Válasz bandigh #7503. hozzászólásáraPróbáltam már minden félét.A sárhányók a difiházon vannak gumibakok nélkül,és remeg mindenképp.Pár éve volt rajta lukas villogó rezgéscsillapítós gumiharanggal,az is megadta magát.Jó lesz ez az indexes megoldás csak a min 50 Watos égőt találjam meg,ami bírja a strapát.
Válasz medikus #7500. hozzászólásáraVan egy bukókeretes traktorunk ami tavaly két 40 eurós hella körvillogónak kiremegtette a közepét.Olcsó vásári egy hónapot nem bírt ki rajta.És a H1-nek a foglalatát egyszerűen belebírnám fogatni egy relével együtt.Meg a 21 wattos nem is látszana fényterítő nélkül.Csak az a kérdés hogy a H1 mit szólna a fél órás pislogáshoz ??
Válasz 9020 #7491. hozzászólásáraIgazad van. Bátran tedd hozzá, hogy az eset előtt meg kell vívnod a harcot az idegeiddel meg a tablettel, ami finoman szólva nem gyors...
Neked is feltűnt, hogy 2018 január-április közt vastagabban fogott a bérpapíron az omsz ceruzája, aztán szépen megkarcsúsodott decemberig?
Komolyan mondom, azon csodálkozom, hogy még normális emberek vagytok.
amúgy csini az új munkaruhátok...
Válasz VMisi #7492. hozzászólásáraNézed, amikor 1997 és 2003 közöt alkalmazot voltam, az normális volt, hogy egymást helyetesítetük a munkahelyen, ha valamelyikünk betegség, szabadság, vagy más okból nem volt munkában. Szabadságot is terveztük előre, természetesen volt nem tervezet szabi is. Felháborodásmentesen szivesen kisegítetük egymást. Nem csináltunk ilyen problémát belőle, mint a mai világban tudnak csinálni, főleg a szakszervezeti főtagság, vagy a vályuközelbe kívánkozó törvényhozók. Mindegy melyik országról van szó. Meglehet változik a világ, és a felfogás.
Válasz Sk Laci #7469. hozzászólásáraA pontosság kedvéért, a tűzoltóságokon kötött napi létszám van a vonulósoknál. Pl. egy kisvárosban ha mindegyik szer üzemképes akkor 11 fő. Nem lehet sem több sem kevesebb. Egy csoportban itt vannak 16-an, így 5 embernek nincs szükség a munkájára, így ha akar ha nem menni kell szabira, de pont így van fordítva is, ha már meg van az 5 fő szabira, akkor több nem mehet. Ha valaki lebetegszik, továbbképzés van, vizsgák, orvosi vizsgálatok, ... vannak akkor meg be kell másnak jönni, tehát a szabadságáról simán vissza van rendelve. Ez elég sűrűn előfordul.
Válasz balazoooo #7464. hozzászólásáraMentőtechnikus vagyok omsznál 6 éves munkaviszonnyal 180000 a nettóm saját szabadidős tevékenységként 2.5 évet eljártam saját utiköltségen iskolába, hogy ennyit keressek és volt rá precedens, hogy a heti óraszám elérte a 84 órát. Nem sírni akarok de ti csinálnátok azt, hogy az égő házból kihozzák a tűzoltók az égett beteget/betegeket és lásd el szakszerűen? Vagy mikor a gyereket kivágják a kocsiból és semmi esélye már, de megpróbáljuk a lehetetlent. Vagy mikor a romasoron a több napos halotthoz kell kimenni mert most esett össze és közlik, ha nem kel fel akkor fekszel mellé...
Nem kérek 500000es fizetést! Nyugodtan akarok élni a családommal másod/harmad állás nélkül!
Válasz csoppika #7486. hozzászólásáraNem hinném. Közép állásba kellene neki menni. Többnyire középállástól kicsit befele buktatva az adagolót mentek szépen.
Válasz csoppika #7487. hozzászólásáraÉn tekergettem a füstcsavarját a köradagolóak,amikor majd maxon volt a kaja akkor nem tudtam levenni a fordulatot pörgött mint a fene még jó,hogy mágnes szelep van benne.
Válasz csoppika #7487. hozzászólásáraAmit én láttam az ment meg minden Melegen felpumpalva a tápszivattyú,csak ha le lett állitva nem indult be.Viszont volt alap és kopp gáz is .Nirmalis volt a műkődés.Nem akadt be a fogas léc kopas vagy ilyesmi?
Válasz gergő07 #7483. hozzászólásáraNagy előtöltéstől lehet full gáz? Most kb középre van téve.
Ez a bomtott adagoló komplett rendszerben volt, csak a GO volt megrottyanva benne...
Válasz csoppika #7474. hozzászólásáraLattam egyszer ilyesmi gondot.Tekerhetted isten vilaguntig.Ha jol emlekszem balcancar motor volt.A rendszerbe beraktak egy szemelyautobol opel vagy wv nyomastartot .Mert elengedte az uzemanyagot es nem kapta fel .Utana ment tovabb
Válasz gergő07 #7479. hozzászólásáraAz előtöltésnek mi az alap állapota ezeknél? A szervizesek levették a régi adagolót, a haver meg vhogy feltette ezt a bomtottat... Van 3 csavar egy nutba. ahogy a motorra can fogatva. Gondolom a buktatással állítom az előtöltést, mint a golf dieseleknél...???
Válasz csoppika #7476. hozzászólásáraAdagoló körül lesz valami bibi. Elsőnek levenném az adagoló fedelet megnézni nincs-e tele szennyeződéssel, mozoge minden rendesen. Indításkor kézi tápszívattyuzni. Kivenni 1 porlasztót rákötni 1 nyomócsőre hogy indításkor jól porlaszt-e, ha nem rotorcsere. Sok lehetőség nincs egyszerű motorok.
WVálasz csoppika #7474. hozzászólásáraPàr ève,ugyan ez a típus. 3.5t villàs. 120bàr felett nem bîr nyomni az adagoló. Tegye a porlasztòkat 120ra vagy alà,hàtha sikerül. Ott felújítottt adagoló volt.
Srácok. Bolgár perkins targonca motor. Leállítas után nem indult. 3 éve nem ment adagoló feltéve. Azzal sem. Tápszivattyú cserélve újra. A csere adagolóval csak fal gáz van . Mi lehet a gond? Kör adagoló...
Válasz Sephia #7471. hozzászólásáraValamit elnéztél. Én nem kételkedem a munkájukban, és a pénzt se sajnálom tőlük.
Az öszevont kérdéseket nem tartotam helyesnek, és pontatlan néhol félrevezető kifejezésel.
Válasz Sk Laci #7469. hozzászólásáraNem tudom mi az igazság.Nekem a tűzoltó, a mentős mindig is egy hétköznapi hős marad.Tőlük nem sajnálom mert ha valaki ők megérdemlik, a tisztességes fizetést és munkakörülményt.Hiszen mindannyiunkért teszik kockára, nap mint nap akár a saját életüket is. Ma tették fel az ATV-re.
Mikor kitöltöttem ötezer valahányadik voltam.
Válasz Sephia #7468. hozzászólásáraÉn kinyitotam, több kérdés van öszevonva, és szerintem félrevezetők a kérdések. A munkaóra nem kötelezet, hanem lehetőség többet dolgozni. Ez azért mesze nem ugyan az.
Szabadságról való viszahívás csak szélsőséges katasztrófa esetén van, és biztosan nem azért, hogy a tüzoltó sohase mehesen el szabira a családal.
Csak az első kérdéses oldalt látam, mert nem enged továb amíg több kérdésre nem adok ugyan olyan választ igen, vagy nem szóval.
Gondolom aki megfogalmazta, nem a fizetésre helyezte a hangsúlyt hanem a felelősségre.
A tűzoltó esküt tett az emberi élet megmentésére, akár az életét kockáztatva is,a pénztáros viszont nem.
A lénye, segítséget kértek én kitöltöttem, aki nem akarja az meg nem tölti ki ennyi.
Válasz bandigh #7466. hozzászólásáramiért a bruttót a nettóval hasonlítja össze ez kicsit olyan hatásvadásznak tűnik nekem független a valós helyzettől
Válasz Sephia #7463. hozzászólására"Egy országos kereskedelmi hálózatnál egy kezdő pénztáros fizetése bruttó 300.000 Ft-tal kezdődik, míg egy kezdő tűzoltó alig 180.000 forintot visz haza."
13559 hozzászólás
Válasz Bárány #7508. hozzászólásáraNekem nagyfeszültségű villanócsöves van!Abban sem mozog csak az ív!


Válasz mtz1221 #7501. hozzászólásáraA LED-es villogóban nincs mozgó alaktrész.
Válasz traktoroskiskukac #7504. hozzászólásáraLED-et bele, az bírja leginkább.
Válasz traktoroskiskukac #7504. hozzászólásáraÉs azt tudod e hogy melyik spéci halogének bírják ??
Válasz bandigh #7503. hozzászólásáraPróbáltam már minden félét.A sárhányók a difiházon vannak gumibakok nélkül,és remeg mindenképp.Pár éve volt rajta lukas villogó rezgéscsillapítós gumiharanggal,az is megadta magát.Jó lesz ez az indexes megoldás csak a min 50 Watos égőt találjam meg,ami bírja a strapát.
Válasz mtz1221 #7501. hozzászólásáraNem fogja bìrni a kapcsolgatást csak a spéci halogènek bírják.
Válasz mtz1221 #7501. hozzászólásáraLehet csak ki kell merevíteni a tartóját, ne reszkessen
Válasz envagyok2 #7495. hozzászólására30 eft
Válasz medikus #7500. hozzászólásáraVan egy bukókeretes traktorunk ami tavaly két 40 eurós hella körvillogónak kiremegtette a közepét.Olcsó vásári egy hónapot nem bírt ki rajta.És a H1-nek a foglalatát egyszerűen belebírnám fogatni egy relével együtt.Meg a 21 wattos nem is látszana fényterítő nélkül.Csak az a kérdés hogy a H1 mit szólna a fél órás pislogáshoz ??
Válasz mtz1221 #7499. hozzászólásáraMiért H1?Kisebb nem elég? Lehet a H1 nem tolerálná sokáig a feszültség lökéseket!
H1 égő mit szólna egy index reléhez ?? Bírná hosszútávon vagy kiégne gyorsan ??
Válasz decsi #4242. hozzászólásáraÉrdelődöm sikerült találni alkatrészt a küllöskapához ?
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy az UN-050en hol van a féklámpa kapcsoló?
Válasz 9020 #7491. hozzászólásáraIgazad van. Bátran tedd hozzá, hogy az eset előtt meg kell vívnod a harcot az idegeiddel meg a tablettel, ami finoman szólva nem gyors...

Neked is feltűnt, hogy 2018 január-április közt vastagabban fogott a bérpapíron az omsz ceruzája, aztán szépen megkarcsúsodott decemberig?
Komolyan mondom, azon csodálkozom, hogy még normális emberek vagytok.
amúgy csini az új munkaruhátok...
hali, kramp katalógus árakat tud valaki mondani?
ez kéne
kb nem tudja valaki?
Válasz VMisi #7492. hozzászólásáraNézed, amikor 1997 és 2003 közöt alkalmazot voltam, az normális volt, hogy egymást helyetesítetük a munkahelyen, ha valamelyikünk betegség, szabadság, vagy más okból nem volt munkában. Szabadságot is terveztük előre, természetesen volt nem tervezet szabi is. Felháborodásmentesen szivesen kisegítetük egymást. Nem csináltunk ilyen problémát belőle, mint a mai világban tudnak csinálni, főleg a szakszervezeti főtagság, vagy a vályuközelbe kívánkozó törvényhozók. Mindegy melyik országról van szó. Meglehet változik a világ, és a felfogás.
Válasz 9020 #7491. hozzászólásáraofftopic-ba válaszoltam
Válasz Sk Laci #7469. hozzászólásáraA pontosság kedvéért, a tűzoltóságokon kötött napi létszám van a vonulósoknál. Pl. egy kisvárosban ha mindegyik szer üzemképes akkor 11 fő. Nem lehet sem több sem kevesebb. Egy csoportban itt vannak 16-an, így 5 embernek nincs szükség a munkájára, így ha akar ha nem menni kell szabira, de pont így van fordítva is, ha már meg van az 5 fő szabira, akkor több nem mehet. Ha valaki lebetegszik, továbbképzés van, vizsgák, orvosi vizsgálatok, ... vannak akkor meg be kell másnak jönni, tehát a szabadságáról simán vissza van rendelve. Ez elég sűrűn előfordul.
Válasz balazoooo #7464. hozzászólásáraMentőtechnikus vagyok omsznál 6 éves munkaviszonnyal 180000 a nettóm saját szabadidős tevékenységként 2.5 évet eljártam saját utiköltségen iskolába, hogy ennyit keressek és volt rá precedens, hogy a heti óraszám elérte a 84 órát. Nem sírni akarok de ti csinálnátok azt, hogy az égő házból kihozzák a tűzoltók az égett beteget/betegeket és lásd el szakszerűen? Vagy mikor a gyereket kivágják a kocsiból és semmi esélye már, de megpróbáljuk a lehetetlent. Vagy mikor a romasoron a több napos halotthoz kell kimenni mert most esett össze és közlik, ha nem kel fel akkor fekszel mellé...
Nem kérek 500000es fizetést! Nyugodtan akarok élni a családommal másod/harmad állás nélkül!
Válasz csoppika #7486. hozzászólásáraNem hinném. Közép állásba kellene neki menni. Többnyire középállástól kicsit befele buktatva az adagolót mentek szépen.
Válasz csoppika #7487. hozzászólásáraÉn tekergettem a füstcsavarját a köradagolóak,amikor majd maxon volt a kaja akkor nem tudtam levenni a fordulatot pörgött mint a fene még jó,hogy mágnes szelep van benne.
Válasz csoppika #7487. hozzászólásáraAmit én láttam az ment meg minden Melegen felpumpalva a tápszivattyú,csak ha le lett állitva nem indult be.Viszont volt alap és kopp gáz is .Nirmalis volt a műkődés.Nem akadt be a fogas léc kopas vagy ilyesmi?
Válasz szantofold22 #7484. hozzászólásáraA fő gond hoyg full gáz van csak... Az nem lehet ettől ugye?
Válasz gergő07 #7483. hozzászólásáraNagy előtöltéstől lehet full gáz? Most kb középre van téve.
Ez a bomtott adagoló komplett rendszerben volt, csak a GO volt megrottyanva benne...
Válasz csoppika #7482. hozzászólásáraÉpp most van álványon egy ilyen motor 6tized mili kopása van a hüvelynek ,csak srpével indult,
Válasz csoppika #7474. hozzászólásáraLattam egyszer ilyesmi gondot.Tekerhetted isten vilaguntig.Ha jol emlekszem balcancar motor volt.A rendszerbe beraktak egy szemelyautobol opel vagy wv nyomastartot .Mert elengedte az uzemanyagot es nem kapta fel .Utana ment tovabb
Válasz csoppika #7482. hozzászólásáraÍgy van.
Válasz gergő07 #7479. hozzászólásáraAz előtöltésnek mi az alap állapota ezeknél? A szervizesek levették a régi adagolót, a haver meg vhogy feltette ezt a bomtottat... Van 3 csavar egy nutba. ahogy a motorra can fogatva. Gondolom a buktatással állítom az előtöltést, mint a golf dieseleknél...???
Válasz gergő07 #7480. hozzászólásáraLehet.
Válasz .Richard. #7478. hozzászólásáraMin. 145bár. 175báron kellene neki dolgozni. Ott rotorcsere nem volt, sumákolt az adagolós.
Válasz csoppika #7476. hozzászólásáraAdagoló körül lesz valami bibi. Elsőnek levenném az adagoló fedelet megnézni nincs-e tele szennyeződéssel, mozoge minden rendesen. Indításkor kézi tápszívattyuzni. Kivenni 1 porlasztót rákötni 1 nyomócsőre hogy indításkor jól porlaszt-e, ha nem rotorcsere. Sok lehetőség nincs egyszerű motorok.
WVálasz csoppika #7474. hozzászólásáraPàr ève,ugyan ez a típus. 3.5t villàs. 120bàr felett nem bîr nyomni az adagoló. Tegye a porlasztòkat 120ra vagy alà,hàtha sikerül. Ott felújítottt adagoló volt.
Válasz csoppika #7476. hozzászólására...haver bütyköl...
Válasz gergő07 #7475. hozzászólásáraElvileg a nyomócsöveknél jött a cucc a porlasztóknál. Kevés sprével elindult, de csak full gaz van.
Válasz csoppika #7474. hozzászólásáraLelégtelenedik rendesen szűrő, adagoló mindkét légtelenítőjén jön a golaj? Leállító kar jól áll? 3 4 hengeres?
Srácok. Bolgár perkins targonca motor. Leállítas után nem indult. 3 éve nem ment adagoló feltéve. Azzal sem. Tápszivattyú cserélve újra. A csere adagolóval csak fal gáz van . Mi lehet a gond? Kör adagoló...
Válasz Sk Laci #7472. hozzászólásáraPersze igazad van ,nem gondoltam át.
Én összességében értelmeztem a mondanivalójukat.
Válasz Sephia #7471. hozzászólásáraValamit elnéztél. Én nem kételkedem a munkájukban, és a pénzt se sajnálom tőlük.
Az öszevont kérdéseket nem tartotam helyesnek, és pontatlan néhol félrevezető kifejezésel.
Válasz Sk Laci #7469. hozzászólásáraNem tudom mi az igazság.Nekem a tűzoltó, a mentős mindig is egy hétköznapi hős marad.Tőlük nem sajnálom mert ha valaki ők megérdemlik, a tisztességes fizetést és munkakörülményt.Hiszen mindannyiunkért teszik kockára, nap mint nap akár a saját életüket is. Ma tették fel az ATV-re.
Mikor kitöltöttem ötezer valahányadik voltam.
Válasz Sephia #7468. hozzászólásáraAkkor legyen a tűzoltók fizetése havi 500 nettó pénztárosoknak meg kenjünk egy szelet zsíros kenyeret így jó lesz?

bocs az offért befejeztem kár is volt belemennem
Válasz Sephia #7468. hozzászólásáraÉn kinyitotam, több kérdés van öszevonva, és szerintem félrevezetők a kérdések. A munkaóra nem kötelezet, hanem lehetőség többet dolgozni. Ez azért mesze nem ugyan az.
Szabadságról való viszahívás csak szélsőséges katasztrófa esetén van, és biztosan nem azért, hogy a tüzoltó sohase mehesen el szabira a családal.
Csak az első kérdéses oldalt látam, mert nem enged továb amíg több kérdésre nem adok ugyan olyan választ igen, vagy nem szóval.
Gondolom aki megfogalmazta, nem a fizetésre helyezte a hangsúlyt hanem a felelősségre.
A tűzoltó esküt tett az emberi élet megmentésére, akár az életét kockáztatva is,a pénztáros viszont nem.
A lénye, segítséget kértek én kitöltöttem, aki nem akarja az meg nem tölti ki ennyi.
Válasz bandigh #7466. hozzászólásáramiért a bruttót a nettóval hasonlítja össze ez kicsit olyan hatásvadásznak tűnik nekem független a valós helyzettől
Válasz balazoooo #7464. hozzászólásáraMármint mi benne a félrevezető?
Válasz balazoooo #7464. hozzászólásáraRemélem ha isten ments tűz üt ki, a tűzoltók nem analizálgatni fognak hanem oltani.
Válasz Sephia #7463. hozzászólására"Egy országos kereskedelmi hálózatnál egy kezdő pénztáros fizetése bruttó 300.000 Ft-tal kezdődik, míg egy kezdő tűzoltó alig 180.000 forintot visz haza."
Szép megfogalmazás.... kicsit se félrevezető
Tűzoltók nemzeti konzultációja töltsd ki.
Válasz Ares 826 #7459. hozzászólásáraÚgy bánom mint a kutya, amelyik hatot fialt
Válasz Ares 826 #7459. hozzászólásáraMert az ár sok mindent elárul - szokta mondani egy kedves ismerős.

Válasz Ares 826 #7459. hozzászólására Hát ha "VAN MIBŰL"