Válasz Drisa #25587. hozzászólásáraBiztos ilyenek a beragadt darabok?Ez Maestro CX. Térkép alapján tudja a változtatható tőszámot.JD monitor vezérli mint ennél a cégnél szinte mindent.Hidraulikus vetőkocsi és műtrágya csoroszlyanyomás 300kg ig.Beállitása annyi ideig tart amíg a monitoron bepötyögöd a tőszám a műtrágya és a mikro(fertőtlenítő) számait és mehet is a munka. Ilyen eset történt párszor vele az elmúlt években de nem vészes és gyakori...
Válasz szanberg #25594. hozzászólásáraokmányirodába (kormányablak) a hölgyeknek nem hordod a bombont azé nem adnak kis rendszámot,
egyébként mintha azt ott kellene kérni
Válasz Drisa #25592. hozzászólásáraA munkalámpák felfogatásait össze lehet kötni egy szögvassal és ahhoz fogatni. Amúgy igaza van, a homlokrakodónál nem lenne jó.
Válasz VMisi #25590. hozzászólásáraAz M135GX-en kétoldalas ragasztóval a szélvédő tetejére rögzítettük annó a rendszámot de annak jelentősen magasabb a kabinja is, valamint azon nincsen homlokrakodó. Az M5-ön ha pakolni fogunk a tetőablakot is kellessz használni felkukkantani ha nem akarsz előre görnyedni egy esetleges magasra rakáskor. Szóval ezen oda nem játszik a rendszám, marad ahol van, majd ha megy műszakira 5 év múlva kérem, hogy írják át előle B típusúra és akkor majd olyan kerül talán rá.
Válasz Rabó001 #25593. hozzászólásáraMondtam én is, hogy előre a B-típus játszana és tökéletes volna, de hát a műszaki vizsgán ezt nem veszi észre egy vizsgabiztos sajnos...
Így volt ez 17-ben is a 135-össel, ott hátul a C típusú nagy kocka jött mert annak volt helye gyárilag is, de előre meg szintén a kis B típus játszott volna...
Ennél hátul jó az A típus de előre B kellett volna, gyári tartó szerint is...
Szóval...
mindegy hagyjuk
Érdekes a kombájnokra meg előre-hátra B-típusút kaptam anno pedig ott aztán pont mindegy lett volna, van rajta hely.
Az egy régi csővázas szín ja, ki vannak rohadva a lábai nem jók ezek már semmire. Egyszer ez a kéthajós csővázas helyére szeretnék egy belső oszlop nélküli nagy belmagasságú gépszínt.
Válasz szanberg #25589. hozzászólásáraErre a motor méretű rendszám kellene.
A háttérben az egy régi épületváz? Ma már nem engednek ilyen karcsú vázból építeni.
Válasz Bobo77 #25585. hozzászólásáraUgyan ez lesz helyette, vagy más? Van e változtatható tőszám? Illetve ISOBUS-s e hogy dolgozik együtt JD-vel? Van e valami nyűgje?
Válasz Drisa #25581. hozzászólásáraEzt lassan újra cserélik...(de nem az axinál.) Szuperül teszi a dolgát.Ha van konkrét kérdésed megkérdezem ha gondolod
Válasz szanberg #25571. hozzászólásárajah, láttam, hogy veszed le trélerről, akartam kérdezni, hogy véágülis akkor a síkolásból komplett garanciális csere lett?
Válasz csontii #25555. hozzászólásáraSajnos nem jött be. Sem a slag sem a sterimó. Kicsi a hely a két cső között, ráadásus az egyik vègén mint a beton olyab. Tiszta apró kavics kek agyagba. Taláktam egy vékony alucsövet amit bele tudok tákolni a slagba azzal hátha sikerül holnap
Van egy nagy gondom. Hátha valaki találkozott már ilyennel. Az út alatt egy régi vascsőbe van behúzva a KPE cső, ami bele van ragadva, be van iszapolódva. Hogy tudnám kimozgatni úgy, hogy ne sérüljön a KPE?
Válasz Nyomasek Bobo #25551. hozzászólására1 műhold nem tudna ezt precízebben kilőni, mint ez a kétmotoros daráló? Még Hruscsov is repűlt vele olyan öreg. Én is valami hasonlót hallottam, meg azt is hogy keresik a parlagon lévő területeket. Van itt egy 100 ha szántó, 4 éve ugaron van, nagyon nagyfejű fittykos gazdája van, mar igértünk neki fűt-fát hogy adja ki, de még a legeltetést sem engedi rajta. Mi meg környékbeli parasztok csak nézzük hogy megy tönkre.
31348 hozzászólás
Válasz Drisa #25600. hozzászólására3 db 2018-2019esek
Válasz Bobo77 #25599. hozzászólásáraCC amiket hirdetnek, horsch honlapján is már cc de cx sem, nehéz ezen eligazodni...
Válasz Drisa #25587. hozzászólásáraBiztos ilyenek a beragadt darabok?Ez Maestro CX. Térkép alapján tudja a változtatható tőszámot.JD monitor vezérli mint ennél a cégnél szinte mindent.Hidraulikus vetőkocsi és műtrágya csoroszlyanyomás 300kg ig.Beállitása annyi ideig tart amíg a monitoron bepötyögöd a tőszám a műtrágya és a mikro(fertőtlenítő) számait és mehet is a munka. Ilyen eset történt párszor vele az elmúlt években de nem vészes és gyakori...
Válasz szanberg #25594. hozzászólásáraokmányirodába (kormányablak) a hölgyeknek nem hordod a bombont azé nem adnak kis rendszámot,
egyébként mintha azt ott kellene kérni
Válasz Drisa #25592. hozzászólásáraA munkalámpák felfogatásait össze lehet kötni egy szögvassal és ahhoz fogatni. Amúgy igaza van, a homlokrakodónál nem lenne jó.
Válasz szanberg #25591. hozzászólásáraMajd a faágak leszedik
Válasz VMisi #25590. hozzászólásáraAz M135GX-en kétoldalas ragasztóval a szélvédő tetejére rögzítettük annó a rendszámot de annak jelentősen magasabb a kabinja is, valamint azon nincsen homlokrakodó. Az M5-ön ha pakolni fogunk a tetőablakot is kellessz használni felkukkantani ha nem akarsz előre görnyedni egy esetleges magasra rakáskor. Szóval ezen oda nem játszik a rendszám, marad ahol van, majd ha megy műszakira 5 év múlva kérem, hogy írják át előle B típusúra és akkor majd olyan kerül talán rá.
Válasz Rabó001 #25593. hozzászólásáraMondtam én is, hogy előre a B-típus játszana és tökéletes volna, de hát a műszaki vizsgán ezt nem veszi észre egy vizsgabiztos sajnos...
Így volt ez 17-ben is a 135-össel, ott hátul a C típusú nagy kocka jött mert annak volt helye gyárilag is, de előre meg szintén a kis B típus játszott volna...
Ennél hátul jó az A típus de előre B kellett volna, gyári tartó szerint is...
Szóval...
mindegy hagyjuk
Érdekes a kombájnokra meg előre-hátra B-típusút kaptam anno pedig ott aztán pont mindegy lett volna, van rajta hely.
Az egy régi csővázas szín ja, ki vannak rohadva a lábai nem jók ezek már semmire. Egyszer ez a kéthajós csővázas helyére szeretnék egy belső oszlop nélküli nagy belmagasságú gépszínt.
Válasz szanberg #25589. hozzászólásáraErre a motor méretű rendszám kellene.
A háttérben az egy régi épületváz? Ma már nem engednek ilyen karcsú vázból építeni.
Válasz VMisi #25590. hozzászólásáraAz hiszed van mihez fogatni? Örült neki hogy van rajta gyári tartó...
Válasz VMisi #25590. hozzászólásáraItt volt gyári tartója neki, gyorsan felraktuk oszt cső.
Válasz szanberg #25589. hozzászólásáraA két munkalámpa között szépen elférne a rendszám, nem így csúnyálkodna.
Ma rendszám is került a csepp kubura, meg henger is mögé. Ezzel lesz most bejáratva.
Válasz Bobo77 #25585. hozzászólásáraUgyan ez lesz helyette, vagy más? Van e változtatható tőszám? Illetve ISOBUS-s e hogy dolgozik együtt JD-vel? Van e valami nyűgje?
Válasz szanberg #25583. hozzászólásáraHogy a permetző (nálam 18m) könnyen megtalálja a helyes irányt (csak a kezdések vannak megjelölve vele)
Válasz Drisa #25581. hozzászólásáraEzt lassan újra cserélik...(de nem az axinál.) Szuperül teszi a dolgát.Ha van konkrét kérdésed megkérdezem ha gondolod
Válasz Soros #25580. hozzászólásáraSzezonban?Akár hetente is cserélik!(komplett kerekek)Ismerős gépe a vetős kompletten
Válasz Bobo77 #25576. hozzászólásáraMiért kell nyomjelző egy gyári robotkormányos jd-hez???
Válasz Bobo77 #25575. hozzászólásáraAz már 3éves lesz, de amúgy azért mert az permetezik és lesímul róla a festék. Szezonban fényes lesz.
Válasz Bobo77 #25576. hozzászólásáraInkább a horschról mesélj kicsit, hogy szuperál? Most axiálnál van egy két beragadt darab...
Válasz Bobo77 #25578. hozzászólásáraTalajmunkához akkor nem is használod ezt a trakit csak potkocsi meg vetes, vagy gumicsere minden szezonban?
Válasz Bobo77 #25575. hozzászólásáraGondolom derékig érő napra szár vagy ilyesmi.
Válasz später77 #25577. hozzászólásáraTalajkimélő
Válasz Bobo77 #25576. hozzászólásáraVetős trakin milyen gumizás van?
Napra talajmunka és vetés

Válasz szanberg #25571. hozzászólásáraMitől rozsdás az orr súly egy majdnem novicsentó kubun?
Válasz envagyok2 #25573. hozzászólásáraNem, adtak ajándékba egy ilyen kis rajkodósat cserébe
Válasz szanberg #25571. hozzászólásárajah, láttam, hogy veszed le trélerről, akartam kérdezni, hogy véágülis akkor a síkolásból komplett garanciális csere lett?
Egyszer még az 5455-öst egy M7-re csere és alakul a sor
Striptill vetés


Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraKecskeméten húsvétra jöttek
Válasz zotya71 #25563. hozzászólásáraHadú-Bihar
Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraTegnapelőtt érkeztek, Somogy.
Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraMár 5 napja itt vannak, borsod kelet
Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraHozzánk ma hajnalban jöttek, vagyis hallottam hogy csicseregnek fèszekben, tegnap mèg nem voltak ott.
Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraMa láttam párat, Szabolcs megye
Válasz Diesel Tibor #25562. hozzászólásáraKősz a választ Különben melyik megye?
Én jászsági vagyok.
Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraMár itt vannak vagy 3 napja.
Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraÁlltalában 20-25 között szoktak megjönni.
Válasz zotya71 #25559. hozzászólásáraMég korán van,a mieink ápr.végén szoktak megjönni.
Tisztelelt kolégák kikhez jőttek már fecskék?
Életkép az utóbbi pár napból.
Válasz csontii #25555. hozzászólásáraSajnos nem jött be. Sem a slag sem a sterimó. Kicsi a hely a két cső között, ráadásus az egyik vègén mint a beton olyab. Tiszta apró kavics kek agyagba. Taláktam egy vékony alucsövet amit bele tudok tákolni a slagba azzal hátha sikerül holnap
Válasz Nyomasek Bobo #25551. hozzászólására Miért zavar, hogy most csinálják?
Válasz broll79 #25554. hozzászólásáraVízsugár?
Van egy nagy gondom. Hátha valaki találkozott már ilyennel. Az út alatt egy régi vascsőbe van behúzva a KPE cső, ami bele van ragadva, be van iszapolódva. Hogy tudnám kimozgatni úgy, hogy ne sérüljön a KPE?
Válasz Josku #25552. hozzászólásáraMár lesik a parlagfüvet.
Válasz Nyomasek Bobo #25551. hozzászólására1 műhold nem tudna ezt precízebben kilőni, mint ez a kétmotoros daráló? Még Hruscsov is repűlt vele olyan öreg. Én is valami hasonlót hallottam, meg azt is hogy keresik a parlagon lévő területeket. Van itt egy 100 ha szántó, 4 éve ugaron van, nagyon nagyfejű fittykos gazdája van, mar igértünk neki fűt-fát hogy adja ki, de még a legeltetést sem engedi rajta. Mi meg környékbeli parasztok csak nézzük hogy megy tönkre.