Válasz lac* #9176. hozzászólásáraOda sehogy.Csak akkor kell(kellene)ha elejtesz egy csavart meg beadni egy lemezt,és kivenni a betétet!Ne kelljen kibújni!
Válasz lac* #9172. hozzászólásáraSzerintem nagyon egyszerű!Mielőtt átszerelek,én mindig kijáratom a gépet,levegővel meg minden le van fújva,és nincs ott semmi,se por se törek!Már több mint 1 hete átszereltem,lefényképeztem volna!A ládákat is egyedül lemezelem,pedig az enyém cserélhető betétes!
Válasz medikus #9171. hozzászólásáraAz lehet,ha nem szorul meg,meg azok az idétlen csapok hátul.Persze,egy emberes ha már be van emelve.
Én utáltam ezt az állandó átszerelgetést abban a porban ami ott van
Válasz lac* #9170. hozzászólására20 perc alatt biztos hogy kiveszem!A másik annyi betenni,beállítva!
2 ember ki és be emeli!Csak addig kell segítség,amíg feltesszük előre a dob elé!Utána mindent egyedül megoldok!
Válasz medikus #9160. hozzászólására200 kiló vagyok, igaz nem mind izom, de ha kézzel megmozgatom lóg, ugyis szétszedem mert a rezgés bajt fog csinálni.
Köszönöm
Nem akarom elkiabálni, de amúgy jó kis gép ez a tizennégyes
Válasz ...:::Pisti:::... #9159. hozzászólásáraElőször is egy léccel a vázról próbáld meg,megemelni a szíjtárcsát.Akkor kiderül hogy valóban lóg e.A bordán a kuplungtárcsák vannak.A szíjtárcsa 2 csapágyon forog a nyelestengelyen,kinyomott kuplungnál.A nyelestengely nagy csapágya lóghat,és az még az alu házban is lóghat!Elég idióta megoldás,mert a nyelestengely csak akkor kap olajzást,ha megy a gép.Akkor megy fel a fogaskerekeken az olaj.Álló helyzetben nem is jó,sokáig járatni!
Üdv. Nekem pedig a menetvariátor rugós része lóg, ezért felvariálva remeg minden,még a fogam is hullik kifele. Mitől lehet? A nyelestengely bordáján lóg, vagy tengelyestül szokott lógni csapágy miatt? Szotyiig meg akarom csinálni.
Előre is köszönöm.
Sziasztok....a menetvariátor tengely csapágya (A MOTORTÓL VALÓ MEGHAJTÁS OLDALÁN) produkálhat olyat hogy visít..de miután picit fel vagy le variálok rögtön eltűnik a hang,aztán meg visszajön.
Válasz Kovika84 #9144. hozzászólásáraNem!Arra a szeleprészre ami konkrétan a variátort működteti!Alkatrészek között hirdeti Bűkkhegyi!A nyomás szabályozót hiába cseréled ha minden más működik!!!!!!!!!!!!
Válasz Buvargabi #9128. hozzászólásáraElőször is le kell venni komplet külső feliről kezded csapágy könnyen lejön az elektromos rész szénkefe azt ñemtudom nekem az már nem gyári aszíjtárcsát ami fentről a motortol van meghajtva lehúzod lehúzóval két 12-es csavart tekersz a lehúzó szára helyett tárcsa előt egy széger van még mágnes van éken rég javítottam már tengely 40mm átmérőjű jelenleg ennyi mi történt emúgy
Üdv! Sajnos elért a baj amitől tartottam, ugyanis a menetvariátor nem akar működni, már tegnap is csak úgy variált felfele ha erősen előre nyomtam a kart de most hazafele csak lefele variált felfele már nem akar. A motolla és az ürítőcsiga karja működteti a köreit, szerintetek hol lehet a hiba? Esetleg kosz ment a szűkítőbe? Ha valakinek van valami tippje meghallgatom.
Válasz ...:::Pisti:::... #9133. hozzászólásáraEgyszerű!Ha az adagolóra megy egy vékony cső,,,,,és a nagy deknire van csavarozva vastag túlfolyó cső,ami az adagoló alatt van bekötve a blokkba,akkor központis! Ha nincsenek csővek akkor nem!
Válasz medikus #9132. hozzászólásáraTudom. Nyilván csak akkor hígithatja fel az olajat. Nemtudom hogy központi e, tudod most vettem.
Ifás cimbora szerint nem jellemző, ez az adagolóelem vagy tápszivattú hiba. Mtznél gyakori
Üdv.
Mennyire gyakori hogy ifa motornál tápszivattyú vagy adagolóelem átengedi a gázolajat a motorolajba.
Olajcsere után látványosan csökken az olajnyomás. 20 hektár után erős 4 bárról 3 alá csökken. Vagy ilyen gyorsan gyengül az olaj.
(eni i sigma 15w40)
Tudom hogy a nivón meglátszik hogyha nő a szint, de nincs annyi vízszintes helyem hogy kétszer odaáljak
Válasz atti212. #9127. hozzászólásáraSzia. A probléma megoldódott. A vezértömböt le kellett venni,a menetirany szerint jobb oldalon a vezértömb tetején 32-es kulccsal kilazítani a szelepet,utana 10-es inbusszal kiszedni a belsejét ,kitisztítani és van a szelepen 2db gumigyűrű,azt kicserélni. Úgyhogy köszönjük szépen a segítséget
13927 hozzászólás
Minek cserélitek a kukorica kosarat? Kalászosban ugyanolyan jó...
Válasz lac* #9176. hozzászólásáraOda sehogy.Csak akkor kell(kellene)ha elejtesz egy csavart meg beadni egy lemezt,és kivenni a betétet!Ne kelljen kibújni!
Válasz medikus #9175. hozzászólásáraMondtam már,h profi vagy 14-es témakörbe.De a ládákat én is egyedül lemezeltem,hogy fér oda több ember?
Válasz lac* #9172. hozzászólásáraSzerintem nagyon egyszerű!Mielőtt átszerelek,én mindig kijáratom a gépet,levegővel meg minden le van fújva,és nincs ott semmi,se por se törek!Már több mint 1 hete átszereltem,lefényképeztem volna!A ládákat is egyedül lemezelem,pedig az enyém cserélhető betétes!
Válasz 44claasgarantos #9173. hozzászólásáraAzzal a megoldással az a baj,hogy ha gazos a terület,azt is lekaszálod,annak meg az összes magja a tartályban köt ki!
tavaly én is igy vágtam egy hektárt mert nemvolt hozzá semi
Válasz medikus #9171. hozzászólásáraAz lehet,ha nem szorul meg,meg azok az idétlen csapok hátul.Persze,egy emberes ha már be van emelve.
Én utáltam ezt az állandó átszerelgetést abban a porban ami ott van
Válasz lac* #9170. hozzászólására20 perc alatt biztos hogy kiveszem!A másik annyi betenni,beállítva!
2 ember ki és be emeli!Csak addig kell segítség,amíg feltesszük előre a dob elé!Utána mindent egyedül megoldok!
Válasz medikus #9166. hozzászólásáranem vagy kezdő a témában,de ennyi idő alatt nem hiszem ,hogy kiveszed a gabonát és berakod a kuk kosarat
Válasz 44claasgarantos #9167. hozzászólásáraHova?Minek?
Válasz medikus #9163. hozzászólásáraVan akinek nem számít, hogy át kéne szerelni
https://youtu.be/SLEaFKL-HuA
kel vagy négy ember hozzá tuti
Válasz lac* #9165. hozzászólásáraAnnyira mint a másikat!15-20 perc!

Válasz 44claasgarantos #9164. hozzászólásárameg betenni sem egyszerű
gabona asztal fel tálcázva szombaton hoztam hozzá kukorica kosarat hogy naprafogora feltegye nem tudom de rohadt nehéz az már biztos a kuki kosár
Valamiért gyártottak hozzá cuccot!Még láda takaró lemezt is!
gépészek ki hogyan szerel át napraforgora a dobot kőtelező belemezelni illetve kukorica kosarat feltení vagy gabona kósáral is mehet
Válasz medikus #9160. hozzászólására200 kiló vagyok, igaz nem mind izom, de ha kézzel megmozgatom lóg, ugyis szétszedem mert a rezgés bajt fog csinálni.
Köszönöm
Nem akarom elkiabálni, de amúgy jó kis gép ez a tizennégyes
Válasz ...:::Pisti:::... #9159. hozzászólásáraElőször is egy léccel a vázról próbáld meg,megemelni a szíjtárcsát.Akkor kiderül hogy valóban lóg e.A bordán a kuplungtárcsák vannak.A szíjtárcsa 2 csapágyon forog a nyelestengelyen,kinyomott kuplungnál.A nyelestengely nagy csapágya lóghat,és az még az alu házban is lóghat!Elég idióta megoldás,mert a nyelestengely csak akkor kap olajzást,ha megy a gép.Akkor megy fel a fogaskerekeken az olaj.Álló helyzetben nem is jó,sokáig járatni!
Üdv. Nekem pedig a menetvariátor rugós része lóg, ezért felvariálva remeg minden,még a fogam is hullik kifele. Mitől lehet? A nyelestengely bordáján lóg, vagy tengelyestül szokott lógni csapágy miatt? Szotyiig meg akarom csinálni.
Előre is köszönöm.
Válasz medikus #9157. hozzászólásáraVedd le!
Válasz Gyurkesz1 #9156. hozzászólásáraedd le a szíjakat úgy
forgasd meg!A fém vezeti a hangot!
Sziasztok....a menetvariátor tengely csapágya (A MOTORTÓL VALÓ MEGHAJTÁS OLDALÁN) produkálhat olyat hogy visít..de miután picit fel vagy le variálok rögtön eltűnik a hang,aztán meg visszajön.
Válasz MIHI10045 #9154. hozzászólásáraSzerintem igen.
Válasz MIHI10045 #9153. hozzászólásáraMármint hogy az egész kiveszem és be????
Üdv fülke ventilátor 512-sé paszol a514-be??
Válasz ...:::Pisti:::... #9151. hozzászólásáraAmilyet és ahol találsz!Nem kell minőségi,jó a szlovák!
Üdv.
3HB 3800as cséplőszíjat hol és milyet érdemes venni?
Köszöntem
Válasz Szem Howkinsz #9149. hozzászólásáraAkkor már helyen is vagy!
Válasz medikus #9148. hozzászólásáraTudom tengeri 1 m3 =7,5 mázsa !
Trikitálé =6,5-7mázsa 1m3
Válasz Szem Howkinsz #9147. hozzászólásáraEgyszerű! X fajsúly.
Megkérdezhetem E-514 kombánjban 3,6m3 magtartálya
abba hány mázsa tengeri vagy Gabonaféle fér bele?
Válasz medikus #9145. hozzászólásáraJaaa így már érthető
Egyébként másnap már újra működött a mocsok
Kukorica aratásig meg lesz nézve azért. Köszi! 
Válasz Kovika84 #9144. hozzászólásáraNem!Arra a szeleprészre ami konkrétan a variátort működteti!Alkatrészek között hirdeti Bűkkhegyi!A nyomás szabályozót hiába cseréled ha minden más működik!!!!!!!!!!!!
Válasz medikus #9142. hozzászólásáraArra a szelepre gondolsz ami a vezértömben az imbuszcsavar alatt van? Nemrégiben volt róla szó.
Válasz medikus #9141. hozzászólásáraAz a szíjtárcsa szabadfutó golyós csapágy van a ķözepén 2darab
Válasz Kovika84 #9138. hozzászólásáraSzelep csere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz MIHI10045 #9139. hozzászólásáraA másik felénél kellene kezdeni!Vagy az a szíjtárcsa egyben van a tengellyel?

Válasz MIHI10045 #9139. hozzászólásáraMost màr befejezem az aratàst addig csak ki birja.a belső csapàgyak nagyon sùgnak ha ki van kapcsolva.
Válasz Buvargabi #9128. hozzászólásáraElőször is le kell venni komplet külső feliről kezded csapágy könnyen lejön az elektromos rész szénkefe azt ñemtudom nekem az már nem gyári aszíjtárcsát ami fentről a motortol van meghajtva lehúzod lehúzóval két 12-es csavart tekersz a lehúzó szára helyett tárcsa előt egy széger van még mágnes van éken rég javítottam már tengely 40mm átmérőjű jelenleg ennyi mi történt emúgy
Üdv! Sajnos elért a baj amitől tartottam, ugyanis a menetvariátor nem akar működni, már tegnap is csak úgy variált felfele ha erősen előre nyomtam a kart de most hazafele csak lefele variált felfele már nem akar. A motolla és az ürítőcsiga karja működteti a köreit, szerintetek hol lehet a hiba? Esetleg kosz ment a szűkítőbe? Ha valakinek van valami tippje meghallgatom.

Válasz medikus #9136. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz medikus #9135. hozzászólásáraEz az adagoló,nem központis! A 2 számozás a betöltője!

Válasz ...:::Pisti:::... #9133. hozzászólásáraEgyszerű!Ha az adagolóra megy egy vékony cső,,,,,és a nagy deknire van csavarozva vastag túlfolyó cső,ami az adagoló alatt van bekötve a blokkba,akkor központis! Ha nincsenek csővek akkor nem!
Válasz ...:::Pisti:::... #9131. hozzászólásáraElvileg a gátolaj szag érződik rajta...
Válasz medikus #9132. hozzászólásáraTudom. Nyilván csak akkor hígithatja fel az olajat. Nemtudom hogy központi e, tudod most vettem.
Ifás cimbora szerint nem jellemző, ez az adagolóelem vagy tápszivattú hiba. Mtznél gyakori
Válasz ...:::Pisti:::... #9131. hozzászólásáraEz csak akkor probléma,ha központi olajzásos az adagoló!
Üdv.
Mennyire gyakori hogy ifa motornál tápszivattyú vagy adagolóelem átengedi a gázolajat a motorolajba.
Olajcsere után látványosan csökken az olajnyomás. 20 hektár után erős 4 bárról 3 alá csökken. Vagy ilyen gyorsan gyengül az olaj.
(eni i sigma 15w40)
Tudom hogy a nivón meglátszik hogyha nő a szint, de nincs annyi vízszintes helyem hogy kétszer odaáljak
Válasz Buvargabi #9128. hozzászólásáraArra a szíjtárcsára gondoltam ami az oldal lemez mellett van!Az nem éken van?
Válasz atti212. #9127. hozzászólásáraSzia. A probléma megoldódott. A vezértömböt le kellett venni,a menetirany szerint jobb oldalon a vezértömb tetején 32-es kulccsal kilazítani a szelepet,utana 10-es inbusszal kiszedni a belsejét ,kitisztítani és van a szelepen 2db gumigyűrű,azt kicserélni. Úgyhogy köszönjük szépen a segítséget