Válasz Szabi. #2917. hozzászólásáraHa hagyományos kerekest akkor új motoros fendt 942 vagy a 8R410 ami szerintem ésszerű, de a Xerion rendre utasítaná mindet, főleg a nagyobbik
Az 1000 fendt értelmezhetetlen kategória szerintem, főleg ár/értékben
Válasz Sk Laci #2921. hozzászólásáraNekem az a meglátásom ezek után is, hogy csalódtam benne és rossz értelemben. Az az egykét dolog ami jobb rajta talán akkor fogna meg ha nem lenne 15millával drágább ugyanaz a képesség...
Válasz Szabi. #2919. hozzászólásáraPontosan ez merült fel bennem is, de nem mertem megkérdezni. Hátha Becő válaszol, hogy náluk mi a tapasztalat, milyen sebesség mellett nincs még pattogás.
Nekünk olyan van, ez nehezebben pattog be, nehezebb és hosszabb mint a sima.
1 állapotnál lehet könnyen bepattogtatni:
Művelt,de kemény talajon sekélyen húzva.(pl zöldítés bedolgozása sekélyen)
Úgy pattog, hogy a 48 mázsás gép 10 centit fel le ugrál, kicsit mélyebben járatva meg kisimul azonnal...
Ízlések és pofonok... itt már szerintem sokszor szubjektív dolgok döntenek...
Nem a színre gondolok, hanem kinek mi jó valaki él hal a botkormányért valaha én is így voltam de már a jd után nem kellene tök felesleges és fordulékonyság pattogás ülés kialakítása stb...Szóval valószínű több trakiból tudna mindenki összehozni magának egyet ami megfelelő lenne... aztán persze mivel az ízlések változnak megint más kellene :)
Válasz horesz #2923. hozzászólásáraNekem hangos volt (936 S4)belülről az axion 950 után közvetlen átülve
Állítólag megmaradt a belső fülke hangja.
1000-es kerekes halkabb.
Válasz Szabi. #2917. hozzászólásáraCégbe most lesz garnitúra váltás... T8.420 helyett 942-es fendt jön, nyúzópróba után megmondom jók-e. Amúgy egy fendt 1165 challanger már munkába is állt, pár hét és jön a tesója is.
Válasz t.peti #2903. hozzászólásáraNálam 10,5 fölött kezd pattogni !!
El sem tudom képzelni, hogy a cc-s lapokat 15-20-al lehet húzni úgy, hogy nem kezd el ugrálni
Válasz szanberg #2915. hozzászólásáraJó föld van a gépek után. Nálunk sokkal szárazabb. Alig bírom húzni a lazítót, "majd meg szül a traktor".
A tüskéshengerre ráengeden a lazító teljes súlyát, hogy minél simább legyen a bedolgozott terület. Ez a súly hiányzik a traktor tapadásánál.
Válasz Sk Laci #2914. hozzászólásáraVilágos
De azért a jó anyjukat
Na mindegy is, ha nekem sok baterry kell akkor mit kell venni ??!!!
Új fendt 939, 942 vagy 1038, 1042 ???
8R JD ??
Axion 950, 960 ??
Xerion 4000, 4500 ??
Válasz Pogba #2902. hozzászólásáraNos. 345r egy hajszállal erősebb. Ez viszont jobban fekszik a földön, kevesebbet slippel, jobb fogású traktor! Amit eddig próbáltam a 8737 mf a leg erőszakosabb, jd a lég csendes ebb, ez még a lég jobban fogja a fődet
Válasz szanberg #2853. hozzászólásáraHaat valahogy itthon nem ilyen a pálya a carrier után a 470-es lappal.
15-el húzva, 10tonna feletti kukorica tarlón rápróbáltam.
Válasz Pogba #2898. hozzászólásáraValaki oda gyújtott a tarlónak és ebben a foltban pont leégett, egyébként a munkája ugyan ilyen csak egy kicsit több szár marad felül is.
Válasz bandigh #2895. hozzászólásáraA nitrosolal már a következő növényre is gondolok és azért nem baci, mert nem hiszek benne és ez sem kerül többe.
Amúgy az első próbálkozásaim szántás nélkül az már 12 éve volt, 8 éve teljes felület szántatlan.
Sajnos a carrieremet nem lehet átszerelni ezekre az új lapokra, így cserélem, plussz a rapidra is kipróbálom feltenni ezeket az új lapokat.
Csak conspeed-al aratnak 7-8 éve.
Válasz Szabi. #2882. hozzászólásáraA korai kezdés jó, a talaj egye meg, ne a nitrosol. Csak nem lehetett alapművelni mert száraz volt, ezért kapott tárcsát, úgy volt pár hétig. A tárcsázás ugye összekente földdel a szármaradványt, szóval ha kapott kis nedvességet, ilyen pár milli esőket, tudott bomlani lassan, ha akart, amíg megnem jött a rendes eső, a “mélyebb” mozgatáshoz. Egy jól zúzó asztal után nem hiszem hogy nagy aprítás kellene még, vagy ha igen, akkor ilyen turbo-till/turbo chopper jellegű cuccal kéne megszaladni, aztán aki még akarja utána kultizhatja/lazíthatja
Válasz envagyok2 #2866. hozzászólásáraNem mindenre jó, én nem próbáltam kukoricába és napraforgóba sem, mert direktbe vetünk. Búza és repce tarlót jól eldolgozza.
Válasz Szabi. #2878. hozzászólásáraÉn is csináltam, de szerintem szélmalomharc amíg mindenki más szarik rá...
Az elovetemény sem nagyon befolyásolja, idén a legnagyobb kártételem bíborhere utáni kukoricán volt, tavaly meg búza után...
7482 hozzászólás
Válasz bandigh #2930. hozzászólásáraDe xerion is mas katehoria meg ugyan azon loerőben is. Amugy az 1000 fendt szerintem is ertelmezhetetlen.
Válasz szanberg #2929. hozzászólásáraÚgy lenne igazságos, ha az MF és NH is hasonló korú, üzemórájú és állapotú lett volna a teszt során.
Fogyasztás hogy alakul az NH-nál ?
Válasz Szabi. #2917. hozzászólásáraHa hagyományos kerekest akkor új motoros fendt 942 vagy a 8R410 ami szerintem ésszerű, de a Xerion rendre utasítaná mindet, főleg a nagyobbik
Az 1000 fendt értelmezhetetlen kategória szerintem, főleg ár/értékben
Válasz Sk Laci #2921. hozzászólásáraNekem az a meglátásom ezek után is, hogy csalódtam benne és rossz értelemben. Az az egykét dolog ami jobb rajta talán akkor fogna meg ha nem lenne 15millával drágább ugyanaz a képesség...
Válasz horesz #2920. hozzászólásáraNem ez a 340 Magnum testvére, a 435 a 380-asé
Válasz Szabi. #2919. hozzászólásáraPontosan ez merült fel bennem is, de nem mertem megkérdezni. Hátha Becő válaszol, hogy náluk mi a tapasztalat, milyen sebesség mellett nincs még pattogás.
Válasz Szabi. #2919. hozzászólásáraSimítós a tiéd ?
Nekünk olyan van, ez nehezebben pattog be, nehezebb és hosszabb mint a sima.
1 állapotnál lehet könnyen bepattogtatni:
Művelt,de kemény talajon sekélyen húzva.(pl zöldítés bedolgozása sekélyen)
Úgy pattog, hogy a 48 mázsás gép 10 centit fel le ugrál, kicsit mélyebben járatva meg kisimul azonnal...
Ízlések és pofonok... itt már szerintem sokszor szubjektív dolgok döntenek...
Nem a színre gondolok, hanem kinek mi jó valaki él hal a botkormányért valaha én is így voltam de már a jd után nem kellene tök felesleges és fordulékonyság pattogás ülés kialakítása stb...Szóval valószínű több trakiból tudna mindenki összehozni magának egyet ami megfelelő lenne... aztán persze mivel az ízlések változnak megint más kellene :)
Válasz horesz #2923. hozzászólásáraNekem hangos volt (936 S4)belülről az axion 950 után közvetlen átülve
Állítólag megmaradt a belső fülke hangja.
1000-es kerekes halkabb.
Válasz Szabi. #2917. hozzászólásáraCégbe most lesz garnitúra váltás... T8.420 helyett 942-es fendt jön, nyúzópróba után megmondom jók-e.
Amúgy egy fendt 1165 challanger már munkába is állt, pár hét és jön a tesója is.
Válasz Sk Laci #2921. hozzászólásáraVennék jd-t de akkor itt nálam dzsihád lesz......
Válasz Szabi. #2917. hozzászólásáraNekem személyesen a JD 8R traktorok 300+ lóval nagyon bejönnek. De te vegyél olyat, ami neked tetszik.
Válasz Sk Laci #2914. hozzászólásáraRáírthoz képest 30-40 paci minusz. Ha 8.410 akkor 370-380 ló. :)
Válasz t.peti #2903. hozzászólásáraNálam 10,5 fölött kezd pattogni !!

El sem tudom képzelni, hogy a cc-s lapokat 15-20-al lehet húzni úgy, hogy nem kezd el ugrálni
Válasz szanberg #2915. hozzászólásáraJó föld van a gépek után. Nálunk sokkal szárazabb. Alig bírom húzni a lazítót, "majd meg szül a traktor".
A tüskéshengerre ráengeden a lazító teljes súlyát, hogy minél simább legyen a bedolgozott terület. Ez a súly hiányzik a traktor tapadásánál.
Válasz Sk Laci #2914. hozzászólásáraVilágos

De azért a jó anyjukat
Na mindegy is, ha nekem sok baterry kell akkor mit kell venni ??!!!
Új fendt 939, 942 vagy 1038, 1042 ???
8R JD ??
Axion 950, 960 ??
Xerion 4000, 4500 ??
Válasz Bárány #2907. hozzászólásáraKb 6-8 centi max. Hol mennyire engedi bele a szármaradvány.
10 km/h felett lényegesen nem változik a munkaminőség én úgy láttam.
Most elég ideális a talajállapot nálunk a talajművelésre, jó a carrier, a kultivátor munkája, valószinűleg az eke után is jó talaj marad.
Válasz Szabi. #2912. hozzászólásáraEz az a butító Powerbostos számozást, amit a traktor nem tud mindig leadni.
Válasz Szabi. #2912. hozzászólásáraNem! Az R kakasabb volt cseppet szerintem
Válasz szanberg #2911. hozzászólásáraBogrács......

Alig érezni a 8345r után, hogy erősebb !!????
Válasz Sk Laci #2910. hozzászólásáraT8.410 autocommand
Válasz szanberg #2908. hozzászólásáraNH milyen 8xxx???
Válasz Pogba #2902. hozzászólásáraA Versatile csuklós, vagy esetleg a Grammer üléses Kirovec.
Válasz Pogba #2902. hozzászólásáraNos. 345r egy hajszállal erősebb. Ez viszont jobban fekszik a földön, kevesebbet slippel, jobb fogású traktor! Amit eddig próbáltam a 8737 mf a leg erőszakosabb, jd a lég csendes ebb, ez még a lég jobban fogja a fődet
Válasz t.peti #2903. hozzászólásáraKb. milyen mélyen ment, és a sebességváltozásra hogyan regál?
Válasz t.peti #2905. hozzászólásáraBakter már a szemem sem a régi
Válasz Bobo77 #2904. hozzászólásáraÚgy van, kb 25-30 fokos szögben
Válasz t.peti #2903. hozzászólásáraSzögben nem próbáltad járni?
Válasz szanberg #2853. hozzászólásáraHaat valahogy itthon nem ilyen a pálya a carrier után a 470-es lappal.


15-el húzva, 10tonna feletti kukorica tarlón rápróbáltam.
Válasz szanberg #2901. hozzászólásáraIgen, mindenki gondolta :D
Meselj akkor mit tudott a nyuszi? Melyik gyozni? Nyuszi vagy szarvas? :D
Mert amúgy a traktor van tesztelés alatt
Válasz szanberg #2899. hozzászólásáraArra is gyujtogatnak? :D bar ilyenkor nagyon sokan szeretik.
Válasz Pogba #2898. hozzászólásáraValaki oda gyújtott a tarlónak és ebben a foltban pont leégett, egyébként a munkája ugyan ilyen csak egy kicsit több szár marad felül is.
Válasz szanberg #2897. hozzászólásáranagyon jó munkát csinál, de hova tünt a kukorica szár? már úgy le volt ülepedve?
Na egy gyors teszt téma...



Válasz bandigh #2895. hozzászólásáraA nitrosolal már a következő növényre is gondolok és azért nem baci, mert nem hiszek benne és ez sem kerül többe.
Amúgy az első próbálkozásaim szántás nélkül az már 12 éve volt, 8 éve teljes felület szántatlan.
Sajnos a carrieremet nem lehet átszerelni ezekre az új lapokra, így cserélem, plussz a rapidra is kipróbálom feltenni ezeket az új lapokat.
Csak conspeed-al aratnak 7-8 éve.
Válasz Szabi. #2882. hozzászólásáraA korai kezdés jó, a talaj egye meg, ne a nitrosol. Csak nem lehetett alapművelni mert száraz volt, ezért kapott tárcsát, úgy volt pár hétig. A tárcsázás ugye összekente földdel a szármaradványt, szóval ha kapott kis nedvességet, ilyen pár milli esőket, tudott bomlani lassan, ha akart, amíg megnem jött a rendes eső, a “mélyebb” mozgatáshoz. Egy jól zúzó asztal után nem hiszem hogy nagy aprítás kellene még, vagy ha igen, akkor ilyen turbo-till/turbo chopper jellegű cuccal kéne megszaladni, aztán aki még akarja utána kultizhatja/lazíthatja
Válasz envagyok2 #2866. hozzászólásáraNem mindenre jó, én nem próbáltam kukoricába és napraforgóba sem, mert direktbe vetünk. Búza és repce tarlót jól eldolgozza.
Válasz J.D. Borda #2864. hozzászólásáraVagy mégis müködik. Nyugodt lehetsz.
Válasz rabszolga #2890. hozzászólására


Válasz rabszolga #2890. hozzászólására
Bocs a kép lemaradt.
Javaslatokat kérnék,mit kezdjek vele,tavasszal megy bele burgonya.
Válasz Szabi. #2878. hozzászólásáraÉn is csináltam, de szerintem szélmalomharc amíg mindenki más szarik rá...
Az elovetemény sem nagyon befolyásolja, idén a legnagyobb kártételem bíborhere utáni kukoricán volt, tavaly meg búza után...
Vannak fajták amikre nagyon szívesen berepul
Válasz Bárány #2884. hozzászólásáraKb olyan éles, mint egy 6-os betonacél........
Majd csinálok képet.
Válasz Bárány #2884. hozzászólásáraDe csak ha nem tompák az agyak.
Válasz Szabi. #2881. hozzászólására0,3? Na az simán mintavételi hibán belül van.
Válasz Szabi. #2878. hozzászólásáraAmíg élesek a kések, mindegyik ilyen szépen zúz.
Válasz Szabi. #2878. hozzászólásáraVízszintes tengelyű zúzó?