Válasz lipecz.attila #22183. hozzászólásáraEn sem vagyok tul regi motoros. :) Egy szintezos homlokrakodot meg szeretnek ra (A tervek mar keszen vannak nagyjabol) es akkor lesz kesz.
Koszonom!
Válasz bs80.td #22176. hozzászólásáraBs80 gratulálok!
Új vagyok,nemrég lett t25-öm belenéztem a korábbi hozzászólásokba és látom milyen csoda masinát varázsoltál a t25-ösödből.
Szép munka, nagyon tetszik!!!
Üdvözlet.12 éve van vlagyim, szeretem is . Olyan problémám van, hogy cserélnem kellett adagolót és porlasztókat és azóta nem az igazi. A porlasztókat beállítattam 2 napig jó is volt, de most megint nehezen gyújt és nem pörög ki. Felénk nem sok vlagyi van és különböző vélemények vannak . Az új adagolót illik be állítatni avagy sem?
Válasz gyorfialpar #22177. hozzászólásáraHa visszaolvasol akkor megtalálnád a válaszod. könnyű húzású a 25-ös, 2 fejes eke.
igazából nem muszály lengyelnek lennie. katt
Nálunk 30cm mélyen húzzák és nem homok földbe.
Válasz Masina93 #22171. hozzászólásáraNa félreértés ne essék! :) kifordított kerék teccetős ! ;) a sárvédő meg muszály de amúgy praktikus megoldas a rendőr se talál fogaspontot ezmiatt.
Válasz Masina93 #22172. hozzászólásáraHa így tetszik, akkor egyértelmű. Arra én is gondoltam, hogy "terepes" körülmények között jobb lehet a sima guminál, de ezek szerint ez a tapasztalt is.
Válasz Wendelke #22170. hozzászólásáraKöszönöm, mondhatnám hogy nincs de igazából úgy hiszem ( lehet rosszul, bár más is mondta akinek pl 80-as mtzn van traktor mintás első gumi) hogy van, mégpedig sáros úton jobban tapad valamennyivel mint a sima ez által inkább arra megy a sáros úton mint a sima! Ezt mondta a feljebb említett mtz tulaj is de én is úgy érzem! Viszont főképp azért ilyet rakattam rá mert tetszik, voltak akik azt mondták nehezebb lesz kormányozni mikor lassan megyek vagy álló helyzetben kell valamiért el tekerni a kormányt... de nem baj van elég erő ha meg nincs akkor meg legalább erősít! :) Birkázok, azt szokták mondani, "juhásztól nem szabad traktort venni" <- gondolom mert nem ad rá.. felénk legalábbis úgy látom nem igen törődnek a gépeikkel, de én avval is törődök h tetsszen az amivel dolgozok ne éppen csak gázolaj legyen benne és had menjen.. Azt hiszem elég kimerítő választ adtam. (De talán az is közre játszott hogy öregapám majdnem le csúszott vele a földesútról sárban sima gumikkal amik voltak rajta mikor meg vettem, bár azok nagyon el is voltak kopva.)
Válasz Güzü #22168. hozzászólásáraÉrtem hát kinek milyen az ízlése nekem, sőt inkább úgy mondom nekünk nem tetszett úgy már mikor meg vetem gondolkoztam rajta h be fordítom a kerekeket ez miatt de le beszéltek róla ami nem is baj jobb így mert nem borul mégse azért annyira könnyen, és mint mondtam nekem nagyon tetszik így, most már csak festeni kell! Soha egy gépen se tetszett mikor ki lógót a sárvédő alól a kerék! ( De kinek milyen az ízlése!!)
Válasz Masina93 #22167. hozzászólásáraJópofa a gép, viszont azt meg akartam kérdezni, hogy van annak gyakorlati haszna, hogy a nem hajtott első keréken terepmintás gumi van?
Válasz dani 1980 #22160. hozzászólásáraMi a gond vele? Örülnék ha leírnád a tapasztalatidat, mert nagyon kevés róla az információ. Személy szerint nekem tetszik bizonyos tulajdonságai miatt, de kíváncsi lennék olyanra aki használta is.
Válasz Masina93 #22167. hozzászólásáraSterintem előtte jobban nézett ki, de a funkcionalitás már máskérdés, a kresz szerint se lóghat kijebb a gumi a sárvédőtől. De ha már a kinézet én az eslő állapotra szavazok
Kicsit ki szélesítettük a sárvédőt ha már ki vannak fordítva a kerekek, mert nem tetszett, hogy nagyon kilógnak!
Elötte.:
Utána.:
Nekem nagyon tetszik az eredmény!
a 25 lovat nem szabad alábecsülni, minőségi olajat és a törődést meghálálja.
A mondás így szól:
A vlagyi zsebben parkol és öngyújtóból tankol.
Ha kreatív elme vagy akkor nagyon fogod szeretni, a tapasztalat az hogy a vlagyi kifejezetten olyan gép amit otthon lehet é s kell "okosítani", elképesztő mi mindenre nagyon jó kis masina.
A motorjáról vannak akik nem mondanak túl jókat, de ha kétségeid vannak...
egy 2011 gyártmányú ford ecoboost hiper szuper diesel motor, megáldva a modern kor minden vívmányával 245 gramm üzemanyagot fogyaszt , ha 1 Kw teljesítményt 1 órán át le kell adnia.
A t-25 motorja pedig 180 grammot.
ez azt jelenti ha betennéd egy autóba ezt a motort, kevesebbet fogyasztana 100 km en mint ezek a szupercsodák. azért ez mégis egy nem elhanyagolható dolog. jó motorok.
a traktor egyszerűsége pedig kellemes élmény, jól elosztott sebességfokozatokkal van megáldva, és ha valami "nem elég" rajta viszonylag kis pénzből szinte bármi megoldható. klíma, szervó, első 3 pontos, + lóerők, stb...
hidegindítás kifogástalan, karbantartást nagyon keveset igényel a gépezet.
Sziasztok!
Köszi a tanácsokat!
Megvettem első traktoromat t25 tulaj lettem.
Első megoldandó feladat a munkahenger tartó fül vissza hegesztése,megerősítése.
Láttam ti is küzdöttetek hasonló problémákkal.
Melyik megerősítés a megbízható?
Ha tudtok dobjatok pár fotót ami alapján meg tudjuk csinálni .
Köszönöm.
Válasz Wendelke #22158. hozzászólásáraValamint még azt szeretném megkérdezni, ha van tapasztalat, hogy a szalagos rendsodrók (gereblyék) mennyire használhatóak arra a célra, mint egy csillagkerekes rendsodró? Láttam pár hirdetést itt az agroinformon, és érdekes módon nem túl drágák.
Nem annyira ismert nálunk, vagy nem igazán vált be erre a célra? Esetleg problémás az üzemeltetésük, használatuk? Én sem ismerem ezeket a gépeket, de hátha Valaki tud rá okosat mondani.
Mik a tapasztalatok vele, egy hasonló magyar vagy, lengyel rendsodróhoz képest, illetve esetleg a függesztetthez képest? (Persze ha van valamilyen tapasztalat) A gazdája dicsérte.
Mit gondoltok, egy ilyen rendsodró jó lehet nekem a trakihoz? Annyit tudok róla, hogy Niemeyer gyártmány, és jó pár éves. Ránézésre egyben van.
Alkalmi használatra lenne, ha néha szükség lesz rá.
Válasz Nándi #22153. hozzászólásáraHa nem tudod mi az a csavar ,akkor a váltó olajat még nem is ellenőrizted ? Nem baj ha csak allig van olaj a váltó alján !
És az a nagyobb szívattyú oda fel fog menni ?
Sziasztok. Egy kis segítség kellene.
T-30 traktoromon szeretnék hidraulika szivattyút cserélni, de amit vettem hozzá az kicsit nagyobb mint az eredeti. Nem tudom felrakni, mert nem fér be a képen mellékelt csavar miatt. Nem tudom, hogy ez minek a csavarja ezért nem piszkáltam. Mit javasoltok? Köszi a segítséget.
Sziasztok. Egy kis segítség kellene.
T-30 traktoromon szeretnék hidraulika szivattyút cserélni, de amit vettem hozzá az kicsit nagyobb mint az eredeti. Nem tudom felrakni, mert nem fér be a képen mellékelt csavar miatt. Nem tudom, hogy ez minek a csavarja ezért nem piszkáltam. Mit javasoltok? Köszi a segítséget.
Válasz ND #22146. hozzászólásáraAlkatrész ,csak ezekhez van igazán,A-Z-ig, minden !
Magyar gyártmány volt.Meg sem tudom saccolni mennyi lehet az országban.Csak nálunk a faluban van vagy 100db.
Ha veszel 1-et 100-ért vagy az alatt is,ha van rá idő keresni ill feljavítani ,akkor olcsón lessz jó géped.
Vagy veszel szivattyú nélkül,és raksz rá membránost.
Sokan úgy csinálják,akkor még könnyebb járású.
Válasz Güzü #22148. hozzászólásáraNa. Tehát, beporlaszt ,csak nem gyullad meg. Akkor, porlasztó ki,miutàn pöfékeléskor meglazitottad a nyomòcsövet és elhagyja a pöfékelèst. Ha nincs lehetőség lepròbàlni,cserèld meg a kèt porlasztòt. Ha az a henger szarakodik,ami eddig ment,akkor az a porlasztó rossz.
Válasz Güzü #22143. hozzászólásáraEgy két tipp. Porlasztó, mennyire van àllitva?talán, azért egy megy,mert az alacsonyabb nyomàson àt tudja nyomni a gàzolajat. Màsik magasabb,azt nem nyitja,mert gyenge az adagoló. Aztán, lehet szar a porlasztó, azért nem Zebeg. Vagy,ott nix szelephézag,azért nem Zebeg. De,akkor füst is kène, hogy legyen.
25342 hozzászólás
Válasz Wendelke #22195. hozzászólásáraB.Ú.É.K.
BUÉK Minden T-25 Gazdinak!
Válasz gacskamilu #22191. hozzászólásáraNem. Kevés a derelye :)
Némelyik kiskockabálázó is nagy falat neki
Csak 25/30le és 500as kardán fordulat...
Válasz gacskamilu #22191. hozzászólásáraigen
Válasz gacskamilu #22191. hozzászólásáraigen
Kérdezném a T 25 elbírja a hesston 5558 as nagybálázót?Koszönöm a valaszokat
Kérdezném a T 25 elbírja a hesston 5558 as nagybálázót?Koszönöm a valaszokat
Válasz Claastra. #22188. hozzászólásáraMegfelelő osztókörrel rendelkező felnivel miért nem?? Pontosan 101,2mm Nem??


Válasz fazekassandor15 #22187. hozzászólásáranem mert a felni átmérő 10 centivel kisebb,
Sziasztok! A t25-re rálehet rakni a 11.2-24 es gumit mert most 11.2-28 as van rajta?
Köszi
Válasz lipecz.attila #22183. hozzászólásáraEn sem vagyok tul regi motoros. :) Egy szintezos homlokrakodot meg szeretnek ra (A tervek mar keszen vannak nagyjabol) es akkor lesz kesz.
Koszonom!
Válasz gyorfialpar #22178. hozzászólásáraKoszi!
Válasz titanatlantis76 #22181. hozzászólásáraA porlasztókat 170 Barra állítsd!!!
Illetve háromlyukas kell bele...
Válasz bs80.td #22176. hozzászólásáraBs80 gratulálok!
Új vagyok,nemrég lett t25-öm belenéztem a korábbi hozzászólásokba és látom milyen csoda masinát varázsoltál a t25-ösödből.
Szép munka, nagyon tetszik!!!
Válasz titanatlantis76 #22181. hozzászólásáraIllik mivel gyárilag nincsennek beállítva.
Üdvözlet.12 éve van vlagyim, szeretem is . Olyan problémám van, hogy cserélnem kellett adagolót és porlasztókat és azóta nem az igazi. A porlasztókat beállítattam 2 napig jó is volt, de most megint nehezen gyújt és nem pörög ki. Felénk nem sok vlagyi van és különböző vélemények vannak . Az új adagolót illik be állítatni avagy sem?
Válasz Gepi #22179. hozzászólásáraKöszönöm szépen a választ és a segítséget
Válasz gyorfialpar #22177. hozzászólásáraHa visszaolvasol akkor megtalálnád a válaszod. könnyű húzású a 25-ös, 2 fejes eke.
igazából nem muszály lengyelnek lennie.
katt
Nálunk 30cm mélyen húzzák és nem homok földbe.
Válasz bs80.td #22176. hozzászólásáraFain lett sok szerencsét hozá és jó munkát
Sziasztok olyan kérdésem lenne t25-re milyen ekét ajánlanátok? Vagy esetleg érdekel is ha valakinek van eladó.
Ezt barkacsoltam, holnap proba. :)


Válasz Masina93 #22172. hozzászólásárajól mondod, irányíthatóbbb sárban mint a sima kerékkel.
Válasz Masina93 #22171. hozzászólásáraNa félreértés ne essék! :) kifordított kerék teccetős ! ;) a sárvédő meg muszály de amúgy praktikus megoldas a rendőr se talál fogaspontot ezmiatt.
Válasz Masina93 #22172. hozzászólásáraHa így tetszik, akkor egyértelmű. Arra én is gondoltam, hogy "terepes" körülmények között jobb lehet a sima guminál, de ezek szerint ez a tapasztalt is.
Válasz Wendelke #22170. hozzászólásáraKöszönöm, mondhatnám hogy nincs de igazából úgy hiszem ( lehet rosszul, bár más is mondta akinek pl 80-as mtzn van traktor mintás első gumi) hogy van, mégpedig sáros úton jobban tapad valamennyivel mint a sima ez által inkább arra megy a sáros úton mint a sima! Ezt mondta a feljebb említett mtz tulaj is de én is úgy érzem! Viszont főképp azért ilyet rakattam rá mert tetszik, voltak akik azt mondták nehezebb lesz kormányozni mikor lassan megyek vagy álló helyzetben kell valamiért el tekerni a kormányt... de nem baj van elég erő ha meg nincs akkor meg legalább erősít! :) Birkázok, azt szokták mondani, "juhásztól nem szabad traktort venni" <- gondolom mert nem ad rá.. felénk legalábbis úgy látom nem igen törődnek a gépeikkel, de én avval is törődök h tetsszen az amivel dolgozok ne éppen csak gázolaj legyen benne és had menjen.. Azt hiszem elég kimerítő választ adtam. (De talán az is közre játszott hogy öregapám majdnem le csúszott vele a földesútról sárban sima gumikkal amik voltak rajta mikor meg vettem, bár azok nagyon el is voltak kopva.)
Válasz Güzü #22168. hozzászólásáraÉrtem hát kinek milyen az ízlése nekem, sőt inkább úgy mondom nekünk nem tetszett úgy már mikor meg vetem gondolkoztam rajta h be fordítom a kerekeket ez miatt de le beszéltek róla ami nem is baj jobb így mert nem borul mégse azért annyira könnyen, és mint mondtam nekem nagyon tetszik így, most már csak festeni kell! Soha egy gépen se tetszett mikor ki lógót a sárvédő alól a kerék! ( De kinek milyen az ízlése!!)
Válasz Masina93 #22167. hozzászólásáraJópofa a gép, viszont azt meg akartam kérdezni, hogy van annak gyakorlati haszna, hogy a nem hajtott első keréken terepmintás gumi van?
Válasz dani 1980 #22160. hozzászólásáraMi a gond vele? Örülnék ha leírnád a tapasztalatidat, mert nagyon kevés róla az információ. Személy szerint nekem tetszik bizonyos tulajdonságai miatt, de kíváncsi lennék olyanra aki használta is.
Válasz Masina93 #22167. hozzászólásáraSterintem előtte jobban nézett ki, de a funkcionalitás már máskérdés, a kresz szerint se lóghat kijebb a gumi a sárvédőtől. De ha már a kinézet én az eslő állapotra szavazok
Kicsit ki szélesítettük a sárvédőt ha már ki vannak fordítva a kerekek, mert nem tetszett, hogy nagyon kilógnak!






Elötte.:
Utána.:
Nekem nagyon tetszik az eredmény!
Válasz lipecz.attila #22161. hozzászólásáragratulálok :)
igazán szép kis paripa.
Nálam nagyon bevállt a kis vlagyi, és a nagytestvérkéje is.
a 25 lovat nem szabad alábecsülni, minőségi olajat és a törődést meghálálja.
A mondás így szól:
A vlagyi zsebben parkol és öngyújtóból tankol.
Ha kreatív elme vagy akkor nagyon fogod szeretni, a tapasztalat az hogy a vlagyi kifejezetten olyan gép amit otthon lehet é s kell "okosítani", elképesztő mi mindenre nagyon jó kis masina.
A motorjáról vannak akik nem mondanak túl jókat, de ha kétségeid vannak...
egy 2011 gyártmányú ford ecoboost hiper szuper diesel motor, megáldva a modern kor minden vívmányával 245 gramm üzemanyagot fogyaszt , ha 1 Kw teljesítményt 1 órán át le kell adnia.
A t-25 motorja pedig 180 grammot.
ez azt jelenti ha betennéd egy autóba ezt a motort, kevesebbet fogyasztana 100 km en mint ezek a szupercsodák. azért ez mégis egy nem elhanyagolható dolog. jó motorok.
a traktor egyszerűsége pedig kellemes élmény, jól elosztott sebességfokozatokkal van megáldva, és ha valami "nem elég" rajta viszonylag kis pénzből szinte bármi megoldható. klíma, szervó, első 3 pontos, + lóerők, stb...
hidegindítás kifogástalan, karbantartást nagyon keveset igényel a gépezet.
Sok termékeny üzemórát kívánok hozzá
Válasz ND #22164. hozzászólásáraKöszi megfontolom.!
Bár ahol dolgozni fog az teljesen sík terület és csak szárzúzót fog húzni.
Válasz lipecz.attila #22161. hozzászólásáraGratula. Úgy látom elég dimbes dombos helyen laksz. Sztem tedd alacsonyabb pozícióba a kereket. Úgy stabilabb.
Egyébként nagyon jó bőrben van
Kevés üzemóra van benne:780.
Tényleg nem egy leharcolt darab.
Kezdésnek jó lessz.
Ő az!
Sziasztok!
Köszi a tanácsokat!
Megvettem első traktoromat t25 tulaj lettem.
Első megoldandó feladat a munkahenger tartó fül vissza hegesztése,megerősítése.
Láttam ti is küzdöttetek hasonló problémákkal.
Melyik megerősítés a megbízható?
Ha tudtok dobjatok pár fotót ami alapján meg tudjuk csinálni .
Köszönöm.
Válasz Wendelke #22159. hozzászólásáraTe tudod nekem kardanost nem kellene volt.
Válasz Wendelke #22158. hozzászólásáraValamint még azt szeretném megkérdezni, ha van tapasztalat, hogy a szalagos rendsodrók (gereblyék) mennyire használhatóak arra a célra, mint egy csillagkerekes rendsodró? Láttam pár hirdetést itt az agroinformon, és érdekes módon nem túl drágák.
Nem annyira ismert nálunk, vagy nem igazán vált be erre a célra? Esetleg problémás az üzemeltetésük, használatuk? Én sem ismerem ezeket a gépeket, de hátha Valaki tud rá okosat mondani.
Pld. itt van egy YT videó T-25-el.
Válasz dani 1980 #22157. hozzászólásáraKösz!

Mik a tapasztalatok vele, egy hasonló magyar vagy, lengyel rendsodróhoz képest, illetve esetleg a függesztetthez képest? (Persze ha van valamilyen tapasztalat) A gazdája dicsérte.
Válasz Wendelke #22156. hozzászólásárajó, nekem is ilyen van
Mit gondoltok, egy ilyen rendsodró jó lehet nekem a trakihoz? Annyit tudok róla, hogy Niemeyer gyártmány, és jó pár éves. Ránézésre egyben van.



Alkalmi használatra lenne, ha néha szükség lesz rá.
Válasz stefi69 #22154. hozzászólásáraIgen fel, csak nem bírom befordítani emiatt a csavar miatt. Ezek szerint ez a váltó nívó csavarja?
Válasz Nándi #22153. hozzászólásáraHa nem tudod mi az a csavar ,akkor a váltó olajat még nem is ellenőrizted ? Nem baj ha csak allig van olaj a váltó alján !
És az a nagyobb szívattyú oda fel fog menni ?
Sziasztok. Egy kis segítség kellene.

T-30 traktoromon szeretnék hidraulika szivattyút cserélni, de amit vettem hozzá az kicsit nagyobb mint az eredeti. Nem tudom felrakni, mert nem fér be a képen mellékelt csavar miatt. Nem tudom, hogy ez minek a csavarja ezért nem piszkáltam. Mit javasoltok? Köszi a segítséget.
Sziasztok. Egy kis segítség kellene.
T-30 traktoromon szeretnék hidraulika szivattyút cserélni, de amit vettem hozzá az kicsit nagyobb mint az eredeti. Nem tudom felrakni, mert nem fér be a képen mellékelt csavar miatt. Nem tudom, hogy ez minek a csavarja ezért nem piszkáltam. Mit javasoltok? Köszi a segítséget.
Válasz ND #22146. hozzászólásáraAlkatrész ,csak ezekhez van igazán,A-Z-ig, minden !
Magyar gyártmány volt.Meg sem tudom saccolni mennyi lehet az országban.Csak nálunk a faluban van vagy 100db.
Ha veszel 1-et 100-ért vagy az alatt is,ha van rá idő keresni ill feljavítani ,akkor olcsón lessz jó géped.
Vagy veszel szivattyú nélkül,és raksz rá membránost.
Sokan úgy csinálják,akkor még könnyebb járású.
Válasz .Richard. #22149. hozzászólásáraOkés köszi továbbítom, es jövök a fejleményekkel
Válasz Güzü #22148. hozzászólásáraNa. Tehát, beporlaszt ,csak nem gyullad meg. Akkor, porlasztó ki,miutàn pöfékeléskor meglazitottad a nyomòcsövet és elhagyja a pöfékelèst. Ha nincs lehetőség lepròbàlni,cserèld meg a kèt porlasztòt. Ha az a henger szarakodik,ami eddig ment,akkor az a porlasztó rossz.
Válasz .Richard. #22147. hozzászólásáraKöpködi a füstöt... igy pöfékelve.. tehát nem egyenletesen
Válasz Güzü #22143. hozzászólásáraEgy két tipp. Porlasztó, mennyire van àllitva?talán, azért egy megy,mert az alacsonyabb nyomàson àt tudja nyomni a gàzolajat. Màsik magasabb,azt nem nyitja,mert gyenge az adagoló. Aztán, lehet szar a porlasztó, azért nem Zebeg. Vagy,ott nix szelephézag,azért nem Zebeg. De,akkor füst is kène, hogy legyen.