Kollégák kis segítséget kérnék mivel kezdő vagyok.Mi lehet az oka hogy egyes lombtrágyákat virágzásban(kezdetén) már nem lehet gabonákban használni.Milyen kárt csinál?
Válasz Gatti #19629. hozzászólásáraNálunk már szárad el virágzásban...... Ilyet még nem láttam mióta eszemet tudom, és ami a legrosszabb fájdalmasan elkeserítő és tehetetlen vagy.......Látod tönkremenni az éves munkádat, befektetésedet, családod megélhetését. Kibaxott xar érzés.
Válasz t.peti #19628. hozzászólásáraNálam szépen dolgozott.
Bayerosok árpában ilyen száraz időben ajálják amikor úgymond az árpa már bent a szárban kezdi a virágzást. Sajnos ez nálam van idén.
Ahol nem tiporta xarrá a szarvas, ott körülményekhez képest jó az árpám foltokban, erdő mellett majdnem nulla, meg domb alján is ahol télen víz megnyomta a lápában, ott is foltokban nullás.
Egyik tábla az nagyon gatya, ha nem kap esőt a kalász nevelésekor akkor tényleg közel lesz a 10 mázsához, másik jobb azért, főleg mint írom, foltokban.
Válasz határjáró #19630. hozzászólásárapassz, mert most nincs nekünk nyugati fajta. De pl a szomszéd is MV-t vetett csak nemtom milyen fajta, annak viszont majdnem fele ekkora kalászai vannak. Sztem ha nincs eső akkor mind1 milyet vetsz.
Válasz t.peti #19624. hozzászólásáraCsak a Falcon sem tudja igazán a fuzáriumot,abban a Prosaro nálam a favorit.Tavaly volt mindkettő, a Falconhoz képest sokkal jobb kalászvédelemben a Prosaro. De tavaly esős idő volt,idén lehet nem is kell kalászvédelemmel foglalkozni.
Válasz lac* #19615. hozzászólásáraFujtuk már többször is régebben az Arteát(Kités alternativája a Pannon), egy szemmel nem volt több fuzárium benne mint mikor Falcon Pro-val fújtuk, mindkettő max dózissal ment.
Válasz t.peti #19614. hozzászólásáraAz Arteát valóban kivontak, mi Magnelloval mentünk idénkalászvédelemkor, zászlóslevélnél mentünk Elatussal. De valóban az Elatus drága szer.
Válasz Szabi993 #19616. hozzászólásáraMind a kettő jó!