Válasz Kezdő"paraszt" #954. hozzászólásáraA gyári tüskék annyira gyengék, hogy én állandóan hordok magamnál tartalékot a traktorban, miután már háromszor kellett hogy utánam hozzanak tüskét a földre, mert eltörött. A 150-es bálát már nem bírja biztonsággal. Trágyavillába meg szó szerint vicc kategória a gyári tüske, a tizedik merítés után már elgörbül a jól letaposott marhatrágyánál.
Válasz Sötét Paraszt #951. hozzászólásáraÉn meg 25X70-es kamion féderlapból láttam hogy csináltak.Ott is valami vastagfalú zártszelvénybe ment bele,és egy sima süllyesztett fejű csavarral volt rögzítve.
Válasz Sötét Paraszt #948. hozzászólásáraez nagyon jo ötlet csak honét szerezzem be?Gondoltam hogy veszek egy szál hat méteres kör acélt amit asz esztergájos meg tud esztergálni .az egyik végét a másikat meg lekovácsoltatom.szerinted ?
Válasz ragaszto #947. hozzászólásáraZsiguli féltengely gyönge rövid, robur vagy mi féltengely jó(csak nehéz szerezni 10 darabot), 80 centis kovácsolt boli kúpos végű gyönge szar, 110 centis bolti kovácsolt kúpos végű erősebb szar, bolti manitounak kinéző vége hengeres nagyon jó, nem kell kúpokat esztergáni, simán van pont rámenő 10mm vastagfalú cső, csak le kell szúratni meg átfúrni 14-es el.
Válasz semecke11 #944. hozzászólásáraBocs, hogy ilyen alap dolgot kérdezek, de van elég olaj a tartályban? Én az MTZ-vel már jártam így. Bár nem tudom milyen gépről van szó.
van egy quicke 55os homlokrakodom es olyan problémam van vele hogy nemnagyon emel ha meg emel akkor meg szaggatottan mar kilett cserelve az összes tömb rajta de igy se jo. segitseget szeretnék kérni hogy fordult már elő valakinél ilyen es ha igen mi a probléma?
Válasz broll79 #935. hozzászólására
nem a tank felől van bekötve a munka henger a baloldali összefordított két cső biztonsági szeleppel van szerelve ez jön az olajtartály baloldalán lévő csatlakozóktól
a bukó csövön lévő egyes csatlakozó jön a gömbcsap egyik kilépő ágából a másik kilépő ág megy a munkahenger emelő oldalára a másik két gyors csatlakozó az olajtartály jobb oldalán lévő csatlakozóktól jön
a gömbcsapot az antiszlip helyére tettem be annak a volt karjával tudom vezérelni
Válasz Gergő80 #932. hozzászólásáraJó sok cső megy itt összevissza. Ha jól veszem ki az egészből, akkor a hátsó munkahenger hátulról a tank alól van bekötve???
Válasz broll79 #931. hozzászólásáraHogy a végére tudd álitani a bálát nem kell bálafogó,2 tüskével a végére buktatod az oldalába szurod és felrakod akár 2-őt is egymáson.
Válasz atisgyulai #930. hozzászólásáraÉn nem akarom a gyorscsatlakozót dugdosni, mert sokszok 1 tengelyes póttal hordom a bálát és ahhoz kell a hátsó hidraulika, elég szar fel és lerakodásnál is dugdosni. Azért akarom talpán tárolni, mert van egy kb 12x40 méteres istáló, aholl tárolom a bálákat, de csak kb 400db fér be, mert a 150 eseket nem tudom 3 magasba rakni, mert van egy álmenyezet, meg a kereszt merevítő vasak. ha talpára teszem, akkor pont befér 3 magasba és még a fal mellett se marad el egy fél bálányi hely, így ugy számoltam hogy kb 500 at is be tudok rakni. Sajnos én nem tudok csinálni, mert nem tudok heggeszteni.
Válasz broll79 #929. hozzászólásáraÜdv!
Nekünk leszorítós trágyavilla miatt kellett előre a 3.
Úgy oldottuk meg, hogy gyorscsatlakozóra vezettük ki a harmadikat, és vagy a rakodót, vagy a hátsó hidraulikát dugtuk bele.
Ha jól tudom nem olcsó egy ilyen
3-as útváltó. Kettő meg pont kétszer annyi!
Azóta lecseréltük a rakodót, ezen van gyárilag elöl kihelyezett.
A bálafogót sem nagy kunszt megcsinálni otthon.
A miénk ilyen lett:
És nem csak a helytakarékosság miatt jobb így tárolni. Sokkal jobban ki tud szellőzni a közepén, így zöldebben begurítható! 4 magasra van felrakva!
Azon gondolkoztam, hogy veszek egy bálacsipeszt, hogy a talpára állítva tudjam tárolni a bálákat a jobb hely kihasználás miatt.
Csak az a gond, hogy a rakodós gépem egy 50-es MTZ és a rakodón nincs kiépítve a 3. kör hidraulika és gépbe is csak 3 kör van. Így vagy a csipeszt használom, vagy a hátulsó munkahengert.
De nekem támadt egy nagy ötletem. Az ülés alatt a két csőbe tennék egy T ágazást csappal és ott tudnám nyitni zárni, így változtatva hogy a bálát fogja vagy a hátuljával emeljen valamit.
Csinált már valaki hasonlót?
Válasz Bárány #922. hozzászólásáraInter-tec 1600 leszállítva, felszerelve , mechanikus joystickkal elektromos szelep 3. körhöz (bála tüske ,raklap villa , 2m kanál ,1,5m trágya kanál)3,6m magasra emel 1.750.000 áfásan. Jó maszívnak tűnik de majd az idő eldönti hogy hogy bírja a kiképzést
Válasz Bárány #922. hozzászólásáraspecifikáció szerint bb 1.4 tényleg többet emel, de nem magasabbra. az MF T229-D (vagyis a hosszú verziónak, mert t229-ből van 3 verzió) 4 m a billentési pontja. jah és 650 kg az önsúlya, a bb 1.4 580 kg. nem mintha ez bármit is jelentene, és mindez 1600 kg-ra, míg az 580 kg 2500 kg emelésére van, és ez sem jelent semmit.
az mf-t ugyan ilyen felszereltséggel (joystick, 3. kör, lengéscsillapító, hátsó hídra is kikötve, stb.) 12 ezer zlotyiból, amibe már a kávé is benne van kifelére meg befelére megkapod. ez 850, plusz fuvar, 2 tank nafta. és ugyan ennyit fogsz a munkaeszközein is. és ha meg nem vagy áfakörös, nem tudsz áfát visszaigényelni, akkor meg még jobban megéri, mert kint a 850-re jön 23%, itthon meg a 1450-re 27%.
Honnan van ez az 500ezer forintos különbség a BB1.4 és a Metal-Fach T-229 között?
Amit én tudok, ott azonos paraméterek alapján (házhozszállítva, beüzemelve, mechanikus joystickkal alku nélkül. Elektromos szelep 3. körhöz és lengéscsillapítás a BB-ban benne van, a MF-ban nem tudom.):
BB: 1.450.000+ÁFA
MF T-229: 1.180.000+ÁFA
A BB többet és magasabbra emel, jó a háttere, így már nem is tűnik rosszabb vételnek.
Ha valaki más árakat tud, ossza csak bátran, tegyük a közösbe, amink van!
Válasz kovacsmihaly0905 #916. hozzászólására
Max maga a joy, de ehhez kell a két bowden ami még szintén 20-25e. Aztán egy tömb is, ami az olcsó bolgár kb 30e, a minőségi nimco meg 100 körül. Mivel kellene a 3. funkció is, így még mellé dobsz egy elektromos útváltót ami szintén még kb 30.
Válasz ano #913. hozzászólásáraEz a 229-es már egyáltalán nem olyan, mint ami ismerősnek van. Nem tűnik rossznak így képről. Annak sokkal jobban be van törve a gém a közepén, ezért rövidebb.
Ezek szerint Lengyelben felébe kerül az alapanyag, meg a munkabér, meg minden egyéb mint nálunk? Mert máshogy kizárt hogy 500-zal olcsóbb legyen. Nem akarom elhinni, hogy mikor nálunk egy Joystick-ot adnak 150.000-ért, akkor odakint az egész rakodót megcsinálják 200.000Ft-ból, hogy legyen rajta haszon is, meg a fuvarnak is bele kell férni! De biztos igaz. Vagy nálunk is 200.000 az önköltség, csak a nyugatiakhoz képest ennyiért is el lehet adni? Ott van az a TUR-5 vagy mifene rakodó, ami 750-ért adnak. Akkor azt mennyiért lehet megvenni ott ahol készül, bárhol is legyen az?
egyébként mulatságos lenne, de valójában siralmas, hogy ugyan azt a gépet kint majdnem fele árban lehet megvenni, mint itthon, és mégis...
persze, lehet magyarázni a bizonyítványt, hogy kispórolták anyagot (csakhogy előbbi példáknál maradjunk, nézzétek már meg a T229 meg az 1.4 meg a khr 80 önsúlyát), meg hogy nem éri fel (miközben pl. a T229-D a legmagasabbra emelő ezek közül, és ugye mivel ezek nem kitolható gémesek, ezért ugye előre is ez nyúlik ki legjobban), meg nem tudom micsoda, miközben meg csak lusták, meg fene tudja mik vagytok. némi emilezéssel meg telefonálással keresni 500 ezeret azért nem rossz pénz...
Válasz machinedad #902. hozzászólásáraBB 1.4! Nem fogod megbánni. Magasra emel, kamiont meg lehet vele rakni. Valamelyest előbbre nyúlik mint sok más rakodó, a körbálát simán berakod a pótkocsi túloldalára, és nem is kell nézni, hogy koccan e a gép eleje. A Metal Fach, Trac Lift éppen annyival rövidebb, hogy ez már gond. Minden apró részlete olyan igényes, mint egy nyugati rakodóé. Bigbag-et rakni is teljesen tökéletes. Nekem van hozzá 1 pontos bb-emelő is, csináltam hozzá egy kereszt alakú akasztót a 4 pontos zsákokhoz, jóval fölé emeli a pneumatikus vetőgépnek is. A konzolnak nincs merevítője a motorháztető fölött, simán nyitható akármikor. A hátsó hídhoz merevített, de a motor alatt nem, így belemehetsz sorközbe is, nem fogja törni. A konzol ki van vágva a vázszám helyén, levett gémmel mentem műszakira, átengedték. Levett gémmel szinte nem is látod a konzolt a fülkéből. Plusz nekem szimpatikus volt a tulaj is. Nálam ez sem mindegy!
Válasz ano #906. hozzászólásáraHidd el nem kételkedek a mérnöki alkalmasságukban, technológiájukban. Tényleg mindent kimerítő termékpaletta és emellett impozáns ár, stb. De a második (nem az olcsóbb kategóriás) lengyel munkagépeim tapasztalatai alapján én most már inkább kihagyom, mert az anyagminőséggel vannak bajok tapasztalataim szerint.. És hidd el nincsenek agyonvágva ezek a gépek se agyonhajszolva. Én inkább nem kockáztatok egy harmadik bosszúságot..
2358 hozzászólás
Válasz Sötét Paraszt #957. hozzászólásáraIgen ez igy nagyon masszív villa fog tartónak a belseje kúpos ?
Válasz Sötét Paraszt #956. hozzászólására
Válasz Kezdő"paraszt" #954. hozzászólásáraFos gyöngék, a 110-es valamivel erősebb.


A nem kúpos végü meg a legerősebb, de az 8-10e volt.
Válasz Kezdő"paraszt" #954. hozzászólásáraA gyári tüskék annyira gyengék, hogy én állandóan hordok magamnál tartalékot a traktorban, miután már háromszor kellett hogy utánam hozzanak tüskét a földre, mert eltörött. A 150-es bálát már nem bírja biztonsággal. Trágyavillába meg szó szerint vicc kategória a gyári tüske, a tizedik merítés után már elgörbül a jól letaposott marhatrágyánál.
Válasz Sötét Paraszt #953. hozzászólásáraEzek a gyári tüskék ennyire gyengék???
Vagy a zártszelvény van megroppanva hüvellyel együtt?
Válasz Sötét Paraszt #951. hozzászólásárazsiguli tengőt 1500é vettem régen, meg 500é hegyezték ki.



Válasz Sötét Paraszt #951. hozzászólásáraÉn meg 25X70-es kamion féderlapból láttam hogy csináltak.Ott is valami vastagfalú zártszelvénybe ment bele,és egy sima süllyesztett fejű csavarral volt rögzítve.
Válasz ragaszto #949. hozzászólásáraVan kovács aki ért is hozzá akkor estleg.
30mm-né vékonnyabbó nem csinánám.
Meg ne kúpos legyen akkor csak át kell fúrni nem kell semmit esztergálni.
5000ft körül lehet a 80 centis kúpos végüt venni, ahhoz kúpos hüvelyeket kell gyártatni.
Válasz Vadmalac #945. hozzászólásáraigen van benne azt megnéztük már.
egy case maxxum 115
Válasz Sötét Paraszt #948. hozzászólásáraez nagyon jo ötlet csak honét szerezzem be?Gondoltam hogy veszek egy szál hat méteres kör acélt amit asz esztergájos meg tud esztergálni .az egyik végét a másikat meg lekovácsoltatom.szerinted ?
Válasz ragaszto #947. hozzászólásáraZsiguli féltengely gyönge rövid, robur vagy mi féltengely jó(csak nehéz szerezni 10 darabot), 80 centis kovácsolt boli kúpos végű gyönge szar, 110 centis bolti kovácsolt kúpos végű erősebb szar, bolti manitounak kinéző vége hengeres nagyon jó, nem kell kúpokat esztergáni, simán van pont rámenő 10mm vastagfalú cső, csak le kell szúratni meg átfúrni 14-es el.
Moderátor által módosítva: 2017-04-07 09:04:58
Üdv. kérdés szeretnék csinálni trágyavillát.A villa fogakat csináltatnék ,vagy a gyári volna érősseb ?
Válasz semecke11 #939. hozzászólásáraHátsó rakodón jártam hogy a mandzsetákat kicsípte.Akkor is szaggatottan emelt,meg lassan.
Válasz semecke11 #944. hozzászólásáraBocs, hogy ilyen alap dolgot kérdezek, de van elég olaj a tartályban? Én az MTZ-vel már jártam így. Bár nem tudom milyen gépről van szó.
Válasz Claaastra #943. hozzászólásárakilett iktatva a gyorscsatlakozo is de ugyse mukodik.
Válasz semecke11 #939. hozzászólásárapróbáld meg kiiktatni a gyorscsatlakozókat ,azok is szoktak hasonlót produkálni
Válasz semecke11 #939. hozzászólásáraMióta csinálja?
Válasz MFM #940. hozzászólásáraNem a traktoron minden jol mukodik.
Válasz semecke11 #939. hozzászólásáraNem a traktorral van a gond?
van egy quicke 55os homlokrakodom es olyan problémam van vele hogy nemnagyon emel ha meg emel akkor meg szaggatottan mar kilett cserelve az összes tömb rajta de igy se jo. segitseget szeretnék kérni hogy fordult már elő valakinél ilyen es ha igen mi a probléma?
Válasz Bárány #922. hozzászólásáraKhr 80e nagymultú kaposvári gèpgyár termèke full felszereltsèggel 1390000ft komoly magyar gyártmány!
Sziasztok! Avant 520 teleszkopos még a régebbi 2004 es tipusról tapasztalatok, tipushibák? Van ilyen gépe valakinek?
Válasz broll79 #935. hozzászólására
nem a tank felől van bekötve a munka henger a baloldali összefordított két cső biztonsági szeleppel van szerelve ez jön az olajtartály baloldalán lévő csatlakozóktól
a bukó csövön lévő egyes csatlakozó jön a gömbcsap egyik kilépő ágából a másik kilépő ág megy a munkahenger emelő oldalára a másik két gyors csatlakozó az olajtartály jobb oldalán lévő csatlakozóktól jön
a gömbcsapot az antiszlip helyére tettem be annak a volt karjával tudom vezérelni
Válasz Gergő80 #932. hozzászólásáraJó sok cső megy itt összevissza. Ha jól veszem ki az egészből, akkor a hátsó munkahenger hátulról a tank alól van bekötve???
Válasz vereszs #933. hozzászólásáraNem szeretem az oldalába szúrni a tüskét, mert utána szétszakad a háló.
Válasz broll79 #931. hozzászólásáraHogy a végére tudd álitani a bálát nem kell bálafogó,2 tüskével a végére buktatod az oldalába szurod és felrakod akár 2-őt is egymáson.
Válasz broll79 #929. hozzászólásárahttp://www.hidem.hu/kepek/images/gombcsap.jpg


http://www.hidem.hu/kvezszel.php
én íjjen csappal oldottam meg nekem hátra kellett 5 csatlakozó
Válasz atisgyulai #930. hozzászólásáraÉn nem akarom a gyorscsatlakozót dugdosni, mert sokszok 1 tengelyes póttal hordom a bálát és ahhoz kell a hátsó hidraulika, elég szar fel és lerakodásnál is dugdosni. Azért akarom talpán tárolni, mert van egy kb 12x40 méteres istáló, aholl tárolom a bálákat, de csak kb 400db fér be, mert a 150 eseket nem tudom 3 magasba rakni, mert van egy álmenyezet, meg a kereszt merevítő vasak. ha talpára teszem, akkor pont befér 3 magasba és még a fal mellett se marad el egy fél bálányi hely, így ugy számoltam hogy kb 500 at is be tudok rakni. Sajnos én nem tudok csinálni, mert nem tudok heggeszteni.
Válasz broll79 #929. hozzászólásáraÜdv!


Nekünk leszorítós trágyavilla miatt kellett előre a 3.
Úgy oldottuk meg, hogy gyorscsatlakozóra vezettük ki a harmadikat, és vagy a rakodót, vagy a hátsó hidraulikát dugtuk bele.
Ha jól tudom nem olcsó egy ilyen
3-as útváltó. Kettő meg pont kétszer annyi!
Azóta lecseréltük a rakodót, ezen van gyárilag elöl kihelyezett.
A bálafogót sem nagy kunszt megcsinálni otthon.
A miénk ilyen lett:
És nem csak a helytakarékosság miatt jobb így tárolni. Sokkal jobban ki tud szellőzni a közepén, így zöldebben begurítható! 4 magasra van felrakva!
Azon gondolkoztam, hogy veszek egy bálacsipeszt, hogy a talpára állítva tudjam tárolni a bálákat a jobb hely kihasználás miatt.
Csak az a gond, hogy a rakodós gépem egy 50-es MTZ és a rakodón nincs kiépítve a 3. kör hidraulika és gépbe is csak 3 kör van. Így vagy a csipeszt használom, vagy a hátulsó munkahengert.
De nekem támadt egy nagy ötletem. Az ülés alatt a két csőbe tennék egy T ágazást csappal és ott tudnám nyitni zárni, így változtatva hogy a bálát fogja vagy a hátuljával emeljen valamit.
Csinált már valaki hasonlót?
Válasz kolbász #926. hozzászólásáraÜdv! Nekem is olyan van, eddig jól bírja, pedig kapja rendesen.
Válasz kolbász #926. hozzászólására
Válasz Bárány #922. hozzászólásáraInter-tec 1600 leszállítva, felszerelve , mechanikus joystickkal elektromos szelep 3. körhöz (bála tüske ,raklap villa , 2m kanál ,1,5m trágya kanál)3,6m magasra emel 1.750.000 áfásan. Jó maszívnak tűnik de majd az idő eldönti hogy hogy bírja a kiképzést
Válasz ano #924. hozzászólásáraOké, nem olvastam elég alaposan, de így már világos.
Válasz Bárány #922. hozzászólásáraspecifikáció szerint bb 1.4 tényleg többet emel, de nem magasabbra. az MF T229-D (vagyis a hosszú verziónak, mert t229-ből van 3 verzió) 4 m a billentési pontja. jah és 650 kg az önsúlya, a bb 1.4 580 kg. nem mintha ez bármit is jelentene, és mindez 1600 kg-ra, míg az 580 kg 2500 kg emelésére van, és ez sem jelent semmit.

az mf-t ugyan ilyen felszereltséggel (joystick, 3. kör, lengéscsillapító, hátsó hídra is kikötve, stb.) 12 ezer zlotyiból, amibe már a kávé is benne van kifelére meg befelére megkapod. ez 850, plusz fuvar, 2 tank nafta. és ugyan ennyit fogsz a munkaeszközein is. és ha meg nem vagy áfakörös, nem tudsz áfát visszaigényelni, akkor meg még jobban megéri, mert kint a 850-re jön 23%, itthon meg a 1450-re 27%.
Válasz Bárány #922. hozzászólásáraA kolléga úgy gondolta, hogy Lengyelből direktben.
Honnan van ez az 500ezer forintos különbség a BB1.4 és a Metal-Fach T-229 között?

Amit én tudok, ott azonos paraméterek alapján (házhozszállítva, beüzemelve, mechanikus joystickkal alku nélkül. Elektromos szelep 3. körhöz és lengéscsillapítás a BB-ban benne van, a MF-ban nem tudom.):
BB: 1.450.000+ÁFA
MF T-229: 1.180.000+ÁFA
A BB többet és magasabbra emel, jó a háttere, így már nem is tűnik rosszabb vételnek.
Ha valaki más árakat tud, ossza csak bátran, tegyük a közösbe, amink van!
Válasz kis Zombi #919. hozzászólásáraElhiszem, és durva. Bár a 20% még teljesen oké, ide is kell szállítani, meg haszon is kell.
Válasz kovacsmihaly0905 #916. hozzászólására

Max maga a joy, de ehhez kell a két bowden ami még szintén 20-25e. Aztán egy tömb is, ami az olcsó bolgár kb 30e, a minőségi nimco meg 100 körül. Mivel kellene a 3. funkció is, így még mellé dobsz egy elektromos útváltót ami szintén még kb 30.
Válasz Vadmalac #915. hozzászólásáraOFF
Magyarországon minimum 20 - 40 % -al drágábbak a Lengyel gépek, mint a kinti kisker ár.
Válasz Vadmalac #917. hozzászólásárapersze!!!
Válasz kovacsmihaly0905 #916. hozzászólásáraFeltéve hogy ugyanarról beszélünk, és te is Magyarországon élsz!
Mert kb. 4 éve is annyi volt nettóban.
Válasz Vadmalac #915. hozzászólásáraSajnos itthon nem 150.000 egy joystick , hanem huszonezer FT.
Válasz ano #913. hozzászólásáraEz a 229-es már egyáltalán nem olyan, mint ami ismerősnek van. Nem tűnik rossznak így képről. Annak sokkal jobban be van törve a gém a közepén, ezért rövidebb.
Ezek szerint Lengyelben felébe kerül az alapanyag, meg a munkabér, meg minden egyéb mint nálunk? Mert máshogy kizárt hogy 500-zal olcsóbb legyen. Nem akarom elhinni, hogy mikor nálunk egy Joystick-ot adnak 150.000-ért, akkor odakint az egész rakodót megcsinálják 200.000Ft-ból, hogy legyen rajta haszon is, meg a fuvarnak is bele kell férni! De biztos igaz. Vagy nálunk is 200.000 az önköltség, csak a nyugatiakhoz képest ennyiért is el lehet adni? Ott van az a TUR-5 vagy mifene rakodó, ami 750-ért adnak. Akkor azt mennyiért lehet megvenni ott ahol készül, bárhol is legyen az?
Claas celtisen lévő homlokrakódó eladó!
egyébként mulatságos lenne, de valójában siralmas, hogy ugyan azt a gépet kint majdnem fele árban lehet megvenni, mint itthon, és mégis...
persze, lehet magyarázni a bizonyítványt, hogy kispórolták anyagot (csakhogy előbbi példáknál maradjunk, nézzétek már meg a T229 meg az 1.4 meg a khr 80 önsúlyát), meg hogy nem éri fel (miközben pl. a T229-D a legmagasabbra emelő ezek közül, és ugye mivel ezek nem kitolható gémesek, ezért ugye előre is ez nyúlik ki legjobban), meg nem tudom micsoda, miközben meg csak lusták, meg fene tudja mik vagytok. némi emilezéssel meg telefonálással keresni 500 ezeret azért nem rossz pénz...
Válasz Vadmalac #911. hozzászólásáraAz lesz úgy néz ki.
Válasz machinedad #902. hozzászólásáraBB 1.4! Nem fogod megbánni. Magasra emel, kamiont meg lehet vele rakni. Valamelyest előbbre nyúlik mint sok más rakodó, a körbálát simán berakod a pótkocsi túloldalára, és nem is kell nézni, hogy koccan e a gép eleje. A Metal Fach, Trac Lift éppen annyival rövidebb, hogy ez már gond. Minden apró részlete olyan igényes, mint egy nyugati rakodóé. Bigbag-et rakni is teljesen tökéletes. Nekem van hozzá 1 pontos bb-emelő is, csináltam hozzá egy kereszt alakú akasztót a 4 pontos zsákokhoz, jóval fölé emeli a pneumatikus vetőgépnek is. A konzolnak nincs merevítője a motorháztető fölött, simán nyitható akármikor. A hátsó hídhoz merevített, de a motor alatt nem, így belemehetsz sorközbe is, nem fogja törni. A konzol ki van vágva a vázszám helyén, levett gémmel mentem műszakira, átengedték. Levett gémmel szinte nem is látod a konzolt a fülkéből. Plusz nekem szimpatikus volt a tulaj is. Nálam ez sem mindegy!
Válasz vereszs #908. hozzászólásáraErről van szó, persze ez csak a saját tapasztalataim alapján pl. rövidtárcsával, de saját kárán tanul az ember...
Válasz ano #906. hozzászólásáraHidd el nem kételkedek a mérnöki alkalmasságukban, technológiájukban. Tényleg mindent kimerítő termékpaletta és emellett impozáns ár, stb. De a második (nem az olcsóbb kategóriás) lengyel munkagépeim tapasztalatai alapján én most már inkább kihagyom, mert az anyagminőséggel vannak bajok tapasztalataim szerint.. És hidd el nincsenek agyonvágva ezek a gépek se agyonhajszolva. Én inkább nem kockáztatok egy harmadik bosszúságot..