nahát érdekes egy kihívás ez is, és köszönöm szépen a segítséget mindenkinek.
megmondom őszintén semmit nem értek a motorkerékpárok motorjaihoz még.
de szerintem mire evvel végzek valami halvány képem már csak leszen :)
Válasz a2457 #834. hozzászólásárabenzinszerű cucc. Az sem biztos,hogy a négy henger mind megy. Ha egy nem megy,akkor,a kartelgáz itt is megvan,akkormeg nem a gáz megy a forgattyúhoz,hanem a benzingőzt köpüli le. Az meg fölfelé megy a szelepdeknihez. az eredményt láthatod.
Válasz .Richard. #832. hozzászólásárahát szivatója van, de akad a bowden úgyhogy gyorsban manuálisan húztam rá, úgy durrant egy k*rva nagyot de nem indult el úgysem.
egy egy 1988 as évjáratú csotrogány, sose volt dolgom 4 üteműek karbijával, a felújító készletre azért gondoltam mert felteszem ha van bármi amit megehet a benzin, azt meg is evett már odabennt.
az mondja meg valaki, hogy az erősen kormos benzin kinéztű cucc a szelepfedél alatt a vezérlés terében azt jól gondolom e hogy benzinnel felhígult motorolaj ?
mert kíváncsi vagyok az mégis hogyan került oda és honnét. ha nem így.
gyújtása nekem érdekes, 2 trafószerűséget látok, úgyfest egy-egy ilyen nagyobbacska "henger" , mindegyikből 2 gyújtó kábel jön, koksan szigszalagozva ami nekem kevésbé tetszik. dugókulcsom nincsen ami beférne kivenni a gyertyákat.
kompressziót nem mértem.
légszűrő tiszta.
benzin az tiszta ami jön a tankból, meglepő módon nem rozsdás a tank belül.üzemanyag szűrő tiszta. a benzincsapon van kézi pumpa lehetőség, ha benyomom akkor ereszti az üzemanyagot és úgyfest hogy tiszta és eljut a karburátorokhoz hiba nélkül.
más ma nem volt vele időm csinálni,
igazán a fontos dolog ez a benzin cucc hogyan kerül a vezérléshez kérdés.
Válasz a2457 #830. hozzászólásáraHa tényleg nagyon sokat állt (évek), akkor a porlasztók tele voltak/vannak mindenféle ragacsos ülledékkel, lerakódással, amit most a friss benzin feloldott és mindenhova magával vitt és eltömített. Atomjaira kellene szedni a porlasztókat és alaposan kipucolni. Én ezzel kezdeném. Lehet nem is elég egyszer, mert ismét visz magával feloldott trutyit valahonnan az üzemanyagrendszerből és megint eldugít valamit.
Válasz a2457 #830. hozzászólásáraaz én elméletem szerint,minek a felújító? Tank kipucol,karbi kipucol,cserélni minek benne valamit,nem adagoló,semmi nem mozog benne,kivéve a folytószelepet,tűszelepet. . Szivató,létezik rajt? Még az mozoghat. Szerintem ha tisztítás után a tűszelep lezár,akkor az jó. Az uszó,ha üreges,réz,vagy valami palack szerkezetű,ha lukas,akkor süllyed,nyit a tű,újra befolyik a benzin. Akkor cserés. Vaktába szerintem ne cserélj. Kompresszió,jó? Szelepek,zárnak,szelephézag van? Gyujtása,mi lehet? Légszűrő ép,célnak megfelel? Valami mini benzinszűrő a benzincsőbe,hogy ki legyen zárva a kosz. Olajcsere. Én így kínoznám.
egy csepp segítséget szeretnék kérni,
le kéne ellenőrizni a logikámat.
adott egy baró öreg kawasaki 4 hengeres 4 ütemű motor, ami nagyon sokat állt egyhelyben.
kis kinzás után indult, ment egy negyen órát, majd utánna többet nem indult.
megtankolták, teker az önindító de csak néha durranik eggyet.
a következő a tippem: gyújtás. benzin szag dől a kipuffogóból.
azonkívül az olaj elég furán nézett ki benne, szelepfedelet levéve olyan mintha kormos benzin lenne a szelepfedél alatt.
na ez okozott némi fejfájást de a következőre jutottam:
karburátor átereszt, feltelt a henger és szépen lassan lement a benzin a gyűrű mentén felhigítva az olajat, és ezt a benzines olajat pumpálta fel a vezérléshez, ezt találtam meg.
a kérdés az hogy jól gondolom e,
és karburátor felújító készlet esetleg új úszó, valamint a gyújtás és gyertyák cseréje , valamint olajcsere, és persze szelepfedél tömítések cseréje megoldhatja e a dolgot.
a benzincsap autómata, a tankot levettem és nem eresztett semmit az ejtőrészen. 2 tömlőnek van hely rajta.
Válasz kori01 #826. hozzászólásáraa HD Streetrod a Harley szintjén is viszonylag kis szériában gyártott modell és így már egyértelmű, hogy ki mire gondol. Városi motornak nem igazán alkalmas a magas súlypont miatt, nagy sebességnél viszont meghálálja ezt
Válasz *** HM *** #811. hozzászólásáraMi tavaly Erdélybe lépten nyomon el áztunk már ugy indultunk,hogy esett kb 400km áztunk a Fogarasokról jöttünk lefele iszonyatos esőbe futottunk bele,ez benne van a pakliba aki motorozik
Válasz Gege #812. hozzászólásáraLátszik, hogy tehetséges a gyerkőc, hanyatt fekve nyomja.
Jővőre megcsinálja a high-chair no-hand mutatványt, mint anno Potzner Feri.
Válasz Claaastra #805. hozzászólásáraIgen a mezőgazdaság csak ilyen mi is évek óta csak augusztusba tudunk menni tavaly Erdély székely udvarhely gyilkostó fogarasok, meg rövidebb ki ruccanások hétvégeken
Válasz Ares 826 #787. hozzászólásáraBelehajtottam őket tegnap este a fotelben akkus csavarozóval.
Olyan mint egy rendes lemezcsavar ami nem önfúrós csak sima menetes, vagy facsavar vagy ilyesmi, csak a feje ezeknek picit magasabb meg bevan vágva és süllyesztve a közepe.
Én eléggé huligán vagyok, túrázni gurulni egésznap egy pozícióban ülve nem szeretek, nincs is időm rá de ha lenne sem így motoroznék, mert nem látom értelmét, akkor inkább autóval megyek kényelmesen csendben és van zene is közben érted.
Én és az a kör akikkel motorozunk mikor akad egy csepp időnk mi hajtunk kenjük neki. Nem úgy mint Te írod, én nemfogok direkt zörgetni a dobhártyádban, ha mész 90-el megelőzlek ahogy jól esik és kész, nem villogunk nem jampeckodunk mert látnak vagy néznek vagy mittudomén. Pirítani szeretek ezért is jó pályára menni mert ott lehet biztonsággal adni neki, az úton sok hülye közlekedik.
de ezt én arra értem, hogy lehet kenem neki, kilométereket megyek egykeréken, meg szó szerint karcol a lábtartó a szerpentineken minden kanyarban és nagy a tempó is nem a közlekedésnek megfelelő a hajtás de én biztos vagyok benne, hogy a legtöbb bamba sofőrtől százszor stabilabban megyek még így hajtva is és nem miattam lesz baleset, hanem miattuk 100-ból 100-szor.
megint mondom ha van csepp idő én azért megyek pályára mert ott mindent lehet, az úton meg nem.
de a legjobb terepen. Régen versenyeztem Motocrossban endurocrossban, nagyon kemény kegyetlen helyeken motoroztunk ott ahol gyalog sem indulna el épp eszű ember, de tényleg nem. Én ezeket szeretem. Crosspályára már nem szívesen mennék csak úgy beugróként, arra nagyon rákéne újra feszülni mert nem lenne szórakozás. Ha csak pötyögnék azért nem ha nagyon azt a tempót hajtanám amit régen akkor meg azért mert most nem alkalmas a testem erre, talán sosem lesz az.
Endurózni viszont ha egy csepp kondim van akkor ott bármit bármikor megpróbálok, várom is a tavaszt mikor elmegy a fagy, kenni fogjuk neki a katlanokban újra.
Válasz 4755 #790. hozzászólásáramég az sem zavarna.
de amikor mondjuk megyek 90 el főúton, és nekiáll nyáron előzni, oké ?
és kb 100-105 el kezdi az előzést, majd észreveszi hogy le van húzva az ablakom, s amint egyvonalban vagyunk még le is kuplungolja a motort és leszabályzásig pörgeti, na az az a pont amikor nem annyira szeretem őket.
és eredetileg arra kerestem választ hogy ezeket a dolgokat minek csinálják ?
azt sem lehet mondani hogy nem érthetem mert nem ültem motoron soha. kipipálva, megvolt.
jó hát úgy voltm vele egy próbát megér, hátha megértem miért kell 60 as táblánál 150 ennel menni szűzhártya repesztő hangot hallatva.
hát, nemsikerült.
azokkal nincsen bajom akik normálisan közlekednek, de amikor megjön mögém istentudja mennyivel azt már egy kilóméterről villog hogy nem fog tudni befékezni mögém meg szemből jönnek akkor úgy elkap az a kellemes érzés hogy már csak rákéne satuznom.
kisteherautót csak nem csukja rám.
Válasz Koppány Vezér #785. hozzászólásáraEz igy igaz én is igy kezdtem aki csak azért motorozik mert a másik is annak kár hozzá fogni,meg akinek elég volta motorozásból a vizsga ideje alatt
986 hozzászólás
Válasz .Richard. #835. hozzászólásáraahham értem.
akkor ez még simán befér a gyújtás problémák közé.
nahát érdekes egy kihívás ez is, és köszönöm szépen a segítséget mindenkinek.
megmondom őszintén semmit nem értek a motorkerékpárok motorjaihoz még.
de szerintem mire evvel végzek valami halvány képem már csak leszen :)
ha valami változás van azért visszajelzek.
Válasz a2457 #834. hozzászólásárabenzinszerű cucc. Az sem biztos,hogy a négy henger mind megy. Ha egy nem megy,akkor,a kartelgáz itt is megvan,akkormeg nem a gáz megy a forgattyúhoz,hanem a benzingőzt köpüli le. Az meg fölfelé megy a szelepdeknihez. az eredményt láthatod.
Válasz .Richard. #832. hozzászólásárahát szivatója van, de akad a bowden úgyhogy gyorsban manuálisan húztam rá, úgy durrant egy k*rva nagyot de nem indult el úgysem.
egy egy 1988 as évjáratú csotrogány, sose volt dolgom 4 üteműek karbijával, a felújító készletre azért gondoltam mert felteszem ha van bármi amit megehet a benzin, azt meg is evett már odabennt.
az mondja meg valaki, hogy az erősen kormos benzin kinéztű cucc a szelepfedél alatt a vezérlés terében azt jól gondolom e hogy benzinnel felhígult motorolaj ?
mert kíváncsi vagyok az mégis hogyan került oda és honnét. ha nem így.
gyújtása nekem érdekes, 2 trafószerűséget látok, úgyfest egy-egy ilyen nagyobbacska "henger" , mindegyikből 2 gyújtó kábel jön, koksan szigszalagozva ami nekem kevésbé tetszik. dugókulcsom nincsen ami beférne kivenni a gyertyákat.
kompressziót nem mértem.
légszűrő tiszta.
benzin az tiszta ami jön a tankból, meglepő módon nem rozsdás a tank belül.üzemanyag szűrő tiszta. a benzincsapon van kézi pumpa lehetőség, ha benyomom akkor ereszti az üzemanyagot és úgyfest hogy tiszta és eljut a karburátorokhoz hiba nélkül.
más ma nem volt vele időm csinálni,
igazán a fontos dolog ez a benzin cucc hogyan kerül a vezérléshez kérdés.
Válasz a2457 #830. hozzászólásáraHa tényleg nagyon sokat állt (évek), akkor a porlasztók tele voltak/vannak mindenféle ragacsos ülledékkel, lerakódással, amit most a friss benzin feloldott és mindenhova magával vitt és eltömített. Atomjaira kellene szedni a porlasztókat és alaposan kipucolni. Én ezzel kezdeném. Lehet nem is elég egyszer, mert ismét visz magával feloldott trutyit valahonnan az üzemanyagrendszerből és megint eldugít valamit.
Válasz a2457 #830. hozzászólásáraaz én elméletem szerint,minek a felújító? Tank kipucol,karbi kipucol,cserélni minek benne valamit,nem adagoló,semmi nem mozog benne,kivéve a folytószelepet,tűszelepet. . Szivató,létezik rajt? Még az mozoghat. Szerintem ha tisztítás után a tűszelep lezár,akkor az jó. Az uszó,ha üreges,réz,vagy valami palack szerkezetű,ha lukas,akkor süllyed,nyit a tű,újra befolyik a benzin. Akkor cserés. Vaktába szerintem ne cserélj. Kompresszió,jó? Szelepek,zárnak,szelephézag van? Gyujtása,mi lehet? Légszűrő ép,célnak megfelel? Valami mini benzinszűrő a benzincsőbe,hogy ki legyen zárva a kosz. Olajcsere. Én így kínoznám.
Válasz a2457 #830. hozzászólásáraGyújtás lesz.....trafó vagy jeladó...
egy csepp segítséget szeretnék kérni,
le kéne ellenőrizni a logikámat.
adott egy baró öreg kawasaki 4 hengeres 4 ütemű motor, ami nagyon sokat állt egyhelyben.
kis kinzás után indult, ment egy negyen órát, majd utánna többet nem indult.
megtankolták, teker az önindító de csak néha durranik eggyet.
a következő a tippem: gyújtás. benzin szag dől a kipuffogóból.
azonkívül az olaj elég furán nézett ki benne, szelepfedelet levéve olyan mintha kormos benzin lenne a szelepfedél alatt.
na ez okozott némi fejfájást de a következőre jutottam:
karburátor átereszt, feltelt a henger és szépen lassan lement a benzin a gyűrű mentén felhigítva az olajat, és ezt a benzines olajat pumpálta fel a vezérléshez, ezt találtam meg.
a kérdés az hogy jól gondolom e,
és karburátor felújító készlet esetleg új úszó, valamint a gyújtás és gyertyák cseréje , valamint olajcsere, és persze szelepfedél tömítések cseréje megoldhatja e a dolgot.
a benzincsap autómata, a tankot levettem és nem eresztett semmit az ejtőrészen. 2 tömlőnek van hely rajta.
köszönöm a válaszokat.
Mendegél a hó nálunk is.....
Válasz kori01 #807. hozzászólásáraEgy K1 Suzuki GSXR1000 és egy BMW900 RT
Válasz kori01 #826. hozzászólásáraa HD Streetrod a Harley szintjén is viszonylag kis szériában gyártott modell
és így már egyértelmű, hogy ki mire gondol. Városi motornak nem igazán alkalmas a magas súlypont miatt, nagy sebességnél viszont meghálálja ezt 
Válasz Gandhy #820. hozzászólásárahanem erre ,hogy nem sok van vagyis én nem láttam.
Válasz 4755 #822. hozzászólásáraja nem erre gondoltam
Válasz 4755 #822. hozzászólásárahm nem igy látom
ha pl gs500 mondasz akkor oké
Válasz kori01 #821. hozzászólásáraebből a típusból tényleg nagyon kevés van nálunk
Válasz kori01 #821. hozzászólásáraNagyon sok van belőlük.
Válasz Claaastra #809. hozzászólásáraaz sem sűrű moci,nekem is v2 van 650 transalp.
Válasz Gandhy #819. hozzászólására
Válasz 4755 #818. hozzászólásáraHD
Válasz Sportlovarda Korlátolt Fe #817. hozzászólásáravtx vagy hd???
Hello, árpavetés után előkerül a bicikli is :D
Válasz szanberg #813. hozzászólásáraNem hajtunk transzi Ferit
Válasz *** HM *** #811. hozzászólásáraMi tavaly Erdélybe lépten nyomon el áztunk már ugy indultunk,hogy esett kb 400km áztunk a Fogarasokról jöttünk lefele iszonyatos esőbe futottunk bele,ez benne van a pakliba aki motorozik
Válasz Gege #812. hozzászólásáraLátszik, hogy tehetséges a gyerkőc, hanyatt fekve nyomja.

Jővőre megcsinálja a high-chair no-hand mutatványt, mint anno Potzner Feri.
Válasz *** HM *** #811. hozzászólásáravazzeg fogadjunk te valami reptéri transzfert hajtassz mi!?!?!?!?
Lába még nem ér le, de 3hetesen motorozik!

Válasz 4755 #803. hozzászólásáraMa làtnod kellett volna Pesten a gyereket sportmotron full esőben
Válasz 4755 #808. hozzászólásáraA nagykirándulás családi,oda kicsi a v2
Válasz kori01 #806. hozzászólásáraXWS Drag Star 650 classic,V2

Válasz Claaastra #805. hozzászólásáraIgen a mezőgazdaság csak ilyen mi is évek óta csak augusztusba tudunk menni tavaly Erdély székely udvarhely gyilkostó fogarasok, meg rövidebb ki ruccanások hétvégeken
Válasz bobo77 #800. hozzászólására
milyen gép?
Válasz Claaastra #799. hozzászólására
mivel nyomod?
Válasz 4755 #804. hozzászólására500km/nap egyszer ,sajna jóidőbem első a munka
Válasz Claaastra #802. hozzászólásáraTavaly valami hosszabb?
Válasz Claaastra #802. hozzászólásáraTegnap?akkor nem is vagy annyira vén ember,én fázósabb vagyok annál,hogy ilyenkor elővegyem
Válasz 4755 #801. hozzászólásárategnap +150
Válasz Claaastra #799. hozzászólásáraSzaporodik a KM a V2-be?
Jelen
Válasz kori01 #797. hozzászólásáraöregember nem vénember
Válasz kori01 #797. hozzászólásáraJelen!!
kik mociznak még?
Válasz Ares 826 #787. hozzászólásáraBelehajtottam őket tegnap este a fotelben akkus csavarozóval.
Olyan mint egy rendes lemezcsavar ami nem önfúrós csak sima menetes, vagy facsavar vagy ilyesmi, csak a feje ezeknek picit magasabb meg bevan vágva és süllyesztve a közepe.
Válasz ermike #794. hozzászólásáraáááá nem, tök jól bírja
Válasz szanberg #781. hozzászólásáraNem tépi töri ki a bütyköket? Hideg van a gumi is másként működik!?
Válasz a2457 #791. hozzászólásáraNagyon szélsőséges nézeteid vannak, illetve az az, hogy csak innen közelítessz a történethez.
Én eléggé huligán vagyok, túrázni gurulni egésznap egy pozícióban ülve nem szeretek, nincs is időm rá de ha lenne sem így motoroznék, mert nem látom értelmét, akkor inkább autóval megyek kényelmesen csendben és van zene is közben érted.
Én és az a kör akikkel motorozunk mikor akad egy csepp időnk mi hajtunk kenjük neki. Nem úgy mint Te írod, én nemfogok direkt zörgetni a dobhártyádban, ha mész 90-el megelőzlek ahogy jól esik és kész, nem villogunk nem jampeckodunk mert látnak vagy néznek vagy mittudomén. Pirítani szeretek ezért is jó pályára menni mert ott lehet biztonsággal adni neki, az úton sok hülye közlekedik.
de ezt én arra értem, hogy lehet kenem neki, kilométereket megyek egykeréken, meg szó szerint karcol a lábtartó a szerpentineken minden kanyarban és nagy a tempó is nem a közlekedésnek megfelelő a hajtás de én biztos vagyok benne, hogy a legtöbb bamba sofőrtől százszor stabilabban megyek még így hajtva is és nem miattam lesz baleset, hanem miattuk 100-ból 100-szor.
megint mondom ha van csepp idő én azért megyek pályára mert ott mindent lehet, az úton meg nem.
de a legjobb terepen. Régen versenyeztem Motocrossban endurocrossban, nagyon kemény kegyetlen helyeken motoroztunk ott ahol gyalog sem indulna el épp eszű ember, de tényleg nem. Én ezeket szeretem. Crosspályára már nem szívesen mennék csak úgy beugróként, arra nagyon rákéne újra feszülni mert nem lenne szórakozás. Ha csak pötyögnék azért nem ha nagyon azt a tempót hajtanám amit régen akkor meg azért mert most nem alkalmas a testem erre, talán sosem lesz az.
Endurózni viszont ha egy csepp kondim van akkor ott bármit bármikor megpróbálok, várom is a tavaszt mikor elmegy a fagy, kenni fogjuk neki a katlanokban újra.
de én megszállott extrém motoros vagyok.
Válasz a2457 #791. hozzászólásáraNem vagyunk egyformák én kinőttem az ilyenekből de szeretek menni énis
Válasz 4755 #790. hozzászólásáramég az sem zavarna.
de amikor mondjuk megyek 90 el főúton, és nekiáll nyáron előzni, oké ?
és kb 100-105 el kezdi az előzést, majd észreveszi hogy le van húzva az ablakom, s amint egyvonalban vagyunk még le is kuplungolja a motort és leszabályzásig pörgeti, na az az a pont amikor nem annyira szeretem őket.
és eredetileg arra kerestem választ hogy ezeket a dolgokat minek csinálják ?
azt sem lehet mondani hogy nem érthetem mert nem ültem motoron soha. kipipálva, megvolt.
Válasz a2457 #789. hozzászólásáraAz tény,hogy nagyon sok eszetlen motoros van,nekem is volt nagyhangu motorom v2-es most csendes tura van
jó hát úgy voltm vele egy próbát megér, hátha megértem miért kell 60 as táblánál 150 ennel menni szűzhártya repesztő hangot hallatva.
hát, nemsikerült.
azokkal nincsen bajom akik normálisan közlekednek, de amikor megjön mögém istentudja mennyivel azt már egy kilóméterről villog hogy nem fog tudni befékezni mögém meg szemből jönnek akkor úgy elkap az a kellemes érzés hogy már csak rákéne satuznom.
kisteherautót csak nem csukja rám.
Válasz szanberg #781. hozzászólásáraEzek csavarozva vannak, vagy belelőve???