 .Richard.
2017-12-09 11:27:04

Válasz web030 #54763. hozzászólásáraSorrend.
Tankok,csapok,elosztò,cső,gyàri durva szűrő,cső,tàpszivattyu. A durvaszűrőn csak téli tanknàl tud folyni,magasabb,mint a tank fele. Tehát, ha tiszta,meg össze van szerelve minden,tekerd ki a golajszűrő finom szűrő, az adagoló mögötti lègtelenitő csavarjàt,az a tetejèn van. aztán pumpàlni a tàpot. Ha nem jön,tàpszivattyu nyomò àgat leszed,akkor pumpàlni. Ha akksem jön,feltève,ha jò az a szivattyú, keresni,neme levegőt kap a szivò oldal. Ha nix hiba,tàpszivattyu elött
A cső leszed,vissza kell fújni a tankba. Ha nem megy,akkor a tankig mindent leszed, kimos, vagy,mèg tank mosàs. Akkor màr muszáj.

Nincs profilkép
#54763 web030
2017-12-09 11:05:34

sziasztok! tudom magamról még csak tanulom a szerelést de van most valami amit egyszerűen sehogy sem fogok fel a segítségeteket kérném! Tegnap úgy jártam hogy a 82 mtz ből ki fogyott az üzem anyag és teleszívta magát szutyokkal! Leszereltem a tápszivattyúba becsatlakozó csövet hogy megnézem hol akadt el ott már nem jött gázolaj mi után töltöttem bele 50 litert megnéztem a tanknál ott jött a tank és a tapszívattyú közt van beszerelve egy kicsit műanyag szűrő azt szét szedtem mind a két végétől kitakarítottam, vissza szereltem akkor már feltöltődött de utánna van 40 cm üzem anyag cső a tápszivattyúig amin egyszerűen nem akar át menni az üzem anyag és ha jól tudom odáig még gravitáziós úton kéne el érnie aztán szívja fel a tápszivattyú! (Szóval röviden, egy 40 cm üzem anyag csőn nem akar át menni az üzem annyag kifújtam, külön át öntöttem gázolajat úgy át ment de a szűrőre rá szerelem akkor nem akar) tanácstalan vagyok!smile confusedsmile hammersmile hammersmile hammersmile crying

#54761 vén cigány
2017-12-09 08:51:11

http://thermo24.hu/porlaszto_beallito_600_bar

Van valakinek ilyen? Működőképes lehet????

#54759 Zoltán Rózsa
2017-12-09 08:22:36

Válasz Sanyee #54757. hozzászólásáraÜdv
Van egy videója amikor teszi fel a hengerfejet és bekeni a blokkot valami fekete anyaggal .
Az mi lehet tömítőpaszta?
Olyan mint a zsír.

#54758 Maszek Zs
2017-12-09 07:57:40

Válasz Sanyee #54757. hozzászólásáraHány NM-el húzza meg a Nagy anyát?

#54757 Sanyee
2017-12-09 00:32:42

MTZ váltó felújítás akit érdekel:
Egyedi célszerszámokkal.:
Videó1
Videó 2
Videó 3
Videó 4
Videó 5

#54756 jozef19
2017-12-09 00:26:55

Válasz mtz1221 #54755. hozzászólásáraA 100 amper felettieknek akkora a forgórészük,csak szabadonfutóval az igazi...

#54755 mtz1221
2017-12-09 00:22:29

Válasz jozef19 #54754. hozzászólásáraMég nem de a napokban rápróbálok mérni.Más ügyben akartunk autó bontóba menni és hoztam volna egy generátort is,de el maradt a menés.

#54754 jozef19
2017-12-09 00:14:07

Válasz mtz1221 #54753. hozzászólására Mutat már az óra,tesztelted?

#54753 mtz1221
2017-12-09 00:02:19

Поршень А260-1004021-В2 (Чехия) Д-260 (V=65, H=28,6) Евро 0,1 палец 38,0 мм.
Поршень А260-1004021-Т1 (Чехия) Д-260 (V=60, H=27.0) Евро 0,1 палец 42,0 мм.
Поршень A260-1004021-Ж1 (Чехия) Д-260 (V=55, H=20,3) Евро 2 палец 38,0 мм
Поршень А260-1004021-М1 (Чехия) Д-260 (Евро-2) (V=55, H=20.0) Евро 2 палец 42,0 мм
Поршень А245-1004021-Г (Чехия) (245-1004021В) (V=55, H=20,0) Евро 3 палец 38,0 мм
Поршень А245-1004021-В (Чехия) (245-1004021В)(V=55, H=20,0) Евро 3 палец 42,0 мм A V és a H jelölések mit jelölhetnek ??Ott a különbség az euro 1-2-3 motorok dugattyúi között.smile ban

Nincs profilkép
#54752 VDénes
2017-12-08 22:37:43

Válasz mtz1221 #54747. hozzászólásáraAz éven sajnos már biztos nem.
Lassan csak leteszek a gép vásárlásról.

Nincs profilkép
#54751 .Richard.
2017-12-08 22:34:21

Válasz mtz1221 #54750. hozzászólásáraJèzusom...ki ez...az a sok motorbzi viszijàm magàva a nőit,mert vedenek, visszànak a nőstény vezet. 150motor làtogatàsa közben csak megfog vmi nő smile devilis. Olyankor van vagy szàz matuzsa csepelhofferparcelladucmtzdutraladavarszavaifaholderegyedirettegikispolckimittudomèn. Mert,felvonulnak.

#54750 mtz1221
2017-12-08 22:27:37

Válasz .Richard. #54749. hozzászólásáraA motorok magukban nem tudnak megfogni.Egyben régi traktorok cséplőgépek stb már igen.Amik a kezemben vannak motorok,azok is egy elmúlt világ találmányai lassan.smile unsure

Nincs profilkép
#54749 .Richard.
2017-12-08 22:21:48

Válasz mtz1221 #54733. hozzászólásáraJól emlékszem, M.kövesd szeptember 10. Géptalàlkozo. Cìmmel szokott lenni. Szànj rà egy napot,nèzd meg! 7ève voltam. Èrdemes.gondolom, megrendezik mèg. Mùzeumban nix annyi gèp, mint ott. A tulaj valami tűzszerész volt a második v.hàboruban. Nem fiatal. Nem tudom mi lehet vele azóta, pàratlan ember., az biztos. Több motort be is röffentenek olyankor.

#54747 mtz1221
2017-12-08 22:18:48

Válasz VDénes #54746. hozzászólásáraVan még 22 napod egy újra.Lehet az utolsó lehetőség ebben az életben.
https://auto.jofogas.hu/bekes/MTZ_1221_3_Uj_traktor_67858342.htm

Nincs profilkép
#54746 VDénes
2017-12-08 22:10:33

Akkor 1221.5 sem lesz már 2018-ban?

#54745 rigás
2017-12-08 21:58:26

Válasz a2457 #54742. hozzászólásáraTeljes mértékben igazad van!
Az volt az igazi kezdet. Én a '80-as évek ejején tanultam erről is és a többi ősmotorról, a géplakatos suliba gyakorlati oktatáson egy öreg uradalmi gépésztől...
De ha én itt ezzel a Huygens-el, meg a puskaporos motorjával jövök...
Hááát, kidobnak innen, mint okoska törpöt apraja falvából!smile scaredsmile lolsmile pimp

Nincs profilkép
#54744 lakatos gabesz
2017-12-08 21:49:39

És ez csak a traktorokra fog vinatkozni?én hogy vettem most a kombájnt zöld rendszámos volt nincs pairja csak a vételi akkor azt le birom majd a tavasszal müszakiztatni?

#54743 broll79
2017-12-08 21:47:37

Válasz ATIS78 #54728. hozzászólásáraHa ez így van/lenne, akkor miért csak a gépkereskedő tud róla??? Közlönybe megjelent vajon? Mert a jogszabálynak hatályba lépés előtt meg kell jelennie

Nincs profilkép
#54742 a2457
2017-12-08 21:45:40

Válasz rigás #54732. hozzászólásárahát.. azért ez kissé téves, ez inkább egy dízelmotor előd. a hőt nem a kompresszió szolgáltatja még.
belsőégésű motorok nagy ősét Christiaan Huygens találta fel, és éppenséggel puskaporral működő motor volt. 1600 években találta ki a pali.
na nem is cifrázta, gyakorlatilag egy ágyút használt hengerként.

#54741 prütyi
2017-12-08 21:41:44

Válasz medikus #54740. hozzászólásáraA 82-es most van teljes generál alatt és most le is akartuk volna papírozni.

#54740 medikus
2017-12-08 21:39:24

Válasz prütyi #54738. hozzászólásáraHa idáig nem zavart,most miért aggódsz?smile nonono

#54739 rigás
2017-12-08 21:34:06

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #54735. hozzászólásáraArra én is!

Mert jelenleg egy tanyaudvaron rohadó mohával benőtt rozsdakupacért, ami mondjuk valamikor 50-es mtz volt 400000-et kérnek

Természetesen mindene működik azonnal munkára fogható...smile thumbup

Ennél már csak a tulipiross semmipapíros kupecgépek jobbak dupla ennyiért!
smile nonono

#54738 prütyi
2017-12-08 21:29:17

Válasz ATIS78 #54728. hozzászólásáraEz marha jó lenne mivel a portán két mtz van,egyik újkora óta nálunk van és még soha nem volt forgalomba a másik volt de előző tulaj kivonta és ebben az évben már esély sincs egyiket se forgalomba helyezni. Ezek kitalálnak állandóan valami f.szságot!

#54737 csoppika
2017-12-08 21:06:09

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #54735. hozzászólásáraElvileg a soha nem regisztrált eddig sem kaphatott volna, mert elvileg ugyanúgy indult volna a megmérettetésen , mint egy új. Pontosabban a motorjának tudnia kellett volna az aktuális TIER szabvány károsanyag kibocsátást...(erre volt könnyítés az 1990valahány óta a tulajdonodban lévőkre vonatkozó kitétel)
Én így tudom...(lehet nem jól)

Nincs profilkép
#54736 Claastra.
2017-12-08 20:24:23

ezt már 2 éve is eljátszották,aztán mégis volt kiskapu,vagy jönnek a cr.es emtézék,2-3 milkával drágábban

Válasz rigás #54734. hozzászólásáraÉn inkább úgy értelmezem, hogy évjárat függetlenül szólhat az egész.

Azaz mondjuk x-y 20-on akárhány éves mötözéje eddig tábla, műszaki nélkül poroszkált akkor az a következő évtől eztán nem kaphat az ominózus jogszabály miatt rendszámot.

Majd csak arra leszek kíváncsi ha ez életbe lép akkor merrefelé fogja az árakat lendíteni! smile aikido

#54734 rigás
2017-12-08 20:10:26

Válasz ATIS78 #54728. hozzászólásáraAkkor most rohanjak vizsgáztatni az öreg bukócsövest?smile scared Mert az ősszel lejárt a műszakija tavaszig meg nem akartam vizsgáztatni, mivel télen nem használom.
Vagy ez csak az újonnan forgalomba helyezendő még rendszámmal eddig nem rendelkezőekre vonatkozik?smile confused Én, ez utóbbit értettem ki az amúgy elég szűkszavú közleményből.

#54733 mtz1221
2017-12-08 20:10:11

Válasz rigás #54732. hozzászólásáraMeg ne haragudj,de én most hallottam erről a motorról először.Nem tartom magamat valami okosnak,de amit tudok a mai motorok működéséről,azoknak kb semmi köze nincs ezéhez.smile whistling

#54732 rigás
2017-12-08 19:43:07

Igazatok van ez egy igen elnagyolt sematikus ábra, amely egy 1957-es kiadású mezőgazdasági gépeket bemutató könyvből való.

A képen egy kétütemű izzítócsöves világítógáz motort ábrája van ami minden belsőégésű motorok elődje, és közvetlen őse a HSCS izzítókúpos motorjának.
Ez egy stabil motor volt ami a koksz gyártás melléktermékével az ún. világítógázzal működött e miatt vezetékez gázra volt szükség ahol használni akarták.
A hengerfejben egy hosszú kerámia cső volt amit folyamatosan hevíteni kellett, hogy a sűrítési ütemben berobbanjon a gáz levegő keverék. Ez még nem kompressziós motor volt az égés beindításához kívülről kellett biztosítani a hőt. A motor fordulatát kis mértékben ugyan de lehetett szabályozni a kerámia cső melegítésének helyével, ha közelebb melegítették a kerámia csövet az égéstérhez az gyorsabban, ha távolabb lassabban forgott, hisz később következett be az égés. Mindez kiforrott technika volt már 1870 körül.
A képen egy 1886-os már kiforrott típus látható:

A képen lévő gép a Mezőkövesdi múzeumban látható

Tisztelettel, nem akarok senkit sem kioktatni, vagy valamiféle nagyokos képében tetszelegni, csak fel akartam hívni a figyelmet az alapok ismeretének szükségére mert csak így ezen ismeretekre alapozva tudjuk igazán megérteni a későbbi és a modern motorok működését.

#54731 Vinkó75
2017-12-08 19:26:29

Válasz csoppika #54730. hozzászólásáraHúúhúúú...végre be indul a piac. smile laughsmile laughsmile laugh

#54730 csoppika
2017-12-08 19:23:14

Válasz Vinkó75 #54729. hozzászólásáraMeg a váznyúlványnak is beindul az üzletesmile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Könnyebbé válhat a gazdák élete – legalábbis e tekintetben.
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Akár 2000 forintba is kerülhet a tej literje a boltokban.
Turán szőlő
Turán szőlő

270 Ft

Csúszókormányzású homlokrakodó Longdon LT-S390
Csúszókormányzású homlokrakodó Longdon...

2.590.000 Ft

Gyári gödörfúró, lyukfúró, földfúró
Gyári gödörfúró, lyukfúró, földfúró

430.000 Ft

VOGEL NOOT Euro-Grubber (grúber) 11/9 késes MTZ kategória
VOGEL NOOT Euro-Grubber (grúber) 11/9...

840.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]