Válasz Gyurkesz1 #11513. hozzászólására1992-1997 években tanultam ott. Elsőként végeztem, mint egyetemen /nem főiskola/.
Maga tanított engemet is a kombájnokat - vizsgát, de Nozdrovicky volt a fő tanár. Maga akkoriban csak mérnöki titullal rendelkezett, így csak segédtanár lehetett.
Idén volt a permetkezelés - permetezős vizsgán előadni az Agroinštitútban. De hamar "elviharzott", így nem beszéltünk.
Osztálytársam a jelenlegi rektor a mechanizációs részen Miro Tkáč. Testvérével Zdenoval osztálytársaim voltak /ikrek/.
Miro mindig megismer, bárhol is futunk össze, kezet adunk egymásnak /Agrokomplex, Udvardi napok,..../. Attól, hogy felkerült, nem vág fel, megismer mindenkit. Rendes ember. Nem úgy, mint akivel 2 évet voltam egy szobán a diákszállón, még a fejét is elfordítsa. Másokkal is ha találkozit, elfordul. Mit mondjak,....
Válasz Sk Laci #11509. hozzászólásáraAz általad említett traktorokból mar csak két 70es major volt amikkel találkoztam, az én 12011esem meg volt még egy 12111 es amit használnak, na meg az 514es. Ezeken kívül volt fortera meg egy kis fülke nélküli parcellás dominator kombajn. Gondolom te jó pár évvel ezelőt végeztél, én az éven diplomáztam le. Maga Gyuribácsi nemtanított?? Ő rajta keresztül tudtam meg hogy vannak ezek a gépek, úgy volt hogy szól ha eladó lessz a kombajn de sajnos elment nyugdíjba és nemtudott róla, nagyon sajnáltam azt a kombájnt, ilyen kevés üo megvigyázott gép nemigen terem mar. És kutya jó áron ment el. Ebben a ket pdf ben vannak képek a kombájnról a masikban meg a traktorról.
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraAzzigennn ezt mindenki megvette volna.
Hacsak kinem kototte orat mufti es agaskodva szantottak vele 40evet 5phxel a ulyegyerekek.
Mutass még kepeket rola.
Hogy lehetett hozzajutni ismeros .....vagy hirdetve volt?
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraÍgy már más.
Én is ott tanultam, nekünk a kék 8011 Crystál volt tanulásra - mérésekre.
Volt ott egy 4011, amilyen hosszú volt az év meg se mozdult, csak létszám volt.
Volt még egy prototipusú traktor is, ha jól tudom, akkor Crystal 160 volt elsőmeghajtás nélkül, zöld színben és fura fülkével.
Ezek a traktorok fent voltak a Kálváriai részen levő egyetemrészlegen.
Autóiskolára-tanulásra a 7011 szolgált.
Az említett E 514-en csináltam a kombájnvizsgát.
Tettünk egy fordulatot az udvaron
Válasz kajszi_71823 #11498. hozzászólásáraÉn is arra gondoltam hogy előbb az kellene bele. 20w40 es M7ADS3 ról mi a véleményed?? Késöbb mehetne bele az is ha M6AD vel atlessz oblitve a motor??
Válasz Sk Laci #11494. hozzászólásáraSzia, új korától a Nitrai fősuli tulajdonában volt. Én ott tanultam, így sikerült hozzá jutni. Volt ott egy 514es kombajn szinten alig használt világ életében tető alatt tárolt. Sajnos azt elkapkodták előlem így legaláb a traktort elhoztam. A gép 2000óta alig volt használva, max vizsgára meg vissza. Előtte is csak a diákok tanultak rajta ekét bealítani meg stb. Használati nyomok azért vannak rajta, pld első sarvédők összehajlítgatva meg a lépcsők elhajolva de ez mind csak esztetika.
Válasz Gyurkesz1 #11493. hozzászólásáraNemkell túlmisztifikálni a dolgot.15w40
Ez egy régi motor nem a mostani hókúszpókúsz szintetikus olajhoz csinálták.
Jóminőségű az agip sigma 15w40.
Előéletét ha nemismered lehet egy olcsóbb olajjal kimosni, megjáratni aztán bele a jót.
Válasz Gyurkesz1 #11493. hozzászólásáraElőző tulaj mit mondott a géprő?
Milyen cégben volt az előélete?
Nagyon kétlem a 800 motorórát, ha csak nem a katonaságon volt a raktárban.
Sziasztok, sikerült hozzájutnom egy megkímélt alig használt 12011es zetor crystalyhoz amiben csak 800üo van. Az lenne a kerdésem hogy milyen motorolajat javasoltok bele. Fogalmam sincs milyen olaj van benne illetve azt sem tudom hogy enyi üö alatt hányszor cseréltek benne olajat. Remélem nem a gyári olaj van benne Többen javasolják a 20W40es M7ADS3-at de picit tartok tőle mert úgy tudom hogy jobban oldja a karbont mint egy egyszerű M6 vagy M7 AD. Nemakarok kockáztatni mert hiába a keves üo de attól meg lehet némi lerakódás nem? Mit javasoltok??
Sziasztok . Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek . Egy zetor crystal 16145 ösről lenne szó a hétvégén szántás után ahogyan beálltam az udvarra kopogó hangot adott ki alapjáraton a sebességváltó felől , olaj volt a váltóban minden indulás előtt ellenőrizve van . Valakinek volt már hasonló probléma és ha igen mi volt a megoldás.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Válasz k-roy90 #11487. hozzászólásáraFülke alattira jobb oldalt.
Tehettek volna 40 cm-rel hosszabbat, így hátulról nyugodtan hozzáférne az ember. Így csak az újam végeivel, és ha van valami függesztett gép felakasztva az megér egy "misét", mert nem férni hozzá. Ha vékonyabb testalkat van, akkor még haggyám, de erősebb testfelépitésü embernek hozzáférni,.......
Fülkében belül a gombok alatti részét én még nem szedtem szét. De van ugyan olyan Forterra a faluban másik, neki a vezérlő részét kellett cserélni bent a fülkében.
Részleteket nem tudok, mert csak szóközben mondta, amikor úgymond "futtában" találkoztunk.
Válasz k-roy90 #11485. hozzászólásáraLehet a potméter, de ugyan úgy kontakt hiba. Nekem a fülke alatti kábelcsatlakozón /zöld/ vacakol. Befújtam WD.vel, jó, de alaposabb mosás utánn újból előjön, beoxidálódnak a kontaktok.
Üdv!
Járt már ugy valaki zetor forterraval, hogy nem emeli a 3 pontot, mert a kapcsolok nem kapnak áramot?
Ha megmozgatjuk a panel alatti kabelt, csatlakozokat szedszejuk, akkor jo ismet, de a hiba ujra elojon 5-10percen belul.
Hol erdemes elindulni?
Sziasztok HSX 140 traki bal első hajtásban összetört 1bolygókerék megevett emiatt több mindent hol érdemes alkatrészt keresni?Ár? szállítás? Borsod megye
Válasz mtz1221 #11472. hozzászólásáraolajcsere után pár napig munka közben ki kell engedni a gázt akkor tovább bírja de nálam akkor is megindult néha .
Válasz lorant90 #11475. hozzászólásáraLegrosszabb esetben az egyik ismerősnek hengerfej felújító műhelye van.
Nehogy netudják beperselyezni!
Majd meglátjuk!
Válasz lorant90 #11473. hozzászólásáraVeszekbele hűtőtömítőt.
Most nem vészes a szivárgás, csak nehogy jobban elkezdjen!
Sajnálnám eldobni a hengerfejet ezért.
Kitudja milyet sikerül szerezni, és arany áron!
A zt be az ifamoci mikor összeraktam körben könnyezett.
2csomag hűtőtömítő és megszünt a szivárgás.
Ebben mindég fagyálló van. Jól hűt, jól fűt.
Válasz Hús Futár #11460. hozzászólásáraAz armatrackok is ezt csinálják. Ha fél deci el több olajat teszel bele, az is elég neki. Újabban még garancia alatt valamilyen nem habosodó jd olajat raknak, ml-re kimérve, így tán nincs már gond velük .
11617 hozzászólás
Válasz mtz1221 #11516. hozzászólásáraEgyetem akkoriban nem volt magyar nyelvü.
Alapiskola, középiskola magyar nyelvü volt.
Válasz Sk Laci #11515. hozzászólásáraSzlovák nyelvű iskolába jártál ?
Válasz Gyurkesz1 #11513. hozzászólására1992-1997 években tanultam ott. Elsőként végeztem, mint egyetemen /nem főiskola/.
Maga tanított engemet is a kombájnokat - vizsgát, de Nozdrovicky volt a fő tanár. Maga akkoriban csak mérnöki titullal rendelkezett, így csak segédtanár lehetett.
Idén volt a permetkezelés - permetezős vizsgán előadni az Agroinštitútban. De hamar "elviharzott", így nem beszéltünk.
Osztálytársam a jelenlegi rektor a mechanizációs részen Miro Tkáč. Testvérével Zdenoval osztálytársaim voltak /ikrek/.
Miro mindig megismer, bárhol is futunk össze, kezet adunk egymásnak /Agrokomplex, Udvardi napok,..../. Attól, hogy felkerült, nem vág fel, megismer mindenkit. Rendes ember. Nem úgy, mint akivel 2 évet voltam egy szobán a diákszállón, még a fejét is elfordítsa. Másokkal is ha találkozit, elfordul. Mit mondjak,....
Válasz mtz1221 #11512. hozzászólásáraNem belevaló és kész, gyártó sem azt írja elő.
Válasz Sk Laci #11509. hozzászólásáraAz általad említett traktorokból mar csak két 70es major volt amikkel találkoztam, az én 12011esem meg volt még egy 12111 es amit használnak, na meg az 514es. Ezeken kívül volt fortera meg egy kis fülke nélküli parcellás dominator kombajn. Gondolom te jó pár évvel ezelőt végeztél, én az éven diplomáztam le. Maga Gyuribácsi nemtanított?? Ő rajta keresztül tudtam meg hogy vannak ezek a gépek, úgy volt hogy szól ha eladó lessz a kombajn de sajnos elment nyugdíjba és nemtudott róla, nagyon sajnáltam azt a kombájnt, ilyen kevés üo megvigyázott gép nemigen terem mar. És kutya jó áron ment el. Ebben a ket pdf ben vannak képek a kombájnról a masikban meg a traktorról.

Válasz kajszi_71823 #11501. hozzászólásáraNe szivasd már, mi baja lesz egy turbósba való olajtól ???
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraAzzigennn ezt mindenki megvette volna.
Hacsak kinem kototte orat mufti es agaskodva szantottak vele 40evet 5phxel a ulyegyerekek.
Mutass még kepeket rola.
Hogy lehetett hozzajutni ismeros .....vagy hirdetve volt?
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraÍgy már más.

Én is ott tanultam, nekünk a kék 8011 Crystál volt tanulásra - mérésekre.
Volt ott egy 4011, amilyen hosszú volt az év meg se mozdult, csak létszám volt.
Volt még egy prototipusú traktor is, ha jól tudom, akkor Crystal 160 volt elsőmeghajtás nélkül, zöld színben és fura fülkével.
Ezek a traktorok fent voltak a Kálváriai részen levő egyetemrészlegen.
Autóiskolára-tanulásra a 7011 szolgált.
Az említett E 514-en csináltam a kombájnvizsgát.
Tettünk egy fordulatot az udvaron
Ezt a kombájnt én is szivessen megvettem volna.
Válasz Gyurkesz1 #11507. hozzászólásáraSosem volt bajom vele, sőt, senkinek.
Válasz kajszi_71823 #11501. hozzászólásáraIgazad van, csak valaki már semmibe sem nézi az M6AD-t.
Válasz Gepi #11500. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz rtamas1976 #11497. hozzászólásáraKöszönöm, szerencsém volt
Válasz $HMP$ #11503. hozzászólásáraKb.
Amúgy passz, meg melyik, van egy pár féle.
Válasz mtz1221 #11502. hozzászólásáraAz az őse mindennek.
Zetor motor valamikor régen, melyik motorról lett licencelve ???
Válasz Gyurkesz1 #11499. hozzászólásáraNem, az turbósba való. 50 éves a technika, ha túlbonyolitod, elbaszod.
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraJó szakítás volt


Válasz kajszi_71823 #11498. hozzászólásáraÉn is arra gondoltam hogy előbb az kellene bele. 20w40 es M7ADS3 ról mi a véleményed?? Késöbb mehetne bele az is ha M6AD vel atlessz oblitve a motor??
Válasz Gyurkesz1 #11493. hozzászólásáraSima M6.
Válasz Gyurkesz1 #11496. hozzászólásáraNagyon zsír!
Ilyenekhez nehéz hozzájutni.
Válasz Sk Laci #11494. hozzászólásáraSzia, új korától a Nitrai fősuli tulajdonában volt. Én ott tanultam, így sikerült hozzá jutni. Volt ott egy 514es kombajn szinten alig használt világ életében tető alatt tárolt. Sajnos azt elkapkodták előlem így legaláb a traktort elhoztam. A gép 2000óta alig volt használva, max vizsgára meg vissza. Előtte is csak a diákok tanultak rajta ekét bealítani meg stb. Használati nyomok azért vannak rajta, pld első sarvédők összehajlítgatva meg a lépcsők elhajolva de ez mind csak esztetika.




Válasz Gyurkesz1 #11493. hozzászólásáraNemkell túlmisztifikálni a dolgot.15w40
Ez egy régi motor nem a mostani hókúszpókúsz szintetikus olajhoz csinálták.
Jóminőségű az agip sigma 15w40.
Előéletét ha nemismered lehet egy olcsóbb olajjal kimosni, megjáratni aztán bele a jót.
Válasz Gyurkesz1 #11493. hozzászólásáraElőző tulaj mit mondott a géprő?
Milyen cégben volt az előélete?
Nagyon kétlem a 800 motorórát, ha csak nem a katonaságon volt a raktárban.
Sziasztok, sikerült hozzájutnom egy megkímélt alig használt 12011es zetor crystalyhoz amiben csak 800üo van. Az lenne a kerdésem hogy milyen motorolajat javasoltok bele. Fogalmam sincs milyen olaj van benne illetve azt sem tudom hogy enyi üö alatt hányszor cseréltek benne olajat. Remélem nem a gyári olaj van benne
Többen javasolják a 20W40es M7ADS3-at de picit tartok tőle mert úgy tudom hogy jobban oldja a karbont mint egy egyszerű M6 vagy M7 AD. Nemakarok kockáztatni mert hiába a keves üo de attól meg lehet némi lerakódás nem? Mit javasoltok??
Válasz rtamas1976 #11491. hozzászólásáraFog ez még csattogni nefélj.
Válasz kajszi_71823 #11490. hozzászólásáraAkinek nincs problémája az csinál magának.




Fanatikus vagy!
Erre kíváncsi leszek!
Zts DSG!


Sziasztok . Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek . Egy zetor crystal 16145 ösről lenne szó a hétvégén szántás után ahogyan beálltam az udvarra kopogó hangot adott ki alapjáraton a sebességváltó felől , olaj volt a váltóban minden indulás előtt ellenőrizve van . Valakinek volt már hasonló probléma és ha igen mi volt a megoldás.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Válasz k-roy90 #11487. hozzászólásáraFülke alattira jobb oldalt.
.
Tehettek volna 40 cm-rel hosszabbat, így hátulról nyugodtan hozzáférne az ember. Így csak az újam végeivel, és ha van valami függesztett gép felakasztva az megér egy "misét", mert nem férni hozzá. Ha vékonyabb testalkat van, akkor még haggyám, de erősebb testfelépitésü embernek hozzáférni,......
Fülkében belül a gombok alatti részét én még nem szedtem szét. De van ugyan olyan Forterra a faluban másik, neki a vezérlő részét kellett cserélni bent a fülkében.
Részleteket nem tudok, mert csak szóközben mondta, amikor úgymond "futtában" találkoztunk.
Válasz Sk Laci #11486. hozzászólásáraA vezerlo alatt van egy csatlakozo arra gondolsz vagy azon kivul van még csatlakozo?
Válasz k-roy90 #11485. hozzászólásáraLehet a potméter, de ugyan úgy kontakt hiba. Nekem a fülke alatti kábelcsatlakozón /zöld/ vacakol. Befújtam WD.vel, jó, de alaposabb mosás utánn újból előjön, beoxidálódnak a kontaktok.
Üdv!
Járt már ugy valaki zetor forterraval, hogy nem emeli a 3 pontot, mert a kapcsolok nem kapnak áramot?
Ha megmozgatjuk a panel alatti kabelt, csatlakozokat szedszejuk, akkor jo ismet, de a hiba ujra elojon 5-10percen belul.
Hol erdemes elindulni?
Válasz lala #11479. hozzászólásáraPolnotech, Szölőske. Postáznak is.
Válasz lala #11482. hozzászólására20.19 es variáció
Válasz lala #11481. hozzászólásáraSajna rengeteg variáció van
Válasz mtz1221 #11480. hozzászólásáraIgen Carraro olasz
Válasz lala #11479. hozzászólásáraCarraro ? ha igen török vagy solis vonalon is elindulhatsz.
Sziasztok HSX 140 traki bal első hajtásban összetört 1bolygókerék megevett emiatt több mindent hol érdemes alkatrészt keresni?Ár? szállítás? Borsod megye
Sziasztok Zetorosok!
Meg tudja valaki mondani nekem, hogy 16145 hidraulikáján hogyan kell beállítani a nyomásszabályzó excentrikus csavarját?
Válasz mtz1221 #11472. hozzászólásáraolajcsere után pár napig munka közben ki kell engedni a gázt akkor tovább bírja de nálam akkor is megindult néha .
Válasz lorant90 #11475. hozzászólásáraLegrosszabb esetben az egyik ismerősnek hengerfej felújító műhelye van.
Nehogy netudják beperselyezni!
Majd meglátjuk!
Válasz rtamas1976 #11474. hozzászólásáraA hűtotomito a legolcsobb megoldas ezzel kell kezdeni .
Válasz lorant90 #11473. hozzászólásáraVeszekbele hűtőtömítőt.
Most nem vészes a szivárgás, csak nehogy jobban elkezdjen!
Sajnálnám eldobni a hengerfejet ezért.
Kitudja milyet sikerül szerezni, és arany áron!
A zt be az ifamoci mikor összeraktam körben könnyezett.
2csomag hűtőtömítő és megszünt a szivárgás.
Ebben mindég fagyálló van. Jól hűt, jól fűt.
Válasz rtamas1976 #11470. hozzászólásáraNem tudom , de ilyen volt a havernak a 16145on h a porlasztonal jott a hutofolyadek. Fejcsere lett a vege
Válasz Hús Futár #11460. hozzászólásáraAz armatrackok is ezt csinálják. Ha fél deci el több olajat teszel bele, az is elég neki.
Újabban még garancia alatt valamilyen nem habosodó jd olajat raknak, ml-re kimérve, így tán nincs már gond velük .
Válasz lorant90 #11469. hozzászólásáraReggel jobban megnézem!
Válasz lorant90 #11469. hozzászólásáraAz szívás.
Lehet a hf csaval mellett jönfel?
Az pont ottvan a 3. porlasztónál
Válasz rtamas1976 #11468. hozzászólásáraOtt nincs huvely
Válasz lorant90 #11467. hozzászólására12145