Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 399.68 Ft USD 338.64 Ft CHF 428.63 Ft GBP 462.11 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24488 hozzászólás
Nincs profilkép
#21888 szabiocsi88
2017-11-08 21:25:37

A hátsóhídba a lehajtás a bal felébe kell fogoskószoru a bolygokerék ház meg a kis tengely a mi a bolgokerekebe megy bele


Nincs profilkép
#21886 szabiocsi88
2017-11-08 20:53:36

Helló valaki tud segíteni nekem hátsó lehajtásba kell egy két főbb alkatrész mf 8140
traktorhoz

#21885 mtz1221
2017-11-03 23:07:48

Válasz tibi16 #21884. hozzászólásáraSzed te azt ki és irány Ada.A vacak 8160-asoknak mindnek ráhúztak valahogy egy kardán keresztet a kopott csonkra és azóta az a részük megy legalább.smile thumbdown

#21884 VMisi
2017-11-03 21:41:23

Válasz tibi16 #21884. hozzászólásáraIgen, zsírzással tovább bírta volna. Másik hiba, hogy a persely acélpersely ami vékonyan van bronzzal futtatva. Vannak benne kis furatok amibe a zsír belemegy, de ez hamar elkopik. Az a jó ami Szanberg írt, teli bronz persely zsírzó horonnyal, ami nem csak körkörös beszúrás hanem legyen neki emelkedése is.

#21883 tibi16
2017-11-03 19:03:39

Válasz szanberg #21882. hozzászólásáraLátszik, hogy értesz hozzá, mivel lóg, épp észrevettem, nézegettem, hogy vajon miért lett ez, és gondoltam ,hogy ha minden fix nem szabadott volna ennek történnie, akkor kiszúrtam hogy a híd eléggé lóg, szerintem az ebből adódó mozgás miatt ehette meg, de mindegy, ezen már kár rágódnom, munkás dolgozott pár napot vele, ma kiszaladtam egy kicsit szántogatni még a nap vége felé, ahogy elindultam éreztem, hogy valami nem megy....gyorsan jöttem is haza smile angry. Történhetett ez mondjuk a zsírzás hanyagolása miatt? lett zsírozva de nem túl gyakran, de ez miatt ennyire el tud kopni a híd? Ez nagyon furcsa nekem, legalábbis nem hittem volna.

#21882 szanberg
2017-11-03 18:58:00

Válasz tibi16 #21878. hozzászólásáraCsináltasd meg a perselyezést, hogy a híd ne löttyenjen, a kúpkerék tengely bordás végét és vegyél hozzá egy gyári bordáshűvelyt akkor fasza lesz sokáig, miénkben azóta 8000óra körül van és természetesen jó.

Az is baj, hogy a bordáshűvelyt nem lehet zsírozni, én akartam fúrni bele zsírzógombnak helyet de ollyan kemény, hogy lehetetlen ráadásul hengeres kívülről ez ugye aztán így még nehezebb.

#21881 szanberg
2017-11-03 18:55:46

Válasz tibi16 #21876. hozzászólására450-ezer lesz a tányér-kúpkerékpár kompletten és bizony ha cserélni kell így kell párban.

Viszont a gépműhelyes téma az jól működik nekünk 5500-nál volt ilyen bajunk igaz nem nyalta le ennyire csak karbantartáskor láttam, hogy löttyen a hűvely és akkor szétszedtük mert nem sok fogta már.
de mondom mi lesz még mert itt nem ez a baj.
Az a baj, hogy az első híd lóg a helyén. Még ha azt hiszed nem akkor is lóg. Ki kell venni a hidat alóla és megfogod látni, hogy a bronzzal futtatott persely is kopott meg az az öntvény diffi fedél is ami ebben a perselyben fut mert itt nincsen királycsap, maga a híd a "tengely"

Én azt is felheggesztettem és visszamunkálták igaz ollyan kemény lett a heggesztés, hogy a vídiás lapka alig vitte esztergán.

Rendszeresen zsírozni kell a gép első hidját (is) és fel kell emelni levegőbe a kerekeit, hogy a zsír felülre is fel fusson szépen ahol kopik a perselyezés.
Én belehúzattam egy zsírzó hornyot az új perselybe így van hol felfusson a zsír de akkor is jobb megemelni.

Nem valami jó megoldás, igaz a Fiat traktorok is tökéletesen ilyenek voltak meg sok másutt is van még ilyen megoldás, egyébként ha kardános lenne akkor bármennyire is lógna a híd ezekkel a hajtás alkatrészekkel nem lenne baj, ilyentéren jobb az 5465-ös mert az már ilyen.

Szóval ezekre készülj.

#21880 tibi16
2017-11-03 18:44:54

Válasz F-A-R-M-E-R \ #21880. hozzászólásáraEz túl szépen hangzik, hétfőn megtudom hogy mi mennyi pontosan, aztán meglátjuk, de lehet hogy én is felheggesztetem majd ha ekkora az árkülönbség. A kínaira 500 eu volt ösz visz munkával együtt. Azt se kevesellettem, de most mindjárt elfogadhatóbbnak hangzik smile wink

#21879 F-A-R-M-E-R \
2017-11-03 18:17:03

Válasz tibi16 #21876. hozzászólásáraHello kolléga..Akkor látom úgy jártál mint én, pár éve, az új 450e. nettó környéke lett volna akkor,maradt felhegesztés+lemarás 22e.ft-ból azóta legalább 3000 órát hajtottam belesmile whistling

Nincs profilkép
#21878 .Szabi.
2017-11-03 18:01:01

Válasz tibi16 #21878. hozzászólásáraAz baj,sose értettem a fergafanokat

#21877 tibi16
2017-11-03 17:53:46

Válasz .Szabi. #21877. hozzászólásáraIgen, sajnos tudom, mindenesetre elég gyorsan megadta magát, 1800 üzemóra alatt meghalt. Ennyit a kínai is kibirt.

Nincs profilkép
#21876 .Szabi.
2017-11-03 17:45:43

Válasz tibi16 #21876. hozzászólásáraTányérkerék cserére is

#21875 tibi16
2017-11-03 17:32:31

Sziasztok, MF 5455-re vett e már valaki az első difbe kúpkereket? Érdeklődnék, hogy mennyi körül megy egy ilyen, mivel most péntek este lévén még csak fel sem veszi senki a telefont hogy alkatrészről érdeklődjek....smile hammer
Csak, hogy tudjam, mire számítsak nagyjából anyagilag.
1
2

#21874 zt tomi
2017-10-29 13:02:45

Válasz zt tomi #21874. hozzászólásáraNem innen vettem,de érdemes itt is szétnézni.Bima.pl

#21873 zt tomi
2017-10-29 13:00:54

A héten hoztam a Lengyelektől a 3095-re hidraulika szivattyút és szűrőt.Fele annyiba került mint itthon.smile pimp

#21872 F-A-R-M-E-R \
2017-10-28 23:04:34

Valaki megnèzteEzta gèpet már közelebbről, mert ìrhatna róla akár privátba is.smile wink

#21871 Sötét Paraszt
2017-10-19 19:03:51

Kösz mindenkinek, felhívtam a megfelelő embert is hehe, és tanácsára kaminyonos bótba vettem csövet(ami tök ugyananaz, mint a gyári) , valami 500 forint métere, mán csak azt kő kitaláni mivel kell melegíteni, hogy megfelelő lágy legyen.
Venni akartam elektromos hőfuvó pisztolyt csak kiment a fejembő.
Egyelőre vásznas olajálló gumicsövezetet tettem fel.

Nincs profilkép
#21870 Pista58
2017-10-19 18:49:03

Válasz Mfpisti #21856. hozzászólásáraElnézést, rosszul értelmeztem a kérdést.
"Köradagoló" van rajta, az a VP ha jól gondolom.

Nincs profilkép
#21869 Ares 826
2017-10-19 12:40:43

Válasz mtz1221 #21869. hozzászólásáraSzerintem az tök felesleges. Töredéke ha vesz valahol autós boltban gumi csövet méterben és akkorát vág amekkora pont kell neki a géphez!smile blinksmile blink

#21868 mtz1221
2017-10-19 11:24:38

Válasz Sötét Paraszt #21866. hozzászólásáraCsináltass rá hidraulika csőből,és nem fog többet kidörgölőzni.

Nincs profilkép
#21867 Claastra.
2017-10-19 11:18:03

Válasz Sötét Paraszt #21866. hozzászólásárabeletolni egy fémcsövet, 2 bilincs aztán góóó

#21866 fexco
2017-10-19 10:46:08

Válasz szanberg #21859. hozzászólásárafelénk meg más a helyzet,csak jókat hallani róluk.pl:maxxum125 11000óra,nemvolt fődarab bontva.pumák meg egyre több van a maxxumok helyett:130as,160as stb...ja és kapják a dózist rendesen....(50váltó stb...)smile thumbup

#21865 Sötét Paraszt
2017-10-19 08:51:09

Válasz Sötét Paraszt #21857. hozzászólásáraValaki írhatna valamit, hogy ilyen fekete üzemanyagcsövet lehet é méterre venni, mer az egyik gyári 60e a másik ami végig műanyag meg 30e hehehehe.

#21864 szanberg
2017-10-18 20:09:16

Válasz Sötét Paraszt #21864. hozzászólására50ezer?

akkor csakis mtz játszhat nálad hehe

#21863 Sötét Paraszt
2017-10-18 19:58:01

Válasz szanberg #21861. hozzászólásáraMajd ha eladták belőle az 50 ezrediket is.

#21862 Sötét Paraszt
2017-10-18 19:56:42

Válasz Sötét Paraszt #21862. hozzászólásáraA kép alján a vastag fekete csövezet lett betéve helyette, még jó, hogy volt kéznél

#21861 Sötét Paraszt
2017-10-18 19:54:29

Válasz szanberg #21859. hozzászólásáraaz üzemanyagcső szétdörzsölte a műanyagot amibe bele volt pattintva, aztán összedörzsölődött a mellette lévő csövezette is vagy 4 centi hosszon, és elnyomott pár liter naftát hehe, ilyenkor áldom a mérnököket, hogy nem a kipufogó oldalon van hehe

#21859 Sötét Paraszt
2017-10-18 19:47:08

Válasz GREVEN #21858. hozzászólásáraEddig hajlottam rá hogy veszünk valamit, most már 100%, hogy nem lesz semmilyen új fostalicska.
Főleg akkor nem, ha holnap felhívok pár embert, és nem fogják tudni, hogy honnan lehet üzemanyagcsövet venni hehe.

#21858 szanberg
2017-10-18 19:43:51

Válasz Sötét Paraszt #21857. hozzászólásáraLehet a sok hajtástól van megfáradva a szemem de mit is kéne látni ezek a képen?

Pumától óvakodj, van itt cimboráméknak de csak a baj van vele folyamatosan de szó szerint.

Nekünk a fergák most is dolgoznak 10ezerrel a hátuk mögött is szépensmile wink

#21857 GREVEN
2017-10-18 19:30:49

Válasz Sötét Paraszt #21857. hozzászólásáraSokkal több jot én azokrol se hallotam. Lehet nem nagy elörelépés ...

#21856 Sötét Paraszt
2017-10-18 19:28:36

Fergaszony ma megérezte, hogy be akarjuk cserélni egy pumára hehe.

#21855 Mfpisti
2017-10-18 12:26:19

Válasz Pista58 #21855. hozzászólásárabocs, kérdőjel a végéről lemaradt!

Nincs profilkép
#21854 Pista58
2017-10-18 12:09:49

Válasz Mfpisti #21854. hozzászólásáraMechanikus, VP adagolós

Nincs profilkép
#21852 Pista58
2017-10-17 23:32:54

Válasz Mfpisti #21850. hozzászólásáraMfpisti, ha van egy kis időd, kérlek nézz rá a #21831-as hozzászólásra.

Köszönöm!

#21851 szanberg
2017-10-17 21:56:06

Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáraFigyelj már!
Nem ezt kell tekergetni állandóan emelés-süllyesztéshez, ezen megadod milyen mélyre engedje le a hárompontot és a karfában lévő billenő kapcsolót nyomod megfelelő irányba attól függően merre akarod mozgatni.

Szerintem ettől jobb megoldás nincsen, finoman szabályozható, jól kézre áll és rázós pályán is tudod centizni vele a hárompontot

#21850 Berkó_
2017-10-17 21:47:01

Válasz Mfpisti #21850. hozzászólásáraNem kizárt! Cápeti remélem fényt derít,mi a probléma!

#21849 Mfpisti
2017-10-17 19:46:44

Válasz Berkó_ #21849. hozzászólásáraLehet a motor-, és az adagoló kompjutere közötti szakaszon a gégecső kidörzsölte a vezetékek szigetelését.

#21848 Berkó_
2017-10-17 19:07:55

Gruberezés közben leállt a traktor se szó se beszéd, aztán próbálnám beindítani de semmi. Hibakód: 1077, meg 723. Az ECM biztosítokot mindig kib..sza. Hol lehet zárlat, hol keressem a hibát?

#21847 GREVEN
2017-10-16 20:55:32

Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáraMi a gond a szántásnál? A Cormik is ugyan ilyen és azzal szántottunk meg ezzel is anno. Semmi problémánk nem volt.

#21846 GREVEN
2017-10-16 20:53:36

Válasz subikiss #21845. hozzászólásáraPl a hidraulikus eszköz rögzitès az ugy van hogy jobb oldali oszlopon van egy nyomógomb plusz a joystick oldalán a kis gomb plusz joystick jobbra vagy balra oldja vagy rögziti az eszközt.

Van a rakodon egy kör hidraulika csatlakozo,de lövésem sincs hogy lehet müködtetni. Nincs hozzá olyan eszközünk. De ugy nézem sose volt még a csatikbol kiszedve a dugo, oda még nem csatlakoztattak semmit soha.

#21845 Mézga
2017-10-16 20:49:57

Válasz Ares 826 #21844. hozzászólásáranem is ültél még fergába, ne vitatkozz smile aikido

#21844 subikiss
2017-10-16 20:46:41

Válasz GREVEN #21839. hozzászólásáraÉrtem, még egy kérdés, pl csiptetős trágyavillának 3. kör, lehet olyat nem használtál, talán a könyvében olvastam, hogy a joystickon van egy kis gomb és azzal?

Nincs profilkép
#21843 Ares 826
2017-10-16 20:35:39

Válasz GREVEN #21842. hozzászólásáraSzántásnál az nem okés úgy csak tárcsázásnál.

Nincs profilkép
#21842 Ares 826
2017-10-16 20:34:32

Válasz Mézga #21841. hozzászólásáraNekem jobb a jojóé, lehet én azt szoktam meg azért mondom! De kinek a pap kinek a felesége kinek a lánya vagy épp kinek a fia! Én nagyon megszoktam a jojóét nekem az jön be nagyon. volt nálam anno próbára Landini abban is ilyen a megoldás szerintem akkor sem jó én azt mnodom!

#21841 GREVEN
2017-10-16 20:28:17

Válasz Ares 826 #21840. hozzászólásáraSzerintem jo. 8as 9es állás között úszóba van. Aztán csak tekerem hogy meddig tegye le aztán csak a billenökapcsolot nyomkodom.

#21840 Mézga
2017-10-16 20:18:36

Válasz Ares 826 #21840. hozzászólásáraszerintem meg sokkal jobb megoldás mint a rönyonál

Nincs profilkép
#21839 Ares 826
2017-10-16 20:14:38

Válasz GREVEN #21837. hozzászólásáraAz a tekerős hidraulika mélység állító valami nagyon nem sikerült megoldás szerintem, de több gépnél is így csinálták meg. smile sweatdropsmile sweatdrop

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]