Válasz ..,-:) #3487. hozzászólásáraKépzeld el azt a nagyobb gazdaságot ahol mindég a helyi kútnál tankolt,
most azt mondja a kutas 20l/ tankolás.
Mi a teendő aratás közepe,talajmunkák kezdete?
A legközelebbi kút cirka 20km!
A kiszállító azt mondja várj a sorodra először a törzsvásárló!
Válasz máris szomszéd #3485. hozzászólásáraItt bármilyen magyar forgalmit elfogadnak de el se kérik látják milyen rendszámmal van az ember.Tulajdonképpen sok értelme nincs az egésznek,kevesen mehetnek annyit naponta, hogy az 50liter ne lenne elég
Válasz Drisa #3484. hozzászólásáraMondjuk adott egy nagyobb gazda, akinek eddig házhoz vitték az üzemanyagot valahol nagyker ár körül. Ugye ez a gazda nem járt kútra kb 20 éve tankolni. Vigyen “csak” heti 5000 litert, ami után a kút kap 100.000.- forintot, mint támogatás………
Szándékosan csak egy gazdával, egy héttel, és “csak” 5000 literrel számoltam…….a többi a képzeleté…….
Válasz Földönfuto #3482. hozzászólásáraItt egy EDO kút van ahol adnak 100l üzemanyagot.Viszont beviszed a forgalmit és lecsippantják a rajta levő vonalkódot.
Magyarul aznap töbször arra a forgalmira nuku üzemanyag.És ha ezt a rendszert összekötik országosan akkor aztán hiába mész a következő kútra,a napi bónuszod már elhasználtad.
Válasz Földönfuto #3452. hozzászólásárahát bizony bizony így mennek a dolgok ebben az országban. M1 bemondja hogy lesz minden is, aztán meg majd meglátjuk. Sajnos a magyar spájzol befele, a kutas meg csak töredékét kapja annak amit szokott kapni. A nyílik az olló, hiány lesz. Siófokon volt is zavar, ha jól hallottam, talán kifogyott az egész város.
Válasz Zoli1437 #3479. hozzászólásáraHa van ilyen előirás, akkor aki kitalálta és jóváhagyta az egy elmebeteg, bár egy kicsit gyanús, mert még az ellenzék egyetlen halálesetet se jelentett benzinhiány miatt.Mellesleg honnan tudják, hogy naponta hányszor tankolok?Pénteken és vasárnap tankoltam számlát kértem de rendszámot nem irattam rá.Mi alapján tartják nyilván?
Válasz #bandi #3471. hozzászólásáraEzen mit értesz? Mindenkinek saját joga tiszta edénybe szippogatni. Ha porviharban akkor akkor. De azért nagy a valoszinűsége,hogy a kut tartálybol több iszap van a kannában tankban mint amit a tulaj belemocskol.
Válasz Földönfuto #3465. hozzászólásáramár a nagyok is ezt csinálják, tegnap, miközben új logisztikai bázist kerestem, mellékesen rákérdeztem egy TSZ-ben, hogy mennyi most a gázolaj nagykerára, már nem érdekli Őket, a legnagyobb tankú traktorokkal mennek a 480-asért a kútra és átfejtik
Válasz fordka #3467. hozzászólásáraÉs azt az egy hétvégét nem tudtad megoldani?Mellesleg ha te tankautóval veszed,akkor normál körülmények között jóval olcsóbban tankolsz.
Válasz Földönfuto #3453. hozzászólásáraNem járunk 50 km-re tankolni a szgk-val mert városban lakunk, viszont a telehelyünk faluban van és nem 20 litereket kell naponta tankolnunk azért is vesszük tankautóval, mint sokan mások is.
És pl. egy hosszú hétvégi ünnep előtt közölték, hogy két hétig ne is rendeljünk mert nem kapunk, mivel kell az autósoknak, hogy tudjanak kirándulni! Nem pont ezekkel a szavakkal. Ez most tavasszal volt, és ezek tények!
Válasz cyclo-400 #3461. hozzászólásáraNem mondott újdonságot,uniós szinten ez lesz,valószínü is néhány soronkívüli kormányváltás.Ha az orosz elzárja a csapot akkor meg tuti.
Válasz #bandi #3462. hozzászólásáraCsak megkérdezem már,nálatok a megyében egy benzinkút van,mert itt ebbe a sötét szabolcsban nekem pl. 8km-es körzetben 4 kút van.A kannás téma nekem se tetszik,de most megfordítottam a dolgot,traktorral a kútra és a traktorból kannába képezünk tartalékot.
Válasz Földönfuto #3459. hozzászólásáraIgaz, rosszabb ne legyen. Bár azt már észreveszed ha a szomszed városba kell kujtorogni a géppel, hogy legyen mit utána elzúgatni.
Válasz Földönfuto #3460. hozzászólásáraNagy Márton a gazdaság fejlesztési miniszter, ma mondott egy beszédet
a Corvinuson, hát elég sötét közeljövót jósol.
Munkanélküliség , recesszio, politikai válság ilyeneket emleget.
Válasz Földönfuto #3456. hozzászólásáraAz lesz de horror áron ha sokáig fog húzódni a háború! Ha az Ukránok megadják magukat akkor is kell több év mire minden régi kerékvágásba kerül!
Válasz #bandi #3455. hozzászólásáraNem tudom,mifelénk se csak Mol és omv van,de még egy se mondott ilyen hülyeséget,hogy elfogy a készlete és záróra.Ettől az egytől nem félek,hogy nem lesz üzemanyag.A műtrágya már inkább kétséges.
Válasz Földönfuto #3452. hozzászólásáraNem. Ha pl omv volt a beszállítója, akkor felejtős. A mol meg nem kapkod az új partnerek után, csak amolyan nyugdíjas tempóban. Majd ekkor meg majd akkor. A saját hálózata magasabb prioritást élvez, az új belépőknek meg majd jut ami jut. Őszre nagy gebasz lesz.
Válasz fordka #3450. hozzászólásáraÉs nagyon sokan rendelik, mert nincs más észerű lehetősége. Rendeléstől számított legalább 3 nap szállítás, ha szállítanak. Lesz baj vagy már van is itt ott. Itteni kutas még kitart 1-2 hétig azt mondja utána elfogy neki is a készlete.
Válasz Rabó001 #3443. hozzászólásáraEgy dolgot azért tegyünk tisztába. Aki nem tud (traktorral, kombájnnal)kúton tankolni mert nincs a közelbe kút, vagy Mol-tól vásárol tartálykocsival annak nem 480 Ft. az ára, hanem 800 Ft. körül az aktuális nagyker áron kapja!!!! De ezt nem reklámozzák!
Válasz .Feco. #3437. hozzászólásáraHát ezt irtam én is. Igy van. Amire rendszám kell ha nincs rajt, akkor alapjába véve állva kellene tartani. Ugye ez kukacoskodásként is kijön de tudjuk,hogy használni kell, de itt a lényeg ez volt. Műszaki kell punktum. Főleg ha alkalmazott is ott van. Az meg mehet 480ért itatni. Ez volt az apellácio.
Válasz Földönfuto #3446. hozzászólásáraNem követel itt senki rosszat. Csak ha azt mondják, hogy hatósági ár van, akkor az legyen, nem az hogy naponta egyszer valamennyi literre, bizonyos társadalmi csoportoknak. Másnak meg csak drága van.
A másik, leggenyesebb dolog pedig, hogy a nem molos kis kutatkat szidztematikusan ki akarják végezni, nem szállítanak nekik, aztán szépen elszokatják onnan a vásárlót. Utàna meg úgyis bezár.
Bezzeg 830-ért nincs üzemanyaghiány, annyit visznek amennyit akarsz. Akkor most van anyag vagy nincs?
Van amúgy, de korántsincs annyi mint amennyinek kéne lenni.
Válasz Rabó001 #3443. hozzászólásáraOlyan amugy sincs,hogy mindenkinek jó legyen,és nem is lesz.De ha én abba a csoportba esek, hogy nekem kedvező,annyira hülye nem vagyok,hogy a rosszat követeljem.
Válasz .Feco. #3437. hozzászólásáraAnnyiban nem érzek egyet veled hogy szerintem a kombájn meg a Rába se szürke zóna. Ha közúton mész vele, akkor kell rá rendszám, vagy állandó, vagy M.
De ha csak a telepeden használod, vagy kombájnnál a telep mellett van a földed és nem mész ki vele útra, akkor senki nem hiányolja a rendszámot róla (persze ilyen alig van).
Válasz #bandi #3417. hozzászólásáraMas dolog ami közvetlenül érint, es más ami áttételesen. Persze hogy áttételesen mindenkit érintenek az áremelkedések. És persze hogy nehéz azt az embernek elfogadni, hogy magának 10 liter benzint vagy gázolajat csak drágábban vihet haza saját felhasználásra, a 100millios traktorral rendelkező veheti az olcsót, a kamion meg nem, pedig a szállítás is mindenre kihat. Persze az egész politikai okból van. Népszerűség vesztés lenne Viktornak, ha hozzányúlna a hatósági árhoz, ezért akárhogy is de megtartja. Patika mérlegen ki van mérve hogy melyik intézkedés milyen népszerűség vesztéssel járna. És mindig csak egy egy csoportba rúg bele, ráadásul úgy hogy a többség jelentős része még tapsol ennek.
Válasz Miért nem esik? #3436. hozzászólásáraHála Istennek skkor neked semmi gondod,veszed a világpiaci áron és jól érzed magad.én meg ameddig lehet veszem az olcsót azt meg konkrétan lexarom ki mit fizet meg a te elméleted szerint
5539 hozzászólás
Válasz ..,-:) #3487. hozzászólásáraKépzeld el azt a nagyobb gazdaságot ahol mindég a helyi kútnál tankolt,
most azt mondja a kutas 20l/ tankolás.
Mi a teendő aratás közepe,talajmunkák kezdete?
A legközelebbi kút cirka 20km!
A kiszállító azt mondja várj a sorodra először a törzsvásárló!
Válasz máris szomszéd #3485. hozzászólásáraItt bármilyen magyar forgalmit elfogadnak de el se kérik látják milyen rendszámmal van az ember.Tulajdonképpen sok értelme nincs az egésznek,kevesen mehetnek annyit naponta, hogy az 50liter ne lenne elég
Válasz Drisa #3484. hozzászólásáraMondjuk adott egy nagyobb gazda, akinek eddig házhoz vitték az üzemanyagot valahol nagyker ár körül. Ugye ez a gazda nem járt kútra kb 20 éve tankolni. Vigyen “csak” heti 5000 litert, ami után a kút kap 100.000.- forintot, mint támogatás………
Szándékosan csak egy gazdával, egy héttel, és “csak” 5000 literrel számoltam…….a többi a képzeleté…….
Válasz máris szomszéd #3485. hozzászólásáraAlakul ez. Ha ez kell,hogy legyen akkor azért jobb mintha nincs.
Válasz Földönfuto #3482. hozzászólásáraItt egy EDO kút van ahol adnak 100l üzemanyagot.Viszont beviszed a forgalmit és lecsippantják a rajta levő vonalkódot.
Magyarul aznap töbször arra a forgalmira nuku üzemanyag.És ha ezt a rendszert összekötik országosan akkor aztán hiába mész a következő kútra,a napi bónuszod már elhasználtad.
Válasz Földönfuto #3452. hozzászólásárahát bizony bizony így mennek a dolgok ebben az országban. M1 bemondja hogy lesz minden is, aztán meg majd meglátjuk. Sajnos a magyar spájzol befele, a kutas meg csak töredékét kapja annak amit szokott kapni. A nyílik az olló, hiány lesz. Siófokon volt is zavar, ha jól hallottam, talán kifogyott az egész város.
Válasz Földönfuto #3482. hozzászólásárahttps://mol.hu/hu/molrol/mediaszoba/7785-junius-24-etol-modosultak-a-mol-toltoallomasokon-a-tankolasi-szabalyok
Nem tudom , hogy hogyan csinálják, de ki van írva és 49,5l-nél leállították a töltést és még csak nem is ársapkás üzemanyagot tankoltam. Számlát én is kértem és rendszámot én sem írattam rá.
Válasz Zoli1437 #3479. hozzászólásáraHa van ilyen előirás, akkor aki kitalálta és jóváhagyta az egy elmebeteg, bár egy kicsit gyanús, mert még az ellenzék egyetlen halálesetet se jelentett benzinhiány miatt.Mellesleg honnan tudják, hogy naponta hányszor tankolok?Pénteken és vasárnap tankoltam számlát kértem de rendszámot nem irattam rá.Mi alapján tartják nyilván?
Válasz #bandi #3471. hozzászólásáraEzen mit értesz? Mindenkinek saját joga tiszta edénybe szippogatni. Ha porviharban akkor akkor. De azért nagy a valoszinűsége,hogy a kut tartálybol több iszap van a kannában tankban mint amit a tulaj belemocskol.
Válasz Mötözö #3478. hozzászólásáraDe annak tapsolna, hogy na végre fizethetem a világpiaci árat.
Érdekes itt olvasgatni. Nálam 50l a max limit.
https://www.napi.hu/magyar-vallalatok/a-mentok-is-csak-50-liter-uzemanyagot-vehetnek-egy-tankolasra.755092.html
Moderálási elveink miatt törölve: 2022-07-01 15:07:05
Válasz Földönfuto #3476. hozzászólásáraA bonyolultabbon nem gondolkodtam általában egyszerűsitéssel probálkozom...
Válasz Batka #3475. hozzászólásáraBonyolultabb megoldás nem volt?
Válasz Földönfuto #3474. hozzászólásáraTudom, elvittem a kombájnt megtankolni, 12 km a kút, 2 óra és 40 liter gázolaj volt a"felár"
Válasz Batka #3470. hozzászólásáraNémi kinlódással meg lehet venni az olcsót
Válasz Gandhy #3469. hozzászólásáraJó hogy rájönnek már nagy nehezen 300 ft literenként már megér egy kis görcsölést
Válasz #bandi #3471. hozzászólásáraa szükség nagy úr
Válasz Gandhy #3469. hozzászólásáraEzt mondom egy ideje
Milyen jó is a 2000+ baros rendszereknek ez a pancsolás
Válasz Földönfuto #3468. hozzászólásáraNormál esetben 10 20 forinttal kapod olcsóbban, mint a kutnál most meg 300 ft a különbség.
Válasz Földönfuto #3465. hozzászólásáramár a nagyok is ezt csinálják, tegnap, miközben új logisztikai bázist kerestem, mellékesen rákérdeztem egy TSZ-ben, hogy mennyi most a gázolaj nagykerára, már nem érdekli Őket, a legnagyobb tankú traktorokkal mennek a 480-asért a kútra és átfejtik
Válasz fordka #3467. hozzászólásáraÉs azt az egy hétvégét nem tudtad megoldani?Mellesleg ha te tankautóval veszed,akkor normál körülmények között jóval olcsóbban tankolsz.
Válasz Földönfuto #3453. hozzászólásáraNem járunk 50 km-re tankolni a szgk-val mert városban lakunk, viszont a telehelyünk faluban van és nem 20 litereket kell naponta tankolnunk azért is vesszük tankautóval, mint sokan mások is.
És pl. egy hosszú hétvégi ünnep előtt közölték, hogy két hétig ne is rendeljünk mert nem kapunk, mivel kell az autósoknak, hogy tudjanak kirándulni! Nem pont ezekkel a szavakkal. Ez most tavasszal volt, és ezek tények!
Válasz cyclo-400 #3461. hozzászólásáraNem mondott újdonságot,uniós szinten ez lesz,valószínü is néhány soronkívüli kormányváltás.Ha az orosz elzárja a csapot akkor meg tuti.
Válasz #bandi #3462. hozzászólásáraCsak megkérdezem már,nálatok a megyében egy benzinkút van,mert itt ebbe a sötét szabolcsban nekem pl. 8km-es körzetben 4 kút van.A kannás téma nekem se tetszik,de most megfordítottam a dolgot,traktorral a kútra és a traktorból kannába képezünk tartalékot.
Válasz cyclo-400 #3461. hozzászólásáraPedig a politikusok mindig szépíteni szoktak a valóságon
Válasz cyclo-400 #3461. hozzászólásáraMeg olyat is mondott, hogy nem most drága az élelmiszer, tavaly volt olcsó, egy igazi bohóc.
Válasz Földönfuto #3459. hozzászólásáraIgaz, rosszabb ne legyen. Bár azt már észreveszed ha a szomszed városba kell kujtorogni a géppel, hogy legyen mit utána elzúgatni.
Válasz Földönfuto #3460. hozzászólásáraNagy Márton a gazdaság fejlesztési miniszter, ma mondott egy beszédet
a Corvinuson, hát elég sötét közeljövót jósol.
Munkanélküliség , recesszio, politikai válság ilyeneket emleget.
Válasz Ares 826 #3457. hozzászólásáraAz a baj,hogy mintha nem is nagyon akarnák,hogy visszatérjünk a régi kerékvágásba.
Válasz #bandi #3458. hozzászólásáraEz tulajdonképpen nem sokat jelent,észre se lehet venni.Ettől rosszabb sose legyen.
Válasz Földönfuto #3456. hozzászólásáraHa lenne anyag bőséggel, most sem lennének mennyiségi korlátozások. De vannak.
Válasz Földönfuto #3456. hozzászólásáraAz lesz de horror áron ha sokáig fog húzódni a háború! Ha az Ukránok megadják magukat akkor is kell több év mire minden régi kerékvágásba kerül!

Válasz #bandi #3455. hozzászólásáraNem tudom,mifelénk se csak Mol és omv van,de még egy se mondott ilyen hülyeséget,hogy elfogy a készlete és záróra.Ettől az egytől nem félek,hogy nem lesz üzemanyag.A műtrágya már inkább kétséges.
Válasz Földönfuto #3452. hozzászólásáraNem. Ha pl omv volt a beszállítója, akkor felejtős. A mol meg nem kapkod az új partnerek után, csak amolyan nyugdíjas tempóban. Majd ekkor meg majd akkor. A saját hálózata magasabb prioritást élvez, az új belépőknek meg majd jut ami jut. Őszre nagy gebasz lesz.
Válasz Drisa #3451. hozzászólásáraOmv, mobil petrol tegnap nem volt benzin. Mol 50 literig sima ügy volt.
Válasz fordka #3450. hozzászólásáraÉs ti szgk-val is 50-100 km-re jártok tankolni?
Válasz Drisa #3451. hozzászólásáraEzt nem értem.A kutas nem tud rendelni ha neki elfogy?
Válasz fordka #3450. hozzászólásáraÉs nagyon sokan rendelik, mert nincs más észerű lehetősége. Rendeléstől számított legalább 3 nap szállítás, ha szállítanak. Lesz baj vagy már van is itt ott. Itteni kutas még kitart 1-2 hétig azt mondja utána elfogy neki is a készlete.
Válasz Rabó001 #3443. hozzászólásáraEgy dolgot azért tegyünk tisztába. Aki nem tud (traktorral, kombájnnal)kúton tankolni mert nincs a közelbe kút, vagy Mol-tól vásárol tartálykocsival annak nem 480 Ft. az ára, hanem 800 Ft. körül az aktuális nagyker áron kapja!!!! De ezt nem reklámozzák!
Válasz .Feco. #3437. hozzászólásáraHát ezt irtam én is. Igy van. Amire rendszám kell ha nincs rajt, akkor alapjába véve állva kellene tartani. Ugye ez kukacoskodásként is kijön de tudjuk,hogy használni kell, de itt a lényeg ez volt. Műszaki kell punktum. Főleg ha alkalmazott is ott van. Az meg mehet 480ért itatni. Ez volt az apellácio.
Válasz Földönfuto #3446. hozzászólásáraNem követel itt senki rosszat. Csak ha azt mondják, hogy hatósági ár van, akkor az legyen, nem az hogy naponta egyszer valamennyi literre, bizonyos társadalmi csoportoknak. Másnak meg csak drága van.
A másik, leggenyesebb dolog pedig, hogy a nem molos kis kutatkat szidztematikusan ki akarják végezni, nem szállítanak nekik, aztán szépen elszokatják onnan a vásárlót. Utàna meg úgyis bezár.
Bezzeg 830-ért nincs üzemanyaghiány, annyit visznek amennyit akarsz. Akkor most van anyag vagy nincs?
Van amúgy, de korántsincs annyi mint amennyinek kéne lenni.
Válasz Rabó001 #3443. hozzászólásáraOlyan amugy sincs,hogy mindenkinek jó legyen,és nem is lesz.De ha én abba a csoportba esek, hogy nekem kedvező,annyira hülye nem vagyok,hogy a rosszat követeljem.
Válasz Rabó001 #3444. hozzászólásáraÉrzek helyett értek lett volna. Bocs.
Válasz .Feco. #3437. hozzászólásáraAnnyiban nem érzek egyet veled hogy szerintem a kombájn meg a Rába se szürke zóna. Ha közúton mész vele, akkor kell rá rendszám, vagy állandó, vagy M.
De ha csak a telepeden használod, vagy kombájnnál a telep mellett van a földed és nem mész ki vele útra, akkor senki nem hiányolja a rendszámot róla (persze ilyen alig van).
Válasz #bandi #3417. hozzászólásáraMas dolog ami közvetlenül érint, es más ami áttételesen. Persze hogy áttételesen mindenkit érintenek az áremelkedések. És persze hogy nehéz azt az embernek elfogadni, hogy magának 10 liter benzint vagy gázolajat csak drágábban vihet haza saját felhasználásra, a 100millios traktorral rendelkező veheti az olcsót, a kamion meg nem, pedig a szállítás is mindenre kihat. Persze az egész politikai okból van. Népszerűség vesztés lenne Viktornak, ha hozzányúlna a hatósági árhoz, ezért akárhogy is de megtartja. Patika mérlegen ki van mérve hogy melyik intézkedés milyen népszerűség vesztéssel járna. És mindig csak egy egy csoportba rúg bele, ráadásul úgy hogy a többség jelentős része még tapsol ennek.
Válasz .Feco. #3437. hozzászólásáraDe a fő gond,hogy nem mehet műszaki nélkül tankolni
Válasz Miért nem esik? #3436. hozzászólásáraHála Istennek skkor neked semmi gondod,veszed a világpiaci áron és jól érzed magad.én meg ameddig lehet veszem az olcsót azt meg konkrétan lexarom ki mit fizet meg a te elméleted szerint
Válasz vén cigány #3416. hozzászólásáraMiért nem? Szerintem igen. Amúgy erről nem volt szó az írásomban.