Válasz 5465 #51. hozzászólására2013 és 2015 május között készült Hi Lux- ból akad néha ebben az árban a piacon. Én is nézegetem . De mindig valami más élvez prioritást.
Válasz termelo #46. hozzászólásáraKözútra van személyautóm, mégpedig a legjobb (munkáltató által lízingelt, céges tankolókártya, minden költség céges, korlátlan magán használatra )
Univerzális igáslovat keresek 6-8 milla között (bruttóban).
Határszemlére, cuccolásra meg vadászatra kell.
Válasz $HMP$ #49. hozzászólásáraTudod a barátomnak 1000 hektárra jó a 3 milliós használt PickUp, ide újat az 50-80 hektáros gazdáknak kellett venni mert nem tudott kimenni a határba
Persze én hülye vagyok mert egész évben személyautóval járok a határba fillérekért és eddig 6 év alatt kétszer elakadtam
Válasz termelo #48. hozzászólására15millio oldalukon.
2.5 leengednek ?
Ki akar kiserleti nyul lenni?
Szinte ilyan mintha a nagy jdd helyett nagy belorusra vagy kinai 300 lovasra biznád a gazdaságot...nemtom.nemtom
Válasz termelo #44. hozzászólásáraItt is van egy eltévedt kubai gyerek, a kisebb focicsapatában. Alig bírtam a gyereket rábeszélni hogy ne bactassa mint a többi, hanem haverkodjon vele. Erre fel elég jól megtanult tőle szerbül. Meg lett egy jó haverja.
Válasz mtz1221 #43. hozzászólásáraÉn multikulturális beállítottságú vagyok, ugyanúgy kezelek minden embert. Gondolom nem ez a jellemző arra a környékre mert úgy néztem a többi magyar beszélni se akart vele. Engem meg érdekelt honnét jött, merre tart és így összehaverkodtunk.
Válasz termelo #35. hozzászólásáraBocs, azt hiszem félreértettelek!
Azt hittem az autóra gondoltál…
Olyanok vagyunk mint a Vaklármában Gene Wilder meg a Richard Pryor a közlekedési lámpánál.
Válasz termelo #35. hozzászólásáraDehogyis, nem ezt mondtam.
De ha elkezdek keresni, nem a szín szerint teszem, hanem márka, típus, teljesítmény, állapot, futott km, kor, stb. és ebből kb. ez maradt.
3.2 -esből nézd meg a választékot a HAHU-n 5 és 7 misi között…
Amúgy egyáltalán nem csúnya, csak kényes.
Pajero ugyanígy lett.
Mondjuk abból nem is vettem volna fehéret vagy ezüstöt, más szín meg nem is volt.
Válasz termelo #35. hozzászólásáraEgy ismerősöm azt mondta,fiatal,kb. 30 lehet,hogy a mai csajoknak már a hajó a menő. Kinek van hajója,. Van egy 18 èves mini Morisa amúgy. ,. Azt mondja,ha nem lenne kocsija csaja sem. nem mertek szólni neki,hogy lehet,rossz körökben mozogsz.
Válasz $HMP$ #29. hozzászólásáraAzért fura, mert Pajerom van (azt cserélném pickupra) 290.000 km-rel, abban kicsit kopott ugyan a bőr, de nem törött, nem szakadt.
Válasz 5465 #25. hozzászólásáraMagas az az oldalsó műanyag burkolat, ha úgy száll ki hogy csak oldalra kifodul belőle, pont azon az éles peremen senyved a kárpit.
Sziasztok,
az normális, hogy 2013-as, 120 ezer km-t futott Ranger ülése így néz ki?
Valami nagyseggű ember hajtotta vagy több a km?
Magyar autó, a rendszám lekérdező rendszerben egyenletes a km futás…
Régi Hiluxok kelendőek a piacon, ha meghirdeted őket Facebookon/Jófogáson, garantáltan lecsapnak rájuk, akár hobbi célra. Felújítani is lehet megérné a jobb állapotút, ez már kasztnis mester (rozsda sajnos nagy ellenfél) és egy lehetőleg terepjárókat ismerő szerviz kérdése, én kérnék rá ajánlatot tőlük. Mivel egy új nettó 15-20 milla, így van fantázia a régiekben bőven, pláne hogy alapvetően egyszerű, tartós konstrukció.
Válasz Bekre Pál #20. hozzászólásáraKedves Pál!
Az ÁFA-ról szóló 200 . évi CXXVI. tv. Adólevonási jog korlátozása 124.§ (1) a) pontja.
Ezt a paragrafust érdemes áttanulmányozni.
Sajnos, a mg-ban nemcsak autókba használunk benzint, hanem kifejezetten mg-i tevékenységekhez is. Pl. benzines áramfejlesztő szivattyú üzemeltetéséhez a legelőn. Ezek a nyeles deréknyüvő lengő kaszák is benzinesek és még sok kisebb gép, amiket nem tudunk nélkülözni.
Szgk. besorolásnál, ha dízel üzemű, annak sem lehet levonni a gázolaj ÁFA-ját, sőt semmilyen ÁFA-t sem, sem a beszerzésből, sem a müködtetésből.
............
A régi HILUXok valóban kiválóak, nálunk rettenetes körülmények között dolgoznak. Hegy, domb, völgy, agyag, kitaposott keréknyom, sok terhet cipel.
Az egyik tavaly 05.07-én a férjem életét megvédte. Olyan erős volt az alváz, hogy az útmenti árokban felakadt egy nagy fatuskón. Az autó eleje még belezúgott egy cukorjuhar facsoportba, de a tuskó sokat visszafogott az ütközési energiából. Így "csak" egy hatalmas faág szakadt le, nagyon szerencsésen az autó és az úttest közötti részűre. A tuskónak köszönhetően az autó bal oldala kinyílt és a férjem kiszállt. Az autó eleje is olyan erős volt, hogy bár az aksi szétment, de az utastér csak kicsit sérült, így a lábai nem törtek el.
Szegycsont, bordatörés, bőrnyúzás, egy összevarrt vádliseb. Összességében az angyalok is vigyáztak rá.
Apropó! Tavaly 08. hóban kivontam 1 évre a forgalomból a másikkal együtt. Mindjárt lejár az 1 év, mit lehet ezekkel kezdeni? Kettőből lehetne egyet? Én inkább nem foglalkoznék ilyennel és már az idő is kevés. Vagy hogy lehet alkatrésznek eladni őket? Túl sok a többi munka, erre nem tudunk sok időt fordítani.
Van valakinek ötlete? Köszönöm.
Válasz margitradnai50 #18. hozzászólásáraSzia, céges 8704-es VTSZ-ú benzines tgk. üzemanyag áfájának levonását azaz visszaigénylését konkrétan melyik törvény tiltja? Ezt még nem találtam meg sehol. Benzines tgk. beszerzésén gondolkozom. Előre is köszönöm!
Válasz szanberg #14. hozzászólásáraÉn 20ban kaptam a céges hiluxot.
Teljes alap, készletről, nem versenyautó jön-megy teszi a dolgát. 1000l nitrosol a platón.
95000 van benne. Rosszab aztója senkinek nelegyen!
Aki luxusterepjárót akar annak nemajánlom.
Aki használni akarja amire való, csak jóttudok róla mondani.
Nem a műszaki részéhez szeretnék hozzászólni, hanem könyvelőként a beszerzési ÁFA-hoz és a üzemanyag ÁFA-jához.
Üzemanyag: a benzin ÁFA-ja nem vonható le. Igaz, a benzin bruttó ára alacsonyabb, mint a gázolajé (ez régen nem így volt). Ha szgk-nak minősül, nem vonható le a gázolaj ÁFA-ja sem.
Beszerzés ÁFA-ja: vannak típusok, amik ÁFA-ja levonható és vannak, aminek nem vonható le az ÁFA-ja, atól függően, melyik kategóriába (kishaszon gépjármű) tartoznak.
A terepjárók ÁFA-levonhatóságával elég régen foglalkoztam. mert a bejáratott HILUX megy, régen újként, mára csak használtkénti beszerzéssel. Ennek pedig levonható a beszerzési, az alkatrész, üzemanyag, szervíz ÁFA-ja.
A vonatkozó jogszabály régen elég bonyolult volt, ezért a NAV külön szakcikkben is ismertette az egyes típusok hovatartozását.
Én úgy gondolom, a levonható ÁFA is szerepet játszhat a döntésben, ha valaki nem dúskál a javakban.
Tekintve a rémisztő szalonárakat és a túlbonyolított, elfuserált modern EU szabványhorror dieseltech-et, a következő vas használt RAM lesz, én nem adok 20 millát egy szűk, hitvány taligáért.
Válasz szanberg #14. hozzászólásáraKi mivel járt előtte.
6henger 258 ló biztos jobban gyorsúl...
Hát most ahogy mondják mit baxxak oda neki....?
Más meg a rangerét meg raptorát menesztette a gyász 2es motorral aztán inkább építtetett egy vadászhiluxot meg vett egy ramot....
Válasz $HMP$ #13. hozzászólásáraÉn próbáltam annó a nagy hévvel beharangozott új 2.8-as hiluxot, de egy betegágy az egész. A kisebbikről nem is beszélve...
Nem versenyautó kell, de azért úgy menjen már amit elvár az ember 200 ló feletti autótól. De nem megyen úgy...
Aztán meg is eszi, meg nem is nagyon halad...
Ranger 2.0 duplaturbós van barátomnak, az lelövi a hiluxot, kérdés mennyire lesz stabil műszakilag, abban még csak vagy 50ezer km van neki.
Válasz szanberg #9. hozzászólásáraAkkor ez neked bevált.
Nemtom itt az egyik paraszt beadta kirakták a kereskedésbe hónapokig ott volt nem kellett....
Vlm faxsagok voltak vele esőben lementek ablakok meg ilyenek....
Visszakerült hozzá aztán vett mellé egy hiluxot 21ben.
Nem emlékszek mennyi volt a 350es 21ben talán 58000eu.... Hilux meg 40
Válasz ..,-:) #10. hozzászólásáraDe, a Nissan gyárban készültek, de a 350-nél Motor, váltó, osztómű, szervó, egyéb segéd berendezések, elektronika.... minden Mercedes.
A kisebb X250d modellnél viszont ezek közül kb majdnem minden Navara, kedve a renault-nissan 2.3 motorral, Infiniti 7gangos automata váltó, alapból 2wd és kapcsolható 4wd osztómű, ésatöbbi.
A 350-esen állandó 4kerékhajtás van, hídzárral. Hátul is tárcsafékes stbstb...
Nem teljesen erre a kérdésre, de én rettentően örülök,hogy 19-ben megvettem újonnan az X350d Mercit.
240ezer van már benne, garanciában volt egy NoX szenzor csere, meg most télen egy ülés foglaltság kapcsoló csere. Illetve egy szúrás nyom van a jobb első belső féltengely gumiharangomon, valószínűleg valami kiszúrta terepen, múltkor vettem észre kerék csere alkalmával. Napi használatban van, járom vele a földeket, hordom ki a vetőmagot, növszert, platómon mindig van valami, trélerezek, vadászok.....na jó utóbbit kibaxott keveset
Ha színházba megyünk lemosom és csillivilli, gépet mentem venni németbe, egy nap 1800km-et utaztunk benne, de sorolhatnám ezeket napestig.
9-10 litert fogyaszt átlagosan, de 8-12 között van a szórás. Utóbbi pályán 160, előbbi vidéken országúton. Érdekes, hogy ha ki van használva a 3.5-ös vontatási kapacitás, és hosszú távon nagyjából betartva a sebességet (90) haladok, akkor is csak 10.5 liter körül szippant, feltéve, ha nem nagy légellenállású cuccot kell húzni, az többet fog rajta mint a tömeg.
Remélem sokáig jól szolgál még, ugyanis nincsen jelenleg megfelelő alternatíva a piacon erre a járműre, az új Amarok3000 ami annak készült volna, csak az a Ford motor szerintem bizonytalan, de semmiképpen sem egy V6 Merci motor... Illetve, hátul laprúgós dobfékes, amit 25 millióért nemáááá
Válasz Bzs2 #1. hozzászólásáraHa igazán terepes és strapás, masszív autót akarsz akkor Ineos Grenadier Pickup!
Cserébe jó drága! Viszont ipari carraro hidak vannak alatta, meg 2-3-szor olyan vastag a létra alváz mint egy keleti pickupon!
56 hozzászólás
Válasz termelo #53. hozzászólásáraMeg az sem elhanyagolható, hogy mindenki elsőbbséget ad neki.


https://vm.tiktok.com/ZNdDxTybq/
Válasz 5465 #51. hozzászólására2013 és 2015 május között készült Hi Lux- ból akad néha ebben az árban a piacon. Én is nézegetem . De mindig valami más élvez prioritást.
Válasz 5465 #51. hozzászólásáraÉn erre a célra ezt:


Panzerkampfwagen VI (PzKpfw VI)
tudom javasolni.
Határszemlêre tökéletes, mindehol elmegy sőt vadászatnál még ki se kell szállni
Biztos vagyok benne hogy ennyi euróért már kapsz is
Válasz termelo #46. hozzászólásáraKözútra van személyautóm, mégpedig a legjobb (munkáltató által lízingelt, céges tankolókártya, minden költség céges, korlátlan magán használatra
)
Univerzális igáslovat keresek 6-8 milla között (bruttóban).
Határszemlére, cuccolásra meg vadászatra kell.
Válasz $HMP$ #49. hozzászólásáraTudod a barátomnak 1000 hektárra jó a 3 milliós használt PickUp, ide újat az 50-80 hektáros gazdáknak kellett venni mert nem tudott kimenni a határba

Persze én hülye vagyok mert egész évben személyautóval járok a határba fillérekért és eddig 6 év alatt kétszer elakadtam
Válasz termelo #48. hozzászólására15millio oldalukon.
2.5 leengednek ?
Ki akar kiserleti nyul lenni?
Szinte ilyan mintha a nagy jdd helyett nagy belorusra vagy kinai 300 lovasra biznád a gazdaságot...nemtom.nemtom
Válasz $HMP$ #47. hozzászólásáraKínai Hilux
Válasz termelo #46. hozzászólásáraMiaz maxus ne kelljen rakeresnem

Azert kell nagy kocsi legyen eselyed megmaradni
Válasz 5465 #40. hozzászólásáraMost próbáltunk egy 2 e biturbo Maxust, 12.5 ért vállalható. Nem látom határba szétbacni miért kellene drágább új autó?
Mondjuk én azt se értem minek jár valaki közúton terepjáróval…
Válasz termelo #44. hozzászólásáraItt is van egy eltévedt kubai gyerek, a kisebb focicsapatában. Alig bírtam a gyereket rábeszélni hogy ne bactassa mint a többi, hanem haverkodjon vele. Erre fel elég jól megtanult tőle szerbül. Meg lett egy jó haverja.
Válasz mtz1221 #43. hozzászólásáraÉn multikulturális beállítottságú vagyok, ugyanúgy kezelek minden embert. Gondolom nem ez a jellemző arra a környékre mert úgy néztem a többi magyar beszélni se akart vele. Engem meg érdekelt honnét jött, merre tart és így összehaverkodtunk.
Válasz termelo #42. hozzászólásáraPákóval haverkodsz ?


Válasz 5465 #41. hozzászólásáraEz tényleg jó, képzeld a valóságban is így van. Van 1 néger haverom de nem értem mit mond
Válasz termelo #35. hozzászólásáraBocs, azt hiszem félreértettelek!



Azt hittem az autóra gondoltál…
Olyanok vagyunk mint a Vaklármában Gene Wilder meg a Richard Pryor a közlekedési lámpánál.
https://www.google.hu/search?q=vakl%C3%A1rma+r%C3%A9szlet&client=safari&sca_esv=e3b14f0c443a1e2e&channel=iphone_bm&sxsrf=AE3TifNfG5ZK-CoiajL5TVdaRsmLIO2Xfw%3A1748075416046&source=hp&ei=mIMxaNRNu-Pv9Q_ltbOJBg&iflsig=AOw8s4IAAAAAaDGRqBxQRDSOepCmNF_h489CutImGgDt&oq=vaklarma+reszlet%C2%A0&gs_lp=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&sclient=gws-wiz#fpstate=ive&vld=cid:e0c69dd7,vid:hKQYixUGIeA,st:0
Válasz termelo #35. hozzászólásáraDehogyis, nem ezt mondtam.
De ha elkezdek keresni, nem a szín szerint teszem, hanem márka, típus, teljesítmény, állapot, futott km, kor, stb. és ebből kb. ez maradt.
3.2 -esből nézd meg a választékot a HAHU-n 5 és 7 misi között…
Amúgy egyáltalán nem csúnya, csak kényes.
Pajero ugyanígy lett.
Mondjuk abból nem is vettem volna fehéret vagy ezüstöt, más szín meg nem is volt.
Válasz .Richard. #36. hozzászólásáraAkkor a mai csajoknak vagy a G.ja veszett el, vagy a fasziknak a faca.


Válasz 5465 #28. hozzászólásáraBecsületes nepperben láttam, hogy van nálatok cég aki felújítja az ilyen üléseket gond nélkül.
Válasz .Richard. #36. hozzászólásáraA régi csajoknál is ez volt,
hajó volt akkor menő voltál
Válasz termelo #35. hozzászólásáraEgy ismerősöm azt mondta,fiatal,kb. 30 lehet,hogy a mai csajoknak már a hajó a menő. Kinek van hajója,. Van egy 18 èves mini Morisa amúgy. ,. Azt mondja,ha nem lenne kocsija csaja sem.
nem mertek szólni neki,hogy lehet,rossz körökben mozogsz.
Válasz 5465 #34. hozzászólásáraMert, hogy ott ez a kedvenc színed ?
Válasz 5465 #33. hozzászólásáraMondjuk a csajoknál általában fordítva
Válasz termelo #32. hozzászólásáraMitsu is fekete.
Meg lehet szokni.
Ahogy szűkíted a kritériumokat, a szín marad a végére…
Válasz 5465 #28. hozzászólásáraNekem a színe tetszik, halottaskocsinak vagy nyáron tojást sütni rajta kiváló
Válasz 5465 #30. hozzászólásáraAz még lóbőr emezek csak cseekloo...
Válasz $HMP$ #29. hozzászólásáraAzért fura, mert Pajerom van (azt cserélném pickupra) 290.000 km-rel, abban kicsit kopott ugyan a bőr, de nem törött, nem szakadt.
Válasz 5465 #25. hozzászólásáraSimán ilyen több 10000el hamarabb is.
Válasz hashtag #27. hozzászólásáraKöszi.
Kár érte, pedig elég szép az autó.
Válasz 5465 #25. hozzászólásáraMagas az az oldalsó műanyag burkolat, ha úgy száll ki hogy csak oldalra kifodul belőle, pont azon az éles peremen senyved a kárpit.
Válasz 5465 #25. hozzászólásárahttps://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/ranger/ford_ranger_3.2_tdci_4x4_wild_trak_automata_mo-i_szkonyv-21649225#sid=00f6373d-a2bf-49f5-a9e1-0e6f8eb2c4bd
Sziasztok,
az normális, hogy 2013-as, 120 ezer km-t futott Ranger ülése így néz ki?
Valami nagyseggű ember hajtotta vagy több a km?
Magyar autó, a rendszám lekérdező rendszerben egyenletes a km futás…
Válasz margitradnai50 #21. hozzászólásáraKöszönöm a választ! Jobbulást kívánok a férjednek.
Régi Hiluxok kelendőek a piacon, ha meghirdeted őket Facebookon/Jófogáson, garantáltan lecsapnak rájuk, akár hobbi célra. Felújítani is lehet megérné a jobb állapotút, ez már kasztnis mester (rozsda sajnos nagy ellenfél) és egy lehetőleg terepjárókat ismerő szerviz kérdése, én kérnék rá ajánlatot tőlük. Mivel egy új nettó 15-20 milla, így van fantázia a régiekben bőven, pláne hogy alapvetően egyszerű, tartós konstrukció.
Válasz margitradnai50 #22. hozzászólására
Válasz margitradnai50 #21. hozzászólására2007. évi tv., lemaradt a 7
Válasz Bekre Pál #20. hozzászólásáraKedves Pál!
Az ÁFA-ról szóló 200 . évi CXXVI. tv. Adólevonási jog korlátozása 124.§ (1) a) pontja.
Ezt a paragrafust érdemes áttanulmányozni.
Sajnos, a mg-ban nemcsak autókba használunk benzint, hanem kifejezetten mg-i tevékenységekhez is. Pl. benzines áramfejlesztő szivattyú üzemeltetéséhez a legelőn. Ezek a nyeles deréknyüvő lengő kaszák is benzinesek és még sok kisebb gép, amiket nem tudunk nélkülözni.
Szgk. besorolásnál, ha dízel üzemű, annak sem lehet levonni a gázolaj ÁFA-ját, sőt semmilyen ÁFA-t sem, sem a beszerzésből, sem a müködtetésből.
............
A régi HILUXok valóban kiválóak, nálunk rettenetes körülmények között dolgoznak. Hegy, domb, völgy, agyag, kitaposott keréknyom, sok terhet cipel.
Az egyik tavaly 05.07-én a férjem életét megvédte. Olyan erős volt az alváz, hogy az útmenti árokban felakadt egy nagy fatuskón. Az autó eleje még belezúgott egy cukorjuhar facsoportba, de a tuskó sokat visszafogott az ütközési energiából. Így "csak" egy hatalmas faág szakadt le, nagyon szerencsésen az autó és az úttest közötti részűre. A tuskónak köszönhetően az autó bal oldala kinyílt és a férjem kiszállt. Az autó eleje is olyan erős volt, hogy bár az aksi szétment, de az utastér csak kicsit sérült, így a lábai nem törtek el.
Szegycsont, bordatörés, bőrnyúzás, egy összevarrt vádliseb. Összességében az angyalok is vigyáztak rá.
Apropó! Tavaly 08. hóban kivontam 1 évre a forgalomból a másikkal együtt. Mindjárt lejár az 1 év, mit lehet ezekkel kezdeni? Kettőből lehetne egyet? Én inkább nem foglalkoznék ilyennel és már az idő is kevés. Vagy hogy lehet alkatrésznek eladni őket? Túl sok a többi munka, erre nem tudunk sok időt fordítani.
Van valakinek ötlete? Köszönöm.
Válasz margitradnai50 #18. hozzászólásáraSzia, céges 8704-es VTSZ-ú benzines tgk. üzemanyag áfájának levonását azaz visszaigénylését konkrétan melyik törvény tiltja? Ezt még nem találtam meg sehol. Benzines tgk. beszerzésén gondolkozom. Előre is köszönöm!
Válasz szanberg #14. hozzászólásáraÉn 20ban kaptam a céges hiluxot.
Teljes alap, készletről, nem versenyautó jön-megy teszi a dolgát. 1000l nitrosol a platón.
95000 van benne. Rosszab aztója senkinek nelegyen!
Aki luxusterepjárót akar annak nemajánlom.
Aki használni akarja amire való, csak jóttudok róla mondani.
Nem a műszaki részéhez szeretnék hozzászólni, hanem könyvelőként a beszerzési ÁFA-hoz és a üzemanyag ÁFA-jához.
Üzemanyag: a benzin ÁFA-ja nem vonható le. Igaz, a benzin bruttó ára alacsonyabb, mint a gázolajé (ez régen nem így volt). Ha szgk-nak minősül, nem vonható le a gázolaj ÁFA-ja sem.
Beszerzés ÁFA-ja: vannak típusok, amik ÁFA-ja levonható és vannak, aminek nem vonható le az ÁFA-ja, atól függően, melyik kategóriába (kishaszon gépjármű) tartoznak.
A terepjárók ÁFA-levonhatóságával elég régen foglalkoztam. mert a bejáratott HILUX megy, régen újként, mára csak használtkénti beszerzéssel. Ennek pedig levonható a beszerzési, az alkatrész, üzemanyag, szervíz ÁFA-ja.
A vonatkozó jogszabály régen elég bonyolult volt, ezért a NAV külön szakcikkben is ismertette az egyes típusok hovatartozását.
Én úgy gondolom, a levonható ÁFA is szerepet játszhat a döntésben, ha valaki nem dúskál a javakban.
Tekintve a rémisztő szalonárakat és a túlbonyolított, elfuserált modern EU szabványhorror dieseltech-et, a következő vas használt RAM lesz, én nem adok 20 millát egy szűk, hitvány taligáért.
Válasz $HMP$ #15. hozzászólásáraTörök reszelik a x250-seket, malomkerék és a többi
Válasz szanberg #14. hozzászólásáraKi mivel járt előtte.

6henger 258 ló biztos jobban gyorsúl...
Hát most ahogy mondják mit baxxak oda neki....?
Más meg a rangerét meg raptorát menesztette a gyász 2es motorral aztán inkább építtetett egy vadászhiluxot meg vett egy ramot....
Válasz $HMP$ #13. hozzászólásáraÉn próbáltam annó a nagy hévvel beharangozott új 2.8-as hiluxot, de egy betegágy az egész. A kisebbikről nem is beszélve...
Nem versenyautó kell, de azért úgy menjen már amit elvár az ember 200 ló feletti autótól. De nem megyen úgy...
Aztán meg is eszi, meg nem is nagyon halad...
Ranger 2.0 duplaturbós van barátomnak, az lelövi a hiluxot, kérdés mennyire lesz stabil műszakilag, abban még csak vagy 50ezer km van neki.
Válasz szanberg #9. hozzászólásáraAkkor ez neked bevált.
Nemtom itt az egyik paraszt beadta kirakták a kereskedésbe hónapokig ott volt nem kellett....
Vlm faxsagok voltak vele esőben lementek ablakok meg ilyenek....
Visszakerült hozzá aztán vett mellé egy hiluxot 21ben.
Nem emlékszek mennyi volt a 350es 21ben talán 58000eu.... Hilux meg 40
Válasz szanberg #8. hozzászólásáraNéztem, de a cég tulajai a szívükhöz kapnának az árától...
Válasz ..,-:) #10. hozzászólásáraDe, a Nissan gyárban készültek, de a 350-nél Motor, váltó, osztómű, szervó, egyéb segéd berendezések, elektronika.... minden Mercedes.
A kisebb X250d modellnél viszont ezek közül kb majdnem minden Navara, kedve a renault-nissan 2.3 motorral, Infiniti 7gangos automata váltó, alapból 2wd és kapcsolható 4wd osztómű, ésatöbbi.
A 350-esen állandó 4kerékhajtás van, hídzárral. Hátul is tárcsafékes stbstb...
Válasz szanberg #9. hozzászólásáraNem volt itt Nissan “házasság” !?
Amúgy Tyúklábat csak fazékba !
Nem teljesen erre a kérdésre, de én rettentően örülök,hogy 19-ben megvettem újonnan az X350d Mercit.
) haladok, akkor is csak 10.5 liter körül szippant, feltéve, ha nem nagy légellenállású cuccot kell húzni, az többet fog rajta mint a tömeg.
240ezer van már benne, garanciában volt egy NoX szenzor csere, meg most télen egy ülés foglaltság kapcsoló csere. Illetve egy szúrás nyom van a jobb első belső féltengely gumiharangomon, valószínűleg valami kiszúrta terepen, múltkor vettem észre kerék csere alkalmával. Napi használatban van, járom vele a földeket, hordom ki a vetőmagot, növszert, platómon mindig van valami, trélerezek, vadászok.....na jó utóbbit kibaxott keveset
Ha színházba megyünk lemosom és csillivilli, gépet mentem venni németbe, egy nap 1800km-et utaztunk benne, de sorolhatnám ezeket napestig.
9-10 litert fogyaszt átlagosan, de 8-12 között van a szórás. Utóbbi pályán 160, előbbi vidéken országúton. Érdekes, hogy ha ki van használva a 3.5-ös vontatási kapacitás, és hosszú távon nagyjából betartva a sebességet (90
Remélem sokáig jól szolgál még, ugyanis nincsen jelenleg megfelelő alternatíva a piacon erre a járműre, az új Amarok3000 ami annak készült volna, csak az a Ford motor szerintem bizonytalan, de semmiképpen sem egy V6 Merci motor... Illetve, hátul laprúgós dobfékes, amit 25 millióért nemáááá
Válasz Bzs2 #1. hozzászólásáraHa igazán terepes és strapás, masszív autót akarsz akkor Ineos Grenadier Pickup!
Cserébe jó drága! Viszont ipari carraro hidak vannak alatta, meg 2-3-szor olyan vastag a létra alváz mint egy keleti pickupon!