Válasz Hús Futár #2541. hozzászólásáraKopogat. Baj még nem volt vele. Traki hátulján leht benne 2000óra körül. Már látszik hogy kopogat de még minimum 90%os. Teleszkóposon vannak rajta kisebb vágások, sérülések, defekt még nem volt, de kb 4-500óra uán már látszik hogykopott belőlük, szerintem olyan 80%on lehetnek.
Válasz rsandor #2539. hozzászólásáraKösz az infót! Engem elsősorban a strapabítóság és az időtállóság érdekelne. Traki elejére kellene. Oldalfala erős masszívnak tűnik? Mert pl a mitas oldalfala nagyon vékonynak tűnt már újkorában is és be is igazolódott. Ripityára robban szántás közben.
Ezek a col-mm átváltások nálam még egyik guminál sem passzoltak össze. De ha vígasztal a 580as BKT is csak kb 530max 540széles a valóságban.
Válasz jamo #2538. hozzászólására Én már vettem a kombájn hátuljára, meg egy traki hátuljára petlas gumi a traki hátsó 20.8 38 még nem sokat ment, ami pozitívum benne hogy közel 5! cm futó van rajta új korában, A mi negatívum hogy a 20.8 as guminak 52cm szélesnek kéne lenni de ez csak 48cm, mondjuk minden gyártónál vannak tűrések de ezt egy kicsit sokallom. Mást még nem tudok róla.
Válasz oprita #2535. hozzászólásáraÉn találkoztam olyan 18.4r34 3-4 éves orosz gumiabronccsal, ami annyira szétrepedezett már, hogy le kellett dobni. Sajnos nem egy gazdától hallom vissza a negatív tapasztalatokat.
Régi Taurusok is okoztak meglepetéseket, mármint pozitívakat, nagyon jól bírták. A mostaniak már közel se bírnak annyit (és ez nem véletlen:()
Válasz Gumiarzenál #2524. hozzászólásáraTavaly szétment az ötvenesen a hátsó,amivel tíz éve vettem,akkor volt új.Felraktam helyére egy 20%-os ruszkit,amit !30! éve sütött a nap a kertben...Patent.Más:van egy kis egytengelyesem, 1972-es Cordatic /magyar/ gumikkal.Az oldalán megvannak a szőrök.
Válasz Maximus08 #2525. hozzászólására
Menj be az első közeli gumishoz és mond, hogy elhoznád tőle a rossz gumikat. Nekem pont most hozta házhoz a muki csak tűnjön el tőle.
Válasz csoppika #2502. hozzászólásáraDe fura, hogy ilyen problémátok van. Én a másik oldalon kínlódok ezzel.
Nekem az a bajom, hogy nem találok "levetett" traktorgumit, úgy kell összekuncsorognom innen onnan 1-1 db-ot. Én állattartó vagyok, és mi a bálákat traktorgumikra rakjuk, és akkor nem rohad az alja.
Balatonhoz közel valakinek traktorgumija?
(sőt valaki pénzért árulja ezeket, és mondhatom nem marad rajt)
Sajnos nekünk nincs túl sok jó tapasztalatunk az orosz gumikkal kapcsolatban, elég hamar kirepedeznek. Valószínű az elmúlt pár évben változtattak a gyártástechnológián, és több adalékanyagot pakolnak bele a gumikeverékbe, aminek hatására hamarabb beindul az öregedés.
Ha jól tudom az orosz gumikra a törvényileg előírt 1 év garanciát vállalnak, de ezt nem annyira egyszerű érvényesíttetni.
A Rosava 172A8 terhelési indexel rendelkezik, azaz 6300kg bír 40km/h sebességnél 3.2bar nyomásnál.
A Firestone kombájngumikra május végéig akció van, ha érdekel akkor csörögj rám.
Válasz Claaastra #2520. hozzászólásáraÉrtem. Milyen nyomásértéken használod? Vannak olyan vélemények, hogy a puhább keverék miatt jobban ki kell fújni. Mennyi garanciát adtak rá?
Válasz csoppika #2492. hozzászólásáranemszép dolog de megmondom neked őszintén ha pótkeréknek elmegy még, és az a baj hogy kicsipte a belsőt akkor.. azt szoktuk csinálni hogy a döglött belsőt szétvágjuk és beleragasztjuk nagyügyesen, ez olyan mintha kapna egy új réteget belülre a gumiköpeny. nem egyszerű mert egyuttal hamar hamar fel is kell tenni felnire, eleve azon van amikor körberagasztjuk, aztán amilyen gyorsan csak lehet megy fel teljesen új belsővel, és fel kell fújni nyomásra hogy kifeszüljön.
aztán arra bármikor jó ha defekt van befogja az ember. kidobni vagy leadni nem éri meg. ez sem olcsó mutatvány de olyan még nem volt hogy pótkerék ne jöjjön jól.
SC 2000 es szállítószalagragasztóból 0,7 kiló 12 ezer forint volt, ha jól emlékszem 2-3 gumit telibe lehet vele kenni. aztán rohadjon meg. ha kell a gépet hazaviszi :D
amúgy jó cucc, most a télen is suszteroltam vele, egyik pótkocsimon ifa buci kereket kivágta egy csodás tusak, felfújt állapotban egy öngyujtó simán befért a résbe. gumi le, rönkrakó kanállal összeszorongattam hogy kitáguljon a rés, kapott egy kis pucolást , kinyomtam evvel a cuccal aztán úgy fogtam be a kanálba hogy összenyomja a repedést. 2 nap mulva ment vissza a kocsira, 1 tengelyre megy nagyjából 6 tonna teher, és most hogy kopott is a gumi kicsit közben meg nem mondanám hogy szószerint össze van csak ragasztva. jegyzem meg közutra nem megyek ki ilyesmivel. mert baromság. és ezt az eljárást sem népszerűsíteném, csak példa arra hogy rohadt erős ragasztó.
Mezőgazdasági abroncsok megsemmisítésével túl sok cég nem foglalkozik.
http://newenergy.hu/ujrahasznositas/atvetel/ itt 6Ft-tot kell fizetni kilójáért, de vannak feltételek ha jól látom.
A polgári gumiégetőről hallottam még, de arról nincs információm hogy milyen feltételekkel történik az átvétel.
Válasz csoppika #2502. hozzászólásáraHa van ikerkerékre való 18,4R38 amibe a nyomás megmarad, akkor nekem jöhet egy! Tegnap adta meg magát az egyik és kétséges a javítása.
Válasz Büresz #2503. hozzászólásáraNálunk a gumis azt mondta,oda ugyan ne vigyem!70ft/kilogramm amiért tőle elszállítják!Én meg azt hittem,jót teszek neki!
Válasz Büresz #2503. hozzászólásáraNem tudom, te milyen méretet használsz a trakin, de itt a hulladék udvarba csak személy méretet lehet bevinni...
A többi vállalkozói kategória...
Válasz csoppika #2502. hozzászólásáraÉn gumist kérdeztem meg higy lenne egy utánfutónyi gumin, azt mondta vigyem csak be. De a kukásokhoz lehet évi 4-6 dbot leadni ha jól tudom ingyenesen.
Téma a 380 85 24
Ez van minden portán tudtok nyilatkozni...
Melyik lehet a legfullprofibb hm?
Minta magasságokat mért vlk több márkáét??
Olcsó nem játszik diag rad nem jàtszik....öröm legyen nèzegetni ez a lényeg...
Válasz Gumiarzenál #2489. hozzászólásáraNagyon köszönöm a segítséget !
A 2% különösen fontos információ, mert nem tudtam, hogy mi az, ami még elfogadható. Próbáltam a lehető legközelebbi arányt megkeresni, olyan gumiabroncsot amit ráadasul lehet is kapni, és az nekem is a 480/65R28 "jött ki". Az 540/60R28, 500/65R28 jobb arányt ad, de olyat nem nagyon lehet kapni. Még egy kérdés: a max. 2% eltérés inkább lefelé legyen, vagy felfelé ? A 480/70R28 1.26-ra jön ki, és abból is sokat találtam.
Válasz Koszi. #2494. hozzászólásáraElöl nekem is özka van... A diagonál kopik...ennyi... A muszkán a diagonál voltyre is ilyen... Nem tudom, nektek mit csinál, de ez nem fog aszfaltozni...
Válasz csoppika #2492. hozzászólásáraÖzkát nem vennék mégegyszer, nekünk is a zetoron olyan van elöl, eléggé kopik.... Bkt-t vennék azok talán még árban sincsenek elszállva annyira és dícsérik ahogy hallottam.
Válasz csoppika #2492. hozzászólásáranekem egy petlas 7 éve fut gond nélkül,csúnya gumi de bírja,talán 1000óra van benne,rakodógépen (komatsu WB 93r),eldurrantak 2-3 évesen
4442 hozzászólás
Válasz Hús Futár #2541. hozzászólásáraKopogat. Baj még nem volt vele. Traki hátulján leht benne 2000óra körül. Már látszik hogy kopogat de még minimum 90%os. Teleszkóposon vannak rajta kisebb vágások, sérülések, defekt még nem volt, de kb 4-500óra uán már látszik hogykopott belőlük, szerintem olyan 80%on lehetnek.
Válasz jamo #2540. hozzászólásáraBKT neked hogy vált be ?
Válasz rsandor #2539. hozzászólásáraKösz az infót! Engem elsősorban a strapabítóság és az időtállóság érdekelne. Traki elejére kellene. Oldalfala erős masszívnak tűnik? Mert pl a mitas oldalfala nagyon vékonynak tűnt már újkorában is és be is igazolódott. Ripityára robban szántás közben.

Ezek a col-mm átváltások nálam még egyik guminál sem passzoltak össze. De ha vígasztal a 580as BKT is csak kb 530max 540széles a valóságban.
Válasz jamo #2538. hozzászólására Én már vettem a kombájn hátuljára, meg egy traki hátuljára petlas gumi a traki hátsó 20.8 38 még nem sokat ment, ami pozitívum benne hogy közel 5! cm futó van rajta új korában, A mi negatívum hogy a 20.8 as guminak 52cm szélesnek kéne lenni de ez csak 48cm, mondjuk minden gyártónál vannak tűrések de ezt egy kicsit sokallom. Mást még nem tudok róla.
Petlas gumikkal tapasztalat valakinek? (600/70 r28 méretben esetleg)?
Keresek:
Minimum 2db 385 65 22.5 hasznalt vagy vagott gumit.
4db 12.5x 20as hasznalt
900x 20as hasznalt gumit, elavult oreg nem erdekel.
Válasz oprita #2535. hozzászólásáraÉn találkoztam olyan 18.4r34 3-4 éves orosz gumiabronccsal, ami annyira szétrepedezett már, hogy le kellett dobni. Sajnos nem egy gazdától hallom vissza a negatív tapasztalatokat.
Régi Taurusok is okoztak meglepetéseket, mármint pozitívakat, nagyon jól bírták. A mostaniak már közel se bírnak annyit (és ez nem véletlen:()
Válasz Gumiarzenál #2524. hozzászólásáraTavaly szétment az ötvenesen a hátsó,amivel tíz éve vettem,akkor volt új.Felraktam helyére egy 20%-os ruszkit,amit !30! éve sütött a nap a kertben...Patent.Más:van egy kis egytengelyesem, 1972-es Cordatic /magyar/ gumikkal.Az oldalán megvannak a szőrök.
Válasz T.f #2533. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm!
Válasz lakatos gabesz #2532. hozzászólásáraGyári adatok , sebesség és tengelyterhelés függvényében.
Taurus
Válasz lakatos gabesz #2531. hozzászólásáraValaki esetleg tudna segíteni?
Taurus 11.2xr20-as és a 15.5x38 gumiköpenyekbe ki mennyi bárt fúj bele?mennyi az ajánlott?
Érdemes ilyet venni?
Armour márkájú gumiabroncsokkal van már valakinek tapasztalata? TX kombájn alá hátra keresek gumit.
Esetleg valakinek elfekvőben 16.0/70-20-as gumi, akár egy darab is használtba?
Válasz ..MZ/X.. #2527. hozzászólásáraPárat én is tudok vinni házhoz ingyér...
Válasz Maximus08 #2525. hozzászólására

Menj be az első közeli gumishoz és mond, hogy elhoznád tőle a rossz gumikat. Nekem pont most hozta házhoz a muki csak tűnjön el tőle.
Válasz Maximus08 #2525. hozzászólásáraMekkora gumi, és mennyi kell?
Pontosan hol vagy?
Válasz csoppika #2502. hozzászólásáraDe fura, hogy ilyen problémátok van. Én a másik oldalon kínlódok ezzel.
Nekem az a bajom, hogy nem találok "levetett" traktorgumit, úgy kell összekuncsorognom innen onnan 1-1 db-ot. Én állattartó vagyok, és mi a bálákat traktorgumikra rakjuk, és akkor nem rohad az alja.
Balatonhoz közel valakinek traktorgumija?
(sőt valaki pénzért árulja ezeket, és mondhatom nem marad rajt)
Válasz RkTomi #2521. hozzászólásáraSzia RkTomi!
Sajnos nekünk nincs túl sok jó tapasztalatunk az orosz gumikkal kapcsolatban, elég hamar kirepedeznek. Valószínű az elmúlt pár évben változtattak a gyártástechnológián, és több adalékanyagot pakolnak bele a gumikeverékbe, aminek hatására hamarabb beindul az öregedés.
Ha jól tudom az orosz gumikra a törvényileg előírt 1 év garanciát vállalnak, de ezt nem annyira egyszerű érvényesíttetni.
A Rosava 172A8 terhelési indexel rendelkezik, azaz 6300kg bír 40km/h sebességnél 3.2bar nyomásnál.
A Firestone kombájngumikra május végéig akció van, ha érdekel akkor csörögj rám.
Válasz RkTomi #2521. hozzászólásárabasszus ,olyanokat kérdezel,az biztos puhább mint a többi orosz,garancia???? hát nem tudom,biztos van rá
Válasz Claaastra #2520. hozzászólására650/75R32 nettó 249e Ft.
Válasz Claaastra #2520. hozzászólásáraÉrtem. Milyen nyomásértéken használod? Vannak olyan vélemények, hogy a puhább keverék miatt jobban ki kell fújni. Mennyi garanciát adtak rá?
Válasz RkTomi #2519. hozzászólásáratavaly vettem a lexire,mert épp ez volt raktáron,nem mondhatok rá rosszat,alkudni ,mert 209 nettóért odaadták
A Rosava márkát ismeri/használja valaki? Kombájnra első hajtott kerékhez kellene. Konkrétan ezt néztem: 650/75R32 Rosava TR-07 TT 172 A8.
Válasz VMisi #2516. hozzászólásáraKöszi!
Érdekes gumi, van rajta kb 15 q súly nagyon lapos volt , nézwm 1 bar, de 1.5 bárnál már szemre jó volt.
3- at tettem bele én is.
Valahol olvastam, hogy ezeket a ballonos gumikat azzal nyirják ki, hogy már szemre jó, de messze ninca meg bennük a nyomás.
Ezt nagyon sokan már tömlő nélkül használják, és ott nyilván más nyomás a szükséges, nekem meg tömlős mert szétszerelhető, 2 részes felni van a póton.
Válasz csoppika #2515. hozzászólására10-es!
Válasz UE-28 #2514. hozzászólásáraA max nyomást feltüntetik az oldalán a gyártók.
Én 3-3,5 öt teszek ezekbe.
Válasz UE-28 #2514. hozzászólásáraA PR szám mondja meg...kb
Üdv!
10.75 R 15.3 TÖMLŐS gumiba mennyi az előírt nyomás?
4 bar rémlik valahonnan, de sokallom.
3 t pótkocsin van.
Köszönöm
Válasz csoppika #2492. hozzászólásáranemszép dolog de megmondom neked őszintén ha pótkeréknek elmegy még, és az a baj hogy kicsipte a belsőt akkor.. azt szoktuk csinálni hogy a döglött belsőt szétvágjuk és beleragasztjuk nagyügyesen, ez olyan mintha kapna egy új réteget belülre a gumiköpeny. nem egyszerű mert egyuttal hamar hamar fel is kell tenni felnire, eleve azon van amikor körberagasztjuk, aztán amilyen gyorsan csak lehet megy fel teljesen új belsővel, és fel kell fújni nyomásra hogy kifeszüljön.
aztán arra bármikor jó ha defekt van befogja az ember. kidobni vagy leadni nem éri meg. ez sem olcsó mutatvány de olyan még nem volt hogy pótkerék ne jöjjön jól.
SC 2000 es szállítószalagragasztóból 0,7 kiló 12 ezer forint volt, ha jól emlékszem 2-3 gumit telibe lehet vele kenni. aztán rohadjon meg. ha kell a gépet hazaviszi :D
amúgy jó cucc, most a télen is suszteroltam vele, egyik pótkocsimon ifa buci kereket kivágta egy csodás tusak, felfújt állapotban egy öngyujtó simán befért a résbe. gumi le, rönkrakó kanállal összeszorongattam hogy kitáguljon a rés, kapott egy kis pucolást , kinyomtam evvel a cuccal aztán úgy fogtam be a kanálba hogy összenyomja a repedést. 2 nap mulva ment vissza a kocsira, 1 tengelyre megy nagyjából 6 tonna teher, és most hogy kopott is a gumi kicsit közben meg nem mondanám hogy szószerint össze van csak ragasztva. jegyzem meg közutra nem megyek ki ilyesmivel. mert baromság. és ezt az eljárást sem népszerűsíteném, csak példa arra hogy rohadt erős ragasztó.
270 300 320as ....44 46 48 50 mèretű kultigumik kinél hogy viselkednek?
Taurus bkt alliance mitas....?
Melyik problémás melyik se???
Mezőgazdasági abroncsok megsemmisítésével túl sok cég nem foglalkozik.
http://newenergy.hu/ujrahasznositas/atvetel/ itt 6Ft-tot kell fizetni kilójáért, de vannak feltételek ha jól látom.
A polgári gumiégetőről hallottam még, de arról nincs információm hogy milyen feltételekkel történik az átvétel.
Válasz VMisi #2509. hozzászólására34-esbe utazok... meg 15.5-38-ba... De csak olyan kitűnő minőség van, amihez nem vagyok elég barna...


Válasz csoppika #2502. hozzászólásáraHa van ikerkerékre való 18,4R38 amibe a nyomás megmarad, akkor nekem jöhet egy! Tegnap adta meg magát az egyik és kétséges a javítása.
Válasz Büresz #2503. hozzászólásáraNálunk a gumis azt mondta,oda ugyan ne vigyem!70ft/kilogramm amiért tőle elszállítják!Én meg azt hittem,jót teszek neki!
Válasz Büresz #2506. hozzászólásáraNe szívd mellre...csak hülyülök...
Válasz csoppika #2504. hozzászólásáraAzért írtam hogy ha jól tudom. Nem kell egyből hátbaszúrni!!


Válasz csoppika #2502. hozzászólásáraItt a kistérségi nagy szeméttelepre be lehet vinni, 7398 Ft+áfa/tonna az átvételnek a költsége Link
Válasz Büresz #2503. hozzászólásáraNem tudom, te milyen méretet használsz a trakin, de itt a hulladék udvarba csak személy méretet lehet bevinni...

A többi vállalkozói kategória...
Válasz csoppika #2502. hozzászólásáraÉn gumist kérdeztem meg higy lenne egy utánfutónyi gumin, azt mondta vigyem csak be. De a kukásokhoz lehet évi 4-6 dbot leadni ha jól tudom ingyenesen.
Srácok. A használt nagy traktor gumit mi pénz elvitetni, és hova lehet? Mert itt csak gyűlik...
Válasz *** HM *** #2500. hozzászólására1. nem játszik nem játszik

Téma a 380 85 24

Ez van minden portán tudtok nyilatkozni...
Melyik lehet a legfullprofibb hm?
Minta magasságokat mért vlk több márkáét??
Olcsó nem játszik diag rad nem jàtszik....öröm legyen nèzegetni ez a lényeg...
Válasz Gumiarzenál #2489. hozzászólásáraNagyon köszönöm a segítséget !
A 2% különösen fontos információ, mert nem tudtam, hogy mi az, ami még elfogadható. Próbáltam a lehető legközelebbi arányt megkeresni, olyan gumiabroncsot amit ráadasul lehet is kapni, és az nekem is a 480/65R28 "jött ki". Az 540/60R28, 500/65R28 jobb arányt ad, de olyat nem nagyon lehet kapni. Még egy kérdés: a max. 2% eltérés inkább lefelé legyen, vagy felfelé ? A 480/70R28 1.26-ra jön ki, és abból is sokat találtam.
Válasz csoppika #2497. hozzászólásáraCULTOR ??
Válasz Claaastra #2496. hozzászólásáraAbban az árban szinte taurust kapni...
Válasz csoppika #2495. hozzászólásáraözkában is van a knk55-ön kívül az agro10 tipusú ami jobb (de drágább)
Válasz Koszi. #2494. hozzászólásáraElöl nekem is özka van... A diagonál kopik...ennyi... A muszkán a diagonál voltyre is ilyen... Nem tudom, nektek mit csinál, de ez nem fog aszfaltozni...
Válasz csoppika #2492. hozzászólásáraÖzkát nem vennék mégegyszer, nekünk is a zetoron olyan van elöl, eléggé kopik.... Bkt-t vennék azok talán még árban sincsenek elszállva annyira és dícsérik ahogy hallottam.
Válasz csoppika #2492. hozzászólásáranekem egy petlas 7 éve fut gond nélkül,csúnya gumi de bírja,talán 1000óra van benne,rakodógépen (komatsu WB 93r),eldurrantak 2-3 évesen