Válasz szanberg #3505. hozzászólásáraGyártanak Afrikának retró medvéket biztos azt láttad. Bár szerintem az nálunk is megállná a helyét.
A Kubota 171 Adblue nelkul tudja a tier4 B-t is?
Válasz Dns8 #3503. hozzászólásáraIgen, azt néztem lengyelben a gépkiállításon, vakargattam is a fejemet, hogy mi van ebben, vazzeg ez süsü...
Volt azthiszem 280-as is belőle.
Amúgy nagyon gagyi volt maga a gép külcsínye, sorjás "kínai" műanyag motorháztető ésatöbbi...
Egyébként azt nemtudni technikailag milyen, arról nem mondok véleményt mert nemtudok.
Válasz *** HM *** #3498. hozzászólásáraAkkor inkább egy öreg JD 10.000 órával vagy egy régi T-150 abban még nincs Adblue ami beszarjon tőle a rendszer. Kalapács meg csavarhúzó, aztán góóóóóóóóóóóóó!
biztos hogy a bemutató videó a lényeges ?
nembiztos hogy attól lesz jobb gép ha jobb a videó, vagy őszintébb a videó.
megvan mindnek a maga kehéje, annyi hogy az mtz többször is sorban állt betegségekért.
Válasz rsándor #3487. hozzászólásáraKötött földben egy pár ekefejet le lehetne szedni szemrebbenés nélkül :). Megállna mint marinéni a buszmegállóban.A régi 160-as ettől még rosszabb.
Válasz *** HM *** #3479. hozzászólásáraÚjra nem tellik nyugatiba csak használtra,a használt nyugatit megnéztem párat.Jót találni olyan mint 25 éves szűzlányt találni.
Válasz Dns8 #3486. hozzászólásáraBírom az ilyen bemutató videókat 25cm mélyen tárcsázott omlós földet könnyű szántani 30 cm mélyen ,jönne el nálunk /szabolcs megye Tisza hullámtere/ a t150-es 4 fejjel ki van terhelve fullra.Normális földben azzal kezdené a szántást hogy 2 fej le!!!
Válasz feri6 #3441. hozzászólásáraHat igen ez igy van nalunk is van a faluban ket darab kalap szar mind a ketto valtojavitas masnap mikor elhoztak fek beszorult stb
Nekem is MTZ van. Egy 1986-os évjáratú 82-es. Ennyi munkára, ami nekem van tökéletes. Van tőlük jobb traktor is, de.... Mindegyik elromlik, ahogy öregszenek, a használat módja, a "gépész" személye, hozzáállása, stb nagy mértékben befolyásolja a gép élettartamát. Az tény, hogy új MTZ-t nem szabad venni ( mondom ezt fanatikus MTZ-s ként). Az alkatrészek minőségéről ne beszéljünk, abból is ki lehet fogni jobbat ( én inkább a régi, bontott alkatrészek felé hajlok). 2007-ben egy ismerősnek hoztunk Balassagyarmatról új 920.3-ast, akkor azt mondta a szervízes, hogy szerinte szét kellene szedni, kicserélni benne jó pár fogaskereket és csapágyat, akkor jó lenne egy darabig. Néztem egy YTO 804-est, de amikor a fülke alatt megláttam a sebváltót, ami kb akkora volt mint a Berligoban, rögtön meg is fordultam.
Az MTZ-ket kisebb, könnyű munkákra tervezték, arra jók. De amikor egy turbózott 80-assal akarja valaki megcsinálni azt a munkát, amit a tsz-ben a T-150K, vagy a 120-160-as Zetor csinált, akkor persze, hogy tönkre megy.
Válasz Ferror #3468. hozzászólására1000 üzemórás 4650-es zöldikét.
Azt nem kell eladni 8 ezer üó.-nál, hogy jön a nagyszervíz.
De ilyet már nem veszel.
Válasz a2457 #3465. hozzászólására Van még egy előnye az mtz-nek a nyugatihoz képest hogy teljesítményben ott van ahol kell, senki nem panaszkodott még hogy gyenge az mtz-je.sajnos sok nyugati gyengébbnek tűnik ugyanazzal a megadott lóerővel mint az mtz.
Válasz Drisa #3460. hozzászólásáranézd, környezetemben van olyan aki vett .4 es mtz-t, valami mindíg van vele. én már tüzet raktam volna alá. a tulaj is állandóan szidja.
a nagy megoldás meg egy használt beszerzése volt hogy legyen ami dolgozik ameddig az új nem.
igaz a kettő árából már lehetett volna egy épkézláb régebbi zetort venni neki, a régi 80 as meg elpótkocsizott volna továbbra is.
azért fogy sok mtz mert megszokták.
ha traktor akkor mtz.
ez olyan mint a motoros láncfűrész. az mind stihl, mindegy mi van ráírva.
sarokcsiszoló is mind flex.
ez kérlek egy ilyen ország.
kedsves melósom fogalmazta meg jól, amikor üléspárnát cseréltem az én gépemben. most vettem el az értékéből 200 ezret ha el akarnám adni. mert az gyanús ha jó az ülés a gépben, ha meg le is van festve a gép, az már gyalázat.
megvan az mtz sajátos előnye, de az biztos hogy új gépet ami mtz nem szabad venni. az ára és az értéke nincsen köszönő viszonyban egymással.
ez a tendencia, hogy még mindíg ennyi mtz eladható itthon akkor fog csak változni ha lesz más márka ami pont ugyanilyen primitív, árban sem tér el, de valóban tartós. annak is kellene vagy 4-5 év mire úgy-ahogy rászoknának.
Válasz jedi #3458. hozzászólásáraElmondom claas arion 650-et ne vegyél. Főleg rugozott híddal. Klima gyenge poros fülke. Gyenge rugalmatlan motor. Stb. Tessék nem félek
Válasz Sanyee #3457. hozzászólásáraNem értem ki vesz ennyi mtz-t. Aki itt az elmúlt 2-3 évben vett az mind elmondhatatlanul szidja és bánja. Persze a pénz nagy úr. Létező legrosszabb befektetés új mtz -t venni.
Válasz jedi #3458. hozzászólásáraEgyébként többre becsülöm az olyan embereket aki a saját pénzén kicsenget egy mtz-t , mint aki pályázat úton veri a nyálát hosszú évek óta , mert sikerült egy kék,sárga,piros traktort venni a semmire...
Nem vagyok egy mtz párti , de a nagy nyugatiak hibáit miért nem írjátok le ...titkos, féltek a perektől ..?? Szánalmas ez a pocskondiázás. Meg ne tudja a szomszéd , hogy megállt ...a nagy technika ,pedig mennyi van . Nálam a Fendt a nyerő nem hasonlítom az mtz -hez , a többi kuka.
Válasz balázsi #3456. hozzászólásáraEgyenlőre a számok még nem azt mutatják. Sőt igenis piacvezető az eladásokban.
Idei adat még nincs, a tavalyi is valahogy így alakult! De annyira azért nem fog változni.
Érdemes megnézni a külföldi eladásokat, ott azért más tendenciát mutatnak már a számok.
Ugyanakkor tegyük hozzá, hogy nálunk milyenek a körülmények. Pl. egy lengyel gazda már évekkel ezelőtt több támogatást kapott (nem csak pályázat és gép!), mint amit mi hektáronként kapunk most gabona vagy zöldségtermesztés után. Abból meg jobban lehet játszani.
A gazdaságok mérete se indokolja, hogy 20 millás kisgépeket vegyünk 20-30 hektárra. Oda megteszi 1 Mtz is, de 2-3 van mert az bőven elviszi és még a felébe se kerül.
Nagy gazdaságba már viszont tényleg nem való, ott a drágább NAGY gép hamarabb kitermeli az árát, érdemes megvenni, mint minőségben, mint termelékenységben. De nem kell átesni a ló túloldalára sem, mert voltak ahol vitték a fél házat is egy NAGY gép miatt, aki meg maradt a Rábás, MTz kombónál az ma is nyugodtan alszik.
7052 hozzászólás
Válasz szanberg #3505. hozzászólásáraGyártanak Afrikának retró medvéket biztos azt láttad. Bár szerintem az nálunk is megállná a helyét.
A Kubota 171 Adblue nelkul tudja a tier4 B-t is?
Válasz Dns8 #3503. hozzászólásáraIgen, azt néztem lengyelben a gépkiállításon, vakargattam is a fejemet, hogy mi van ebben, vazzeg ez süsü...
Volt azthiszem 280-as is belőle.
Amúgy nagyon gagyi volt maga a gép külcsínye, sorjás "kínai" műanyag motorháztető ésatöbbi...
Egyébként azt nemtudni technikailag milyen, arról nem mondok véleményt mert nemtudok.
Válasz szanberg #3500. hozzászólásárahozhatna egyet nekem is
Válasz szanberg #3502. hozzászólásáraCsak azért kérdeztem mert az új ursusokba legalább süsü motort tesznek.
Válasz Dns8 #3501. hozzászólásáraÖsszerakták a régi 3hengeres kis zetorocsak breki motort, kapott egy adblú fecskendőt oszt szevasz
Válasz *** HM *** #3496. hozzászólásáraLegalább kategóriájában ez lenne a legolcsóbb nyugati? Kitöl veszik a motort?
Válasz Ferror #3468. hozzászólásáraFerror!
Beszéljél Pista bátyjáddal és egy új 171-es Kubotát hoz neked kipróbálásra jövőre!
Válasz *** HM *** #3498. hozzászólásáraAkkor inkább egy öreg JD 10.000 órával vagy egy régi T-150 abban még nincs Adblue ami beszarjon tőle a rendszer. Kalapács meg csavarhúzó, aztán góóóóóóóóóóóóó!


Válasz Ares 826 #3497. hozzászólásáraMagyarba senki
Válasz *** HM *** #3496. hozzászólásáraKi az a marha aki ad érte ennyit?????????

Válasz Dns8 #3495. hozzászólására69 elvileg
Válasz *** HM *** #3493. hozzászólásáraMi pénz egy ilyen cseh remek?
biztos hogy a bemutató videó a lényeges ?
nembiztos hogy attól lesz jobb gép ha jobb a videó, vagy őszintébb a videó.
megvan mindnek a maga kehéje, annyi hogy az mtz többször is sorban állt betegségekért.
Ne nyavajogjatok 5ös varióssal 20 ha 2 pössentés között.........


Válasz rsándor #3487. hozzászólásáraKötött földben egy pár ekefejet le lehetne szedni szemrebbenés nélkül :). Megállna mint marinéni a buszmegállóban.A régi 160-as ettől még rosszabb.
Válasz rsándor #3487. hozzászólásáraEzzel az ekével nálunk egy nap alatt én is megdögleszteném a piroskát az tuti!!


Válasz Garfield #3489. hozzászólásárabiztos van olyan lány,az meg másért nem kéne!
pedig kevés üzemórás! Az sem minden.
Válasz *** HM *** #3479. hozzászólásáraÚjra nem tellik nyugatiba csak használtra,a használt nyugatit megnéztem párat.Jót találni olyan mint 25 éves szűzlányt találni.
Válasz rsándor #3487. hozzászólására
azt megnézném én is.
Válasz Dns8 #3486. hozzászólásáraBírom az ilyen bemutató videókat 25cm mélyen tárcsázott omlós földet könnyű szántani 30 cm mélyen ,jönne el nálunk /szabolcs megye Tisza hullámtere/ a t150-es 4 fejjel ki van terhelve fullra.Normális földben azzal kezdené a szántást hogy 2 fej le!!!
Válasz Ferror #3484. hozzászólására Zetor Crystal?
Válasz Ferror #3484. hozzászólásáraAzt gondoltam
Válasz gjoni #3483. hozzászólásáraúj mtz-t nem
Válasz Ferror #3481. hozzászólásáraAkkor milyet veszel?
Válasz Ferror #3481. hozzászólásáraAkkor milyet veszel?
komoly előrelépés történt a döntésben a mai hozzászólások alapján ............




Válasz *** HM *** #3479. hozzászólására:) ezen a héten ilyen jót még nem nevettem, pedig sirnom kéne mert igazad van.
Válasz Garfield #3477. hozzászólásáraHa agyban behatárolod magad.... véged van...
Válasz Ferror #3468. hozzászólásáraha cinikus lennék azt mondanám vegyél egy új HTZ-t :D
valami emberséges motorral. (van a választékban mindenféle)
Elmult kilenc év alatt 4-mtzt vettünk.Van akinek csak erre fussa.
Válasz feri6 #3441. hozzászólásáraHat igen ez igy van nalunk is van a faluban ket darab kalap szar mind a ketto valtojavitas masnap mikor elhoztak fek beszorult stb
Válasz Jakabjóska #3474. hozzászólásáraJa azt még Brezsnyev elvtárs idején csinálták. Abban még van anyag, kivéve ha kommunista szombaton csinálták.

Nekem is MTZ van. Egy 1986-os évjáratú 82-es. Ennyi munkára, ami nekem van tökéletes. Van tőlük jobb traktor is, de.... Mindegyik elromlik, ahogy öregszenek, a használat módja, a "gépész" személye, hozzáállása, stb nagy mértékben befolyásolja a gép élettartamát. Az tény, hogy új MTZ-t nem szabad venni ( mondom ezt fanatikus MTZ-s ként). Az alkatrészek minőségéről ne beszéljünk, abból is ki lehet fogni jobbat ( én inkább a régi, bontott alkatrészek felé hajlok). 2007-ben egy ismerősnek hoztunk Balassagyarmatról új 920.3-ast, akkor azt mondta a szervízes, hogy szerinte szét kellene szedni, kicserélni benne jó pár fogaskereket és csapágyat, akkor jó lenne egy darabig. Néztem egy YTO 804-est, de amikor a fülke alatt megláttam a sebváltót, ami kb akkora volt mint a Berligoban, rögtön meg is fordultam.
Az MTZ-ket kisebb, könnyű munkákra tervezték, arra jók. De amikor egy turbózott 80-assal akarja valaki megcsinálni azt a munkát, amit a tsz-ben a T-150K, vagy a 120-160-as Zetor csinált, akkor persze, hogy tönkre megy.
Válasz Ferror #3468. hozzászólására1000 üzemórás 4650-es zöldikét.
Azt nem kell eladni 8 ezer üó.-nál, hogy jön a nagyszervíz.
De ilyet már nem veszel.
Válasz Ferror #3468. hozzászólásáraLehet még egy 90-es zöldikét.
Válasz Hús Futár #3455. hozzászólásáraNagyon igazat mondasz.
Válasz sasa55 #3469. hozzászólásáraAz lenne a 3 a magyar I stentelen GAZSÁG a portán mi haha.
Válasz Ferror #3468. hozzászólásáraHárom db új mtz-t.
NA akkor mondjátok meg a tutit!

mit kell venni 150-170LE körül? (ami valószínüleg tudja is azt)
legyen az új vagy kevés üzemórás
(egy 90-es és 150-es zöldike mellé)
Válasz a2457 #3465. hozzászólására Van még egy előnye az mtz-nek a nyugatihoz képest hogy teljesítményben ott van ahol kell, senki nem panaszkodott még hogy gyenge az mtz-je.sajnos sok nyugati gyengébbnek tűnik ugyanazzal a megadott lóerővel mint az mtz.
Válasz jedi #3463. hozzászólására
Így van ahogy írod.
Válasz Drisa #3460. hozzászólásáranézd, környezetemben van olyan aki vett .4 es mtz-t, valami mindíg van vele. én már tüzet raktam volna alá. a tulaj is állandóan szidja.
a nagy megoldás meg egy használt beszerzése volt hogy legyen ami dolgozik ameddig az új nem.
igaz a kettő árából már lehetett volna egy épkézláb régebbi zetort venni neki, a régi 80 as meg elpótkocsizott volna továbbra is.
azért fogy sok mtz mert megszokták.
ha traktor akkor mtz.
ez olyan mint a motoros láncfűrész. az mind stihl, mindegy mi van ráírva.
sarokcsiszoló is mind flex.
ez kérlek egy ilyen ország.
kedsves melósom fogalmazta meg jól, amikor üléspárnát cseréltem az én gépemben. most vettem el az értékéből 200 ezret ha el akarnám adni. mert az gyanús ha jó az ülés a gépben, ha meg le is van festve a gép, az már gyalázat.
megvan az mtz sajátos előnye, de az biztos hogy új gépet ami mtz nem szabad venni. az ára és az értéke nincsen köszönő viszonyban egymással.
ez a tendencia, hogy még mindíg ennyi mtz eladható itthon akkor fog csak változni ha lesz más márka ami pont ugyanilyen primitív, árban sem tér el, de valóban tartós. annak is kellene vagy 4-5 év mire úgy-ahogy rászoknának.
Válasz jedi #3463. hozzászólásáraNem itt a fórumon, hanem a környezetemben!
Válasz Drisa #3460. hozzászólásáraMindegyikkel beszéltél ,nem hiszem . Ezen a fórumon vannak bőven ferdítések :).
Nem akarok provokálni , csak nálam picit furcsa egy-két hozzászólás. :)
Válasz Drisa #3461. hozzászólásáraNa ,ez is egy vélemény ,és leírtad ! A Claas gyárt traktort :) .....na , itt kezdődik az egész :).
Válasz jedi #3458. hozzászólásáraElmondom claas arion 650-et ne vegyél. Főleg rugozott híddal. Klima gyenge poros fülke. Gyenge rugalmatlan motor. Stb. Tessék nem félek
Válasz Sanyee #3457. hozzászólásáraNem értem ki vesz ennyi mtz-t. Aki itt az elmúlt 2-3 évben vett az mind elmondhatatlanul szidja és bánja. Persze a pénz nagy úr. Létező legrosszabb befektetés új mtz -t venni.
Válasz jedi #3458. hozzászólásáraEgyébként többre becsülöm az olyan embereket aki a saját pénzén kicsenget egy mtz-t , mint aki pályázat úton veri a nyálát hosszú évek óta , mert sikerült egy kék,sárga,piros traktort venni a semmire...
Nem vagyok egy mtz párti , de a nagy nyugatiak hibáit miért nem írjátok le ...titkos, féltek a perektől ..?? Szánalmas ez a pocskondiázás. Meg ne tudja a szomszéd , hogy megállt ...a nagy technika ,pedig mennyi van .
Nálam a Fendt a nyerő nem hasonlítom az mtz -hez , a többi kuka.
Válasz balázsi #3456. hozzászólásáraEgyenlőre a számok még nem azt mutatják. Sőt igenis piacvezető az eladásokban.

Idei adat még nincs, a tavalyi is valahogy így alakult! De annyira azért nem fog változni.
Érdemes megnézni a külföldi eladásokat, ott azért más tendenciát mutatnak már a számok.
Ugyanakkor tegyük hozzá, hogy nálunk milyenek a körülmények. Pl. egy lengyel gazda már évekkel ezelőtt több támogatást kapott (nem csak pályázat és gép!), mint amit mi hektáronként kapunk most gabona vagy zöldségtermesztés után. Abból meg jobban lehet játszani.
A gazdaságok mérete se indokolja, hogy 20 millás kisgépeket vegyünk 20-30 hektárra. Oda megteszi 1 Mtz is, de 2-3 van mert az bőven elviszi és még a felébe se kerül.
Nagy gazdaságba már viszont tényleg nem való, ott a drágább NAGY gép hamarabb kitermeli az árát, érdemes megvenni, mint minőségben, mint termelékenységben. De nem kell átesni a ló túloldalára sem, mert voltak ahol vitték a fél házat is egy NAGY gép miatt, aki meg maradt a Rábás, MTz kombónál az ma is nyugodtan alszik.