Válasz zsozsi51 #3337. hozzászólásáraha jó autót keresel van az udvarban egy opel meriva 1,7 d 160e km-rel 125 lovas 6 sebességes,alváz és üregvédelemmel (németnél ez ritka)3000eu + papirozás(kb 200e névre írva),érdemes megnézni
Most hogy 4-es utat megcsinálják, már van aszfaltozott felüljáró, ráadásul jó pár 100 métert be is aszfaltozták a földek irányában, szerencsére nekem elején van igy már nem kell 4x4 a szemléhez!
Válasz Sk Laci #3338. hozzászólásáraAz enyémben 380000 volt 12 évesen, mikor eladtam és csak azért mert kb. 6 éves korára már volt mellette más autóm is. Szomszéd nepper hozott már másféléves 189000 km-s pásszátot.
Válasz zsozsi51 #3337. hozzászólásáraSzerintem velünk vásárlókkal is van baj. Mi keveset futott fiatal autóra vágyunk aprópénzért. Mindenki azt gondolja, hogy egy német/holland/olasz lehetőleg nyugdijas ügyvéd/orvos vesz magának egy autót 25000 euróért, 3 évig a garázsban tartja majd eladja a neppernek és az majd majd nekünk behozza 5-6000 euróért. Na itt kezdődnek a bajok. A nepperek előállitják nekünk álmaink autóját az aprópénzünkért, mi meg rájövünk egy hónap múlva, hogy vettünk egy romot. És egy két darabból összefércelt tragacs a legnagyobb bukás. Szomszéd szerelőnél készülnek sorozatban az ilyen remekművek az öreg diófához kikötve egyengetik a hossztartókat. Na annak aki beállitja a futóműgeometriát az már nagy művész. És sajnos a magyar használtautók 80 %-a egy ilyen diófás egyengetésen már átesett.
Hasznalt autó vásárlásához tudom ajánlani az autodna.hu portált. Az alvazszám lekérdezésével nagyon sok turpi előbukik. Én már néhany autóba beleültem volna, amit előtte Hanziék szarrá törtek. Nekem az a tapasztalat, hogy a km valós, inkább a kocsi sérüléseit szokták eltitkolni. Most keresek magamnak autót, de sajnos a használtautó piac nagy része egy hulladékudvar, nem beszélve a kereskedésekről. Némelyik nepper jól tud hazudni, mások meg azt se jól, sèrülésmentes autó, lekérem az előéletét, aztan meg pislogás van. Hála Istennek a német és holland dán autók meg elég jól dokumentáltak.
Válasz ND #3331. hozzászólásáranem ,a fiam nepperkedik(hivatalosan)és a kinti partnere küldözgeti az autókat össze -vissza ,néha váratlanul jön egy két tréler
Válasz Sk Laci #3317. hozzászólásáraA használt árkülönbség is nagy, de az újkori sokkal nagyobb, tehát jóval kevesebb az értékvesztés. Ehhez jön még az olcsóbb fenntartás, és ha azt mondod, a kényelme, megbízhatósága rendben van, akkor jobb vétel volt a koreai.
Ugyanez igaz a lentebbi Dacia-német összevetésre is.
Válasz traktorajtóhajtogató #3316. hozzászólásáraVW, BMW, Mercedes használtban nagyon is sokat kérnek értek, de csak a felkapotsága tartsa fenn az árakat, valós értéke jóval alacsonyab.
Nekem kóreai SSanyongom van, újonan vetem 11 éve, 137 000 van bene, soha nem garambolozot kaparásmentes kocsi, és használtan ha el akarnám adni, anyit se kapnék érte, mint egy totál öszetört ML Merciért, pedig még soha sehol se hagyot ott. Egyedül amit javítani kelet rajta, a porlasztók. Nem bírják a bio adalékot az üzemanyagban.
Válasz jedi #3314. hozzászólásáraAzért ha választani kellene egy 500000-et futott dákó és egy ugyanennyit futott vw termék között, én a dákót választanám, mert biztosan nem fog annyiba kerülni a következő 100000 km. Ha kényelemről meg gyorsulásról beszélünk, akkor már nem biztos bár ezek a vw-k elég csunyán öregednek szóval kitudja.
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraAkkor eddig azt tudja ,amit az átlag német autó ,amit kis hazánkba behoznak használtan .Nagyrészt tekert km-s autók itthon 200-al ,pedig bőven duplájánár járnak :). Akkor nem is olyan jó a dákó ..
Válasz *** HM *** #3309. hozzászólásáraHeccikém én anno míg egy autó volt 75ezret belevágtam úgy, hogy nem jártam rendszeresen hosszútávokra. Jelenleg vannak ugye a pickupok meg a kapitány, így megoszlik, illetve kevesebbet megyek mint anno, de 50ezer évente belemegy a lábamba akármikor.
Válasz csoppika #3301. hozzászólásáraDákó azért jó, mert egyszerű és strapabiró. Nekünk van 1.5 dci 500000 km-vel bontatlan motor+váltóval. A skodák megbizhatósága még a fasorban sincs a dákóval.
Válasz *** HM *** #3306. hozzászólásáraFocusból jók az újak is, a leg strapásabb autó a piacon. A kettessel az lesz a baj igen sokat futottak már és sok olyan helyen van ahol a karbantartás fogalma kimerül az üzemanyag tankolással, azt is 1000Ft-jával....érted.
Válasz Claastra. #3300. hozzászólásáraNekem a Dákó most lépte meg a 250000km, olajat nem eszi...
Valami jeladó kezdhet szórakozni, mert kevesebbet eszik, mint szokott...érzésre...
Válasz traktorajtóhajtogató #3293. hozzászólásáraa kérdés mi a sokat futott ami 300-ezret mutat,vagy amiben ténylegesen 300 ezer van,láttam mát 650 ezres x3-at mint a patika,mert kint 200 km-re járt dolgozni vele a tulaj naponta,csak hát a magyar vevőnek 200ezres kell hát a kereskedők java csinál
Válasz Sk Laci #3297. hozzászólásáraFigyelj, ezen sem veszünk össze de felénk szlovákból vesznek cuccokat számlával hivatalosan elég sok termelő és mi magunk is értékesítettünk oda elég sok terményt, nyilván nem azért mert tökön akartam magam szúrni, hogy rosszabbul járjak érted.
Egyébként lengyelbe viszik minden évben a repcét napraforgót kukoricát de még búzát is, nektek még közelebb adott esetben, miért nem nyitsz arrafelé?
Autóból meg simán vennék skodát, annyi, hogy nekem az octavia nem annyira gyere be, viszont az újfajta SuperB az nagyon állat, azt bevállalnám
Válasz traktorajtóhajtogató #3292. hozzászólásáraÉn úgy állok hozá, az új csak új, van jótállás, és nem zsákbamacska.
Nem mondom, hogy egy Mercivel, vagy BMW vel egyenrangú, de az árához képest szép kínálatja van. Az Octáviák elég jól megálják a helyüket egy állami beszerzéseknél is, mondjuk a rendőrség részére, Csehek, Lengyelek, Németek, Osztrákok,... meg még kitudja mere.
Amikor az Octáviát vetem, előte egy pár kocsit megnéztem belülről is, hát az Octinak nem kell szégyenkeznie, és az utastér "bőséges" helyet kínál, csoportján belül talán a legtöbet.
Válasz szanberg #3295. hozzászólásáraCégautóra nálunk is van adó, amit az egyes megyék maguk határozák meg, hogy menyi legyen, nem központilag, hogy igazságos legyen "mindenkinek egyformán".
Vanak dolgok, amik Szlovákiában jobak, vanak amik Magyarországon /nálatok még nincsen földadó, ami nálunk van a rendszerváltás óta/.
A növénytermesztésben a vetőmag, vegyszer, mütrágya mind olcsób nálatok, mint Szlovákiában. A szlovák Duslos mütrágyát olcsóban megkapnám ha "mindjárt" a Szerb határtól hozatnám visza, mintha egyenesen a gyártól veném nálunk.
A termésért viszont töbet kaptok, mint mink a határ túloldalán. Lehet idén némelyik ár kiegyenlítődik.
De amiben a Magyarországi gazdák abszolút jóval eléb vanak a Szlovákokal szemben, az a leadot termény utáni fizetés. Még nálatok pár napon belül fizetnek, adig nálunk ha 30 napon belül látod a pénzedet, akor örülhetsz. De sok esetben a fizetési határidő meglehet hogy 90 nap vagy anál is több, és akad olyan is, hogy neked kell könyörögnöd a pénzedért, küldjenek már valamit a majd fél éve leadot termény után.
Válasz szanberg #3294. hozzászólásáraAzt ne sajnáld, hogy nem benzines. Ha létezik jó BMW motor, akkor a 30 D jó. Inkább az a gond ezekkel, hogy nagyon komplex, bonyolult szerkezetek és idősen, 300000 km fölött már azért nagyon sokba kerül a fenntartásuk.
6095 hozzászólás
Válasz zsozsi51 #3337. hozzászólásáraha jó autót keresel van az udvarban egy opel meriva 1,7 d 160e km-rel 125 lovas 6 sebességes,alváz és üregvédelemmel (németnél ez ritka)3000eu + papirozás(kb 200e névre írva),érdemes megnézni
Válasz Sk Laci #3338. hozzászólására
Az enyém most 16 éves és 71e kilométer van benne, a régi sofőr élet előnyei.
Most hogy 4-es utat megcsinálják, már van aszfaltozott felüljáró, ráadásul jó pár 100 métert be is aszfaltozták a földek irányában, szerencsére nekem elején van igy már nem kell 4x4 a szemléhez!

Válasz traktorajtóhajtogató #3340. hozzászólásáraJól látod a dolgokat.Pár tank üzemanyagot elautóztunk mire megtaláltuk "álmaink" következö kocsiát.Fél év alatt benne van 10000km idáig biztató.
Válasz Sk Laci #3338. hozzászólásáraAz enyémben 380000 volt 12 évesen, mikor eladtam és csak azért mert kb. 6 éves korára már volt mellette más autóm is. Szomszéd nepper hozott már másféléves 189000 km-s pásszátot.
Válasz zsozsi51 #3337. hozzászólásáraSzerintem velünk vásárlókkal is van baj. Mi keveset futott fiatal autóra vágyunk aprópénzért. Mindenki azt gondolja, hogy egy német/holland/olasz lehetőleg nyugdijas ügyvéd/orvos vesz magának egy autót 25000 euróért, 3 évig a garázsban tartja majd eladja a neppernek és az majd majd nekünk behozza 5-6000 euróért. Na itt kezdődnek a bajok. A nepperek előállitják nekünk álmaink autóját az aprópénzünkért, mi meg rájövünk egy hónap múlva, hogy vettünk egy romot. És egy két darabból összefércelt tragacs a legnagyobb bukás. Szomszéd szerelőnél készülnek sorozatban az ilyen remekművek az öreg diófához kikötve egyengetik a hossztartókat. Na annak aki beállitja a futóműgeometriát az már nagy művész. És sajnos a magyar használtautók 80 %-a egy ilyen diófás egyengetésen már átesett.
Válasz Sk Laci #3338. hozzászólásáraÉs a SSanyongon mostan van 137 000 km 11 évesen
Válasz traktorajtóhajtogató #3334. hozzászólásáraNekem az Octávián 16 000 ment bele 2 és fél év alat. 10 évre ez átszámolva 64 000
Hasznalt autó vásárlásához tudom ajánlani az autodna.hu portált. Az alvazszám lekérdezésével nagyon sok turpi előbukik. Én már néhany autóba beleültem volna, amit előtte Hanziék szarrá törtek. Nekem az a tapasztalat, hogy a km valós, inkább a kocsi sérüléseit szokták eltitkolni. Most keresek magamnak autót, de sajnos a használtautó piac nagy része egy hulladékudvar, nem beszélve a kereskedésekről. Némelyik nepper jól tud hazudni, mások meg azt se jól, sèrülésmentes autó, lekérem az előéletét, aztan meg pislogás van. Hála Istennek a német és holland dán autók meg elég jól dokumentáltak.
Válasz *** HM *** #3335. hozzászólásáraKell hogy gömbölyded maradjon...

Ezért kell tartani 5 6 kocsit a háznál hogy osztódjon a dolog...
Válasz traktorajtóhajtogató #3334. hozzászólásáraNem minden doktornő ügyvédnő pénzesnő autózza laposra a seggit.
Válasz *** HM *** #3323. hozzászólására10 éves Merci 150000 km-el? Gondolom viccelsz. Nem 500000 km-t akartál irni?
Válasz Claastra. #3332. hozzászólásáraKeskeny nyomtávú ültetvénytraktort nem tud ócsóé jót?
Válasz ND #3331. hozzászólásáranem ,a fiam nepperkedik(hivatalosan)és a kinti partnere küldözgeti az autókat össze -vissza ,néha váratlanul jön egy két tréler
Válasz ND #3329. hozzászólásáraKóborogtak
ja x3 tárgytalan ma elvitték a 400éve migráncsok

Válasz Claastra. #3327. hozzászólásáraKóborogtal az utcán te meg befogadtad őket, mi?
Válasz Bárány #3326. hozzászólásáravagy mb-trac-ot
Válasz ND #3325. hozzászólásárahát néha még én se tudom mi is van az udvarban,tegnap jött kia sorrentó,és bmw 320d 2009.es kombi
Válasz Claastra. #3324. hozzászólásáraÁááá, szerintem szippantóst keres.
Válasz Claastra. #3324. hozzászólásáraBaszki, neked témyleg mindened van? Vagy pontosabban minden IS.
Válasz *** HM *** #3323. hozzászólásáraegy szép és jó A160d-m van 1,6nokoásdobozért,2009 novemberi
8 9 10 éves mercik mennyire gebaszosak? 3milla alatti jó kiállású 150000km mondjuk.
Válasz Bárány #3318. hozzászólásáraFelébe került a gyengében felszerelt ML mercinek. Tudom, mert néztem a csilagos kocsit is.
Válasz traktorajtóhajtogató #3319. hozzászólására31000 volt áfával és tartozékokal.
Eből 1200 volt a vonófej az utánfutóra. Csak tudnám mi olyan drága rajta.
Válasz traktorajtóhajtogató #3319. hozzászólásáraTavaly érdeklődtem az új Rextonra. Közel fullosan, automatával kicsivel 10 millió Ft fölött.
Válasz Sk Laci #3317. hozzászólásáraDe azért gondolom újkorában se került 70-80000 euróba mint egy ML.
Válasz Sk Laci #3317. hozzászólásáraA használt árkülönbség is nagy, de az újkori sokkal nagyobb, tehát jóval kevesebb az értékvesztés. Ehhez jön még az olcsóbb fenntartás, és ha azt mondod, a kényelme, megbízhatósága rendben van, akkor jobb vétel volt a koreai.
Ugyanez igaz a lentebbi Dacia-német összevetésre is.
Válasz traktorajtóhajtogató #3316. hozzászólásáraVW, BMW, Mercedes használtban nagyon is sokat kérnek értek, de csak a felkapotsága tartsa fenn az árakat, valós értéke jóval alacsonyab.
Nekem kóreai SSanyongom van, újonan vetem 11 éve, 137 000 van bene, soha nem garambolozot kaparásmentes kocsi, és használtan ha el akarnám adni, anyit se kapnék érte, mint egy totál öszetört ML Merciért, pedig még soha sehol se hagyot ott. Egyedül amit javítani kelet rajta, a porlasztók. Nem bírják a bio adalékot az üzemanyagban.
Válasz jedi #3314. hozzászólásáraAzért ha választani kellene egy 500000-et futott dákó és egy ugyanennyit futott vw termék között, én a dákót választanám, mert biztosan nem fog annyiba kerülni a következő 100000 km. Ha kényelemről meg gyorsulásról beszélünk, akkor már nem biztos bár ezek a vw-k elég csunyán öregednek szóval kitudja.
Válasz jedi #3314. hozzászólásáraAz az előnye, hogy egyszerű...
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraAkkor eddig azt tudja ,amit az átlag német autó ,amit kis hazánkba behoznak használtan .Nagyrészt tekert km-s autók itthon 200-al ,pedig bőven duplájánár járnak :). Akkor nem is olyan jó a dákó ..
Válasz *** HM *** #3309. hozzászólásáraHeccikém én anno míg egy autó volt 75ezret belevágtam úgy, hogy nem jártam rendszeresen hosszútávokra. Jelenleg vannak ugye a pickupok meg a kapitány, így megoszlik, illetve kevesebbet megyek mint anno, de 50ezer évente belemegy a lábamba akármikor.
Válasz Sk Laci #3311. hozzászólásáraValójában mindenik. Ezekről az új kisturbós benzinesekről nincs infóm. Azokkal más lehet gond.
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraMelyik Dácia model enyire megbízható?
Válasz *** HM *** #3309. hozzászólására11 éves és céges.
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraHova az istenbe lehet 500at lemászkálni pár éves kocsival?
Válasz csoppika #3301. hozzászólásáraDákó azért jó, mert egyszerű és strapabiró. Nekünk van 1.5 dci 500000 km-vel bontatlan motor+váltóval. A skodák megbizhatósága még a fasorban sincs a dákóval.
Válasz *** HM *** #3306. hozzászólásáraFocusból jók az újak is, a leg strapásabb autó a piacon. A kettessel az lesz a baj igen sokat futottak már és sok olyan helyen van ahol a karbantartás fogalma kimerül az üzemanyag tankolással, azt is 1000Ft-jával....érted.
Válasz szanberg #3305. hozzászólásáraUtánad évjárat focusok milyenek?
Válasz *** HM *** #3304. hozzászólásáraEgyik ismerősöméknek van ilyen hófehérben, nagyon vagány, oda adnám érte kapitányt(530d)
Milyen ez a 2d 190 lo 4x4 7aut superb megoldás amúgy?
Meddig mehetnek gondok nélkül?
Válasz szanberg #3299. hozzászólásáraJött tanyára 1 sárga sportlineos superb most.
Hát elég kirívó feltűnő szín.
Válasz csoppika #3301. hozzászólásáraidáig rönó buzi voltam,de most "fapados" ódival járok,összezördülés végett, volt 2 dákóm is
Válasz Claastra. #3300. hozzászólásáraNekem a Dákó most lépte meg a 250000km, olajat nem eszi...
Valami jeladó kezdhet szórakozni, mert kevesebbet eszik, mint szokott...érzésre...
Válasz traktorajtóhajtogató #3293. hozzászólásáraa kérdés mi a sokat futott ami 300-ezret mutat,vagy amiben ténylegesen 300 ezer van,láttam mát 650 ezres x3-at mint a patika,mert kint 200 km-re járt dolgozni vele a tulaj naponta,csak hát a magyar vevőnek 200ezres kell hát a kereskedők java csinál
Válasz Sk Laci #3297. hozzászólásáraFigyelj, ezen sem veszünk össze de felénk szlovákból vesznek cuccokat számlával hivatalosan elég sok termelő és mi magunk is értékesítettünk oda elég sok terményt, nyilván nem azért mert tökön akartam magam szúrni, hogy rosszabbul járjak érted.
Egyébként lengyelbe viszik minden évben a repcét napraforgót kukoricát de még búzát is, nektek még közelebb adott esetben, miért nem nyitsz arrafelé?
Autóból meg simán vennék skodát, annyi, hogy nekem az octavia nem annyira gyere be, viszont az újfajta SuperB az nagyon állat, azt bevállalnám
Válasz traktorajtóhajtogató #3292. hozzászólásáraÉn úgy állok hozá, az új csak új, van jótállás, és nem zsákbamacska.
Nem mondom, hogy egy Mercivel, vagy BMW vel egyenrangú, de az árához képest szép kínálatja van. Az Octáviák elég jól megálják a helyüket egy állami beszerzéseknél is, mondjuk a rendőrség részére, Csehek, Lengyelek, Németek, Osztrákok,... meg még kitudja mere.
Amikor az Octáviát vetem, előte egy pár kocsit megnéztem belülről is, hát az Octinak nem kell szégyenkeznie, és az utastér "bőséges" helyet kínál, csoportján belül talán a legtöbet.
Válasz szanberg #3295. hozzászólásáraCégautóra nálunk is van adó, amit az egyes megyék maguk határozák meg, hogy menyi legyen, nem központilag, hogy igazságos legyen "mindenkinek egyformán".
Vanak dolgok, amik Szlovákiában jobak, vanak amik Magyarországon /nálatok még nincsen földadó, ami nálunk van a rendszerváltás óta/.
A növénytermesztésben a vetőmag, vegyszer, mütrágya mind olcsób nálatok, mint Szlovákiában. A szlovák Duslos mütrágyát olcsóban megkapnám ha "mindjárt" a Szerb határtól hozatnám visza, mintha egyenesen a gyártól veném nálunk.
A termésért viszont töbet kaptok, mint mink a határ túloldalán. Lehet idén némelyik ár kiegyenlítődik.
De amiben a Magyarországi gazdák abszolút jóval eléb vanak a Szlovákokal szemben, az a leadot termény utáni fizetés. Még nálatok pár napon belül fizetnek, adig nálunk ha 30 napon belül látod a pénzedet, akor örülhetsz. De sok esetben a fizetési határidő meglehet hogy 90 nap vagy anál is több, és akad olyan is, hogy neked kell könyörögnöd a pénzedért, küldjenek már valamit a majd fél éve leadot termény után.
Válasz szanberg #3294. hozzászólásáraAzt ne sajnáld, hogy nem benzines. Ha létezik jó BMW motor, akkor a 30 D jó. Inkább az a gond ezekkel, hogy nagyon komplex, bonyolult szerkezetek és idősen, 300000 km fölött már azért nagyon sokba kerül a fenntartásuk.