Ez a videó nem sokat ér. Egy kellően beázott, nedves tarlót lazít! Több szempontból is helytelen. Tarlóhántás nélkül ne lazítsunk, ill. nedves talajban nincs repesztő hatása a késeknek így mint a kés a vajban halad. AKG leigazolásra ill. hogy a gázolaj foggyon nagyon jó, de a talajt szerkezetét nem javítja!
de ez itt a videón mind folyik!!!! mármint a főd a lazító között.
Nálunk a 10.9-es nyírócsavarok szakadoznak el! Nemhogy ilyen simán megy a gép. Parton lefelé ha kinyomom a kuplungot mintha falba menne a gép, azon nyomban megáll! énmeg leveszem fejjel a kormányt.
Valaki jöjjön már el most, állom az üzemanyagot számára útiköltség térítésként!
Megmutatom hol kell helytállni a lazítónak!
A főd végén ahogy vesszük ki a fél köbméteres fődkocka kifordúl bakker, hol vannak a videós talajok ehhez!
el sem tudjátok képzelni
Másik példa: 160-as Crystal Zetor 1késsel lazítgat!!!!
Hát szerintem ahol 85-90 ló viszi a 3 késes lazítót 50-60 centi mélyen ott felesleges lazítani... mifelénk a 300as rába meg a 8470es ferga harcol a 3 késes lazítóval. Pár éve vlami zsiványok idejöttek a 82xxes fergával 330ló volt és a 3m horsc tiger-t ha leengedték harminc centire akkor megállt a tudomány, pedig fullra fel volt sulyozva ferga de csak pattogott előtte.
kétségkivűl vannak speciálisan kötött talajok kishazánkban, de azok a Tisza mellett, Nádudvar, Kötelek, Zsadány,(Körösök vidéke) Komádi, Tiszaszentmárton, Tiszabecs.stb.. helyeken igazán gépgyilkos terület
HB Delta adatok
3m-es szélességre ad 5 kést 120 pacira ajánlva,
7 késre meg 230 lovat....
vajon mennyire vannak tisztában az itteni talajok kötöttségével? de mivel, hogy az orosz föderációba nem győzik szállitani, ott azon a környéken sen arról hires , hogy nyirségi vagy bácskiskuni homok lenne
Nem vitatkozom, de mi 200lóval a szomszéd meg a rábával húz 3kést.
A másik szomszéd meg 5-ös IH lazítóval rábáznak, mert kb a lazító mozgatja a traktort...
Csodák nincsenek, de feldobom a labdát, hozz egy 5késest ha úgy viszi, olyan mélyen a nagygép megfeleő munkaminőség mellett mint a mostani 3késeset és amaz meg is bírja azt a terhelést amikor a 10.9-es 16-os csavarok szakadnak el a fődben 45centi mélyen járatott késekkel, akkor ittmarad az emezt meg eladom alighasznált vadiúj.
Ezekszerint több milió ember ringatja magát boldog tudatlanságban!!!!! Ja csak úgy melesleg nemrég halotam egy kibb ütös futásteljesitményröl még mielött elsiratnánk a JD-t 8100 traktorban a motor 24 500 üó futot!!!! A blok megbontása és födarab csere nélkül!!!! Na azért ez már ugye hogy nem semmi!!! Poén ide vagy oda ... Ja és mind ez nagyüzemi körülmények között!!!!!!
A rábás életnek is megvannak a maga szépségei, ahogy elnézem. Láttam már törött dugattyúkat, de ez is ott van a top10-ben. Nem szívesen csinálnám utánatok a melót
Ma le vettük a hengerfejet és ez fogadott. A hüvely valahol az olajteknőben. És a blokba is bele karcolt elég mélyen. A dugattyú pedig el törve keresztbe valahol. ennek annyi. Ja tudtok ajánlani egy jó motor fel újítót?
Ha jól írtad akkor neked az az újabbik 250esed van. Azoknak 79 fokon nyit a termosztárt, így alapból 80 fokkal dolgozik. Akkor az órák elektromosak, és mikor fel kapcsolsz egy energia fel használót mint például ventilátor, lámpa akkor a víz hőfok fel az olajnyomás lefele megy. Ha a régebbi 250-es akkor az gáz. Az enyém 75 fokkal és 4.5-ös olajnyomással dolgozott, melegben 80fok, de ritka. és mégis meg halt. Cserélj termosztártot. Ha nem változik akkor más a baj.
3128 hozzászólás
Válasz #1822. hozzászólásra

na vajon?
hát a portásnál
meg a lasa.hu-n
Válasz #1819. hozzászólásra
Ez a videó nem sokat ér. Egy kellően beázott, nedves tarlót lazít! Több szempontból is helytelen. Tarlóhántás nélkül ne lazítsunk, ill. nedves talajban nincs repesztő hatása a késeknek így mint a kés a vajban halad. AKG leigazolásra ill. hogy a gázolaj foggyon nagyon jó, de a talajt szerkezetét nem javítja!
Válasz #1823. hozzászólásra
elé kell tárcsázni a lazításnak utána lezárni és várni legalább 2 hetet. Utána fele erő kell hozzá.
MTZ kaliberű traktor 2 kést homokba 40 centi körül elvinne?
nincs videóm, a telefon meg xart sem ér, régiféle készülék.
.jpg)
Találtam egy képet, ez is kiemelés közben ahogy már a henger nem nyomja a fődet, kifordítja a talajkockákat a függőleges emeléstől ugye.
Nem túl jó de már valami meglátszik a fődből azért
Válasz #1824. hozzászólásra

vmi normális videot produkálhatnál egy ilyen akcióról!
Válasz #1817. hozzászólásra
de ez itt a videón mind folyik!!!! mármint a főd a lazító között.
Nálunk a 10.9-es nyírócsavarok szakadoznak el! Nemhogy ilyen simán megy a gép. Parton lefelé ha kinyomom a kuplungot mintha falba menne a gép, azon nyomban megáll! énmeg leveszem fejjel a kormányt.
Valaki jöjjön már el most, állom az üzemanyagot számára útiköltség térítésként!
Megmutatom hol kell helytállni a lazítónak!
A főd végén ahogy vesszük ki a fél köbméteres fődkocka kifordúl bakker, hol vannak a videós talajok ehhez!
el sem tudjátok képzelni
Másik példa: 160-as Crystal Zetor 1késsel lazítgat!!!!
Válasz #1812. hozzászólásra
Akkor most én írom le hogy kötött föld között is van ám különbség.
15km-re a 400lovas törzscsuklós 9420 vagy milyen számozású nagy JohnDeere 5késes Jympa lazítót húz!!!!!
5kést!!!! ismétlem 5kést!kb 7-8-al...
Olyan JD mint a Tietek Hunter az meg az 5késes vogel ssd-ről kettőt levesz.
Magyar honban hol lehet ilyen HB lazítóra kereskedőt lelni ???????????
Válasz #1809. hozzászólásra
Hát szerintem ahol 85-90 ló viszi a 3 késes lazítót 50-60 centi mélyen ott felesleges lazítani... mifelénk a 300as rába meg a 8470es ferga harcol a 3 késes lazítóval. Pár éve vlami zsiványok idejöttek a 82xxes fergával 330ló volt és a 3m horsc tiger-t ha leengedték harminc centire akkor megállt a tudomány, pedig fullra fel volt sulyozva ferga de csak pattogott előtte.
Válasz #1817. hozzászólásra
Az enyém valami ehhez hasonló munkát végez!
Válasz #1818. hozzászólásra

Agrisem Ecoplow
Az altalajművelők nem keverik fel a talajt, viszont alacsony emelésük mellett mikro méretű rögökre töri a talajt a hagyományos lazítókhoz képest
Válasz #1816. hozzászólásra
Na és szerinted melyik fajta lazító a hatékonyabb, amelyik ilyen munkát végez,vagy amelyik szinte átdolgozza az egész földet és olyan mint a szántás?
Válasz #1816. hozzászólásra
ahogy az oroszok előadják
Válasz #1814. hozzászólásra
imhol kedves fórumozótársunk 3 késese akcióban
Válasz #1814. hozzászólásra
Közte van amit leírtál!
Válasz #1812. hozzászólásra
kétségkivűl vannak speciálisan kötött talajok kishazánkban, de azok a Tisza mellett, Nádudvar, Kötelek, Zsadány,(Körösök vidéke) Komádi, Tiszaszentmárton, Tiszabecs.stb.. helyeken igazán gépgyilkos terület
Válasz #1811. hozzászólásra
HB Delta adatok
3m-es szélességre ad 5 kést 120 pacira ajánlva,
7 késre meg 230 lovat....
vajon mennyire vannak tisztában az itteni talajok kötöttségével? de mivel, hogy az orosz föderációba nem győzik szállitani, ott azon a környéken sen arról hires , hogy nyirségi vagy bácskiskuni homok lenne
Válasz #1810. hozzászólásra
Akkor,ha most leírom neked hogy 205 lóval 7 késest húzok kötött talajon 6-7,5 km/h-val 45-50cm mélyen gondolom hihetetlennek tűnik.
Válasz #1810. hozzászólásra



Barátom! Már egy párszor kiveséztük ezt a simba rendszerű témát
3 késsel iszonyú teljesítményigénye van
a HB kések jóval kisebb energia igényűek
de hogy mi a huncutság? azt csak az alaktényező a megmondhatója
Nem vitatkozom, de mi 200lóval a szomszéd meg a rábával húz 3kést.
A másik szomszéd meg 5-ös IH lazítóval rábáznak, mert kb a lazító mozgatja a traktort...
Csodák nincsenek, de feldobom a labdát, hozz egy 5késest ha úgy viszi, olyan mélyen a nagygép megfeleő munkaminőség mellett mint a mostani 3késeset és amaz meg is bírja azt a terhelést amikor a 10.9-es 16-os csavarok szakadnak el a fődben 45centi mélyen járatott késekkel, akkor ittmarad az emezt meg eladom alighasznált vadiúj.
Válasz #1761. hozzászólásra

3 késes lazítót már 85-90 lótól lehet használni, igaz csak olyat amit jól találtak ki
Válasz #1807. hozzászólásra




mivel végződik a szám 00 tehát az még motor,de a 20-30 végű? nem részletezem
Válasz #1804. hozzászólásra




A blok megbontása és födarab csere nélkül!!!! Na azért ez már ugye hogy nem semmi!!! Poén ide vagy oda ...



Ja és mind ez nagyüzemi körülmények között!!!!!!


Ezekszerint több milió ember ringatja magát boldog tudatlanságban!!!!! Ja csak úgy melesleg nemrég halotam egy kibb ütös futásteljesitményröl még mielött elsiratnánk a JD-t 8100 traktorban a motor 24 500 üó futot!!!!
Válasz #1798. hozzászólásra
nem fordítva.
Még szerencse,
Válasz #1804. hozzászólásra
ebben egyet értünk
Válasz #1802. hozzászólásra




Mindegy melyik,bármely északi motor jobb a Jd-nél
Válasz #1800. hozzászólásra

műszaki ember lévén próbáld ki
(legalább lenne egy jó traktorod
Válasz #1800. hozzászólásra
Ha ilyen komoly motoroknál tartunk én inkább volvo párti vagyok de a holland ifa sem rossz .
Ott a pont!
Kb meglenne minden oldva, meg kisfordúlaton is úgy húzna a gép mint az állat, nemkellene teljesgázon dolgozni mint a rába motorokkal.
Válasz #1798. hozzászólásra
én meg vennáék a kamionbontóban egy Scania motort 12000ccm 300lóra belőni, az adagolón szabályzót kicserélni,erős lesz és nem eszi meg a gatyátokat
Válasz #1798. hozzászólásra




Na ezzel egyépként én is igy vagyok!!!!!!!!
Válasz #1794. hozzászólásra

én a helyükben minden rábába zöld színü motort tennék
Válasz #1793. hozzászólásra



Ilyent vagy hasonlót merci motorban láttam c. mega-nál.........
Válasz #1793. hozzászólásra


A rábás életnek is megvannak a maga szépségei, ahogy elnézem. Láttam már törött dugattyúkat, de ez is ott van a top10-ben. Nem szívesen csinálnám utánatok a melót
Válasz #1793. hozzászólásra

Na hallod... faternak a terrano motorja is pont ugyanilyen betegségbe esett pár éve.
Válasz #1793. hozzászólásra

itt koma már hengerfejtömítést is kellessz cserélni attóltartok
Válasz #1792. hozzászólásra

Ilyen lett a dugattyú.














Kíváncsi voltam a dugattyúra hogy milyen, csak a hüvely peremet kellett ki venni és lás csodát.
Ma ki vettük a motort.

Válasz #1784. hozzászólásra
www.kacsogep.hu
Válasz #1774. hozzászólásra
Állítólag az 520/85*34 a megfelelője a 20.8-34-es guminak
Válasz #1787. hozzászólásra
Ja bocs nem figyeltem akkor másik bontott motort bele és kész .
Válasz #1787. hozzászólásra

akkor zsebbe nyúlós lessz??
Válasz #1785. hozzászólásra
A blok is meg halt.
Válasz #1774. hozzászólásra
20.8*34-es gumi rábára való engem is érdekelne .
Válasz #1784. hozzászólásra
Miért nem csináljátok meg magatok ?
Ma le vettük a hengerfejet és ez fogadott.
A hüvely valahol az olajteknőben.
És a blokba is bele karcolt elég mélyen.
A dugattyú pedig el törve keresztbe valahol.
ennek annyi. Ja tudtok ajánlani egy jó motor fel újítót?
Válasz #1777. hozzászólásra
Ha jól írtad akkor neked az az újabbik 250esed van. Azoknak 79 fokon nyit a termosztárt, így alapból 80 fokkal dolgozik. Akkor az órák elektromosak, és mikor fel kapcsolsz egy energia fel használót mint például ventilátor, lámpa akkor a víz hőfok fel az olajnyomás lefele megy. Ha a régebbi 250-es akkor az gáz. Az enyém 75 fokkal és 4.5-ös olajnyomással dolgozott, melegben 80fok, de ritka. és mégis meg halt. Cserélj termosztártot. Ha nem változik akkor más a baj.
Válasz #1781. hozzászólásra
Oké értem.
Válasz #1779. hozzászólásra
Azé tették rá mert kissebb az átméröje és így mikor még rába moci volt benne könnyebben vitte a munkagépeket mert a kerékátmérö is kissebb