- Fortschritt ZT 323 traktorok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Aszály új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Napraforgó-termesztés új
- Minőségi alma termesztés új
- Napraforgó gombaőlőzése. új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
1506 hozzászólás
Válasz mtz1221 #1505. hozzászólásáralovol az ilyen Aliexpres es szemét.... Ha BYD minőségű trakik jönnek akkor rájuk nézek. :D
Agropark forgalmazza ezekből a kicsiket. A 3D belső fülke nézettől elment tölle a kedvem. :D
Válasz MrPoke #1502. hozzászólásáraItt lesz az nemsokára.
https://www.youtube.com/results?search_query=lovol+cvt
Válasz mtz1221 #1501. hozzászólásáraArra valószínűleg megeri nekik. Ahol nem előírás oda ezt a sok kipufogógazkezelo marhaságot se teszik rájuk.
Válasz MrPoke #1502. hozzászólásáraMivel az összes műmájer idióta dilettáns barom itt lakik, így meg
Válasz termelo #1500. hozzászólásáraNagyon helyes. Már várom a kínai felső kategóriás gépeket. Mert amik most vannak Kínaiak az a szemét.
Csak kérdés, hogy megérie nekik behozni az EU ba.
Válasz Rabó001 #1488. hozzászólásáraNálunk is kite van, és itt kapható náluk az indiaiból 50 és 90 ló között fülke és elsőhúzó nélkül is. Sőt elég erdekes a dolog, mert pár éve néztük, a 75 lovas európai 80%al volt drágább az 8ndiai 75 lovastól. Az európaiban volt elektromos irányváltó, és egy hilow. Mas minden ugyanannak tűnt .
Válasz MrPoke #1497. hozzászólásáraJó a meglátásod de a kisebbeknek nincs súlya és ott már zuhan a hatékonyság…
de a új Generációs Fendt az a one koncepciós kijelzővel életem csalódása volt. Nyilván odaértek az ecsetfejű fiatal mérnökök a tervezőasztalokhoz.
Igazából ezt még anno nem tudatosan vettem. Volt, Deutz és Landini is nekem azokkal se volt bajom, MTZ-t is szeretem…
Az biztos eddig a régebbi 936-os adta a legnagyobb vezetési élményt életembe
Pár év és archívumba lesz csak kép a JD ről és a Fendtről is mert a kínai agyonveri ezt az ipart is.
Válasz MrPoke #1494. hozzászólásáraOtt azért volt baj a vezetősèg fejèben, nem is kicsi

A többi meg szerintem vallási kérdés, azon meg nem illik vitatkozni
Válasz termelo #1492. hozzászólására


Válasz termelo #1495. hozzászólásáraMert felétek jó föld van biztos. itt 1m lazítónak kell a 100le. Ha csak fél terhelésen használsz egy trakit akkor sokat kibír cserébe költötté feleslegesen egy csomót mert elég lett volna kisebb traktor.
Válasz máris szomszéd #1493. hozzászólásáraAz első hajtás nélküliseg csak példa volt.
Válasz MrPoke #1494. hozzászólásáraAz emberi butasággal nem tudsz mit kezdeni,én amit újat vettem JD-t eddig 1 db szenzort cseréltem 80 ezerért 6000 óra alatt ennyi. A használt 8000 órás be lett anno vizsgálva ott 98 % os volt a motor és a váltó is…
Válasz termelo #1492. hozzászólásáraHanem megdöglik.... Itt volt egy 200ha os öntözött tábla 3db JD-t vittek el tréleren mire fel lett lazítózva .....
A Fendt magának veszi le a fordulatott ha csökken a teljesítmény igény....
Fendt et és a JD-t tudásban egy lapon sem lehet említeni. Jól ki van találva az a fokozatmentes váltó. Kevesebb alkatrész, nincs benne kopó lamella stb..... És jelentősen olcsóbb újrapakolni mint egy powershiftes (vagy JD-nél fogalmam sincs hogyan hívják) váltót.
Válasz Rabó001 #1488. hozzászólásáraNekem nem esett rosszul,egyáltalán nem vagyok dzsodír fan-sőt teljesen márkafüggetlen vagyok.
Amúgy összkerekes kellett,itt homokon a mezítlábas el se fordul néhol. Ja és kp-ban fizettem-semmi támogatás lízing,biztos nem voltam eléggé elegánsan öltözve.
Azért 20 misibe került,az pedig nem olyan aprópénz volt akkor.
Válasz MrPoke #1491. hozzászólásáraJohn Deere max 1700 on megy de itt nem kell beavatkozni ha esik a fordulat mert ezen nem esik le sose
Válasz hashtag #1490. hozzászólásáraNekem 2000 re van korlátozva a max fordulat ha ezt eléri akkor csökkenti a sebességet. 10% terhelés mellet. az ha jól tudom azt jelenti, hogy mikor 10% ot esik a motorfordulat akkor avatkozik be.
Minden motornak megvan a teljesítmény és nyomaték görbéje, ahoz érdemes hangolni a fordulatot. Egy bizonyos szint felett már nem lehet negyobb teljesítményt kivenni, viszont a fordulat csökkentésével négyzetesen csökken a kopás.
Válasz MrPoke #1487. hozzászólásáraEngem nem zavar, de modern motornál már nem szoktunk üveg gázon menni, de nem is félgázon. Csak arra mondtam, hogy a bajnok fogyasztás főleg akkor igaz, ha részterhelésen dolgozik, bár van aki szerint max terhelésen is elvan pár csepp gázolajjal, ezt nyilvàn csak a gyakorlati hasznàlat mellett lehet igazolni.
Válasz $HMP$ #1486. hozzászólásáraEz már tényleg nehéz lenne
Válasz máris szomszéd #1473. hozzászólásáraPersze biztos rosszul esett, de ez ami írsz, olyan kicsi respiac, hogy nem foglalkoznak vele, megtehetik. Elsohajtas nélküli verziókat se hoznak be, talán meg Európába se, alig van rá igény, nem papirozzak le, tipusvizsga, ilyesmik. Pedig van minden típusból, T8000 new holland alkatrész jegyzekeben is benne volt az elsohajtas nélküli verzió.
Válasz hashtag #1485. hozzászólásáraMér baj az ha max fordulaton megy a motor? Ott a legnegyobb a teljesítmény. Had pörögjön :) Minden trakival amúgy is padlón kell járni. Fendtnél konkrétan zavart eleinte, hogy levette a fordulatot.
Válasz hashtag #1485. hozzászólásáraAz gyengusz fajta lefullad.


Legalabb 250es kell minden kw neki.
Ajánlom ezt a románt ...
Csak a zsondír........
Válasz $HMP$ #1472. hozzászólásáraAkkor nem láttál még fendt szervíz számlát
Amúgy pont akartam ajánlani egy jó 6r215-öt 

Bár vetni elég a fendt is, vinni fogja simán, nagyobb melónàl magágykészítővel a partokon úgyis legforog a motor végig, meg kell majd a 1,5T orrsúly is.
Válasz MrPoke #1478. hozzászólásáraSajnos ezt megértem…
Válasz $HMP$ #1481. hozzászólásáraEngem nem befolyásol egy üzletkötő sem mert nem tudnak nekem semmit eladni abból amit kínálnak. Ez nálam elvi kérdés, a határozatlan Fickókat keresik akik nem rendelkeznek marketing ismeretekkel…
Egyetlen egy rendezvényre nem megyek és 1 üzletkötő se jár hozzám tukmálni.
A gyakorlatban derül ki hogy mire van szükség az alapján vásárolok.
Majdnem 100% csak amerikai parasztok videóit nézem de itt nem lehet kapni Kinze, Salford, Sunflover stb.-t
Válasz MrPoke #1477. hozzászólásáraHát én nem így tudom de elfogadok bármilyen videót amin ez a gyakorlatban működik.
Eleve autonóm traktorokhoz gyárt autonóm vezérlés befogadására alkalmas eszközöket a JD, ez egy külön szakág lett.
Mi az, hogy hulladék egy váltó? Az IVT-re gondoltál mert a többi nem az.
Ráadásul ezek általában ZF, Dana stb. termékek
Válasz termelo #1480. hozzászólására








Valami ilyesmi a helyzet nemdebarugyebar?
Mint a zombik ezrével dzsondírdzsondírrrrr....skandálják tág szemekkel...
Válasz $HMP$ #1476. hozzászólására
Válasz máris szomszéd #1473. hozzászólásáraMeg aztán biztos majd fognak rendelgetni kertésztparasztnak külön ilyen szériát vesződni vele..... van 15 márka ellenfél ami olcsóbb a piacon...

Vegyed köcsög a 155m et meg a többi gyakorit amiből seregnyit berendeltünk ne fikciozzál
Válasz termelo #1475. hozzászólásáraÉn mondtam már vissza műtrágya megrendelést mert a Kite-től jött volna. Nem vagyok hajlandó velük szóba sem állni....
Válasz termelo #1474. hozzászólásáraMindenben is működik amin van ISOBUS. Csak amikor olyan traktorosokal vagyunk körbevéve akik évtizedekig hajtották az MTZ-ket úgy hogy fogalmuk sem volt, hogy volt az MTZ-n helyzet erő szabályzó hidraulika addig kár is alájuk ilyen traki....
Különben nem tudom, hol tart a JD a fejlesztésben de a váltójuk még mindig hulladék. A Fendt hidro váltója verhetetlen, egyedül az elektro disel hajtásrendszer lenne jobb csak azt nem akarják behozni mert csökkenne a trakik ára.
Válasz máris szomszéd #1473. hozzászólásáraBaxnak ezek jó nagyot egy új vevőre csak a gond van vele.... elvannak a nagykutyákkal meg a több pökhendi beképzelt balfax partnerükkel akiket már behálóztak .
Válasz $HMP$ #1458. hozzászólásáraNem ismeretlen dolog ez, én már több példát is felhoztam ilyen esetekre…
Azt mondja erre a kereskedő, minden féle igényt ki kell szolgálni és jobb is így. Sokkal könnyebben lehet földet venni ahol a gazdák másra költik a pénzüket.
Pláne az a marketing fogás tetszik h ez a legjobb traktor eddig ami ugye csak 5 év múlva derül ki…
Válasz MrPoke #1470. hozzászólásáraHát nem is tudok másik márkát a gyakorlatban ahol ez működik
Válasz $HMP$ #1472. hozzászólásáraKb 4 éve keresgettem egy kertészetbe való új traktort egyedi opciókkal,semmi extra-vékony gumizás-sima hidraulika(ez nem volt kötelező)-mászó sebesség-fülke nélkül.
Nem voltak márkafüggő elképzeléseim így a kiállításon pár márka képviseletnek elmondtam mit szeretnék. Több márka is elvérzett valamin amit ők nem vállaltak. Amikor a zöld-sárga színkombinációjú standhoz mentme szóba se álltak velem!!!! Nem látták bennem a potenciális vevőt.
Viszont a kubotások csak annyit mondtak oké megoldható ennyi lenne az ára. Nos kubotát vettem meg,a szervizes aki johnikat is szervizel azt mondta jobban jártam a kubotával.
Szóval a kite elmehet a nagy egójával a fenébe,meg is érdemlik a sorsukat.
Válasz szanberg #1471. hozzászólásáraPedig olcsositanak most kell rarepülnöd.


Lofaxt adtak el tavaly is leszállóág mélyrepülés... Szervizdij meg 30000 ...persze csak a csavarmeghuzas
Válasz termelo #1469. hozzászólásáraTudja azt mindegyik ha úgy akarod venni, de mindegy.
Különben meg hagyjál már a Jd-iddel, engem nem érdekel!!!
Válasz termelo #1469. hozzászólásáraEz nem traktor függő hanem sorvezető.
JD nél is csak akkor működik egész jól ha minden is JD....
Válasz szanberg #1460. hozzászólására2025 ben elég gáz hogy gombokat kell nyomogatni a traktoron a föld végén, ezért a pénzért a John Deere autonóm gépet ad…
Kb 10 éve magától felemeli a gépet, megfordul stb.
Válasz envagyok2 #1455. hozzászólásáraElküldtem. ha írtál volna emailt, hamarább ott lett volna. Viszont volt itt most 180 lovas zomilion, akkora féltengelyekkel mint egy 300 lovas nyugatiban. Röhelyes összegért.
Válasz szanberg #1466. hozzászólására*Mf!
Nem mg
Ebben is 190-literes szipirtyó elérhető, 220 ló és 925 Nm van neki.
6S.180 már kicsi lenne, abból ez a legnagyobb 4pípás.
Mg 7S.210 dyna vt is játszhat ide, az 6.6 Sisu 6henger. Csak szerintem sokkal az sem lesz olcsóbb...
Válasz t.romsics #1462. hozzászólásáraEz 7700 kiló, olyan infót kaptam.
Egyébként én nem félek a 4 hengeres motortól, látom a kubotákban is szuperálnak. A 4.9 Sisu motorból lett ez az új 5 literes alacsony fordulaton üzemelő, hosszú loketu nyomatékra hangolt erőforrás, és a 4.9 is valami naggyon bomba aggregát volt egyébként!!!
Ugyanez az új 7.5 liternél, 7.4 sisu-ból lett, és a 7.4 is a világ egyik legjobb motorja a mai napig!!!
Válasz szanberg #1463. hozzászólásáraegyébként örülnék neki, ha megvennéd, meg még sokan megvennék, minél több drága vasat, az azért tolná föl az önköltségi árat rendesen, ami valahogy csak-csak megjelenik az értékesítési árban, ha sok ember rí, akkor csak törétnik valami.
Válasz envagyok2 #1461. hozzászólásáraAnnyi baxki, annyi...
De ha elérjük azt a világot, hogy a nagy létszámot nem bírja el az ágazat, akkor olyanra kell becseréljem a sok meglévő vasat, hogy benne kellessz ülnöm elég sokat és jobb legyen mint az autóm
Válasz szanberg #1459. hozzászólásáraPuding próbája az evés.
Az én 722-esem, csupaszon 8 tonna, ami súlyom (kerék és front) van hozzá, azzal meg 10,5 tonna. Így ezt a súlytöbbletet, a 620-ashoz képest, észre sem venné a föld, amin járok vele. Mondjuk nálam ez a “talajos”, nagy gép…
Válasz szanberg #1460. hozzászólására215 ezer.
Válasz $HMP$ #1458. hozzászólásáraNem a 936-al szeretném hosszú távon húzni a szemenkénti vetőgépet. Gondoltam arra is, hogy a 6497-est alá kerekezem ápolósra, csak nem egy 14ezer órás bontatlan gépet kéne vezér vetősnek beállítani, az a helyzet.
Plussz bejön a kényelem, amit a Vario ad. Nem vagyok finnyás, dolgoztam pár évig most nemrég a 30 éves versatile-el is, de az, hogy egy gombocskát pöccintek, hogy 7.5-el forduljak a tábla végén, majd ismét egy pöccintes és 12-vel vetek, az felbecsülhetetlen!!!
Nincsen gázadás,.nincsen sebesség váltás, terhelés váltás, csak símul a gép mint a mese!
Válasz t.romsics #1451. hozzászólásáraIgen, egyébként ez az egész úgy indult, hogy volt bent a 936 Miskolcon szezon előtt szervizen, aztán csorgattam a nyálam az új 728-ra. Na mondom ez az ami kell!
De!
Meg kell nézni, hogy ápoló ikrekkel melyik az a gép ami ugyanúgy tud fordulni mint a gyári kerekekkel. Mert hiába mondják, hogy a 8R is ugyanúgy fordul, még a 6R-nél sem igaz ez!
Szóval közben hallottam Robi véleményét erről a 620-ról, aztán érdeklődés középpontjába esett. Valamint mivel vetőgépes masina lenne elsősorban, úgy a minél kisebb súly is szempont. Egy demót fogok kérni belőle, lesz meredek partos búza tarlóm, minden bekapcsolt hidraulikus funkcióval megvallatom majd felfelé Maestrot utána kötve.
Válasz szanberg #1443. hozzászólásáraMicsoda ördögi kör bazmeg.
Megvetetnek vlm igényes fax gépet aztán űrhajó traktort igényel.
Miafaxnak amúgymeg.....akkora plussz pénzeket hoz hektárja ha 300000euró vet?
Válasz $HMP$ #1456. hozzászólásáraHa ilyen lenne, az saját használatra lenne...