Válasz GREVEN #25437. hozzászólásáraNem mintha a 6 tonnás hw pótkocsira nem raknának fel 12 tonnát
Mindenesetre a gumi ne legyen elérve, és jó sokat tudjon a kompresszor
Válasz szanberg #25436. hozzászólásáraKözben telefonáltam egyet, itt helybe ilyen kocsin húzzák a zúzos 6-os NAS asztalt. Másik helyen meg a gyári JD 6-os zúzos kucca asztalt.
Válasz GREVEN #25432. hozzászólásáraA 46 éves Claas 510-es gabona asztal egy tonnát nyom, de már mindenhol papír vékonyra kopott szóval...
Van 14PR-es gumi ebben a méretben, ezt vegyed rá, nem lesz semmi baj vele, bírták ezek régen is a 22mázsás zúzós vas koporsós oros adaptert is.
Válasz bandigh #25424. hozzászólásáraÉp az alja. De fel akarjuk forditani és megnézni jobban. A mai modernek se masszivabbak egy szemmel sem, sőt még fikábbak. Talán nem lesz vele gond.
Válasz GREVEN #25423. hozzászólásáraNaprát tuti bírja, de a tengerit.. Alá kell nézni, minden oké-e
A hátsó lökhárító alját kend be zsírral, mert néha azon közlekedik
Válasz später77 #25413. hozzászólásáraMaxmélysegen. Nagy volt a zöldtömeg és hogy minél jobban leforgassa. Ne okozzon gondot magagykesziteskor, veteskor. Mélyebb részén és ahol kötött agyag volt ott felnyerselt eléggé. A busa megoldotta szerencsere de előte elég xarul nézett ki. Télén kaptam a területet előtte évekig parlag volt. Szüksegmegoldas ez így most.
Válasz jamo #25412. hozzászólásáraMilyen mélyen húztad? És mennyire kötött a talaj? Nálunk csináltak pár elég mély nyomot az olajkeresők, azt meghúztuk kultivátorral, de egyből ment mögötte a simítólapos henger, mert rögöket hozott fel. Amúgy homoktalajon kívül ezen a tavaszon nem merném sehol sem használni a kultit.
Válasz Sk Laci #25407. hozzászólásáraTudom hogy felétek más. De azért élőben ezen is meglepődnél, nem is a kinézete meglepő, hanem, hogy nem akar felmeni rajta a trakik. Laposon a busat huzta14.be. A parton pedig néha a 10.is bejátszott.
Válasz medikus #25406. hozzászólásáraVertikumosra gondolsz? Volt egy 5,4es függesztettem. Valahogy ennek más a rotorkar kialakítása. Sokkal szebb munkát csinál. Amaz bakhátol nagyon és sokkal egyenletlenebb a munkamélysége is. Millió variációt kipróbáltunk vele de nem tudtuk normálisan beállítani.
Válasz SCHLEPPER #25404. hozzászólásáraÉn az ültetvényest venném meg és arra szerkesztenék olyan hengert ami kell a saját talajra. Az ültetvényesnek sokkal kedvezőbb/barátibb ára van.
Válasz SCHLEPPER #25402. hozzászólásáraHelló
Nekem a sorközművelőjük van.
Ugyanaz a rotor van rajta.
Simán elmegy nagyobb rotorszöggel kifagyott takarónövényben. Sőt nem kifagyottban is, teszteltem nálam jól vizsgázott. A legnagyobb rotorszögben bárhol elmegy, csak akkor mélyen fut. Precízen be lehet állatani. Jó vétel volt úgy gondolom.
Üdv
Válasz SCHLEPPER #25398. hozzászólásáraFogazott pálcás henger. Az eredeti. Mi neked a MULCH? Ha kuki tarlóra gondolsz akkor abba nem. Nem az enyém a gép, kölcsönbe volt, de nagyon tetszik. Amit területet látsz azon egy hete még derékig érő4-5 éves gáz volt. Rt, fx, 2xbusa és ez lett belőle. De a gazt már az rt és az fx elég jólkevitte. De kombinátor tuti bedugult volna még benne. Meg se mertem kombi al próbálni azért kértem ezt kölcsön.
Válasz Sk Laci #25397. hozzászólásáraSzia. Poweros. Ez 8270 Ilyenben meg nem volt varios. Azok 84xxtől vannak. Köszi de nem az én érdemem. Váltó kicsavarozas becsavarozas meg a fizetés volt az én dolgom. KKék újították fel a váltót. Nem is tudom 11 vagy 13 ezer óra körül van benne talán.
Válasz szanberg #25310. hozzászólásáraIlyenben nem gondolkodtál Szasza? Ma dolgoztam vele. Pár napja letárcsázott majd terranoval felszaggatott placcot meglepően jólmegdolgozta. Két menetben. De le a kalappal előtte.
31286 hozzászólás
Válasz GREVEN #25437. hozzászólásáraNem mintha a 6 tonnás hw pótkocsira nem raknának fel 12 tonnát

Mindenesetre a gumi ne legyen elérve, és jó sokat tudjon a kompresszor
Válasz GREVEN #25435. hozzászólásáraClaas vagy a Bábolnán gyártott. 6-os szárzúzós csőtörőt én is láttam már ilyenen vinni.
Válasz szanberg #25436. hozzászólásáraKözben telefonáltam egyet, itt helybe ilyen kocsin húzzák a zúzos 6-os NAS asztalt. Másik helyen meg a gyári JD 6-os zúzos kucca asztalt.
Válasz GREVEN #25432. hozzászólásáraA 46 éves Claas 510-es gabona asztal egy tonnát nyom, de már mindenhol papír vékonyra kopott szóval...
Van 14PR-es gumi ebben a méretben, ezt vegyed rá, nem lesz semmi baj vele, bírták ezek régen is a 22mázsás zúzós vas koporsós oros adaptert is.
Válasz atisgyulai #25434. hozzászólásáraEz eredeti, teljesen gyári állapotú CLaas vágóasztal kocsi. 1974-es gyártási évű.
Még hengerelt hosszanti csővázzal a hasa alatt.
10,0/75-15,3-as abroncsokkal van. Azok olyan 1500-1700kg/db terhelési indexűek a leggagyibbak.
Válasz GREVEN #25432. hozzászólásáraÍgy első ránézésre 514 asztal kocsiból van barkácsolva!
Válasz GREVEN #25432. hozzászólásáraNem 2 tonna az biztos.
Azért megnézném mi van a gumikra írva max terhelésnek.
Úgy érzem mintha sokan kételkednétek abban hogy ez elbír egy kukorica asztalt. Milyen súlyú egy 46 éves claas gabona asztal amibe még anyag is volt :)
Válasz Sz_Pisti #25430. hozzászólásáraBe lesz elé kötve gondolom. Hazafele meg az ipse huzza.

Válasz mtz1221 #25422. hozzászólásáraAkkor kellenek rá fülek, hogy spaniferrel le tudja rögzíteni a disznót...

Válasz Sz_Pisti #25428. hozzászólásáraCsak tán nem.
Válasz bandigh #25424. hozzászólásáraUniverzális szállító kocsi, ha rajta az asztal, akkor jó gréder-nek is
Válasz Apáé #25416. hozzászólásáraMeglepődnél ha látnád. A képalsó fele lejt, nem kicsit és onnan kezdődik a domb.
Válasz GREVEN #25425. hozzászólásáraNincs azzal gond amúgy. Csak egy tengelyen lehet h sok lesz a súly
Válasz bandigh #25424. hozzászólásáraÉp az alja. De fel akarjuk forditani és megnézni jobban. A mai modernek se masszivabbak egy szemmel sem, sőt még fikábbak. Talán nem lesz vele gond.
Válasz GREVEN #25423. hozzászólásáraNaprát tuti bírja, de a tengerit.. Alá kell nézni, minden oké-e

A hátsó lökhárító alját kend be zsírral, mert néha azon közlekedik
Válasz bandigh #25421. hozzászólásáraKukorica/napra adapter szállítás. Meg szalma, meg amire még jó lesz
Mindenre is.
Válasz GREVEN #25420. hozzászólásáraLátom már
.Mi lesz belőle,ezzel viszed a disznót majd a henteshez ? Vagy kombájn cseremotort ki a földre ?
Válasz GREVEN #25420. hozzászólásáraMire lesz használva?
Válasz mtz1221 #25419. hozzászólásáraHát ott van az. A föld fölött egy kicsivel. Éppen beolvad a tájba.
Válasz GREVEN #25418. hozzászólásáraHol látsz te itt pótkocsit ?



Válasz Apáé #25417. hozzászólásáraA pótkocsit kell nézni
Válasz GREVEN #25415. hozzászólásáraFaxa gép
Válasz jamo #25401. hozzászólásáraHa ez domb,akkor felénk a mount everest van

Karantén projekt. Lesz mit tatarozni rajta.
Válasz später77 #25413. hozzászólásáraMaxmélysegen. Nagy volt a zöldtömeg és hogy minél jobban leforgassa. Ne okozzon gondot magagykesziteskor, veteskor. Mélyebb részén és ahol kötött agyag volt ott felnyerselt eléggé. A busa megoldotta szerencsere de előte elég xarul nézett ki. Télén kaptam a területet előtte évekig parlag volt. Szüksegmegoldas ez így most.
Válasz jamo #25412. hozzászólásáraMilyen mélyen húztad? És mennyire kötött a talaj? Nálunk csináltak pár elég mély nyomot az olajkeresők, azt meghúztuk kultivátorral, de egyből ment mögötte a simítólapos henger, mert rögöket hozott fel. Amúgy homoktalajon kívül ezen a tavaszon nem merném sehol sem használni a kultit.
Válasz später77 #25408. hozzászólásáraIgen
Válasz jamo #25409. hozzászólásáraSass Formos volt!A művelő elemeket gyártották nálunk!
Válasz Sk Laci #25407. hozzászólásáraTudom hogy felétek más. De azért élőben ezen is meglepődnél, nem is a kinézete meglepő, hanem, hogy nem akar felmeni rajta a trakik. Laposon a busat huzta14.be. A parton pedig néha a 10.is bejátszott.
Válasz medikus #25406. hozzászólásáraVertikumosra gondolsz? Volt egy 5,4es függesztettem. Valahogy ennek más a rotorkar kialakítása. Sokkal szebb munkát csinál. Amaz bakhátol nagyon és sokkal egyenletlenebb a munkamélysége is. Millió variációt kipróbáltunk vele de nem tudtuk normálisan beállítani.
Válasz jamo #25401. hozzászólásáraEz a Terrano munkája?
Válasz jamo #25401. hozzászólásáraEz jóformán egyenes

Nálam másképpen néznek ki a domboldalak
Válasz jamo #25401. hozzászólásáraMikor még nem a Busa gyártotta,nálunk csinálták a Tsz-ben!Mi póknak hívtuk!
Válasz SCHLEPPER #25404. hozzászólásáraÉn az ültetvényest venném meg és arra szerkesztenék olyan hengert ami kell a saját talajra. Az ültetvényesnek sokkal kedvezőbb/barátibb ára van.
Válasz VDénes #25403. hozzászólásáraKöszi az infót gondolkozom egy beszerzésén csak még gyűjtök rá
Válasz SCHLEPPER #25402. hozzászólásáraHelló
Nekem a sorközművelőjük van.
Ugyanaz a rotor van rajta.
Simán elmegy nagyobb rotorszöggel kifagyott takarónövényben. Sőt nem kifagyottban is, teszteltem nálam jól vizsgázott. A legnagyobb rotorszögben bárhol elmegy, csak akkor mélyen fut. Precízen be lehet állatani. Jó vétel volt úgy gondolom.
Üdv
Válasz jamo #25400. hozzászólásáraKöszi, takaró növényre gondoltam mustár retek.
Múltkor valaki hiányolta a domboldals képet, tessék nekem van:
Válasz SCHLEPPER #25398. hozzászólásáraFogazott pálcás henger. Az eredeti. Mi neked a MULCH? Ha kuki tarlóra gondolsz akkor abba nem. Nem az enyém a gép, kölcsönbe volt, de nagyon tetszik. Amit területet látsz azon egy hete még derékig érő4-5 éves gáz volt. Rt, fx, 2xbusa és ez lett belőle. De a gazt már az rt és az fx elég jólkevitte. De kombinátor tuti bedugult volna még benne. Meg se mertem kombi al próbálni azért kértem ezt kölcsön.
Válasz Sk Laci #25397. hozzászólásáraSzia. Poweros. Ez 8270 Ilyenben meg nem volt varios. Azok 84xxtől vannak. Köszi de nem az én érdemem. Váltó kicsavarozas becsavarozas meg a fizetés volt az én dolgom.
KKék újították fel a váltót. Nem is tudom 11 vagy 13 ezer óra körül van benne talán.
Válasz jamo #25396. hozzászólásáraHenger milyen rajta? Mulchban próbáltad?
Válasz jamo #25394. hozzászólásáraSzia!
Szépen összehoztad a traktort. Mennyi óra van benne? Poweros, vagy varios sebváltó?
Válasz SCHLEPPER #25395. hozzászólásáraSzia!

Pont az.
Válasz jamo #25394. hozzászólásáraSzia ez amolyan busa féle?
Válasz szanberg #25310. hozzászólásáraIlyenben nem gondolkodtál Szasza? Ma dolgoztam vele. Pár napja letárcsázott majd terranoval felszaggatott placcot meglepően jólmegdolgozta. Két menetben. De le a kalappal előtte.

Válasz Szabi. #25391. hozzászólásáraKell, mert java Cultusos kukorica után kerül, van szármaradvány a magágyban, hagy nyomja rendesen!
Válasz ND #25390. hozzászólásáraÁrvakelés








zöldtrágya, azaz zöld szar, vagy szar zöld
Bérbe nyomják, nem igen állom, de ha ilyen van ilyen van... Azért az egy pirosat elhozták, hogy rendes gép is legyen mi diktálja a tempót
Válasz szanberg #25389. hozzászólásáraNitrogén nem lesz sok a naprának ?!
Válasz szanberg #25387. hozzászólásáraMi az a ződ a fődön?