#1. hozzászólás, csendes küldte be 2013-02-01 14:47:43-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Felújításra váró Gutbrod T 152-est vásároltam,a javításkor derült ki,hogy a porlasztója nem a 7Le-shöz,hanem az 5Le-shöz való.Fúvókacserével meg lehet oldani a problémát?Mekkora fúvóka kell a T 152-shez?Most Terra porlasztó van rajta.Tud valaki segíteni?Előre is köszönöm!
A bovital fajtát is próbálhatod. Nekem szimpatikusnak tűnik, még tavaly vettem pár hekire való magot. Állítólag többet tud mint az akklimat. LINK LINK LINK LINK
Kistermelők lapjában láttam hirdetést fémzárolt vetőmagról. Fejér megyei ha minden igaz.
Itt az elérhetősége:
30/30414harmincnyolc
vetomagoskukacgmailpontcom
Még csak őket kérdeztem mindenesetre holnap folytatom a nyomozást de nem túl biztató hogy már novemberbe elfogyott meg nekem kis tétel kellene csak ugye... ha másnem lesz bele somkóró vagy mohar de idén mindenféleképpen ki akarom próbálni a szénakészítést
Aki tud eladó szudánifű vetőmagot lehetőleg "Akklimat"-ot akkor az írjon már legyen szives!!!
Eléggé lekéstem a vételről nemgondoltam volna hogy már novemberbe meg kellett volna venni
a szentesieket tudom ajánlani ...... jobb minöségü anyagbol csinálják mint az eredeti , küldeni kell nekik képet és megm odnják mennyi ért csinálják meg kb csak annyival több a költséged hogy elk ell küldeni meg vissza is szoval közelebb kell találnod egy másik gyártot ....
no ilyen keresztet meg hozzá baloldali féktengelyt hol lehet venni.. a típust csak azért nem írom le mert kevesen találkoztak még ilyennel..és aki találkozott az nem volt épp vidám...
Nekem is ez volt az első gondolat,de amit itt Debrecen környékén csinálnak egy kalap szar csináltattam már egy párszor sok jót nem tudok mondani!! A Szentesi cég milyen te csináltattál mér náluk ????
Üdv nem rég vettem egy volvo t650 traktort ,széthuztuk kellene a váltóba egy pár fogaskerék nem tud valaki bontottan vagy valami alkatrész katalógust a netten??????
Válasz #3199. hozzászólásra Nem a rákból szedtem.Ez gyári EXTOL kéthengeres kompresszor.Két éve vettem akcióban, csak annyi hibája van hogy,-10-15-os hidegben hőlégfúvóval egy kicsit meg kell melegíteni első indításnál bent az olajat.Nekem bevált!
Válasz #3197. hozzászólásra Nekem is 2.2Kw-os 220V-os motor van rajta és úgy van bekötve ahogy Decsi írta.Kb:BŐ egy perc alatt 8.5Bár-on van,ott kikapcsol 6.5Bár-on pedig be.A ZIL kompresszorom az lassúbb.Annak kell legalább 3perc amire eléri a 8Bár-t,de az 1.5Kw-os motor ezen a nyomáson is megindítja.Ez viszont kevesebb levegőt termel de, kisebb munkákhoz azért elég.
Én is sokat kínlódtam hasonló dologgal tökéletes úgy lesz
hogyha teszel rá egy elektromos nyomás határoló kapcsolót
ami a beállított nyomásnál leállítja a motort és a nyomó oldalról elengedi a nyomást hogy könnyen tudja elindítani a motort mikor a nyomás lejeb esik.Meg kell egy visszacsapó szelep az is a nyomó oldalba ha lehet akkor a tartályra szereld mert melegedni fog és a tartály valamelyest elvezeti a hőt.De ebből is kompresszora valót
vegyél mert a többi fajta pl vízé széthullik a két alkatrész ára kb 5000-6000 forint de így tökéletes lesz.
Válasz #3192. hozzászólásra Próbálj a kompresszor és a tartály közé tenni egy visszacsapó szelepet.Ilyenkor a tartály nyomása nem hat a komresszor szelepére indításkor.Nem engedi vissza a tartályból a levegőt.
A sürítette levegő meleg, ami a nyomás növekedés miatt van, ez fizikai törvényszerűség, ezért alkalmaznak a turbós motorokon interkulert A nyomás ellen dolgozni meg erősebb motor kell
Az épített kompink nekünk is ilyen volt (bálamadzaggal segíteni kellett indításnál) de amióta egy bikább motort raktunk rá azóta mind egy hogy mekkora a nyomás az ékszíj hamarabb csúszik meg minthogy a motor ne induljon el
Ezen a kompresszoron van/volt egy ifa lefúvó szelep, de valami nem az igazi vele. Gyakorlatilag nem bírja a motor felvenni a fordulatot miatta. Leragadva nincs benne semmi. Ha elindítom a motort és utánna tekerem rá a szelepet akkor viszi, de 5 bar-ig ha felnyomja meleg a szelep. Az pedig 2 perc max.
Mégegy dolog ami nem tudom normális e, a motor nem bírja migindítani a kompresszort ha van benne akár 1 bar nyomás is. Mármint a tartályban, úgy hogy nincs rajta a lefúvató.
Arra is gondoltam lehet hogy a szelep jó, de ellentart valamennyit és a motor nem bír megindulni.
Vélemény?
13590 hozzászólás
Válasz #3238. hozzászólásra

Típustól függő!!!
Válasz #3238. hozzászólásra
képet,mert sokfajta van
Tisztelt Kollegák,
Van egy nagyon buta kérdésem.
A kargán tenfgelyről a műanyag burkolatot hagyon lehet levenni? (Kíméletesen...)
#1. hozzászólás, csendes küldte be 2013-02-01 14:47:43-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Felújításra váró Gutbrod T 152-est vásároltam,a javításkor derült ki,hogy a porlasztója nem a 7Le-shöz,hanem az 5Le-shöz való.Fúvókacserével meg lehet oldani a problémát?Mekkora fúvóka kell a T 152-shez?Most Terra porlasztó van rajta.Tud valaki segíteni?Előre is köszönöm!
Válasz #3235. hozzászólásra
Igen érthető. Köszönöm.
Válasz #3234. hozzászólásra

zsuk a nizával kompatibilis....
Válasz #3233. hozzászólásra
NEM!!!
Tisztelt Kollegák,
Zuk-nak és az UAZ-nak megegyezik e a dobfék hengere?
Köszi mindenkinek! holnap megírom mire jutottam
Válasz #3227. hozzászólásra

A bovital fajtát is próbálhatod. Nekem szimpatikusnak tűnik, még tavaly vettem pár hekire való magot. Állítólag többet tud mint az akklimat.
LINK
LINK
LINK
LINK
Válasz #3227. hozzászólásra
Kistermelők lapjában láttam hirdetést fémzárolt vetőmagról. Fejér megyei ha minden igaz.
Itt az elérhetősége:
30/30414harmincnyolc
vetomagoskukacgmailpontcom
Válasz #3227. hozzászólásra
vetőmagház én tőlük vettem 2 éve 76/484-711
GK Szeged !Írd be a googlebe nekik van!
Válasz #3226. hozzászólásra
de idén mindenféleképpen ki akarom próbálni a szénakészítést 
Még csak őket kérdeztem mindenesetre holnap folytatom a nyomozást de nem túl biztató hogy már novemberbe elfogyott meg nekem kis tétel kellene csak ugye... ha másnem lesz bele somkóró vagy mohar
Válasz #3225. hozzászólásra
hegedűséknek nincs?
Hello,


Aki tud eladó szudánifű vetőmagot lehetőleg "Akklimat"-ot akkor az írjon már legyen szives!!!
Eléggé lekéstem a vételről nemgondoltam volna hogy már novemberbe meg kellett volna venni
Moderálta: Mf-es (3146) 2013-01-29 15:28:44
Válasz #3205. hozzászólásra
a szentesieket tudom ajánlani ...... jobb minöségü anyagbol csinálják mint az eredeti , küldeni kell nekik képet és megm odnják mennyi ért csinálják meg kb csak annyival több a költséged hogy elk ell küldeni meg vissza is szoval közelebb kell találnod egy másik gyártot ....
Válasz #3221. hozzászólásra


Válasz #3216. hozzászólásra

Ahogy elnézem a képet Kutya úr is vonyít bánatában
Válasz #3219. hozzászólásra

De jó az emlékezeted...
De pszt!!
Válasz #3211. hozzászólásra
1025?????
Válasz #3217. hozzászólásra



Szegény tulaj..
Válasz #3216. hozzászólásra

én vidám vagyok..
kis munka kis öröm..nagy munka nagy öröm....
Válasz #3211. hozzászólásra
Akkor Te nem vagy vidám..??..
Válasz #3212. hozzászólásra
Szerintem fizetős, hátha valaki előfizető s tud segíteni.
Válasz #3213. hozzászólásra

Válasz #3211. hozzászólásra


Lehet nekem volt ilyen tipusom, csak nem merültem ilyen mélyen bele..??..
Válasz #3210. hozzászólásra
Kutya mondta ma délután hogy van ez a cikk meg hogy kivel is készítették.... de még mindíg nem lettem okosabb mert hogy kell oda bejelentkezni..
Szerintem is jó gép a rába
Válasz #3209. hozzászólásra
no ilyen keresztet meg hozzá baloldali féktengelyt hol lehet venni.. a típust csak azért nem írom le mert kevesen találkoztak még ilyennel..és aki találkozott az nem volt épp vidám...
Válasz #3207. hozzászólásra
Tele van pontatlanságokkal a cikk ...
Ráadásul mindenhol a nagy fogyasztást emlegetik , ami azért nem feltétlen igaz.
Látni , hogy olyan ember szerkesztette a cikket , aki még traktort se látott.
Válasz #3208. hozzászólásra

http://www.haszon.hu/agrar/a-cikk-megtekintese-regisztraciohoz-kotott.htmlTessék, jelentkezz be.
Válasz #3207. hozzászólásra

Sziasztok..!

Valaki be bírná linkelni a haszon agrár magazin januári számában található rábás cikkét..egy ismerősömmel készítették de nem tudom elolvasni...
köszönöm
Üdv nem fizettem be agrárkamarai reg díjat ma kaptam tölük levelet de nem értem amit irnak benne!Mi van ha most fizetem be?
Nekem is ez volt az első gondolat,de amit itt Debrecen környékén csinálnak egy kalap szar csináltattam már egy párszor sok jót nem tudok mondani!! A Szentesi cég milyen te csináltattál mér náluk ????
Válasz #3203. hozzászólásra
ha meg van a régi akkor elküldöd Szentesre vagy ha találsz közeledben más fogaskerék gyártot és kissebb pénzért legyártják neked......
Üdv nem rég vettem egy volvo t650 traktort ,széthuztuk kellene a váltóba egy pár fogaskerék nem tud valaki bontottan vagy valami alkatrész katalógust a netten??????

Válasz #3201. hozzászólásra Nem is tudhattad mert,nem írtam.
Válasz #3200. hozzászólásra

Azt nem tudtam, hogy gyári!
Válasz #3199. hozzászólásra Nem a rákból szedtem.Ez gyári EXTOL kéthengeres kompresszor.Két éve vettem akcióban, csak annyi hibája van hogy,-10-15-os hidegben hőlégfúvóval egy kicsit meg kell melegíteni első indításnál bent az olajat.Nekem bevált!
Válasz #3198. hozzászólásra
Honnan a rákból szedtél 2,2 kW-os 220V-os motort? Vagy 3 fázisú 220-ra tekercselve?
Válasz #3197. hozzászólásra Nekem is 2.2Kw-os 220V-os motor van rajta és úgy van bekötve ahogy Decsi írta.Kb:BŐ egy perc alatt 8.5Bár-on van,ott kikapcsol 6.5Bár-on pedig be.A ZIL kompresszorom az lassúbb.Annak kell legalább 3perc amire eléri a 8Bár-t,de az 1.5Kw-os motor ezen a nyomáson is megindítja.Ez viszont kevesebb levegőt termel de, kisebb munkákhoz azért elég.
Válasz #3194. hozzászólásra
Így is 2,2 kW-os motor van rajta.
Válasz #3192. hozzászólásra
Én is sokat kínlódtam hasonló dologgal tökéletes úgy lesz
hogyha teszel rá egy elektromos nyomás határoló kapcsolót
ami a beállított nyomásnál leállítja a motort és a nyomó oldalról elengedi a nyomást hogy könnyen tudja elindítani a motort mikor a nyomás lejeb esik.Meg kell egy visszacsapó szelep az is a nyomó oldalba ha lehet akkor a tartályra szereld mert melegedni fog és a tartály valamelyest elvezeti a hőt.De ebből is kompresszora valót
vegyél mert a többi fajta pl vízé széthullik a két alkatrész ára kb 5000-6000 forint de így tökéletes lesz.
Válasz #3192. hozzászólásra Próbálj a kompresszor és a tartály közé tenni egy visszacsapó szelepet.Ilyenkor a tartály nyomása nem hat a komresszor szelepére indításkor.Nem engedi vissza a tartályból a levegőt.
Válasz #3192. hozzászólásra
A nyomás ellen dolgozni meg erősebb motor kell
A sürítette levegő meleg, ami a nyomás növekedés miatt van, ez fizikai törvényszerűség, ezért alkalmaznak a turbós motorokon interkulert
Válasz #3192. hozzászólásra
az ékszíj hamarabb csúszik meg minthogy a motor ne induljon el 

Az épített kompink nekünk is ilyen volt (bálamadzaggal segíteni kellett indításnál) de amióta egy bikább motort raktunk rá azóta mind egy hogy mekkora a nyomás
Válasz #3168. hozzászólásra
Ezen a kompresszoron van/volt egy ifa lefúvó szelep, de valami nem az igazi vele. Gyakorlatilag nem bírja a motor felvenni a fordulatot miatta. Leragadva nincs benne semmi. Ha elindítom a motort és utánna tekerem rá a szelepet akkor viszi, de 5 bar-ig ha felnyomja meleg a szelep. Az pedig 2 perc max.
Mégegy dolog ami nem tudom normális e, a motor nem bírja migindítani a kompresszort ha van benne akár 1 bar nyomás is. Mármint a tartályban, úgy hogy nincs rajta a lefúvató.
Arra is gondoltam lehet hogy a szelep jó, de ellentart valamennyit és a motor nem bír megindulni.
Vélemény?
Válasz #3187. hozzászólásra
én is maradok, de a gyerköcök ha kicsit nagyobbak lesznek, akkor nyaranta repkedni fognak az unokatesókhoz