Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.04 Ft USD 337.84 Ft CHF 424.27 Ft GBP 453.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#53879 medikus
2017-11-20 20:14:23

Válasz Full Random #53870. hozzászólásáraLámpával nem gerjeszted túl,de szabályozót lehet cserélni kellene!14.5v nél illene megállnia!

#53878 mtz1221
2017-11-20 20:14:14

Válasz Petiiii #53877. hozzászólásáraAkkor tedd összébb,csak ne a mostani helyen legyen.A kerék csillagos ??Azzal nem lehet a nyomtávot kisebbíteni ??

Nincs profilkép
#53877 Petiiii
2017-11-20 20:07:16

Válasz mtz1221 #53876. hozzászólásárarendben az lesz! akkor egyformán álljon kint a vágások? csak az a baj ha kihúzom akkor már az eleje szélesebben megy mint a hátulja! hátul meg teljesen ki van húzva a nyomtáv! :/

#53876 mtz1221
2017-11-20 20:03:05

Válasz Petiiii #53874. hozzászólásáraTedd széllesebbre amennyire kijön,attól 1 lukkal kijjebb.Mindkét felét,és jó lesz,feltéve hogy a kúpos ékek tényleg jók benne.

#53875 Gepi
2017-11-20 19:57:59

Válasz Magister #53866. hozzászólásáraHa a főtengely szimeringet is cserélted vagy fogod, kérlek a régi szimeringről tegyél már fel képetsmile thumbupcool.

Nincs profilkép
#53874 Petiiii
2017-11-20 19:52:57

Sziasztok olyan problémám van az 552es hogy amikor be van kapcsolva az eleje és tolatok hátra a balra alá van tekerve a kormány ki jebb jön egy vonalal a híd ez mitől lehet új az ék is benne ?? A képen be karíkáztam az jött ki egy vonalal de már többször is vissza tettem ahol volt! Mind a két oldalon egyformán kell ki állnia a jelöléseknek? Válaszokat is előre köszönöm!

#53873 jozef19
2017-11-20 19:45:49

Válasz Full Random #53870. hozzászólásáraAz áramtalanitót járó motornál kikapcsolni tilos,lehet az orosz kibirja,de a bocs nem valószinű...

#53872 mtz1221
2017-11-20 19:45:23

Válasz medikus #53869. hozzászólásáraAzt majdcsak meglátná,ha körbe folyna egész az adagolóig.Meg a piros hőálló szilikon csodákra képes,a tőcsavaroknál.

Nincs profilkép
#53871 a2457
2017-11-20 19:37:54

Válasz Full Random #53870. hozzászólására15.5 el felfűtöd az akksit.
14.4 et kén elérni.
15 volt is határon lenne nagyon.
ideális esetben minden fordulaton 14.4 a töltés.

Nincs profilkép
#53870 Full Random
2017-11-20 19:30:10

Válasz medikus #53869. hozzászólásáraVasárnap méregettem a bosch generátor töltését s mikor megtúráztattam akkor felment 15,5 voltra amit az akksin mértem. Emiatt mennyire aggódjak? Ki fog pukkanni az akksim? Alapjáraton (1000) 13,8 volt. Oda van a fesszabályzó vagy túlgerjesztem a kontroll lámpával? Mit mondanál medikus? Köszönöm szépen előre is)

#53869 medikus
2017-11-20 19:22:03

Válasz mtz1221 #53865. hozzászólásáraÉs a kipufogó csavaroknál,amelyik be van fúrva a szelepemelő furatába!Sokszor nehezen elállítható!
smile thumbup

Nincs profilkép
#53868 zscsizmadia
2017-11-20 19:21:31

Válasz gandalfcappy #53864. hozzászólásáraMinden belsöégésü motor diesel-otto-nál mielött sürítési ütemben a dugattyú felmegy a felső holtpontig elötte történik a berobbanás szikra-vagy öngyulladás hatására az elötöltés-befecskendezés vagy elögyujtás hatására és ezt a munkafolyamatot fokozza-tovább süríti ezzel növelve a nyomás viszonyt az égéstérbe,igy jön létre a tökéletes égés ezáltal az elérhetö legnagyobb teljesítmény a motorban.Ezt lehet állítani-szabályozni.Ottó motornál a gyujtás állitásával dieselnél a befecskendezés állitásával.Van agyári érték amire bekell állitani adott motornál.Maradjunk a dieselnél optimálistól eltéröen ha hamarabb történik kopog a motor káros neki melegszik ,ha késöbb történik utóbefecskendezésnek hivjuk indulási nehézség lép fel nemindul jol kéken füstöl a tökéletlen égéstől erötlen és melegszik a motor.Minden motornál meg van a saját mechanizmusa erre az állitásra mtz-énél is már sok megoldás van adagolófajtától függöen.Komoly tananyag.smile thumbupRemélem jol irtam.Nagyjábol ennyi ezt még lehet fokozni szög és fok értékekel stb.Meg jelekkel segédeszközökkel motoron.Huuuuuuuu.

Nincs profilkép
#53867 Mtz 550E
2017-11-20 19:16:21

Jah még amit nem mondtam hogy mikor levolt véve a hengerfej már szelepszár szimeringet kellett cserélni meg a szelepek màr lógtak a vezetőbe a híres jó fajta utángyártott hengerfejbe!

Nincs profilkép
#53866 Magister
2017-11-20 19:11:22

Kollégák egy
kis segítségre lenne szükségem!
Éppen egy T16-os kuplungját túrom és a spirálrugók alatt van egy grafitos alátét amelybe acél erősítés van...Na ezek nekem elhasználódtak.
Az lenne a kérdésem, hogy hogy szoktátok helyettesíteni vagy beszerezni??

#53865 mtz1221
2017-11-20 18:56:01

Válasz gandalfcappy #53864. hozzászólásáraHengerfejnél csak a jobb oldal hátulján tud motor olaj folyni.Nálad a szelepdekli alatt vagy fölött jöhet.

#53864 gandalfcappy
2017-11-20 18:13:02

Sziasztok!
Valaki megtenné, hogy leírja, h mi az az előtöltés, mi van ha nagyobb, és mi van ha kisebb a gyáritól, egyáltalán miért kell azt elpiszkálni? => okozhatja-e a hengerfej tömítés tönkremenését? Tavaly cseréltem benne hengerfej tömítést, mondjuk azt szerintem azért lőhette ki, mert az előző gazdája 1 pöcs volt, és 1 kicsit becsípte a hüvely pereme a tűzkarika szélét. Most meg az adagoló felett, a gázolaj szűrő mögött, a hengerfejtömítésnél megjelent a fekete motorolaj. Mit kereshet ezen az oldalon a motorolaj? Ja egyébként 4 bár olajnyomásom van, melegen csak 3-3,5 nameg most fogok nekiesni én is a kuplung felőli főtengelyszimeringnek, amit a hátam közepe se kíván, de muszáj.smile sadsmile boredsmile sadsmile bored

#53863 Gergő80
2017-11-20 17:03:52

Válasz Sanyee #53862. hozzászólásáraén ezt a fajtát használom teflonkarika nélkül
210 Nm nyomatékkal meghúzva valamivel vastagabb mint a sima alapból kicsit lomhább a gép de nekem turbóval jól működik
a gyártótól rendeltem meg http://tomitesgyar.shp.hu/hpc/ws_member_3g.php?azonosito=tomitesgyar&tcskod=tomitesgyar1285082786&alcsoport=MTZ%20hengerfejt%C3%B6m%C3%ADt%C3%A9s&title=MTZ%20hengerfejt%C3%B6m%C3%ADt%C3%A9s

#53862 Sanyee
2017-11-20 16:10:19

Sziasztok!

Mi a véleményetek ezekről a réz hengerfejtömítésekről?
https://webshop.keletagro.hu/mtz-hengerfejtomites-50-es_id802

Ezek valamivel vastagabbak lehetnek, mint a teflonosak?
Sajnos ezekkel a teflonos tömítésekkel nem sokat lehet kihúzni.

Nincs profilkép
#53861 Mtz 550E
2017-11-20 15:28:01

Válasz vén cigány #53813. hozzászólásáraHali!
Te az új 80-as hengerfejet mennyiért vetted?

Nincs profilkép
#53860 ygh866
2017-11-20 07:14:37

rendben rajta leszünk a dolgon.

#53857 Zoltán Rózsa
2017-11-19 21:39:12

Válasz ygh866 #53856. hozzászólásáraA kuplungszerkezetett
Ha ott benézel és minden fekete olaj akkor tutti főtengelyszimering

Nincs profilkép
#53856 ygh866
2017-11-19 21:33:05

akkor a lemez dekninél mit lehet látni?

#53855 Zoltán Rózsa
2017-11-19 21:23:44

Válasz ygh866 #53854. hozzászólásáraOk hülyeséget irtam.
Az is váltó olaj
Mármint a szivattyú meghajtó fogaskereke annak a tengelyelye a kuplungház felöl van tömítve O gyürűvel az is szokot folyatni.

Nincs profilkép
#53854 ygh866
2017-11-19 21:01:30

akkor majd holnap lemegyek nála s megsasoljuk,mert annak az ablaknak is van tömitése?s hidraulika olja lentről honnan jöhet?

#53853 Zoltán Rózsa
2017-11-19 20:57:07

Válasz ygh866 #53852. hozzászólásáraAzt a 6 db csavart kiteker és lámpával ha bevilágít úgy biztosan kiderül hogy onnan folyik.
Mert folyhat a pajzslemeznél is vagy a dekni gumit tömítésénél is,ami szépel lefolyik.
Nekem ugyan ez van befolyik a kémlelő ablak lemezéhez de nem belülröl jön csak oda szívárog.
Ami biztos ha fekete akkor motor olaj.
Mert lehetne hidraulika olaj is

Nincs profilkép
#53852 ygh866
2017-11-19 18:55:56

ja sötét fekete s van ott az alján 1 kis lemez borítás amit 6db csavar fog fel ott is szivárog neki az olaj.

Nincs profilkép
#53851 Claastra.
2017-11-19 18:53:46

Válasz ygh866 #53850. hozzászólásáraha sötét (fekete)az olaj akkor hátsó tőtengelyszimering,ha sűrű és nem fekete nyelestengelyszimering

Nincs profilkép
#53850 ygh866
2017-11-19 18:44:26

helló ,haver megkért kérdezzem már meg tőletek hogy mtz 82 a derék résznél a motor után s a kuplung előtt az alján könnyezik neki az olaj,milyen probléma lesz vele?

Nincs profilkép
#53849 ygh866
2017-11-19 18:44:26

helló ,haver megkért kérdezzem már meg tőletek hogy mtz 82 a derék résznél a motor után s a kuplung előtt az alján könnyezik neki az olaj,milyen probléma lesz vele?

Nincs profilkép
#53848 .Richard.
2017-11-19 18:20:08

Válasz Vinkó75 #53847. hozzászólásáraJó a sima csavar,csak likra kell fordítani a tengelyt,de attól mèg elfordul,nix rögzitèse. Lehet, ez tèvesztette meg az embert. Volt munkahelyemen,villany motor csinált ekőkenèst még àllo motornàl,le volt ellenőrizve a kenès,mèg befedelezès előtt. Ott kijött a hiba. Itt sem hülyeség jàratni fedèl nèlkul.

#53847 Vinkó75
2017-11-19 18:09:46

Válasz .Richard. #53843. hozzászólásáraNyilván az lesz a bibi....most hívott sima áteresz csavarok voltak az olajcsőnél. Na mindegy jövő héten átnézem.smile rolleyes Az éknél szakadt le ismét.

Nincs profilkép
#53846 Claastra.
2017-11-19 18:09:07

Válasz medikus #53845. hozzászólásáratudom,csak tippnek raktam be lemezből,kazánlemezből,heggesztéssel tud gyártani az övére

Nincs profilkép
#53844 Blahoncio
2017-11-19 18:06:17

Azért kérdezem mert a minap egy 80 ast húztam be vele és elég gyengén muzsikált. Bár már nem emlékszem hanyadik seb.volt.

Nincs profilkép
#53843 .Richard.
2017-11-19 18:05:25

Válasz Vinkó75 #53839. hozzászólásáraJa,csapos alul,sima felül,azt kèsz a merènylet,ha felcserèlik . Mint mikor a cserèpkàlyhàs kàlyharakàskor a huskonzervet beteszi bontatlanul a kèmènynyìlàsba. . Van olyan mtz,amelyikben különbözőek a csavarok? smile lol

#53841 medikus
2017-11-19 18:01:51

Válasz pityubacsi5 #53837. hozzászólásáraAzért vannak a kaszán hézagolók,hogy a kopásokat azzal kompenzálod!Felesleges ezt bonyolítani!smile thumbup

Nincs profilkép
#53840 Claastra.
2017-11-19 18:01:28

Válasz pityubacsi5 #53837. hozzászólásáravagy legyártassz egy új hasonlót

#53839 Vinkó75
2017-11-19 17:59:13

Válasz .Richard. #53836. hozzászólásáraEbben is igazad van. Bár ott a csavar csapos megoldású..ha csak nem volt variálva.

Nincs profilkép
#53838 Claastra.
2017-11-19 17:59:10

Válasz pityubacsi5 #53837. hozzászólásáraazért adtuk a javítási tanácsokat,mert szerintem nehéz lesz hozzá cuccost találni ,

Nincs profilkép
#53837 pityubacsi5
2017-11-19 17:57:51

Válasz Claastra. #53831. hozzászólásáraKicsit megkoptak a fülek rajta, azért akarok inkább újat venni. Ha nem sikerül, csak akkor döntök a javítás mellett. Azért lenne jó tudni, hogy mi a pontos típusa, mert az alapján könnyebb lenne az alkatrész keresése.

Nincs profilkép
#53836 .Richard.
2017-11-19 17:56:12

Válasz Vinkó75 #53832. hozzászólásáraTipp. Ha a himbakenőcső,a 4esnèl van bekötve,de nem a csapos àteresz csavarral van rákötve az olajcső a himbabakra,akkor a himbatengely olajfurata nem bízti,hogy oda esik,ahol a csavaron benyomja az olajat. Innentől kezdve,minimàlis a himbakenès,az utolsó szinte szàrazon megy,mèg meg nem szorul.ilyennel talàlkoztam. Nem mondom hogy ez a baj,de van ilyen.

Nincs profilkép
#53834 Blahoncio
2017-11-19 17:55:49

Üdv Mindenkinek!
Egy kérdésem lenne hozzátok!
892 essel csak a géppel hanyadik fokozattal indultok amelyikben még nem fulladozik?

#53833 medikus
2017-11-19 17:55:14

Válasz Claastra. #53831. hozzászólásáraHa normálisan meg hegeszti,és JÓ kasára teszi fel,akkor bírja az!Persze tehet rá erősítést,mint az E kaszákon is van!

#53832 Vinkó75
2017-11-19 17:44:12

Kollégák ! Iván 80-as moci, a tulaj állítása szerint.Először 300...majd 600...és most 1100
üz környékén. Az első henger kipufogó szelepje eltörik, vagy leszakad az éknél. Új szelep- szelepvezető és himba cserét is csinált. A héten ránézek. A szelep emelő pillanatnyi megszorulására gondolok...két hete egy Efendi is produkált ilyet. Összeért ott is a szelep és a dugó,csak az emelőszár ilyenkor enged deformálódik mivel üreges.

Nincs profilkép
#53831 Claastra.
2017-11-19 17:38:10

Válasz medikus #53830. hozzászólásáraszerintem is javítható,alul tart a kaszasín,én felülre is szegecselnék egy rövid kaszasíndarabot

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Mezőgazdasági túlélőstratégiák – a magyar gazdáknak cselekedniük kell
Mezőgazdasági túlélőstratégiák – a magyar gazdáknak cselekedniük kell
Technológiai és stratégiai válaszok kellenek a változó éghajlatra, ami teljesen...
Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ha az időjárás nem kegyes, a direktvetés is kudarcot vallhat.
Nass vágó asztal 673
Nass vágó asztal 673

3.100.000 Ft

Rz3 szárzuzó eladó
Rz3 szárzuzó eladó

1.250.000 Ft

Vegyszerező,  permetező eladó
Vegyszerező, permetező eladó

165.000 Ft

CLAAS MEGA 360
CLAAS MEGA 360

28.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]