Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.67 FtUSD391.08 FtCHF438.79 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MFM #21811. hozzászólásáraSzerintem az lesz a szinkronizált és mindegyikhez tartozik még 4 fokozat plusz a nyúl és a teknős 24/24 váltó(csak tipp)
Válasz balazoooo #21809. hozzászólásáraEz alapján a powershuttle az elektronikus kuplungpedállal rendelkezik, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval, egy szinkronizált sebváltókarral, amin terhelés alatt egy gombbal tudsz váltani egy teknős/nyúl fokozatot.
Válasz balazoooo #21805. hozzászólásáraEz melyik tipus könyve? Amire én gondolok azt kisebb gépekbe tették 4200-4300 ilyesmi tipusokba. A motorház oldalán van ez a powershuttle felirat, és ugyan terhelés alatti irányváltó van benne, de azon fokozatot nem lehet kapcsolni, olyan az irányváltója mint bármelyik másik márkáé. Ezen kívül annyit tudok még róla, hogy 3 főcsoport van (L-M-H) de hogy ezeken bellül mennyi fokozat és abból mennyi terhelés alatti azt nem tudom, ez lenne a kérdés.
Válasz MFM #21801. hozzászólásáraSzerintem az csak a terhelés alatti irányváltónak az elnevezése(ami egyben csoportot és fokozatot is vált pl dyna6 esetén) de lehet, hogy butaságot mondtam.
Válasz Bárány #21797. hozzászólásáraAz hogy lehet?? Sokáig pereskedtek a Claas az AGCO céggel mert az AGCO-é volt a "szellemi" termékként ez a típusú váltó, rajta is van a Röncsi hátsó jobb oldali kihajtás házon a cég lógója egy kis táblán. Én úgy tudtam hogy amikről te írsz gépekről abban már Czetef váltó van, de az ember mindig tanul.
Válasz MFM #21791. hozzászólásáraHát látod az lehet akkor ez a váltó van a Röncsiben is mert ott 32 előre és hátra van az Ares szériákban 80 -190 pacikig.
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraAz a 99-es még nem commonrailes lehet szerintem, a TierIII-asokban a kabinból lehet jobb oldalon egy karral váltani a kardán fordulatokat, azon a gépen valószínűleg azzal a karral tudod kintről, az 5455-nél is kint lehet egy ilyesmivel átkapcsolni ezt
A súlyozással nem foglalkoztam, az enyém fronthidrós így azzal a vasdarabbal az elején nem volt eddig még szükség a súlyozásra, pedig egy jó 5 mázsás súlyt kaptam hozzá.
Tárcsából csak 3.40-es van, azt meg sem érzi olyan dombon amin ha keresztbe fordulok talán föl is borulna viszi fölfele 18-al vagy amennyit meg bírsz ülni. Lazítót 3 késest 70 centin 5.5-6 körül viszi, 4-es vf ekét 20-25 centin 8-10-12 ilyesmi sebességgel húzza szóval amit tudnia kell azt tudja szerintem. Az új 150 m-es johnit háromszor körberöhögi ilyen téren. Csakhát az enyém elég leharcolt de majd most télen újjá faragjuk csak győzze a pénztárcám
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraA karra csak tippem van. Nem a váltót állítja át vontatott üzembe, hogy motor járatás nélkül lehessen húzni a trakit?
Válasz Ares 826 #21788. hozzászólásáraAmiről Jamo beszél az szerintem a Dynashift váltó ami a Dyna 4 elődje azzal a különbséggel, hogy itt alapfelszereltségként része volt a váltónak egy felező fokozat (nyúl-béka) ami így megkétszerezi a 16-16 sebességfokozatot így lesz 32-32.
A Dyna 4 16-16 fokozattal rendelkezik kivéve ha opcióként kéred bele a "szuper mászó" fokozatot (csiga)
A Dyna 6 pedig 24-24 plusz itt is van lehetőség mászófokozat beépítésére.
Válasz MFM #21785. hozzászólásáraNa ès mekkora ès mennyi súly van elől neked, vagy mennyit lehet pakolni rá.?? Ja ès tárcsa, kombi hány mèterest visz el?
Szanberg, nektek MF 6497 van. Hol kapcsoljátok rajta az 1000-es fordulatot?
Az ismerősömnek van 6499, de a kabinban nem találtunk semi kart, amivel az 540/1000 fordulatot lehetne kapcsolni. A traktor hátulján kb a TLT kivezetés magaságában van egy 12 cm hoszú vaskar, lehet kapcsolni 2 helyzetbe. Ezel kel átváltani a fordulatot, vagy mire van az ott? Szeretném valahogyan megtudni, hol lehet az 1000-es fordulatot bekapcsolni, mert nem tud anélkül vetni a vetőgéppel.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21784. hozzászólására8220-as van dyna váltóval. Az enyém motorja még nem tökéletes, de meglepően jó erőben van főleg, hogy alig van benne kompresszió. Érzésre is leadja a 160-at már csak azt nem tudom mi lesz ha most télen még faxán rendbe rakjuk. Így is sok munkában rába teljesítménye van.
A fogyasztásról nem nagyon merek nyilatkozni amég nem vagyok megelégedve a motorral inkább. csak annyi észrevételt osztanék meg, hogy könnyű munkában nem éri meg annyira használni mert abban sokat eszik de ahol ki van használva ott tűrhető szerintem.
Válasz MFM #21783. hozzászólásáraÈrtem... Ès amúgy jó gèp, leadja 160 pacit? Fogyasztás, 400l tank/2nap? 4-es ekèt viszi könnyen 30centin, mondjuk neked nem tudom milyen van.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21780. hozzászólásáraEz a méret kérdés nem olyan egyszerű, a 6000-es hasonló erejű jd-khez képest brutális monstrum egy gép (és mégis fordulékonyabb), de a 7000-hez képest kicsit talán pici is bár itt nincs akkora különbség.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21780. hozzászólásáraKérdés, hogy a fullpower váltó mennyivel több teljesítményt nyel el mint a dyna-4? Amúgy most hogy már dolgozok ilyennel is olyannal is a dyna váltó semmivel se rosszabb a fullpowernél ha terhellés alatti irányváltó van hozzá. Javításba biztos olcsóbb a dyna. És szerintem a teljesítmény vesztesége is kisebb. Nehogy a 165 paciból nem maradjon a talajra a full powernél.
Kössz mindenkinek az építőj. h.szólásokatAmúgy nekem tűnik csak méret alattinak ez a gép, tengelytáv (283cm) Ez jó?? súly 7-8t között variálható, ez megfelelő?? A tankja 410 liter, ebbe 2 napig nem kell tankolni Na erre kérek még válaszokat
Válasz szanberg #21778. hozzászólásáraSteretnék venni jövőre kicsi trakit használtat 100-110 pacisat használtban és azért kérdeztem. Ha sikerül akkor kicsi Arest 556-566 de ha nem lesz akkor Ferga kicsi mert egy és ugyan az a váltó szinte. Igaz a Röncsi az 32 váltó mert van benn egy felező is de ha nem lesz az akkor sem érdekel jó lesz a Ferga is kicsiben.
Válasz Ares 826 #21777. hozzászólásáraGondolom gyárt ez a cég minden félét Perkins motoron kör adagoló szokott lenni csak ez elég ritka és drága állatfaj.
Kör adagolóból a Lucas CAV a leg elterjedtebb szerintem, illetve a Bosch-ok, mindkettő jó és mindenhol fel tudják újítani őket nem drágán.
Válasz Ares 826 #21775. hozzászólásáraEzek még adagolós gépek és régi motorok között egyik legjobb a Perkins. Elég igénytelen is, strapabíró ereje is megvan neki valamint ha fel kell újtani bármelyik más motorhoz képest -kivéve mtz hehe- töredék áron fel tudod újítani kiváló minőségű alkatrészekkel, egyedül ha a Stanaday adagoló van rajta az cumi mert annak marhára drága a javítása és kevés helyen értenek hozzá.
Az új Perkins motoroknál a Delphi injektorok kényesebbek, nekünk 5000óránál kellett cserélni, kettőnél sok volt a résolaj a 4 hengeres fergában, 120ezer volt darabja az újnak, azért drága mert nincsen hozzá javítókészlet megkell venni kompletten az újat mese nincs. Egyébként ha ennyit elmegy akkor szerintem túlságosan nem is rossz azért...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáraAzt mondja az ismerős hogy a magas nyomású motorjaik nem igazán jók mert az injektorok 1500-2000 óránként megdöglenek, az meg húzós összegben a csere de nagyon!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáraÉrdekes, hogy ebben a kicsiben is a fullpower váltó van, ritka dolog itthon inkább a dynashift-el szerelték ezeket. Így azt mondom nagyon jó mert a dynashift az gyengusabb. Mosot talán Perkins mert ezekben a kisebbekben azt rakták annó, de mindegy is mert ha sisu lenne akkor sem nyúlnál mellé, csak zúgjon jól az a lényeg.
12000+ órás az nem kevés de egyben van igaz fel is vakarták rendesen a gépet, de szerintem ha nincsen látható észlelhető komolyabb hibája akkor vállalható így első ránézésre!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáramotorja perkins a tractordata szerint, váltója fullpower ha jól gondolom mivel a dynasokban van mechanikus váltókar is. És azokban nincs a karfában kisgolyós váltókar csak a kormány melletti. De azért ez nem 100%ig tuti.
Válasz ermike #21768. hozzászólásáraAz jó húzós, nekem 160-ból megvolt mondjuk ismerősnél. Viszont az enyémen szerintem rosszul állította be az előtöltést az aki összerakta, mert nem vagyok elégedett a végeredménnyel. Megyeget, de alacsony fordulaton ha terhelést kap akkor kormol, magas fordulaton terhelés nélkül meg bedadog mintha porlasztós lenne pedig azok is be lettek vizsgálva.
Majd télen szétkapjuk újra aztán ránézünk.
Válasz MFM #21766. hozzászólásáraaz adagoló 500 körül volt plusz afa, de megérte a fogyasztás sokkal de sokkal jobb lett lelazizott 11 ha T olyan 20 L atlagbol előtte ez ugyan itt 30 körül ment!
erősebb és pörgősebb lett motor, szerepeket is beállították rendesen!
Válasz subikiss #21758. hozzászólásáraAkkor én azt csinálnám a helyedben, hogy megkeresném a kuplungra menő vezetékeket, és azt kéne megnézni, hogy amikor megáll a kardán akkor azért mert az elektromos jel szűnik meg vagy az állandó marad, ekkor csak kuplungot kell kiszedni és átnézni, szerintem ezzel járnál a legjobban.
24415 hozzászólás
Válasz lac* #21814. hozzászólásáraAz ember hozzászokik, még az autóba is az ablaktörlőt kapcsolja az index helyett hehe.
Válasz Sötét Paraszt #21813. hozzászólásáraMennyi zseton?
Válasz Sötét Paraszt #21813. hozzászólásáraEkkora rajongója lettél az MF-nek,más márkára rá se nézel?
Egy 7714 mennyive lehet erősebb egy 5465-né?
Válasz MFM #21811. hozzászólásáraSzerintem az lesz a szinkronizált és mindegyikhez tartozik még 4 fokozat plusz a nyúl és a teknős 24/24 váltó(csak tipp)
Válasz bandigh #21810. hozzászólásáraÉs akkor mi az az L-M-H fokozatok?
Válasz balazoooo #21809. hozzászólásáraEz alapján a powershuttle az elektronikus kuplungpedállal rendelkezik, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval, egy szinkronizált sebváltókarral, amin terhelés alatt egy gombbal tudsz váltani egy teknős/nyúl fokozatot.
Válasz MFM #21806. hozzászólásáraEsetleg ez lehet, hogy segít
4200
4300
Válasz MFM #21806. hozzászólásáraMajd csak jön valaki aki már látott olyat
Válasz MFM #21806. hozzászólására7600 és dyna6
Válasz balazoooo #21805. hozzászólásáraEz melyik tipus könyve? Amire én gondolok azt kisebb gépekbe tették 4200-4300 ilyesmi tipusokba. A motorház oldalán van ez a powershuttle felirat, és ugyan terhelés alatti irányváltó van benne, de azon fokozatot nem lehet kapcsolni, olyan az irányváltója mint bármelyik másik márkáé. Ezen kívül annyit tudok még róla, hogy 3 főcsoport van (L-M-H) de hogy ezeken bellül mennyi fokozat és abból mennyi terhelés alatti azt nem tudom, ez lenne a kérdés.
Kicsit olyan mint az új global széria.
Válasz MFM #21804. hozzászólásáraEgy ilyet találtam a könyvbe:
Karbantartásiban is powershuttle néven hivatkozik rá ha jól emlékszek.
Válasz balazoooo #21803. hozzászólásáraAz a PowerControl amire te gondolsz.
Válasz MFM #21801. hozzászólásáraSzerintem az csak a terhelés alatti irányváltónak az elnevezése(ami egyben csoportot és fokozatot is vált pl dyna6 esetén) de lehet, hogy butaságot mondtam.
bendix
Szeretnék kérdezni valamit tőled a traktoroddal kapcsolatban, de nem tudlak elérni az e-mail címeden, megadnád a mostanit?
A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?
A "powershuttle" elnevezésű váltókról mit tudtok? Milyen rendszerű? Van benne terhelés alatti fokozat? Mennyire strapabíró?
Válasz Ares 826 #21798. hozzászólásáraNem a mostaniakban, hanem amikben még JD motor volt, Arionokban, Axionokban.
Dyna4=Quadrashift, Dyna6=Hexashift
Válasz Bárány #21797. hozzászólásáraAz hogy lehet?? Sokáig pereskedtek a Claas az AGCO céggel mert az AGCO-é volt a "szellemi" termékként ez a típusú váltó, rajta is van a Röncsi hátsó jobb oldali kihajtás házon a cég lógója egy kis táblán. Én úgy tudtam hogy amikről te írsz gépekről abban már Czetef váltó van, de az ember mindig tanul.
Válasz Ares 826 #21796. hozzászólásáraMeg a Claas Axionokban 240-ig.
Válasz MFM #21791. hozzászólásáraHát látod az lehet akkor ez a váltó van a Röncsiben is mert ott 32 előre és hátra van az Ares szériákban 80 -190 pacikig.
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraAz a 99-es még nem commonrailes lehet szerintem, a TierIII-asokban a kabinból lehet jobb oldalon egy karral váltani a kardán fordulatokat, azon a gépen valószínűleg azzal a karral tudod kintről, az 5455-nél is kint lehet egy ilyesmivel átkapcsolni ezt
Válasz csoppika #21792. hozzászólásáraHa nincs váltóolajnyomás akkor szétkapcsol a hajtáslánc húzhatod nyugodtan.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21787. hozzászólásáraNa neked meg el felejtettem válaszolni
A súlyozással nem foglalkoztam, az enyém fronthidrós így azzal a vasdarabbal az elején nem volt eddig még szükség a súlyozásra, pedig egy jó 5 mázsás súlyt kaptam hozzá.
Tárcsából csak 3.40-es van, azt meg sem érzi olyan dombon amin ha keresztbe fordulok talán föl is borulna viszi fölfele 18-al vagy amennyit meg bírsz ülni. Lazítót 3 késest 70 centin 5.5-6 körül viszi, 4-es vf ekét 20-25 centin 8-10-12 ilyesmi sebességgel húzza szóval amit tudnia kell azt tudja szerintem. Az új 150 m-es johnit háromszor körberöhögi ilyen téren. Csakhát az enyém elég leharcolt de majd most télen újjá faragjuk csak győzze a pénztárcám
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásáraA karra csak tippem van. Nem a váltót állítja át vontatott üzembe, hogy motor járatás nélkül lehessen húzni a trakit?
Válasz Ares 826 #21788. hozzászólásáraAmiről Jamo beszél az szerintem a Dynashift váltó ami a Dyna 4 elődje azzal a különbséggel, hogy itt alapfelszereltségként része volt a váltónak egy felező fokozat (nyúl-béka) ami így megkétszerezi a 16-16 sebességfokozatot így lesz 32-32.
A Dyna 4 16-16 fokozattal rendelkezik kivéve ha opcióként kéred bele a "szuper mászó" fokozatot (csiga)
A Dyna 6 pedig 24-24 plusz itt is van lehetőség mászófokozat beépítésére.
Válasz csoppika #21789. hozzászólásárahttp://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok/mf/mf_6400-7400_traktor_perkins_hu.pdf
Válasz Sk Laci #21786. hozzászólásárahttp://www.masseyferguson.com.ar/Images/servicios/manuales/Tractores/manual_MF6499.htm
Válasz jamo #21781. hozzászólásáraNekem azt mondta a szerelő ismerős is meg a Mézga is hogy csak 16-os a Dyna 4-es váltó. Akkor most hogy is van?
Válasz MFM #21785. hozzászólásáraNa ès mekkora ès mennyi súly van elől neked, vagy mennyit lehet pakolni rá.?? Ja ès tárcsa, kombi hány mèterest visz el?
Szanberg, nektek MF 6497 van. Hol kapcsoljátok rajta az 1000-es fordulatot?
Az ismerősömnek van 6499, de a kabinban nem találtunk semi kart, amivel az 540/1000 fordulatot lehetne kapcsolni. A traktor hátulján kb a TLT kivezetés magaságában van egy 12 cm hoszú vaskar, lehet kapcsolni 2 helyzetbe. Ezel kel átváltani a fordulatot, vagy mire van az ott? Szeretném valahogyan megtudni, hol lehet az 1000-es fordulatot bekapcsolni, mert nem tud anélkül vetni a vetőgéppel.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21784. hozzászólására8220-as van dyna váltóval. Az enyém motorja még nem tökéletes, de meglepően jó erőben van főleg, hogy alig van benne kompresszió. Érzésre is leadja a 160-at már csak azt nem tudom mi lesz ha most télen még faxán rendbe rakjuk. Így is sok munkában rába teljesítménye van.
A fogyasztásról nem nagyon merek nyilatkozni amég nem vagyok megelégedve a motorral inkább. csak annyi észrevételt osztanék meg, hogy könnyű munkában nem éri meg annyira használni mert abban sokat eszik de ahol ki van használva ott tűrhető szerintem.
Válasz MFM #21783. hozzászólásáraÈrtem... Ès amúgy jó gèp, leadja 160 pacit? Fogyasztás, 400l tank/2nap? 4-es ekèt viszi könnyen 30centin, mondjuk neked nem tudom milyen van.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21780. hozzászólásáraEz a méret kérdés nem olyan egyszerű, a 6000-es hasonló erejű jd-khez képest brutális monstrum egy gép (és mégis fordulékonyabb), de a 7000-hez képest kicsit talán pici is bár itt nincs akkora különbség.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21780. hozzászólásáraKérdés, hogy a fullpower váltó mennyivel több teljesítményt nyel el mint a dyna-4? Amúgy most hogy már dolgozok ilyennel is olyannal is a dyna váltó semmivel se rosszabb a fullpowernél ha terhellés alatti irányváltó van hozzá. Javításba biztos olcsóbb a dyna. És szerintem a teljesítmény vesztesége is kisebb. Nehogy a 165 paciból nem maradjon a talajra a full powernél.
Válasz Ares 826 #21779. hozzászólásáraFergákba is benne van a felező ugyanúgy. A dyna-sok 32/32esek.
Kössz mindenkinek az építőj. h.szólásokatAmúgy nekem tűnik csak méret alattinak ez a gép, tengelytáv (283cm) Ez jó?? súly 7-8t között variálható, ez megfelelő?? A tankja 410 liter, ebbe 2 napig nem kell tankolni Na erre kérek még válaszokat
Válasz szanberg #21778. hozzászólásáraSteretnék venni jövőre kicsi trakit használtat 100-110 pacisat használtban és azért kérdeztem. Ha sikerül akkor kicsi Arest 556-566 de ha nem lesz akkor Ferga kicsi mert egy és ugyan az a váltó szinte. Igaz a Röncsi az 32 váltó mert van benn egy felező is de ha nem lesz az akkor sem érdekel jó lesz a Ferga is kicsiben.
Válasz Ares 826 #21777. hozzászólásáraGondolom gyárt ez a cég minden félét Perkins motoron kör adagoló szokott lenni csak ez elég ritka és drága állatfaj.
Kör adagolóból a Lucas CAV a leg elterjedtebb szerintem, illetve a Bosch-ok, mindkettő jó és mindenhol fel tudják újítani őket nem drágán.
Válasz szanberg #21776. hozzászólásáraAz milyen megoldású az a Stanaday adagoló nem ismerem nem volt még dolgom vele?
Válasz Ares 826 #21775. hozzászólásáraEzek még adagolós gépek és régi motorok között egyik legjobb a Perkins. Elég igénytelen is, strapabíró ereje is megvan neki valamint ha fel kell újtani bármelyik más motorhoz képest -kivéve mtz hehe- töredék áron fel tudod újítani kiváló minőségű alkatrészekkel, egyedül ha a Stanaday adagoló van rajta az cumi mert annak marhára drága a javítása és kevés helyen értenek hozzá.
Az új Perkins motoroknál a Delphi injektorok kényesebbek, nekünk 5000óránál kellett cserélni, kettőnél sok volt a résolaj a 4 hengeres fergában, 120ezer volt darabja az újnak, azért drága mert nincsen hozzá javítókészlet megkell venni kompletten az újat mese nincs. Egyébként ha ennyit elmegy akkor szerintem túlságosan nem is rossz azért...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáraAzt mondja az ismerős hogy a magas nyomású motorjaik nem igazán jók mert az injektorok 1500-2000 óránként megdöglenek, az meg húzós összegben a csere de nagyon!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáraÉrdekes, hogy ebben a kicsiben is a fullpower váltó van, ritka dolog itthon inkább a dynashift-el szerelték ezeket. Így azt mondom nagyon jó mert a dynashift az gyengusabb. Mosot talán Perkins mert ezekben a kisebbekben azt rakták annó, de mindegy is mert ha sisu lenne akkor sem nyúlnál mellé, csak zúgjon jól az a lényeg.
12000+ órás az nem kevés de egyben van igaz fel is vakarták rendesen a gépet, de szerintem ha nincsen látható észlelhető komolyabb hibája akkor vállalható így első ránézésre!
Válasz F-A-R-M-E-R #21771. hozzászólásárahttps://www.used-massey-tractors.com/brochures/show/brochure/41/bname/brochure-41
https://www.used-massey-tractors.com/download-massey-ferguson-brochures
Válasz F-A-R-M-E-R \ #21771. hozzászólásáramotorja perkins a tractordata szerint, váltója fullpower ha jól gondolom mivel a dynasokban van mechanikus váltókar is. És azokban nincs a karfában kisgolyós váltókar csak a kormány melletti. De azért ez nem 100%ig tuti.
Valaki megtudja mondani hogy EBBEN a trakiban milyen motor, és váltó van. Kössz előre is uraim
Válasz VMisi #21765. hozzászólásáraSárvédőn gomb nincs beragadva. Többször szívatott már minket ilyen 6400-ason.
Válasz ermike #21768. hozzászólásáraAz jó húzós, nekem 160-ból megvolt mondjuk ismerősnél. Viszont az enyémen szerintem rosszul állította be az előtöltést az aki összerakta, mert nem vagyok elégedett a végeredménnyel. Megyeget, de alacsony fordulaton ha terhelést kap akkor kormol, magas fordulaton terhelés nélkül meg bedadog mintha porlasztós lenne pedig azok is be lettek vizsgálva.
Majd télen szétkapjuk újra aztán ránézünk.
Válasz MFM #21766. hozzászólásáraaz adagoló 500 körül volt plusz afa, de megérte a fogyasztás sokkal de sokkal jobb lett lelazizott 11 ha T olyan 20 L atlagbol előtte ez ugyan itt 30 körül ment!
erősebb és pörgősebb lett motor, szerepeket is beállították rendesen!
Válasz subikiss #21758. hozzászólásáraAkkor én azt csinálnám a helyedben, hogy megkeresném a kuplungra menő vezetékeket, és azt kéne megnézni, hogy amikor megáll a kardán akkor azért mert az elektromos jel szűnik meg vagy az állandó marad, ekkor csak kuplungot kell kiszedni és átnézni, szerintem ezzel járnál a legjobban.