Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kertitox NA-20 új
- Agrártámogatások kifizetése új
- GPS működése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Vadkártérítés új
- Üzemanyag fogyasztás / gázolaj- és benzináremelés új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Mutatjuk, tenyészállatok után mikor járhat támogatás
Megjelent az állattenyésztési pályázat.
Hirdetés
274 hozzászólás
Válasz atisgyulai #273. hozzászólására
Nagyon szépen köszönöm
Válasz Dominator106 #271. hozzászólására
Üdv!
Megfelel?
Válasz gazda1975 #270. hozzászólására
Nagyon gyorsan válaszolok!!!!! Konedata.net itt szinte az összes traktor kombájn, méretei műszaki adatai megtalálható.
Sziasztok
Valakinek lenne alkatrész katalógus beszkenelve esetleg?
Vagy digitális formában?
A dobcsapágy és környéke kellene ha valaki megtudná nézni nagyon megköszönném
Sziasztok!
Én érdeklődni szeretnék tud nekem valaki segíteni abban, hogy egy204-es milyen paraméterekkel rendelkezik. Szélesség, magasság, hossz, súly?
Köszönöm előre is
Válasz pg260 #267. hozzászólására
Alapjáraton...jön12volt a mégnesre. Nem elektromos a probléma. Kelll lennie egy kis szűrőnek a vezértömbön. Az mikor volt cserélve ?
Válasz pg260 #267. hozzászólására
A tippem:generátor.
Sziasztok!Van egy 204-esünk most előjöttbl hogy a cséplés
Még a dob nem indul.csak padló gázon.,így megy aratunk.Azt hittük a màgnes szelep,de mehanikusan se megy kis fordulaton.mi lehet a problémának?
Válasz atisgyulai #265. hozzászólására
A könyv szerint csináltam, ami azt írja:
-feltöltésnél a hűtőt vízszintesbe állítani, majd addig tölteni amíg lassan el nem szivárog
-ha ez meg van a hűtőt függőlegesbe vissza, váltót üresbe, majd jöhet az índítás kb 10 másodpercre, majd az elfogyott olajat után tölteni
-ha ez is meg van akkor jöhet a járatás a kart előre 2 percre majd hátra 2 percre, az olajat után tölteni
ezt így végig csináltam és még mindig látok habosodást az olajban, mai nap mentünk vele eddig semmi gond
Válasz bognar.co #264. hozzászólására
Ha jól emlékszem úgy írja a könyv, hogy csakis indítózással.
És nézni/utántölteni az olajszintet.
Ha nem fogy az olaj, csak utána szabad beindítani a motort.
Ha a hűtő rész is bontva volt, akkor oda a linde kar működtetése után megy majd az olaj.
Nekem akkor habosodott, a levegő miatt. Nehezebb volt az olajszintet belőni, várni kellett.
De talán rutinosabbak is hozzászólnak majd.
sziasztok!
Valaki tudja hogyan lehet légteleníteni a sauer hidro rendszert?
Válasz magnum76 #262. hozzászólására
Somogysárdi cég hozza viszi keress rájuk
sziasztok.204 megában kellene felújítani a dobkosarat..tudtok vmi jó szakit ajánlani...én helyileg békés megyében vagyok...köszi
Válasz Büresz #260. hozzászólására
Szerintem a dob nem tudja összetörni a zöld szárat és föl akad a szárzúzó előtt,egy ismerős 360-as Megánál is volt ilyen gond az idén de csak ahol zöld volt a szára(a szélein) meg ha nagyobb zöld gyomok voltak benne(szamárkóró)
Válasz robert.cserepes #259. hozzászólására
Miért? És amikor pár száll megy bele inkább akkor.
Válasz kajszi_71823 #258. hozzászólására
A szalma továbbító miatt dugul el
Válasz Fiat traktor #248. hozzászólására
Érdekelne engem is!
Válasz Büresz #256. hozzászólására
Van erre valami gyógymód?
Miért dugul be zöldebb repcében állandóan a fara? Nyitott hátsó terelővel aratok de olyan mintha báláznék is néha.
Válasz VW passat #254. hozzászólására
Köszönöm, sajnos azokat hiába cserélgettem, úgy tűnik rendben vannak.. most mechanikusan csavarhúzóval indítjuk őket, idén már így marad úgy tűnik.
Válasz szabdani00 #253. hozzászólására
Nekem amikor ezt csinálta, a hidraulika szeleptömb ami bal oldalon a motortérnél van, össze volt égve az egyik kocka elektromos csatlakozó. Azt kicsereréltük és jó lett.
Válasz kis traktoros #249. hozzászólására
Szia! Mega 208-asnál ugyanez a problémám, hogy sikerült megoldani? Nem találunk semmi megoldást. Örömmel vennék bármi tapasztalatot segítséget! szabdani00@gmail.com
Üdvözlet . Nem tud valaki véletlen 204-est top állapotban levot normális áron ?
Can itt pár darab hirdetve pl Kunszentmiklóson 2db esetleg tud valaki valamit azokról ? Köszi
Válasz VMisi #243. hozzászólására
Németül beszél az nem elég,a süsü magyar forditás se jobb...
Válasz kis traktoros #249. hozzászólására
Nézd meg a vész leállító kapcsolókat. lehet,hogy azok közül szórakozik valamelyik. Egy van a hátsó létránál ahogy fellépsz a légszűrőhöz és egy van a vezetőfülke jobb oldalánál annál a kis nyitható ajtónál aminél a dobra vissza menő anyagot (kalász visszahordó) tudod ellenőrizni. A fülkében van infra érzékelő ami érzékeli amikor kiszállsz a vezetőülésből? Ha van benne akkor szerintem annak a meghibásodása is okozhatja ezt.
Üdv mindenkinek olyen kérdésem lenne hogy claas mega 204-esem nem enged sem üríteni sem az asztalt elindítani ez miért van?
Ha a cséplő részt elindítom és üríteni akarok akkor magától ki kapcsolja a cséplőt
Üdv.Van magyar nyelvű kezelésim nekem már felesleges ha érdekli hívjon 06307884695 telefonon.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #245. hozzászólására
Bocs megnéztem a vágási szélesség is 5.00 van beütve.
Van olyan nézet hogy "Km" távolságot mér.
Be kellene programozni kártyával a paraméter 1.15-öt, kártya le, menni vele mérőszalag alapján 100 métert és ha a monitor is annyinak méri akkor jó. Ha nem akkor föl vagy lefelé kalibrálni a 1.15öt és újra mérni.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #245. hozzászólására
650/75/32 a gumi, megnégtem most reggel és 204es a gép
Válasz magnum76 #244. hozzászólására
Hali. Nekem 1.15 a paraméter! 510es asztal, 490 vágási szélességgel elég jól mér eredeti good year gumi mérete asszem 620as
Amúgy 100 métert kell kimérni tarlóföldön félig szedett tartállyal és azon végighaladni.... valami ilyesmi rémlik régről.
Írjátok be az 1.15öt és legele vagy fölfelé módosítsátok ha nem pontos.
Válasz Claassic #242. hozzászólására
sajnos nem tudok szerezni.hátha vki tudja mi az a szám amit a gép paraméteréhez kell majd beírjak
Válasz magnum76 #239. hozzászólására
Ha sikerül boardmonitor kezelésit szerezned, akkor engem is érdekelne.
Válasz magnum76 #239. hozzászólására
A boardinformátor kezelésije kellene hozzá, mert úgy emlékszem hogy ott van egy táblázat ami a gumi méret alapján megad egy számot amit be kell írni. Figyeld azt is hogy 204-esre vonatkozó táblázatot nézd, mert a 108-208-asnak más a véglehajtása, és azzal más sebességet fog számolni.
Válasz Ares 826 #240. hozzászólására
az egyik még gyári...continental.a másik vredestein.
Válasz magnum76 #239. hozzászólására
Milyen márka rajta a gumi?
sziasztok.mega 204be a boardmonitorba milyen számot kell beírni? 650/75/32 gumivan rajta.a sebesség miatt kellene,mert elszállt benne az aksi és lenullázódott..
Válasz Ktmracing101 #237. hozzászólására
Nm.
Válasz Büresz #236. hozzászólására
Köszi a segitséget .. az ok gombbal volt a hiba ..
Válasz Ktmracing101 #235. hozzászólására
Az okézó gombnál van valami.
Válasz Spetrix #232. hozzászólására
A motor beinditasanal is villog egyszerre mindkettő stop és a kormánynál a felkiáltojel .. ürités után abbahagyja aztan megint bevillan .. kiüritek megint abbahagyja :D
Válasz zoli78 #212. hozzászólására
Olyanom van köszi!
Válasz Büresz #231. hozzászólására
Bocs, nem láttam a 227-es hozzászólást...
Akkor tényleg villog a stop, de a 70%-os jelnek is világítania kell. Valószínű gomb/relé/vezeték gond.
Válasz Büresz #231. hozzászólására
Mikor villog csak a stop? (Azt írtam, hogy szerintem valamelyik lámpának kell még villogjon a stoppal együtt)
Válasz Spetrix #229. hozzászólására
Szerintem meg villog a stop is.
Válasz Ktmracing101 #227. hozzászólására
Hát akkor a gombal vagy relével vagy valamivel ott lesz a gond szerintem. Bordinfó nincs a gépemben.
Válasz Ktmracing101 #223. hozzászólására
A stop lámpák nem villognak magukban, valamelyik részegységnek a lámpája is kell, hogy világítson/villogjon. Nézd meg, hogy az égők jók-e a többi visszajelzőnél. Mikor csinálja? Ha elindítod a motort vagy ha megy a cséplő is. A gombbal elvileg csak a magtartály telítettség jelző hangját lehet kikapcsolni.
Válasz Büresz #226. hozzászólására trnyleg ha mar hasonlo a géped még egy olyant nem értek a boardinformatoron a hektármérést nem tudom beállítani azt hogy lehetne ? Köszi
Válasz Büresz #226. hozzászólására
Értem Az amelyiken a kürt jel van ugye? Az asztal bekapcsolo gomb alatti..
probaltam nem reagal .. de igy van 70szazalek kozelében kezd el a dupla stop lámpa világítani es ürítés után jo .. viszont nyomogattam azt a gombot de nem változott ..
Válasz Ktmracing101 #225. hozzászólására
Nekem van benn egy gomb ha 70 és 100 %on van a tartály akkor azzal tudom leállítani a sipolást és a villogást. 97-es 208-as
Válasz Büresz #224. hozzászólására
Érintkezője?