Válasz 1114 #4168. hozzászólásáraSzentesen lakó Locskai István szerelt már ismerősömnél ZT-t , kérdezz rá nála . RZ3 hirdetésében lévő száma 30/2817-249
Üdvözlet ! Érdeklődnék van e valaki, aki járt már úgy hogy 323 zt belső saját munkahengerét nem hajlandó felemelni.Nyomni nyomna de fel csak a mélységállító karral tudom működésre bírni.Olyan mintha szelep lenne megakadva, esetleg ha valaki járt már így, megköszönném ha megosztaná a megoldását.A külső köröket működteti rendesen. Kezdetben ha lefelé megnyomattam működött tovább rendesen, ebből gondolom, hogy valami megakadhatott.Előre is köszönök minden építő választ.
Üdvözlök Mindenkit! ZT 303-ason hol lehet ellenőrizni a váltóban az olajszintet, hol lehet utántölteni, milyen olaj- kb mennyi kell bele?Teljes feltöltés? A váltó olaiszűrőjét mikor kell cserélni és hogyan?Köszönöm a segítséget!
Válasz Sanyi 13 #4163. hozzászólásáraaz elmozdulást csak a csapágyak elmozdulása okozhat, a nem kiemelést a kiemelő csavarok törése is okozhatja. Alkatrészt az alábbi cimen keress: ztalkatresz@gmail.com
Szép napot mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem hogy zt300nál ha benyomom a kuplungot akkor előre tolja az egész kuplung szerkezetett mi lehet ott a hiba? és ez által nem emeli ki a kuplungot.
Előre is köszönöm választ
Válasz v.botond04 #4144. hozzászólásáramüszerfal jobb oldali kapcsolók : elsö difi , elsö lehajtás difi , hátsó difi , erő skszorozó a sebváltóban . az elsőhajtás állandó csak 2 db difi kapcsolható.
ülés mellett kicsi karok oldalt a hidrolika szivatttyú a másik 3 állásu a félfék
hashúzó nekem nem volt , de biztos mechanikus hasonlít az mtz-hez
Fortschritt ZT-323-as, jó állapotú traktort keresek megvételre. Szóba jöhet átalakított változat is. Előny, ha van érvényes műszakivizsgája. A gép- és árajánlatokat előre is köszönöm!
Üdv a tagoknak.
Tipusbizonyítványra lenne szükségem ZT 323A-hoz.
Van-e esetleg valakinek, vagy tud-e információt arról,hogy hol tudnám beszerezni?
Válaszokat előre köszönöm.
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásárajobb oldali kapcsolósor 2-töl 5-ig difi kapcsolók , elsöhajtés difi , elsö híd difi , hátsóhíd difi , és a negyedik ugy nevezik azt hiszem erő sokszorozó ,ezt ne használd soha
Űdv!
Rengeteg kérdésem lenne ugyanis volna egy eléggé lerobbant ZT323 amit rendbe kellene raknunk.
1.A műszerfalon lévő kapcsolókra volnék kíváncsi. Milyen kapcsolók vannak rajta?
2.Az első hajtásnak a menete is fontos lenne. Olvastam olyat hogy kapcsolható de kérdés hogy hogyan, mit és hol kapcsol?
3. A hátsó difizár kinézete helye és hasonlóan a működése érdekelne.
4. Ülés mellett jobboldalt szinte a földön a kis kar mit kapcsol?
5. A hashúzót hogyan lehet nyitni?
Nagyon megköszönném ha kérdéseimre tudnatok válaszolni! :)
Válasz lonyi123456 #4140. hozzászólásáraHeló. Mikor írtam hogy tudok rendelni németből cuccokat, akkor nem volt rá igény.
Most meg már nincs időm rá. Ebay-en nézz körül. Mindig van.
Válasz v.botond04 #4137. hozzászólásáraÜzemmeleg motornál alapjáraton 2 bár környékén, teljes gázon 4-5 bár között. Ha alapjáraton 1 bár alá esik és/vagy teljes gázon is csak 2 bár, akkor meg kell bontani a motort, vagy az olajszűrőt megnézni.
Válasz mjm #4135. hozzászólásáraÉn egyszer hallottam, hogy Mercédesz OM360at akartak berakni! Hogy mennyire könnyű? Úgy 10 mázsa, gőzöm sincs hogy lehet összehozni, mennyivel hosszabb, hogy fér be, mit mennyivel kell előrébb tolni!
Azt sem tudom, megcsinálták-e!
vagy 5-10 éve pest megyében hirdetett egy kolega átalakított zt-323-as , csak már nem emlékszem milyen motor volt beletéve , vagy Iveco vagy MAN , ha véletlenül olvasa kérem irja meg a pontos motor tipust , nagyon megköszönném
Bocsi,az nem szűrő hanem szűkìtő!
Ne heréld ki csak tisztízsd ki!
Utánna indítás,lépj a fékpedálra.
Ha könyű a kuplung akkor a fékrudazaton kell állítani!
A barmolás nem megoldás.
Tamás borsodból.
Válasz gonoszjanos #4131. hozzászólásáraA kuplungmunkahenger tetején a pedálnál van egy olajcső ami közcsavral együtt megy rá, abba a közcsavarba van egy szürő azt dobd ki belőle, úgy szintén ismételd meg a fékpedálnál is.
Válasz Katonadolog #4086. hozzászólásáraSzia.Érdeklődnék hogy melyik nyomásszabályzó szelepet cserélted ki hogy lett kuplungrásegítésed mert nekem pont arra lenne szükségem.köszi
Válasz urbo9 #4127. hozzászólásáraNekem 323 volt, ami fémszövettel burkolt levegő cső ment előre, azt kicsípte a váznál + elsőhídnál, és elengedte a nyomást mikor rákapcsoltam /bentről meg nem hallottam, csak egyszer mikor kiszálltam / . Másik alkalommal csak akkor fogott a jobb első, ha öszkerékre zártam, a bal első agyban a bordás hüvely le volt törve a tányérról, vissza hegesztette 1 szaki, de eleve rövidebb volt az előző gazdák csiszolgatásától, és hamarosan megint letört . Méhtelepen szétnéztem, és találtam IFA komplett első hidat, kilehetett hozni kg-ra, mindkét oldalit lecsavaroztam, de nem lett szükség a tartalékra, mert eredeti volt még, gányolás nélküli .
Válasz urbo9 #4123. hozzászólásáraSzia.
Ismerős járt így '19 őszén elmúlt neki a hajtás, ő is készült, hogy szedheti apró darabokra!
A hiba végül is a kívül volt, a meghajtó kardán szabadon futott valahogy, mert elnyírt valami csavart, csavarokat!
Sajna nem tudom pontosan hol, nem igazán ismerem a zt-t, de kívül volt, nem kellett bontani miatt a váltót!
Válasz wagner laszlo #4124. hozzászólásáraSzia.! szerintem nagyobb a baj már a váltónál ami van le hajtás nem hajtja a kardánt, ami van ott levegős munkahenger az jó, ami látszik fogaskerék nem látható rajta sérülés stb.
4222 hozzászólás
Válasz Bigyusz #4171. hozzászólásáraJobb későn mint soha
Válasz Erik0421 #1714. hozzászólására9mm!
Válasz Zoli 63 #4169. hozzászólásáraKöszönöm! Majd megpróbálom felvenni a kapcsolatot vele.
Válasz 1114 #4168. hozzászólásáraSzentesen lakó Locskai István szerelt már ismerősömnél ZT-t , kérdezz rá nála . RZ3 hirdetésében lévő száma 30/2817-249
Üdvözlet ! Érdeklődnék van e valaki, aki járt már úgy hogy 323 zt belső saját munkahengerét nem hajlandó felemelni.Nyomni nyomna de fel csak a mélységállító karral tudom működésre bírni.Olyan mintha szelep lenne megakadva, esetleg ha valaki járt már így, megköszönném ha megosztaná a megoldását.A külső köröket működteti rendesen. Kezdetben ha lefelé megnyomattam működött tovább rendesen, ebből gondolom, hogy valami megakadhatott.Előre is köszönök minden építő választ.
Üdvözlök Mindenkit! ZT 303-ason hol lehet ellenőrizni a váltóban az olajszintet, hol lehet utántölteni, milyen olaj- kb mennyi kell bele?Teljes feltöltés? A váltó olaiszűrőjét mikor kell cserélni és hogyan?Köszönöm a segítséget!
jó estét ,323 ,traktornál motrot előre kell e mozditani kuplung cserénél,és a kuplung elötti gumi harangot hogyan könnyeb szét szedni
Válasz ZT-alkatrészkereskedő #4164. hozzászólásáraKöszönöm a választ. Igen az volt a hiba meg teljesen el voltak kopva a távtartók újakat kellett gyártani
Válasz Sanyi 13 #4163. hozzászólásáraaz elmozdulást csak a csapágyak elmozdulása okozhat, a nem kiemelést a kiemelő csavarok törése is okozhatja. Alkatrészt az alábbi cimen keress: ztalkatresz@gmail.com
Szép napot mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem hogy zt300nál ha benyomom a kuplungot akkor előre tolja az egész kuplung szerkezetett mi lehet ott a hiba? és ez által nem emeli ki a kuplungot.
Előre is köszönöm választ
Válasz lajos.szilagyi851 #4160. hozzászólásáraBaján keress a ztalkatresz@gmail.com címen
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=zt+323+kupplung&_sacat=0
Sziasztok! Alsó felső kuplung munka hengert hol találnák?
Válasz jozsfi #4009. hozzászólására
Válasz Bebe_3099 #4156. hozzászólásáraÜdv! A miénk eladó sorba kerülthttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/fortschritt-zt323a/h_7176962
Válasz v.botond04 #4144. hozzászólásáramüszerfal jobb oldali kapcsolók : elsö difi , elsö lehajtás difi , hátsó difi , erő skszorozó a sebváltóban . az elsőhajtás állandó csak 2 db difi kapcsolható.
ülés mellett kicsi karok oldalt a hidrolika szivatttyú a másik 3 állásu a félfék
hashúzó nekem nem volt , de biztos mechanikus hasonlít az mtz-hez
Üdv!
Fortschritt ZT-323-as, jó állapotú traktort keresek megvételre. Szóba jöhet átalakított változat is. Előny, ha van érvényes műszakivizsgája. A gép- és árajánlatokat előre is köszönöm!
Üdv a tagoknak.
Tipusbizonyítványra lenne szükségem ZT 323A-hoz.
Van-e esetleg valakinek, vagy tud-e információt arról,hogy hol tudnám beszerezni?
Válaszokat előre köszönöm.
Sziasztok,
323 ZT-hez keresek 1db első felnit 16-20 méretben. Lehetőleg Zala megye vagy környéke. Cserébe lenne 18-20-as. Köszi előre is.
Válasz Szabcy85 #4153. hozzászólásárahirolika tőmbön van egy tekerőgomb , tedd át egy másik pozícióba
Sziasztok!Érdeklődnék,mi lehet a baj,hogy a trakin magától felemel a hidrolika,ha fent az eszköz akkor is,amint leengedem?!?
Az lenne a kérdésem, hogy zöld JD olajat lehet e használni a váltoba.
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásáraa kuplung rásegítés valahol elvan dugulva , végigkövetni a csövet
Válasz v.botond04 #4145. hozzászólásáraa hashúzót kb olyan mechanikus mint az mtz , csk itt drótkőtél emeli meg
Válasz v.botond04 #4145. hozzászólásáraaz ülés mellett kicsi kar 2 is van az egyik a hidrolika szivattyut kapcalja ki-be , a másik a félfék jobra-balra
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásáraelső hajtás állandó összkerék és a 2 difi zár kapcsolható
Válasz v.botond04 #4146. hozzászólásárajobb oldali kapcsolósor 2-töl 5-ig difi kapcsolók , elsöhajtés difi , elsö híd difi , hátsóhíd difi , és a negyedik ugy nevezik azt hiszem erő sokszorozó ,ezt ne használd soha
Válasz v.botond04 #4145. hozzászólásáraIlletve még, hogy kormány és fék rásegítés van, nyomás van, kuplung rásegítés viszont nincs és nyomás sincs ott.
Űdv!
Rengeteg kérdésem lenne ugyanis volna egy eléggé lerobbant ZT323 amit rendbe kellene raknunk.
1.A műszerfalon lévő kapcsolókra volnék kíváncsi. Milyen kapcsolók vannak rajta?
2.Az első hajtásnak a menete is fontos lenne. Olvastam olyat hogy kapcsolható de kérdés hogy hogyan, mit és hol kapcsol?
3. A hátsó difizár kinézete helye és hasonlóan a működése érdekelne.
4. Ülés mellett jobboldalt szinte a földön a kis kar mit kapcsol?
5. A hashúzót hogyan lehet nyitni?
Nagyon megköszönném ha kérdéseimre tudnatok válaszolni! :)
Üdv
A kormányműnek hol van a nyomásmérő pontja?
Sziasztok
Van egy323 és egy 303 asom eladó. Működő képesek. KB 100 fri tos vásáron. Hirdetéseim között meg tudjátok nézni
Válasz lonyi123456 #4140. hozzászólásáraKészleten vanérdeklődj :ztalkatresz@gmail.com cimen
Válasz lonyi123456 #4140. hozzászólásáraHeló. Mikor írtam hogy tudok rendelni németből cuccokat, akkor nem volt rá igény.
Most meg már nincs időm rá. Ebay-en nézz körül. Mindig van.
Válasz musits #3046. hozzászólásáraÉrdeklődnék hogy Fő Fék Munkahenger lenne e?
Válasz v.botond04 #4137. hozzászólásáraÜzemmeleg motornál alapjáraton 2 bár környékén, teljes gázon 4-5 bár között. Ha alapjáraton 1 bár alá esik és/vagy teljes gázon is csak 2 bár, akkor meg kell bontani a motort, vagy az olajszűrőt megnézni.
Nektek 323 asban hogyan van a fülke benti világítása?
Üdv! Mennyinek kéne lennie az olajnyomásnak?
Válasz mjm #4135. hozzászólásáraÉn egyszer hallottam, hogy Mercédesz OM360at akartak berakni! Hogy mennyire könnyű? Úgy 10 mázsa
, gőzöm sincs hogy lehet összehozni, mennyivel hosszabb, hogy fér be, mit mennyivel kell előrébb tolni!
Azt sem tudom, megcsinálták-e!
vagy 5-10 éve pest megyében hirdetett egy kolega átalakított zt-323-as , csak már nem emlékszem milyen motor volt beletéve , vagy Iveco vagy MAN , ha véletlenül olvasa kérem irja meg a pontos motor tipust , nagyon megköszönném
azt szeretném megkérdezni milyen motort lehet az ifa motor helyére könnyen beszerelni ?
Bocsi,az nem szűrő hanem szűkìtő!
Ne heréld ki csak tisztízsd ki!
Utánna indítás,lépj a fékpedálra.
Ha könyű a kuplung akkor a fékrudazaton kell állítani!
A barmolás nem megoldás.
Tamás borsodból.
Válasz gonoszjanos #4131. hozzászólásáraA kuplungmunkahenger tetején a pedálnál van egy olajcső ami közcsavral együtt megy rá, abba a közcsavarba van egy szürő azt dobd ki belőle, úgy szintén ismételd meg a fékpedálnál is.
Sziasztok.zt 323 on nem működik a kuplung rásegítés, nagyon kemény a kuplung alig benyomható valami ötletet esetleg kérhetnék milyen vonalon indulhak?
Válasz Katonadolog #4086. hozzászólásáraSzia.Érdeklődnék hogy melyik nyomásszabályzó szelepet cserélted ki hogy lett kuplungrásegítésed mert nekem pont arra lenne szükségem.köszi
Üdv
A difizár nem kapcsol be. A levegő mükődteti a munkahengert de mégse zár össze. Mi lehet a baja?
Válasz urbo9 #4127. hozzászólásáraNekem 323 volt, ami fémszövettel burkolt levegő cső ment előre, azt kicsípte a váznál + elsőhídnál, és elengedte a nyomást mikor rákapcsoltam /bentről meg nem hallottam, csak egyszer mikor kiszálltam / . Másik alkalommal csak akkor fogott a jobb első, ha öszkerékre zártam, a bal első agyban a bordás hüvely le volt törve a tányérról, vissza hegesztette 1 szaki, de eleve rövidebb volt az előző gazdák csiszolgatásától, és hamarosan megint letört . Méhtelepen szétnéztem, és találtam IFA komplett első hidat, kilehetett hozni kg-ra, mindkét oldalit lecsavaroztam, de nem lett szükség a tartalékra, mert eredeti volt még, gányolás nélküli .
Válasz A.I. #4126. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! holnap átnezem hátha váltón kívül van gond
Válasz urbo9 #4123. hozzászólásáraSzia.
Ismerős járt így '19 őszén elmúlt neki a hajtás, ő is készült, hogy szedheti apró darabokra!
A hiba végül is a kívül volt, a meghajtó kardán szabadon futott valahogy, mert elnyírt valami csavart, csavarokat!
Sajna nem tudom pontosan hol, nem igazán ismerem a zt-t, de kívül volt, nem kellett bontani miatt a váltót!
Válasz wagner laszlo #4124. hozzászólásáraSzia.! szerintem nagyobb a baj már a váltónál ami van le hajtás nem hajtja a kardánt, ami van ott levegős munkahenger az jó, ami látszik fogaskerék nem látható rajta sérülés stb.
Válasz urbo9 #4123. hozzászólásáranekem volt hogy a gorgok az elsohajtasbol leragadtak.es csak kezi vezerlesel mukodot.
