Válasz Gumóka #13126. hozzászólásárakampó nem tudom mennyi, a komplett vonószár az eppppicikét több.
nem tudom ezt fölhegeszteni, erről lemókolni, mindenbiszbasz, az se jön ki 100 alatt, akkormeg... de ha valaki menne ki ukrainkába, és a hátsó ülés alatt van még neki szabad hely, akkor vevő lennék rá.
Válasz Sk Laci #13080. hozzászólásáraAz Agrovario és az Axiál is szerel még Fendt-et. A 310-esen nekem is kellene egy szimeringet cserélni, de ahhoz rommá kell szedni a gépet.
25ezer+áfás óradíjjal kicsit drága mutatvány
Válasz medikus #13105. hozzászólásáraEz már nehezebb ügy, pickup hátsólámpákat hoz rá, minek lehet ez a gyári lámpája, vagy nincs valami azonosító a lámpán?
Válasz mtz1221 #13102. hozzászólásáraVan fényképes keresője, ha ezt a képet mondjuk kimented, oda beilleszted, hozni fogja a találatokat.
Nem mindig teljesen pontos
Válasz Bárány #13099. hozzászólásáraKöszönöm mindenkinek az ajánlásokat segítségeket! De különösen neked (Bárány) aki megoldotta a hivatalos helyek szerinti lehetetlent és a varázskalapból előhúzta a megoldást! /Aliexpress/
Válasz Bobo77 #13092. hozzászólásáraEz mi lenne házileg sufnizott kazettás szimering??? Miben volt ez??? Ez nem gyári megoldás, ez spórolós sufnisok műve az tuti!
Válasz Bobo77 #13092. hozzászólásáraEgy ilyen külső átmérőjű metamid rúdba,bele kell esztergálni,egy kisebb méretű szimeringet,aminek a tengely mérete megfelelő! Nem jó?
Válasz Bobo77 #13083. hozzászólásáraÜdv, Nézd meg az MV csapágy honlapján/győri cég/ elég sok mindent be tudnak szerezni, vagy seal-ring .nél Győrben van cnc gépük gyártanak van több telephelyük nézd meg melyik elérhetőbb neked.
Válasz Ares 826 #13088. hozzászólásáraAz axiálból vált ki, axiálos emberekkel, régi axiàlos telepen, nálunk.
Azèrt kellett kiválni mert a fendet és a claast ugyanaz a cég nemforgalmazhata.
Azóta lehet a lölőé vagy a csányié. Passz!
Válasz Sk Laci #13080. hozzászólásáraKaposmérőbem mintha valami Agrovario nevű cég is lenne, meg, ha jó tudom, már nem is az Axiál a hazai képviselet.
Gúglizz rá kicsit!
13878 hozzászólás
Válasz envagyok2 #13127. hozzászólásáraMegveszed a kampót. Leveszed a szárat.

Elviszed egy lakatosműhelybe.
Aztán kész is.
Mondjuk ezt még én is meg tudnám oldani sztem. De én ne járjak így
Válasz Gumóka #13126. hozzászólásárakampó nem tudom mennyi, a komplett vonószár az eppppicikét több.
nem tudom ezt fölhegeszteni, erről lemókolni, mindenbiszbasz, az se jön ki 100 alatt, akkormeg... de ha valaki menne ki ukrainkába, és a hátsó ülés alatt van még neki szabad hely, akkor vevő lennék rá.
Válasz envagyok2 #13125. hozzászólásáraCsak a kampó annyi itthon?
Válasz mtz1221 #13120. hozzászólásáraezt e. gyenge 200 ért...

Válasz _NB_ #13123. hozzászólásáraHosszú száras!

Köszönöm!
Válasz _NB_ #13122. hozzászólásáraKözben nézem, hogy a tied a rövid száras akkor ez
https://sklep.edmasz.pl/4666-lampy-przednie-i-tylne?page=6
Válasz medikus #13112. hozzászólásárahttps://www.techniektotaal.com/nl/cobo-glas-22704300220-1012629.html
https://www.techniektotaal.com/nl/cobo-glas-22704301220-1012636.html
https://www.techniektotaal.com/nl/cobo-knipper-breedte-en-achterlicht-22704300000-86.html
https://www.techniektotaal.com/nl/cobo-knipper-breedte-en-achterlicht-22704301000-86.html
Válasz Sk Laci #13080. hozzászólásáraAz Agrovario és az Axiál is szerel még Fendt-et. A 310-esen nekem is kellene egy szimeringet cserélni, de ahhoz rommá kell szedni a gépet.
25ezer+áfás óradíjjal kicsit drága mutatvány
Válasz envagyok2 #13118. hozzászólásáraMit mennyiért találtál ott ?
Válasz envagyok2 #13118. hozzászólásáraIgen,Ukrán hrivnya.
fiatalok, ez a hrivya?
₴
vagy ez micsoda?
Válasz Bárány #13114. hozzászólására


Válasz mtz1221 #13113. hozzászólásáraNem 380-as motor kell. Pont hasonlón töröm a fejem egy ideje,drága mulatság meglépni de jól gyorsulna.......
Válasz Bárány #13114. hozzászólásáraOtt a madzag a háttérben, lehetne troli üzemmódban
Válasz mtz1221 #13113. hozzászólásáraCsináld konnektorosra! Biztos, hogy olcsóbb is lesz, és nem is tudják ellopni, csak amíg a hosszabbító elér!
Ilyen elektromos traktort mennyire lenne nehéz hozzá nem értőnek össze hozni ? 380voltos villanymotor elég lenne hozzá ? Udvar körüli etetésre nekem nagyon elmenne egy kicsi, a minden napokra. https://www.facebook.com/61564090659686/videos/510122765437412/?idorvanity=918727741848300
Válasz Gumóka #13110. hozzászólásáraPárját a szögletest már néztem! Kép szerint ott van hátul,elől búra! Az elvileg jó,ha kell a gazdának! 32 000!
Válasz Gumóka #13110. hozzászólásáraAkinek futja Lambóra, az ne garasoskodjon!

Válasz Bárány #13108. hozzászólásáraMég jó, hogy lehet kapni
Válasz Bárány #13108. hozzászólásáraMajdnem,de mégsem!
Elöl meg helyzetjelző és villogó kellene bele!
Válasz medikus #13105. hozzászólásáraKatt!
Válasz Gumóka #13106. hozzászólására Lamborghini Rekord 70 kombinált lámpája! Elöl villogó helyzetjelző,hátul meg a szokásos!
Válasz medikus #13105. hozzászólásáraEz már nehezebb ügy, pickup hátsólámpákat hoz rá, minek lehet ez a gyári lámpája, vagy nincs valami azonosító a lámpán?
Válasz Gumóka #13104. hozzászólásáraAkkor szerinted ez?

Válasz mtz1221 #13102. hozzászólására
Válasz mtz1221 #13102. hozzászólásáraVan fényképes keresője, ha ezt a képet mondjuk kimented, oda beilleszted, hozni fogja a találatokat.
Nem mindig teljesen pontos
Válasz Bobo77 #13101. hozzászólásáraTedd már be ide az alis linket. Onnan más is el tud kezdeni keresgélni hasonló helyzetben.
Válasz Bárány #13099. hozzászólásáraKöszönöm mindenkinek az ajánlásokat segítségeket! De különösen neked (Bárány) aki megoldotta a hivatalos helyek szerinti lehetetlent és a varázskalapból előhúzta a megoldást! /Aliexpress/
Válasz Ares 826 #13096. hozzászólásáraEz a belseje. Szerinted kókány sufni? Egyébként fullgyári
Válasz Bobo77 #13092. hozzászólásáraGondolom, azon már túl vagy, hogy alkatrészjegyzékben megnézd. Akkor kiderülne, hogy gyári, vagy barkács.
Válasz lala1 #13097. hozzászólásáraA kérdőjelek nélkül.

Válasz medikus #13095. hozzászólásáraJónak kell lennie! ????????
Válasz Bobo77 #13092. hozzászólásáraEz mi lenne házileg sufnizott kazettás szimering??? Miben volt ez??? Ez nem gyári megoldás, ez spórolós sufnisok műve az tuti!






Válasz Bobo77 #13092. hozzászólásáraEgy ilyen külső átmérőjű metamid rúdba,bele kell esztergálni,egy kisebb méretű szimeringet,aminek a tengely mérete megfelelő! Nem jó?
Válasz Bobo77 #13083. hozzászólásáraÜdv, Nézd meg az MV csapágy honlapján/győri cég/ elég sok mindent be tudnak szerezni, vagy seal-ring .nél Győrben van cnc gépük gyártanak van több telephelyük nézd meg melyik elérhetőbb neked.
Válasz Bobo77 #13092. hozzászólásáraMi ez?
Válasz Ares 826 #13087. hozzászólásáraErről lenne szó. Ilyent nem találtam boltban eddig.
Válasz medikus #13084. hozzászólásáraHát nemigen sikerül találni…
Válasz rtamas1976 #13089. hozzászólásáraTudom hogy volt a történet anno, de nem az övék már úgy tudom!
Válasz Ares 826 #13088. hozzászólásáraAz axiálból vált ki, axiálos emberekkel, régi axiàlos telepen, nálunk.
Azèrt kellett kiválni mert a fendet és a claast ugyanaz a cég nemforgalmazhata.
Azóta lehet a lölőé vagy a csányié. Passz!
Válasz rtamas1976 #13082. hozzászólásáraAz már nem az övéké!
Válasz Bobo77 #13083. hozzászólásáraMiért akarsz gyártatni??? Lehet boltban is kapni szinte mindent!






Válasz Bobo77 #13083. hozzászólásáraHód-vulkán?
Válasz rtamas1976, Bárány #13082. hozzászólására Köszönöm
Válasz Bobo77 #13083. hozzászólásáraNem találsz szimeringet méretben?
Sziasztok! Tudna valaki ajánlani megbizható precíz szimering gyártó céget az országban?
Válasz Sk Laci #13080. hozzászólásáraAgrovario az axiál leánycége.
Ők a hivatalos márkaképviselet!
Válasz Sk Laci #13080. hozzászólásáraKaposmérőbem mintha valami Agrovario nevű cég is lenne, meg, ha jó tudom, már nem is az Axiál a hazai képviselet.
Gúglizz rá kicsit!
Sziasztok!
Magyarországon melyik cégek csinálnak Fend 936 sebváltó /vario/ javítását?
Axiálon kívül van más is, akinél lehetne érdeklődni?
Válasz Sk Laci #13078. hozzászólásáraMondomén .