Fórum
- Búza és árpa vetőmagok a gyakorlatban új
- Direktvetés, no-till. új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Grubber új
- Mezőgazdasági gépek festése új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló

Hiába tikkasztó a nyár: az AKG-kötelezettség nem várhat +VIDEÓ
Kényszerpályán a gazdák: ilyen, amikor a no-till nem sikerül, de a vállalást...
748 hozzászólás
Válasz #196. hozzászólásra
Elvileg az RO-55 is zsírtalanít a passziválás mellett.
Válasz #196. hozzászólásra
Nitrós rongy.
Sziasztok! Mivel tisztítanátok zsírtalanítanátok a felületet festés előtt? Egy gabona vágóasztalról lenne szó, elég nagy felület, csiszolás megvolt, ötleteket várnék ki mivel csinálná hogy gyors és olcsó és jó legyen
Válasz #189. hozzászólásra
Nem egy mtz
Hát a John Deert azt le kell azért festeni
Válasz #186. hozzászólásra

Ha olyan a szitu még ezt szoktam használni festékeltávolításra ez a kissebb van egy nagyobb testvére de a homok azért hatékonyabb.
Válasz #192. hozzászólásra
Gondoltam, csak vicceltem:)
Válasz #191. hozzászólásra
Kolléga nem a Te gépedre gondoltam,mikor a hozzászólást írtam,hanem az ütött-kopottakra:)
Rendben,hívhatsz:)
Válasz #170. hozzászólásra


Naaa
(Hozzáfogtunk mi is a festéshez, egyelőre rácsokat, és apróságokat készítettünk elő, van vele munka bőven
Holnap kikapom a hidat, és belenézek a kormányműbe hogy mitől kóvályog, majd hívlak ha látok valamit)
Válasz #188. hozzászólásra
Nálunk sokkal drágább emberkék vannak.Ha itt lenne aki ennyiért megcsinálja sok munkája lenne.Van egy ismerős cég ott szórathatnék ingyenért de ők csak rozsdamentes anyaggal dolgoznak szénacélt nem engednek szórni.
Válasz #187. hozzászólásra
Megértem a Te álláspontodat is természetesen,és el is fogadom
De ha ez a mérvadó,akkor mongjuk kicserélek pár tömítést,úgyhagyok mindent ahogy volt,és felújítottként kínálhatom?Foltosan,ütöttkopottan???
Válasz #184. hozzászólásra


Ezért írtam hogy kinek mik a lehetőségei. Ahová én hordom ott 2800+fa /m2 áron szórják komoly nagyteljesítményű kamrába. domi vágóasztala sallangokkal együtt megvolt gyenge két óra alatt.
Válasz #180. hozzászólásra
Mi mikor lehetett bontva és így nincs meglepi ,viszont a festék ugye mindent eltakar
Hozzáteszem mtz -nél ezt nézegetjük ,ha vásárlásról van szó saját részről meg lehet hupikék is ,ha a gazdájának megfelelő .Láttam én már ötvenest is zöld sárgára festve engem nem lep meg már semmi!
Azért is nem nagyon érdemes festeni ,mert nem olyan ,mint a nyugatiak szeretik nézegetni az olajfolyásokat és a tömítés cseréket
Válasz #184. hozzászólásra
Nedves homok szórás. Egy magasnyomású mosó + 1 adapter. A vakrozsda miatt a művelet után kezeled. De otthon is megoldható 1 Mtz becslések szerint így 5-6 zsák kvarc homokkal le lehet vakarni 1 zsák 20-25 kg. Gyári adapter a kercher hez is kapható. a hobbitól a profiig.
Ha már itt tartunk nitros hígító vagy H-100 hígító és társai?
Melyik jobb és miért?
Válasz #169. hozzászólásra
Drága mulatság a homkfúvás nekem mondtak rá olyan árat ,hogy csak lestem úgyhogy maradt a flexbe fogható drótkorong meg a levegős festékverő.
Válasz #171. hozzászólásra
Hali!
Semmi bajom a Trináttal de nem sokkal több pénzért kapsz jóval komolyabb festéket.Sokmindent festek én is Trináttal a saját alapozóját használva egész tartós bevonatot ad.De azért egy 2K-s festék fényévekkel többet tud keményebb a bevonat jobb a karcállósága stb.
Válasz #181. hozzászólásra
Azt nem tudom hogy többet ér-e,de így érzem teljesnek egy gép felújítását,nembeszélve arról ha van festetlen,és festett gép azonos állapotban,eddig minden alakalommal a festett kelt el elöbb.
Meg nekem fontos az is ha kész van egy gép,az el is keljen,és így hamarabb elkel az is biztos.
Tehát akkor számolhatjuk úgy is,hogy itt marad hónapokat az mennyi????
Úgyhogy csak a régi bevált stratégia,és forgatókönyv a nyerő!
Válasz #170. hozzászólásra


Valaki lenyomhatna egy számítást.
Pl. te is hamár izé.....
Teszem azt lefesti az ember, festék, órabér, csiszolás vakarás satöbbi...... ez mennyi forintba van?
És mekkora pénzt lehet rátenni ennek köszönhetően?
Tehát hiénatraktor - festett traktor mekkora árkülönbség, és mibe kerül maga a festékesszőrmézés körülötte?
Válasz #178. hozzászólásra
Mondjuk az MTZ nem az esetem,semilyen téren sem
Válasz #178. hozzászólásra
Bocsi!
Az nem volt odaírva
Válasz #170. hozzászólásra

Hát én nem is a John deer festéséről beszéltem csak is mtz ne keverjük össze!!
Nyáron én is festem a nyuszi felnijeit mert nem akarják állni a levegőt
Válasz #173. hozzászólásra
Ebben igazad van,és sokszor általánosítanak sajna
Van olyan gép is amit nem festek,mert nem csúnya,de az a ritkább már
Válasz #171. hozzászólásra
Bocs de ez én voltam csal elfelejtettem átjelentkezni a saját nevemre .
Válasz #172. hozzászólásra
Hali
Mikor műszakira vizek valamit és nincs lemázolva már szóvá is teszik
még az 5 éves traktor gyári festését is elvárták volna hogy fessem újra
Válasz #170. hozzászólásra
Te valahogy megtalálod az arany középutat az igényesség és a gazdaságosság között. De nem ez a jellemző a "felújítók" nagy többségére!
Válasz #171. hozzászólásra
Üdv!
Nekem mikor volt Ifám trináttal festettem 5 év múlva is volt fénye,és nem pattant egykönnyen le.
Válasz #161. hozzászólásra
Mer a mi a baj a trináttal ara hogy 5 évente müszakira le legyen kenve valamivel jó az .
Válasz #168. hozzászólásra



Üdv!
Ezt megcáfolom!
Én JD traktorokat újítok fel,pontosan eladás céljából,és el sem tudom képzelni hogy összerakjam úgy hogy foltos mint a hiénakutya.
Csak egy példa felújítás elött,és utána.
Ha valaki azt mondja hogy az eredeti festett állapotában szeretné,azzal valami baj van,pontosabban az ízlésével!!!
Szerintem az aládolgozás a lényeg nem az hogy milyen festéket kenünk rá. Lajta vetőgépet tizen éve homokfúvóztattam és az akkor kapható legolcsóbb nevenincs "zsigulipiros" festékklk festettem természetesen előtte alapoztam a legolcsóbb alapozóval. Tavaly adtam el. Egy percet nem volt szárazon, utóbbi években nem is használtam. Mohás volt a teteje. De ahol lelöktem róla a mohát ott ép volt a festék rajta. Egy rozsdapötty se volt. Műtrágyaszóróval ugyanez a helyzet. Bár arra kellett utólag talpat hegeszteni és azt nem homokfúvóztattam már. Az 2-3év alatt berozsdul akármit csinálok vele. Szóval ha tökéletes megoldást karunk akkor homokfúvó... fémtiszta felület... onnantól pedig már jó lesz akárhogy is csinálja az ember. Minden egyéb megoldás félmegoldás. Persze a lehetőségekhezt mérten. De senki ne várjon csodát semmilyen festéktől ha nem megfelelően előkészített felületre teszi.
Válasz #166. hozzászólásra
Eladásra sosem festeném le ,mert sokan vannak úgy vele a hozzáértők ,ha már fújva van a gép meg se nézik legalább is ez a tapasztalat !A saját célú festegetés viszont nekem is hobbim ,az ekéket is úgy fújom ,hogy alá van alapozva jó sokat bírjon
Amit most csinálunk még az alapozója is Alkyton !!
Én meg amondó vagyok ,hogy akármilyen ütött kopott a színe a gépnek ,csak saját célra festeném le
Válasz #160. hozzászólásra
A régi festéket ami leválik le kell vakargálni vagy csiszolni az egészséges részekig, ahol lehet csiszolópapírral felcsiszolni. Alapozás nem kell, egy réteg elég szokott lenni, de látni fogod, hogy mennyire fed a festék.
Válasz #165. hozzászólásra

Alkyton árán olcsóbb 2k festéket is kapsz, és nem egy kategória a kettő. Igaz a 2k festékhez ha nincs még valami bevonat akkor kell alapozó, de 1000-1500-ért már van rendes 1k ipari.
Válasz #164. hozzászólásra
http://festekfutarbt.qwqw.hu/?modul=oldal&tartalom=974873#7 Ezt próbáld ki három éve ezzel fújom az ekéket nincs párja!
és alapozni szokás, vagy hogy szoktátok? csak a fülkét gépháztetőt sárvédőket szeretném fújni, és próbálnám igényesen valami konkrét ilyen "MTZ kék" festéket tudtok linkelni?
Válasz #162. hozzászólásra

Ja ettől félek én is ,jó kis zegzugos helyek vannak ráadásul egy csomó mindent le kell szedni ha rendes munkát akarok.Még halogatom egy kicsit
Válasz #161. hozzászólásra
ilyen helyeken nagyon jó munkát tud csinálni
Ahol meg jobban hozzáférhető ott valami finomabb rotospapír
A drótkorongot flexre - fúróra tudom ajánlani
Válasz #160. hozzászólásra
Üdv!
Ha igénytelen vagy akkor Trinát vagy társai ,ha tartósat akarsz akkor valami 2k-s ipari festéket az autófesték luxus az Ivánra.Az előzőekben hozzászólt kolléga árai igen jók.Én az enyémet 300-as vizes papírral csiszoltam de csak a motorháztetőt ,fülkét hátsó sárvédőket csiszoltam.A géptörzs csiszolására még nincs ötletem.
Üdv! kék MTZre milyen festéket használnátok és hátrétegben? illetve milyen alapozót és hogy csiszoljam fel a régi festéket?
Válasz #157. hozzászólásra
Hello
Írtam e-mailt de nem kaptam választ. Claas kombájnra keresnék én vetés zöld festéket, ebben esetleg nem tudsz segíteni?
Válasz #156. hozzászólásra
Na meg ott a háttérben az öltönyös pártitkár is
Jaj de komoly ahogy Mari néni meg Józsi bácsi rakják össze a piros Mtz-ket
Válasz #156. hozzászólásra

Az MTZ piros színnél is érvényes a 2K (A+B) 3800,-Ft./kg+ÁFA ár, az 1 komponensű esetén pedig a 2500,-Ft/kg+ÁFA ár. Compact-HU Kft. www.compact-festek.hu 62 313463
Válasz #155. hozzászólásra



Az MTZ gyári élénkpiros színre tudsz mondani árat?
Válasz #141. hozzászólásra
2 komponensű, 2:1 keverési arányú, akril magasfényű bevonatot javaslunk. Ebből általában 50 micron rétegvastagságban 4+2 = 6 kg elég szokott lenni egy traktorra. Természetesen ez nagyban függ a gép méretétől, a szórási veszteségtől. John Deere zöldben (A+B) 3800,-Ft./kg.+ÁFA. Járművekre, gépekre kültérben nem javasolt az 1 komponensű anyagok használata, de ha valaki mégis az 1 K ipari bevonat mellett maradna annak az ára John Deere zöldben 2500,-Ft./kg.+ÁFA. Compact-HU Kft. compact-festek.hu 62 313 463
Válasz #153. hozzászólásra
Köszi!
Válasz #145. hozzászólásra
Jó látni egy igényes munkát a sok gányolás között.Szép meló.
Válasz #150. hozzászólásra
Még akartam írni az elöbb hogy úgy keverik valami nagyobb kiszerelésből,és nincs cimke a dobozon,mert tudják miért megyek,és csinálják,ezért nem tudom a márkáját a festéknek.
Válasz #150. hozzászólásra
Üdv!
Már többféle festékkel csináltuk,de nem az olcsókkal.Nem nagyon emlékszem márkára.
De a színkód minden esetben 6002 ezt tudom
Válasz #145. hozzászólásra
Nagyon szep munka,milyen festekkel es mi a kodja?
Válasz #148. hozzászólásra
Üdv!
A csiszolható felület meg van csiszolva szükség szerint,ahol nem lehet csiszolni,ott ha pereg a régi festés az vissza van pucolva addig még nem egészséges,aztán zsírtalanítás,portalanítás és festés.
Röviden ennyi az előkészítés,de alapos.