Válasz mtz1221 #1465. hozzászólásárakuplung 171-172 000 km után.
Motorral /üzemanyag rendszerrel/ első gond 44 000 km-nél volt, melyet a márkaszerviz javított 1900 euróért. 5 hetet volt a márkaszervizbe, mire megcsinálták. Nem bírt ki 10 000 km-t a javítás, de már nem vihettem vissza, mert addigra a márkaszervizt felszámolta a végrehajtó. Porlasztókat és adagolót ujítottak fel "állitólag".
54-55 000 km-nél mikor szétszóródott, akkor elkerült Magyarországra a Csomád diszelbe. Le a kalappal előttük megjavították majd a feléből mint a márkaszerviz és 2013-tól máig bírta a motor 171-172 000 km-ig. 2017-ben irányitóegységet-panelt kellett cserélni.
Jelenleg a szomszéd faluban levő szerviz csinálja, majd meglátjuk.
Kuplungnál egy-kettő megvolt. Egyik nap szétkapták, megrendelték. Másnap összerakták, kipróbálták, és hívtak, hogy mehetek érte.
Mostan nem tudtam elvinni a Csomáddiselbe a határcirkuszok és karanténzár miatt. Természetesen ha hoznám vissza, újbóli határcirkusz és karantén. Ezt nem tudom bevállalni.
Válasz Sz_Pisti #1462. hozzászólására
egy gruber utána én vetném, fater meg megjárja a tárcsával/vagy mégegyszer mélyebben a gruberral. Amúgy egyszer itt egy helyi nagy cég oros asztalokkal letarolták a szomszéd kukiját ott meghúztam kíváncsiságból azért volt hogy bedúrt de nem szabad vele meg állni a mellete lévő kerék szépen lehúzza a kapáról elengedi.... HA jó asztallal van vágva nincs az a szár tömeg amivel ne birkózzon meg
Válasz Bobo77 #1451. hozzászólásáraNekem Kyron van. Legnagyobb gond a szakszerviz. Minden drága ott és szó szerint buták a javításhoz. Attól, hogy valaki végigüli az iskolázást, attól még nem lessz szakember ha nincsen hozzá vonzalma. Felvesznek a munkaügyi hivatalon keresztül munkanélkülit, kap a cég támogatást utána, elküldik iskolázásra, visszajön, és ha olajcserén kívül mást kell csinálni ahol szakértelem is kell, akkor néz mint birka az új kapura. Az nem normális, hogy garázsszervizben többet tudjanak, mint márkazervizben.
A meglévő Kyronnal kapcsolatban 1000 euró volt a kuplung, előzetesen 1500 euró lessz az üzemanyagrendszer felujítása /általam nem ismert üzemanyag rendszer felijító cégnél/. De a szerviz aki csinálja már évek óta összedolgoznak. Majd meglátom.
Ha meglessz télen még járni fog, tavaszhoz meglátom, hogy fogom e még használni, vagy eladom. Januárban meg kellene érkeznia az új Karoqnak. Igaz, hogy csak 4x2 de sárban az utolsó 4 évben csak 1x voltam, mikor elcsesződött a NH. Muszáj volt utána kimenni szakadó esőben, és valahogyan hazahozni.
Válasz *** HM *** #1456. hozzászólásáraTegnap előtt telefonon beszéltünk úgy kínálta. Tegnap voltam nála levegőszürőké a Zetora. Újból felkínálta, árat nem mondott, mert mindjárt mondtam idén biztosan nem engedhetem meg magamnak, túl sok volt és még lesz a nem várt kiadás.
Válasz Nyomasek Bobo #1454. hozzászólásáraMi a 4 méterest 200le húzzuk a száraz a terep nincs is baj szalad vele mikor vizes akkor kezd rúgni/vágni akkor kell a ló erő meg a súly is.
Válasz p@pesz06 #1452. hozzászólásáraElhúzza akkor ez nem ragad be!ez nem rapid Azonos feltételek mellet a köckerlingel vetet többet terem. Hamarabb lehet kezdeni a munkát meg később is kell vele leállni. A kezdeti bokrosodás sokkal jobb intenzívebb mivel nem egymás hegyén/hátán vannak a magok hanem 6cm sávban szétszórva. Kelés egyenletesebb, mondhatni robbbanás szerű,viszont míg nem kezd el bokrosodni addig rosszabbul nézzki,nem ehhez vagyunk szokva.
Válasz Pilátus" #1448. hozzászólásáraNem udrill hanem Vogel-Noot peneumadrill! Igazából nem egy kategória a 2 gép, az előnye abban van a köckerlingnek hogy a nagy aszályban is belerakja a magot bár milyen a talaj is, a masik nagy előnye hogy vizes évben ha van traktor
Válasz Nyomasek Bobo #1442. hozzászólásáraNekünk ultimánk van meg vagyunk maximálisan elégedve, sokkal jobban bokrosodik/beindul a gabona amit evvel vetünk mint a masterdrillel. Es ha van ami lehúzza sokkal hamarabb lehet menni vele dolgozni sőt később is kell vele meg állni ez nem ragad be..... Nem erzékeny a vizes földre.
Válasz Nyomasek Bobo #1436. hozzászólásáraNem tudom, nem tudom.
Horsch co és sprinter simpatikusabb, de 6 m-es nekem nagy. Esetleg egy 3 m-es Co jó lenne a 120-as JD után.
Ma kínáltak 3 m-es kverneland tárcsás elmunkálóval direktvetőgépet 400 ha dolgozott. De majd 40 000 eurót kiadni, nekem soknak tünik.
Simán elvetném megfelelő időben direktbe a gabonámat, csak pl. idén augusztus szeptember olyan száraz volt, hogy a lazítók karcoltak a pályán, bárminemű munka értelmetlen volt, utána első esőkre jó talaj lett, utána meg már full sár itt mindenhol. Szóval bármivel is,de résen kellett lenni
Gyakorlatilag rajtam kívül egykét ember van elvetve a határban, nyomtunk abban a pár napban mindent ahogy csak adta, talaj lett csinálva meg el is lett 200+ ha vetve meg tavaszi alá vagy 70 hektár elkészítve, jól állunk csak most már kilátástalan a helyzet.
De jó, hogy ezekkel is megvagyunk, mert mivel nem lehet repcét termeszteni itt a szarvas nyomás miatt, így őszi kalászost nekem így mindent későn lekerülő kultúra után kell megoldanom, és egyébként is idén nehezített pálya az, hogy a kultúráim 80 százaléka most betakarítandó növény, így jött ki, nem erre kegyes az idő most.
őszi gyomirtás, őszi elemi kén kijuttatás volt tervben még, talán később játszik még ennek lehetősége.
Válasz MrPoke #1427. hozzászólásáraA kötött föld direktben vetve biztos, hogy meghajtaná a tárcsát, inkább homokban lehet ezzel gond vagy mélyen porosra művelt területen, nemde!?!
Válasz szanberg #1426. hozzászólásáraMert a gép rákfenéje ugyanaz mint a JD750 nek. (És szerintem az Avatar is fog ettől szenvedni)
A csoroszlya mellet fut egy tárcsa aminek csak annyi a feladata, hogy átvágja a szármaradványokat. Minimálisan van megdöntve.
Ha puha a talaj, fel van ázva nincs elég erő hogy megforgassa a tárcsalapot és elkezd dúrni. (Mint a rövidtárcsa is a puha földben) Főleg ha nem jó a tárcsa és a csoroszlya között a hézag és beszorul a sár, szármaradvány. Száraz körülmények között egy hengerezés javít a helyzeten. Vagy ha mélyebben van vetve mint a talaj művelve.
Mig az acélkerekesnél a mélységtartó rá van csavarozva a tárcsára, így az forgatja a tárcsát, ott már nagy gáz kell, hogy megálljon.
A kukorica tarlóba vetésnél is befullt néha az enyém, igaz a felső 10cm elég puha volt. Nekem is még sokat kell foglalkozni a géppel mire tökéletes lesz.
Válasz szanberg #1422. hozzászólásáraHasználtat lestem, de a súlya elriaszt. olyan 6 tonna körül lehet, erre + 2 tonna vetőmag, partokon meg már nem lenne a NH-nak keréktapadása szimpla kerekeken.
Vannak talajaim, ahol a klaszikus csúszócsoroszlyás vetőgépem után még tárcsáznom kell, hogy be legyen bedolgozzva a buzavetőmag.
Válasz Sk Laci #1418. hozzászólásáraEbből egy 6 méteres újonnan 35 millió Ft alap hangon, meg szerintem felejtsd el a parton való húzását azzal a traktorral.
Elviszi persze, csak újra viheted váltót és elsőhajtást felújíttatni majd utána...
Illetve ezek a vetőgépen nem művelt területekre valók, ezek echte direkt vető gépek. Szerintem nem is menne normálisan a mélyen puhára művelt területeken.
A Horsch CO vagy Sprinter sem arra való, hogy púder finomra vakart pályába vessen, megfelelő talajokon direktbe, vagy félkész magágyba valók ezek a gépek is, meg ez is a lényege nekik, hogy elvégzed egy menetben a magágy készítést, a vetést és ha kombi a gép akkor műtrágyázást is.
Aki nem ilyen rendszerekbe gondolkozik általában azok adják el olcsón az ilyen vasakat, mert xarok és csak a prontó.....
pedig a Prontó nem soktól való egy vetőgép.
Ja igen, az ilyen rendszerekben!
Klasszikus művelésnek kiváló masinája
És lehet duplán visszahozná a gombaölő az árát. De nem látom értelmét. Én megyek a biztos tisztességes haszonra. Jelenleg bőven megvan a 100+eFt/ha haszon. És nyugodtan megcsinálgatom egyedül ezt a 80ha.
Már előre rettegek hogy mi lesz ha leküldik a támogatás előleget. Most konkrétan semmi munkagép nincs amit szeretnék vásárolni vagy le kellene cserélni.
2. éve kisérletezek Thrioderma gombával, eddig jól működik.
Válasz MrPoke #1416. hozzászólásáraNem tudom meilyen súlya lenne egy 6 m-es vátozatnak, és hogy megrakva a NH T 7040 el e húzná partos helyen
Ikerkerekezés kilőve, nem számolhatok vele.
Válasz MrPoke #1416. hozzászólásáraKözlekedés miatt.
Sk-ban 3 m feletti géppel ha közlekedsz, a rendőrök nagyon szeretnek megállitani, mit keresel az úton, és már fizetsz is.
2566 hozzászólás
Válasz mtz1221 #1465. hozzászólásárakuplung 171-172 000 km után.
Motorral /üzemanyag rendszerrel/ első gond 44 000 km-nél volt, melyet a márkaszerviz javított 1900 euróért. 5 hetet volt a márkaszervizbe, mire megcsinálták. Nem bírt ki 10 000 km-t a javítás, de már nem vihettem vissza, mert addigra a márkaszervizt felszámolta a végrehajtó. Porlasztókat és adagolót ujítottak fel "állitólag".
54-55 000 km-nél mikor szétszóródott, akkor elkerült Magyarországra a Csomád diszelbe. Le a kalappal előttük megjavították majd a feléből mint a márkaszerviz és 2013-tól máig bírta a motor 171-172 000 km-ig. 2017-ben irányitóegységet-panelt kellett cserélni.
Jelenleg a szomszéd faluban levő szerviz csinálja, majd meglátjuk.
Kuplungnál egy-kettő megvolt. Egyik nap szétkapták, megrendelték. Másnap összerakták, kipróbálták, és hívtak, hogy mehetek érte.
Mostan nem tudtam elvinni a Csomáddiselbe a határcirkuszok és karanténzár miatt. Természetesen ha hoznám vissza, újbóli határcirkusz és karantén. Ezt nem tudom bevállalni.
Válasz Sk Laci #1461. hozzászólásáraHány km- után adta meg magát a kuplung meg az üzemanyag rendszer ? Porlasztók vagy a Cr pumpa is kuka ?
Válasz Sz_Pisti #1462. hozzászólására
egy gruber utána én vetném, fater meg megjárja a tárcsával/vagy mégegyszer mélyebben a gruberral. Amúgy egyszer itt egy helyi nagy cég oros asztalokkal letarolták a szomszéd kukiját ott meghúztam kíváncsiságból azért volt hogy bedúrt de nem szabad vele meg állni a mellete lévő kerék szépen lehúzza a kapáról elengedi.... HA jó asztallal van vágva nincs az a szár tömeg amivel ne birkózzon meg
Válasz Sütöri Márton #1341. hozzászólásáraSzármaradvánnyal hogy birkózik meg a gép? Kelés milyen utána?
Válasz p@pesz06 #1459. hozzászólására Hogyan szoktatok talajt készíteni az Ultima elé? Mondjuk kukorica, napraforgó után érdekesebb
Válasz Bobo77 #1451. hozzászólásáraNekem Kyron van. Legnagyobb gond a szakszerviz. Minden drága ott és szó szerint buták a javításhoz. Attól, hogy valaki végigüli az iskolázást, attól még nem lessz szakember ha nincsen hozzá vonzalma. Felvesznek a munkaügyi hivatalon keresztül munkanélkülit, kap a cég támogatást utána, elküldik iskolázásra, visszajön, és ha olajcserén kívül mást kell csinálni ahol szakértelem is kell, akkor néz mint birka az új kapura. Az nem normális, hogy garázsszervizben többet tudjanak, mint márkazervizben.
A meglévő Kyronnal kapcsolatban 1000 euró volt a kuplung, előzetesen 1500 euró lessz az üzemanyagrendszer felujítása /általam nem ismert üzemanyag rendszer felijító cégnél/. De a szerviz aki csinálja már évek óta összedolgoznak. Majd meglátom.
Ha meglessz télen még járni fog, tavaszhoz meglátom, hogy fogom e még használni, vagy eladom. Januárban meg kellene érkeznia az új Karoqnak. Igaz, hogy csak 4x2 de sárban az utolsó 4 évben csak 1x voltam, mikor elcsesződött a NH. Muszáj volt utána kimenni szakadó esőben, és valahogyan hazahozni.
Válasz *** HM *** #1456. hozzászólásáraTegnap előtt telefonon beszéltünk úgy kínálta. Tegnap voltam nála levegőszürőké a Zetora. Újból felkínálta, árat nem mondott, mert mindjárt mondtam idén biztosan nem engedhetem meg magamnak, túl sok volt és még lesz a nem várt kiadás.
Válasz Nyomasek Bobo #1454. hozzászólásáraMi a 4 méterest 200le húzzuk a száraz a terep nincs is baj szalad vele mikor vizes akkor kezd rúgni/vágni akkor kell a ló erő meg a súly is.
Válasz Nyomasek Bobo #1457. hozzászólására115el is "jól fut, ha nem jön hegy"



De ez a koma is 145 pacival használta üzemszerűen.
Válasz Sz_Pisti #1455. hozzászólásárahttps://www.deutzforum.de/index.php?thread/35819-dx-6-30-mit-k%C3%B6ckerling-at300/
Válasz Sk Laci #1443. hozzászólására40et küldött neked árajánlatot rá?
Válasz Nyomasek Bobo #1454. hozzászólására A 3 méretesebb 140 lovat írnak
Válasz p@pesz06 #1453. hozzászólásáraMekkora traktor kell hozzá?
Válasz p@pesz06 #1452. hozzászólásáraElhúzza akkor ez nem ragad be!ez nem rapid
Azonos feltételek mellet a köckerlingel vetet többet terem. Hamarabb lehet kezdeni a munkát meg később is kell vele leállni. A kezdeti bokrosodás sokkal jobb intenzívebb mivel nem egymás hegyén/hátán vannak a magok hanem 6cm sávban szétszórva. Kelés egyenletesebb, mondhatni robbbanás szerű,viszont míg nem kezd el bokrosodni addig rosszabbul nézzki,nem ehhez vagyunk szokva.
Válasz Pilátus" #1448. hozzászólásáraNem udrill hanem Vogel-Noot peneumadrill! Igazából nem egy kategória a 2 gép, az előnye abban van a köckerlingnek hogy a nagy aszályban is belerakja a magot bár milyen a talaj is, a masik nagy előnye hogy vizes évben ha van traktor
Válasz Sk Laci #1444. hozzászólásáraAzért egy Rexton-t vagy egy Musso Grand ot nem dobnék ki az udvarból!
Válasz Pilátus" #1448. hozzászólásáramasterdrill
Válasz *** HM *** #1447. hozzászólására"Hozzád ért" az u drill!? :)))
Válasz p@pesz06 #1446. hozzászólásáraNa ne kimélj minket és szórj meg képekkel is!! Termesről is! info! U drill- ultima mi különbség??
Válasz Sk Laci #1443. hozzászólásáraTegnap a holnap
Válasz Nyomasek Bobo #1442. hozzászólásáraNekünk ultimánk van meg vagyunk maximálisan elégedve, sokkal jobban bokrosodik/beindul a gabona amit evvel vetünk mint a masterdrillel. Es ha van ami lehúzza sokkal hamarabb lehet menni vele dolgozni sőt később is kell vele meg állni ez nem ragad be..... Nem erzékeny a vizes földre.
Válasz Sk Laci #1444. hozzászólásáraVan gyermek is?
Válasz Nyomasek Bobo #1440. hozzászólásáraTermelésbe, gépekbe nem szól bele. Csak a Ssanyong márkát ellenzi. Azért meg kell hagyni, van valami igaza. Ebben ráhalgatok.
Válasz *** HM *** #1441. hozzászólásáraHolnap meglehet, hogy neked fogja kínálni.....
Válasz Pilátus" #1351. hozzászólásáraEbaykleinanzeigenen találtam. Köckerling utáni...


Válasz Sk Laci #1439. hozzászólásáraNagyon elakarja suvasztani azt az udrillt.
Válasz Sk Laci #1439. hozzászólásáraA zasszony mit mond?

(jobban tetszik neki a piros?...vagy?)
Válasz Nyomasek Bobo #1436. hozzászólásáraNem tudom, nem tudom.
Horsch co és sprinter simpatikusabb, de 6 m-es nekem nagy. Esetleg egy 3 m-es Co jó lenne a 120-as JD után.
Ma kínáltak 3 m-es kverneland tárcsás elmunkálóval direktvetőgépet 400 ha dolgozott. De majd 40 000 eurót kiadni, nekem soknak tünik.
Hátha valakit érdekel.

Siva Nova 3m
14050 euro
Válasz szanberg #1435. hozzászólásáraRégen volt olyan, amióta nem szántunk megszüntt.
Válasz Sk Laci #1423. hozzászólásárahttps://stroje.bazos.sk/inzerat/116973838/sejacka-venta-at-cecerlik.php
Itt a masinád
Válasz MrPoke #1434. hozzászólásáraNyersben nem fordult elő olyan hogy vissza nyílt a magárok?
Válasz szanberg #1430. hozzászólására

Vetés előtt 3 nappal esett 10mm eső. Felázott elég jól a terep. Itt nincs homok. Agyag mindenfele.
Válasz Sk Laci #1423. hozzászólására4m-essel is lehet 18ra vetni.
Válasz szanberg #1430. hozzászólásáraPokenak elég kötött földjei vannak.
Simán elvetném megfelelő időben direktbe a gabonámat, csak pl. idén augusztus szeptember olyan száraz volt, hogy a lazítók karcoltak a pályán, bárminemű munka értelmetlen volt, utána első esőkre jó talaj lett, utána meg már full sár itt mindenhol. Szóval bármivel is,de résen kellett lenni
Gyakorlatilag rajtam kívül egykét ember van elvetve a határban, nyomtunk abban a pár napban mindent ahogy csak adta, talaj lett csinálva meg el is lett 200+ ha vetve meg tavaszi alá vagy 70 hektár elkészítve, jól állunk csak most már kilátástalan a helyzet.
De jó, hogy ezekkel is megvagyunk, mert mivel nem lehet repcét termeszteni itt a szarvas nyomás miatt, így őszi kalászost nekem így mindent későn lekerülő kultúra után kell megoldanom, és egyébként is idén nehezített pálya az, hogy a kultúráim 80 százaléka most betakarítandó növény, így jött ki, nem erre kegyes az idő most.
őszi gyomirtás, őszi elemi kén kijuttatás volt tervben még, talán később játszik még ennek lehetősége.
Válasz MrPoke #1427. hozzászólásáraA kötött föld direktben vetve biztos, hogy meghajtaná a tárcsát, inkább homokban lehet ezzel gond vagy mélyen porosra művelt területen, nemde!?!
Válasz szanberg #1422. hozzászólásáraEzért lenne jó nekem egy kapás cucc. Nem szeretek nagy feneket keríteni a vetés előkészítésnek...
Válasz MrPoke #1427. hozzászólásáraultima
Válasz szanberg #1426. hozzászólásáraMert a gép rákfenéje ugyanaz mint a JD750 nek. (És szerintem az Avatar is fog ettől szenvedni)
A csoroszlya mellet fut egy tárcsa aminek csak annyi a feladata, hogy átvágja a szármaradványokat. Minimálisan van megdöntve.
Ha puha a talaj, fel van ázva nincs elég erő hogy megforgassa a tárcsalapot és elkezd dúrni. (Mint a rövidtárcsa is a puha földben) Főleg ha nem jó a tárcsa és a csoroszlya között a hézag és beszorul a sár, szármaradvány. Száraz körülmények között egy hengerezés javít a helyzeten. Vagy ha mélyebben van vetve mint a talaj művelve.
Mig az acélkerekesnél a mélységtartó rá van csavarozva a tárcsára, így az forgatja a tárcsát, ott már nagy gáz kell, hogy megálljon.
Válasz MrPoke #1425. hozzászólásáraEgyszer már beszéltünk erről, de miért is nem jó a gumikerekes mélységtartású verzió ebből???
Válasz Sk Laci #1424. hozzászólásáraA gaspardo gépeket én acélkerékkel szerelve ajánlom az elvet mindenbe, csak a mélység tartás a gáz.
A kukorica tarlóba vetésnél is befullt néha az enyém, igaz a felső 10cm elég puha volt. Nekem is még sokat kell foglalkozni a géppel mire tökéletes lesz.
Válasz szanberg #1422. hozzászólásáraHasználtat lestem, de a súlya elriaszt. olyan 6 tonna körül lehet, erre + 2 tonna vetőmag, partokon meg már nem lenne a NH-nak keréktapadása szimpla kerekeken.
Vannak talajaim, ahol a klaszikus csúszócsoroszlyás vetőgépem után még tárcsáznom kell, hogy be legyen bedolgozzva a buzavetőmag.
Válasz MrPoke #1420. hozzászólására4,5 m-es kellene, hogy paszoljon a 18 m-es permetezőhöz.
Válasz Sk Laci #1418. hozzászólásáraEbből egy 6 méteres újonnan 35 millió Ft alap hangon, meg szerintem felejtsd el a parton való húzását azzal a traktorral.
Elviszi persze, csak újra viheted váltót és elsőhajtást felújíttatni majd utána...
Illetve ezek a vetőgépen nem művelt területekre valók, ezek echte direkt vető gépek. Szerintem nem is menne normálisan a mélyen puhára művelt területeken.
A Horsch CO vagy Sprinter sem arra való, hogy púder finomra vakart pályába vessen, megfelelő talajokon direktbe, vagy félkész magágyba valók ezek a gépek is, meg ez is a lényege nekik, hogy elvégzed egy menetben a magágy készítést, a vetést és ha kombi a gép akkor műtrágyázást is.
Aki nem ilyen rendszerekbe gondolkozik általában azok adják el olcsón az ilyen vasakat, mert xarok és csak a prontó.....
pedig a Prontó nem soktól való egy vetőgép.
Ja igen, az ilyen rendszerekben!
Klasszikus művelésnek kiváló masinája
Válasz Sk Laci #1417. hozzászólásáraItt is így volt. Aztán ráléptek a rendőrök nyakára, hogy szezonba ne molesztálják a parasztokat.
Válasz Sk Laci #1418. hozzászólásáraÉn M135 el húzom, 5km/ha val. De akkor már nagyon a végét járja a motor.
De minek 6m-es? 4m-est 10km/ha al elhúzod és jólvan. 12 órás műszakban halad az.
Válasz Praetor #1414. hozzászólásáraTermészetesen van termés kiesésem a gombabetegségek miatt, rovarkártétel miatt.
És lehet duplán visszahozná a gombaölő az árát. De nem látom értelmét. Én megyek a biztos tisztességes haszonra. Jelenleg bőven megvan a 100+eFt/ha haszon. És nyugodtan megcsinálgatom egyedül ezt a 80ha.
Már előre rettegek hogy mi lesz ha leküldik a támogatás előleget. Most konkrétan semmi munkagép nincs amit szeretnék vásárolni vagy le kellene cserélni.
2. éve kisérletezek Thrioderma gombával, eddig jól működik.
Válasz MrPoke #1416. hozzászólásáraNem tudom meilyen súlya lenne egy 6 m-es vátozatnak, és hogy megrakva a NH T 7040 el e húzná partos helyen
Ikerkerekezés kilőve, nem számolhatok vele.
Válasz MrPoke #1416. hozzászólásáraKözlekedés miatt.
Sk-ban 3 m feletti géppel ha közlekedsz, a rendőrök nagyon szeretnek megállitani, mit keresel az úton, és már fizetsz is.