Válasz 1 KISBETYÁR #20018. hozzászólására6 ból 4 vadi új. A szerelő is a tömbre tippel. Kormányzás van, kihelyezetteken, meg a rakodón már nincs teljesítmény. A gémet 1800-as fordulaton kb úgy emeli üresen, mint ahogy úszóban süllyeszti. Tele kanállal meg valami siralmas. A gond csak annyi, hogy ami eddig történt, az felesleges kiadás volt.
Válasz Marci3 #20016. hozzászólásáraEl van repedve a hidr. Vezértömb középen, ahol az emelés- süllyesztés szelepek vannak. Nagy nyomásnál nyílik a repedés , elszökik a nyomás.
Válasz Zsolt74 #19999. hozzászólásáramindegyik teszi a dolgát,gondos gazdának hálás lesz!Minden gépnek vannak gyengéi!A Gépiparban a minőségre figyeltek régebben, most papír minden könnyen szakad!,hívd a szervizest!Fizess keményen mindenki jól jár a tulaj meg!
azért van kettő mert ha csak az egyiket fordítod el akkor felfelé emel lefelé úszó van, ha a másikat is akkor lefelé is nyom (pl. fel tudod emelni az elejét kerékcseréhez vagy ilyesmi)
A hídrugózás mindig világít? Beindítás után szokott egy darabig, azt jelenti nem üzemkész
ha beindítod ls megmoccansz vele érezni kell, hoyg emeli az elejét... ha nem emeli vagy emeli de utána is világít akkor valami van vele. nézesd meg mert ha nem működik és úgy jársz vele szétveri a csapokat és nagyon húzós a javítása.
Válasz Hogel #20007. hozzászólásáraA képen nem látom jól a csapokat, de az enyémen ha el akarom fordítani, először ki kell húzni, majd elfordítani a kart.
Felraktam azokról a csapokról is a képet, azok vajon merre vannak nyitva, mert nem merem nagyon erőltetni nehogy itt letörjön nekem.A képen most zárva vagy nyitva van?
Válasz Hogel #19983. hozzászólásáraLehet, hogy 6000-en áll az óra, de az első kerekek egy párszor már voltak lent. Jól le van hurcolva a kerékagyról a festék. De hogy a második garnitúra gumit is így lekoptasa 6000 órára, hát nem tudom milyen munkával lehet ezt elérni, főleg, hogy nincsenek a traktoron frontsúlyok.
Legjob lenne, ha megfizetnél egy JD szervizest, nézze át laptopal, próbálja ki, ő mit mond. Fajin traktor lene, ha minden 100% müködne, de "nehogy drágáb legyen a leves, mint a hús".
de ha ilyen alap dolgok nem mennek mint áramtalanító meg fronthidraulika, akkor szerintem nagyon komoly fába vágtad a fejszét az ország egyik legmocsokabb kereskedőjétől megvett, ismeretlen eredetű, ismeretlen hibákkal terhelt géppel...
Válasz RkTomi #20000. hozzászólásáraA fronthidraulikát hogy lehet működtetni? Egyik karral sem csinál semmit.A gép hátulján van két csap.Lehet hogy azokat ki kellene nyitni?
Válasz mg_ attila_ #19989. hozzászólásáraszia jártam igy 2058 kombájnal! nekem volt egy nyomás érzékelő gomba hiba! kombajn bal olda ahol a hidraulika mágnes szelepek vannak vagy vezérlő tömb ahogy tetszik. szemben álsz vele szelepek alján bal oldalt van egy gomba azthiszem gumisapkás vezeték megy rá csúszósarúval azt nézd meg. ha összezárod a két vezetéket működik akkor a gomba szarakodik. ha gondolod holnap lefényképezem melyik az de sztem igy megtalálod.
Válasz Hogel #19973. hozzászólásáraKerüld el messzire azt a céget! Különös, megmagyarázhatatlan képességgel tudja összeszedni a világ legótvarabb, leglelakottabb gépeit.
halli! 2264 es kombájnal lenne problémám ,olyat csinál ,hogy a ürítőcsigát nem nyissa csak akkor ha nyomom közbe az asztalemelő gombot,itt valami összetett probléma lehet mert volt ,hogy cséplő se indult rögtön vagy az űritőcsiga se indult be! Nem tudom mi a baj de érdekes jelenség , az is lehet ,hogy rágcsálók rágtak valamit de semmi nyomát nem látok már át néztem ! Valaki tapasztalt már hasolót?
Köszi az infót.
Ma megnéztem.Igazi pudvafészek.De azért tetszik.
Az egyik legnagyobb gond, amire az ember nem is gondolna, hogy olyan dögszag van a kabinban, hogy levegőt nem lehet venni, a másik meg hogy a 30 éves mtz-m nek különb a belseje..
A másik pedig, hogy valamiért hiába kapcsolom az irányváltót előre vagy hátra, meg sem moccan.Jelzi hogy benne van, a sebességet is jelzi, de nem moccan.Ettől eltekintve továbbra is érdekel, nem tudom mi lehet a baja, lehet valami apró gebasz.
Válasz Hogel #19975. hozzászólásáraKét első gumi egyben cseréld, hogy használt vagy újat veszel az a te tárcádra van bízva.
Királycsapot érdemes még megnézni, mert ha a gumi ennyit kapott akkor más is oda lehet, mint lentebb írták gömbcsukló is.
Elejét felemelni de a váznál, akkor sok minden látható.
Válasz Hogel #19973. hozzászólásáraMinden porcikája egyforma zöld legyen.
Ha indulás,füst jó, hidegen megzavarod váltó csendes nem sivít akkor nagybaj nem lehet kivéve az elhasználódásból eredők.
25276 hozzászólás
Feldopta a pacskert


Válasz GREVEN #20025. hozzászólásáraMa már zöld-fehér-fekete...és egy kis piros
...jah és egy kis szürke, színben...új név alatt tolják Európában.
Válasz GREVEN #20025. hozzászólásáraNeeem,az amcsi koppintása..

Válasz .Feco. #20024. hozzászólásáraK700-as?


Válasz Drisa #20023. hozzászólásáraHasonló...
Válasz .Feco. #20022. hozzászólásáraRába?
Válasz Drisa #20021. hozzászólásáraNagy sárga...
Válasz .Feco. #20014. hozzászólására7R-t jól láttam Kecskeméten a valkonnál? Mi lett helyette?
Válasz .Szabi. #20017. hozzászólásáraKöszi, megpróbáljuk!
Válasz 1 KISBETYÁR #20018. hozzászólására6 ból 4 vadi új. A szerelő is a tömbre tippel. Kormányzás van, kihelyezetteken, meg a rakodón már nincs teljesítmény. A gémet 1800-as fordulaton kb úgy emeli üresen, mint ahogy úszóban süllyeszti. Tele kanállal meg valami siralmas. A gond csak annyi, hogy ami eddig történt, az felesleges kiadás volt.
Válasz Marci3 #20016. hozzászólásárapróbáld meg! cseréld ki a gyors csatlakozókat használt vagy újra!
Válasz Marci3 #20016. hozzászólásáraEl van repedve a hidr. Vezértömb középen, ahol az emelés- süllyesztés szelepek vannak. Nagy nyomásnál nyílik a repedés , elszökik a nyomás.
Sziasztok!
Következő a probléma JD 6810 hidraulika teljesítménye elégtelen, kormányzás van, de a rakodóval csak szenved.
Olaj, szűrők cserélve, feltöltő szivattyú cserélve, főszivattyú cserélve, maradt a hiba.
Ötlet? Járt már így valaki?
Válasz Zsolt74 #19999. hozzászólásáramindegyik teszi a dolgát,gondos gazdának hálás lesz!Minden gépnek vannak gyengéi!A Gépiparban a minőségre figyeltek régebben, most papír minden könnyen szakad!,hívd a szervizest!Fizess keményen mindenki jól jár a tulaj meg
!
Válasz Hogel #20010. hozzászólásáraa csapok csak a mellső függesztőhöz vannak, az elfordításhoz kicsit ki kell emelni őket.
azért van kettő mert ha csak az egyiket fordítod el akkor felfelé emel lefelé úszó van, ha a másikat is akkor lefelé is nyom (pl. fel tudod emelni az elejét kerékcseréhez vagy ilyesmi)
A hídrugózás mindig világít? Beindítás után szokott egy darabig, azt jelenti nem üzemkész
ha beindítod ls megmoccansz vele érezni kell, hoyg emeli az elejét... ha nem emeli vagy emeli de utána is világít akkor valami van vele. nézesd meg mert ha nem működik és úgy jársz vele szétveri a csapokat és nagyon húzós a javítása.
Válasz Hogel #20007. hozzászólásáraA képen nem látom jól a csapokat, de az enyémen ha el akarom fordítani, először ki kell húzni, majd elfordítani a kart.
Válasz Mtz-s gyerek #20011. hozzászólásáraÉs az miért világít?
A hídrugózás is ki-be kapcsolható vagy mi ?
Válasz Hogel #20009. hozzászólásárahídrugózás.
Felraktam azokról a csapokról is a képet, azok vajon merre vannak nyitva, mert nem merem nagyon erőltetni nehogy itt letörjön nekem.A képen most zárva vagy nyitva van?
a harmadik oszlop utolsó előtti jele az világít.Az micsoda?
/Normál helyzetű képnél, ha nincs elforgatva/
Ezen nagyon szép állapotú, bár 7300 órás, viszont 2006 os.
Rakok fel pár képet.
Válasz Hogel #20004. hozzászólásárajól van, az milyen gép, szebb, mint emez volt?
sok szerelésmentes üzemórát bele!
Nem azt vettem meg, az 6620 as volt,Jankafalváról vettem egy 6520 ast.
Válasz Hogel #19983. hozzászólásáraLehet, hogy 6000-en áll az óra, de az első kerekek egy párszor már voltak lent. Jól le van hurcolva a kerékagyról a festék. De hogy a második garnitúra gumit is így lekoptasa 6000 órára, hát nem tudom milyen munkával lehet ezt elérni, főleg, hogy nincsenek a traktoron frontsúlyok.
Legjob lenne, ha megfizetnél egy JD szervizest, nézze át laptopal, próbálja ki, ő mit mond. Fajin traktor lene, ha minden 100% müködne, de "nehogy drágáb legyen a leves, mint a hús".
Válasz Hogel #20001. hozzászólásáraigen, azzal, az egyik csap a kart mozgatja, a másik a kihelyezett körhöz megy...
de ha ilyen alap dolgok nem mennek mint áramtalanító meg fronthidraulika, akkor szerintem nagyon komoly fába vágtad a fejszét az ország egyik legmocsokabb kereskedőjétől megvett, ismeretlen eredetű, ismeretlen hibákkal terhelt géppel...
Válasz RkTomi #20000. hozzászólásáraA fronthidraulikát hogy lehet működtetni? Egyik karral sem csinál semmit.A gép hátulján van két csap.Lehet hogy azokat ki kellene nyitni?
Válasz Hogel #19998. hozzászólásáraigen
Sziasztok!
1550WTS ,1450CWS -ről mi a véleményetek?
Nyári ,őszi munka kb.300ha.
A kabin ajtó alatt kívül van egy 2 állású kapcsoló egy zöld led-el.
Az lenne az áramtalanító kapcsoló, vagy az mi? egy 5 eres gyorscsatlakozó megy rá.
Válasz D-032-a #19996. hozzászólásáraKöszi, indulásnak ez is jó!
Legalább már tudom melyk visszajelző mit jelent.
Válasz Hogel #19995. hozzászólásáraPapír könyvet keresel? Angol is jó, vagy mindegy, vagy ez helyett egy jobbat?
JD 6520 and 6620 SE Manual
Ugyanaz:
JD 6520 With Google Translate Magyarítva
Valaki tudna nekem egy user manualt adni 6520-hoz?
Előre is köszönöm.
Válasz csferri #19965. hozzászólásáraHatározottan nem bírja!De majd jelez 1-3 nap után,füled legyen hozzá!
Válasz T Tamás #19992. hozzászólásáraKöszi holnap meg próbálom mit csinál !
Válasz mg_ attila_ #19989. hozzászólásáraszia jártam igy 2058 kombájnal! nekem volt egy nyomás érzékelő gomba hiba! kombajn bal olda ahol a hidraulika mágnes szelepek vannak vagy vezérlő tömb ahogy tetszik. szemben álsz vele szelepek alján bal oldalt van egy gomba azthiszem gumisapkás vezeték megy rá csúszósarúval azt nézd meg. ha összezárod a két vezetéket működik akkor a gomba szarakodik. ha gondolod holnap lefényképezem melyik az de sztem igy megtalálod.
Válasz otis #19990. hozzászólásáraEz oké de hogy tud hozzáférni ennyiért és ócskát fillérekért mi mért nem tudunk??
Válasz Hogel #19973. hozzászólásáraKerüld el messzire azt a céget! Különös, megmagyarázhatatlan képességgel tudja összeszedni a világ legótvarabb, leglelakottabb gépeit.
halli! 2264 es kombájnal lenne problémám ,olyat csinál ,hogy a ürítőcsigát nem nyissa csak akkor ha nyomom közbe az asztalemelő gombot,itt valami összetett probléma lehet mert volt ,hogy cséplő se indult rögtön vagy az űritőcsiga se indult be! Nem tudom mi a baj de érdekes jelenség , az is lehet ,hogy rágcsálók rágtak valamit de semmi nyomát nem látok már át néztem ! Valaki tapasztalt már hasolót?
Válasz Hogel #19983. hozzászólásáraVan valami erős mazochista hajlam benned attól tartok

Egyébként ez az üzemóra is érdekes náluk.
A hirdetésben minden gépnél odavan írva az üzemóra, közben meg egyik gépben sem működik az lcd kijelző.
Válasz medikus #19985. hozzászólásáraÉs egy qvanagy?
Válasz Hogel #19983. hozzászólásáraEgy apró gebasz 2-3 milliós is lehet!!!!!

Válasz Hogel #19983. hozzászólásáraVagy vmi qrvanagy...
Köszi az infót.
Ma megnéztem.Igazi pudvafészek.De azért tetszik.
Az egyik legnagyobb gond, amire az ember nem is gondolna, hogy olyan dögszag van a kabinban, hogy levegőt nem lehet venni, a másik meg hogy a 30 éves mtz-m nek különb a belseje..
A másik pedig, hogy valamiért hiába kapcsolom az irányváltót előre vagy hátra, meg sem moccan.Jelzi hogy benne van, a sebességet is jelzi, de nem moccan.Ettől eltekintve továbbra is érdekel, nem tudom mi lehet a baja, lehet valami apró gebasz.
Válasz Hogel #19975. hozzászólásáraKét első gumi egyben cseréld, hogy használt vagy újat veszel az a te tárcádra van bízva.
Királycsapot érdemes még megnézni, mert ha a gumi ennyit kapott akkor más is oda lehet, mint lentebb írták gömbcsukló is.
Elejét felemelni de a váznál, akkor sok minden látható.
Válasz Hogel #19975. hozzászólásáraEzeken általában nincs légfék,vontatni nem tudsz.Ezért is olcsóbb.
Válasz Hogel #19973. hozzászólásáraMinden porcikája egyforma zöld legyen.
Ha indulás,füst jó, hidegen megzavarod váltó csendes nem sivít akkor nagybaj nem lehet kivéve az elhasználódásból eredők.
Válasz _NB_ #19978. hozzászólásáraA kínálatot nézve szerintem a frankoktól hordják jórészt a cuccot...